tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, wat een k#t situatie met de hypotheek! Ik ken het maar al te goed, wij zijn een tijd terug van 3.6 naar 6.3 gegaan, dat was ook enorm slikken. Gelukkig was ik toen niet meer alleen anders had ik dat nooit op kunnen brengen. Maar je kunt er niks tegen doen, idd alle potjes bij elkaar schrapen en kijken wat je nog kunt schrappen in dingen als abonnementen etc. Sterkte ermee meid, ik echt even goed kloten:x

Wij zijn weer terug van een supervakantie. We hebben het echt heerlijk gehad en de meiden ook volop van alles genoten. De buurvrouw paste op de poezen en vissen en had al geschreven dat er een reiger langs was geweest; knappe reiger die ook de vijverpomp heeft doorgesneden en meegenomen heeft net als en schepnetje (ik zie hem al vliegen hahaha), maar is toch even balen dat er nu 10 vissen weg zijn en dus doelbewust meegenomen. Er zaten maar 2 koi's bij de rest waren megagrote goudvissen dus waarschijnlijk voor koi's aangezien. Wel aangifte gedaan bij de politie!
    Morgen met spoed even de tandarts bellen, dacht dat ik het wel uit kon zingen mijn pijnstilling tegen de kiespijn, maar is nu niet meer te harden:(Denk dat er een vulling kapot is!

Meiden hoop snel weer meer te lezen hier en het lieftst goede berichten natuurlijk:)
    X van mij
    Minka

2. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Heb dus toch "even" een wortelkanaalbehandeling gehad!:( Nu nog redelijk veel napijn, hoop dat het snel weggaat en dan over 4 weken de volgende......
    Morgen heerlijk nog een dagje weg naar sprookjeswonderland in Enkhuizen, heb er zin in!!!
    X Minka

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ooooh kiespijn dat is zo naar tja weet er helaas bijna alles van hahaha met bijna geen kiezen meer en veel vullingen

meid das minder hopen dat de pijn wegtrekt en je klaar bent met de tandarts ook altijd van die heerlijke kostenpotjes
    pfff jij zit dan helemaal hoog met rente zeg wat erg
    begrijp dat niet hoor vind dat ze daar een max op moeten zetten slaat echt nergens op.

lekker he vakantie o ik kan soms dromen dan zijn we ver weg met vliegtuig (heb nog nooit gevlogen) en alles mogen we en kunnen we pakken kwa eten en drinken. Geld genoeg om leuke dingen te kopen dan denk ik tja zou die tijd nog ooit komen?

vast wel wil positief blijven haha

zo naar mijn nesjte morgen de hele dag weer werken en dan verjaardag en zondag ochtend ook twee verjaardagen (eigenlijk morgen middag maar dat redt ik niet).

kent een van jullie het schoonmaak product jemako?
    fijn weekend allemaal

4. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden, dan maar even ego, als er niemand meer is geweest;

Heb zaterdag met spoed een 2e wkb gehad, tjeetje wat een pijn had ik, en helaas.....het is nog steeds niet voorbij. Ik heb nu het idee dat het iets beter gaat, maar de linkerhelft van mijn gezicht voelt als een zombie. De ergste steken zijn er niet meer, maar het doet zo'n pijn!
    Ik zit nog steeds aan de max van de pijnstillers. Vandaag is mijn laatste vakantiedag en ik baal er zoooo van om me morgen ziek te moeten melden!
    Maar ja, hoop dat het snel voorbij is.

Miriam, dank je voor je bloemetje van HH lief!!!!
    Onze rente is nu weer lager, afgelopen dec om laten zetten naar 5,2 voor 20 jaar. Wel flink wat boete moeten betalen maar uiteindelijk schieten we er veel mee op. Ik kan Jemako wel. Vroeger ooit 1x naar een party geweest en het introductiepakket gekocht.
    De wonderdoek/droogdoek gebruik ik nu nog steeds wekelijks. Echt super. Ideaal voor de autoruiten, snelle ruitenpoets :) TV etc.
    De rest van hun producten zal ook best goed zijn, maar erg duur. \maar ja, als ik zie hoe lang ik al met deze doe.....

