Miriam: ook voor jezelf he zonnestralen over houden!!!! Minka: fijn dat de osteo tevreden was!! Geniet van je lekkere dagje voor jezelf!! Marieke: ja jeetje, da's echt niet evel slaap zo.....hoop dat je eerder terug mag naar het zh........ Dank dames voor de feliciaties Jullie zijn altijd zo attent! Heb pas van 2 andere vriendinnen een sms gekregen We rijden vanavond met z'n 4-en naar Nederland voor een weekje bezoekjes en leuke dingen (ik ga tussendoor nog wel werken). Geen groot feest......komt wel als ik 4.....0 word hihihi
Me2, van harte gefeliciteerd! veel plezier vanavond en komende week! Marieke, pffff... wat zul jij moe zijn, het is ook echt gekmakend zeg. Veel sterkte en beterschap Weet iemand hoe het met de zus van Franka gaat?
Laatste bericht van Franka was er nog geen nieuws..... Franka: hoe is het met je zus en is er al uitslag over Bob?
Allereerst: Me2 van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier in NL!!! Minka, ik hoef je kleding voorlopig ook nog niet, hoor! Net als Marieke denk ik dat een ander ze wel eerder nodig heeft . Eerst maar eens kijken hoe het met mijn ruggetje afloopt en dan willen we dit voorjaar/zomer gaan verbouwen, daarna zien we wel verder. Marieke.... nee, toch, aan de tramadol... dan is het echt erg, ik heb het laatst ook weer een paar dagen gebruikt, maar dan ben ik dus ook meteen van de wereld en duizelig, misselijk etc. Dan voel je de pijn dus niet meer, maar dan kun je nog niks omdat je er verder niet helemaal bij bent... Het is wat, ik hoop dat het snel beter met je gaat, dit duurt toch al veel te lang zo! Tsss... Wuppie, 5 uur op?! Ik sta niet eerder dan 6 uur op, en dat vind ik al echt vroeg! Net als Me2, ben ik geen ochtendmens. Ik mis dan ook heel erg het uitslapen dat ik vroeger altijd deed! Miriam, welke Roompot ga je? O, heftig als ze bij je op bezoek komen met vragen over KI... Ik heb je zonnestralen ontvangen, hoor. Heb ik ook wel nodig, het is weer van dat donkere herfstweer en dan moet ik altijd aan mijn MK denken, toen was het ook van dat weer, bladeren van de bomen etc. Bah... elk jaar weer even aan denken... Franka, ben ook benieuwd hoe het met Bob en je zusje is! Ik wilde alleen nog even melden dat de datum op 9 november staat, dus al best snel. Ik vind het heel erg spannend! Weet alleen nog niet wat ik moet doen als de klachten dan weg zijn. Dat gebeurt bij mij natuurlijk elke keer na een tijd. Zouden ze dan wel kunnen opereren?! Ben ik vergeten te vragen, stom is dat, van te voren heb je zoveel dingen die je je voorneemt te vragen en als je daar dan zit ben de je helft vergeten... X Jude.
Jude: zoooo heee dat is snel 9 november!! Ik denk dat ookal heb je dan geen klachten dat ze toch kunnen opereren. Hebben ze nu ook foto's gemaakt ed?
