tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Miriam, wat een naar nieuws over de oma van Bart, gecondoleerd. Altijd erg, hoe oud ze ook zijn, he... Sterkte...

Marieke, jeetje, wat een stress komt er nu op je af met jullie huis. Wel heel fijn dat het verkocht is, maar als je er dan net voor de bevalling uit moet... pfff... Je wilt toch het liefste gesetteld zitten als de kleine komt... Hoe gaan jullie dit doen? Tijdelijk iets huren of bij familie? Hopelijk vinden jullie snel een nieuw stekje wat jullie helemaal bevalt!

Me2?!

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, laat even wat van je horen please!

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier alles goed hoor! Geniet van mijn verlof. Van het weekend nog vrienden uit NL te logeren gehad met hun dochter die net zo is oud is als onze oudste. Was heel gezellig maar dus ook evel te druk om hier te komen hahahaha. Ben nu wel moe. Morgen weer lekker uitslapen hahahahaha Nog geen tekenen van aanstaande bevalling maar had ik bij JP ook niet....

Minka: zijn jullie al weggeweest op jullie midweek? Klinkt heerlijk!!
    Mirtiam: geconcoleerd!! Wat een verdrietig nieuws maar wel een mooie dood....
    Marieke: fijn dat jullie huis is verkocht maar dus well allemaal beetje krap rond de baby! Komt tijd komt raad zeg ik altijd. Wij verhuisden naar Zwitserland toen ik bijna 8 maanden zwanger was en iedereen heeft gewoon geholpen en ik heb bijna niets gehdaan hahahaha

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Me2, fijn te horen dat alles goed is en er nog geen babe in aantocht is. Denk je wel om je meldplicht? anders maken we ons zorgen om je.
    Heerlijk, maar druk weekend gehad dus.

Hier vandag heerlijk veel buiten geweest met de meiden. Leonie loopt 6 stapjes los, maar is te ongeduldig en valt dan voorover:D
    Morgen lekker op vakantie, heb nog niks ingepakt hahaha tijd genoeg morgenvroeg, alles mag, niks moet komende week

X Minka

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: geniet lekker van jullie vakantie!! Geweldig dat Leonie nu los loopt!!

Hier komt zo vriendin op de koffie, daarna boodschappen doen en dan denk ik nog even slaapje doen....heerlijk dat verlof hahahaha

6. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hallo meiden,

miriam allereerst gecondoleerd met het verlies van de oma van Bart.
    meis we kunnen ze niet missen hoe oud ze ook zijn!

heb verder niet echt bij gelezen.

bij ons gaat het redelijk mijn vader eigenlijk boven verwachting goed hij is beter als dat hij was aan het begin van het jaar.

Mijn moeder is echt met ups en downs de ene dag is ze depressief over wat haar te wachten staat en de andere dag is het veel beter.

maar als je er over nadenkt dan hangt ons nog behoorljik wat boven ons hoofd!

maar goed koppie der veur he.

Heb het ook megadruk momenteel ben min of meer voor mezelf begonnen dus dat slokt ook veel tijd op maar wel erg leuk!!

liefs
    jette

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria
    In de gloria in de gloria
    Hieper de piep Hoera voor Jude!

Van harte GEFELICITEERD met je verjaardag meis!
    Maak er een mooie dag van!

8. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Lieve Jude:

Ook hier Hiep Hiep Hoera!
    Gefeliciteerd en een hele fijne dag (het weer zit in ieder geval al mee)

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!!!

Jette: ja jullie staat nog een hoop te wachten...sterkte hoor! Spannend dat je voor jezelf bent begonnen! Zal wel zwaar zijn maar geeft ook afleiding! Wat doe je precies?

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoep hiep hoera voor Judith!!!Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hoop dat je toch wat van het stralende zonnetje in Limburg hebt kunnen genieten!

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, tja, moeilijke tijden in aantocht! Nooit een leuk vooruitzicht. Hier schoonpapa waarvan ook geen inschatting gemaakt kan worden (prostaatkanker in erge vorm). Genieten van de momenten dat het wel goed gaat!
    Voor jezelf begonnen? mogen we weten waarin? Spannend!

Me2, fijn dat alles lekker verloopt.Voor jou zijn de laatste loodjes nu echt aangebroken!

Mir, alles weer onder controle?

Rest, was even een snel berichtje! We genieten volop en het weer zit goed mee. Kom snel weer vertellen hoe alles is gegaan.

X Minka

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jude sorry te laat maar alsnog een echt lieve van harte met je verjaardag knuffel van mij

heb je een mooie dag gehad?

tja hier moet gewoon door met alles maar het is best pittig merk ik. vandaag voor het eerst weer wezen werken tot sluit 02.00 uur en nu even tot rust in koppie komen dan slapen want sem is natuurlijk wel weer vroeg.

ik ga nu extra bij opa even langs als ik tijd heb maandag geweest morgen middag na sem en mij slaapje dan even die kant op tja die man is 60 jaar getrouwd geweest met zijn meissie

dat doet vooral pijn.

jette leuk leuk voor jezelf benieuwd net als de andereen waarin je hebt ooit gezegd wat je deed maar dat weet ik niet meer sorry. je ouders het lijkt me zo moeilijk en zwaar pfff

wup hoe ist met je?

marieke hoe staat het met de huizenjacht
    minka vakantie heerlijk he
    geniet

hier nog meer slecht nieuws mijn oude buurmeisje was zwanger liep tegen de 19 weken aan en werd niet dikker nu blijkt dat kindje met 16 weken en 4 dagen is overleden waarschijnlijk iets met hartje dat komt ook weer zo hard aan.
    vind het echt super pittig hoor het maakt me dan telkens meer en meer duidelijk dat sem een wonder is voor mij en dat ik geniet met volle teugen.

toch vind ik het ook raar dat als je ons huis vroeger waar ik woonde die straat er van de meiden die geboren zijn vier problemen hebben met zwanger blijven.
    miskraam bij de oudste uit de straat 3 keer
    dan ikke met de miskramen en danique
    dan mijn andere buurmeisje van twee deuren verderop met
    21 weken een niet levensvatbaar kindje
    en nu mijn buurmeisje met 16 weken echt bizar

onze straat telt 12 huishoudens en 9 meiden waarvan er eentje mama is zonder problemen en 4 nog niet daar mee bezig zijn. mijn zusje vind het ook niet echt prettig deze cijfers of hoe je het maar noemt

bah

nou meiden slaap wel ga ik nu ook doen

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    me2 vind het zo bijzonder dat jij op het eind al weer bent vind het zo snel gegaan dit keer.
    ben echt super benieuwd wanneer je gaat bevallen
    en inderdaad meldplicht hihihi

ja ben al weer wakker een anderhalf uur dat krijg je met kleine kinderen he maar vind ik niet erg hoor sem krijgt er een kiez door en een tand lijkt wel dan als deze er door zijn zit sem op drie kiezen boven twee onder vier tanden boven en vier onder
    dus volgens mij zijn we dan een heel eind eindelijk wat kan dat dan zeer doen voor die kleintjes zeg zo zielig

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miriam: kan me voorstellen dat je nu vaak naar Opa gaat. Mijn grootouders waren 65 jaar getrouwd toen oma overleed en opa is er eigenlijk nooit meer echt overheen gekomen....
    en wat ellendig al die verhalen over moeilijke zwangerschappen.......

het is en blijft inderdaad een wonder..... en ik bid dat ik dit kindje ook weer veilig op de wereld kan zetten....
    Ik zit namelijk helaas op dit moment ook weer middenin de ellende van een slechte zwangerschap met een van mijn baste vriendinnen. Vruchtwaterpunctie laten doen met 16 weken, uitslag helemaal goed. Bij 19 wekene echo blijkt kindje echter toch niet levenvatbaar te zijjn (lichamelijk hele ernsitge afwijkingen terwijl chomosomen dus goed zijn). Ze wil/moet de zwangerschap afbreken maar daar is ze nu al 3 (!!) WEKEN mee bezig omdat haar lichaam op geen enkele wijze wil meewerken aan weeopwekkers en op geen behandeling etc reageert en het kindje blijft maar doorgroeien....het is zo akelig en zo verdrietig ik ben er de hele dag mee bezig.....en zij blijft maar zo lief naar mij vragen terwijl ze door een van de meest ellendige periodes in haar leven heen moet.....het komt er op neer dat z enu meer dan 2 weken is en ze enkel nog naar een abortus kliniek kan en dus het kindje ook niet emer kan zien na de geboorte....zo ontzettend verdrietig....maar er is geen andere mogeljkheid, er zijn verder geen opties waarmee haar baarmoeder ongeschonden blijft en uiteraard is er natuurlijk nog een levensgrote kinderwens dus die opties waarbij dat niet kan zijn voor haar niet weggelegd....

Minka: heerlijk dat je geniet!!

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jude, een te late maar welgemeende verjaardag!

Me2, spannend he bij je, ben benieuwd wanneer je bevalt en naar de naam!

mir, inderdaad wel opvallend he al die moeilijkheden in je buurt, valt precies wel op inderdaad

minka geniet van je uitje!

de rest voor iedereen het beste ook gewenst, geraak niet bijgelezen! linde de voorbije nachten vaak opgeweest en niet in haar normale doen, gisteren gebeld door KDV, koorts, vandaag kinderarts en heeft bronchite, antibioticia en aerosol, hoop dat ze vlug betert!

vorige week de oma's en opa's naar klas merel geweest, was echt leuk , morgenavond een oudermomentje met de juf, es horen hoe ze het stelt en doet in de klas, volgens de juf vertelde aan mijn moeder, is ze heel flink in de klas, hehe en thuis toont ze dan haar kuren :)

liefs
    flyke

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2, wat een verschrikkelijk verhaal zeg van je vriendin. En dat ze dan zelfs het kindje niet kan zien, gewoon hartverscheurend. Ik las gister je verhaal, ik moest ervan huilen en er even van bij komen. Dit is echt onmenselijk.

Jij nog heel even, wat spannend zeg.
    Super fijn dat je alles klaar hebt nu. Ik ben erg benieuwd naar jullie mannetje en naar zijn naam. :D

Minka, heerlijk dat jullie nu aan het genieten zijn. Lekker quality time met je gezinnetje. Geniet ervan!

Flyke, ah nee he Linde nu alweer ziek, je meiske wordt ook nooit overgeslagen. Wat lachen zeg dat Merel zich zo goed gedraagd op school.

Miriam, jeetje wat ongelofelijk al die mensen uit je (oude) buurt. Raar hoor. En verschrikkelijk verdrietig dat zoveel mensen dit mee moeten maken.

Jude, hoe was je verjaardag? Heb je het nog gevierd ondanks dat Jude-man er niet was?

Wuppie, hoe is het met jou meis?

Jette, ja een zware tijd gaat er zeker komen ben ik bang.
    Ben erg benieuwd wat voor werk je nu doet.

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    We hebben ondertussen ook een huis gekocht.
    Erg mooi, super groot, met een mooie tuin en in een kindvriendelijke wijk. Het voordeel is ook nog dat het huis netjes is afgewerkt, dus we hoeven niet heel veel te doen.
    Als de financiering rond komt krijgen we 25 mei de sleutel, dan hebben we 1,5 week om te verven, behangen en te verhuizen.
    De niersteen zit er helaas nog, dus daar heb ik veel pijn aan.
    Maar verder gaat het redelijk goed.

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou het lijkt wel of er een grote donkere wolk boven ons hangt.
    Ik zou eigenlijk nu op de fiets zitten om te gaan werken en mijn moeder zou op sem passen. Nu belde ze om 12 uur dat het niet kon ze wachtte op een ambulance voor haar omdat de heup uit de kom is waarschijnlijk ik ben me rot geschrokken
    dit kan toch niet waar zijn.
    mijn moeder ze heeft al zoveel ellende moeten doorstaan met heupen rug enz ik ben er even naar van sorry voor ook dit rot nieuws

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou moeders is weer thuis de kunstheup is weer terug gedrukt gezet hoe je het noemt en mama heeft nu alleen nog erge spierpijn dus gelukkig is het met een sisser afgelopen.

nou fijne zondag meiden gr miriam

20. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Nog bedankt allemaal voor de felicitaties, ik heb mijn verjaardag alleen nog niet echt gevierd. Jude-man zat in het buitenland voor een beurs en wij zijn dus aan het verbouwen, dus als het af is halen we alles in 1 keer in!

O Miriam, dat klinkt erg pijnlijk van je moeder! Hoe is ze daar aan gekomen? Gevallen? Beterschap!

Marieke, wat fijn dat jullie ook al een nieuw huis gekocht hebben! Dan komt alles net voor je bevalling weer in orde, he! Erg fijn! Hopelijk kun je nu een beetje tot rust komen de komende weken.

Me2, succes de komende tijd, nog eventjes en zijn jullie met zijn 5-en! Wat een naar verhaal van je vriendin. Hoe kan dat dan, dat ze het kindje niet meer kan zien? Komt het er dan zo gehavend uit (sorry voor het woord)? Wat erg! Ook raar dat het er zo niet uit wil komen...

Minka, hoe is Weerterbergen bevallen? Nog tips voor mij?

Hebben jullie kindjes ook last gehad van de zomertijd? Rick wel, die heeft 3 dagen niet in bed gewild 's avonds, was weer drama, maar de 3e dag gewoon laten huilen en ineens was het weer over, tot nu toe geen problemen meer gehad. Denk echt dat het door de zomertijd kwam.

Eten gaat nog steeds niet geweldig. We zijn begonnen met geen toetje geven als hij niet wil eten. Gisteren voor het eerst. Dat vond hij natuurlijk niet leuk. Ik vroeg hem net of hij vanavond wel weer een toetje wilde. Zei hij: ja, maar wel effe eten! Ik ben heel benieuwd wat er straks werkelijk gaat gebeuren als hij zijn bord eten voor zich krijgt, wat hij gaat doen. En anders? Geen idee als het niet wil lukken. Iemand dan nog tips?

Hij is wel helemaal weg van Dora, wil het liefste de hele dag kijken en als het dan af moet wordt hij echt boos. Hij volgt alles helemaal en leeft zich echt in. Dan hoor ik ineens: Watch out, Swieber stoppen, Swieber stout! Ha ha!

Deel Deze Pagina