tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou marieke dat vinden wij ook maar ze doen het wel echt zo bizar ik moet zo uitgebreid beschikbaar zijn en wat ik dan nog het ersgste vind is dat de donderdag overdag ik sem naar de creche breng en ik niet eens weet of ik dan wel werk dus mischien betaal ik creche terwijl ik thuis zit.
    dat vind ik bizar.

om een indruk te geven aan jullie wij hebben openingstijden van 6.00 s'ochtens tot 2.00 s'nachts

en mijn beschikbaarheid is nu dus.

maandag : 13.30 tot 2.00
    dinsdag :18.00 tot 2.00
    woensdag :13.30 tot 2.00
    donderdag :9.00 tot 22.00
    vrijdag :13.30 tot 00.00(24.00)
    zaterdag :6.00 tot 18.30

en dit voor maar slecht 24 uur dat ik werk
    en dan moet je dus oppas hebben flexibel en dit is echt veel wat ze van me vragen nu hoor.
    ik krijg 6 weken van te voren mijn rooster en heb dus gewoon kans dat de donderdag vrij gepland wordt en ik een andere dag daarvoor moet werken.
    Ik ben hier dus best boos over want vind dit best heel erg onmenselijk.

Sem zit in een fase dat alles maar moet mogen zo niet huilen best een pittige fase vind ik nu omdat uitleg waarom iets mag nog niet echt binnen dringt.

pfff
    op mijn hyves heb ik een link staan waar je kunt stemmen op de baby van hope zo'n mooi plaatje dus stemmen meiden

gr miriam

2. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: wat een verschrikkelijke tijden. Valt er nog met je baas over te praten of is het een gesloten zaak?
    Hier nog een "wie is de mol" fan. Heerlijk al die complotten. Nadeel is alleen, dat ik het later via de computer moet kijken vanwege een cursus. Wie verdenk je na de eerste aflevering? Ik Art.

Wuppie: zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. Die Sophie, die gaat niet voor het halve werk, hihihi.

Hope: wat fijn weer van je te "horen". Hoe gaat het met je mannetje? Ook lekker druk zo te lezen.

Minka: aan mij heb je nu ook niets. Ik kon ook alleen het afgekoelde gekookte water bedenken. Ik hoop, dat het snel weg zal trekken.

Marieke: hoe gaat het met je? Al een beetje aan het idee gewend, dat jullie tweede kindje gaat komen?

Me2: hou je het nog vol, werken en de twee kindjes? Nog even en dan gaat je verlof in. Ik kan me indenken, dat je daar al naar uit aan het kijken bent.

Flyke: merel voor het eerst naar school, spannend. Heeft ze er al een beetje zin in? Mogen ze bij jullie ook eerst een paar keer komen oefenen of is het meteen vol aan de slag?

Jude: hoe gaat het nu met je? Gaat het al stukken beter met je rug?

Jette: voor jou ook nog de beste wensen.

Amber: hoe gaat het bij jullie?

Iemand nog iets van Marla en/of Neeke gehoord?

3. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Morgen nog een laatste vrije dag en dan zit de vakantie er alweer op.
    Afgelopen week was een drukke week. We hebben mijn zus met man en kind vanuit Limburg terug naar Brabant verhuisd, zijn met Suze voor de eerste keer naar de Winterefteling geweest en hebben grote opruiming thuis gehouden.
    Vandaag nog even met Suze naar de stort gereden om het een en ander weg te doen......... tja, voornemens.

Ook ben ik alweer druk geweest met de voorbereidingen voor school. Mijn to-do-list is bij lange na niet af.
    Gisteren had Suze een zieke dag. Ze heeft vannacht bij ons geslapen, maar dan slaap je zelf niet heel prettig. Op de één of andere manier wil ze ook altijd helemaal tegen mij aan liggen (en dan ook nog overdwars) Vandaag geen koorts meer, maar erg jengelig. Ik moest haar steeds dragen anders was het krijsen. Gelukkig ging het na het avondeten beter en is ze rustig gaan slapen. Nu hopen, dat het zo blijft en wij vannacht ook onze slaap kunnen inhalen.

