NEE NEE NEE WUPPIE!! Hoe kan dit nou vraagt een mens zich af????! Is er echt geen hoop? Oh vind het zo naar voor jullie!!! Hele dikke knuffel!!!!
Nee, Wuppie, Nee!!!! dat kan en mag toch niet ! Ach meissie, wat een verdriet weer, waarom nou toch weer? Hele dikke knuf meid.
Gaat weer wat beter met me al is het wel echt over:x. Vanmorgen zag ik het gelijk toen ik naar de wc ging wist ook gelijk dit is niet goed. Ben naar me werk gereden dacht loop er wel doorheen zo pril zal er niet zoveel last van hebben. Dat ging dus niet door ben heel kort geweest kreeg krampen en zat te trillen. Heb mijn manager ingelicht en naar huis gegaan. Blijf deze week lekker thuis even aan mezelf denken.
Lieve Wuppie, neem inderdaad even de tijd voor jezelf. Ook dit moet je weer verwerken. Pff meid, ik heb er tranen van, ik voel echt met je mee. Nogmaals dikke knuf
Goed dat je naar huis bent gegaan! even tot jezelf komen!! Vind het echt vreselijk.....hel dikke knuffel!!!!
O nee Wuppie, wat erg om dit te lezen! Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, alleen dat ik het super jammer vind en heel oneerlijk. Veel sterkte en idd even tijd voor jezelf nemen. X Jude.
he verdorie wup wat een k*tnieuws sorry voor mijn taalgebruik meis ik had het jullie zo gegund! goed van je dat je naar huis bent gegaan, neem de tijd voor jezelf meis!!! dikke knuff! tja hier gaat het redelijk mijn moeder is heel erg bezig met wat als zij eerder zou gaan als mijn vader............ tjonge moeilijk om dat aan te zien hoor, maar overal hangen nu telefoonnummers, mijn moeder heeft kleding voor mijn vader gekocht......... etc. etc. ze is zaterdag naar een arts geweest in het ziekenhuis, hij adviseerde haar met klem zich niet te laten opereren omdat het te risicovol was, ik zag dat als positief dat ze het dus nog niet ernstig genoeg vinden om te opereren, maar zij ziet dat anders een hopeloos geval ze heeft geen vertrouwen meer! ben blij dat do daar nog vaak is zij brengt zoveel vrolijkheid in huis!!! Mijn vader gaat eigenlijk nog steeds goed, hij is behoorlijk helder en ook weer wat meer aan het lopen, ze wandelen met mooi weer zelfs elke dag een stukje buiten, wie had dat gedacht! dusssss....... goed nieuws en slecht nieuws hier. tja en of ik het nog trek......... moeilijk hoor, ja moet wel positief blijven voor mijn moeder maar soms denk ik wel eens waarom ons dit allemaal moet overkomen, wat is er nou nog leuk als alles wordt overschaduwd met deze ellende!!! liefs jette
Jette ik hoop dat als je moeder alles geregeld heeft wat ze voor zichzelf geregeld wil hebben weer de rust vind om te genieten van het leven. Fijn dat Domenique vaak bij ze is zodat ze even de negatieve dingen kan vergeten. Fijn dat het weer beter gaat met je vader hoop dat het bergopwaarts blijft gaan. Voor de mensen die er naast staan is het vaak nog moeilijker om het los te laten en ook van de leuke dingen te genieten. Heb jezelf een uitlaatklep om even tot rust te komen? Hoe gaat het eigenlijk met de paarden hobbelt Domenique al lekker met je mee? Meiden bedankt voor de steun alweer. Hoop dat we het nu gehad hebben voor elke 'goede" zwangerschap een mk dan was dit de laatste.
Wup: ik hoop ook echt heel hard adt dit hetw as en dat je nu gewoon een goede mooie gezonde zwangerschap zult hebben binnen hele korte termijn!! Jette: ja wat lastig dat je moeder zo het koppie laat hangen....wel fijn dat het met je vader relatief goed gaat. Hoop dat je moeder toch inziet dat ze dus zeker geen hopeloos geval is en toch nog weer kan gaan genieten. Inderdaad is het voor de buitenstaanders vaak het lastigste omdat het alle leuke dingen ook echt overschaduwd. Kan jij er met iemand over praten?
neeeeeee neeee waarom nu weer waarom mogen wij hier niet genieten zomaar gewoon genieten. Waarom elke keer weer die pijn, en jij helemaal lieverd die pijn de vreugde van een wondertje en dan de pijn van niks meer. hele dikke knuf We zijn experts hier van nare dingen waren we het maar van mooie dingen meiden ben even goed stil hiervan en wup ik wou dat ik vlak bij je woonde dan zat ik nu bij jou en had je even mijn schouder te leen (ze zijn meer dan breed genoeg). nu wel in gedachten bij je hoor knuf
De droom is over. Mijn zwangerschap is voorbij. Je bent niet langer een deel van mij. Zo gelukkig als ik was, toen ik wist dat ik je droeg. Z'n verdriet heb ik nu, want je ging veel te vroeg dit gedicht heb ik altijd bewaard het deed me iets en nu ik het van jou weer lees denk ik direct aan het verdriet knuf meis
Bedankt voor alle lieve woorden Miriam heel mooi gedichtje het is inderdaad jammer dat we zo ver weg wonen. Je komt gewoon een keer langs als we vrolijk zijn kunnen we lekker varen. Zal Sem ook leuk vinden. Ben gister bij de huisarts geweest voor een verwijzing naar de gyn. Ze zei gelijk dat ik naar het AMC terug mocht en dan naar de fertiliteitspoli. Wil weten of bij mij alles goed is en ook laten we genetisch onderzoek doen.wuppieman was gelijk anthousiast dat we daar hen mogen ook hij wil weten wat er aan dee hand is. Met alles wat we nu meegemakt hebben staat het verhaal van hope ook in me geheugen. Wie weet was Sophie ons gelukje.... Oké zover zijn we natuurlijk nog niet mijn moeder heeft 6 keer een mk gehad en ook 2 kinderen.