hey bellen he jude als je dat niet weet vragen opschrijven en gewoon bellen en deze vragen neerleggen. spannend en snel hopelijk daarna beter minder pijn daar doe je het voor. wij gaan naar een park naam weet ik zo niet in mierloo dus effe in de auto 2 uur rijden heb er zin in we gaan dan een gezellig sinterklaasspel doen met elkaar je moet dan voor een x bedr zoveel mogelijk kleine kado's kopen die zo ongeveer voor iedereen zouden kunnen zijn. dan ga je dobbelen voor kado's die je uitpakt en daarna dobbel je door met vragen die je zelf van te voren maakt en als je dan de vraag juist beantwoord dan mag je een kado bij iemand weg pakken net zolang tot de vragen op zijn cool he. beetje zo uitgelegd ben in iedergeval op zoek naar kleine kado's van rond de 1 euro lachen action goede winkel hiervoor. fijn weekend iedereen en me2 goede reis ontspan ook een beetje he
Me2: Nog van Harte gefeliciteerd!!!! Hoe gaat het nu met je? In ieder geval een gezellig weekje NL voor de boeg. Jude: 9 november is inderdaad al snel. Nu het dichtbij komt, kan ik me indenken dat het ook wel spannend wordt. Aan de andere kant ook een datum om naar toe te leven, dat het hopelijk stukken beter gaat en je de draad straks weer kunt oppakken. 9 November is het al snel (Suze is de dag ervoor jarig en ik vind het héél hard gaan) Marieke: laten de artsen je in het ongewissen of kunnen ze meer duidelijkheid geven over het genezingsproces? Dit is toch ook echt geen pretje meer! Gelukkig gaat het met Neia weer wat beter en kun je daar van genieten, maar ik zou zo graag voor je willen, dat je met volle 100% op zijn Mariekes kan genieten!!! Minka: Een tevreden osteopaat geeft weer moed!!! Kun je er al op vertrouwen, dat het allemaal goedkomt of blijf je toch de nare twijfels houden? Nog nieuws van Marla? Miriam: heb ik nu goed gelezen, dat jullie nu al een activiteit doen voor de oude decemberman of lees ik er nu heel scheef overheen? Wel een gezellig spel (wij doen het met de volwassenen aan onze kant van de familie, als de kinderen hun cadeaus hebben uitgepakt en moe en voldaan in bed liggen) Wel lekker even naar de "Roompot". Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest, maar hoor en lees er goede verhalen over. Misschien moeten we dat ook maar eens checken. Wuppie: geniet lekker van je feessie. Amber: hoe is het bij jullie? En Jette hoe is het bij jou? Met mijn zus gaat het wel weer wat beter. Ze heeft de 35 weken gehaald (nooit verwacht!) en er is een datum geprikt voor de keizersnede (lekker in mijn herfstvakantie) Tenzij ze tussendoor niet met spoed moet. Ze zit er wel doorheen wat betreft in het ziekenhuis bivakeren. Ze heeft al sinds 7 september geen buitenlucht meer gehad en ook het liggen is nu erg vervelend. Misschien moet ik maar een aftelkalender ofzo gaan maken? Ook met Bob gaat het op het moment goed. Vorige week heeft hij de scans e.d. gehad en hij mag met één medicatiemiddel gaan stoppen. Ze doen natuurlijk nog geen uitspraken, maar dit was alweer heel wat (scheelt thuis weer een dagelijkse spuit en zijn haren beginnen weer een beetje te groeien) De uitslag liet erg lang op zich wachten, dus uiteindelijk hebben ze zelf na 5 dagen maar eens gebeld. Gelukkig geen negatief nieuws en kunnen ze weer een jaar vooruit werken of zoals mijn broer zegt: "gaan aftellen". Suze heeft een griepje te pakken (tja, het