-x- Franka

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ooh zielig franka en ik slaap ook heel slecht als sem er bij in ligt gelukkig nog maar een keer of 3 a 4 bij ons ingeslapen maar dan ben ik zo bang dat ik hem plet.

ja art is een goede ook dat marokaanse meisje vertrouw ik niet helemaal maar ben benieuwd as donderdag weer wij nemen op hebben tele2 dus kijken eerst en dan kijken via opname terug erg he.

meiden welterusten gr miriam

5. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka, Rick heeft dat ook al een aantal keren gehad, ik vind het zo zielig, vooral 's ochtends moet je die oogjes dan helemaal "openbikken". Rick heeft ook wel eens gel gehad, maar als je dat niet mag gebruiken, dan inderdaad alleen met water doen... Hopelijk is het snel over.

Miriam, wat een belachelijke tijden. Je moet echt goed in je cao en je contract kijken wat daar in staat. Me2 heeft gelijk, het kan niet zomaar, maar ligt er wel aan wat er verder geregeld is. Hopelijk komen jullie er uit, want als je steeds opvang moet regelen en het dan misschien niet nodig hebt, is erg zonde van het geld. Straks ga je er nog op achteruit door deze nieuwe ideetjes van je werkgever!

Franka lekker druk geweest lees ik, grote opruiming, altijd fijn! Wij gaan dit voorjaar een aanbouw aan ons huis laten maken, dus wij komen eerst heeeeeel erg in de rommel te zitten, want er komt dan ook een nieuwe tegelvloer in, oude er uit hakken etc, dus ik zie het al helemaal zitten, niet dus, maar ja, ik moet het resultaat straks maar voor ogen houden... Dat wordt nog wat met Rick als we straks een paar weken geen meubels beneden hebben en geen vloer...

Hopelijk gaat het al beter met Suze. Wij hebben Rick ook soms bij ons slapen, maar dan slaap je inderdaad niet zo goed, maar toch ook wel gezellig zo tegen je aan :).

Met mij gaat het best goed, ik werk iets meer dan 50% nu en dit vind ik wel heel fijn, eindelijk weer een ritme, van te lang thuiszitten word ik niet vrolijk. Dus komt goed, maar ik ben er nog niet.

O ja Miriam, die fase waar Sem nu in zit, komt me heel bekend voor :D. Rick kan er ook wat van. En eigenwijs kunnen ze ook worden, pfff. Gisteren had ik een koekje en wilde ik met hem delen, zei hij doodleuk `nee, eigen koek`... Daar zit je dan...

Wuppie zo te lezen lekker vakantie gehad! Gelukkig is het nu eindelijk 2011 :).

Marieke, hopelijk gaat het met jou ook allemaal goed. Ik vind het nu wel snel gaan bij jou omdat je het pas met 12 weken verteld had. Zometeen heb je de 20 weken echo al! Willen jullie weten wat het wordt.

En Me2 inderdaad aftellen nu! Ik vind het bij jou ook zo snel gaan! Geniet er nog maar even van, voor je het weet is hij er al!

Groetjes aan de rest!

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden kom binnekort wel terug reageren op jullie voel me te slecht te pas om hier te reageren
    heb griep en voorholte ontsteking bijholteontsteking zeer benauwd en geen stem slikken doet pijn praten ook.
    dus kom terug als ik beter te pas ben iedereen een fijn en goed weekend liefs miriam

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Oh oh oh wat gebeurt me nou!!!! :(:$:( vergeten..... :x:(:(

Lieve Franka, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met extra lieve verjaardagszoenen van Suze!

Meiden, ik maak snel effe tijd vrij om te posten. Komt er even niet zo van helaas.

Tot snel
    X Minka

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Franka, alsnog van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Heb je een leuke dag gehad?

Miriam, hoe is het nu met je? Klinkt niet best meis ziek ziek ziek.
    En dan ook nog een klein mannetje erbij in een moeilijk fase zal dubbel hard werken zijn nu.

Jude, kijk uit he, natuurlijk is het heerlijk om te werken, maar treinen erbij en dan nog de kleine ophalen kan allemaal teveel van het goede zijn. Hoe is het nu?
    Ja het gaat best snel, vandaag 15 weken. Onzekerheid zit opeens weer heel hoog. 4 Februari heb ik de volgende controle, nog 2,5 week. Waarschijnlijk willen we deze keer wel weten wat het wordt.

Hier alles goed.
    Vorige week lichamelijk een zware week gehad, maar verder mag ik niet klagen.
    Met neia gaat het geweldig op school, ze gaat er met zoveel plezier heen en de juffrouw zegt alsof het lijkt dat ze er altijd al heeft gezeten en dat ze met alles mee doet. Ben echt trots op haar.

