Minka: hopelijk is het allemaal gegaan vandaag zoals jullie dat wilden! Dikken knuf! Vandaag tot een uurtje of 2.30 uur toch weer echt minder met Guus, daarna ging het wel weer. Heeft dus z'n ups and downs...
ai marieke, dat is inderdaad wel te vroeg he duim voor je dat alles verder goed verloopt ik had ook strep. B en men had gezegd, zodra bevalling start ab-kuur ook, maar heb dit sowieso gehad gezien mij hoge koorts toen, ik had toen op internet zitten lezen, en doe je inderdaad niet , altijd de ergste scenarios, maar linde heeft niet speciaal moeten blijven daarvoor groetjes flyke
Me2, balen dat er nog ups en downs zijn bij Guus. Maar ik ga duimen dat er nu meer ups komen. Drukke bruiloft dus v oor de boeg, maar wel leuk! Gelukkig ook wel wat familie die JP en Fee kunnen vermaken Marieke, ik duim echt dat het goed met je gaat, maak je idd niet te druk om alle internetverhalen, das meestal meer horor dan feiten! Nog even ego; meiden nogmaals dank voor jullie steun, het heeft ons echt heeeel goed gedaan. De dienst was kort maar erg mooi. De kleinkinderen mochten een bloem op de kist leggen en daarna een kaars aansteken. Eline heeft het super gedaan, achter haar 3 neefjes/nichtjes aan en ze was trots op haarzelf. Leonie vanuit de kinderwagen ook haar bloem gelegd (had kunstbloemen, maar goed ook want echte hadden het niet overleefd) Op het eind ging ze zwaaien naar Opa en gaf ze een handje-kus. Veel plezier op de sterretjes zei ze, en toen knapte ik dus helemaal!!!! Minka-man zag op het allerlaatste moment nog een treintje op de kist staan (was de hobby van mijn schoonvader) en toen was het voor hem ook even te veel. Maar we kijken met een fijn gevoel terug op de crematie. Erg moe, maar toch zijn we vandaag naar Limburg gegaan voor de verjaardag van mijn moeder (vandaag 77 jaar geworden). Ook de meiden hebben het weer super gedaan maar alle 4 nu helemaal kapot! Duik zo ook snel mijn bedje in en mijn baas heeft pech.....neem morgen toch nog echt een snipperdag om bij te komen van alles en om puin te ruimen in huis X van mij
marieke meis ik heb ook de b bacterie daarom is danique ook te vroeg geboren blijkt achteraf het opent de baarmoeder sneller en ik heb dan in combi daarmee die rot baarmoedermond dus van mij een combi daarom bij sem rustig aan gedaan en van alles om vroeg geboorte te krijgen ondergaan zoals je weet maar tegen mij is niks gezegd over dat het gevaarlijk zou zijn omdat ik met infuus beval en dus anti spul of zo kreeg zou het voor baby niet gevaarlijk zijn. dus weet niet hoor maar maak je daar niet te veel zorgen om. me2 gaat het al wat beter met guus? hoop het zo voor jullie ik ben er weer van vakantie heerlijk gehad wel kort maar echt genoten. en verbrand haha het was super mooi weer. op hyves volgen snel wat foto's hahaha gr miriam aan iedereen verder
nou vanmiddag bij de tandarts geweest eerste deel volbracht nog twee te gaan eerste kies eruit ander gered zeg maar bah wat een pijn
So Miriam, jij laat er ook geen gras over groeien, zo meteen na de vakantie! Ik hoop dat je met was ibuprofen of zo de pijn aardig kunt stillen. Nog maar 66% te gaan. Knuf en sterkte meid! Marieke, hoe ist?
