tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey meiden,

nee er is geen alternatief voor mijn vader hij moet gewoon vier uur aan de machine liggen en wij hadden gehoopt datdoor de dialyse zijn jeuk zou verminderen maar daarvoor heeft hij eigenlijk te kort gedialyseerd, maar hij wil dat gewoon niet meer, hij heeft dit heel duidelijk te kennen gegeven.

Heb gisteren op hem moeten "passen" dit klinkt heel dom maar okay, mijn moeder moest voor een onderzoek naar het ziekenhuis, hij heeft de hele morgen op bed gelegen toen ik tegen de middag weg ging kwam hij er uit, hij ziet geel, hij heeft geen pijn zegt hij maar hij voelt zich niet goed.

tja meiden het is erg triest!!!

liefs jette

ps ik mis nog een aantal meiden hier komen zij niet meer schrijven??

2. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    wup dat probleem hebben wij ook met onze twee honden, ze kunnen niet bij elkaar eten de hond die wij het eerst hadden grijpt steeds de tweede jongere hond met het eten, ik doe nu 1 in de stal en de andere twee lopen gewoon los in de schuur als het eten weg is zijn ze weer de grootste kameraden het zijn wel allemaal reuen misschien dat dit er ook nog iets mee te maken heeft??
    '
    klopt streng zijn helpt hier ook wel en er goed op letten dat de ruziezoeker de andere niet opzoekt tijdens het eten!!

jette

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,
    Neia is gelukkig weer helemaal beter.
    Heerlijk dat ze weer de oude is. Gister was ze zo ontzettend lief en heeft ze heerlijk gespeeld. Daar kan ik dan weer ontzettend van genieten.
    Bedankt voor de felicitaties! Ik heb een super leuk feestje gehad zaterdag. Een groot feest vanwege de 30, en nee miriam het voelt niet anders. ;) Zondag hebben we het lekker rustig aan gedaan en gegeten bij de Mac, neia vond het fantastisch!
    Buikje groeit hard. Afgelopen 2 avonden verschrikkelijke harde buiken gehad (voor het eerst), het deed ook echt pijn en moest puffen. Morgen dus voor de zekerheid maar de gyn bellen. a.s. maandag heb ik de 20 weken echo, ben er ontzettend zenuwachtig voor.
    Zometeen heerlijk met mijn mannetje uit eten want we zijn vandaag 14 jaar samen.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jette, jeetje wat een verschrikkelijk bericht.
    heb de tranen in mijn ogen staan. Dit zal heel moeilijk voor jullie zijn, maar hij beslist zelf natuurlijk. Ik duim voor jullie dat hij niet hoeft te lijden!

Miriam, heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest.
    Succes met het breien.

Franka, neia heeft met 2 jaar en 2 mnd een groot bed gekregen en toen ook een dekbed. Naar de tandarts mag ze de volgende keer met ons mee. Hier ook fases met niet willen tandenpoetsen. Maar meestal gaat het goed. Ze heeft zelf de tandenborstel uitgezocht en we zingen altijd een liedje: laat je tandjes zien laat je tandjes zien neia is zo knap, laat je tandjes zien laat je tandjes zien doe het voor de grap hihi. Dat werkt altijd.
    Wow Suze kan alweer stappen, wat wordt het een grote meid zeg.
    Ik duim voor jullie dat jullie heeeeeeeel snel zwanger worden, want dit wachten is echt niks.

Wuppie, fijn om te horen dat het met jou redelijk gaat en dat ook de situatie met de hondjes nu wat beter is. Heerlijk genoten dus in Londen, zo hoort het.
    Aaaaah konijntje in de wasmand, hahaha geweldig.

Jude, als je Rick een groot bed geeft en je spreekt af dat hij er niet uit mag komen, zal hij dat dan wel doen? Wie weet is het een oplossing voor het slapen. Neia komt er nooit uit, omdat dat niet mag, ze roept altijd netjes.
    Lijkt me wel lastig dat niet willen slapen. Maar het zal vast een fase zijn.
    Hoe is het nu met je rug?

Flyke, ja dat is echt moederinstinct. Had ik ook heeeel erg toen neia zo ziek was. Hoe was het bij de kinderarts? Arme Linde.
    hihi wachten op sinterklaas lijkt me een goed idee. ;)

Minka, wooooooooow wat is eline een grote meid zeg!!! Knap hoor!
    Fijn dat je ogen weer beter zijn. Voel je je nu ook weer helemaal de oude?

Me2, jaa jullie kleine mannetje ligt goed. Wat zal dat een opuchting voor je zijn. Dit moet gewoon een hele mooie bevalling worden!
    Tot wanneer moet je werken?

