tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Wuppie: je vorige berichtje klinkt niet als positief nieuws :( Ik hoop, dat het meevalt. Ik ga heel hard duimen.

Miriam: oei, gladheid. Doe je voorzichtig!
    Zo te lezen krijgt Sem weer een tand erbij. Zo zielig, dat hij er zoveel last van heeft. Ik hoop maar, dat de tand héél snel door is.

Minka: ik zit hier ook echt af te tellen tot het lente wordt. Ik heb het erg gehad met de kou en de gladheid. Heb zo'n zin om te kunnen fietsen enzo. Nee, koning winter mag echt zijn hielen lichten.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Vandaag dus een examen. Eerst praktijk en daarna was het de bedoeling schriftelijk. Hadden ze de verkeerde examens en kon dat gedeelte niet doorgaan, omdat iedereen de praktijk goed had, hebben ze de toetst laten varen. Wat een geluk!

Oh, ik heb jullie het belangrijkste nieuws nog niet verteld.
    Suze kan zelf lopen!!! Ze loopt de hele dag rondjes om het kookeiland en super trots op zichzelf natuurlijk (en wij ook) Ze is nu echt baby-af. Het gaat zo snel........

Een fijne avond en hopelijk weer tot snel.

Liefs Franka

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka gaaf joh ja leuk he dat ze ineens kunnen lopen en tja baby af dat vond ik minder hoor had nog wel twee jaar zo door willen gaan hahaha

fijne dag iedereen en wup hoop goed nieuws maar ben bang knuf

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ben ik weer gister was even te druk.

Hondjes zijn dus weer tot en aanvaring gekomen voor mijn neus. Als reactie heb ik de gewonde opgepakt in zijn nek waarschijnlijk is daardoor zijn wond gescheurd zo diep dat het niet eens meer bloed.
    Weer naar de dierenarts geweest schoon gemaakt en nu ook creme meegekregen, die gelukkig erg goed werkt.
    Voor mij is dit dus eigenlijk de druppel en vind ik dat hij een beter huisje verdient. We moeten dan de kleinste die we het langst hebben wegdoen omdat hij makkelijker te plaatsen is, en ik niet weet hoe het anders tussen hem en de derde hond gaat, als de leider weg is. Zat dus een beetje te hopen dat mijn schoonouders hem willen hebben.
    Maar mannetje wil er nog niet aan en we gaan een gedragstherapeut inschakelen. Ook op straat moet er een hele boel veranderen want ik kan niet eens met zijn drieen lopen.

Miriam wat een wonder dat het zo goed gaat met je oom.
    Klinkt inderdaad dat het Sem zijn tanden zijn die pijnlijke billen is zo zielig. Hoop dat het snel over is.

Franka. oh ze loopt ja dan is het echt klaar met baby zijn nu word het een meisje, hoop dat je conditie goed is dat word rennen:D
    Steun van buitenaf hebben we niet, zit af en toe op zo'n punt en nu ga ik naar de psych maar doe het dan toch niet.
    Zou wel graag een keer naar de gyn willen gaan gewoon ter controle of alles goed is. Ik heb dus gewoon geen gyn ben bevallen in een ander ziekenhuis en nacontrole was alleen een gesprek met iemand van daar. Komt goed dit jaar gaan we mekaar feliciteren.

Minka nog 45 dagen dan is het lente :D Ja die ogen zijn heel besmettelijk deed ook vrolijk mee met Sophie.

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ach Wuppie, wat vervelend! Dat is een erg moeilijke beslissing die je misschien moet maken. Maar inderdaad wie weet helpt therapie wel. Ben je trouwens niet bang dat ze Sophie bijten? Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat de wond weer netjes dichtgaat.

Franka, wow wat een mijlpaal weer. De eertste stapjes van Suze. Wat heerlijk om te horen. Tja, baby-af....wat gaat het dan snel he!
    Ik kijk nog vaak terug naar het filmpje dat we van Eline hebben gemaakt naar de eerste stapjes. Ik ben benieuwd wanneer Leonie begint...

Hier een dagje verplicht thuis. Mijn ogen zaten vanmorgen helemaal dicht!!! Ik vond het niet verstandig zo 1/2 uur in de auto te moeten gaan en op een stoffige werkplek te zitten. Vanmiddag naar de HA.
    Ach, dan maar wat met het wasgoed bezig, daarmee loop ik steeds achter hahaha

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou het was een opleving denken we want de stekker is eruit hij is vanavond overleden in het ziekenhuis 63 jaar jong
    een lieve man die ik enorm ga missen.

ben er even goed van mijn stuk van.
    twee mensen die nog heel lang hier hadden moeten zijn die nu binnen drie weken zijn overleden bah

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Goh meid, gecondoleerd!
    Toch nog snel gegaan uiteindelijk, bah! sterkte!

