tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Franka apart dat wij wat dachten precies in een maand als je kwaaltjes heb en overtijd ben.
    Mischien zegt jou lichaam op deze manier wel joehoe ik ben er klaar voor heb alleen een beetje hulp nodig;). Als het eenmaal in je hoofd zit dan wil je het ook.
    Kan me voorstellen dat je tegen de mmm opziet en hoopt dat je het niet nodig heb. Vorige keer was het iui met clomid toch? een voordeel alle onderzoeken heb je nu al wel gehad. knuffel meis.
    Gaat het verders goed met Suze begint ze al te lopen?

Minka oei dat is even schrikken dat ze een blaadje had doorgeslikt gelukkig is het eruit.
    Al heb je nog niet helemaal de rust die je wil je hoeft even niks en dat is al wel lekker natuurlijk. haha gekke Eline het zwemmen eng vinden en dan vragen gaan we morgen weer echt weer zo'n peuteractie. Leuk plopsaland ben benieuwd wat ze er van vind.
    Hier ook super puber buien hoor madam wil niet meer slapen in de middag en word daardoor extra gezellig in de middag. Wat die allemaal uithaalt de laatste tijd kan er een boek over schrijven8).
    Veel plezier nog.

Nog 37 dagen dan is het 2011 :D

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: he poe....wat balen zeg.....uiteraard zijn er hier zeker 4 dames die ik echt echt het allerbeste baby nieuws wens van 2010/2011! Ik kan me zo voorstellen dat het zo frustrerend is dat je om je heen alleen maar mensen zo hup zwanger ziet worden. Ik vraag me nog vaak genoeg af waarom sommige dingen zo oneerlijk verdeeld zijn. Is het niet een idee om al een afspraak te maken bij de arts zodat je iets hebt om aan vast te houden? En hopelijk is die afspraak dan uiteindelijk alleen nodig om een echo te maken!:D

Minka: wat een verhaal van Leonie! Nu eind goed al goed...Wat is er met Eline? Bang voor donker?
    Klinkt alsof jullie een hele fijne vakantie hebben!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ik gun het ook drie mensen heel heel hard wuppie marieke en jou lieve franka ik zelf sla over en mocht het zo zijn sluit ik ooit mischien het rijtje twee kinderen maar nu en de komende twee jaar zowiezo niet.

Heb de afgelopen dagen veel nagedacht en gehuild ik wil het echt zo intens graag het lijkt wel of je dan net een echt klein kind bent ik wil het ik wil het. en niet verder denken.

Dat is wat ik momenteel doe. Mischien is het wel niet echt wat ik wil want ik wil een meisje een daniqueje althans daar ben ik de afgelopen dagen wel achtergekomen dat als ik zwanger zou mogen en kunnen raken nu dat ik dan zo intens hoop een meisje dit is niet eerlijk.

Dus ook al dacht ik dat ik het achter me had en klaar was het is nooit klaar het licht achter je en het komt je weer inhalen zo blijft dat doorgaan.

De toekomst kan niemand voorspellen en dus ook niet hoe de zwangerschap gaat maar heb nog weer opnieuw contact met mijn gyn gehad en bij toeval met mijn verloskundige kwam haar tegen.
    En beide geven aan dat ik gewoon van het ergste uit moet gaan als ik weer zwanger raak het moet weer bekeken worden 99 % is zeker dat mijn baarmoedermond weer niet goed is en dan is niks doen de enige remedie en die rot spuiten.

Na lang denken weet ik dat ik nu eerst moet accepteren dat dit het voor ons is en dan zien we de toekomst gewoon zo en wat er dan mischien nog ooit in een verschiet ligt dat zien we dan wel. moet dit los laten maar ja hoe laat je los dat je zo graag meer wil.

heb hierdoor met de psyg die ik na danique met de zwangerschap van sem heb gehad een afspraak gemaakt twee voor dit jaar nog net.
    En direct twee uur achter elkaar haha tja ben nu eemaal een dame die veel zegt en veel door elkaar dus tijd is belangrijk.

Ze wou me graag weer zien zo lief.

