tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wuppie, van harte gefeliciteerd meid! Welkom in het tijdperk dat ik alweer verlaten heb... (OMG, wat ben ik oud!)

Me2, doe wat goed voelt. Ik voel gelukkig geen alarmbellen, ik snap wel heel goed dat je zekerheid wilt. Dus over 2 weken.. spannend hoor.

Jude, jeetje, toch opereren. Kan me voorstellen dat je dat eng vindt. Maar als ik hoor hoeveel last je had... ik zou er wel voor gaan. Geef jezelf even tijd om te wennen aan het idee.

dag meiden, ik ben moe, ga naar bedje toe.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: moeilijk keus inderdaad. Ik ben zelf als te dood voor operaties, maar soms weet je gewoon dat je het wel moet doen. Kan hij garanderen dat je er dan wel vanaf bent?

Amber: ja ben ook rustig eronder. Heb vandaag weer echo gehad, niet dat dat iets zegt, maar in ieder geval is alles aanwezig bij de baby en beweegt en groeit hij/zij goed. Dat is in ieder geval iets. Ik moet gewoon van het positieve uitgaan. Dat doet de gyn ook.

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, that´s the spirit!!!! Er isa vastniks mmis maar ik zou zelf ook graag zekerheid hebben!
    Sterkte, en voorlopig niet meer nadenken, gewoon genoieten van je goede echo

Jude, een operatie is best zwaar zeker met je kleine )grote' mannetje, maar ik denk wel dat het de moeite waard is.
    Go for it!!!

Marieke, als het soms even tegenzit, gewoon positief vooruit denken.
    Komt vast goed, alleen nog even geduld.

Morgenvroeg weer naar de osteopaat!
    Ik moest gisteren hoesten en ik dacht dat mijn buik openscheurde zo´n pijn!!!!! Ben benieuwd wat hij zegt, maar ben bang dat ik ooit nog wel in het zh ervoor terecht kom :(

Ga mijn bedje in dames!
    X Minka

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: dank voor de positieve woorden en jij ook, he, positief blijven over je buik! Ik ben benieuwd wat de osteo vandaag zegt.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje we zijn momenteel even allemaal met eigen dingentjes bezig niet de meest leuke pfff veel narigheid
    me2 goed zo positief ik wou dat de weken voorbijvlogen knuf
    jude operatie ja kan me voorstellen dat het eng is maar alles moet je in je leven gehad en gedaan hebben jij de operatie dus nog haha nee laat het even bezinken en dan hopen dat het snel achter de rug is met een goede revalidatie je kan dat van marieke en jou niet vergelijken he
    marieke het gaat veel langzamer dan jij had gehoopt he maar is er nu wel vooruitgang?
    franka hoe gaat het met je zus de weken gaan hier ook maar niet voorbij he, vreselijk lijkt me die angst. En hoe is het met Bob?
    minka die buik rot buik kon je die er maar afhalen he en even aan de kant leggen waneer die pijn deed. Echt bizar hoor zoveel last je er nog van hebt.
    Vind dit toch echt vreemd is er al wel eens in het ziekenhuis weer naar gekeken?
    jette druk druk waarschijnlijk ben heel benieuwd naar een foto van jou heb een voorstelling namelijk van hoe je er zou moeten zien een heel lang dun slank persoontje met heel lang blond haar en en zit ik in de buurt.
    flyke hoe gaat het met je meisje? en jij ook vast druk druk
    amber tja de 3 moet ik er nog voor krijgen haha wil je ruilen nee vast niet haha
    wuppie heb je nog kunnen genieten meid. ga aftellen hoor hihi
    nog 10 dagen met vandaag inbegrepen haha
    marla? is je er nog

volgens mij heb ik jullie allemaal hierboven
    anders sorry ben net wakker en dan nog niet een kei met m'n koppie haha

Sem is wederom bezig om van de avond slaap af te komen ik rek elke ochtend een half uur tot een uur voor ik hem plat leg dus in bed zodat hij echt doodmoe is en dan slaapt hij met geluk twee en een half uur anders iets minder en dan gaat hij tegen acht uur weer naar bed.
    dit hebben we nu weer drie dagen zo hopen dat het zo blijft nu mijn moeder vandaag gaat oppassen en morgen de creche en dan vrijdag mijn moeder weer maar we zullen zien.