XXX voor allemaal
    Minka

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Miriam wat K** van de hypotheek kan je niet naar een ander oversluiten?
    Wij moeten ook alles eens echt goed op een rijtje gaan zetten, geven veelste veel uit.
    Positief blijven hoor ooit vlieg je al in naar een warm vakantieland.
    Ik ken het schoonmaakmiddel niet.

Minka gelukkig heb je een fijne vakantie gehad even lekker bijgekomen. Hmm die thuiskomst was wat minder zo te lezen. Kan daar zo boos om worden ieder een moet van mekaars spullen afblijven.
    Ahhh wortelkanaalbehandeling en dan ook nog een met spoed. Knuffel.
    En ja lullig om je nu ziek te moeten meldden maar dat is even niet anders.
    Sprookjeswonderland is leuk ben er met de opvang geweest.

Wat is het hier rustig zeg wat is er aan de hand met iedereen?

Hier een wat chaotische tijd achter de rug. Weer opstarten naar de vakantie en een ongeluk met mijn nichtje wat me niet in de koude kleren is gaan zitten ( zet het hier niet neer wil niet dat er op gegoogeled kan worden)
    Het heeft er wel voor gezorgd dat ik eindelijk het ziekenhuis heb gebeld voor een afspraak. De vragenlijsten zijn ingevuld en kunnen op de post.hehe.

Met Sophie gaat alles goed die lijkt wel weer wijzer te worden en tevens ook nog bijdehanter. Zoals een momentje kom er aan. "mijn momentje is op kom nou " zegt ze dan.
    We gaan woensdag naar de eerste school kijken ben benieuwd.

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje minka nog steeds last meid

dan de kies eruit laten halen heb ik ook op het laast met eentje gedaan na vier weken pijn was ik er zo klaar mee
    hoe is het nu?

wup nee toch jeetje zeg klinkt niet zo fijn.
    en form ingevuld wat een stap he maar voelt het wel goed?
    ik hoop het zo ik denk het wel.

het is hier inderdaad bijzonder rustig te rustig naar mijn gevoel
    wat doet iedereen toch en waar zijn ze?

nou een bod voor 4.9 voor 5 jaar denk dat we dat maar eerst gaan doen dan kan ik iets meer adem blijven halen.
    en dan over 5 jaar zie ik het wel dan hebben we in ieder geval geld nog aan de kant kunnen zetten voor nieuwe keuken en voor een nieuwe cabine in onze badkamer
    en als dan alles meer wordt dan moeten we het jaarlijks naar maanlijks laten uitbetalen.
    we zien dan wel weer.

gister avond een leiding laten trekken van boven naar beneden voor warm water in de keuken via ketel hadden een boiler die zo lek was als een mandje.
    en dat is ook opgelost heerlijk voelt dat dan.

Sem gaat goed heeft een groeispurt gehad is een lief geweldig ventje.
    Wij hebben hier besloten dat Sem ons kindje op aarde blijft als enige en Danique in de sterretjes dat we niet gaan kijken hoe het mogelijk gemaakt kan worden om nog een keer zwanger te raken en te blijven.

Het was een achtbaan waar we 5 jaar in gezeten hebben met heel veel nare stukjes erin, dat sluiten we af en zijn er klaar mee.

En hoe gek het ook klinkt een wens van een groot gezin gaat niet door en tuurlijk blijft altijd baby's een bepaald gevoel geven maar het is wel goed zo.

Daarom hoop ik des te meer dat wup en franka met super nieuws komen dat bij jullie wel een wonder er bij mag komen.

nou de groetjes maar weer werk ze voor de hard werkende moeders hier haha

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka, goed dat je zo genoten hebt, maar wel jammer van die tanden weer!!

mir, ai, inderdaad wel lastig ivm die hypotheek ik moet zeggen dat ik er hier niets van afweet, hubbie trekt zich daar gelukkig alles van aan ;)

wuppie, oei klinkt serieus ivm je nichtje, denk te begrijpen wat je bedoelt, je kan niets verkeerd doen he met je beslissing nu, goed dat je ervoor gaat

mir, kan me voorstellen dat na al die tijd ergens een 'last' van je schouders is, gaan we nog voor een brusje voor sem en danique, die twijfel enz, maar goed dat je eruit bent, zal je misschien wat extra rust geven

