tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hey Me2, hoe was je weekendje weg! Of heb ik me vergist en was het een ander weekend :D.

Miriam, ik heb je berichtje gelezen, en ook geantwoord ;).

Hier verder niet veel te melden. Nou ja, Rick slaapt weer prima in -s avonds en slaapt ook weer de hele nacht door sinds vorige week. We hebben hem dinsdagavond een uur laten huilen en toen sliep hij en vanaf dat moment geen probleem meer. Raar maar waar... Hij wilde voorheen steeds beneden blijven en op onze schoot in slaap vallen en als we dit niet deden en hem gewoon in zijn bed zetten, dan was het feest. Uiteindelijk hadden we zoiets van, dit moeten we afleren, we dachten dat het een hele strijd zou worden, maar dit viel dus reuze mee! Wij ook weer blij!

Liefs,
    Jude.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hiep hiep hoera minka is 42 jaar
    van harte gefeliciteerd meid maak er een mooie dag van liefs miriam

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!

Jude: fijn dat Rick weer goed dlaapt. Hier is de harde hand ook het meest effectieve.

Weekendje Barcelona was heerlijk! Veel geslapen en veel gelopen en gezien. was niet de eerste keer daar dus hebben wel lekker rustig aan gedaan. Zo'n tour gedaan in een bus, was heerlijk weer en voor mij midner belastend. Lang lopen wordt nu wel wat zwaar omdat de baby lekker op mijn blaas ligt....gelukkig verder geen pijn oid,
    We misten de kids wel hahahahaha

4. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet lekker van je vrije dag!

X
    Jude.

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka, dagje te laat, maar happy bday!
    hoop dat je een leuke dag/avond hebt gehad, en anders heb je die nog tegoed he :) een extra verwen dag voor mama:)

voor de rest hier gelukkig terug goed, de meisjes terug in normale ritme, merel terug naar school, is als pipi langkous geweest, wat ik super vind, weet niet of dat bij jullie ook zo is, de meeste scholen hier hebben een website en de dag erna konden we al foto's zien van het carnavalfeest, eens een vliegje in de klas zijn, leuk :)

liefs
    flyke

6. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Minka nog van harte gefeliciteerd meis!!!

Fijn jude dat het slaapritme weer terug naar normaal is.
    Bij ons slaapt ons prinssesje nog steeds bij ons in bed, weet dat het misschien niet goed is maar ik ben niet in staat om op dit moment een gevecht te voeren elke avond. Mijn vriendin die hetzelfde had met haar zoon heeft me verzekerd dat wanneer ze naar school gaan dit vanzelf verbeterd.

Me2 tjonge wat knap dat die kleintjes zo frans spraken, dat is nog veel moeilijker dan duits, ik zie er wel een beetje tegen op maar hoop dat het goed gaat komen!!

Gisteren was mijn vader best goed, hij wilde zelfs de debatten op televisie kijken daar keek ik best van op!
    Hij slaapt meestal wel de hele morgen maar goed dat geeft mijn moeder ook wat tijd om allerlei dingetjes te doen!!

liefs
    jette

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, bedankt voor jullie felicitaties!
    We hebben een superdag gehad, eerst geweest zwemmen met Minka-man en de meiden en daarna doorlopend bezoek. Iedereen wou komen als de meisjes nog wakker waren zodat we s'avonds heerlijk met z'n tweeen op de bank NCIS hebben kunnen kijken:D
    Wel even minder puntje; kon vrijdag niet meer lopen van de pijn in mijn knie, echt zooo'n pijn met traplopen en autorijden! Heb irritatie onder mijn kraakbeen van de knieschijf en zit nu zwaar onder de pijnstillers, daarnaast ook nog (mis)behandeld door de tandarts die dieper moest boren dan hij had verwacht:( en hij 3 dagen last voorspelde; maar zit toch al onder de pijnstillers hahaha.
    Ik kom snel weer voor jullie allemaal terug,
    X Minka

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: klinkt als een hele fijne verjaardag! Wel erg balen van alle pijnstillers! Hoop dat je daar snel vanaf bent!

Jette: die taal gaat bij die kleintjes echt vanzelf! Let maar op! Fijn dat je vader zulke goede dagen heeft en idd wel fijn voor je moeder dat ze smorgens dan even tijd heeft voor andere dingetjes!

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    minka nog gefeliciteerd met je verjaardag balen van je knie en het pijnlijke tandarts bezoek.