Hier verplicht nog thuis. Ik mocht mijn oogdruppels vanmorgen pas ophalen zodat ik vandaag niet naar mijn werk kon. Eigenlijk verplicht 1 week uitzieken om even bij te tanken. Ook nog bloed moeten prikken op HB, suiker, schildklier en ontstekingen.
    Vandaag lekker alle bedden fris opgemaakt en net heerlijk uitgebreid in de douche geweest. Op naar het weekend!

X Minka

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Dominique, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat je mama snel komt vertellen hoe je je feestje hebt gevierd.

X Minka

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zo dominque drie jaar alweer gefeliciteerd hoor ook papa en mama gefelciteerd met de verjaardag

liefs miriam

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hallo nog meiden hier??? lees niks nieuws meer het is zo dood dan hier zo

morgen de begravenis zie er stiekem iets tegenop ben toch bang voor hoe dat hij er nu uitziet en mijn eigen emotie's niet dat ik niet wil dat anderen mijn emotie zien hoor maar voor mijn gevoel kan ik het dan nog onder controle houden of niet.

nou ja afwachten maar

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: gewedlig dat Suze kan lopen! Heerlijke fase vindt ik dat! Ze zijn dan niet emer zo gefrustreerd en opeens heb je meer "vrijheid" doordat je niet steeds hoeft te tillen! Het baby-zijn is er dan inderdaad wel af.....maar ik zelf vind dat niet zo erg.

Wup: hoe is het nu met de hondjes? Vind het zo'n sneu verhaal. gaat echt aan je hart he die dingen. Zijn gewoon ook je gezinsleden....
    Zou gewoon met hjet ziekenhuis bellen en vragen een afspraak te maken met de gyn. Dat kan bij ons in Den Haag gewoon zelfs zonder verwijzing.

Jette: nog van harte met Dominique!! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!

Miriam: wat een verdrietig nieuws zeg dat die oud oom toch is overleden! gecondoleerd....Heel veel sterkte vandaag op de begrafenis.

Minka: hoe is het met de ogen? JP heeft het een keer of 2 gehad maar wij gelukkig niet. weet van mijn collega's wel dat ze het dan vaak meteen ook zelf hebben als hun kind het heeft....
    Heb je lekker uitgerust?

Hier alles goed. Voel me prima., Ben heel benieuwd hoe de baby ligt. Kan er (nog steeds niet) geen touw aan vastknopen waar wat ligt in de buik maar heb wel het idee dat de schopjes hoger zijn dan bij Fee....fingers crossed dus. Heb vrijdag echo.
    Hierna nog 4 weken werken en dan is het al weer verlof-time....
    De kamers van de kids en de baby beginnen langzaam op orde te komen. De kleren van Fee moeten echter nog worden verhuisd en de kleertjes voor de baby moeten nog worden gewassen en ingeruimd, maar dat doe ik pas op z'n vroegst 4 weken van te voren.
    Van het weekend wilde JP dat Fee bij hem kwam slapen smiddags. Resultaat: Fee heerlijk 2 uur getukt en JP niet en dus maar bij ons o bed tv gekeken........nou slaapt hij sowieso niet meer echt bij ons in het weekend smiddags, maar bij de oppas mama kennelijk nog wel elke dag..........

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam heel veel sterkte vandaag. Hoop dat hij in de opleving nog heeft kunnen zeggen wat hij wilde Knuffel meis.

Minka De honden hebben zeker een gebruiksaanwijzing De vervelendste voor andere honden is het liefst voor Sophie. de kleine gewonde gromt naar haar maar doet op zich niks, alleen toen ze een keer bovenop hem viel toen hij sliep had ze een wondje in haar lip.
    Eigenlijk moeten we ze ook niet op de bank laten. De derde heeft wel eens waarschuwend gehapt en moeten we ook heel goed in de gaten houden, van hem hebben we nu ook zijn speeltje weggegooid toen hij gisterochtend buddy(met wond) greep omdat hij bij zijn speeltje stond.:(
    Ze voelen het in ieder geval dat het nu menes is bij mij want ze luisteren opeens stukken beter.

Me2 hier ook heel verschillend met slapen in de middag. Het vervelende is alleen als ze niet wil slapen en ze zit rond 5 uur even op de bank tv te kijken dat ze dan in slaap valt, en met geen mogelijkheid meer wakker wordt.
    Fijn dat je verlof in zicht komt vroeg zat toch om dan al die miniekleertjes uit te wassen.