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Franka schandalig zijn we helemaal je verjaardag vergeten. Bij deze alsog gefeliciteerd.

Minka hier heeft sophie ook veel last gehad van haar oogjes maar volgens mij hebben we ook nooit een zalfje gehad( weet wel dat ik het voor de hond heb gehad beetje in de war)8) we maakten het ook wel schoon met Camille thee.

Miriam beterschap weet je al wat meer over je uren?

Neia dan weet je nog voor je verjaardag wat jullie tweede wondertje word. Zet het op de taart zou ik zeggen:D
    Leuk dat Neia het zo goed naar haar zin heeft op school geeft toch wat meer rust als je op het werk ben.

Jude jij ook weer lekker aan het werk en weer een beetje ritme. Dat word een behoorlijke verbouwing maar het resultaat mag er wezen.

Franks leuk de wintereftteling vond Suze het ook al leuk?
    Balen dat ze net op de laatste vakantiedag ziek moest worden.als Sophie bij ons ligt gaat ze het liefst op mijn hodfd liggen, heel lief maar je slaapt voor geen meter.

Me2 wat ga jij hard zeg je zwangerschap vliegt voorbij voel je je wel goed, nog geen last van suiker zoals bij fee?

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wup hey meid alles goed?

ik knap langzaam maar zeker op bart begint ook op te knappen zit nu op het dieptepunt lijkt wel haha
    franka schaam me diep heel diep vraag minka in pb wat aan te passen op de verjaardagskalender en zie je staan en denk niet o die moet ik feliciteren sorry sorry
    hoop dat je een mooie dag hebt gehad en leuke lieve kado's hebt ontvangen. Hoe is het met Bob?
    en hoe is het met jullie zelf?

me2 ja ik vind het ook voorbij vliegen de tijd maar dat vind ik zowiezo bij anderen nog even en je wonder ligt in je armen bijzonder hoor en fijn.

amber hoe gaat het met lize en met sam (de foto heb ik niet van lize ontvangen als je die al gestuurd hebt mischien zou je nog een keer kunnen sturen ?)

flyke meid druk met de meiden? hoe is het druk druk met van alles?

camille thee heb ik van mij schoonmoeder laten afkoelen en dan op een watje wrijven in de ogen voor de ontstoken oogjes hier geen idee of het helpt maar dit werd mij gezegd.

marieke 15 weken alweer ook jij gaat sneller dan ik voor ogen hou dacht zo rond de 13 weken nu hahaha ja ik loop achter maar meid wat een tijd zit er tussen bah hoe gaat het verder met jou persoonlijk nu? nog pijn ergens?

en met je vader?

jude hoe gaat het nu bij jou na de operatie heb je het idee dat je weer alles kan nu of in iedergeval meer? hoop het wel.
    Verder druk vast ook he

jette hoe ist bij jou?

minka hoop voor jou dat toch de griep je even onder de wol stopt want dan kan je goed uitzieken en nu half half blijf je er maar tegen vechten tegen aan hobbelen bah niks an zo.

nou van het werk uit heb ik verder nog niks gehoord ik moet het maar even met die enorm ruime beschikbaarheid doen.
    hoop wel dat er verandering in komt. De groep die aangesloten is bij de fnv gaat met een advocaat aan de slag en daar hopen ze het mee te kunnen terug draaien.

ik moet dat gewoon afwachten.
    vind het wel enorm vervelend dat je als werknemers zo ver moet gaan om in je gelijk te komen dat sommige dingen gewoon echt niet kunnen vooral voor partimers met kinderen we zijn gewoon niet zo flexibel, dat is logisch vinden wij hun helaas niet. De mensen hogerop zijn of vrijgezel of gewoon kostwinner dus inleven is dan ook vrij lastig he.

Nee ben er niet blij mee.
    maar ja het is niet het eerste wat niet goed of lekker gaat bij ons op het werk.

