jeetje wuppie wat zielig voor jullie konijn maar gelukkig nu wat beter dus dat is fijn dieren kunnen net als kleine kinderen niet praten en dat vind ik dan extra zielig denk ik. jette jeetje zeg wat jij heb meegemaakt pfff niet mooi en fijn en angstig ook pfff. hey wat is je eigen gevoel bij die stolsels? ik denk ook in de richting van minka nee hier wordt je niet vrolijk van meid rustig aan doen en ik wil je mijn telnr wel doen kun je mij een bericht sturen als je dat wilt me2 jij ook al ellende bah dat lijkt me zo enorm pijnlijk marieke weet er inderdaad alles van ook niet fijn en dan net als je als gezin in nederland bent balen he. wup nog even en dan staat hier een heerlijk dampend bakkie leut op je te wachten heb er zin in ben nu mijn haar aan het verven ja alweer zelfde kleur als laast en dan daarna bij de salon nog wat plukken erdoor dat lukt me zelf niet zo heel mooi aan de voorkant de plukjes dan ben ik weer hip krijgen ook een andere auto die van ons komt de keuring niet door moet te veel aan gebeuren dus verplicht een andere kopen baal enorm want we wouden nog 1 a 2 jaar sparen en dan echt even een stap vooruit met de auto doen nu gaan we ietsjes vooruit niet veel. maar ja het moet. donderdag middag rijdt bart naar nijmegen daar staat een auto waar ons oog op gevallen is. hopelijk is de auto in real ook mooi. maandagavond is bart naar leiden gereden we hadden meerde malen contact gehad met die autodealer en hij heeft verzwegen zelfs toen ik er naar vroeg dat er toch wel behoorlijke krassen zaten op de auto net of je tegen de muur gereden bent met de zijkant zulke krassen. als hij dat eerlijk verteld had dan hadden wij die kant niet opgereden echt balen maar ja nu hopen dat het wel iets wordt hier in de buurt is er gewoon niks moet echt of naar het zuiden of westen nijmegen is dan nog dicht bij nou ja gr miriam
tja meiden wat het geweest is weet ik ook niet, vreemd is natuurlijk dat ik aan de pil ben........ nou ja ben soms wat slordig hiermee! maar voel me gewoon wat down en leeg en moe! maar ja dat kan natuurlijk veel oorzaken hebben!!! hey wuppie ben jij je konijn aan het verhongeren, schaam je meis ha ha ha!!! zit wel te denkom nog een keer bij de huisarts langs te gaan omdat ik me zo moe voel dat is niet zoals ik normaal ben! Misschien moeten ze toch nog maar een keer bloed prikken! jette
Kan weer de vorige pagina niet lezen weet dus niet wat daar staat:x Miriam alweer verven ben ik dus echt niet gewend met lang haar. Wat balen van de auto dat je al een nieuwe nodig heb. Wij wilen ook graag even doorsparen voordat we een nieuwe kopen (word een bus ivm werk mannetje) Dan mag ik mijn polotje inruilen voor een iets grotere omdat ik dan vaker met eigen auto zal rijden. Jette nee konijn had wel nog eten in zijn hok dus ik snap niet dat hij gestopt is met eten. Pas toen ik hem lekkere dingen heb gegeven eet hij de rest ook weer zo gek. Een van de honden beet zondag ook al in me vinger omdat ik ze uit mekaar ging halen toen ze mot hadden (hoop herrie gebeurd weinig) Wat hebben die beesten toch. Zou ook nog maar even bloed laten prikken ja in ieder geval Hb en B12/6 daar kan je je ook heel down door voelen. Gister 6 km gelopen met de buuf in 46 minuten nog 3 minuten eraf en dan zijn we tevreden over het tempo, en dan een uur volhouden begint wat te worden
wup was ook niet echt nodig hoor maar als kapster (nou ja geweest) dan wil je vaak wat anders althans ik wel hihi niet lang het zelfde gelukkig kan ik het goed zelf met goede verf dan ben je gewoon veel goedkoper uit. nog even he en dan hihi jette ik zou denk ook voor de zekerheid even de huisarts raadplegen gatsie hoor knuf
oh okay wuppie dan ben ik gerust, dacht al waarom geeft ze dat konijn niet te eten ha ha ha1 Ben je al weer aan hetpaardrijden?? pffff wel ver gelopen netjes hoor!! ja zit er ook aan te denken om even de huisarts te raadplegen maar ja qua tijd past het me niet zo goed, maar ik weet wel dat gezondheid voor alles gaat! Heb net vitamines gehaald tegen vermoeidheid en algehele weerstand hoop dat ik me daar wat beter op ga voelen! Anders ga ik een afspraak maken! kan ik het hele verhaal ook even bij hem doen, kijken wat het had kunnen zijn! jette