Jette fijn dat je vader een opleving had gaat het nu nog goed,
    spreekt do ook al een beetje duits?
    Sophie zegt nog steeds danke door de vakantie in duitsland.

Me2 klinkt als een fijn weekend weg met zijn tweeen zoeden we allemaal vaker moeten doen.

Miriam je vroeg hoe het met mij ging.
    OP dat moment kon ik er niet op reageren want ik zat die afgrijselijke wachtweek en voel me dan zo #@#$$#@,
    Maar het wachten is beloond vanmorgen op dag 39:$..........

Stonden er 2 streepjes op me test:D.
    UItgerekende datum ligt rond dezelfde tijd als vorig jaar hoe krijg ik het voor mekaar.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    kippenvel ja echt echt waar
    ik hoopte het al echt waar?

en ik had dus ook zo met de data's dat ik dacht huh nu hoe kan het dus het moet zo zijn o meis wat spannend gaat het worden
    heb nog kippenvel zo blij verrast ben ik
    o wat fijn

nou gefeliciteerd meid

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wat gaaf nieuws van wuppie nu nog goed nieuws van franka dan kan dit jaar niet meer stuk als de kindjes ook gezond geboren worden allemaal

hier gaat het heel goed begin steeds meer het te accepteren dat hier er echt eerst nog niet eentje bij komt en geniet meer en meer van alle dingen met sem het is goed zo goed van mij he haha

en over de toekomst gaan we pas weer verder denken indien we dat over een tijd voor ons gevoel moeten doen anders neit eens ja ben trots op ons mij

nou meiden een goede fijne zondag verder met dit mooie weer

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ohhhhhhhhhh wat een geweldig nieuws!!!!
    Wat zul jij een moeilijke wachtweek hebben gehad, je mag nu weer volop komen hier hoor:D
    In toeval geloof ik niet meer, Eline is ook precies 1 jaar na mijn uitgerekende datum van de miskraam.
    Meid heel veel geluk, kippenvel is hier ook aanwezig!

Miriam, wat knap van je, je mag inderdaad erg trots zijn op jezelf, je krijgt van mij hierom straks een bloemetje via HH:)

Franka, meid ik duim dat 2011 ook jullie jaar mag zijn. Even volhouden, maar het lukt vast!

X en nog een fijne zondag
    Minka

13. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Wuppie, wat gaaf zeg, van harte meid!

En toeval, toeval, soms zijn dingen net iets te toevallig om toeval te zijn. Wat cryptisch, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, he?

X
    Jude.

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dacht effe nog kijken of het echt zo is en ja het is echt zo zo gaaf voor je knuf knuf knuf

en minka thanks wat lief van je haha

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam ik krijg weer kippevel van jou berichtje. Ik geloof ook echt dat jullie tijd nog wel komt, en de tijd gaat ook zo hard als ik bedenk dat Sophie volgende maand alweer 3 word.
    Hihi ik lees ook terug hu gaat dat over mij :).

Jude Snap hem ik geloof niet meer in toeval.

Minka ik zal jullie weer gek komen maken met alle vage klachtjes. Beloofd.

Franka nu jij nog komt een beetje geluk naar je toegewaaid van hier.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ge-wel-dig nieuws Wup!! Had het al zo gehoopt!! en weer in zelfde cyclus he als van Sophie toch??!! echt super nieuws!!
    Ik ben trouwens 3x in dezelfde week uitgerekend geweest, 2 daarvan zijn gebleven. Ik heb dat van anderen ook al vaker gehoord....het moet zo zijn denk ik!!!!

Hopelijk Franka nu ook snel erachter aan en natuurlijk Mir!! Heb er goede gevoelens over!

Miriam: fijn dat je meer rust in de koppie hebt! Ik geloof niet dat Sem alleen gaat blijven. jullie dag komt, dat weet ik zeker....Je bent een bikkel!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier vanmorgen groeiecho gehad. Hij zit iets boven gemiddeld, maar niet te groot. Wordt geschat op geboorte gewicht van circa 3600 gram (is meer dan mijn anderen maar volgens mij echt niet groot). Heeft stiekem al even naar de dikte van het litteken van de keizersnee gekeken., maar kan pas echt zien over 2 weken als de buik zijn meeste groei heeft gehad. Was nu 6 mm. Hier is 2,5 mm de limiet om weer natuurlijk te bevallen dus tot nu toe in de goede zone!! Vruchtwater prima en doorbloeding ook. Allemaal weer een geruststelling. Hopelijk dus op naar de normale bevalling!
    Ik ga morgen nog even tot evrijdagavond naar Nederland om mijn werk over te dragen en de laatste dingen op kantoor te doen en dan verlof!