kinderdagverblijf.......) Verder is het een vrolijke (en eigenwijze) meid, die niets liever doen, dan aan de handen stappen en 'kletsen'. Echt genieten. Ik ben druk in de weer geweest met het kraamcadeau voor mijn zus (ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen) en heb nu eindelijk een snelle laptop aangeschaft. Woensdagavond komt een mannetje hem gereed maken voor gebruik en kan ik lekker beneden op de bank posten en lezen (toch anders nu op die koude zolder) Hopelijk dus binnekort meer!!! Zo, volgens mij ben ik weer wat bijgekletst en ga ik dadelijk beneden de warmte van de open haard maar eens opzoeken. Morgen met vreinden naar de Beekse Bergen en dan nog een drukke week voor de boeg. Volgende week lekker vakantie!!! Fijne weekend. Liefs Franka
Het is gelukt! De foto van het kraamcadeau staat in mijn album. Het is een opbergzak voor aan de box en hij is inmiddels gevuld met 10 kraamcadeautjes. Let trouwens niet op de grote troep op de achtergrond (Suze is een echte rommelkont)
Franka, wat een leuk cadeau! Ziet er heel vrolijk uit! Wat fijn dat ze de 35 weken heeft gehaald. Elke dag is er weer één voor de beeb! Je klinkt gelukkig iets minder bezorgd over je zus. Nu aftellen naar de keizersnede. (aftel-kalender is een goed idee!) Kon je voor Bob ook maar een aftelkalender maken. Fijn dat het mannetje weer een spuit minder mag. Gefeliciteerd met het goede nieuws. Wat je schrijft over Suze klinkt heel gezellig! lekker babbelen en aan de hand lopen. Ik vind haar echt zo'n schattig meisje... heb nog even in je album naar de 'piepjonge' foto's gekeken en wat is ze toch aandoenlijk op de foto waar ze slaapt in dat kleurige bedje. Hoog knuffelgehalte.. veel plezier in de Beekse Bergen en succes met je drukke week (juffen hebben het altijd heel druk vlak voor vakanties, zie ik ook aan mijn zussen)
franka haha ja een sinterklaasspel voor 4 december hoor maar nu alvast inkopen ervoor doen. en gelukkig 35 weken is mooi en niet heel naar eng meer als het nu geboren wordt blijft eng maar minder. en bob goed nieuws zeg o ik wou dat je hier neer mocht en kon zetten dat ze zeggen genezen hoop dat zo wacht er op en het komt. kalender voor aftellen ja dat is leuk en denk dat ze dat ook heel gaaf vind ( als ik naar mij kijk hoe ik hier zat en het zat was) dan zou ik het heel leuk vinden ( mischien iets om haar mensen om d'r heen een a4tje of zo te laten vullen met lieve woordjes zodat elke dag als ze mag scheuren er weer een lieve leuke tekst evt met foto verschijnt dat haar dag op een positieve manier begint.) weet niet hoor denk even. nou ga naar bedje toe ben doodmoe bezoek blijft toch hangen daar wacht ik niet op jong volk moet bart zich maar mee vermaken trusten
Franka, wat fijn dat het beter gaat met Bob en ook met je zus. Herfstvakantie, dat is toch deze week al?! Spannend! Mooi kado heb je gemaakt! En met de rommel op de achtergrond valt het echt wel mee zo te zien. Ik ben het wel gewend, Rick haalt hier alles overhoop, soms lijkt het wel alsof er een bom ontploft is, zo erg... Idd, Suze 8 november al weer 1 jaar. Het gaat zo snel, he! Ben benieuwd hoe snel ze gaat lopen als ze nu al aan de hand wil stappen, dat duurt dan misschien niet eens zo lang meer. Miriam, Mierlo is vlak bij Eindhoven idd, dus vlak bij een heel aantal van ons! Zo, laat jij je bezoek zitten en ga je zelf internetten, ha ha! X Jude.
