tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Er is er 1 jarig HOERA, HOERA! dat kun je wel zien dat is JP!!!!!!

Lieve Me2, van harte gefeliciteerd met je mannetje, 3 jaar al weer! Maak er een mooie dag van en een extra knuffel van ons.
    X MInka

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jp maak er een gezellige dag van dikke knuffel van ons hier
    drie hoeraaatjes van ons hiephiephiep hoera hoera hoera haha

fijn weekend iedereen

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    #223 Jude, 12 dec 2010
    Laatst bewerkt: 12 dec 2010
    Me2, alsnog van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van JP gisteren! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! Ik hoop ook dat alles goed gaat met jou en nummer 3. Het gaat wel snel, he? Voor je het weet is hij er al weer! En dan... ben je er dan echt klaar mee ;)?

Ik heb de afgelopen weken wel regelmatig meegelezen, maar niet echt kunnen reageren, ik doe nu toch een poging om wat reacties te geven, maar vergeef me als ik niet alles heb kunnen onthouden...

Ik las wat verhalen over zwanger willen worden en de gevoelens die daar bij komen kijken, van Franka, Wuppie en Miriam. Ik wil jullie een dikke knuffel geven en ik hoop van harte dat jullie wens in 2011 uit zal gaan komen. Tenminste voor Franka en Wuppie, van Miriam begreep ik dat dit in 2011 toch geen optie is. Ook voor Marieke hoop ik dat 2011 een beter jaar zal gaan worden, zeker ook qua gezondheid en hopelijk ook voor Neia, want die is ook wel erg vaak ziek. Marieke, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met de brace, maar las ik nu dat je toch weer geopereerd moet worden? Wanneer hoor je daar meer over? Vreselijk dat je dan weer alles moet ondergaan... ik weet er nu ook alles van en niks mogen en kunnen is echt helemaal niet leuk...

Minka, gelukkig dat jullie nu toch uitgerust zijn en dat het met Minka-man ook beter gaat! Geweldig, de verhalen van je 2 meiden, Leonie die achter Eline aan gaat en Eline die het dan op een gegeven moment zat is en haar wegduwt, echte zusjes :D...

Jette, pijnlijk een eierstokcyste. Ik weet dat, omdat ik het ook had toen ik de eerste keer zwanger was. Ik ben toen in het ziekenhuis opgenomen geweest, omdat ik een steeldraai had en ik hele erge buikpijn had. Bijna geopereerd nog, maar uiteindelijk hoefde dat niet, omdat de pijn weg ging. Uiteindelijk vanzelf weggegaan, dus kan bij jou ook gebeuren. Maar vervelend is het zeker.

Flyke, jij ook superdruk, kan me voorstellen dat je minder tijd hebt om hier te komen, 2 kindjes kosten ook erg veel tijd, dat heb ik met 1 al, ha ha!

Voor de rest ook een dikke knuffel, ik wil niemand vergeten hier!

Een kleine update nog over mezelf. Het gaat nu goed met me. Morgen ga ik naar de bedrijfsarts toe, eens kijken wanneer ik ga beginnen met werken, ik heb daar wel weer zin in. Thuis zitten heb ik nu wel gezien! Ik moet nog wel 's middags en 's avonds een uurtje gaan liggen en genoeg rust nemen zodra ik last van mijn rug krijg, maar ik kan alles veel langer volhouden dan in het begin na de operatie. Rick mag ik alleen nog niet tillen, dat mag de eerste 6 weken na de operatie niet. Verder natuurlijk fysio nu, dat gaat ook goed. Kortom, het gaat goed, maar ik ben er nog niet. Ik heb geen herniapijn meer in mijn been, maar wel nog als gevolg van de operatie een snel vermoeide rug, zo'n zwaar gevoel in mijn onderrug, maar dat is normaal volgens de arts en de fysio en gaat vanzelf weer helemaal over is me gezegd. Dus nog even geduld hebben en rustig aan doen.

Liefs,
    Jude.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2, alsnog van harte GEFELICITEERD met JP.
    Heeft hij een leuke dag gehad?