Het is ineens een stuk kouder dan begin van de week wel even wennen maar vind het niet erg zolang het maar droog blijft aangezien ik zo goed als alles op de fiets doe.

nou ik ga stoppen nog even iets in het huishouden doen haha
    gr miriam

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marla: meldplicht!!!

Miraim: ja is beter om dat avond slaapje eraf te hebben. Gewone dagen maken met alleen nog slaapje na de lunch is praktischer.

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat vind ik ook je bent anders zo aan huis gekluisterd nu maak ik me er niet heel druk om hoor maar hoop dat dit nu wel door gaat zetten is toch makkelijker
    gr mir

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

net gedweild beneden, is aan drogen nu
    merel in slaap gevallen op haar poef
    en linde in park
    even rust dus :)

oei dus bijlezen kan niet meer op vorig topic, hier dus al gelezen, als ik het goed begrepen heb,
    Me 2, niet zo goede nekplooimeting en nu bloedonderzoek?
    wanneer weet je meer, zal wel valse test geweest zijn en alles goed is,ik denk positief met je mee!
    ik heb een tante die mongooltje is, vandaar had ik sowieso naast nekplooimeting ook nog de triple test of zoiets, bloedtest, maar gelukkig dus niet erfelijk geweest bij ons meisjes nu

jude, ai, dus een operatie wordt je aangeraden? zou ik ook schrik voor hebben maar als je weet dat het sowieso terug komt die pijn, misschien toch beter operatie

jette, hoe is het met je meisje, druk met de paarden? we wachten op een foto van je :)

marla, wanneer ben je uitgerekend precies? lees dat je al meldplicht hebt :)

mir, ja sem even ander ritme aan het aannemen blijkbaar maar kan evengoed weer snel anders zijn

franka, houdt je zus het nog een beetje vol dat afwachten, gelukkig heeft ze al een datum gekregen

wuppie te laat maar welgemeend, proficiat met je verjaardag, als ik het goed voorheb jij ook dit jaar een nieuwe voordeur gehad, ik vond het alvast niet leuk :) maar ben het intussen gewoon, geniet ervan zondag en ik hoop en wens je een goed jaar toe en dat dit een nieuw begin mag zijn van een jaar vol geluk!

amber, hoe gaat het met je en de kids?

minka, ai klinkt pijnlijk zeg die buik van je! ik heb gelukkig geen last meer van die wonde, is wel nog gevoelig en soms als ik linde ververs aan verzorgtafel en ze ligt verticaal kan ze nogal stampen met haar voetjes, soms recht op mijn buik rond die wonde en dan wel raar licht pijnlijk gevoel, maar voor de rest gelukkig goed, ik ga nu drie maal per week gaan lopen sinds kort en voel er niets van, herinner me nog dat ik geringe tijd na KS vlug de straat overliep en toen pas herinnerd werd aan die wonde, die pijn :) maar alles is goed nu! hoop dat je eindelijk es verlost mag zijn van die pijn

marieke, klinkt goed die geïnteresseerde koper voor je huis! hoe gaat het met Neia, heb je nog van die leuke grappige verhaaltjes van haar? en met jou? hopelijk betert de revalidatie?

voila, hier dus druk druk en op het werk, en vooral s morgens, sta ten laatste om 6U30 op en telkens blijft het een race tegen de klok, maar soit zal wel beteren hoop ik :) ik vond merel destijd lief en een lachtertje maar Linde daarentegen, die doet niets anders, soms moet ik haar 's morgens wakker maken om haar klaar te maken om te vertrekken, dan wrijf ik zacht op haar wangetje, oogjes gaan open, ze ziet me en lacht, heerlijk :) nu al tweemaal geprobeerd wortelpuree te geven maar ze duwt alles terug uit met haar tongetje :) nog wat oefenen dus. Merel zoals altijd haar brave en stoute momenten tov mij en tov Linde maar ze zegt zo goed als elke dag, 'ik zie zusje graag" en legt haar hoofdje tegen Linde's hoofdje, en dan ben ik zo dankbaar voor deze wondertjes.