Ik zit een beetje hierdoor met mezelf te trekken want de buitenwereld mag mij niet zo zien dan moet ik sterk zijn. En dat lukt niet altijd dat maakt het zo hard.
    en zwaar de komende tijd maak ik eerst tijd voor sem en mij vrij en bart dan voor de rest dus kan zijn dat ik even een stap naar achteren doe om even mijn rust weer te vinden.

zodat ik de voor mij zo nare decembermaand door kan komen zonder in te storten.
    liefs mir

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey lieve meiden allemaal

heb nog niet alles bijgelezen
    had gehoopt wat positief nieuws te lezen terug maar helaas
    miriam, als ik je woorden lees bekruipt me ook meteen een gevoel van pijn en verdriet precies om lieve kleine Danique, en kan me voorstellen dat als je ooit voor een tweede kindje gaat je voorkeur voor een meisje zou zijn, ik wens je echt toe wat je hartje wensen wil en heel veel sterkte voor deze decembermaand, het zit me ook nog zo fris in mijn geheugen, een maand van kerst enz waar normaal iedreen gelukkig en tevree zou moeten zijn en dan plots die donderslag bij heldere hemel

franka en wuppie en marieke, ook jullie wens ik toe dat jullie wens mag uitkomen, het moet gewoon!

de rest, sorry, maar ben echt niet meer mee hier, begrijp soms zelf niet hoe het komt, ben vandaag thuis ipv gisteren, zaterdagmorgen werken en komt altijd maar tijd en tijd tekort, de nachten gaan hier wel goed maar ik blijf altijd te laat op, gisterenavond gestreken, dan kleertjes van linde die te klein zijn uit de kast gehaald, grotere erin gestoken enz...was middernacht als ik in bed zat, ik zei het gisteren nog aan collega, ik heb in heel mijn leven nog nooit zo weinig naar tv gezien, heb dus precies huishoudelijk nog altijd mijn draai niet gevonden denk ik. vanavond met hubbie naar merel haar school, haar juf ontmoeten, klasje zien enz, kijk ik wel naar uit, en 10januari is de grote schooldag, ben benieuwd

op weekend goed gesteld, merel wou wel niet slapen 's avonds, met merel en linde 13km gewandeld in het bos (over 2 dagen) dus viel heel goed mee (linde in draagzak) deed wel es deugd er es helemaal tussen uit, en merel en linde waren de enigste kindjes dus hadden meer dan aandacht genoeg :)

kortom, aan iedereen hier wens ik echt het beste toe en hoop dat het jullie goed of beter gaat!

liefs
    flyke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    flyke meid veel plezier en wat gaat de tijd hard he 10 januari is het zo
    wat een spannende tijd is dat dan en de draai die vind ik ook niet meer.
    Heb me vanmorgen even ziek gemeld zo'n hoofdpijn en beroerd.
    Denk hier stress hoor morgen wil ik gewoon weer werken even een dag niks doen.
    en ontspannen althans dat ga ik proberen.
    gr miriam

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve Mir, wat verdrietig om je zo te horen.. Ik snap ´t zo goed. Het ligt ook niet achter je, dat had ik niet verwacht. Je leert ermee leven en ik vind dat je dat hartstikke goed doet. Laat het er maar zijn, kan jou het schelen wat de buitenwereld ervan vindt. Die is toch niet belangrijk? Hele dikke knuffel

Franka, vind het heel jammer voor jullie. Ik kan wel lezen hoezeer je erop gehoopt had... Jij ook een dikke knuffel..

Flyke, fijn weer wat van je te lezen. Je hebt het druk he..

Wuppie, how are you? moeilijke tijden he. Gelukkig geen saaie boel met Sophie. Onze dame kan er ook wat van hoor, haha!

Jude, hoe gaat 't met je rug? En Marieke, hoe gaat 't bij jullie en met jou?
    Me2, hoe voel je je? Groeit buikie goed?

meiden, jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van Marla. Het gaat allemaal heel goed, Amber is een heel lief meisje. Famke is heel blij met haar zusje.

Hier alles ok, volgende week vrij, lekker. We hebben een paar sinterklaasfeesten (op werk van Amberman en in onze eigen straat. We wonen in zo'n 'organiseer-iets-gezelligs-straat) en verder wil ik wat 'verwaarloosde vrienden' gaan opzoeken. De week gaat vast omvliegen.

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    amber dat is juist mijn probleem ik vind het zo onwijs belangrijk hoe anderen tegen me aankijken en hoe ze over me denken.
    Dat ik met alles denk hoe denken de anderen
    en weer sla je bij mij de spijker op mijn kop(jij kan dat)
    lief van je hoor.

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam het word echt even tijd dat je weer aan jezelf denkt en aan je gezinnetje wat je nu wel heb. Dat prachtige mannetje je lieve man en je knuffelhond, en Danique* als beschermengeltje die jullie in de gaten houd.
    Dat je nu uit jezelf hulp zoekt bewijst maar weer hoe sterk je ben je wil het oplossen je wil genieten van het leven dat je nu heb.
    Als ik iets voor je kan doen laat je het weten he?

Flyke druk druk druk zo te horen wil jij het allemaal net zo strak en spik en span als voor dat linde kwam? Denk alleen dat dat niet mogelijk is en je af en toe wat makkelijker moet zijn en moet zeggen nu even niet nu ga ik zitten. Heel moeilijk ;) maar af en toe echt even nodig. Lekker sportief weekend hebben jullie gehad heerlijk.

Amber lekker een weekje vrij al is het aardig volgepland voelt wel goed naderhand als je terug kijkt en bedenkt wat je allemaal heb gedaan. Veel plezier.

Marieke hoe gaat het met je knie?

Jude al weer een beetje herstelende?

Marla we willen een foto zien van je mooie meisjes :D

Jette ook al weer aan het rennen en vliegen nu je weer beter ben.

Hier gaat het eigenlijk goed vanaf DE datum is er zo'n last van me afgevallen kan weer vooruit kijken en voel me daar niet meer zo schuldig om. Mijn rug gaat eindelijk weer beter en wil weer hardlopen nu nog even tijd en oppas;).

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Goed om te horen Wup, goed bezig!

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wel zo´n zachte spijker, van dat sponsspul:D

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hahah nee joh zo'n kei harde hahaha

even pauze heb de hapjes klaar huis gereed om bezoek te verwachten nu afwachten altijd wie komt op ons feestje
    jaja bart zijn feestje haha
    heb er wel zin in even gezelligheid alleen heerlijk.

iedereen een fijn weekend liefs miriam

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: goed dat je weer naar de psych gaat. Dat al opluchten. Dit soort dingen liggen nooit achter je, je kan er alleen maar mee leren leven....Je hebt kennelijk heel goed dingen doordacht. Bedenk wel goed hoe je je zal voelen als je volgende kindje geen meisje blijkt te zijn. We doen namelijk altijd wel zo dat geslacht niet uitmaakt, maar begrijp jou heel goed dat je een Daniqueje wilt hebben.....

Wup: blij te lezen dat De datum wel achter je ligt nu en dat dat toch een soort rust geeft.....

Flyke en Amber: jullie klinken ook lekker druk!
    Hier ook De Sint gehad in Zwitserland dit weekend, dus bij ons is het al weer voorbij!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,
    Hier even een teken van leven.
    Wij zijn zo ontzettend ziek geweest. Neia en ik hebben een flinke buikgriep gehad en allebei een keelontsteking. Ons meisje was weer zooooo ziek. Helaas blijft ze nu al 2,5 week koorts houden. Afgelopen vrijdag is neia-man weer met haar naar de ha geweest. De keelontsteking is over maar de ha maakte zich toch wel zorgen om de koorts. Ze moest dus bloed laten prikken. Dat werd nog een ergere hel als dat ik had gedacht; ze zijn een dik half uur met haar bezig geweest, met als gevolg 2 blauwe armen met bloeduitstortingen en uiteindelijk hebben ze het uit de vinger gemolken. Zelfs neia-man had tranen over zijn wangen lopen en neia heeft natuurlijk een trauma en heeft het er constant over. A.s. donderdag kan ik bellen voor de uitslag.
    Wel erg jammer want dit is zo'n mooie tijd en dan is ze weer zo lang ziek. Hopelijk is ze voor sinterklaas wel opgeknapt. Ik ben weer helemaal beter, behalve dan dat mijn buik nog raar aan voelt.

