tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    en vandaag de 16de jaris sam dacht ik al effe spieken op de kalender en ja sam jarig hoera hoera hoera hoera gefeliciteerd papa mama lize en sam zelf natuurlijk

liefs miriam

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    VAN HARTE MET JE 2de VERJAARDAG, SAM!!!!

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: fijn dat alles geod gaat op de creche!! Ja ik erger me soms ook (nog steeds) kapot aan mensen die allemaal zo makkelijk denken over zwanger worden/zijn en kids.....

4. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hoera, Sam, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Hier in Eindhoven is het in elk geval mooi weer, weet ik uit ervaring, dus je hebt vast een mooie dag gehad!

Voor de rest: Me2, een heel fijn verlof toegewenst, hopelijk blijft hij nog even zitten en kun je er nog even van genieten, maar hopelijk komt hij er straks wel uit zichzelf uit, hoop dat je dat deze keer weer mee mag maken! Sta ik ook op je lijstje voor een geboortekaartje :D?

Miriam, ja die bezuinigingen, dat speelt niet zozeer bij onze afdeling. Er is altijd wel wat, nieuwe regering nieuwe plannetjes. Ik werk er al 10 jaar, ben het wel gewend en hee: ik zit er nog steeds! We wachten het rustig af en als mijn tijd hier er op zit, ga ik gewoon dichter bij huis wat anders zoeken! Wie dan leeft, die dan zorgt denk ik maar.

Marieke, ik zag op hyves dat jullie huis verkocht is! Wauw, geweldig nieuws! Hebben jullie al zicht op een nieuw huis, of moeten jullie nu snel op zoek?
    Las ook dat je een fijne vakantie gehad hebt op Tenerife! Ik ben ook gek op de Canarische Eilanden, wij willen dit jaar voor het eerst met Rick gaan vliegen en de kans is groot dat het die kant op gaat!
    Hoe is het met je harde buiken, las dat je volledige rust moet nemen, betekent dit dat je nu al volledig thuis zit? Hoe vindt je werkgever dat? Die deed toen toch zo moeilijk over de ingangsdatum van je verlof, dat je vakantiedagen op moest nemen en zo?

Wuppie, hoe is het nu met jou? Gaat het een beetje? Goed dat ze onderzoeken gaan doen. Hoop dat je er verder mee komt.

Franka, hoe is het met jou met alle onderzoeken?

Minka, bij jou ook alles goed? Goed gegaan bij de tandarts? De meisjes weer last van de oogjes?

Jette, hopelijk gaat het bij jullie ook beter nu, wat een ellende met je ouders. Is er al meer nieuws bekend?

Flyke, Amber, Marla, hoe gaat het met jullie? Amber en Marla heb ik hier al lang niet meer gezien geloof ik.

Hier gaat alles goed, we zitten wel midden in een verbouwing, maar dat is voorlopig nog even buiten, dus we hebben er binnen nog geen last van. Straks als de pui eruit gaat en de tegels verwijderd worden, dan wordt het nog leuk binnen. Rick vindt het wel heel leuk dat we nu een hele grote zandbak in de tuin hebben :D. Hij is al een paar keer ontsnapt, deed ie snel zijn laarsjes aan en ging hij de tuin in! Moet nu echt gaan opletten met hem!

Liefs,
    Jude.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: je staat zeker op lijstje. Enveloppe is al geschreven :D
    Hopelijk houdt Rick al dat zand wel buiten!!

Je heerlijk dat verlof. Heb echt niets meer te doen dus ben gewoon lekker aan het ontspannen!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Franka ik heb zeker een hoop vragen over wat er allemaal gaat gebeuren heb er een beetje angst voor en daardoor nog niet gebeld voor een afspraak. ben heel goed in struisvogel spelen.

MIriam thanks meis je heb een pb.

Me2 geniet van je verlof en van het nog even zwanger zijn.en het nog even doorslapen;)

Marieke jullie huis verkocht wat goed gefeliciteerd ben blij om te zien dat het geluk jullie weer toelacht na alle ellende.Na alle oneerlijkheid komt dus ook weer een betere tijd gelukkig.

JUde leuk verbouwen maar aan de andere kant ook heel vermoeiend het resultaat word vast mooi.

Minka hoop dat met de komst van de lente de prutoogjes ook defenitief verdwijnen.

Gaat hier wel goed. Heb afgelopen weekend genoten van het mooi weer heb veel gefietst met Sophie voorop heerlijk lekker buiten zijn. Heb gister voor het eerst in dertien jaar weer eens een stukje geskeelerd leuk ga het zeker blijven doen.
    Verders lijken de tranen hier gewoon op het lijkt wel alsof het er bij begint te horen deze tegenslagen. Droom alleen heel erg en daardoor rust ik niet echt uit.

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wup knuf heb je pb gelezen en je hebt er een terug

rest ben moe ga zo heerlijk slapen die late dienst hakt er even in hihi tja met de 3 op komst kan je natuurlijk ook niet alles meer he haha

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ach meiden, wat lief, dank voor jullie felicitaties! (en dan ben ik niet eens meer zo vaak in beeld, schaam schaam...)
    Ik merk dat ik het soms lastig vind om hier in te voegen omdat ik vaak, het klinkt stom, te weinig tijd heb om alles terug te lezen. dus af en toe een spiekje...
    Wuppie, ik vind het echt ontzettend klote voor je.... Echt heel naar..
    En lieve Me2, je zit gewoon in je allerlaatste fase! wat bijzonder, het gaat zoooo snel.

iedereen de lieve groetjes
    Amber

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

wuppie... ik heb even moeten terugzoeken wat of hoe er precies gebeurd was/is .....helaas....woorden schieten me eerlijk gezegd te kort, vind het vreselijk dat je alweer zoiets moet doorstaan, ik vind echt bijzonder hoe sterk jij precies altijd bent, en realistisch terug doorgaat met je leven, je opkrabbelt en plots in je laatste post dan al die emoties en tranen, niet meer dan logisch, niet meer dan normaal dat die tranen komen en gaan en terugkomen,ik denk dat het ook goed is dat je die tranen soms eens goed laat gaan (bij mij was dit toch zo) als ik het goed las voor goede zwangerschap een MK? dus daar duim ik voor, heel veel sterkte nog!

de rest, sorry, heb nog niet alles kunnen bijlezen, hier verder goed, linde begint eindelijk te kruipen, wel achteruit, merel net in slaap gevallen in zetel, wil 's avonds nooit vroeg in bed en valt dan in slaap in vooravond...

heb momenteel bonkende hoofdpijn dus kan mijn gedachten er even niet bijhouden,sorry, in ieder geval, voor iedereen het beste, goed weekend!

liefs
    flyke

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He he, daar ben ik eindelijk weer (stiekum vanaf het werk) :D

Me2, wat een heerlijk gevoel dat je nu verlof hebt. Het komt al zooooo snel dichterbij meid! Ben je er klaar voor?
    Hoe reageren JP een Fee op de komst van hun broertje?

Wuppie, je bent een kanjer! wel balen dat je nu zoveel droomt, je kunt de rust wel goed gebruiken nu. Je maakt me jaloers met het skeeleren hahaha, ik ga vanavond de mijne weer eens tevoorschijn halen, heb al 4 jaar niet meer op de skates gestaan maar krijg er ook weer zin in, zeker met het lekkere weer.

Flyke, ook erg druk zo te lezen? Ik herken me er volkomen in. S'avonds zit ik vaak pas om 21.00 u en dan kan ik eindelijk even ontspannen met een spelletje of zo. hihihi achteruit kruipen.... ziet er altijd zo grappig uit!

Jude, inderdaad nu eerst in de troep zitten maar daarna genieten van een mooie verbouwing. Ik vind zoiets vreselijk! Bij ons staan de badkamer en de zolder nog op de verbouwlijst maar wil er nog even niet aan denken. Rick is dus lekker aan het ondernemen? Wat is er nu ook mooier dan zoveel zand in de tuin hahaha

Miriam, pfff jij hebt ook lekkere tijden om te werken, tot 02.00 u en daarna nog posten hier:) Maar nu ben je vast aan het genieten van het zonnetje!

Marieke, wow wat goed dat jullie huis is verkocht. Per wanneer? en hoe ga je dat doen met bevallen? Begrijp ik nu goed dat je volledig thuis bent? Tja, rusten is het beste medicijn, ik hoop dat je je er ook aan kunt houden.

Amber, alsnog van harte met de verjaardag van Sam. (Kwam er even niet aan toe afgelopen week), maar spiek maar af en toe hier en een klein berichtje is altijd leuk.

Franka, ik hoop dat je Wuppie goede tips en uitleg kunt geven. Helaas zit jij er ook nog middenin. Hoe staat het verloop van de onderzoeken? Ben je al begonnen met nieuwe onderzoeken?
    Heerlijk dat Suze ook zo geniet van het buitenzijn.

Jette, hoe gaat het nu? Hoe gaat het trouwens met Dominique? Ook al een lekker bijdehandje?

HET IS LENTE!!!! joepie!!!
    Ik hoop dat het vanaf nu goed blijft gaan met al het gesnotter, oog geprut, kiespijnen etc hahaha heb het goed te pakken gehad de laaste 3 maanden, maar vanaf vandaag werk ik weer volledig! Het zal me af en toe nog best zwaar vallen, maar dan snipper ik wel een paar uurtjes.
    De meiden doen het super, Eline is een kletsmadam, die kan er tegenwoordig echt wat van en Leonie is volop alles aan het ontdekken. Als de buitendeur openstaat weet ze niet hoe snel ze naar buiten moet kruipen. Ben benieuwd wanneer de 1e stapjes los gaan komen. Morgen ga ik een midweekje weg voor volgende week boeken; inpakken en wegwezen van roompot vakanties. De week van te voren gaan de huisjes daar voor va €29 weg. Ik hoop dat er nog een plekkie is op de Weerterbergen, voor mij lekker bekend in de buurt en mijn moeder als oppas zodat Minka-man en ik ook even met z'n tweetjes wegkunnen. Ik ben benieuwd waar ik definitief ga boeken, jullie horen het vast nog wel!

Tot snel allemaal
    X MInka

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    jahhhhh, ik heb onze midweek geboekt.
    6 pers huisje (kindvriendelijk) incl. bolderkar voor €39 op de Weerterbergen! Nog 1 weekje wachten:)

Fijne avond nog
    X MInka

12. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka, wij hebben daar ook geboekt in de Weerterbergen! Alleen niet volgende week, maar met Pasen van 22 april tot en met 29 april. Was wel ietsje duurder trouwens dan 39 EUR, wel een aanbieding maar geen echte lastminute zoals jij nu geboekt hebt :(. Komt daar verder niks bij bij jullie, zoals bedlinnen etc.
    Maar de schoonouders betalen... We zitten dan zonder meubels beneden en de vloer wordt er dan uitgehakt en nieuw gelegd, dus dat is voor Rick niet zo handig natuurlijk, dus ze hadden al aangeboden dan met hem op een park te gaan zitten. Gaan wij natuurlijk ook mee. Al moet er tussendoor nog wel een en ander thuis gebeuren, daarom wilden we wel in de buurt gaan zitten, is wel zo praktisch zodat wij zelf heen en weer kunnen rijden.

Maar leuk leuk, mag jij eerst testen of het park okee is!

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé Judith, dat is toevallig! Ik ken de omgeving er natuurlijk erg goed hahaha. Ik heb echt de laatste last minute afgewacht, natuurlijk komen er nog reserveringskosten, toeristenbelasting en beddengoed bij (de handdoeken neem ik zelf mee) en een borg die je later terug krijgt.
    Ik kom dan op €100 voor de midweek (borg niet meegerekend).
    De laptop gaat ook mee, dus ik kan je op de hoogte houden hahaha

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey meiden ik ben deze week niet echt veel hier maandag nacht is bart zijn oma overleden in haar slaap (de mooiste dood) 87 jaar maar ik en velen met mij kunnen niet zonder haar en missen haar enorm nu dus druk met werk en toch ook in gedachten veel bezig met oma

meiden fijne week verder liefs miriam

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Gecondoleerd meid! Doe het rustig aan. Knuf van mij

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, heb jij eigenlijk geen meldplicht vanaf nu?:D
    Hoop dat alles nog steeds naar wens gaat.

X MInka (even snel vanaf het werk)

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam ook hier een dikke knuffel gecondoleerd.

18. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Minka wou dat is leuk voor zo'n bedrag zal ik ook maar eens gaan zoeken.

Jude jij ook lekker weg al is het noodzakelijk wel lekker even met je mannetje lekker zwemmen ed.

Me2 inderdaad meldplicht :D

Marieke hoe gaat het met jou? niet te veel spanning nu het huis is verkocht.

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden,
    Even een teken van leven.
    Hier idd het huis verkocht. Ben echt opgelucht en blij, maar ook echt hectisch vooral in deze periode.
    We zijn natuurlijk nu druk op zoek naar ons toekomstige huisje. We hebben er 8 gezien en eentje een 2e keer. Vandaag gaan we beginnen met bieden. Nog meer spanning dus.
    Morgen komen ze voor een bouwtechnische keuring, een taxatie en de makelaar komt om de koopakte te tekenen voor ons huis. Daar heb ik het dus ook druk mee. 6 Juni moeten we er al uit.
    Dit alles in combinatie met mijn harde buiken is erg heftig. Hoe kun je het nu rustig aan doen?
    Neia gaat gewoon naar de oma's op hun oppasdagen, dus nu dat ik thuis zit heb ik die dagen ook wel echt rust. Maar tot nu toe is het wel lastig om me dan rustig te houden.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miriam, gecondoleerd met Bart's oma. Verschrikkelijk zo plotseling. Idd wel een mooie dood, maar hoe oud ze ook zijn je zult ze ontzettend missen. Sterkte meis!

Me2, hoe is het met je meis? Heerlijk dat je verlof is ingegaan en dat alles klaar is. Dat geeft vast een rustig gevoel. Hopelijk krijg je de bevalling die je zelf in gedachten hebt.

Minka en Jude, wat heeeerlijk allebei naar Weerterbergen geboekt. Wij zijn daar ook een keer geweest, en het was super leuk. Dus het zal jullie zeker bevallen denk ik.

Jette, hoe is het nu met je vader en je moeder? Kan me voorstellen dat je het heel zwaar hebt.

Franka, ik las dat Suze tandjes aan het krijgen is. Pfff dat is zo'n heftige fase. Zo zielig dat ze zoveel pijn hebben, en neia was daardoor ook elke keer uit haar doen. Sterkte!

Wuppie, wat balen van die dromen zeg. Jij bent echt een sportief typje of niet? Hoe is het verder?

Flyke, hihi Linde aan het achteruit kruipen, altijd zo grappig hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Amber, alsnog van harte met Sam. Heeft hij een leuke dag gehad?

Deel Deze Pagina