Verder de moeder van een goede vriend van ons heeft te horen gekregen dat haar kanker niet te verhelpen is en max nog 14 dagen heeft dit is dus heel hard binnen gekomen hier en vooral daar.
    mijn vriendin is nu 27 weken zwanger en had zo graag nog haar schoonmoeder haar toekomstigedochter willen zien vasthouden dit gaat niet lukken. dat is pittig

ben stiekem al aan het kijken naar vakantie voor de zomer of er iets tussen zit in ons buget gewoon kijken altijd leuk

nou meiden tot snel liefs miriam

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Grrrrr mijn 1e poging van vanavond verdween als sneeuw voor de zon (ahhhrrr is zo balen altijd!) nu een 2e

meiden, allereerst, sorry, sorry, sorry, het schiet er gewoon even bij in de laatste tijd. Ik ga mijn best doen op iedereen te reageren......
    Voor allemaal; hoop dat het ziek zijn snel beter gaat, volgens mij zijn er veel zieken (incl een halve mij :) )

Me2, hoe gaat het nu met je? moet je nog veel naar NL of mag je lekker rustig thuis zijn. Hoe reageren JP en Fee op de komst van hun broertje, en hoe voel je jezelf? ben je er klaar voor?

Wuppie, Een fijne vakantie gehad zo te horen, is altijd lekker er even tussenuit te gaan en alles de boel de boel te laten. Ik duim voor je meid, hoop dat alle wensen heeeeeel snel vervult mogen worden.

Flyke, druk meissie? Ik geloof het graag hoor, als ik kijk naar mezelf.....
    Hoe voel je jezelf met de 2 meiden, gaat alles goed?

Marieke, ohhh meid wat spannend! mogen we straks weten wat het gaat worden? Fijn dat Neia het goed doet op school! Is zo lekker gevoel voor jezelf als je ze achter moet laten!

Miriam, hahaha, vroeg je mij over de verjaardagslijst, vergeet je zelf Franka te feliciteren, moest er wel een beetje om grinnikken hahaha
    Wat een rot rooster heb je zeg....sorry, ikzelf zou daar niet tegen kunnen om zo te moeten werken. Ik hoop snel dat er verbetering in komt, want dit is toch geen doen... Klinkt lekker he om naar de vakantie uit te zien, wij gaan eind maard een midweek, een lang weekend in juni en in september onze zomervakantie, ik kan niet wachten hahaha (maar alles last minute hihihi om kosten te besparen)

Jude, pfff al bijna fulltime? Lukt het allemaal een beetje, heb je nog last van je rug? Ook alles goed met je Rick? het eten als iets beter?

Franka, heb je een leuke verjaardag gehad? Meid ik gun je het allermooiste kado van de wereld, hoop dat jullie wens ook snel mag uitkomen. Hoe is het met Suze, ook al een echt dametje aan het worden met veel streken?

Marla, Amber, Jette, hoop dat het jullie goed gaat.

Hier alles naar wens, de beide meiden knappen op van een oogontsteking (hoezo besmettelijk) alleen de snotterbellen blijven komen. Ikzelf zit al weken tegen ziek zijn aan grrrr schiet niet echt op. Als het nou doorzette dan was dat half half gedoe snel voorbij, maar ja!!! Minka-man is na een periode van "minder" nu op de goede weg. Ik vind hem een echte topper, zoals hij doorzet met alles, is niet altijd even makkelijk!
    Ik heb gisteren mijn verjaardagskado al besteld; een minilaptop hahaha dan hoeven we s'avonds niet meer te vechten wie er achter de PC mag zitten.
    Ik kom snel terug vanaf mijn mini dingetje

X MInka

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

tot mijn grote spijt geraak ik hier veel te zelden nog, wat een verschil met vroeger zeg, in ieder geval, sorry van mijn kant ook dat ik niet meer geraak bij individueel reageren, vandaag mijn vrije dag, ik heb nu vlug enkele pagina's gelezen, maar geraak nooit helemaal bij

in ieder geval,
    neia, dat gaat inderdaad snel, bijna de termijnecho, ik denk een jongetje, heb je anders dezelfde kwaaltjes enz? wat fijn dat neia het ook zo goed stelt in de klas

marieke, inderaad, druk druk, maar we weten voor wat en voor wie we het doen he :) herken me in jou, ben ook de laatste twee weken op en neer, halfziek, minder ziek, ziek, koorts, geen koorts, hoesten met slijmen, op het werk zeiden ze me al ga maar eens naar de dokter, maar gisteren es naar apotheek geweest en een hele lading medicijnen aangeschaft en hopelijk helpt het :) wil eigenlijk niet thuis zijn, zit nu al achter met mijn werk op het werk en dan jaag ik me nog meer op, gelukkig beter met de etteroogjes daar

miriam, wat een vervelende situatie met die uren zeg, hopelijk kan je er iets tegen inbrengen dat het zaakje niet doorgaat

me2, spannend kort echt wel in he nu, wat is je uitgerekende datum?

