tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jude hier hebben we dat probleem ook even gehad. Wat blijkt ze wilde gewoon niet alleen op haar kamer zijn.
    We hebben toen haar knuffels naast haar gelegd (grote woezel en pip) zo van dan ga je tussen ze in slapen dan gaan ze goed op je passen als je slaapt.
    Dit heeft geholpen, overdag slapen zit er hier ook niet altijd meer in ene dag wel andere dag niet.
    Beterschap.

Neia blij dat het goed gaat met beeb, leuk dat je al wat begint te voelen. Ik ben ook heel benieuwd wat het wordt.
    Wat een gedoe op je werk zeg, lijkt me niet dat ze dat mogen verplichten. Ze kunnen volgens mij maar een bepaald aantal dagen als vast aanwijzen Me2 jij weet dit vast wel?
    Zou je niet een tijdeje fultime ouderschapsverlof op kunnen nemen daarna? Je krijgt dan in ieder geval een deel terug van de belastingdienst.
    Arme Neia alweer keelontsteking weten ze eigenlijk waarom ze dit soort dingen zo vaak heb?

Minka jij ook al ziek leuk he zo'n mini laptop, ik heb er ook een van me schoonouders gekregen ter afleiding van de zomer. Beterschap.

Miriam oei schrikken met Sem.Ben blij om te horen dat het met jou allemaal goed gaat.

Me2 hoe gaat het met jou nog geen tekenen van suiker?
    Weten ze eigenlijk al hoe de beeb ligt?

Flyke druk druk word hopelijk wat minder als Merel zelf kan aankleden.
    Goed te horen dat ze het naar haar zin heeft op school, Sophie snapt tikkertje ook niet. Verstoppertje begint ze nu door te krijgen.
    Ze krijgt natuurlijk zoveel nieuwe dingen op school kan me voorstellen dat ze rustiger is.
    Hoe ziet zo'n schooldag er bij jullie eigenlijk uit, hier gaan ze pas met 4 namelijk?

Franka hoe is het met jou en kleine suze? Vind het zo'n lieve naam :).

Jette joe hoe.

Iemand nog wat gehoord van Marla?als je meeleest ik bijt niet :D

Hier gaat alles wel aardig moet vanmiddag alleen terug naar de dierenarts met de hond hij heeft een ontstoken bijtwond die niet goed geneest:(.
    Word een beetje gek van mezelf door de wisselende gedachten nu ik op mijn ongi wacht. zo van oh nee weer een maand verder en aan de andere kant nu zwanger zijn onee dan krijgen we weer die stress.
    Gek word ik ervan want zo is dus niks goed hmmm muts ben ik8)

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lees en leef wel mee hoor dames!!

Marieke: wat een vervelende situatie op je werk! In principe mogen je niet dwingen vakantie op te nemen! gelukkig wel alles goed met jou en de baby! Ben ook heel benieuwd wat het is!
    Gelukkig gaat het al weer wat beter met Neia!

Wup: oh ja begrijp wat je bedoelt dat je aan de een kant gewoon weer zwanger wil zijn, maar dat het aan de andere kant ook weer doodeng gaat worden! Ik hoop toch echt dat je deze maand deze ornde gewoon wel positief test, dan slepen we je wel weer door de ellendige 20 weken heen.......!!
    Suiker is geod odenr controle, maar spuit wel weer insuline, maar nog lang niet zoveel als vorige keer. Ben ook heel beneiuiwd of de baby goed ligt. Ik voel hem wel meer door heel mijn buik heen dan Fee en de afgelopen echo's lag hij steeds goed....hopelijk blijft dat dus zo want wil wel weer een gewone bevalling dit keer!

Franka: nog een welgemeende VAN HARTE!!!!!