Jude, fijn om iets van je te horen.
    Gelukkig gaat het al iets beter met je en kun je al wat meer.
    Hoe was het bij de bedrijfsarts?
    Inderdaad heerlijk om weer aan het werk te gaan, maar doe het rustig aan meis.
    Misschien moet ik nog geopereerd worden omdat ik last houd van 1 stukje onder mijn knieschijf, daar hoor ik 7 januari meer over.
    Maar het lijkt een stuk beter te gaan (klopt af).

Miriam, hoe is het nu met jou nu dat de extra moeilijke dagen weer dichterbij komen?
    Wat ga je doen met de kerstdagen (naast het stomme werken)?

Jette, niet te druk hoop ik he?
    Heerlijk dat Do zo genoten heeft van sinterklaas.
    Neia blijft er maar over bezig, heb al wel 1000 x uitgelegd dat hij terug is naar spanje, maar ze geloofd me niet hahaha.

Wij zijn een weekend weg geweest naar volendam.
    Dat was echt heerlijk en gezellig, even er helemaal uit.
    Nu weer thuis bijkomen haha.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey marieke eerst dus werken op kerstavond tot 22.00 dan thuis komen slapen dan werken de volgende dag van 9.15 tot 17.45 blehh dan thuis komen en aanschuiven bij de gourmet (nog geen zin in) dan tweede kerstdag verplichte verjaadag van zwager en s'avonds naar de kaarsjesavond hier op de begraafplaats. Iets wat ik echt wil doen wat voor weer het ook is gek he.

het is een gevoel dat het niet leuk is de kerst voor mij maar met mij velen meer die zo voelen alleen ik heb daarbovenop gewoon de dag dat wij danique mochten zien en afscheid moesten nemen erbij vooraf.

ik ben nu al niet mezelf merk ik enorm kortaf en chaggie

droom veel over haar nu weer de laaste dagen hoe ze zou zijn hoe mooi lange haartjes die ik ga vlechten leuke rokjes en jurkjes met leuke majootjes en schoentjes ik mis dat en krijg dat nooit zo intens als dat ik het mis.

Verder ben ik zelf met mijn eigen bezig en denk ik dat ik een klein stapje verder ben met gevoel en verstand naast elkaar te leggen over de toekomst ben er nog niet hoor maar wordt steeds iets realistischer, dat het mischien maar goed is zoals het is.

wuppie voor jou ook zwaar deze periode van sinterklaas en kerst knuf voor jou meid.

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, een hele dikke knuf van mij! Het werken rond deze dagen is niet makkelijk voor jou, gedachten dwalen steeds maar rond. Laat je niet gek maken, je kunt het!

Marieke, wat fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je knie. En lekker even er tussenuit geweest, klinkt als dat je super genoten hebt. Nu Neia nog helemaal opknappen en dan ook voor jou een heel goed 2011.

Jude, ook fijn te horen dat alles weer wat beter gaat. Is toch een lang herstel na zo'n operatie ook lichamelijk om de narcose etc weer te boven te komen. Maar goede instelling om weer te willen werken.
    Ik heb de laatste tijd zoveel vrij gehad (lees; met z'n 4-tjes thuis) dat ik er niet aan kan wennen om te werken :D nog even en dan kerstvakantie joehoe.

Bij ons alles goed, de dames volop ondernemend, al is Eline echt in een fase van eng, en bang! Alle nieuwe rare dingen vind ze eng, zoals gisteren een rendier wat begon te zingen in een winkel. Maar we nemen haar nu volop overal mee naartoe om te wennen aan dat soort dingen.
    Even later zegt ze, is niet eng hoor mama, is leuk. Dus het gaat ook wel weer snel weg.