Amber, neeke en marla, hoop dat alles goed met jullie gaat.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: he wat ellendig toch om je vader zo te moeten zien.....ik denk idd dat zo een boekje waar Franka het over had wellicht kna helpen om het uit te leggen aan Do. Heel veel sterkte nogmaals!!!

Marieke: fijn dat Neia weer de oude is! Als je het niet vertrouwd inderdaad even de gyn bellen. Spannend al bijna de 20 weken echo!! Zie je op tegen de bevalling of wordt dat sowieos een ks bij jou vanwege de vorige keer?

JA mannetje ligt goed, maar heb nog 1 obstakel voor ene gewone bevalling...door de zwschapsdiabetes willen ze me (zowel in NL als in Zwiterland) niet tot na 38/39 weken laten lopen en met een eerdere ks zijn ze niet happig op inleiden en dan zou het dus weer een geplande ks kunnen worden.....hopelijk komt de kleine man dus echt wat vroeger uit zichzef.......

6. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey meiden,

marieke wat fijn dat neia weer beter is ja wat is het fijn he als die kids lekker aan het spelen zijn ik kan daar ook van genieten!

Miriam wat fijn even lekker weg, heerlijk zeg!!

ik zit er even doorheen meiden, nu weer slecht nieuws gekregen van mijn moeder haar laatste onderzoek uitslag een aneurysma in de aorte wanneer houdt het slechte nieuws hier nou eens op!!
    Weet het even niet meer!!!!!!!!!!

liefs
    jette

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: ach nee he!! Nu ook je moeder....kunnen ze iets doen aan het aneurysma en op welke plaats zit het?

8. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Oh Jette, wat vreselijk.
    Houdt het inderdaad dan niet een keer op.
    Heel veel sterkte meid!!!!!!!!!!!!

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Oh Jette idd, wat vreselijk!
    Heel veel sterkte meid!

X Minka

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jette afschuwelijk dat je nu ook dit nieuws krijgt over je moeder.
    Probeer in ieder geval positief te blijven naar je moeder toe,vooral als ze het zelf ook is. Zie dit nu bij mijn tante die de grote k aan het verslaan is,voor de mensen ernaast hakt het er nog harder in dan bij de patiënt zelf.
    Probeer je eigen verdriet er ook uit te gooien dat lucht op.

Knuffel

11. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hi meiden

bedankt voor jullie steun, ja wuppie ik heb vanmiddag zitten janken bij een collega wel vervelend maar het luchte wel op!!

het zit in de aorta in het borst gedeelte!

jette

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Famke, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag.
    Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Amber, zeg maar tegen mama dat ze snel weer eens komt kletsen:) X Minka

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, tuurlijk mag je huilen, dat moet je zelfs ook! gooi het verdriet er maar uit, er is altijd wel een oor die wil luisteren en voor jou is het erg belangrijk om het kwijt te kunnen. Ook hier hoor! X

Marieke, ik hoop dat je je rust neemt en dat het snel wat beter gaat. Voor maandag heel veel succes! Ook jij dikke X

Voor de rest natuurlijk ook dikke X en fijn weekend

Minka

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette soms is huilen zelfs fijn althans dat vind ik dan kan ik weer even er tegen aan. dus meid huil en lach daarna maar weer.
    wat een narigheid zeg echt niet mooi.
    knuf

ja hiephiep hoera famke drie jaar wat gaat het hard zeg
    lieve marla van harte gefeliciteerd met je meisje hoop dat je een leuke dag hebt gehad en we missen je heelrijke posts hier.

nu ik er over denk amber mis jou hier ook.

nou niks is zo veranderlijk als de mens en wij zijn zeer veranderlijk haha eerst zouden we naar croatie gaan heerlijk weg met vliegtuig ik zou dan voor het eerst gaan vliegen maar we hebben alles omgegooid en gaan niet vliegen niet naar croatie en gaan thuis de boel opknappen. schilderen en gewoon iets andere dingetjes voor in en om het huis.
    toch willen we weg en nu kijken we naar een vakantie in belgie in de ardennen bij de watervallen van coo daar willen we naar een vakantiepark dus iemand nog tips?
    natuurlijk low buget omdat ik zoveel mogelijk over wil houden voor het huis.

me2 hoe gaat het hou je het nog vol?
    franka beetje al gewend de hyves

meiden fijne avond nog liefs miriam

15. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Marla, op de valreep van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Famke! Lees je nog wel eens mee?

Jette wat een pech allemaal. Kunnen ze het verhelpen bij je moeder?