Minka, fijn om te lezen dat het een mooie dienst was zaterdag en logisch dat je zo emotioneel wordt om bepaalde dingen die de kindjes zeggen of doen... Hoe gaat het nu bij jullie? Marieke, was ook benieuwd hoe het bij jullie gaat! Jullie zijn al verhuisd dus, en ik ga er vanuit dat de beeb er nog in zit! Me2, hoe is het nu met Guus? Gaat het al beter? Miriam, lekker bezig zeg, wat een ellende met je tanden/kiezen. Moet je nu nog 2 keer? Pfff, ik vind een vulling al erg, maar doe dat nooit met verdoving trouwens tot nu toe, vind die spuit enger! Net babyboom gekeken, ik volgde dat in 2007 ook en toen zelf dus druk bezig en het wilde maar niet lukken. Ik was toen soms best jaloers op die stellen waarbij het wel lukte, weet ik nog. Ik sta er nu heel anders is en vind het vooral mooi als het gelukt is. Moest wel af en toe een traantje laten... sommige verhalen zijn zo emotioneel, je hoopt dan gewoon dat het ze gaat lukken... Soms ook zo herkenbaar...vanuit jezelf of vanuit verhalen van hier. Verder gaat het hier wel okee. Als het goed is dit weekend alles inruimen en poetsen, morgen meubels terug namelijk. Kijk er zo naar uit om weer alles op orde te hebben; we hebben nu 7 weken geen woonkamer gehad en ben er wel klaar mee nu... Al wen je ook wel aan rommel heb ik gemerkt . X Jude.
Jude, alles prima hier. Vandaag weer aan het werk, was weer even heerlijk om aan de slag te gaan. Moest echt nog aan je denken toen we in Weert waren. Als we van de zomer nog eens gaan kom ik absoluut bij je langs ; deal? Baby-boom kijk ik maar niet, oh als ik een kleintje zie of hoor dat iemand in verwachting is wil ik zoooooo graag nog eens! maar de knopen zijn doorgehakt, 2 is al een wonder en daar blijft het ook echt bij Komend weekend met mijn familie (11 pers) naar België (helaas niet bij jou in de buurt Flyke) kijk maar op www.profondeville.eu Een grote villa! mijn zwager heeft 2 waterski boten dus die komen mooi aan de steiger te liggen, maar ik probeer het niet hoor! heb 1x een poging gewaagd maar het er 4 dagen enorme spierpijn van overgehouden hahaha en is me nooit gelukt om op de ski's te blijven. Heb er zin in! X MInka PS nog even goed bericht; mijn buuf heeft na 13x IUI geen geluk gehad en nu zelf aan de slag en in 1x zwanger!!!! ben zooooo blij voor haar!
jeetje wat een super nieuws van je buuf zeg bijzonder het is en blijft een wonder jude zo das lang geen woonkamer ik zou gek worden. heb trouwens echt pijn aan de kiezen bah bah bah ik ga pijnstillers innemen en proberen te slapen meiden trusten
Hallo meiden, Hier inderdaad nog steeds met de baby in de buik. Ik heb nog steeds pijnlijke harde buiken/weeen, maar niet meer met pieken gelukkig. Gister de uitslag gekregen en ik heb geen streptokokken b bacterie, pfff wat was ik opgelucht zeg. We zijn inderdaad overgehuisd, en dit voelt echt als ons huisje. Afgelopen maandag hebben de overdracht gehad van ons oude huis, en dat voelde goed. De babykamer is klaar en de rest van beneden en boven ook hoor. Alleen op zolder kun je bijna niet lopen van de dozen, en de tuin is ook nog een rotzooi. Maar verder ben ik enorm tevreden, er is heel hard gewerkt. De nachten zijn hier een drama, ik kan helemaal niet meer slapen, moet echt blij zijn als ik 1,5 uur haal. Dus mijn lichaam heeft het nu wel zwaar, maar verder geniet ik toch nog volop van de zwangerschap.
Me2, wat lastig en sneu zeg dat het zo wisselend gaat met Guusje. Wel erg leuk zeg de bruiloft, maar weer druk druk druk. Flyke, bedankt meid! Minka, wat een verschrikkelijk verdrietige dienst, maar wel met mooie herinneringen. Hoe is het nu met Minka-man? Fijn dat je weer lekker hebt gewerkt. Heel veel plezier dit weekend, even lekker eruit! Miriam, ah jak kiespijn kan heel pijnlijk zijn. Hopelijk kun je lekker slapen. Heb je nog last van het verbranden? Jude, pfff zolang zonder je meubels, dan voelt het vast niet als je eigen huisje. Ik ben erg blij voor je als alles echt af is.