zo, dan ga ik nu boven vlug nog wat opruimen
    vanavond naar CB, linde moet twee prikjes hebben l vorige keer was het slechts eentje en was ze ontroostbaar aan het huilen voor haar leven precies, pas aangekleed en in de auto hield ze op met huilen..

het beste voor iedereen!
    liefs
    flyke

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke: nee nekplooi was helemaal goed, maar bloedtest in combinatie met leeftijd was wat minder. Niet slecht maar iets verhoogd risico dus ga nu vruchtwaterpunctie laten doen. Dan heb ik 100% zekeheid.

Heerlijk die lachende meisjes ! Succes bij CB, hoop dit keer minder gehuil..........

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Flyke oh het klinkt heerlijk hoe de meisjes met mekaar omgaan. Hoop dat het meeveiel met de prikjes. Hihi ik sta uiterlijk om 6 uur op vanmorgen was het zelfs 5 uur8).

Miriam ik ging dan in de ochtend even weg met Sophie zodat ze bezig was dan kreeg ze een tussendoortje en daarna naar bed.

Marieke ik duim dat het wat word met jullie huis.

Amber hoe gaat het volgens mij ben jij echt altijd druk;)

Minka bedankt voor je kaartje.
    Klinkt echt niet goed je buik helpt de osteopaat wel?
    Zou je niet sowieso in het ziekenhuis eens laten kijken wat er gaande is?

Jude wel eng zo'n operatie maar als je er dan vanaf ben is het het wel waard. Zetten ze dan een deel van je rug vast of gaat dat tegenwoordig alweer anders?

Gister heerlijk dagje gehad en het laatste jaartje in de 20 ingeluid:D
    Zondag vieren we het voor familie en vrienden gaat een druk dagje worden.
    Sophie vond het peutergym helemaal geweldig vrijdag ze was kapot toen we weer thuis waren.

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wuppie, alsnog van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Veel plezier dit weekend met je feestje.
    Hoop zo dat jullie wens snel vervuld mag worden en alles goed zal gaan!

Me2, fijn dat je het wel leuk gehad hebt met je vriendinnen. Lekker naar istanbul dus, gave stad he?
    Pfff nog even geduld dus. Wel erg fijn dat je nog een keer een echo hebt gekregen.

Marla, hoe is het met de laatste loodjes?

Miriam, oh nee he alweer een virusje bij jou in huis? Gatver, wat een slecht begin van de herfst. Inderdaad fris buiten maar laat die regen maar weg blijven.

Minka, heerlijk morgen een dagje vrij. Hoop echt voor je dat je die gaat nemen. Zul je goed kunnen gebruiken. Wat zei de osteopaat?

Jude, jeetje mina dus toch een operatie. Kan me voorstellen dat je angstig bent, maar hoop toch echt dat dit je gaat helpen meis.
    Weet je al wanneer je terecht kunt?

Jette, hoe is het met jou?

Amber, oh oh weer druk druk druk dus bij jou. Kun je wel lekker slapen?

Flyke, linde dus eindelijk van de hoest af. Hopelijk hebben jullie het nu even gehad met de zieken. Wat schattig zeg dat Merel zo lief is voor haar, dat lijkt me echt genieten.
    haha leuke verhalen over neia.........ze zit in de waarom fase (wist niet dat die zo vroeg zou komen). Jeetje mina wat is dat heavy zeg....bv waadom kun je mij niet tillen mam. Ja dat weet je toch, mama heeft pijn aan de knie. Maar waadom doet papa mij wel tillen dan? Omdat papa geen pijn heeft aan de knie. Waadom niet? uuuuhm....... omdat papa geen au heeft gedaan. Ojaaaa, dus mama beetje dom heweest hahaha.