en waar iedereen zit?
    tja, normaal zou ik hier nu ook niet posten en zat ik op het werk
    vannacht gehuild van de pijn, hubbie mij uit bed moeten helpen vanmorgen, vanmiddag inspuiting gehad van de HA zit met een verschuifde wervel in de nek, met gevolg nek, spier, schouder zenuw en spier pijn, spuit tegen de pijn gehad , die dafalgan hielp voor geen meter, en ook om mijn spieren te verslappen, en pillen tegen ontsteking enz. plots erin geschoten, lijkt niet zo abnormaal te zijn bij 'jonge' mensen, lig nu in de zetel want kan echt niets doen van de pijn en ben moe van die prik

voor de rest alles goed, merel ipv school naar schoonmoeder gebracht deze morgen door hubbie en linde creche, maar anders druk druk en moet zeggen dat ik soms wel es piep of er iets bijgeschreven is maar niet altijd iets typ, te laat, te moe, geen energie ... sorry

liefs flyke

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jeetje flyke zeg foei dat is best eng wat je typt ik moet er niet aan denken lijkt me echt niet prettig.

doe rustig aan he en beterschap op pijnloos en geen last meer.

minka heb je nog last?

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden,

Wuppie, wat goed meid dat de papieren nu op de bus zijn, weer een stap verder. Nu maar hopen dat je snel een afspraak kunt maken. Kop op meid, komt ooit goed, daar ben ik van overtuigd. Leuk he hoe ze nu praten die dames! Eline kan er ook wat van. Zooooooo bijdehand af en toe:D

Miriam, petje af voor jou en Bart. Meid wat een dappere beslissing hebben jullie genomen. Het koste vast veel moeite, maar door nu deze keuze gemaakt te hebben zal er ook een grote last van je schouders vallen.
    Jullie hebben een geweldig mannetje rondlopen en een heel mooi meisje wat schittert aan de hemel. Knuf voor jullie allemaal.

Flyke, ai meid, dat klinkt niet best. Weten ze al waar het vandaan kan komen en of het vanzelf weer over kan gaan?
    Dat is ook wel erg moeilijk met 2 meiden rondlopen. Ik hoop dat je hulp kunt krijgen. Laat je snel weer weten of het al wat beter gaat?

Hier vandaag "even" naar het werk gegaan. Ik wist al van te voren dat ik het geen hele dag vol zou houden, maar wou me toch beter melden. KOmend weekend gaan we naar de kermis in Weert, maandag heb ik een snipperdag, dinsdag naar een concert van Celtic Woman in Utrecht, dus wou niet als ziek te boek staan. Als deze mooie dagen voorbij zijn (heb overal erg veel zin in:)) zie ik wel weer verder. Nog even een paar dagen leven op pijnstillers en dan komt het vast goed!
    Nu nog even lekker in de tuin genieten van het zonnetje en dan de meiden weer ophalen.

Fijn weekend allemaal en hoop tot snel.
    X MInka

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve dames,

Ik ben een weekje met vakantie vnaf morgen. Erg veel zin in.
    Hier alles goed. Ben weer lekker aan het werk en met de kids gaat het goed. Jeep en Fee zijn wel allebei in een lastige fase. Veel odnerhandelen, veel grenzen zoekn, maar ik genbiet ook zo van ze. Ze praten allebei al zo goed en ze leggen verbanden waar ik steeds versteld van sta. Ze spelen veel samen maar hebben ook vaak kift omdat ze hetzelfde speeltje willen...Beiden vinden Guus echt geweldig. Guus gaat ook echt wel vrij goed nu, hij is heel ondernemend, gaat al bijna helemaal zelf zitten en brabbelt er op los. Heb al weer bijna 6 maanden borstvoeding erop zitten en over een weekje of 2 gaat ook Guus aan de bijvoeding...dan is het kleine er weer echt vanaf...Als we terug komen van vakantie gaat Fee ook naar de Nederlandse peutergroep. JP is vanaf deze maand naar de kleutergroep en merk dat de structuur hem goed doet. Helaas is het maar 1 ochtend in de week want het is enkel moedertaal onderwijs, dus geen echte Nederlandse school, maar goed, het is in ieder geval iets en zijn Nederlands gaat er heel erg goed door vooruit! Daarnaast vinden ze alle Nederlandses activiteiten echt geweldig.

Ik lees wel mee hoor maar heb vaak geen tijd om een hele reactie te schrijven maar beloof beterschap!