Marieke, hoop dat het bij jou weer beter gaat, las op hyves dat het even wat minder ging. Spannend voor maandag! Succes!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nou meiden na dat etentje woensdagavond ging alles bergafwaarts.
    Verschrikkelijk pijnlijke harde buiken gehad, donderdagochtend gebeld en ik moest gelijk komen. Heeeel veel onderzoeken gehad. Gelukkig bleek uiteindelijk alles goed te zijn. Baarmoedermond was ook nog mooi lang, dus de harde buiken deden niet echt iets. Ik moest 3 dagen rust houden en dan maandag na de 20 weken echo een extra controle op urine, baarmoedermond en ctg.
    Maar pfff dat was alles behalve een rustige zondagochtend.
    Ik werd om 7 uur wakker gebeld door mijn zusje, ze was van de trap af gevallen en lag in het zh.
    Ik heb eerst een uur harde buiken weggepuft voordat ik verantwoord naar het zh kon rijden.
    Daar werden allemaal onderzoeken en scans gedaan. Ze had een hoge bloeddruk 128/107. Kon wat testjes van de neuroloog niet volbrengen en lag helemaal te trillen van de shock en de pijn.
    Uiteindelijk heeft ze het er goed vanaf gebracht. Ze mocht naar huis als er iemand 24 uur bij haar kon blijven. Ze is nu dus bij paps en mams in huis. De komende 8 uur moet ze ieder uur gewekt worden, als ze daar goed op reageert dan elke keer opbouwen naar om de 2 uur om de 3 uur etc. Als ze 24 uur van de misselijkheid en duizeligheid af is, mag ze alleen blijven.
    Dat kan voorlopig toch niet, want waarschijnlijk heeft ze iets met de banden gedaan, misschien zelfs gescheurd. Maar omdat het nu zo dik was konden ze dat niet onderzoeken. Daar moet ze van de week voor terug komen. Daarna hebben we de medicijnen en krukken opgehaald.
    Helaas op de terugweg naar huis begonnen de harde buiken weer, dus ik heb de auto aan de kant moeten zetten.
    Nu lig ik in bed, maar door de spanning kan ik nog niet slapen.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje zeg het houdt neit op bij jullie!
    de koek moet toch een keer op zijn en de rust moet toch een keer komen lijkt me toch
    meisje meisje hoeveel kan een mens hebben zeg.

hopelijk nu iets beter met je harde buiken knuf

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jette: poeh....kunnen ze er nog wat aan doen bij je moeder? Inderdaad helpt huilen en het lucht op...het zijn echt barre tijden voor jullie. Je kan ook hier je hart altijd luchten he!

MArieke: jeetje wat een heftige gebeurtenissen ook weer bij jullie......Gelukkig doen de harde buiken niets, wel enorm vervelend dat je die nu al hebt! Had je dat ook bij Neia? Ik heb eigenlijk nooit echt last gehad van harde buiken en zeker niet voor 26 weken (meestal heb ik dan namelijk een groeispurt).....weet dus niet goed wat je anders kan doen dan rust houden...Goed in de gaten houden, kan inderdaad ook een blaasontsteking zijn... Veel succes bij de 20 weken echo!
    Hoe is het nu met je zusje?

Miriam: hahahahah wel leuk dat jullie je plannen hebben omgegooid! Zal vast ook leuk worden in de Ardennen. Heb helaas geen tips voor je.
    Alles goed vol te houden hier hoor! Gaat zo snel allemaal weer....

eergisteren de bachelor gehad van mijn zusje. Ze was heel verrast, had echt niet verwacht nu al omdat ze pas in juni trouwt maar zij woont ook niet in NL en dus was het anders voor ons en haar Nederlandse vriendinnen (en ik met de aanstaande bevalling) allemaal nauwelijks organiseren. Ze werd zaterdagmorgen door haar vriend om 7 uur smorgens een ticket in dr hand geduwd en verzocht om een tasje in te pakken....ze was natuurlijk in eerste instantie boos dat ze zo vroeg werd wakker gemaakt omdat ze de avond daarvoor hadden gedronken maar toen ze begreep waarom was dat snel vergeten hahahaha

Famke: nog van harte met je derde verjaardag!!!!! Hoop dat je een dag hebt gehad waarop alles mag!!

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaa alles was goed!!!
    We hebben zo'n mooi kindje gezien met alles erop en eraan.
    Het hoofdje was wat klein, maar dat was bij neia ook zo. En het kindje heeft net als neia een wipneusje en een lange teen naast de grote teen, echt zoooo leuk om te zien.
    We zijn door het dolle heen.

En het is.....................................................................
    Een meisje!!!

We zijn blij, opgelucht en dolgelukkig!

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marieke: wat fijn!! De meisjes hebben hier de overhand volgens mij!

Deel Deze Pagina