Marieke hoe gaat het voel je je goed, ben je er al uit met je werk?

Hier gister een dagje thuis geweest omdat Sophie zondag nacht aan het spugen was. Beetje slaap tekort voor ons beide dus dan maar extra dagje bijkomen.
    Morgen ga ik dan eindelijk naar Londen shoppen!!!!! heerlijk heb er echt zin in. Kan ook een wat kleiner maatje kopen want de weegschaal is lief:D

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wup: oh wat heerlijk lekker shooppen in London en dan helemaal als de weegschaal lekker meewerkt!
    Hier ook, als Jp smiddags niet slaapt dan gaat hij later op de middag in de auto zitten slapen oid....
    Fijnd at de hondjes betr luisteren. dat een hond schrikt als je bovenop hem valt als hij slaapt is inderdaad niet vreemd. Maar het blijft toch altijd oppassen he....

13. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: heel veel sterkte meid. Hopelijk hebben jullie vandaag op een "fijne" manier afscheid van hem kunnen nemen. Ook veel sterkte voor Bart en de rest van jullie familie.

Wuppie: Me2 zei het ook al, misschien moet je ook de stoute schoenen aantrekken en in ieder geval om een controle bij de gyn vragen. Het kan veel onzekerheid voor je wegnemen en hopelijk helpt het je een stap verder. Eerst maar eens lekker genieten in Londen!

Me2: jeetje nog maar 4 weken werken, wat gaat het hard. Hier zitten we met de overgang van twee, naar één slaapje. Thuis slaapt ze nog maar één keer, maar op het kdv twee keer. 's Avonds lukt het haar dan ook erg moeilijk om in slaap te komen na de kdv-dagen.
    Wacht niet te lang met het uitwassen van de kleertjes, wie weet laat jullie kleine niet al te lang op zich wachten (hihi, spreek ik uit ervaring ;) )

Minka: hoe is het nu met je oogjes? Hebben ze de mooie zonnige dag bekeken?

Gisteren zijn we bij de FA geweest (tevens onze eigen gyn) Wat we eigenlijk al dachten. Eerst worden er twee cyclussen gevolgd met allerlei onderzoeken. Toevallig had ik gisterochtend mijn eisprong (kan ik voelen) De gyn wilde dat wel even checken en stond ervan te kijken, dat ik het bij het juiste eind had, dat probleem is het dus niet. We konden direct wat stappen overslaan en nu moet ik voor deze cyclus alleen volgende week nog bloed te gaan prikken. Volgende cyclus maken ze samenlevingstesten en nog een paar keer bloedprikken. Hij acht de kans zeer groot, dat hier niets uit zal komen (tsja, dat vermoeden hebben we zelf ook) Op basis van de onderzoeken maken ze een prognose. Wat is de kans op een spontane zwangerschap en wat is de kans op een zwangerschap bij behandeling. Hij denkt, dat de kans op een spontane toch groter zal zijn en dat we weer naar huis worden gestuurd, omdat we nu bijna 9 maanden bezig zijn en dat voor hen nog niet zo héél lang is.
    Over 5 weken horen we dus de uitslag van alle onderzoeken en de kansbereking en weten we wat meer. Voor nu weer afwachten.......

Liefs Franka

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: ja weet dat de baby ook eerde rkna komen maar blijf hier toch 3/4 dagen in zienehuis dus dan kan schoonma alles lekker wassen voordat ik thuis kom hahahahahaha
    Herkenbaar trouwens over dat slaapje: JP heeft ook moeite met in slaap komensavonds door de week als hij wel bij de oppasmama heeft geslapen smiddags......wordt volgens mij tijd dat hij naar school gaat hahahahaha
    Vind het wel een beetje balen voor jullie dat alles zo lang moet duren bij de gyn....de voige keer zijn toch al die onderzoeken ook al gedaan en waarom aanmodderen.....is daar dan een reden voor? Kan het zo zijn dat jullei situiatie nu helemaal anders is dan de vorige keer? Hoop datje goed gebruik hebt gemaakt van je ei hahahahah en dat het bezoek aan de gyn heeft geholpen om nu gewoon al zwanger te zijn zonder al die rompslomp!
    Wellicht komt het omdat ze hier in Zwitserland met alles meteen doorpakken en je niet eerst weer eens een maandje naar huis sturen, maakt niet uit waar het voor is......