Wuppie, knap van je hoor, zo lang hardlopen, ik red nog geen 3 minuten hoor! OP mijn werk kom ik ook bijna niet op de zsp, het duurt min 10 minuten voor ik op het goede forum zit! Soms gaan dieren anders reageren als....durf het niet uit te spreken want oh, meid wat gun ik het je!!! Jette, ik zou wel even een afspraak maken, ook voor je eigen gemoedsrust. Wat heb je zelf voor een idee en hoe voel je je daarbij? gewoon gaan meid! Marla ????? Me2, ik denk aan je. Hoop dat je geen aanvallen meer hebt gehad en toch nog wat hebt kunnen genieten van het Hollandse weer! Luister maar naar de tips van Marieke, die is (helaas) expert Miriam het kleurenvrouwtje hihihi, ik heb 2 weken geleden voor het eerst in 7 jaar een schuimkleuring gedaan die 2 wasbeurten bleef was wel goed gelukt maar echt verven heb ik nog nooit gedaan. Misschien een spoelinkje binnenkort? Jude, hoe gaat het nu? Al aan het idee gewend van de operatie? Marieke, ik ga je snel weer even bellen! Is al weer veels te lang geleden! Franka, al een idee wat Suze gaat krijgen voor haar verjaardag? Spannende dagen voor jou en je zus, laat je het even weten als er nieuws is? Geniet van je vakantie Flyke, hoe gaat het met Merel? Ook zo'n vrolijke dame op het moment? Geniet nog maar extra van baby-Linde, Leonie kruipt al!!! Hellup wat gaat het snel! (maar wel leuk) Ik ga mijn bedje in.... morgen naar Wageningen voor werkbezoek, dus een beetje fit zijn mag wel. Alles goedhier, moe, maar voldaan X Minka
Miriam ben jij eigenlijk kapster dat wist ik helemaal niet (heb nog wel wat puntjes hihi) Kleuren is bij mij nooit zo'n succes al doe ik het wel een keer per jaar omdat mijn eigen kleur bijna geen kleur meer heeft hmmm klinkt vaag Ik hoop morgen om 8 uur in de auto te zitten gym les van Sophie is gelukkig een uur verlaat maar het is ook herfstvakantie dus het zal wel druk worden. Jette ik ben langs geweest Sophie vond het heel leuk paardjes aaien ze was maar af en toe bang als er opeens een hoofd boven de deur uit kwam. Heb e spullen opgezocht en moet nu maar eens gaan bellen voor een afspraak. Hoe is het met jullie shetlander heeft Do er al opgezeten. Minka wie weet weten zij al meer dan wij. Ben wel van de vage tekenen kreeg voor me verjaardag een agenda van Lief en wat staat er op de eerste pagina een ooievaar met plunjezak en 2011 erin....... Ga even gauw opslaan want me comp is aan het updaten tot zo
hey wuppie gewoon even bellen kun je weer heerlijk even ontspannen en genieten op een paardenrug, wel met spierpijn als gevolg ben ik bang! ha ha ha! zijn jullie al weer bezig om zwanger te worden? mag dat al weer? Ja do zit vaak even op de shetlander als we haar uit het land halen, maar mamma vindt het best wel een beetje eng, ik hou de shettie vast en jetteman houdt do vast ze vindt het prachtig! liefs jette
hey wup dan pak ik morgen mijn schaar effe en knippen we je punten toch geen probleem dan kom je en voor de koffie en voor een knipbeurt hihi je mag ook nog een broodje hoor tussen de middag haha nou ik heb d'r echt veel zin in dat je komt vind het leuk voor de rest heb ik even niet veel tijd maar hoop vanavond even uitgebreid te kunnen reageren gr mir
Hihi is goed zullen we Sem gelijk even van zijn ochtend slaapje afhelpen Jette ja ben bang dat dat wel spierpijn gaat opleveren heb alles gevonden dus moet nu maar eens gaan bellen ja hup hup. Wat leuk daat Do op de shet mag zitten, lijkt mij stiekem ook wel een hoor je weet maar nooit hoe kleiner hoe gekker lijkt het vaak wel met paarden/pony's. Ja we zijn gewoon verder gegaan en zien wel waar het schip strand. Er was met ons lichamelijk of met de genen niks mis was gewoon puur pech en mogen dus gewoon weer zwanger worden, moet me lichaam het natuurlijk wel eerst mee eens zijn .