Moeilijke beslissing Miriam....heel knap dat jullie dat zo hebben besloten.....hoop dat je hierdoor een beetje opgelucht bent.

Minka: wat een ^%$^%$ dat ze jullie spullen meenemen. Vind ik echt erg...Hier ook laatst provberen in te breken, gelukkig niet gelukt...en ik maar denken dat het hier veilig was....
    Heel veel sterkte met het herstel van de wkb en de pijn!! En geniet van al je leuke activiteiten die je in het verschiet hebt!!

WUp: had gehoopt hier nu eens goed nieuws te lezen...wel erg dapper dat je de stap hebt gezet naar het ziekenhuis. Ik weet zeker dat dat iets heel moois gaat opleveren! Weet je al wat ze voor jullie kunnen gaan doen en wanneer?

Flyke: wat ellendig die pijn! Kunnen ze er ook iets aan doen met bijv. fysio?? Wel echt heel vervelend met 2 kleine kindjes...hoop dat je je snel beter voelt!! Dikke knuf!

Goed weekend en Tot snel!!

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja opgelucht tot op een bepaalde hoogte he ik blijf altijd in mijn hart een steek voelen dat dit het is en blijft maar ik weet ook in mijn hart dat dit moet en goed is.

het blijft iets dubbel maar sta wel achter ons besluit.
    sem kunnen we op deze wijze ook het meeste en beste bieden.

wat een heerlijk nazomer weer he mensen echt super heerlijk.
    kan hier zo van genieten.
    ben al weer aan het kijken naar een weekje weg volgend voorjaar zitten soms zulke goedkope aanbiedingen bij van 75 euro voor een hele week weg.
    nou dat past me wel.

gister is wachten op mijn bezoek komt er niks eerst dacht ik pfff wat een k*u*t zooi maar later dacht ik heb ik het wel goed is het een week later stomdom haha

laat mijn haar groeien poging althans ik wil graag het haar wat langer en een krul erin.

over twee weken moet sem naar het bureau voor de 2 jaar controle zeg maar ben zo nieuwschierig hoe lang hij is en wat hij weegt en of het in de lijn zit haha
    nog even geduld.

Sem heeft hoge koorts gehad de afgelopen dagen en waarschijnlijk onze eigen schuld hij heeft zaterdag file americain gehad ik heb daar niet bij nagedacht. maar blijkt heel slecht te zijn voor kleine kindjes onder de vier jaar.

zondag werd sem slecht te pas en eerst dachten we griep iets gespuugd en koorts hangerig gister hoogtepunt koorts bijna 41 graden en nu verhoging dus gaat de goede kant op gelukkig

mijn kind krijgt geen file meer haha

minka hoe was het concert gaaf he mijn collega is er ook heen geweest ze gaf gisteravond op hyves al direct aan gaaf bijzonder nou dat lijkt me ook wel heel bijzonder.

me2 je bent met drie kindertjes natuurlijk ook heel druk lekker even een week vakantie geniet ervan liefs miriam

12. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

inderdaad mooi weertje he
    ivm sem, denk niet dat het van die file komt, daar zou hij toch geen zo een koorts van doen?

hier linde ook plaagje gehad, die blijkbaar de ronde doet volgens KDV, braken, koorts, en na twee dagen voorbij, gelukkig!

hier met mij terug bijna de oude, sinds vandaag gestopt met de medicatie, soms wel nog pijnscheut, vooral als ik bv merel moet vastnemen/sleuren ... al twee dagen smorgens veel te laat op school, merel werkt niet mee, wil zelf alle kleren aan doen, ik heb dan geen tijd om erop te wachten, wil helpen, dan is ze superboos en wil ze weer van opnieuw zelf beginnen. wil geen rok aandoen, wil dit of dat aandoen, zo koppig dat ze kan zijn, oooh zo boos dat ik erdoor was en dan zelf te laat op het werk pff

probeer nu meer het grappig te maken, wedstrijdje om het eerst klaar, maar meest hulp van de juf, ze kreeg nu een stickertje omdat we vandaag op tijd in school waren en merel mooi in de rij stond, dus hoop dat dit nog even helpt!

zelf ook al gewerkt met sticker beloningssysteem een eindje geleden, maar ene keer braaf, sticker en dan vijf minuten erna toch stout.. dus was ook niet echt dat.blijft zoeken naar creatieve manieren om haar aandacht af te leiden of iets gedaan te krijgen ...