hey meiden mooie dag vandaag gewenst hier gaan we naar de dierentuin in metelen moet een leuke zijn en niet zo duur dus mooi te doen. De kiespijn blijft gaat niet weg eet belachelijk veel paracetamol gister was ik daar beroerd van dus toch minder nu proberen. dinsdag wordt mijn moeder om 9 uur verwacht in nijmegen voor de operatie de derde is ze dus denk net na de middag aan de beurt eindelijk gaat dat ook in gang een lange weg nog te gaan maar er is een begin. marieke las net op hyves de baby nog steeds in de buik houden zo nog even he. me2 hoe is het met guus? hebben jullie het een beetje onder controle kunnen krijgen en dus zelf iets rust weer. jude hoe is het bij jou met schoonvader en huisje minka meis de tijd nu best heftig he zo komen jullie er een beetje samen door? rest sorry vandaag geen tijd meer ga nu boterhammen smeren en dan straks weg iedereen fijne pinksterzondag liefs miriam
hope beetje laat maar mocht je hier nog lezen gefelciteerd met je verjaardag nog wat gaat het jaar nu snel en hard he liefs miriam meiden mijn moeder is vandaag geopereerd om half 12 ging ze richting ok en om half 7 was ze weer op afdeling dus lange wachtdag en zenuwslopend toch altijd maar het weer goed gegaan ze had veel pijn en niet echt goed aanspreekbaar morgen ga ik d'r weer bellen en hoop weer iets meer mijn mama aan de tel te krijgen. kiespijn is onder controle op dit moment heb het wel maar wel te doen zeg maar. slaap lekker liefs miriam
Hé meiden, Alles goed bij iedereen? Hier alles prima, terug van een erg leuk maar ook vermoeiend weekend Belgie! We hebben er echt van genoten, maar na 3 dagen was het ook wel genoeg! Dan ontstaat er toch wel wat wrijving tussen 4 "gezinnen". Maar ja, de kids waren ook doodop en dan zijn ze af en toe best jengelig hahaha Miriam, fijn dat de operatie van je moeder goed gegaan is. Nu nog goed revalideren natuurlijk. Bij kiespijn werkt ibuprofen meestal stukken beter dan paracetamol, maar ik hoop dat je je verslaving al af aan het bouwen bent. Nu weer aan het werk, pff kan er niet inkomen, heb ook erg weinig gewerkt de laatste 3 weken. Hoop snel weer wat te kunnen lezen hier X Minka
hey wat rustig hier toch vanmiddag naar de tandarts heb er nu al weer buikpijn van pfff heb d'r echt zo'n angst hekel aan maar ja hopen dat mijn pijn dan daarna wel wat gaat afnemen zodat ik gezelliger weer wordt. en de pijnstillers mag en kan laten liggen. net even druk in huis en zweet druipt van lichaam af zo benauwd is het bah meiden de groeten liefs miriam
Sorry dat ik even niet geweest ben zit even niet zo heel lekker in me velletje en laat dat niet merken in het dagelijks leven en dat breekt op een gegeven moment op. Het is ook alweer bijna een jaar geleden en ben nog steds niet zwanger dat had ik dus echt niet verwacht en maakt me verdrietig. Oké er gebeuren ok nog leuke dingen Sophie is helemaal zindelijk overdag en in de nacht gaat het ook al aardig. We hebben wat leuke feestjes gehad de laatste tijd dat had ik ook wel even nodig. Minka alweer een beetje bijgekomen van je weekend ha met vrienden op vakantie gaat maar met enkele vrienden goed is mijn ervaring. Miriam ben je nu bijna klaar bij de tandarts? Moet maandag voor een losse vulling en ik knijp hem nu al erg hè. Hoe gaat het nu met je moeder alles goed met de heup? Marieke nog even en dan heb je weer een klein hummeltje in je handen succes met de laatste loodjes. Jude bijna klaar met de verbouwing dan heb je weer een beetje rust. Me2 weet niet of je nu al in nederland ben veel plezier op de bruiloft. Nog 5 weken en dan heb ik vakantie pff ben eraan toe.
