tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, wat balen dat je ziek was, maar wil je een hele fijne vakantie wensen! Wanneer gaan jullie?
    Op naar 2011, nog 4 dagen !

Miriam, nu mag je terugkijken op de kerst, deze zijn weer voorbij voor dit jaar! Hoop dat je het een beetje door hebt kunnen brengen.

Jude, tja, laten we het maar niet meer over mijn reis naar Limburg hebben:D. Gelukkig weer lekker thuis, maar genoeg sneeuw gezien, ook voor 2011!
    Rick z;n eten: zullen we hem laten samenwonen met Eline, dan hoeven ze nooit boodschappen te doen hahaha. Eline is er ook al een aantal weken mee bezig. Belonen, rustig zijn, boos worden, straffen, niks interesseert haar, ze eet ontzettend weinig! Ze krijgt ook geen toetje meer als ze niet genoeg (lees: nog veels te weinig) heeft gegeten. Ze neemt een hap, spuugt het uit en zegt lus niet! Ik heb al de raarste dingen op tafel gezet maar niks, behalve frietjes hahaha.
    Brood gaat er trouwens ook goed in.
    Ik laat het maar even zo, heb wel multivitaminen gekocht, zodat ze toch iets aan vitaminen binnen krijgt.

Hier alles goed, lekker thuis deze week, maar wel nog vanalles op de planning. Voor de rest politie-agentje spelen tussen de meiden. Alleen zijn ze lief aan het spelen, maar samen......
    Wacht maar tot Leonie gaat lopen, dan is mijn huis te klein ben ik bang! Maar ik geniet volop van ze!

X Minka

2. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Ha ha Minka, dus Eline is er ook zo eentje! Maar zo te lezen probeert ze het tenminste nog, Rick kijkt vaak ook nog eerst wat het is en als het al niet bevalt dan komt het handje al en is het meteen van hoeffe niet, niet eten... en duwt hij het weg. Erg frustrerend!
    En idd, frietjes met saus, mayo dus, gaan er altijd in, net als pannekoeken. Maar het vreemde is dat hij qua gewicht nog steeds op het gemiddelde zit, dus hij merkt er niks van, ik zou juist denken dat hij dan af zou vallen. Niet dus en hij wordt ook niet -s nachts wakker dat hij honger heeft.
    O ja, ik had vandaag nog even wat uitgetest, hij had 4 hapjes eten op en 3 stukjes brood, toen hield ik hem een chippie voor, dat wilde meneer dan wel, net als het toetje (die chips heeft ie niet gekregen hoor, ben niet gek... Maar hij is dus zeer selectief en test ons volgens mij gewoon uit.

Tja, het zal wel weer een keer goedkomen, maar het lijkt me zo ongezond voor hem, ik zal idd eens kijken voor multivitaminen.

Geniet nog van je vakantie deze week!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    volgens mij hoort het er gewoon bij minka en jude dat ze een periode niks willen eten en dat is niet heel erg is mij gezegd weet niet meer hoe ik aan deze info kom maar niet te snel ongerust maken he als ze echt honger hebben hoor je ze wel.

niet gaan dwingen werkt averrechts althans vaak wel

ben de dagen door op naar oud en nieuw weer een afsluiting.

meiden slaap ze ben bekaf ga ook pitten

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fee is nu ook in zo'n fase..Ze kijkt eerst op het bord en bevalt het ahar niet dan eet ze niet..........pannekoeken en friet en pasta met rode saus gaan er wel in en gek genoeg vruchten ook dus ik laat het maar een beetje........

5. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Toch fijn om te lezen dat het bij jullie ook speelt. Vandaag weer alleen toetje op en wat gebakken aardappeltjes met mayo van ons meegepikt *zucht*

Hij is wel erg roekeloos, misschien herkenbaar voor een jongen. Klom uit zijn eetstoel en wilde op de rand gaan zitten. We konden hem nog op tijd wegtrekken, maar voor hetzelfde geld dondert hij zo op de grond, kan zo verkeerd gaan. Nu dus maar weer de riemen vast, eigen schuld. Maar ik hou mijn hart vast.
    Vriendin's dochtertje van 1 heeft soep over haar been gekregen met kerst, erg verbrand, zo zielig. Gaat nu wel goed, maar die waren ook flink geschrokken. Het zit in een klein hoekje allemaal.

Ik ga nu slapen!

X
    Jude.

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jude hier word het eten ook minder en dan vooral door de koppigheid.
    Maak er ook geen gevecht van ze krijgen echt wel genoeg binnen als ik zie wat mijn nichtje eet eten die van ons nog bergen.
    Hier zit Sophie ook nog met een tuig vast anders klimt ze eruit.

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: heel herkenbaar. JP is vreselijk roekeloos (en wild) en zo anders dan Fee. Fee durft alles maar zoekt geen gevaren op en JP wel. We moeten hem echt geod in de gaten houden......Zo waren mijn man en ik schijnbaar helemaal niet vroeger....ik denk dat hij heeeeeeeel erg op mijn vader lijkt hahahahaha

Vreselijk van dat dochtertje van je vriendin! Ik heb het ook gehad als kind over mijn arm. Is weel heel goed weggetrokken, maar oh wat een schrik voor de ouders!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o meiden ik ga dat nog allemaal krijgen he en als ik jullie zo lees dan denk ik neeeeeee
    hahahaha

iedereen goed de kerst doorgekomen ik wel ben weer 5 kilo zwaarder van al het chocolade mmmmmmmm zol lekker

nu nog oud en nieuw dan weer op water en brood een twee maand hahahahahaha slaap ze meiden

enne minka op hyves een melding dat je wat via die msn daar wat zegt typ ik ben je weg grrr nee hoor maar alles goed druk met werken en dus moe haha knuf

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, Eline wil ook niet meer vast in haar stoel. Gisteren zei ik tegen haar, blijven zitten anders maak ik je vast net als Sophie! Dat hielp hahaha. Mama Sophie vast, Eline niet he? hahaha waar we elkaar toch niet mee kunnen helpen.:D

Tja, ik maak me niet meer zo druk om het eten, het komt vanzelf wel terug. Ik haal nu gewoon haar bord weg maar dan krijgt ze ook niks meer.
    Leonie daarentegen; die eet echt alles!