jude, als ik het goed las werk je terug fulltime na rugoperatie, voel je je al een beetje de oude /vorige jude? maar zal nog niet veel kans zijn zeker, zo een operatie is niet niks

jette, ook jij druk druk lees ik, leuk toch nog es van je te horen

franka, ik zie dat ik bday heb gemist, te laat maar welgemeend drie dikke zoenen!

marla, neeke, amber, hopelijk alles verder goed met jullie?

wuppie, is het niet te confronterend allemaal de aankomende bevalling van me 2 en zangerschap marieke, lukt het je een beetje?

hoop dat ik niet te veel mensen vergeten ben, zoja sorry

hier dus druk druk, is nog meer hectischer 's morgens dan vroeger, op tijd (tien na zes is veeeeeeeeeeel te vroeg voor me ......) opstaan, kids klaardoen en mezelf, en eentje naar school en ander naar KDV, vanmorgen nog wou merel niet meewerken en was de bel al gegaan, en gingen de kindjes de klas al binnen toen we aankwamen hehe, niet goed dus. Verder stelt Merel het heel goed, nog nooit geweend, soms wat aan mijn benen blijven plakken smorgens, vooral omdat ze op de speelplaats niet echt weet wat doen, tikkertje ofzo spelen lukt niet echt, blijkbaar eet ze flink over de middag en 's avonds in de naschoolse opvang zit ze altijd met de boetseerklei te spelen, vindt ze best leuk dus allemaal. Ze spreekt constant over haar juf Lien. oh en wat nu echt een droom is, als merel om 2Ou al slaapt, was vroeger nooit het geval maar nu merk je wel dat ze na een hele dag school uitziet naar haar bedje

Linde naar de creche, gisteren even geschrokken, toen ik thuiskwam zag ik rode vlek op haar voorhoofd/scheiding met haar haar, ik dacht o nee, uitslag of eczema en dan maar gebeld naar creche of zij weten wat het was? blijkaar had een ander kindje met een rammelaar tegen haar hoofd geslaan ze hadden alvast zalf tegen blauwe plekken aangedaan,

vorig weekend op restaurant geweest met ouders enz, en mij moeder zei dat Merel toch al iets rustiger geworden is sinds ze naar school gaat :) vind ik ook wel ergens, doet haar deugd

linde zit al een tijdje rechtop nu alleen en kan zichzelf (zoals nu terwijl ik typ) goed bezig houden met haar speelgoed in het park, merel kleurt er wat op los :)

zo lieve meiden allemaal, ik ga jullie laten
    heel veel succes en alles wat jullie hartje wenst!
    liefs
    flyke

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Januari
    Franka 14-01
    Februari
    Dominique 06-02
    Marieke 13-02
    Famke 19-02
    Leonie 23-02
    Maart
    Minka 01-03
    Sam 16-03
    Jude 29-03
    April
    Fee 07-04
    Flyke 10-04
    Sophie 20-04
    Marla 27-04
    Mei
    Amber 10-05
    Merel 15-05
    Neia 24-05
    Dane 28-05
    Juni
    Linde 01-06
    Neeke 06-06
    Hope 13-06
    Juli
    Eline 18-07
    Wuppie's Ventje * 18-07
    Jette 25-07
    Augustus
    Thijs 22-08
    Sem 26-08
    Miriam 30-08
    September
    Lize 04-09
    Oktober
    Wuppie 12-10
    Me2 15-10
    Amber (van Marla) 18-10
    November
    Suze 08-11
    Guus 14-11
    December
    JP 11-12
    Rick 19-12
    Danique* 23-12

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ik heb de verjaardagslijst een update gegeven.
    Ik hoop dat deze lijst komend jaar weer een stukje langer mag groeien. Nu snel weer aan het werk hahaha
    X Minka