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Wuppie, kom maar op met die klachtjes :D

Me2, super dat de controle goed was. Ik hoop voor je dat je natuurlijk mag bevallen. De laatste loodjes in nl en dan lekker uitrusten en klaarmaken voor je mannetje.

Meiden ik wil ook even klagen: dit jaar al 3 weken verkouden, oogontsteking, knieschijf overbelast, tandarts bezoek waar nu de vulling te hoog van is en de kaak nog steeds zeer doet, heb ik nu al 5 dagen geen stem en komt de keelpijn alweer opzetten !!!! WANNEER HOUDT HET EENS OP BIJ MIJ!!!! :$ Ach ja, toch ben ik wel vrolijk:D:D:D Keep on going hahaha. Morgen heerlijk naar buiten in het zonnetje, dat doet een mens goed! en overmorgen Minka-man's verjaardagsfeestje vieren.

Nu een flinke borrel achterover slaan en mijn bedje in. Truste allemaal

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    van goed nieuws wordt ik direct ook een stuk blijer van hoor, me2 lief van je dat zegt jullie zullen mocht het ooit zover zijn de eersten buiten bart om zijn die het weten hoor hahahaha

nog eenmaal in ned dan ontspannen he meid en nog even genietne van je buik je gezin zo en dan de toekomst

wup kom maar op met klagen ik hou ervan en het zal best heel pittig worden maar meid ik kan uit ervaring zeggen dat als die rot weken voorbij zijn je echt een aantal kilo's kwijt ben hoor daar diep van binnen want men die eerste 24 weken zijn toch wel heel pittig

en mocht je het effe niet zien zitten kom dan hier en schrijf dan zijn wij er om je op te vangen en dit keer ga je net als mij het eind halen knuf

franka ik hoop zo van je te horen hier een keer met ook heel goed nieuws maar ook zonder dat nieuws even een teken van leven en hoe je je er onder voelt dat wup zwanger is nu.
    en wat mij ook wel bezig houdt de laaste tijd hoe het met je neefje gaat?

minka meisje toch je bent zo lief voor anderen en dan zo veel in dit jaar alweer zelf gehad tjonge jonge je zou haast zeggen dat je bejaard bent met al die kwalen haha

nee niet aardig van me ik hoop dat wat je nu gehad hebt voldoede is voor het hele jaar.
    bijna weer een verjaardag jullie hebben het niet goed gepland allemaal zo dicht op elkaar vermoeiend of niet.

flyke hoe ist in belgie? ik ga met hemelvaart naar landal long pre bij plosa coo is dat richting jou of geheel niet?
    we hebben in iedergeval definitief geboekt en gaan daar genieten.

jette hoe gaat het bij jou met je beide ouders?
    trek je het zelf nog een beetje

jude ik heb gebeld wat je zei en het gaat via de werkgever zelf dus ga nu zorgen voor een offerte rekening zodat als ik het geld heb zo'n beeldschermbril kan kopen.
    thanks voor het nummer ben een stuk wijzer.

marieke hoe is het bij jou hoeveel weken ben je nu inmiddels onderweg en hoe gaat het verder?

amber,marla,neeke,amazonnetje,mariaatje en al die anderen die hier geschreven hebben maar niet meer schrijven hoe is het met jullie

heb ik iedereen nu gehad niemand vergeten? ik weet het niet meer sorry mocht je vergeten zijn niet met opzet.

hier gaat het prima druk met geld uitgeven haha de vakantie en hans textiel stopt dus daar is elk tweede artikel voor 1 euro altijd heel aantrekkelijk hoor.

ik hou ervan.
    moet nog een mooie broek hebben voor mezelf eentje waar ik het voorjaar mooi mee in kan dus heb nog even te gaan.

bij ons op het werk zijn ze nog bezig met de beschikbaarheden van ons wernemers echt vreselijk hoe ver ze gaan. ik volg het vanaf de zijlijn maar vind het echt bizar hoe ver kun je gaan. denk ik dan.

nou mensen een fijne avond nog liefs miriam

20. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Zoveel vreugde en dan kom ik dat nu al weer verstoren vanmorgen was het alweer mis........ waarom nou.

Deel Deze Pagina