Vandaag weer op controle geweest. Alles was goed gelukkig. De kleine groeit erg hard en ligt voor. Mijn baarmoeder ligt zelfs al onder mijn borsten, vandaar die pijn daar elke keer. Ik moet het toch nog wat rustiger aan doen. En nog een keer mijn urine laten controleren om nierstenen. Afgelopen maandag heb ik er één uitgeplast, maar ik blijf dat vervelende gevoel houden. Gelukkig waren de eiwitten eruit. Neia was ook mee, ze vond het erg spannend, maar ook wel leuk, ze zei dat ze de baby tegen haar had horen kletsen haha.
Marieke fijn dat alles goed was en dat ze je goed in de gaten houden. Wat lief van Neia zijn nu al vriendinnetjes Miriam tijd voor een beetje geluk bij jou komt die vangen. Wat apart dat er bij jou zoveel meiden in de buurt dit hebben meegemaakt. Gezellig even samen met een vriendin weg,doe ik ook te weinig mischien in de zomer weer wat meer. Jette gaaf je eigen bedrijfje. lijkt me een hele hoop geregel maar wel een uitdaging. Who je paard verkocht leuk als je hem nog eens bij hele hoge wedstrijden terug mag zien dan zou ik wel heeeel trots zijn. Belly hoi natuurlijk ben je hier welkom Miriam en ik hebben inderdaad een kindje verloren verderop in de zwangerschap, wij zijn samen een groepje geworden doordat we allemaal met een mk begonnen. bij wanneer weer zwanger worden (topic hieronder) hebben ze allemaal een kindje verloren in de zwangerschap of een paar weken daarna. Goed dat je informatie/steun zoekt het helpt echt dat je weet niet alleeen te staan, hoe gaat het nu. Hier alles goed probeer het forum een klein beetje te ontwijken om mezelf niet gek te maken kwa kwaaltjes ed. Verders ben ik heel druk met de voorbeidingen voor Sophie haar verjaardag. Ook weer heerlijk aan het hardlopen en vriendjes aan het worden met de weegschaal. Gister 6.7 km gelopen in 46.5 min,op 29 mei ga ik meedoen aan de cityrun 7 km samen met me zusje.
Me2, van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Fee! Jij zult er wel niet veel van hebben meegekregen in het ziekenhuis, hopelijk morgen naar huis toe? Marieke, fijn dat alles goed was. Nog meer rust dus? Hoe doe je dat met Neia? Heb je continue iemand om je te helpen? Wuppie, zit je weer rond je NOD dan? Spannend! Ik duim voor jou! X Jude
Hiep hiep hoera voor Fee! Vannacht kreeg ik een sms'je van mijn beste vriendin. Ze is bevallen van een gezonde zoon genaamd............Guus. Ik ga snel ons meisje in bad doen en naar bed brengen en dan naar cursus. Ik hoop in het weekend even bij te kunnen lezen en uitvoerig te kunnen posten. -X-
*breekt in* ME2...GEFELICITEERD met jullie zoon GUUS!! en met Fee haar 2de verjaardag!! (gaat dat snel) Miriam..ook nog een knuff voor jou!! *breekt uit*
hey maris thanks meid je knuf is aangekomen en wup van jou ook gevangen hoor. ja geluk dat wordt weer eens tijd soms denk ik wel eens grrrrr maar ach dan snel ernaar denk ik ik ben niet alleen er zijn zoveel mensen met meer om me heen klaag niet mir klaag niet wup blijf duimen hopen voor je hoor moet een keer franka voor jou ook LIEVE LIEVE FEE wat een feest bij jullie eerst grote zus worden en dan ook nog twee jaartjes oud worden gefeliciteerd meid me2 geniet van alles deze dagen liefs mir rest sorry ben wederom te druk mis leer ik het ooit nog maar denk het niet. knuf aan een ieder hier
Zo, eerst even tijd maken om jullie weer te spreken Me2, ben je weer thuis? alles goed met kleine Guus? en heeft Fee toch nog wel een verjaardag kunnen vieren! Miriam, wat een spanning rondom je werk! Ik hoop dat alles goed gaat komen, maar ben je ondertussen ook stilletjes op zoek naar iets anders met betere tijden? Marieke, gelukkif dat 1 steen eruit is. Meid, ik wil het je wel 100x zeggen, maar denk aan jezelf komende tijd, al die spanning rondom je nieuwe huis. Neem je rust, denk aan je kleine meissie in je buik. Wacht nog maar even met het kletsen tussen Neia en je kleine meissie! Straks kunnen je oren het echt niet meer aan tussen die 2! Kus Jude, schiet het al op met de verbouwing? denken jullie al snel klaar te zijn? Gaat het eten en slapen van Rick al weer wat beter? Hier ook 1 dame die volgens mij niet aan de zomertijd kan wennen. Franka, hoe gaat het bij jullie? schiet het al op met de onderzoeken? Hoop snel weer een uitgebreid verhaal van jullie te lezen. wat een toeval dat je zoontje van je vriendin ook Guus heet. (net als van Neeke toch?) Wuppie, ik zeg niks, ik vraag niks, ik duim alleen en hoop....hoop...hoop! Jette, fijn dat je ouders toch weer redelijk "stabiel" zijn. Leuk je eigen job, maar combineer je die met je huidige werk? pfff een hele klus. En een paard verkocht lijkt me moeilijk om afscheid te nemen, maar ook wel een trots gevoel als ze met haar verder kunnen. Flyke, hoe is het gegaan bij de kinderarts? Hoop dat er niks vervelends uit ik gekomen. Hier alles prima, lekker genoten van het zonnetje en veel buiten geweest. Leonie loopt steeds vaker zelf echt leuk om te zien! Maar wat een wildebras is het zeg!!!! Ze troeft Eline echt af terwijl Eline toch niet het minste doetje is!!!! Eline fietst nu zelf op haar driewieler, de kracht zetten op de pedalen lukt haar ook prima, alleen remmen doet ze niet, ze knalt tegen een muur of poort aan en stapt dan af om om te draaien hahaha. Wel even wat spanning van collega's gehad, 1 zag een jongen die zich voor de trein gooide vanuit het raam (hij zat ik die trein) en de volgende dag een collega die een aanrijding had en afgevoerd is, was best even heftig allemaal, maar alles is gelukkig "goed" afgelopen. Wel te horen gekregen dat ik 1x per jaar al mijn contacten in het buitenland moet bezoeken. Dat zijn er 3 in Duitsland, 2 in Frankrijk, 1 in Spanje en 2 in scandinavie. Mijn eerste dienstreis na mijn zwangerschappen en bevallingen staat al gepland op 12 mei. Vind er niks aan om weg te moeten en te overnachten, maar heb me de laatste jaren er goed onderuit weten te drukken hahaha X voor jullie allemaal
Flyke, ik weet het, het is 2 1/2 uur te voroeg maar voordat er morgen niks van komt: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Het zonnetje schijnt, dus maak er een mooie dag van X Minka
Ja Flyke, ook van deze kant alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele mooie zonnige dag toegewenst! X Jude
Dank dames! En ook Mariska! Trouwens, JP had eigenlijk Guus geheten (August Jan dus naar de opa van mij man en naar mijn schoonvader) maar op laatste moment hebben we dat veranderd omdat mijn man toch ook mijn vader wilde vernoemen dus is het toen Jan Paul geworden!!!). En toen kreeg Neeke ook net Guus! Gisteren uit ziekenhuis gekomen. Alles in orde. Blij weer thuis te zijn! Vandag Fee d'r verjaardag gevierd (hadden we zo al gepland), dus konden we iedereen meteen aan Guus introduceren. Had maandag al alle boodschappen gedaan die nodig waren en de taart voor Fee besteld, dus had kennelijk al voorgevoel! Ik hoefde dus vrj weinig te doen! Was erg gezellig! Hier echter zo mega mega verkouden geworden op de 2de dag na de bevalling....het is echt afgrijselijk en mijn blaas kan hard hoesten nog niet echt goed aan dus lang leve het kraamverband......voel me dus ook niet al te best, gelukkig geef ik bv en kan Guus meteen wat antistoffen meekrijgen, maar door de verkoudheid en het ellendig voelen heeft de bv wel een beetje geleden maar is gelukkig nu als het goed is wel weer lekker op peil. Guus valt echter snel in slaap aan de borst en daardoor drinkt hij er tot op heden vaak maar 1 dus komt hij al weer vrij snel, na ong. 1,5 uur. Ook klustert hij steeds in de namiddag/vroege avond, zo om het uur. Hoop dat eea zich snel stabiliseert naar om de 3 uur....in begin had ik dus te weinig voeding dus hij had veel honger en moest ik continue aanleggen. Verder alles goed. Gelukkig geen beschadigingen aan de bevalling over gehouden dan heel klein scheurtje waar ik geen last van heb! Is echt een verademing na de vorige keer keizersnee....Ik had natuurlijk al vergelijking door de eerste keer normaal bevallen maar nu komt het toch weer hard binnen hoe weinig ik de vorige keer kon na de geplande ks en na de eerste en deze keer dus meteen weer alles......Gewoon al boodschappen gedaan met de kids e.d.
hey bedankt voor de felicitaties! me 2, super hoe snel je het weer allemaal gewoon bent! kan me inderdaad voorstellen nu je terug gewoon bevallen bent je er bij stil staat hoe anders het was na de KS, je bent eigenlijk gevangen in je eigen lichaam he, allez zo voelde ik het toch de meisjes nog bij mijn schoonouders nu, is paasvakantie, ik gewerkt vandaag, hubbie gaat ze straks halen, merel had dus ook een bronchite,nu dacht ik dat Linde genezen was, gisteravond bijna 39gr koorts, hoop echt dat het van tandjes is, is 10maand en nog geen één, ze hoest wel nog ook, dus misschien toch nog niet helemaal genezen .... verder kruipt ze nu wel als de beste, is meteen al pittiger, nee dit niet, nee dat niet zo ga vlug eten maken liefs flyke!
Flyke: nog van harte!! Hoop dat je ondanks alles toch leuke dag hebt gehad! Beterschap voor je meisje!!
hey meiden heb niet echt gelezen bij gelezen heb drukke periode hier gister en eergister mijn ouders jarig morgen mijn schoonvader jarig en gewoon druk met ik weet soms niet eens meer wat zo erg. haha Sem vandaag naar de creche een keer op woendsdag raar hoor zoineens een andere dag dan ben ik zelf ook helemaal van slag elke keer denkik dat het al donderdag is en dan is het nog maar woensdag gister hele dag bij mijn moeder geweest met sem echt gezellig en leuk. nou zo werken ieder een fijne dag liefs mir
ja kaartje is binnen wat een lief kaartje weer en lief dat wij er ook weer eentje mochten ontvangen. thanks me2 ben de laaste tijd zo enorm moe denk dat ik dat ik daar maar eens bloed voor ga laten prikken, je weet maar nooit. wuppie meid hoe ist? ik mis hier de laaste tijd zoveel mensen waar zijn jullie allemaal is het niet meer gezellig hier zo gr mir
Even een berichtje (het is inderdaad een drukke tijd) We hebben inmiddels alle onderzoeken afgerond en gisteren het evaluatiegesprek gehad van alle uitslagen. Het laatste onderzoek is wel spannend geweest (HSG) Er werd een röntgenfoto van mijn baarmoeder gemaakt en ze leken er wat op te zien. Een gyn werd geraadpleegd en uiteindelijk werd alles toch goed gekeurd. Ik had hier echter wel twijfels over, was dit dan misschien eindelijk de oorzaak? We konden in ieder geval twee weken later op gesprek komen (gisteren dus) De conclusie: Alles is meer dan goed. We zijn een stel, waarbij de kans groot is op een spontane zwangerschap. Tsja, die kennen we........... De kans binnen een jaar is ook aanwezig en zij willen uitgaan van deze testresultaten. Ik ben even op mijn strepen gaan staan. De getallen waar wij mee meten zijn: na drie maanden spontaan zwanger en een miskraam, daarna twee jaar niets en uiteindelijk 5 keer iui, nu bijna weer een jaar niets. We zijn tot een compromis gekomen. Na de zomervakantie (augustus-september) gaan we beginnen met puregon (hormoonspuiten, waarbij de tweede poging gelukt was) en iui. Duimen jullie héél hard mee, dat de lente of de zomer positief nieuws zal brengen en we het bovenstaande traject niet ingaan. Alvast een fijn weekend allemaal en hopelijk tot snel. Liefs Franka
Me2, dank je voor je kaartje! Erg leuk weer! Gaat alles goed? Boodschappen doen?????dat is snel!!!! neem wel lekker je rust hoor, zeker in je kraamtijd. Franka, fijn weer van je te horen. Wat een goed nieuws dat er niks aan de hand is, maar dan komt de vraag, waarom moeten we zo lang wachten op ons 2e wondertje? Hoe dan ook.....ik ga voor een superlente!!!!!! Ik hoop dat de spuiten je bespaard mogen blijven en je ons snel goed nieuws mag brengen. Miriam, druk aan het werk? Dank je voor het bloemetje op HH. Het fleurde me wel wat op hoor! Bloed laten prikken kan nooit kwaad, gewoon doen. Meiden, ik houd het even kort, ben ziek thuis en heb echt weinig puf! Heb echt loden benen en superverkouden, komt er dan geen end aan dit jaar? Knuf voor jullie allemaal en tot snel. X MInka
Me2, heel erg bedankt voor het mooie kaartje! Jeetje wat herstel je snel zeg, knap hoor. Hoe is het met Guus? Ben heel erg benieuwd hoe hij eruit ziet. Franka, jeetje wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg. Gelukkig niks aan de hand, maar knap dat je op je strepen hebt gestaan. Ik snap dat je wilt dat er iets gebeurd. Ik duim zooooooooooo dat het voor die tijd ga lukken. Sterkte meid! Minka, het zit je echt niet mee he. Ongelofelijk hoevaak de griep jou dit jaar te pakken heeft. Wat naar zeg. Heel veel beterschap! Dat het zonnetje maar snel mag schijnen. Miriam, pfff die vermoeidheid is erg vervelend, inderdaad even bloed laten prikken, je weet maar nooit. Zo te horen heb je het druk met werken of niet? Flyke, alsnog van harte gefeliciteerd! Nu Linde weer ziek, wat naar he al die virusjes.