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey het is je gelukt wist dat je het kon hahahaha nee super tof dat je de update hebt gedaan en inderdaad laat de lijst maar groeien en groeien

staat iedereen er op nu volgens mij wel

Nou ik ben beter officieel heerlijk om te zeggen dat het super gaat. Sem daarintegen hangt er nog in wel de betere kant op eergister s'avonds in bed kreeg hij een hoest aanval en hoe hij hoeste gaf weer dat we even moesten kijken en hij liep rood/paars aan heb hem letterlijk uit bed getrokken over mijn schouder gehangen en er kwam een slijm uit zo zielig ik stond daar met knikkende knieen zo geschrokken bart er bij geroepen sem bleef in de hoestbui tot overgeven aan toe zo eng daarna even opgefrist mij en sem nieuw pyama aan en even weer naar beneden tot hij rustig is en niet meer hoeft te hoesten en huilen pfff wat kan je dan als ouder schrikken zeg.

op zulke momenten ben ik zo blij dat ik een babyfoon heb die mij helpt alles waar te nemen bij sem op de kamer
    sommige mensen zeggen dan tegen me huh gebruik je die altijd ja dus

morgen hele dag werken straks al zo veel mogelijk boodschappen binnenbrengen nou toedels dan maar weer liefs miriam

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dacht effe kijken maar het is rustig hier iedereen druk met fijne dingen hopelijk marieke wanneer heb je nu de echo precies?

en me2 wanneer precies is de uitgerekende data nu?

fijn weekend iedereen

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, blij te lezen dat het weer beter met je gaat. Maar wat schrikken met Sem! gaat het nu weer wat beter met hem? Eline heeft het ook wel eens gehad, zoooooo zielig en inderdaad erg schrikken!

Inderdaad erg rustig hier, hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Bij mijzelf heeft het nu echt doorgezet, ben doodmoe, spierpijn, hoesten,rillerig, duizelig,En maar vrolijk blijven en met de kids bezig zijn hahaha pffff mama's mogen niet ziek zijn toch?
    Maar morgen is mama het dus echt wel!!!! Kids naar het kdv, Minka-man naar het werk en mama het bedje in, even een dagje bijtanken.
    Dit berichtje dus vanaf mijn mini-laptop, bevalt me prima hahaha, wel even wennen, maar nu heerlijk op de bank.

Meiden tot snel, ik duik mijn bedje in
    X Minka

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka pak die momenten dat het kan ook al ben je mama soms moet het even en tank goed bij dikke knuf en je eerste berichtje vanaf de mini laptop cool haha

meiden goed weekend allen gehad?
    gr miriam

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Allereerst Franka nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Verder hier ook ziek geweest, een week lang verkouden geweest en hoofdpijn, spierpijn in nek en schouders gehad. Niet echt griep, maar gewoon niet lekker en een heleboel pijnstillers verbruikt. Gelukkig nu weer beter. Idd, mama's kunnen niet ziek zijn... Minka beterschap!

Voor de rest gaat alles goed hier. Behalve dan dat Rick overdag bijna niet meer wil slapen... en 's avonds is het ook niet meteen pitten. Overstuur als we hem erin leggen, 1 keer nog mee naar beneden en dan pas slapen. Lijkt wel of hij bang is geworden in zijn kamer, hij zegt ook " kleine bed niet leuk, ikke niet kleine bed slapen, grote bed slapen", tja...

Liefs,
    Jude.

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hallo meiden,
    Even snel een teken van mij.
    Hier gaat het redelijk. Met de baby en met mij alles goed hoor. 4 Februari hebben we een volgende controle maar 22 feb pas de 20 weken echo, dus dan weten we wat het wordt en mag iedereen het weten. Ben er wel erg zenuwachtig voor.
    ik voel de kleine af en toe al heel duidelijk en dat is heerlijk.
    Neia heeft weer een erge keelontsteking gehad, maar gelukkig sloeg de ab snel aan.
    Maandag een klote gesprek gehad op mijn werk over mijn zwangerschapsverlof. Ze gaan een tijdelijke vervanger zoeken, en willen van diegene af laten hangen wanneer ik thuis kom te zitten en voor hoelang. Het kan zelfs zo zijn dat ik al mijn vakantiedagen aansluitend van tevoren of achteraf moet inleveren. Nou daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, want dit mogen ze niet doen.
    Maar ze dulden geen tegenspraak, dus ik ben flink van mijn stuk gebracht.
    Komt vast allemaal wel weer goed. Even laten bezinken allemaal.

Voor iedereen een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina