hey marieke ja redelijk druk op het werk maar door alle dingen die de afgelopen tijd gebeurd zijn overlijden opa mama met heup uit de kom gister trouwens weer raak ik toch veel uren kwijt en ik wil er genoeg hebben aan het eind van het jaar dus moet wel weer opbouwen extra helaas want ben echt best moe. nu zo ook werken van 6 tot 14.30 daarna snel boodschappen dan naar enter moeders en vaders voor de verjaardagen nog even. dan vanavond lang uit op de bank niks doen heb twee manden was goed maar die lopen niet weg. franka ik hoop echt met heel mijn hart dat je voor mijn verjaardag dan zwanger mag zijn. dat zou zo geweldig zijn maar je hebt in ieder geval uitzicht en dat geeft denk ik al wat rust. hoe gaat het eigenlijk nu met je neefje? wup meis knuf hoe ist? minka graag gedaan hoor zo'n bloemetje zag dat je niet lekker te pas was en dacht je kunt het vast even gebruiken doe jij ook rustig aan en neem je soms als het moet ook een stapje terug? je bent inderdaad dit jaar al vaak de klos geweest dus even nu minka tijd he me2 heb je al foto's op hyves van de kleine man zodat we mee kunnen bewonderen? hoe bevalt het zo je gezin is er nu nog veel veranderd nu je een derde er bij hebt gekregen? jette hoe gaat het met je eigen bedrijfje druk druk flyke als de kinderen niet lekker in hun velletje zitten ziek of zo dan is dat zo naar als mama althans dat vind ik altijd hopen dat ze snel weer opknappen en hoe ist verders nou meiden ik ga werken doei
pffff adem in adem uit ik heb eindelijk me rust momentje. We vieren morgen Sophie haar verjaardag en ben eindelijk klaar, kreeg van de week een kadootje van d'r buikgriep en bedankt lekkere timing. Verders alles goed ben weer in de volgende ronde beland en het kan me op het moment even niet zoveel schelen mijn doel een zorgeloze zomer met roseetjes kaasjes en biefstuk. Mocht het wel zo zijn best natuurlijk maar ik wil er even niet mee bezig zijn en lekker aan me zelf denken lekker hardlopen wat heel goed gaat de laatste weken, ronde van 6.7 km in 43 minuten. Eind mei loop ik een wedstrijd van 7 km hoop die binnen 40 minuten te lopen. Franka ik hoop dat je komende ronde toch zelf zwanger wordt en jullie het ziekenhuis niet nodig hebben. heb zelf nog steeds niet gebeld ben bang waar ik aan begin hoop dat een gezonde levenstijl met extra vitaminen genoeg zal zijn voor ons, al denk ik diep in me hart dat ik toch maar eens moet bellen. Minka jeetje weer griep ze moeten jou wel hebben zeg. hoop dat het mooie weer je helpt om eens goed beter te worden. Miriam moe zou inderdaad vitaminen tekort kunnen zijn heb zelf vit D tekort door de winter. Je heb de laatste tijd natuurlijk ook weer genoeg op je bordje gehad knuffel. Me2 zo te horen gaat het al weer behoorlijk goed met je en ben je lekker aan het genieten.
jude meid hoe is het bij jou de verbouwing slecht nieuws over je schoonvader als ik het goed heb begrepen echt vreselijk alles zo tegelijk. me2 hoe gaat met je gezin vind je het nog veel pittiger nu met drie minka begin je weer op te knappen? wup ik stuur je een pbtje knuf flyke franka jette marieke en de gene die ik per ongeluk vergeet ook alles goed? druk en genietne ook van het mooie weer hier in iedergeval heerlijk genietne van het mooie weer. Vanavond nog werken ach ja hoort erbij iemand ervaring met de prikpil? deze wil ik gaan nemen denk ik maar wil graag nog even wat info verzamelen ben heel slecht met slikken van een gewone pil vergeet het te vaak of veelste laat dnek ik shit pil moet nog dus die optie is echt niks voor mij. nou meiden geniet van het weer jude straks van je weekje weg als je ook nog kunt onstpannen en wie is er jarig zal es kijken volgens mij vergeten we iemand
morgen sophie wup alles gereed voorbereiding dan he geniet van de verjaardag van je mooie meisje knuf miriam
wuppie van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mooie knappe lieve meid SOPHIE HOERA HOERA 3 JAAR geniet van een mooie feestje bouwen dikke knuf miriam
Lieve Sophie, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Het zonnetje straalt volop voor je vandaag. Maak er een mooie dag van X Minka
Sophie van harte GEFELICITEERD met je 3e verjaardag! Wuppie en wuppie-man geniet samen met Sophie in de dierentuin.