Jude: jij weer helemaal beter? En hoe is het met je rug?
    hier ook slaapperikelen met JP de afgelopen tijd....hij slaapt overdag nog bij de oppasmama maar daardoor is hij minder moe als hij savonds naar bed moet. Toch denken wij dat hij het nog wel nodig heeft smiddags. Hij is ook een paar weken elke nacht/morgen al om 5.30 uur wakker geweest en wil dan niet zelf gaan spelen maar enkel ons wakker houden....Gelukkig is dat nu weer over. we hebben ook al sinds ene half jaar een lampje aan op zijn kamer als hij gaat slapen, anders wil hij niet slapen. Maar verder gaat het nu wel weer goed. Savonds zeggen we gewoon dat hij echt in bed moet blijven omdat hij anders straf krijgt (deur op slot) en dat lijkt te werken want hij blijft nu gewoon in bed en zolang hij blijft liggen valt hij eigenlijk heel snel in slaap.
    Voor osn allemaal weer nieuw want beide kidneren zijn eigenlijk altijd hele goede slapers...toch hoor ik dit heel veel op deze leeftijd. wij zijn toen JP begon dat hij niet meer in kleine bed wilde meteen overgegaan op een groot bed.

Minka: hoe is het met je gezondheid, beetje uit kunnen zieken? Moeders kunnen inderdaad nooit ziek zijn! en hoe is het met je buik?
    Lekker hoor zo'n mini laptopje! Blij te horen dat eht bergopwaards gaat met Minkaman!!
    Hier nog maar 10 weken te gaan ongeveer. Moet nog 2x naar NDerland voor mijn verlof, maar dat is goede te overzien!
    Eigenlijk is alles al helemaal klaar voor de komst avn de baby. we hebben JP's kamer veranderd zodat Fee daarbij kan en we hebebn een stapelbed gekocht waar JP nu in ligt beneden en Fee blijft dan in haar ledikant totdat zij ook in een gewoon bed kan. Fee slaapt daar nog niet maar langzaam gaan we ze laten wennen. we willen ze op 1 kamer omdat we dan de logeerkamers kunnen behouden voor oudes en schoonmoder...als je zo ver weg woont is hetw el fijn als je iedereen kan ontvangen.....hopelijk gaan ze het dus wel leuk vidnen bij elkaar op de maker. Alter kunnen de jongens samen en kan fee allen.\
    De wieg staat al weer klaar in de kamer waar Fee nu nog in slaapt, moet alleen nog worden opgedekt en ik moet de kleertjes nog wassen want die liggen natuurlijk al sinds JP ergens in een kast....

Miriam: wel akelig van Sem zeg. Is hij nu weer helemaal beter? Gaat hopelijk ook goed met jou! en inderdaad laat die lijst amar groeien dit jaar!
    Uitgerekende dag is 10 april (verjaardag van mijn opa die ik niet heb gekend....)

Flyke: fijn dat Merel het zo leuk vindt op school. merk ook dat JP moeier is als hij naar school is geweest. Het wordt wel beter smorgens die drukte als ze zelf wat meer kunnen maar het is tot die tijd even aanpoten inderdaad!

Verder alles goed hier. Op werk ook. Voel me verder prima en geniet nog steeds op en top!

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    mir, weet je nu al meer ivm die uren enz. ga je het kunnen tegenhouden hopelijk?

me2, wat klink je goed zeg!

wuppie, je moet jezelf geen muts noemen hoor! denk dat het dubbelzijdige gevoel dat je hebt volkomen normaal is na het verlies dat je meemaakte, ik blijf alvast duimen voor je!

een dag in school, aankomen, jasjes uit, boekentasje legen (koekjes enz.uithalen en in grote bak plaatsen),kijken welke kindjes aanwezig zijn, en de betrokken foto uithangen, beetje vertellen hoe het is, de klaspop wakker maken, kijken welk weer het is, en de klaspop aankleden volgens het weer, spelen (verschillende hoekjes met verschillend speelgoed) koekje en water eten, speeltijd, en dan terug wat verteltijd, middagpauze en smiddags terug zelfde tafereeltje, en klaspop in bedje steken enz , lijk tme wel leuk :)

marieke, spannend, ik denk een jongetje, jij voorgevoel,

jude, hehe is inderdaad weer moeilijk moment, sprongetje dat Rick meemaakt?

minka, oei dus dus doorgekomen, hopelijk ben je vlug terug aan de beterhand en genoten van je bij tank dagje

hier verder goed, ja merel kan al zelf haar kousjes en broek aandoen dus het zal wel beteren :) laatste tijd luistert ze ook beter, ik weet namelijk haar zwak plekje hehe, ze mag altijd mee naar de bakker, slager enz. en ze moet altijd heel flink en beleefd zijn van me, voor ze de winkel binnenstapt , zegt ze, snoepje vragen, dan verbied ik het haar het zelf te vragen totdat ze het zelf krijgt, en als ze smorgens niet gewillig mee naar de auto gaat, dan zeg, ik, ok, dan mag merel niet meer mee met mama naar de bakker , dat betekent geen snoepje meer , en dan spurt ze :)
    linde gisteren 38.9 koorts in KDV, maar vandaag niet meer, wel beetje hoog om tandjes te krijgen denk ik, hopelijk blijft koorts weg

beste!
    flyke

4. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Even een up-date vanuit deze kant.
    Allereerst bedankt voor jullie felicitaties!!!!

Ik lig hier ook met een laptop in ons bed met een griep. Ook Suze is erg verkouden. Wel lastig nu Franka-man aan het skiën is.

Vorige week hebben we de stoute schoenen aangetrokken en de huisarts gebeld. We mochten direct contact opnemen met "onze" gyn. Die wil ons al op de fertiliteitsafdeling spreken en we hebben vandaag al vragenlijsten gehad, die volgende week besproken worden. We hebben al een begeleidende brief gehad over de stappen, die nu genomen gaan worden en daar ben ik wel een beetje verdrietig over. Alle onderzoeken die we in anderhalf jaar tijd gehad hebben, worden nu in 2 maanden gedaan!!!!
    ik sta er héél dubbel in. Aan de ene kant wil ik héél graag een tweede kindje, maar het hele traject benauwd me weer. Hormonen spuiten en vooral weer helemaal de focus daarop hebben. Ook zal ik mijn werkgever weer moeten inlichten, maar ik weet ook dat het voor een enorm goed doel is. Gelukkig staat Franka-man er helemaal achter en is hij juist degene die zegt: "liever vandaag nog, dan morgen".
    We zullen het eerste gesprek afwachten...................

Ik probeer in het weekend weer helemaal bij te lezen, maar nu ga ik mijn oogjes dicht doen en hopen, dat het morgen weer beter gaat.

Liefs Franka

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik lees al jullie berichtjes en mijn hoofd is vol wil op iedereen reageren maar lukt even niet.
    de moeder van een goede vriend van ons is overleden zondagavond en alles wat dat met zich mee brengt is voor mij toch heftig. Dan sem die snachts wakker is huilt in bed en ik weet niet wat hij heeft echt huilen vanacht anderhalf uur huilen twee er bij geweest en temp gemeten maar als ik hem vast hou is het goed snap het niet net weer huilde hij nu 5 min hopelijk vanacht beter. net weer van het werk deze week veel uur heb ik mezelf aangedaan. En de spanning op het werk omtrent die belachelijke beschikbaarheden is nog lang niet opgelost dus dat gaat nog wel even voort duren.
    april hou ik het op dat we weten waar we aan toe zijn.
    lastig lastig vind ik.

kortom mijn hoofd is vol ben moe maar kom terug op jullie belooft
    even heel snel franka meid balen maar als het resultaat geeft dan weet je waar je het weer voor doet knuf
    wup jij ook dikke dikke knuf je bent nog steeds een kanjer he

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: hoe is het nu met Linde? koorts lijkt me ook te hoog voor tandjes...

Franka: toch fjin dat jullie de stoute schoenen hebebn aangetrokken om naar de fa te gaan. Kan me voorstellen dat het een beetje rauw is dat alle onderzoeken in 2 maanden worden gedaan. Vraag me af waarom dan weer alle onderzoeken doorlopen en niet gewoon meteen beginnen? Dat je er tegenop ziet begrijp ik ook, maar als je er middenin zit straks zal je waarschijnlijk toch wel weer dat doel heel helder voor ogen hebben en het gaat gewoon meteen de eerste keer lukken, deal!?

Miriam: wat een verdrietig nieuws van de moeder van jullie vriend.
    Zou eht kunnen dat Sem nachtmerries heeft. IS wel een beetje de leeftijd. Ga naar hem toe en stel hem gerust en blijf dat ehrhalen totdat hijw eer slaapt. Dat hielp bij ons.
    Dikke knuf voor jou!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ik denk ook dat het dat is en verder niks kwa ziek zijn of zo maar je voelt je zo machteloos en juist omdat hij dan niet meer wil liggen in zijn bedje is dat zo lastig hij heeft al knuffels zodat hij niet alleen ligt. vind dat best moeilijk hoor.

afgelopen nacht even gehuild en toen ik keek had hij zijn ogen dicht dus snel de deur weer dicht gedaan en door geslapen gelukkig nu vanacht weer kijken.
    vanavond wezen condoleren en tjee wat moeilijk is dat zeg. pfff
    je ziet gewoon hoe ziek ze was en toch ook dat ze blij is nu gek he.

dan de broer van bart zijn opa ligt in het ziekenhuis ook zondag avond opgenomen met een hart infarct en ligt nu in een soort van coma dus ziet er ook niet best uit.
    en omdat bart zijn opa heel jong is overleden was hij een beetje onze opa en dus de ouwe opa van sem
    net of iets naars niet alleen kan komen bah bah bah

dan morgen afscheid van drie collega's alle drie gaan ze weg uit ons team dus ik moest op pad kado's halen al met al ben ik knetterdruk deze week en ik doe het mezelf aan.

nou meiden fijne avond ik ben niet eerder hier weer als zaterdag of zondag dus ook alvast een fijn weekend

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    hahaha en ineens zijn er 2 pagina's vol geschreven.

Even korte reactie;

Voor alle zieken, heel veel beterschap.

Wuppie, spannende dagen! Ik ben aan het duimen.
    Maar je bent geen muts hoor! Tuurlijk wil je zooo graag en daarbij ben je tuurlijk ook weer bang. Geeft niks meid, we zijn er voor je.
    hoe is het met je hondje, ziet de wond er weer beter uit?

Franka, toi toi toi met alle onderzoeken. Het is een periode die inderdaad niet echt leuk is, maar als er resultaat uit komt is het achteraf toch de moeite dubbel dik waard geweest. Ook heel fijn dat je mannetje er zo achter staat. Jullie kunnen het!!!veel succes!

Miriam, denk je wel een beetje aan jezelf? Niet teveek hooi op je vork nemen hoor! Knuf!

Flyke, is de koorts bij Linde alweer wat gezakt? Kanp hoor van merel dat ze zo goed luistert, bij ons gaat het ook steeds beter moet ik zeggen.

Me2, dus toch wel spuiten voor je suiker. Nog even doorzetten en dan inderdaad met verlof! Ben je niet bang dat JP en Fee de boel op stelten gaan zetten als ze samen slapen?

Marieke, ik denk een meisje hahaha, we gaan een pol maken hier!
    Hoe was de controle van je knie gegaan? waren ze tevreden?
    Wat een k..zooi op je werk! Laat het maar eerst even over je heen komen, ze mogen je niet dwingen.
    Strakjes weer lekker op vakantie naar tenerife, even lekker ontspannen!

Jude, ook al weer wat opgeknapt?
    Slaap Rick nog in een ledikantje of in een bed? Eline wou op een gegeven moment ook niet meer in het ledikantje slapen maar in het grote bed (stonden toen wel allebei op haar kamertje).
    Hoop dat het even een fase is.

Mama's mogen toch nog steeds niet ziek zijn hahaha. Ik was maandag wel weer wat beter en heb dus maar een snipperdagje genomen om even bij te slapen. Tja, en daar lig je dan in je bed, Klaarwakker!!!! heb uiteindelijk nog wel 2 uurtjes geslapen.
    Kortom, ben nog steeds niet helemaal fit, en nog steeds moe!
    Leonie heeft nu 2 nachtje door geslapen, hoop dat ze dat vaker doet, dan komt het met mijn slaap ook vast wel weer goed.

Fijn weekend allemaal
    X Minka

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    minka fij dat je nog even langer echt uit kon rusten om echt beter te worden.

Franka de eerste hobbel hebben jullie in ieder geval weer genomen,lijkt mij ook een hele moeilijke stap.
    Waarom moet je nu weer alle onderzoeken doen? iui was het de vorige keer toch?

me2 toch weer spuiten deze zwangerschap balen, maar je weet nu wel wat het is dat lijkt me wel schelen.

Miriam moeilijk al die nare dingen mee te maken. Hoop voor jullie dat er snel weer wat goeds mag komen.
    Sophie heeft ook ook van die slaaptaferelen gehad maar het was gelukkig altijd weer snel voorbij Hij zit waarschijnlijk in een sprongetje dat hij dingen beter begrijpt hier hielp het om een lampje aan te laten(anders doet ze hem al slaapwandelend ook aan.

Marieke ik denk een jongetje.

Flyke ziet er leuk uit zo'n dag op school hebben ze een mooi ritme en de energie word wat minder. Wat een goeie die zwakke plek hier is dat haar beer daar doet ze alles voor. Merk hier ook dat ze weer wat makkelijker word uitjes naar de supermarkt gaan nu goed als ze met een karretje loopt.

Hondje gaat hier gelukkig de goede kant op spring nog geen gat in de lucht maar het gaat nu beter. Het is namelijk nu wel een wond van 10 cm echt zag er zo vies uit en hij is zelf zo klein (5 kilo).
    Ronde 7 is hier gister in gegaan en nog steeds niet de lange cyclus die volgens mij goed is. Sophie duurde 8 maanden na de mk dat ik positief testte en 7 tot de cyclus normaal was dus hoop dat ik er nu bijna ben.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jude hoe gaat het nu met het slapen met rick? al wat beter of nog steeds drama
    en verder met je herstel?
    weet jij mischien of je een bril voor het werk vergoedt kan krijgen via het uwv zo'n
    computerbril bedoel ik dan?

neia 22febr pas een echo wat zit er dan een lange tijd tussen he voor zoveel dames normaal
    voor ons zo eng en voor mij onwerkelijk met mijn twee echo's per week. maar in iedergeval wel
    nog 4 febr controle dan kan je het hartje horen kloppen is ook al een fijn gevoel
    maar wat denken ze nu op jou werk dan zijn ze dan overal aan het kloten zeg dat kan toch
    niet dat zou ik ook inderdaad niet zomaar over mijn kant laten gaan. Nou succes met je werk om
    er toch uit te komen.
    Ai wuppie dat is zielig voor jullie hond woonde je hier maar in de buurt dan zou ik je naar
    een dierenarts sturen die met een wiggelroede (als ik het goed schrijf) werkt.
    je denkt huh maar echt hier in omgeving is hij zo bekend en hij doet zo onwijs goed werk
    honden waar andere dierenartsen niks meer mee kunnen lapt hij weer op bijzonder
    hopen dat er bij jullie ook eentje is die goed is en dat je beessie snel weer de oude
    is.
    Verder die rot stress rond je cyclus ik begrijp je zo enorm goed en daarom een extra dikke knuf
    me2 10 april mijn vriendin 13 april en zei wordt eind maart ingeleid dit ivm haar suiker
    nou nog even dan he je mag al weer bijna beginnen met weken aftellen en wat speciaal op je opa's
    verjaardag en nee sem is nu nog snip verkouden maar dat is het enige gelukkig niet meer zo ziek

flyke haha chantage flyke haha maar als het werkt super toch straks trapt ze d'r niet meer in hihi
    dit krijg ik nog allemaal pfff. Linde tandjes wat gaat het hard he
    en ik weet nog steeds niks wat uren aangaat werk nu de meest vreemde diensten maar ja hopelijk veranderd dat
    nog weer. want zulke wisselende tijden breekt je op aan het eind van de week
    franka wat vreemd dat het nu zo veel sneller gaat en kan en dat je er dubbel in staat o dat kan ik zo goed begrijpen
    maar meis je doet het voor een super mooi wondertje en ik hoop snel te mogen lezen dat het aan het groeien is
    in je buik meid.
    en je mannetje is een kanjer zoals hij er in staat en je meeneemt
    knuf
    nou ik ga nu werken kom later verder terug
    meiden goed weekend

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: klinkt alemaal weer heftig bij jullie met zieken en overlijdens....Gelukkig gaat het met Sem beter!
    Ik word niet ingeleid vanwege suiker. Ook niet bij de vorige. heb het goed onder controle en mijn kindjes zijn niet te groot.

Minka: ja ben twel een beetje bang dat ze samen op een kamer gaan keten,maar weet van zoveel mensne dat de 2 oudsten samen liggen en ze wennen er echt wel aan.......hopelijk........
    Heb je van het weekend elkker kunnen bijslapen? Leonie ook doorgeslapen?

Wup: oh nee wat balen weer naar de volgende ronde,maar zou heel goed kunnen dat je lichaam nu weer klaar raakt. Ik duim me in ieder geval gek voor jullie........

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoe bizar kan het leven zijn
    gister is bart samen met zijn vader naar het ziekenhuis geweest om in princiepe afscheid te nemen van die oom van zijn moeder.
    hij lag in een soort van coma soms knipperde hij met de ogen en hij was flink onrustig

vanmorgen zouden ze bij elkaar komen om te praten met de artsen en hoogstwaarschijnlijk zou het dan einde zijn hoe hard dat ook klinkt maar alles beter dan als een kasplantje in een verpleegtehuis zoals hij zelf altijd zei.

En het bizarre is dat vanmorgen hij wakker is geworden en rechtop is gaan zitten zelf, de slang uit zijn mond heeft gehoest en lacht tegen iedereen die binnen komt, wij weten verder niet of hij praat en of er schade is maar wat we wel weten nadat bart gebeld is dat hij dus lacht rechtop zit en ze met therapie beginnen dus het lijkt zeer positief.

zo maar ineens slaat het 180 graden om echt bizar

hoop er snel meer van te horen en dan posi nieuws

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: wat een prqachtig wonder zeg van de oom van Bart's moeder! Ik hoop ook op posi nieuws voor jullie!

14. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hey meiden,

Miriam: wat bizar, maar ontzettend fijn!!!! Laten we hopen, dat het de goede kant op blijft gaan en jullie voorlopig niet meer aan afscheid hoeven te denken. Sem ook nog steeds verkouden? Hier zijn de zakdoeken niet aan te slepen. Iedere keer als ze me naar de doos tissues ziet lopen, gaat ze zich al echt verstoppen.

Wuppie: wat vervelend dat je cyclus nog zo in de war is. Je weet dan ook niet goed wat je ermee moet en je bent er dan toch weer veel mee bezig. Ik zou willen, dat we de knop om konden zetten en we allebei de volgende cyclus elkaar kunnen feliciteren. De vorige keer was bij ons inderdaad iui (5e poging) Krijgen jullie ergens ondersteuning (maatschappelijk werk, een verloskundige, huisarts, gyn) Ik hoop in ieder geval, dat jullie ontzettend veel steun aan elkaar hebben.

Me2: ik denk, dat april een echte jongensmaand gaat worden. Twee vriendinnen van me zijn dan ook uitgerekend en een collega (en diens schoonzus) en alle 4 een jongen. Toch grappig; in de maand november rond Suze's geboorte zijn er ook alleen maar meisjes geboren (in het ziekenhuis heb ik bij 7 vrouwen gelegen en ook allemaal meisjes.
    Ik heb vroeger ook altijd met mijn zusje op één kamer gelegen. Vroeger natuurlijk keten, later wat lastiger, toen bleek dat we van verschillende dingen hielden (zij is ook een rommelkont en ik ben behoorlijk gestructureerd) Hebben ze al een keer proef gedraaid?

Minka: hè wat een rotgriep. Hier wil die ook niet verdwijnen. Dacht ik eergsiteren het gaat wel weer, gisteren weer een mindere dag. Mama's kunnen ook niet ziek zijn :( Ik hoop, dat je griep heel snel verdwijnt.

Marieke: Jeetje nog 3 drie weken wachten en dan zien jullie je kleintje weer, wat spannend. Hoe gaat het nu op je werk? Is er al iets geregeld rondom je vakantiedagen? Hoe reageert Neia op je zwangerschap, begrijpt ze al een beetje wat er gaat gebeuren?

Flyke: hihi, die Merel is dus mooi met een bezoekje aan de bakker te verleiden tot gewenst gedrag. Snoepjes kunnen inderdaad ook héél goed helpen.

Eigenlijk zijn jullie nu even mijn afleiding :p Ik moet leren voor het bhv-examen voor morgen, maar ik heb totaal nog geen zin. Het boek ligt hier naast de laptop, maar ik dacht: "eerst mijn forum-vriendinnen en dan zien we wel weer verder". Grote kans, dat Suze nu alweer wakker wordt en het leren helemaal niet meer door kan gaan. Gisteravond en vanavond heb ik ouidergesprekken en ik ben wel een beetje gaar nu. Gisteren van 18.00 uur tot 22.10 uur en vanavond van 16.30 uur tot 20.00 uur. Lekkere lange dagen. Het laatste gesprek was ook erg heftig. Ik was blij, dat we de gesprekken met tweeën deden. Gescheiden ouders uit een vechtscheiding. Agressieve man, die tijdens het gesprek ook steeds kwaad op zijn ex was en op de school. Hij wist alles beter. Zo zielig voor die kinderen denk ik dan. Hoe kun je het samen zo ver laten komen???
    Ik ben benieuwd wat voor uitdagingen me vanavond te wachten staan...........

Zo, nu ga ik dat boek toch maar even opendoen (of nee, eerst een kopje thee) Jullie horen wel hoe dit morgen gaat aflopen.

Liefs Franka

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, wat een wonder, ik hoop dat hij nu zo blijft.

Franka, wat een toestanden dan met die ouders! Inderdaad erg zielig voor hun kinderen. Sterkte met deze drukke dagen, op naar de voorjaarsvakantie! en succes met het bhv examen

Wuppie, balen meid! maar 5e x brengt geluk! Ik hoop dat je samen met Franka elkaar snel mag feliciteren!

Moet het helaas kort houden, er komt stereogeluid uit 2 babyfoons!
    Met de meiden gaat het goed, weinig snotters meer en Leonie slaapt wel wat langer, maar eigenlijk nog steeds te kort (nu +/- 05.45 u wakker) maar dat ik mijn opstaan tijd.
    Ikzelf ben nog steeds niet fit, heb geen griep gehad, alleen steeds weer verkouden, weer wat beter, dan weer hoesten, keelpijn etc. wou eigenlijk dat het maar eens goed doorzette dan ben ik er vanaf!!!
    Met mijn buik gaat het redelijk, nog wel erge pijn bij de eisprong (kan dan niet opkomen uit mijn stoel, alsof er 5 ballonnen in mijn buik zijn opgeblazen en veel steken)en de menstruatie (gewoon zeurende pijn). Ga nu weer aan de pil, dat schijnt ook de klachten wat te verminderen.

Ga snel mijn dames uit bedje halen!
    Tot snel

X MInka

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: succes met het bhv examen en met de oudergesprekken! Heftig lijkt me dat als je zo'n ouder hebt die agressief is en iedereen overal de schuld van geeft behalve zichzelf.....Heel erg sneu voor de kids. gelukkig zit je inderdaad met z'n tweeen!
    Nee heb nog niet proefgedraaid met z'n 2en op een kamer maar van de zomer hebebn ze samen op een kamer geslapen toen we met vakantei waren en dat ging redelijk ok.

Minka: ja wilde net zeggen ga je niet weer aan de pil ofzo want dat helpt wel bij die klachten. Dat is de reden dat ik op mijn 15de aan de pil ging want verging van de pijn bij eisprong en menstruatie....
    Hier zelfde qua verkoudheid als bij jou, dan weer beter dan weer minder, kom er niet helemaal van af........verder alles goed!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja het gaat nog steeds de goede kant op gelukkig das toch fijn nieuws hoor. En ja sem is nog aan het snotteren ik ook trouwens maar ja als dat alles is denk ik dan.
    nu denk ik ook dat die twee nachten dat sem wakker was het toch weer de tanden zijn. weet het niet 100% maar de kiezen die eerst alleen een puntje waren zijn nu beide volledig door kont goed kapot en enorm rode wangen en vanavond hoorde ik van bart ook heerlijk lastig in bed veel huilen nu goed stil laten we hopen dat het zo blijft.

franka heftig ja fijn dat je dan niet alleen zit zou ik ergens ook niet echt durven denk ik.
    nog even en je mag weer iets bijtanken want je bent er zo wel heel druk mee he, nu nog mooi nieuws dat zou ik zo mooi vinden maar we wachten rustig af.

me2 dat gaat vast goed samen op de kamer vroeger was dat heel normaal dus waarom zou het nu niet kunnen he.

nou meiden ben net van het werk weer enorm glad op de weg veel ongelukken al maar ik ben heelhuids thuis gekomen al viel ik bijna nog hier voor de deur de stoep is een glijbaan zo glad en tja ik wil natuurlijk snel lopen en daar ging ik bijna
    oef zal morgen wel een pittige spits worden
    de genen die er uit moeten voorzichtig als het ookbij jullie glad is

trusten miriam

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: blij dat je veilig thuis bent! Zag op het nieuws (ja we hebben via digitale tv 1 Nederlandse zender..) dat het in het oosten heel glad was en iedereenw erd geadviseerd niet te gaan rijden! Voorzichtig he!!
    Klinkt inderdaad als tanden met kapotte billen ed....kunnen ook gewoon fases zijn, we hebben het met JP 1 keer in de zoveel tijd en valt dan echt op omdat hij normaal zo'n goede slaper is....
    Fijn dat het nog steesd goed gaat met de oud-oom!
    Ja idnerdaad vroeger sliep iedereen bij elkaar op de kamer dus ben er ook niet te bang voor maar zal wel weer even wennen zijn. Vanmorgen was JP bij Fee in haar ledikantje geklommen en lagen ze samen te keten hahahahahaha

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, fijn dat je de voeten op de grond hebt weten te houden. Hier was het gelukkig al boven 0, dus geen gladheid.

Me2, hahaha dus het keten begint al! Ik ben benieuwd! Ikzelf heb ook 10 jaar bij mijn zus geslapen, in een stapelbed, totdat mijn zus moest studeren Tja, vroeger hadden we de luxe niet om ieder een eigen kamer te hebben.
    Wij willen de zolder in de toekomst gaan verbouwen en daar onze slaapkamer van maken. In die periode was ik ook van plan de 2 meiden samen te leggen, vandaar mijn interesse :)
    maar eerst een prijsje in de staatsloterij winnen, het sparen gaat niet meer zo goed de laatste tijd! hahaha

Wuppie, hoe is het met je hondje?

Franka, zijn de gesprekken goed verlopen gisteren?

Ik weet nu dat oogontsteking inderdaad erg besmettelijk is8)
    Heb ze goed dichtgeplakt zitten, ach ja, kan er ook nog wel bij.

Hoe staat het met de rest, allemaal al van de verkoudheid af of zeurt het ook lekker verder.

Ik hoop dat het snel lente gaat worden, heb echt behoefte aan wat zonnestraaltjes en lekker naar buiten!
    Maar helaas nu weer snel aan het werk!

X Minka

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Kom vanavond nog even reageren tik net het hele verhaal van mijn hondje in het andere topic en krijg het er nu even niet voor de tweede keer uit.:(

Deel Deze Pagina