Rest, allemaal tot snel, ik ga nu naar mijn werk maar was al vroeg wakker dus even tijd hahaha

X Minka

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam wat een heftige tijd voor jou meis Kerst is bij jullie echt nooit meer hetzelfde. Heb er ook niet echt zin in maar dat is meer de gedachten van je overdenkt het jaar en begint weer met een schone lei. Zou het voor jullie niet wat zijn om volgend jaar lekker weg te gaan met kerst even geen verplichtingen?
    Weet je nog dat we het hadden hoe we reageren als er iemand zwanger is of een 20 weken echo krijgt? Begin steeds meer net als jij te reageren/denken kan het nog wel inslikken.

Jude gelukkig gaat je herstel goed en begin je weer op te krabbelen
    Hoe vond rick het eigenlijk dat je niks mocht? dank je voor de gelukswensen voor 2011 voor jou natuurlijk ook.

Minka oh heerlijk met zijn vieren thuis zo simpel maar zo veel waard. Hier ook geen zin meer om te werken pfff.
    Hihi is Eline bang voor die bewegende dingen Sophie vind ze geweldig gaat er bij staan dansen. Zolang wij niet bevestigen of zeggen dat iets eng is vind zei het ook niet eng. Zeggen nu ook tegen haar is een beetje spannend ze kijkt heel graag naar belle en het beest en die is best spannend.

Marieke gelukkig gaat het met je knie nu ook beter ik duim voor een goede uitslag.
    Slim meisje die neia zo houd ze natuurlijk de hoop dat er nog meer kadootjes komen. Sophie zag de kerstman en zei oh kadootje.

Me2 oh sorry helemaal de verjaardag van Jp vergeten zaten jullie gezellig met zijn vieren ingesneeuwd?

Jette ook een verwend meisje ik snap wat voor blik je bedoeld met het bonsen op de deur ach moet kunnen toch af en toe lekker verwennen.

even up dateje Sophie heeft de waterpokken,gelukkig wel heel licht hoop alleen wel dat het genoeg is zodat ze het niet nog eens krijgt.
    Ze is er gelukkig niet ziek van. Verders word madam steeds bijdehanter. Ze wilde niet meewerken met aankleden en wuppieman zegt tegen haar en nu luisteren naar je mama. zegt Sophie met een heel strak gezicht "ga jij maar werken" we hadden het niet meer ;).

Dit weekend even een weekendje weg met zijn tweetjes, oke wuppieman moet dan werken maar dat is bij optredens zodat ik kan kijken. Ouders passen op de hondjes en meisje. Dan nog 3 mischien 2 daagjes werken en dan 2 weken vrij heerlijk.

oja nog 16 dagen tot 2011

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    mir, wat sneu dat je toch moet werken met kerst, ik begrijp dat je je allerlei voorstellingen maakt van je kleine meisje, hoe zouze zijn geweest, hoe ziet ze er uit, dikke knuf

wuppie, ook voor jou moeilijk en telkens die confrontaties, ik wens je een goed 2011 toe! hehe grappig wat sophie zei :) ze zal het wel regelen. oei de pokjes zijn er, gelukkig heeft ze niet veel last, merel had er echt hoge koorts van , geniet van je weekendje weg!!

jude, blijkbaar aan de beterhand, doe zo voort!

minka, daar zie ik ook naar uit met zijn viertjes thuis, enkele dagen in de kerstvakantie, jammer genoeg niet volledig thuis in de kerst, hehe ik zou eerlijk gezegd ook opschrikken als daar plots iets naast je begint te bewegen of te zingen :)

marieke, hehe ja helaas is de sint terug naar spanje :) hier blijft ze ook maar liedjes zingen van de sint, ga es kerstliedjes moeten opzoeken:), gelukkig al wat beter met je en Neia, hoop dat 2011 veel goeds voor jullie in petto heeft.

me2, geniet je niet erg nu van je laatste zwangerschap? ik zat het in de file nog te bedenken gisteren, als ik de koningin zou zijn of de lotto win,wil ik een derde (een privé-oppas, chauffeur, enz ...), ik heb deze zwangerschap echt genoten ivgl met de vorige, vind het toch zo een wondertje, dat kleintje in je buik, van niets naar een echt wonder,maar we blijven dus bij 2, de zwangerschap zou ik zien zitten maar erna niet :) nog een late maar welgemeende bday en dikke zoenen voor JP

jette, druk maar goed bij jullie, dat telt!