Sophie, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Hopelijk heb je een mooie dag gehad in de dierentuin! Hier inderdaad erg hectisch, ik ben nu niet in de gelegenheid uitgebreid te posten (zit op mijn werk), maar we zitten midden in een verbouwing en mijn schoonvader is ongeneeslijk ziek (hij zou volgende week met ons mee gaan naar het huisje, omdat Rick niet thuis kan zijn ivm veel stof door een uitgehakte tegelvloer, maar we hebben nu andere familie geregeld want het is niet zeker of hij kan komen). Het is erg verdrietig allemaal... Ik kom nog wel een keer uitgebreid posten, maar ik heb nu te veel aan mijn hoofd . x Jude.
Jude: knuf!! Wup: VAN HARTE MET JE MEISJE!! vEEL PLEZIER IN DE DIERENTUIN!! Mir: geen ervaring met prkpil, maar duurt het niet vrij lang voordat dat uit je systeem is? Franka: hoop en duim dat je gewoon heel snel aan de beurt bent en dat je ziekenhuis niet nodig hebt!! Goed dat je je niet hebt laten afschepen!! Hier erg druk dus zwaai even naar de rest!!
Hiep hiep hoera voor Sophie! Hartelijk gefeliciteerd met je 3e verjaardag alweer. Jullie hebben vast een prachtige dag in de dierentuin gehad (het weer zat in ieder geval mee)
Wat zal Goede Vrijdag ons dit jaar brengen? Alweer 4 jaar geleden namen we op deze dag afscheid van onze eerste zwangerschap en kindje. Precies 2 jaar later op Goede Vrijdag een positieve test en nu weer 2 jaar later nog zo'n test? Eigenlijk weet ik het antwoord al wel (voel de :x er alweer aankomen) maar ja, je blijft hopen. Het zou wel mooi symbolisch zijn geweest....... Jude: heel veel sterkte. Miriam: hier ook geen ervaring met de prikpil (en zal hier voorlopig denk ik ook niet zijn) Me2: al een beetje een ritme gevonden met 3 kids? Hoe reageren Jp en Fee nu op Guus (het idee, dat hij echt niet meer weggaat is ingetreden?) Veel liefs voor alle anderen. Geniet allemaal nog van het prachtige weer!
Franka, ik hoop en duim op een hele "goede" vrijdag. Het zou inderdaad erg symbolisch zijn. Wat is Suze al een echt dametje geworden, Leuk om te zien. Me2, heb je het druk? hoe kan dat nou? hahaha ik hoop dat alles goed en naar wens gaat. Krijg je nog vel visite? Jude, knuf meid! Wat een onzekere periode ook, ik hoop dat er snel meer bekend is, en dat hij misschien toch nog naar het huisje kan komen. Miriam, wat lees ik n u van Sem? De waterpokken? Ik hoop dat hij het niet supererg krijgt en niet veel jeuk heeft. Havermout in een washandje doen en dat lekker steeds uitknijpen (is best goor hahaha) maar het helpt super. De pokken trekken er snel van weg en ook weinig lidtekens. Extra Knuf voor Sem Marieke, wat vervelend dat je ook weer ziek bent. Het zit ook niet mee, maar ik ken het dit jaar maar al te goed. Goed uitzieken meid! extra rust voor jou en je mini meisje. Wuppie, hoe was het in de dierentuin? Ik zag op het journaal nog dat de olifanten een douche kregen (weet niet welke dierentuin) en keek meteen of ik jullie niet zag staan hahaha. 3 jaar alweer, gaat snel he! Jette, hoe gaat het met je bedrijfje? kun je het aan allemaal. Flyke, de meisjes weer opgeknapt? Het zit bij ook niet echt mee met de ziektes. Maar zelf sta je je mannetje wel volgens mij. Hier lekker een extra dagje vrij voor mezelf. Boodschappen doen, naar de stad, even broodje eten op terras, heb er wel zin in, niks geen stoffen, zuigen, wassen en strijken vandaag, deze dag is voor mij! hahaha Ik ben weer helemaal opgeknapt en was van plan dit zo de rest van het jaar te houden. De meiden doen het ook super alleen maken ze mekaar af en toe goed af, de een schreeuwt dan nog harder als de ander. Maar heerlijk om ze zo bezig te zien, lekker veel buiten, Leonie loopt trots overal heen. Ik kan alleen geen schoentjes voor haar vinden, ze heeft echt mini-voetjes, nog geen maat 18! en slofjes zijn na 2 dagen buiten helemaal stuk. Vandaag nog maar eens speuren in de stad. Morgen paaseieren zoeken op mijn werk, oma komt dit weekend, en voor de rest lekker genieten! Heb er zin in!!! Meiden allemaal hele fijne paasdagen, dikke knuf en tot snel X Minka