Miriam, hartverscheurend jouw verhaal meis. Heb zo met je te doen, als de december maand nadert denken wij nog altijd extra aan Danique. En daarnaast is je wens zo ontzettend groot. Het moet heel dubbel voelen allemaal. Ik vind het zo ontzettend knap van je dat je aan de bel hebt getrokken bij de psych. Je bent een kanjer!

Verder veel knuffels aan iedereen!

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Marieke, wat een verhaal zeg! Jeetje, wat rot! Arme Neia.... Heel veel sterkte, ik was er al een beetje bang voor want het was zo stil aan jouw kant.
    Knuffel, ook een extra dikke knuffel voor Neia

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: hele dikke knuffel voor Neia en jullie...hoop dat er niets raar uit het bloedodnoerzoek komt....wat vreselijk verdrietig voor haar dat ze dit moet doormaken en voor jullie om het aan te zien! Nogmaals hele dikke knuffel!!
    Is er trouwens nog beweging tav jullie huis?

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja en ik denk constant ik ben niet de enige die nog niet klaar is en er zijn er zo vele die nog niet eens mogen staan aan de juiste kant zoals ik al wel. Ik moet dan blij zijn dat ik er sta maar voel pijn.
    Ik moet echt dingen op een rij zetten en dat doe ik nu dus met hulp.

en dan kom je vanavond op je werk moet ik ook nog eerste kerstdag werken het kan gewoon niet erger ik vind het al zo naar die dagen en nu kan ik niet eens zijn daar waar ik wel gelukkig mee ben bij mijn mannen.

heb de dienst aangeboden en wellicht is er iemand die het kan overnemen.
    hoop het zo.

marieke wat vreselijk zeg en wat onzettend zielig soms denk ik ook wel (weet niet of dat nu bij jullie ook zo was hoor) van als het niet lukt zo bij een kind stop dan en doe het op een andere manier

mijn nichtje moest toen ze bijna drie was bloed prikken en in deventer hebben ze dat heel cool toen gedaan ze mocht eerst bij een ander kijken hoe dat ging en die mevr zei huh nu al klaar haha en toen mocht ze het bij een beer en daarna mocht ze het ook doen en als het goed ging zou ze een diploma krijgen heel leuk en er werd tijd voor genomen en het ging super.

zouden ze overal moeten doen nu heeft jullie meisje voor lange tijd een trauma hier aan over gehouden niet leuk.

Denken ze nog ergens aan met bloed nakijken ?
    hoop niks ernstigs

nou knuffel voor jullie
    en voor iedereen liefs miriam

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: ook dikke knuffel voor jou! Ookal sta je nu aan de goede kant betekent niet dat er geen verdriet is en dat het achter je ligt.....en wat vreselijk om dan ook eerste Kerstdag te moeten werken. Heb je uitgelegd waarom dat moeilijk is voor jou , veel mensen vergeten namelijk snel wat sommige dagen voor anderen in houden........

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ben het met Me2 eens hoor, Mir. Het is echt niet zo dat je niet mag treuren omdat je al een kind hebt. Dat staat helemaal los van elkaar. Verdriet is verdriet, punt.

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja maar daar willen ze geen rekening mee houden de 23ste dan wel maar daarna is toch wel dan moet je er weer staan mis ben ik van de middag al af die dienst vind ik het ergst s'morgens niet eens het ergst dus dan is het maar half
    heb sem heel vroeg in bed gelegd en hij is nu net wakker ga hem zo er uit halen dan naar de sint op mijn werk begint om 2 uur heb mijn fiets binnen gezet vanmorgen dan is het niet zo koud de fiets zelf haha want tjee het is best heel erg koud hoor en gladjes voorzichtig fietsen dan maar mensen fijne dag en lief jullie berichtjes beurt me op

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA balen van dat werk. Hoop dat iemand je dienst wil overnemen....
    Kijk uit op de fiets!!

Ik ben gestrand (gelukkig gewoon thuis bij man en kids). Moest eigenlijk vandaag in NL zijn maar vliegveld in Geneve is als sinds gisterenavond dicht vanwege enorme sneeuw! Opwarming van de aarde.....??:(;)

Deel Deze Pagina