Hier gaat het niet al te best.
    Lig al 2 nachten wakker van de pijn.
    Volgens de fysio komt het doordat ik nu de slijtage van het kraakbeen aan het voelen ben omdat ik het meer belast.
    Dus nu weer een stapje terug en proberen met de fysio spieren op te bouwen die het kraakbeen kunnen opvangen.
    Maarja eerst moet mijn knie tot rust komen.
    Ik ga zo voor de zekerheid even het zh bellen.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wuppie: jij ook zo'n vroege vogel!! Ik ben niets waard smoregen hihihi. Mijn man "doet" de kinderen dus smorgens en ik sta op rond 9.00 uur en schuif dan meteen achter mijn bureau in mijn kantoortje benden hahahahahaha. Keurig op tijd op kantoor!
    Leuk dat Sopie op peutergym zit! MOet een suitzoeken of ze dat ok hier ergens in de buurt hebben. fee is dol op bewegen en dansen! JP gaat sinds vorige week naar de Nederlandse peuterles op donderdagmorgen en hij vind het echt geweldig! Echt al een grote jongen!

Neia: ja jeetje, zou ook maar eens met het zk gaan bellen want dat je nog steeds zoveel pijn hebt is toch niet normaal lijkt me??
    Wel schattig die "waarom-fase"! Maar inderdaad vermoeiend! JP zegt nu bij alles "wat is dat?" of "wat doe je?".... inderdaad vermoeiend soms hahahaha vooral omdat hij het in het Frans zegt......
    Hoe is het eigenlijk met de gezondheid van Neia? Helemaal van de pfeiffer af?

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden wat is er weer veel geschreven flyke hoe is het gegaan bij cb dacht o jee wanneer moet ik en ik mag 5 november weer met sem ook hij krijgt dan prikjes de 14 maanden prikjes
    vind het echt niks hoor die spuitjes sem heeft er niet heel veel last van maar ik wordt er naar van haha

me2 geen ochtendmens hihi ik juist wel geen avond mens ben vaak vroeg wakker en in het weekend als ik mag uitslapen dan is het nog 9 uur en ik sta naast mijn bed. toen ik nog 19 a 20 was was uitslapen tot 13.00 in de middag op zondag haha nu nee echt niet meer.

de ziektekiemen gaan maar niet weg hier ben het zat nu echt alledrie snot verkouden nou ja deze week hopelijk ervanaf allemaal maar ja

collega van mij vertelde dat ze niet spontaan zwanger kon raken en dat ze bezig is met KI weet hier iemand wat dat inhoudt omdat ik al zoveel had meegemaakt wou ze hier een keer komen koffie drinken maar ik weet niet wat het inhoudt en het is zo lullig als ik niks weet.

vanavond bij mijn neef op kraambezoek zijn zoontje is inmiddels bijna drie maand oud maar dan kon hij niet dan wij niet nu eindelijk dan zover.

op 3 dec tot 6 dec gaan we weekend weg met mijn ouders broer en zus de hele fam dus 6 volwassenen en twee kids
    mijn ouders trakteren ons hierop in plaats van sinterklaas te vieren ze zijn nu nog zo klein dat ze dat niet door hebben.

we gaan richting jullie althans de meeste meiden mierop een park van roompot
    dus eindje rijden zeg maar maar heb er zin in.

gr mir

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: wat leuk dat weekend weg ipv Sinterklaas!! lekker hoor!
    KI is kunstmatige inseminatie. volgens mij si dit ene wat achterhaalde term voor het hele scala aan vruchtbaarheidsbehandelingen zoals IUI, IVF, ICSI, Kunstmatige inseminatie met een donor, noem maar op. Ik vraag me af waarom ze dat met jou wil bespreken aangezien jullie niet echt problemen hebben met zwanger worden. wellicht wil ze voornamelijk praten over het omgaan met de kinderewens die niet meteen wordt vervuld......