Wuppie, meis wat lees ik nu. Eerst die blijdschap en nu dit......... Ben er even helemaal stil zijn. Dit gun je je ergste vijand nog niet, maar dat dit nou juist jullie weer moet overkomen.......ONEERLIJK!!! Dit is gewoon onmenselijk. Zou willen dat ik iets voor je kon doen.... Inderdaad 'fijn' dat je doorverwezen wordt, wie weet helpt dat jullie. Dikke knuffel meis.
Lieve meiden, Zoals Minka me al gesmst had ik was er even tussen uitgesniekt hihi. We zijn gisteravond teruggekomen van 12 dagen Tenerife. Dat was heerlijk, vooral het weer en neia die zo aan het genieten was. Helaas zijn de harde buiken gebleven en had ik 2 x een paniek moment dat ik ze niet weggepuft kreeg. Vanmorgen weer controles gehad en alles was goed met ons kleine meisje. De gyn denkt dat mijn baarmoeder gewoon erg gevoelig is, dus ik moet volledige rust houden. Als ik het weer zo erg krijg, gelijk bellen en vooral ook bloedverlies is nu gevaarlijk. Ik ben nu wel weer opgelucht dat alles goed was. De angst blijft er in zitten.
Zoals jullie hierboven zien heb ik met mijn andere account gepost. Maar dat mag iedereen (nu) weten hoor. Ik schrijf daarmee bij de juli mama's mee. Dan weten jullie dat ook gelijk.
ja wup dat doen we zeker en wat fijn dat je door wordt gestuurd ik hoop dat ze niks ernstigs vinden en dat je toch nog dit jaar ons mag blij maken met goed nieuws en dan ook een goede afloop franka dat geldt ook voor jou en marieke voor jou geldt tot de eindstreep he echt elke keer als ik denk van om me heen is het zo vanzelfsprekend dan wordt ik hier weer met beide benen op de grond gezet want meiden wat een pijn moeite en verdriet gaat er bij ons toch vooraf eer we een wonder mogen vasthouden. maar ik weet zeker dat wij van alles wat dat wonder ons brengt dubbel zo hard genieten. knuf aan jullie allen liefs mij
Even een kort berichtje van mij. Hier alles weer wat beter, al prutten de oogjes van de meisjes weer lekker dicht. Lekker naar buiten! dat zal ze goed doen, zit echt op de lente te wachten, morgen alvast een voorproefje Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen, ik probeer snel weer even op iedereen te reageren, al mis ik wel een aantal mensen hier de laatste tijd. Laat even wat van jullie horen? X MInka die snel naar de tandarts gaat nu
OH Wuppie, wat lees ik nu toch allemaal. Eerst de blijdschap en dan nu weer het vreselijke verdriet. Ik vind het zo erg voor jullie!!! Hoe is het toch mogelijk, dat het jullie niet gegund wordt. Jullie verdienen het zo vreselijk erg. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen......... Ik las, dat jullie ook de fertiliteitskliniek gaan bezoeken. Mocht je vragen hebben over de onderzoeken en een eventueel traject, dan beantwoord ik ze graag voor je! Heel veel sterkte meid. Liefs Franka
Wup: hoop dat je het allemaal nog een beetje trekt....denk veel aan je.... Hoe is het verder met iedereen? Hier alles goed. Voel me prima en ben echt melancholisch dat het er al weer bijna op zit. ik vind zwanger zijn zo heerlijk, ondanks de complicaties en kwaaltjes die ik heb.... Heb nu echt verlof. Gisteren en vandaag de klusjes gedaan die ik nog moest doen (babywasje, geboortekaartjes schrijven en administratie inruimen), dus lekker naar de kapper
o heerlijk me2 nu ontspannen he nog even en je hebt de kleine in je armen zo onwerkelijk nu al op het eind wel gaaf. wup meis knuf franka hey miste je al druk zekers op school ja jij zult het allemaal wel weten he hoe dat werkt in het ziekenhuis. Had het vanavond op het werk er nog over dat sommigen toch zo makkelijk denken over zwanger kinderen en dat ik me er kapot aan erger. heb hele late dienst gedraaid dan is het rustig en kan kletsen. jette hoe is het met jou ouders? minka ik wil ook heel graag voorjaar ben er aan toe mijn huis ook haha kwa poets dan he en opruim vooral ga een container bespreken hihi vanavond 10 min gesprek op creche gehad alles tiptop in orde had ook niet anders verwacht. maar wel fijn als dat gezegd wordt. jude hoe gaat het bij jullie las ik nu een stukje dat bij jullie ook veel banen weg gaan in de komende 5 jaar? heb je daar zelf al iets over gehoord lijkt me best vreemd raar en eng. marieke hoe ist? flyke hoe gaat het met jou en de kids? iedereen nog een fijne nacht nu en fijne dag morgen ga slapen ben nu wel moe moest tot 2 uur vanacht en sem is er morgen natuurlijk wel weer dus ga pittten amber marla neeke en al de anderen mis jullie ook hoor