liefs
    flyke

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Miriam, tuurlijk voel je altijd een steek in je hart, dat is toch logisch!
    Fijn te horen dat je achter je besluit staat.
    Ik denk trouwens ook eerder aan een heersende griep bij Sem dan aan de filet hoor;), maar nooit leuk als ze ziek zijn en spugen
    Ja, heerlijk weertje he, ik had vanwege het concert gisteren gezegd dat ik of later zou komen werken, of niet hahaha jullie snappen natuurlijk wel wat het geworden is:)
    Het concert: zoooooooooooo allemachtig mooi!!!!!! We hebben zo enorm genoten, en we zaten op de 1e rij dus dat maakte het ook een stuk intenser. Af en toe oogcontact en het gevoel van de zingende dames gewoon voelen en zien in hun gezicht. Echt....ik ben nog steeds in opperste stemming!!!!

Flyke, fijn dat het iets beter gaat, maar zo te horen nog wel erg voorzichtig doen hoor!
    Hahaha te laat op je werk vanwege Merel, hoe herkenbaar!!!!! Zelf doen mama, nee, deze kleren wil ik niet aan. Nee, ik wil boven kleren aandoen, oh oh snel, ik moet nog een plasje doen op de wc etc.... hier komen deze verhalen ook dagelijks voorbij.

Me2, geniet van je vakantie. Tja niet samen kunnen en ook niet zonder elkaar zeker. Ook hier is dat het geval. Leonie heeft haar grote zus eergisteren zo enorm hard in haar arm gebeten:$ maar ja, l eonie heeft de krabben van gisteren van haar zus ook in het gezicht staan. Soms gaat het tijden goed, daarna weer even mis. Optreden in goed in de gaten houden hahaha

Ons weekend kermis was ook echt super. Eline durfde in een aantal atracties en kon er niet genoeg van krijgen, vooral de zweefmolen was erg favoriet.En ook lekker weer, familie bij elkaar, kon dus niet stuk! Het concert gisteren erachteraan en nu is het even uit met de dolle pret. Morgen weer echt aan het werk na de vakantie, blehhhh heb er nu al erg veel zin in hihihi. Ach, aftellen tot 1/2 november dan hebben we weer een weekje vrij!

X meiden ik ga eens koffie drinken

14. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    #794 Jude, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    Van mij ook even snel een teken van leven. Ik kom er ook vaak niet toe wat te posten, lees wel regelmatig mee, maar dan geen tijd of puf om ook te reageren. Maar ik ben jullie niet vergeten!

Ik wilde nu in elk geval even tegen Miriam zeggen dat ik erg veel respect heb voor jouw/jullie beslissing. Het zal heel moeilijk zijn geweest en ook moeilijk blijven. Je zult je wel vaak afvragen of je het juiste gekozen hebt, maar als je er achter staat dan is dat gewoon het beste. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met jullie gezinnetje zoals dat nu is!
    Zelf twijfel ik ook over een tweede, wel of niet. Zoals het nu is vind ik het ook prima. Ik vind het ook erg fijn dat Rick nu zoveel zelf kan, al zit hij ook wel in een pittige fase van echt een eigen willetje (zeker herkenbaar, he?). Ik ben zo bang dat ik weer rugklachten krijg als er een tweede zou komen, weer alles tillen etc, daar is het toen met Rick ook mee begonnen. Daar moet ik toch niet aan denken, echt hel. Tel daarbij op dat Judeman ook regelmatig weg is voor zijn werk en ik dan alles alleen moet doen. Dat vind ik met alleen Rick al pittig, laat staan met nog een kindje erbij. Maar goed, aan de andere kant is een tweede natuurlijk ook heel erg leuk en zou ik het geweldig vinden om alles nog een keer mee te maken, dus we zien wel wat de toekomst ons nog brengt... Ik voel in elk geval nog geen klokje tikken en vind een groter leeftijdsverschil ook geen probleem, dus ik voel wat dit betreft geen druk op mij.
    Zo, nu heb ik mijn hart ook even gelucht...