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat denk ik ook en dan is het lullig als ik zeg ja maar nee joh ik was binnen drie maanden elke keer zwanger behalve sem daar moesten we lang lang op wachten nee dat kan ik dan niet zo zeggen he.
    maar thanks ga ook eens op internet kijken enne we gaan met 8 volwassen haha vergat de aanhang van zuslief en broerlief euh haha

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tsja, als je echt iets heel graag wilt dan is elke maand te lang he.......
    Wup, hoop echt dat je snel goed nieuws hebt. Dat geldt overigens voor ons allemaal maakt niet uit op welk vlak :D:D
    Ik vind dat we wel weer wat echte zonnestralen kunnen gebruiken hier!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou helemaal mee eens me2 ik ga jullie zonnestralen sturen in de hoop dat het helpt
    mensen welterusten gr miriam

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    jippiejajeeehhhhh Me2 is vandaag jarig!
    Van harte gefeliciteerd meid!
    Ga je nog een groot feest geven dit weekend?

Wup, jij ook een fijn feest dit weekend.

Voor ons allemaal hier de zonnestralen!

Ik houd het even kort, heb een vrije dag en ben lekker aan het lummelen, maar ga zo de meiden wegbrengen. Lekker een dagje voor mezelf, kledingkast uitmesten (iemand nog belang bij zwangerschapskleding:D) en even lekker de stad in.

De osteopaat was erg tevreden, baarmoeder lag los en het bekken stond weer mooi recht, nu nog even vertrouwen hebben dat het goed komt:)

Misschien tot later en anders : fijn weekend allemaal

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag!
    Ga je nog wat leuks doen vandaag of dit weekend?
    Ben je vrij of moet je toch werken?
    Ja zonnestraaltjes kunnen we allemaal wel gebruiken denk ik.
    Met neia's gezondheid gaat het goed. Sinds eind juli ongeveer is ze van de pfeiffer af. Ze zo ontzettend vrolijk en zingt en de kletst de hele dag door. Heerlijk hoor. Alleen het avond eten gaat er niet meer in, heb het idee dat het een fase is.
    Oja dat, wat is dat etc klinkt ook erg vermoeiend, krijgen wij dus ook nog hahaha.

Miriam, bah die rotziektekiemen ook.
    Wat leuk zeg dat jullie weggaan. Naar wel roompot park gaan jullie?
    Wij gaan het weekend erna naar roompot in volendam.
    Heerlijk vooruitzicht!

Minka, hihi ik wil de zwangerschapskleding wel hoor, maar ik denk dat meerdere ze eerder kunnen gebruiken.
    Wat fijn zeg dat de osteopaat tevreden was. Werd wel een keer tijd!
    Heerlijk vandaag een dagje voor jezelf. Geniet ervan!

Heb gister het zh gebeld en ze vond het ook typisch dat ik weer zoveel pijn heb net zoals voor de operatie en dan gebruik ik nog veel pijnstillers.
    Ik mag nu weer tramadol nemen voor de nacht en begin volgende week belt ze terug hoe het gaat. Ze ging ook nog met de arts overleggen of ik eerder terug moest komen.
    Vannacht 3 uurtjes geslapen, is al wel wat beter als vorige nachten, maar voor mij echt niet genoeg, gaaaaaaaaaaap.

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    marieke jeetje ik kan me niet voorstellen en indenenken hoe heftig je ingreep is geweest zo weinig slaap meis dat hoe hou je dat vol pfff.
    fijn dat neia goed gaat dat is er eentje nu jij nog

minka haha ik zou je kleding wel willen maar heb er niks aan haha mijn maatjes zijn iet wat anders hihi dus als marieke er blij van wordt is het haar gegunt denk ik.

o ik vergeet het weer bijna ME2 hiep hiep hoera vandaag jarig zag het gister op hyves en dan nog bijna vergeten sorry

maar ik ben nog op tijd

wuppie nog een week haha en dan hier gezellig aan de koffie leuk leuk

Deel Deze Pagina