merel kijkt naar dora en linde slaapt nog wat bij, hier voor de rest goed, werkt alleen op mijn systeem dit weer, dat ik niet echt kan gaan lopen hier in de wijk, ligt er superglad bij en vorige week al bijna es gevallen, dus blijf beter binnen. voor de rest mijn vriendincollega haar laatste maand werken gaat dan op zw.verlof,is heel druk nu op het werk en ik zie er wat tegenop dat we iemand nieuws eerst nog moeten in/opleiden om mij bij te staan, ze vertelde me al het geslacht en ikzelf gokte de naam en die weet ik dus ook al weer :) zelfde als mir haar zoontje :)
    voor de rest alles terug goed,linde is terug verlost van rsv virus met bijhorende aerosol enz, is echt een lieverdje altijd maar lachen en veel rustiger of Merel. Merel kan niet meer wachten om naar de grote klas te gaan, elke avond vraagt ze," morgen naar de grote klas gaan?, naar juffrouw Lynn?" dan zeg ik neen, dat weet je toch? wanneer mag je? "als de kerstboom weg is :)" vorige week vertelde ik haar dat linde wel verder naar kdv zal gaan bij de creche mama en toen keek ze plots even sip, dat was ze vergeten denk ik, want nu zijn ze natuurlijk altijd samen en is merel niet weg te slaan van haar

zo, ik wens iedereen een goed eindejaar, mir je bent extra in mijn gedachten! en vooral voor iedereen een nieuw begin en een goed 2011 vol geluk en wat jullie hartje wenst!

liefs
    flyke

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wuppie meis ja ik snap het zo goed ik wou zo vaak mijn gedachten stoppen ik mag toch niet zo denken maar deed het wel hoe meer ik er zelf tegen ging vechten hoe naarder ik uiteindleijk dacht.
    het hoort erbij is ook een verwerkingsproces laat die gedachtes maar gaan hoor.

zijn er nu veel in je omgeving zwanger? want dat vind ik dat maakt het extra moeilijk.

ik hoop zo erg dat we snel van jou super nieuws mogen lezen dat er een nieuw wondertje mag komen.

Ik zelf ben nu inderdaad in de tijd dat ik denk laat me met rust hahaha ook op het werk hoor niet echt super vrolijk iets meer terug getrokken en dat vind ik niet erg het is voor mij een onderdeel om danique te verwerken en juist aan d'r te denken.

minka lieverd jou sms gister echt super lief
    o wat lief flyke en ja nog even wat gaat dan de tijd toch enorm snel he bijzonder een nieuwe fase weer leuk leuk.

en de naam wat grappig zeg

wup de waterpokken bleh hopen dat dit het dan inderdaad was is. en jij veel plezier he geniet waar ga je heen welk optreden?

ik ga opruimen straks werken tot vanavond 10 uur blehh

iedereen de kerstboom al staan wij hier wel maakt het toch weer iets gezelliger hoor.
    en wat ik niet verwacht had sem blijft er echt vanaf komt er niet aan goed van hem he
    gr miriam

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Miriam, is niet echt een leuke planning ook voor kerst. Jammer dat ze geen rekening met je kunnen houden op het werk.
    Hoop zo voor je dat het nieuwe jaar snel aanbreekt.
    Ja hier ook de kerstboom staan vanaf 7 dec, vind het altijd zo gezellig. Knap van Sem, neia vindt het ook leuk om naar te kijken.

Minka, weer een beetje gewend aan het werken? Gelukkig heb je bijna vrij haha. Inderdaad slim om eline overal mee naar toe te nemen, zo raar dat ze dan bang is voor de gekste dingen, zal vast een fase zijn. Ik vond het totaal geen angstig kindje.