ik wou dat dat kon als ik een week eerder alleen ga redt ik dat haha maar nu met fam weekend kan ik het domweg niet maken helaas vind dat wel jammer hoor had jullie allemaal opgezocht de een s'morgens de ander s'middags haha ja jude laat mijn bezoek zitten het waren jongens neef van bart bart zijn broertje dus niet dat ik er perse bij moet zitten haha dus dat is makkelijk mensen ga eten liefs miriam
Franka, wat een mooi cadeau! Heb je dat helemaal zelf verzonnen of had je er een patroon van? Knap hoor! Ook erg leuk om een aftelkalender te maken, maar pfff wat een zware zwangerschap voor je zus. Nog even doorbijten en dan mag de kleine komen. Ook goede uitslagen voor Bob gelukkig! Tja, en dan je kleine meissie al weer bijna 1 jaar, wat snel alweer. Lekker van genieten! Jude, 9 november al! Nog even tijd om er naar toe te leven en dan daarna hopelijk snel geen pijn meer, daar doe je het tenslotte voor. Kan Jude-man wel wat extra vrij krijgen of breng je Rick naar Familie? Marieke, tja, ik had gehoopt dat jouw pijn ook al lang weg zou zijn, maar helaas! Het zit ook steeds zoooo tegen bij jullie, bah! Laat het zonnetje maar extra stralen voor jullie. Gelukkig pakt Neia het goed op, dat scheelt al weer. waarom??? was is dat???? hier begint die fase ook aan te breken hihihi Miriam, gezellig weekje voor de boeg! Ik ken het park zelf niet maar de omgeving ken ik ook heel goed. Dierenpark dierenrijk zit er vlak bij, is een erg leuke dierentuin. Wuppie, leuk feestje gehad? Veel plezier op koffie-bezoek deze week Flyke, al een beetje in het ritme s'morgens? Ikzelf heb er niet zo'n moeite mee maar Minka-man af en toe wel, die komt soms erg moeilijk het bed uit. Tja, hij doet Eline en ik leonie, dus resultaat: Leonie is klaar en Eline moet nog vanalles. Maar ik heb geen vast tijdstip dat ik moet beginnen, dus ik ga eigenlijk nooit gestressed de deur uit en snel, snel, dat vind ik wel erg fijn. Marla, hoe is het??????? Me2, gezellig met z'n viertjes in NL nu. Ik hoop dat je er leuke dagen van maakt en veel bezoekjes af kunt leggen. Fijn dat de echo er goed uitzag, dat is toch belangrijker dan een bloedwaarde. Amber, heerlijk he om die echte babyfoto's te zien. het gaat ook zoooo snel allemaal! Ik heb een super dagje gehad vrijdag, lekker even echt "MInka" zijn en niet mama! kwam nog wat mensen tegen in de stad en heb lekker op terras (onder de verwarmingslamp) koffie gedronken. Ook nog wat nieuwe kleren gekocht, heb 2 1/2 vuilniszak uit de kast gehaald!!!! Vanavond ga ik naar een proefles Pilates. Samen met een buurvrouw, ben benieuwd hahaha ik doe al 4 jaar niks meer. Maar het belangrijkste is toch wel wat extra ontspanning voor mezelf. De meiden zijn ook super, Eline doet niks als liedjes zingen en "ballet" hahaha zag ze bij de teletubbies! Leonie kruipt nu het hele huis door helluhp!!! nog meer opletten met rondslingerend speelgoed etc. Soms zitten ze tegenover elkaar en gillen om de beurt wie het hardst kan , en een lol dat ze dan samen hebben, helemaal super, goh wat geniet ik van ze! Dikke Kus Minka
lieve dames even een teken van leven.... Zijn in Nederland maar heb een niersteen aanval waar ze uiteraard niets aan doen omdat ik zwanger ben. Ik moet het dus met paracetamol doen, maar de pijn is soms niet te harden. Volgens mij heeft Marieke dit ook gehad tijdens haar zwamngerschap..... Ben dus even niet veel online,. maar wilde evenw eten of er al nieuws was van Franka over Bob en zus! Mooi cadeau hoor Franka en fijn dat Bob een slechte uitslag had!!