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoi meiden,
    Even een teken van leven. Hier wat helse weken voor neia achter de rug. Het meiske was/is weer eens ziek hoor.
    Eerst een flinke keelontsteking, met de ab knapte ze wel op. En na een week megaaaaaaa ziek. Zo erg heb ik nog nooit meegemaakt. Hoge koorts, ontstoken ogen, heeel veel pus, en amandelen die groot en rood blijven. Ze heeft hele dagen gehuild. Nou daar is neia echt geen kindje naar, dus we wisten niet wat we moesten doen. Elke dag naar de ha en soms kwam de ha 's middags nog bij ons. Ze bleek een bacterie in haar lichaam te hebben die ontstekingen aanmaakt. Uiteindelijk is ze nu heel langzaam aan het opknappen. ze heeft nog wel koorts, en gisteravond gaf ze weer slijm over, maar ze huilt gelukkig minder en heeft soms weer praatjes. Wat kun je je dan als moeder machteloos voelen zeg.
    Met de baby is alles goed. Afgelopen vrijdag controle gehad, groeit allemaal goed en mijn bloeddruk is prima. Ze kon het geslacht niet zien.
    maandag de 21e hebben we de 20 weken echo. Dat vind ik onzettend spannend.
    Maar ik voel de kleine druktemaker heerlijk spartellen dus dat maakt veel goed.
    Sorry voor mijn ego berichtje.

Miriam, gecondoleerd met het verlies van bart's oom.

FRanka, verschrikkelijk dat ze waarschijnlijk nu niks voor jullie kunnen doen. Voor hun is 9 maanden niet lang, maar kan me voorstellen dat dat voor jullie wel zo is. Eerst maar de uitslagen afwachten.

Wuppie, veel plezier morgen in Londen. Verwen jezelf maar eens extra!

16. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Miriam, allereerst gecondoleerd meid! Wat naar...

Marieke, wat erg dat Neia weer zo ziek is geweest. Dan voel je je idd erg machteloos... wat is ze toch vatbaar elke keer voor ziektes... enige idee hoe dat kan?
    Jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien, nog even wachten tot de 21e dus!

Franka, jouw verhaal lijkt erg op dat van mij destijds, ook ik voelde de eisprong altijd. Allerlei onderzoeken waar niks uit kwam, en toch wil het maar niet lukken, pure pech dus eigenlijk, en dan is 9 maanden niet zo lang voor de dokters. Pas na een jaar of anderhalf als er niks mis is, willen ze wel wat doen. Hopelijk duurt het niet meer lang of willen ze eerder wat gaan doen.

Me2, bijna met verlof, jeetje wat gaat dat snel!

En Wuppie, ik zou ook een gesprek aanvragen! Wat rot om te lezen van je hondjes, hoe gaat het nu?

Minka, jij hebt de oogontsteking dus van de meiden overgenomen? Erg vervelend, Jude man heeft dat ook wel eens via Rick gehad. Is ook erg besmettelijk.

Hier trouwens ook slaapproblemen! Rick slaapt overdag niet meer en 's avonds is het dan ook niet meteen slapen, hoewel je zou denken dat hij super moe is. Is ook zo denk ik, maar hij wil gewoon niet. Moet zeker 1 tot 2 keer mee naar beneden, anders is het paniek, overstuur etc. Ook wordt hij regelmatig 's nachts wakker en dan wil hij ook niet meer in zijn bed liggen als we pech hebben, dat wil hij in het grote bed. Pffff. Geen idee of hij ergens bang voor is. Hij is altijd zo'n goede slaper geweest, maar nu even niet...

Verder hier alles goed, ben weer normaal aan het werk.

X
    Jude.

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, veel shop plezier in Londen!!! Ook even weg bij de hondjes, even alles alleen voor jezelf!

Miriam, alles weer een beetje te boven?

Marieke, jeetje wat vervelend dat Neia steeds zo ziek is. Gaat het nu weer wat beter met haar? En krijg jezelf wel genoeg rust? Fijn dat de echo goed was, ik ben zooooooo benieuwd of je een jongetje of meisje krijgt!

Jude, wat vervelend dat Rick niet meer zo lekker slaapt (en jij dus ook niet) Tja, het middagslaapje bij Eline hoef ik haar niet te ontnemen; ze gaat gehoorzaam zelf naar bed na het eten en slaapt dan meestal nog wel 3 uur :$ Fijn dat je geen last meer hebt van je Hernia, is alles niet voor niets geweest.

Franka, nog 5 weken afwachten dus. maar waarom niet meteen starten? ze kennen je verleden toch? Mijn buurvrouw mocht ook weer meteen met IUI beginnen (helaas net poging 10 mislukt:()
    Maar kijk naar Suze, daar is het toch ook nog redelijk snel gegaan!
    Ik duim dat alles goed mag gaan verlopen.
    Ik moest nog aan jou denken toen de juf van Eline na 2 dagen zws verlof beviel ! Me2, dit niet lezen, jij gaat eerst genieten en uitrusten.