Wuppie, ah arme sophie, hoe is het nu met de waterpokken? Neia heeft het nog niet gehad, lijkt me zo verschrikkelijk.
    hahaha te grappig papa ga jij maar werken. Neia is ook zo'n bijdehandtje en dat levert soms enorm grappige momenten op. Ik vind dit ook zo'n mooie leeftijd.
    Ik duim ook voor jullie dat 2011 een welverdiend gelukkig en gezond jaar mag worden.

Flyke, wat fijn zeg dat Linde weer helemaal beter is. Typisch zeg die verschillen tussen Linde en merel.
    Wat leuk dat Merel niet kan wachten totdat ze naar school gaat. Begint ze 3 januari? Neia gaat 4 januari voor het eerst naar de psz, maar ik zie er enorm tegenop. :)

Hier gister een topdag, stond er echt versteld van, voelde me vrolijk en had lekker gewerkt. Maar toen ik eten aan het koken was kreeg ik opeens enorm hoofdpijn, en ik lag om kwart voor 7 in bed, jeetje wat voelde ik me beroerd zeg.
    Vandaag lekker een rustig dagje op de planning.

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, ah waterpokken, het lijkt al weer zooooo lang geleden dat ik hier 2 krentebollen had. Gelukkig heeft ze het niet zo erg, en niet ziek ervan, maar evengoed sterkte ermee. Geniet van je weekendje! effe lekker weg, zal je vast goed doen..........nog 15 dagen tot 2011:)

Flyke, fijn te horen dat Linde weer beter is. Wel fijn dat ze rustiger is als Merel, scheelt toch weer wat in de drukte. Ik verwacht dat Leonie haar grote zus wel aankan:D. Wel balen dat je niet kunt lopen, je was zo lekker bezig! Geniet van de feestdagen, lekker thuis!

Miriam, ik baalde er zo van dat internet er steeds uitviel. Elke keer als ik je een virtuele knuf wou geven hadden we geen verbindeng grrrr zooooo irritant! Dus moest gewoon even sms-sen:D
    Begin Januari over op een andere provider, hoop dat minder uitval te hebben.

Marieke, Tja, Eline vind nu alles "eng" maar gisteren to onze verbazing wou ze onder de douche blijven staan, ze boog iets voorover zodat het water in haar nekje stroomde en zei: "ohhhhhh lekker mama"!!!! Hihihi we lagen helemaal in een deuk, het was echt een ramp om haar te douchen/badderen.
    Balen dat zo'n top-dag zo vervelend eindigde. Hoop dat het weer is weggetrokken en dat je je rust hebt gehad vandaag. Op naar een goed weekend!

Ik heb net het lillte people kerststalletje per post gekregen. Heb het online besteld want was overal uitverkocht! Ik denk niet dat Eline het al snapt, maar ikzelf ben er helemaal verliefd op geworden, heb al een plekje ervoor vrijgemaakt en ga het nu snel uitpakken.:D

Kus voor allemaal
    Minka

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi meiden,

ik ben hier niet zo vaak meer, sorry.. Sam kreeg vorige week zaterdag hoge koorts en dat bleeef maar hoog. Heb zelfs een dag vrij genomen om bij ´m te blijven. Toen hij woensdag eindelijk wat opknapte begon Lize over te geven... en die heeft tot de dag van vandaag hoge koorts. Vanmiddag schrok ik me rot, ze begon te roepen dat ze met een oog niets meer zag. Daarbij leek ze ook een beetje te ijlen, ze sprak vreemd. Meteen de HAP gebeld, zij vonden het niet verontrustend klinken (dan vraag ik me eerlijk gezegd af wanneer het dan WEL verontrustend zou klinken...) maar we mochten wel langskomen. We gaven haar wel een zetpil en opeens klaarde ze helemaal op! Pfff, gelukkig maar. Spelenderwijs een paar 'testjes' gedaan en ze kon wel zien met elk oog.
    Blijkbaar was de koorts te hoog opgelopen. Ik geef elke avond en elke ochtend 240 mg pct (echt nodig), maar vanochtend dachten we dat het beter ging dus stelden we het uit... Nou, mooi niet dus!
    sorry voor egoberichtje, ik word wat opgeslokt door deze eigenlijk zeer gewone perikelen (die toch altijd aan het mamahart raken)
    Lieve Marieke en Miriam, bedankt voor de bijzonder leuke kaarten!