hey meiden, ben even kort hier, heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, had na buikgriep enorme buikpijn, dachten eerst aan een acute blindedarmontsteking maar bleek achter gelukkig niet het geval maar een blaasontsteking en onsteking in dikke darm en uitgedroogd door de buikgriep. Kom ik thuis wordt ik Ongesteld terwijl dat helemaal niet de tijd is om ongesteld te worden, ben aan de pil en verlies ik iets........ ongeveer 5 cm. lang en 1 cm. dik heel vreemd, veel bloedverlies en na het verliezen van dat iets bloedverlies veel minder, voel me nog steeds erg zwak ben moe en down beetje vreemd! jette
Meiden en ik had nog extra zonnestraaltjes gestuurd! Me2, he bah nierstenen, dat schijnt zoooo zeer te doen! Heel veel sterkte en ik hoop dat de pijn snel wat wegzakt en dat deze ook wegblijft. Jette, ook jij al zo'n naar bericht!Klinkt misschien stom maar klinkt mij eerder als een miskraam????? Zeker als je zulke stolsel verliest!Bah wat naar voor je Sterkte meid, hoop dat je snel opknapt. Als je wilt stuur dan een PB naar iemand van ons met je telefoonnummer, als er wat is kun je altijd even sms-sen,ik vind het naar dat je in het ziekenhuis lag en dat we van niks wisten. X Minka
Jeetje schrik hier ook van meiden Me2, ooooh wat doet dat pijn zeg. Ik had vaak van die aanvallen dat ik het niet zonder de morfine kon redden. Maarja in de zwangerschap mag dat natuurlijk niet. Ik heb er nog 1 in december en 1 afgelopen mei uitgeplast. Ik hoop zoooo dat je er snel vanaf bent. Wat klote dat dit juist gebeurd als je niet thuis bent en ook nog in je zwangerschap. Heeel veel drinken meis en trappen lopen. Jette, wat enorm naar zeg. Zo ziek dat je zelfs opgenomen moest worden, vind het echt erg voor je. Klinkt als een mk inderdaad maar kan niet omdat je de pil slikt toch? wanneer ben je voor het laatst ongie geweest? Minka, wat heerlijk klinkt die vrijdag zeg. En zo te horen geniet je op en top van de meiden, zag weer prachtige foto's voorbij komen op je hyves. Wat leuk dat je iets met je buurvrouw gaat doen. Jude, hoe is het nu met de pijn? Krijg je alles geregeld rondom je operatie, opvang rick enzo? Franka, van jou wel goed nieuws gelukkig. Wat een leuk idee zeg voor je zus en een aftelkalender gaat haar waarschijnlijk goed doen. En voor bob ook weer een jaar vooruit kijken gelukkig. Oh die kleine suze, wat vliegt de tijd en lekker aan de handjes lopen vind ik zo'n mooie tijd.
Jette jeetje meid dat klinkt niet best dat je zelfs moest worden opgenomen en die ongi heel vreemd inderdaad snap dat je een beetje down er van bent knuffel meis en pb inderdaad even iemand je nummer dan hadden we je kunnen steunen. me2 jij ook al in de lappemand heb het zelf nooit gehad maar mijn vader wel en die ging bijna van zijn stokkie van de pijn sterkte en doe rustig aan. Minka dat klinkt als een heel fijn dagje kom je pas achter dat je het nodig heb als je het doet. Ik doe aan hardlopen met de buuf zorgen we tenminste dat we ook echt gaan. Miriam nog een paar dagen dan komen we richting Almelo. Franka suze alweer bijna1wat gaat het hard weet nog zo goed dat ze net was geboren. Mooi kado heb je gemaakt voor je zus hoop dat het niet meer zolang duurt. Neia ik duim nog steeds dat je huis toch verkocht is. Hoop dat je knie nu ook snel beter gaat. Jude hoe lang mag je niks doen na de operatie? Ik heb af en toe wat problemen om op de site te komen vooral op me werk Feestje was leuk zondag gezellig en mooi weer. Alleen ons konijn lag zondag bijna het loodje,kwam er zaterdag achter dat ze hok te schoon was en hij heel mager was heb er 2 dagen eten ingepropt echt alles wat ik kon verzinnen wat hij mag en sinds gister gaat het gelukkig weer wat beter. Sophie pubert lekker verder en begint nu ook liedjes echt mee te zingen zo schattig