Me2, Fijn dat je je goed voelt, morgen weer een echo, kunnen ze dan zien hoe het mannetje ligt? Verwacht je dat het een stuitligging kan zijn?

Ik ben helaas nog steeds thuis:x gisteren ging het een stuk beter, maar vanacht zaten de ogen weer helemaal dichtgeplakt. Ik kan nog steeds niet focussen en zie ook wazig, maar dat kan ook aan de druppels liggen. Vanmorgen met de kinderen wegbrengen was het autorijden echt moeilijk! Vandaar dus nog maar thuisgebleven en zo met theezakjes (kamille) op mijn ogen even liggen. Ik heb wel van het zonnetje genoten hoor:D maar wel met zonnebril op, anders zie ik niks!
    Leonie had ook flinke koorts (39.7) ma en di. Ze moest gisteren eigenlijk voor haar prikjes, maar dat heb ik dus maar uitgesteld. Maar ze blijft supervrolijk! Nu gelukkig weer koortsvrij. We hebben wel 100 foto's gemaakt voor haar 1e verjaardagsfoto, maar ze trek echt steeds zulke rare bekken hahaha. Eline gaat het heel erg goed. Ze is heel veel aan het puzzelen en mozaïken. Ook weer lekker buiten gespeeld. Ze word al zo snel groot!!!!!
    Alleen op het potje; ze gaat steeds wel zitten maar er komt geen druppel, psssss klaar zegt ze dan en zoef weg is ze weer. Ach, komt vanzelf wel!

Nu effe de oogjes dicht
    X Minka

PS ik zal maar niet op versturen klikken, de verbinding ligt er weer eens uit en anders ben ik straks alles kwijt.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: herkenbaar van dat slapen savonds...JP kmmt er vaak nog 2/3 keer uit voordat hij daadwerkelijk gaat slapen. Heeft hij hiervoor nooit gedaan. Snachts gelukkig niet....Slaapt Rick al in een gewoon of peuter bed? Ik hoor van veel mensen dat de slaapproblemen snachts dan vaak voorbij zijn....
    Fijn om te horen dat het verder goed gaat met jou! Alle controles van de rug naar teveredenheid?

Marieke: wat heftig dat Neia nu weer ziek is...gaan ze niet haar amandelen een eker knippen ofzo? Dat is vaak een oplossing...
    Lekker dat je de baby goed voelt, dat is altijd wel een geruststelling he! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht!

Minka: balen dat je nog steeds niet helemaal bent opgeknapt, maar volgens mij was je hiervoor al erg moe en dus wrs ook wat vatbaarder....BAlen dat Leonie ook al koorts had...ja echt beter om dan geen prikjes te geven (doen ze dan toch sowieso niet?). Lastig he als je een goede foto wil maken en het lukgt niet! Ik ken dat maar al te goed hahahaha
    Over zindelijk worden....gewoon blijven volhouden, maar niet pushen, en opeens is er de klik!

bij Fee beviel ik ook 2 weken nadat het verlof was ingegeaan, Dat voelt dan best snel maar was geplande ks dus had daarvoor heeeeeel geod kunnen uitrusten...hopelijk kan ik nu iig ook nog 2 weken lekker uitrusten hahahaahaha Gekke is dat dat ik verder ook niets op het programma heb staan want bij no3 is echt alles er al en paraat.....
    Ja morgen kan ik ook zien of hij goed ligt. Ligt hij goed dan zal dat wrs zo blijven. Hij heeft bijna de hele zwschap goed gelegen en dat was bij Fee absoluut niet. Ik denk zelf wel dat deze goed ligt maar zeker weten doe ik het niet....hoop, hoop., hoop dus....

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vanmorgen groeiecho gehad en nog een keer extra controle hartje. Alles ws nog steeds goed gelukkig. Baby wordt nu op 1800 gr geschat met 32 weken dus goed gemiddeld ondanks de suiker. Ook ligt de kleine man gelukkig met hoofd naar beneden (en volgens mij al wel een hele tijd) dus met een beetje geluk deze keer weer een normale bevalling!

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, fijn om te horen! Kleine man, hoofdje naar beneden houden hoor!

Hier weer wat beter "zicht" Ik ben sinds gistermiddag gestopt met de oogdruppels en mijn vermoeden was juist.......het gaat nu ineens veel beter!!!!

Fijn weekend allemaal
    X Minka

Deel Deze Pagina