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Vandaag jarig Rick

van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote knul

liefs miriam

rest fijne zondag

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hieperdepipe Hoera!!!!
    Rick is 2 jaar!!!

Lieve Rick,Jude en Jude-man,van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie er een leuke dag van gaan maken
    X Minka

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Amber, he, bah, wat een naar nieuws! Ik zou me ook rotgeschrokken zijn hoor! Knappen ze weer wat op!
    Knuf voor je kindjes.

Wuppie, nog 12 dagen

Rest fijn weekend allemaal en geniet van de sneeuw
    X Minka

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dank je lieve Minka.

Rick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoeraaaa!!!!
    proficiat, Jude en Judeman! Een fijne dag gewenst

17. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hiep hiep hoera, Rick 2 jaar!!!!!
    Hebben jullie het feestje vandaag ook gevierd (glibberend door de sneeuw?)

Ik kom later terug op iedereen. Nu eerst ons meisje zo naar bed brengen.

Liefs Franka

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    amber jou berichtje niet gezien gister schrik me kapot meid
    jeetje wat een narigheid op zijn zachtst uitgedrukt wat eng.
    en nu?

gatver bah

kom later op anderen terug sem is strontvervelend

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Thanks meiden, we hebben gisteren en eergisteren feest gehad, Rick is helemaal verwend, veel te veel gekregen, we kunnen een speelgoedwinkel beginnen. Ik denk er over wat naar zolder te brengen en later weer naar beneden te halen, zodat hij wat kan afwisselen, nu weet hij echt niet waar hij moet beginnen.

Wat wel balen was, dat ik woensdag ziek ben geworden na een kerstlunch met werk, 's nachts over moeten geven en donderdag heel erg beroerd geweest, misselijk, last van mijn darmen etc. Nu denk ik toch niet dat de lunch de oorzaak was, want Jude-man kreeg vrijdag en zaterdag last. Hij was gisteren wel beter, maar ik nog niet, nu gaat het weer best goed, dus ik ga ervan uit dat het nu voorbij is. Ik heb dus geen vlaai genomen op de beide feestjes voor Rick, erg jammer, maar ja...

Amber, wat schrikken zeg met de kindjes en wat een rare reactie van de HAP! Hoe gaat het nu met ze?

Miriam, ik denk aan je deze dagen... Hoe gaat het met je?

Ook Wuppie, ik denk aan je, het is al bijna 2011! Hoe gaat het met de waterpokken van Sophie? Rick heeft ze ook nog niet gehad.

Minka, wat grappig dat bad-verhaal. Rick was ook bang in bad, nadat hij een flinke drol had gedraaid in bad, dat vond hij zo eng, daarna durfde hij niet meer in bad. Met mij onder de douche was wel goed, maar de laatste tijd gaat het ook wel weer in bad.

Hebben jullie allemaal ook zo veel last van de sneeuw? Het ziet er wel leuk uit binnen, maar als je de deur uit moet is het wat minder. Ik zou eigenlijk vandaag 2 uurtjes naar Eindhoven gaan om te werken, maar dat heb ik afgezegd, want ik zag het niet zitten, heb geen zin om vast te zitten in de trein of onderuit te gaan (moet nog 10 min lopen vanaf het station!). Ik probeer morgen of overmorgen te gaan, even kijken hoe het weer dan is. Van mij mag het snel lente worden!

Liefs,
    Jude.

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bedankt meiden, het gaat stukken beter met Lize. Huisarts heeft haar vandaag gezien, zij dacht ook aan een vorm van ijlen. Verder heeft ze een klein ruisje in de longen (slijm), een 'rood' oor en een 'keelontsteking op zn retour'. Koorts is stukken minder maar ze is nog niet de oude. Gelukkig geen gekke dingen met haar oog, pfff....

Mir, de decembermaand... gaat 't een beetje met je?

Jude, beterschap

Deel Deze Pagina