wup je bent nu onderweg heb een lekker taartje gekocht en we gaan een gezellige dag hebben vanavond bruiloft van mijn nichtje ook altijd leuk ben heel nieuwschierig hoe ze er uit ziet twee kleuren heb ik al gehoord nou toedels gr miriam
Heel veel plezier samen vandaag, Mir en Wup!!!! Hier pijn bijna we4g. Lang verhaal heb de afgelopen dagen alleen in ziekenhuis gezeten voor helse pijn in mijn buik en rug (niet ter hoogte van baby hoor, niersteen aanval en/of dikkedarm ontsteking is nog steeds het vermoeden), weinig genoten van ons tripje naar Nederland dus, maar gelukkig geen (ernstige) dingen gevonden.
nou gatver zeg niet ernstig zeg je dan nou ik vind in het ziekenhuis zitten de hele week wel ernstig genoeg hoor me2 bah balen zeg was er al bang voor dat je weekje weg geen pretje zou gaan worden jammer echt zonde hoop dat de pijn volledig weg gaat en je die niet meer terug krijgt in je zwangerschap en liefst helemaal niet meer. he bah wup vond het heel leuk en gezellig en fijn zo even met je te praten hoop dat je niet veel stil hebt gestaan op die elle lange a1. knuf voor jullie allemaal liefs miriam
Miriam en Wup heeeeel veel plezier vandaag. Genietze van het taartje! Me2, neeeeeeee toch. Pfff die nierstenen kunnen zooooo pijn doen. En als je dan ook nog geen normale pijnstilling kan krijgen lijkt me dat helemaal een hel. Dikke knuf! Ik hoop dat het nu helemaal weg gaat. Hier niet best. Ben woensdagavond gevallen. Verschrikkelijke pijn aan mijn knie. Daarnaast nog mijn hand blauw en mijn voet helemaal open, nu overal spierpijn van de val. Nog meer geduld hebben dus...........
Oh marieke nee toch, gevallen.........meis dat meen je niet hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen??? en nu? houdt dit in dat je extra schade aan je knie hebt?? Me2 wat vervelend zeg die pijn en dat je er niets voor mag krijgen vreselijk hoor! Ik had ook een ontsteking in de dikke darm, dit was ook erg pijnlijk, heb er 3 dagen van in het ziekenhuis gelegen 2 weken geleden. Wup en miriam wat leuk dat jullie hebben afgesproken! groeten jette
miriam er was gewoon geen file.We reden de goede kant op voor amersfoort stond een hele lange file. De terugweg ging een stuk sneller met een slapende Sophie. Was gezellig meis ben blij dat we even konden praten en de foto's konden zien. Me2 jeetje balen van je trip naar Nederland. hoop dat de pijn nu wegblijft. Marieke ojee gevallen kon er ook nog wel bij. Hoop dat de schade aan je knie meevalt. Voor jou mag dit jaar ook snel voorbij zijn en op naar een heeeeeeeeeeeeeeeel gezond 2011. Sophie haar gymles was weer superleuk ze went steeds meer en word steeds uitbundiger. Ze gingen met de benen door de ringen en dan schommelen door zelf mee te lopen,zo grappig om te zien. De jongste uit de groep is 2 en die doet zelfs al leuk mee echt een aanrader om te doen.