lieve wup dat is ook zo pijnlijk ik had dat ook werd maar niet zwanger en elke maand is dat pijnlijk. precies in de maand dat danique is geboren werd ik weer zwanger van sem toeval ik weet het niet. houdt moed geef niet op, het duurt lang maar het komt en dan heb je een beschermengeltje die waakt dat er niks mis mag gaan. knuf meis volgende maand he bizar franka jij ook moeilijke tijd nu he jij ook knuf meis denk aan jullie beiden liefs mir die nog steeds keispijn heeft het houdt niet op met mams gaat het langzaamaan beter de revalidatie kan gaan beginnen doei
nou vanmorgen weer vroeg met sem eruit soms heeft hij van die dagen dan is het ineens klaar in bed nu om half 7 beneden straks naar boven lekker hem in badje zetten en dan daarna even papa wakker maken voor het papa kado gisteravond echt drie manden was weggestreken blehh had zo veel liggen moest de films van vrijdag avond nog kijken die op rtl waren dus had mooi wat te kijken en dan wil het wel. straks rond het middag uurg gaan we rijden naar mama kan sem in de auto slapen en dan kunnen we voor vaderdag daar mijn vader en moeder hun kado doen want mams krijgt ook nog van moederdag ben benieuwd hoe ze reageert nou meiden allemaal een fijne zondag de mannen fijne vaderdag liefs miriam
Een fijne vaderdag voor alle papa's!!! Hier nog alles rustig. Sommige avonden/nachten heb ik flinke weeen, net zoals vrijdagavond, maar na een paar uur zakte het weer weg. Nouja van mij mag ze nog wel even blijven zitten hoor. Er is alweer veel gedaan in het huis. Bijna alle belangrijkste dingen voordat de baby komt zijn af. Deze week nog wat kleine dingetjes en dan komt het vast goed. Miriam, hoe is het nu met je kiezen? Wat heb je voor moeder en voor vaderdag voor je ouders? Wuppie, verschrikkelijk, alweer bijna een jaar geleden. Wat zal dit een moeilijke tijd voor je zijn. Nu aftellen naar de vakantie. Minka, klinkt erg lekker jullie weekendje weg. Maar na een tijdje is het wel logisch om weer afscheid van elkaar te nemen. Succes met het werken weer, maar eerst nog lekker de zondag vrij. Me2, hoe is het nu met Guusje?
Miriam, fijn te horen dat je bij je moeder bent geweest, leuke foto op het bed samen (hyves Bart ) vind ik leuk om te zien! Pffff zit je niet me met je kiezen, hoop dat de pijn minder word en dan..... nog 1 behandeling X van mij Marieke, zit jou ook niet mee, veel voorwerk dus, dan maar hopen dat het het halve werk al is je meissie mag nu komen, maar even lekker bij mama isnog beter (is toch slecht weer) Me2, ben je nu bij de bruiloft? Ik hoop dat alles goed gaat daar en dat Guusje al weer beter in zijn ritme is. Veel plezier! Hoe vergaat het jou als mama van 3? Jude, de uitbouw nog steeds droog? Heerlijk als alles straks af is. Wuppie, knuf meid, ik weet het maar al te goed jouw datum, elke keer als ik aan die datum denk om Eline, denk ik automatisch ook aan jouw mannetje. Maar gooi het er maar uit hier hoor! we zijn ervoor! Geniet nog maar heeeeel eventjes van je Rosé tjes, het is er snel mee gedaan!!!!! Franka, hoe is het nu bij jou? Al weer iets boven water om alles? Gaan jullie nu nog voor de onderzoeken in het ZH of even op z'n beloop. Hoe is het met de rest? hoop snel weer wat van jullie te lezen. Bij ons weer gelukkig in rustiger vaarwater. Afgelopen week niet zo fit geweest, maar ook niet echt ziek. Komt er vast uit van de hectische weken. Vandaag gaan zwemmen, Eline is haar zwemangst totaal vergeten, ze vind het erg leuk nu. Leonie.....te groot voor de zwemring en te klein voor de vleugeltjes hahaha wat was ze boos zeg! Niks in die ring, daar wil ik niet meer in en klom er steeds uit; de zwemvleugeltjes blijft ze niet mee boven water omdat ze zo enthousiast is. Een aantal keren flink wat water binnengekregen hahaha. Vanmorgen moest Minka-man toch ook nog even denken aan de eerste vaderdag zonder vader. Is idd nog steeds raar allemaal. Schoonmoeder is ondertussen ook verhuisd, zo krom allemaal....een oude vriend van Minka man wou gaan condoleren bij zijn moeder, was het huis leeg tja dan sta je wel even raar te kijken. Maar het gaat haar goed af, maakt haar eigen nieuwe huisje. Ik heb deze week kaartjes gekocht voor Celtic Woman, een wens van mij om daar nog eens naar toe te kunnen. In September gaan we dus, heerlijk!!!!! ( Foto's van ons weekend heb ik trouwensop hyves gezet) Meiden, hoop snel weer meer te lezen hier (ook van mezelf) X Minka