Jude, oh wat zielig! zulke huishoudelijke ongelukjes zijn ook eng. Hoop dat het snel beter gaat.

Miriam, ik had ook een verhaaltje getypt en ineens was je weg hahaha.
    Maar was wel even leuk!

Ik had er zo de pee in gisteravond! Ik wou op tijd naar bed, lag er dan ook om 21.00 u in. Eline en Leonie waren flink aan het hoesten, de buren hadden een feestje, ik kon geen goede houding vinden en Minka-man lag flink te snurken! Tja, daar lig je dan met de ogen wijd open! Ben er om 22.45 u maar weer uit gegaan en heb spelletjes zitten spelen op hyves. Later in het logeerbed gekropen en toch nog 6 heerlijke uurtjes geslapen :)
    Vandaag komt oma voor oud en nieuw, even een extra handje in huis!

Ik kom nog wel eens spieken hier voor 2011

X Minka

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lieve meiden,
    Hier nog goed nieuws voordat we het jaar uit gaan!!!
    Ik ben namelijk ZWANGER!!!
    Wij zijn enorm trots en gelukkig dat het ons nog zelf gelukt is zonder hulp van de gyn. En we hadden ook nog het ongelofelijke geluk dat het heel snel gelukt is.
    Ik ben 11 juli uitgerekend en nu dus al een dikke 12 weken zwanger.
    Ondertussen hebben we 3 echo's gehad en is alles goed met de kleine.
    Vorige week heb ik wel in het zh gelegen omdat ik het bloed opeens langs mijn benen had lopen. Ze hebben niet kunnen vinden waar het vandaan kwam, maar gelukkig was alles goed.

Ik kan me voorstellen dat dit nieuws hard aankomt bij Miriam en Wuppie en natuurlijk ook bij Franka, die allemaal heel graag een kindje willen.
    Dus meiden laat me alsjeblieft weten wanneer het moeilijk is om te horen, dan zal ik m'n best doen om me aan te passen.

Liefs Marieke

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hey Marieke, wat een gaaf nieuws, heel erg gefeliciteerd, het is je heel erg gegund en ik ben blij dat het zonder hulp en deze keer gelukkig zo snel gelukt is. Geniet er van, hoop dat je je goed voelt. En lief dat je aan de anderen denkt!

X
    Jude.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: JEEEEJ! Wat goed en dan ook nog zonder hulp!!! VAN HARTE!!! Wat een mooi nieuws aan het einde van het jaar!
    Hoop dat je je goed voelt!
    De anderen zullen het je ook zeer gunnen denkt ik zo na alle ellende....maar ik besef me ook dat het ook wel eens moeilijk zal zijn.

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ook hier gefeliciteerd dit word de tweede 2011 beeb

Oh ben aan het inpakken dus druk druk druk :D

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe!!!
    wat een geweldig nieuws Marieke!
    en wat heerlijk dat het zo zelf toch gelukt is. Was wel even schrikken natuurlijk van je bloeding, maar alles ziet er nu goed uit dus vol vertrouwen 2011 in!
    Voor sommige even een moeilijk berichtje, maar er komen vast nog meer 2011 baby's, daar gaan we hier met z'n allen voor duimen.
    X Minka

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mag ik even inbreken en Marieke van harte feliciteren!!!

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hiep hiep hiep hoera marieke wordt opnieuw een mama neia krijgt er een kleine zus of broer bij van harte ook hier meid het is je gegunt enorm echt waar nu franka en wuppie nog

dan is het voor volgend jaar weer compleet meiden knuf fijne avond liefs miriam

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

WAUW, Marieke, wat een geweldig nieuws!! Van harte gefeliciteerd! (doet een jubeldansje)

Alvast een HAPPY NEW YEAR DAMES!

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bedankt voor alle lieve reacties meiden!
    Het gaat erg goed, vooral nu dat ik mezelf iets zekerder begin te voelen, en we hebben het deze week pas bekend gemaakt, dus het wordt nu echt echt zeg maar.
    Ben wel vanaf het begin al de hele dag misselijk. Maar als ik ieder half uur iets eet dan gaat het wel. Je hoort me dus ook totaal niet klagen.
    Neia is in de wolken dat ze er een broertje of zusje bij krijgt. Ze heeft het er de hele dag over en verteld het tegen iedereen die het wil (en niet wil ;)) horen. Ze weet ook al wat voor cadeautje ze voor de bay gaat komen, namelijk een knuffel en een speen (dezelfde die zij heeft). En ze heeft al wel 10 tekeningen gemaakt voor de baby. Dus ze is er erg mee bezig.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen.
    En een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2011!

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Wat grappig dat Neia er al zo mee bezig is! Wel jammer dat ze nog zo lang moet wachten, he?

Ik wens ook iedereen een "gooie roetsj" in het nieuwe jaar, dat ieders wensen maar uit mogen komen in 2011 en hopelijk komen er meer dan twee 2011-baby's!

X
    Jude.

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Voor jullie allemaal de allerbeste wensen.
    Ik hoop dat 2011 een mooi, goed, gelukkig en liefdevol jaar gaat worden!

X Minka

Deel Deze Pagina