nou wup terug van de bruiloft en dacht nog even kijken tja een verslaving he vond het ook bijzonder de foto's te mogen zien. En ik blijf je een tof wijf(lees lief en positief) vinden hoor en super super sterk echt waar. tis gewoon zwaar moeilijk en k.u.t je hebt een pracht mini wuppie mensje ze is heel lief maar ze kan het verdriet niet wegnemen dat heb je en dat blijft. knuf voor jou meis. marieke wanneer kom je met positieve nieuws (je denkt zelf natuurlijk niks anders dan dit wanneer) echt vreselijk nu dit er weer bij net of je nog niet genoeg hebt. pfff knuf ook voor jou hoor franka ben je inmiddels al tante geworden het is nu toch herstvakantie? of zit ik er naast rest ga nu slapen hoop morgen tijd te vinden voor hier maar druk druk (ach zoals altijd) nou meiden trusten ook al slaapt waarschijnlijk iedereen al
ja we hebben een andere auto gekocht het is ons gelukt voor dat de apk van deze verlopen is en marla bevallen van een gezonde lieve mooie dochter Amber Marit Birthe gefeliciteerd mooi kaartje bijzonder hier een plaatje van de auto als het lukt
Marla: Gefeliciteerd met jullie dochter Amber!!! Geniet ervan! Hopelijk is alles goed gegaan. Me2: geen lekker weekje Nederland gehad zo te lezen. Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest. Heb je nu nog veel pijn? Marieke: ook al een naar bericht. Ik vind het zo vervelend, dat jou dit steeds moet overkomen. Ik hoop inderdaad dat 2011 een beter jaar voor je gaat worden (nog een paar maanden afzien) Miriam en Wuppie: ik heb afgelopen week vreselijk moeten huilen om jullie kindjes. Naast mijn zus lag een vrouw in verwachting van een tweeling. Ze zijn woensdag geboren bij 23 weken zwangerschap en hebben het beiden niet gered. Het enorme verdriet van die vrouw sneed echt door mijn ziel en in de auto naar huis heb ik héél veel aan Danique en jullie sterretje moeten denken. Ik ben enorm trots op jullie. Hoe jullie met dit verdriet omgaan en dan vind ik het zo fijn te lezen, dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Ik kan wel schrijven hoe erg ik het vind, maar het daadwerkelijke gevoel heb ik nooit meegemaakt. Een hele dikke knuffel voor jullie. Afgelopen woensdag 20-10-2010 is mijn neefje met een spoedkeizersnede te wereld gekomen. Hij zou eigenlijk aankomende donderdag gehaald worden (wij hebben aankomende week vakantie), maar dit heeft hij niet meer volgehouden. Er was toch wel sprake van paniek en mijn zus heeft daarom ook volledige narcose gehad. Ze was daarna behoorlijk over haar toeren (zo wordt je in razend tempo naar de OK gereden en ineens wordt je leeg wakker. Ze heeft erg veel pijn gehad en begint weer wat op te krabbelen. Savi (mijn neefje) ligt in de couveuse en ligt aan de beademing. Zijn longen zijn toch nog niet voldoende gerijpt en hij heeft nog hulp nodig om dit te controleren. Als klap op de vuurpijl is de schoonvader van mijn zus op dezelfde dag opgenomen in het ziekenhuis vanwege een gezwel in zijn keel. Gisteren is hij per ambulance naar Nijmegen gebracht voor een operatie. We zijn dus weer veel in de ziekenhuizen te vinden....... Mijn nichtje logeert nu bij ons (wel pittig twee van die dametjes) en nu maar hopen, dat iedereen weer snel gezond thuis zal zijn. Zo, nu ga ik de enorme bende, die de meiden hebben gemaakt opruimen en daarna op tijd naar bed (ik verwacht ze wel weer erg vroeg, Suze was de afgelopen dagen ook om 5.00 uur wakker) Veel liefs Franka