Minka: heerlijk zo'n dagje voor jezelf!! geniet! VAn dsie schoenen ken ik. Fee kon ook nergens in. Had met 2 jaar vaak nog maat 19 en is weinig in te krijgen....goed blijven zoeken dus... Franka: hoop zo dat doit toch een GOEDE vrijdag is voor je!! Hier heel druk, vooral omdat Guus in tegenstelling tot zijn broer en zus weinig ritme lijkt te vinden in de voedingen en snachts op het moment om het uur komt omdat hij te weinig drinkt omdat hij meteen aan de borst in slaapt valt en hij niet meer wakker te krijgen is.....ik ben dus moe...en is wel een tegenvaller omdat ik bij de andere 2 echt zonder enige moete of problemen 7 maanden full time heb gevoed....geniet wel van mijn trio! Wat een kostbaar bezit!
ja de waterpokken zo zielig echt zit helemaal onder die kleine vent van me en ik kan daar zo slecht mee omgaan heb ik al gemerkt ben dan overgevoelig zeer prikkelbaar en onredelijk naar de mensen om me heen (bart moet dus weer lijden onder mijn heerlijke stem wisselingen ) is het niet van hormonen vier jaar dan nu van dit wel maar tjee wat zielig en heftig zo ineens he nou ja hopen dat het snel minder wordt iemand ervaring met hoelang het duurt dat jeuken gr mir
Miriam oh wat zielig voor Sem hoop dat hij er snel vanaf is het zal wel sneller indrogen met dit warme weer. Knuf voor jullie. Minka heerlijk extra dagje vrij voor jezelf. Voor Sophie had ik altijd Nikes die kan je al heel klein kopen. Me2 balen dat er nog geen ritme is hoop dat het snel komt en heerlijk genieten van je drietal. Dierentuin was helemaal super lekker weer en ze kan eindelijk gewoon los lopen zonder weg te lopen wat een verademing is dat. Verders aan het genieten van het mooie weer lekker varen bbqen uitslapen. Kreeg vanmorgen een berichtje waardoor ik een liedje in me hoofd heb. Ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk....... Ha jeugd sentiment.
Goede vrijdag toeval of niet........ Ik ben zwanger! Gisteren een positieve test (een duidelijke) Ik heb helaas wel buikpijn, dus de grote onzekerheid gaat weer beginnen Nu drie afschuwelijke weken wachten tot de eerste echo. Fijn Paasweekend! Liefs Franka p.s. Wuppie dank je wel voor je lieve reactie. Een hele dikke knuffel voor jou.
Ohhhhhhhhhhhh Franka, wat goed!!!!!!! Van harte meid! Helemaal geweldig, ik lees het met kippenvel en tranen in mijn ogen. Ook voor Franka-man en Suze. Ik zei gisteren avond nog tegen Minka-man, ik hoop dat Franka een "goede" vrijdag heeft gehad. Tja buikpijn; het is een onzekere periode maar ik hoop en duim voor jullie dat het snel wegtrekt en dat jullie babytje nog fijn 8 maanden blijft zitten. Je weet het, je zeurt en klaagt er hier maar een end op los! Wup, dikke knuf, volg Franka maar heel snel op meid, kunnen jullie samen hier lekker komen kletsen. X Minka
Franka: WAT GEWELDIG!!!!! Kan geen toeval zijn !!!!!!!!!!!!! kippevel!! Je weet dat buikpijn er gewoon ook bijhoort, maar weet zelf hoe ik was de eerste 12 weken..makkelijk gezegd....maar het moet gewoon goed gaan.....!!!!!!!!!
Franka, jaaaaaaaa GEFELCITEERD!!! Wat is dit toch een mooi verhaal, dit moet mooi blijven hoor. Ik heb er gewoon kippenvel van. De komende weken worden verschrikkelijk moeilijk, maar je kunt het meid. ooooh ben zo blij voor jullie!