Minka, zo te lezen op de kermis in Weert geweest! Lekker weer inderdaad! Ik heb nu net 2 weken vakantie achter de rug, deze laatste week is echt prachtig, ik zal het wel verdiend hebben denk ik ;=). Maandag weer werken helaas... Morgen nog even verder genieten, ik ga bij een vriendin langs, die zet het badje in de tuin op voor de kindjes. Kun je nagaan, eind september, dat is toch eigenlijk niet te geloven?!

Flyke, las dat jij ook erg veel pijn hebt gehad. Gaat het nu weer beter? Die pijnen herken ik wel vanuit mijn rug, echt vervelend.

Marieke, hoe gaat het bij jullie? Lees soms op hyves dingen over Nila, dat het met haar niet zo geweldig gaat en ze veel huilt en pijn heeft. Zit daar nog een verbetering in? Zo vervelend voor jullie, zo kun je toch ook niet tot rust komen lijkt me. Wanneer ga je weer werken eigenlijk? Ben je daar wel aan toe?

Me2, was laatst in Scheveningen en Den Haag, moest aan je denken! Hoop dat je een fijne vakantie hebt.

Wuppie, wat goed van je dat je nu de stap naar het ziekenhuis gezet hebt. Hoop op snel goed nieuws van jouw kant. Wat vervelend dat er iets ergs met je nichtje gebeurd is. Weet niet wat het is, maar veel sterkte ermee!

Ik ga nu naar mijn bedje toe, groetjes aan iedereen en hoop dat het goed met iedereen gaat.

X
    Jude

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja er is hier weer leven heerlijk echt

minka even voor mij de concert zaten er ook mannen en was het duur?

bart en ik hebben op you tube zitten kijken naar een x aantal nummer en vinden het geweldig volgend jaar zijn ze in munster zei mijn collega dus mis

jude heel herkenbaar het is goed maar nog een keer alles lijkt heerlijk, goed dat jij nog geen druk voelt laat rick maar eerst nog iets groter groeien en zelfstandiger worden dan kan het altijd nog. en inderdaad jij bent veel alleen met rick ik moet er niet aan denken zoveel alleen te zijn met sem.
    echt respect daarvoor.

me2 hoe is je vakantie het weer zit je mee of niet?

franka wup meiden hoe is het hoe gaat het
    denk zo vaak aan jullie twee met jullie droom wens

ik ben vandaag met mijn vriendin mee geweest naar de trouwbeurs in hardenberg, ze wou mij mee omdat ik dit niet gehad heb in mijn trouwen dat was zowiezo snel en weinig dingen nadenken maar doen.

nu maak ik alles met planning en ruimte voor kijken kijken kijken mee heel leuk, wel vond ik de beurs kleinschalig dat was wel jammer geen bedankkraampjes terwijl ik bedankjes en een uitnodigingskaart echt belangrijk vind voor het trouwen.

Sem is koortsvrij sinds gister heerlijk bijna een volle week geduurd pfff.
    ik word gek van de muggen ze plagen me enorm hoe is dat bij jullie?

fijne zondag liefs miriam

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden,
    Even snel een postje, de meiden maken elkaar nog net niet af:D

Ik heb jullie wel verteld over mijn buurvrouw die bevallen in met 27+4 bij haar 1e kindje
    Ze is na veel problemen zwanger geraakt en nu dus weer ziek
    Ze ontwikkeld erg snel Hellp en ligt kritiek voor haar en baby in het ZH.
    Ze is pas 24+1:( Gisteren bij haar geweest, maar erg veel kans voor de baby is er niet. Pffff zwaar hoor

Ik laat het even hierbij, probeer later nog wel wat leukers te posten
    Maar wou dit toch even kwijt

X Minka

17. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Goh Minka, wat een vervelend bericht zeg. Je moet er toch niet aan denken. Hoe gaat het nu, of is er nog niks van te zeggen? Toch maar heel erg hopen op een wonder...

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    minka hoop doet leven dus hoop blijven houden
    maar tjee wat pittig zeg echt niet mooi
    sterkte meid.

liefs miriam

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hé meiden, even kort een update
    Gisteren is mijn buurvrouw bevallen van een meisje met 24 w + 3 d
    Naar omstandigheden doet ze het goed!
    Nu hele spannende tijden......

X en tot snel (ben nu op mijn werk)
    Minka

20. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Meid, ik krijg hier kippenvel van! Heel hard duimen met zijn allen dat je buurmeisje het gaat halen! 24w en 3d, dat is heftig zeg...

Deel Deze Pagina