hiep hiep hoera Debbie is 30 jaar meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij de club haha die de 2 dag zegt hihi minka jeetje zeg wat heftig gek hoor een week verder dan dat ik met danique was en er is hoop bijzonder. ik brand een kaarsje en hoop het beste maar vrees wel (mijn eigen achterdocht he) toch hoop ik dat dit wondertje een groot wonder gaat worden en dat over een paar jaar gezegd wordt ik wordt gek van je hahaha nou duimen en het beste hopen pfff
Bedankt Miriam 20 vond ik nog wel leuk maar aan die 3 moet ik nog wel even wennen . Minka ik hoop en duim ook met jullie mee zo vroeg zo klein....
wuppie, een gelukkige verjaardag, geniet van je dag! moet eerlijk zeggen, die verjaardag vond ik ook niet zo leuk, een 3 ...maar ik ben er nu stilaan over dat het effectief zo is mir kan me voorstellen dat je alles wat herbeleeft nu gezien minka's buurvrouw minka, oei zo klein, ik dacht even dat ik het verkeerd gelezen had, zo jong nog, hopelijk jong maar o zo een vechtertje! duimen!! hier zijn normale gangetje, bezig in onze keuken, nieuw venster, keuken enz, verlang tot het gedaan is volgend weekend ons tiende jaar dat we op weekend gaan naar ardennen met groepje vrienden, kijk er al naar uit, wel jammer, mijn opa steeds slechter, pijnpomp, morfine enz. versuft, niet veel reactie meer, verwacht eerstdaags slecht nieuws, anderzijds zal hij van zijn lijden verlost zijn, hopelijk valt het niet samen met ons weekend ardennen volgend weekend, maar ja, zoiets plan je niet he merel van school gehaald, linde thuis bij mij vanmorgen ben es begonnen met kleertjes die te klein zijn van linde weg te doen, bepaalde dingen kan en wil ik niet wegdoen, herinnering voor later of voor de poppen later andere spulletjes voor inzameling derde landen, mijn nicht wel zwanger maar is jongen enz, is toch even slikken hoe snel ze groot worden beste voor iedereen! liefs flyke
Lieve Wuppie, van harte gefeliciteerd met de grote 3! Je bent er snel aan gewend hoor, mijn volgende grote is de 5 hahaha. Maak er een mooie dag van vandaag ondanks de regen (hier tenminste) Dank jullie voor de lieve woordjes. Ik wil er niet teveel over plaatsen hier want het komt niet zo vaak voor natuurlijk. Maar so far so good.....met het kleine meisje. Kleertjes Flyke.....ik heb hier net 7 dozen weggezet. Wil er graag iemand een plezier mee doen, maar ik ken niemand verder dan de buuf die een meisje heeft, allemaal jongetjes hahaha. Ik bewaar ze toch maar even voor haar en hoop dat ze ze nog mag gebruiken. Verder ook al veel speelgoed en knuffels opgeruimd, wat hebben ze dan toch veel he! Spannende dagen op het werk, een reorganisatie en deze week de berichtgeving van hoe of wat. Weet niet wat ik ervan moet denken voor onze afdeling. Afwachten dus. Allemaal dikke kus en nog een x 3x HOERA voor Wuppie Minka
Hoera voor Wup!!!! Dat het maar een mooi jaar mag worden en al je wensen worden vervuld! Heftig, heftig, Minka met de buuf! Hopelijk kan ze de kleertjes van jullie meisje over een tijdje toch gebruiken!!
Allemaal bedankt voor de felicitaties zaterdag vieren we het. Me2 is goed hoor dan heb ik nog 10 jaar Minka who de big 5 mijn ouders zitten in de 5 . Flyke volgens de statestieken moet jij dit jaar weer zwanger naar de ardennen . Sterkte met opa nooit leuk zoiets ook al zou het beter zijn.
wuppie, nee bedankt, voor mij geen derde , ik blijf bij twee kindjes ik zeg altijd zeg nooit nooit, maar ik ben 300% zeker, ook al zeggen velen mij, en moest je nu weten dat het een jongen zou zijn je derde, dan nog nee dank je nochtans ergens zou ik graag nog eens zwanger zijn, vanaf zes maanden als je baby voelt, dan eens een gewone bevalling kunnen meemaken ipv die complicaties 2x, maar dan erna .. het praktische, organisatorische, nee dank je mijn opa gisterenavond overleden in bijzijn van zijn meeste kinderen, net geweest naar funerarium met mijn zus, het is goed geweest zo voor hem, hij heeft een mooi leven gehad, sinds maart dit jaar de sukkeltoer op, laatste weken , dagen enorm pijn, hij heeft zijn strijd gestreden, mijn verstand zegt dat het goed is maar gevoel neemt af en toe de overhand en dan begin ik zo maar te huilen, herinneringen ophalen enz. merel begon gisteren met me mee te huilen, nee pepe mag niet dood gaan, gaan we dan naar pepe gaan als hij dood is, weet niet goed wat aanvangen, naar begrafenis neem ik geen kids mee, zolang houden ze het niet vol en merel zou teveel onder de indruk zijn van (enkele) huilende mensen, maar denk wel dat ik haar dit weekend mee neem naar funerarium, hij ligt mooi, slaapt precies, dus kan geen kwaad vlgs mij liefs flyke
Flyke: gecondoleerd! Ik weet hoe je je voelt. Je hebt er vrede mee maar voor je gemis huil je toch. Mijn opa is vorig jaar juni op 95 jarige leeftijd na een prachtig leven ingeslapen. Ik mis hem nog steeds en JP vraagt vaak naar hem. Dan gaan we samen foto's kijken van hem en muziek draaien. Dat is fijn. Ik heb de kinderen ook niet meegenomen naar de begrafenis ookal zal mijn opa ze daar wel hebben gemist hahaha JP was zijn oogappeltje terwijl hij nog 8 andere achterkleinkinderen had hahaha Heel veel sterkte en kuf!
Flyke, gecondoleerd met je opa. Wat triest... ik ben ook bang voor het moment dat mijn enig overgebleven oma zal overlijden... inderdaad al die herinneringen die boven komen, blijft moeilijk. En wat lief dat Merel mee ging huilen. Sterkte. Iets van heel andere orde: Me2, morgen ben jij aan de beurt zag ik, dus: alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Minka, fijn zeg dat het naar omstandigheden goed gaat met je buurmeisje, dat is toch wel erg bijzonder zeg. We blijven doorduimen! Fijn weekend allemaal.
Oké h dit eigenlijk anders willen doen en Franka en mirakel eerst een pb willen sturen maar dit is het enige moment van de dag dat ik tij heb. Vier namelijk mij verjaardag en heb net het mooiste kado gehad wat ik me maar kon wensen. Hopelijk duurt het 8 maanden voordat ik het uit mag pakken
Nu even snel 3 totaal verschillende berichtjes hier plaatsen (heb het hele weekend bezoek) 1. Flyke, gecondoleerd met je opa. Ik hoop dat hij een vredig leven heeft gehad. Sterkte meid 2. Me2, van harte gefeliciteeerd met je verjaardag! Maak er een hele mooie dag van. Hebben de kids je al goed in het zonnetje gezet? 3. Jaaahhhhhhhhhhhh wat een mooi cadeau Wuppie, nu nog 8 maanden wachten tot je het uit mag pakken. We duimen dat het deze x goed gaat. Als je wilt klagen, roep je maar hier hoor! X Minka
Wip: zooooo wat een gaaf cadeau!!!!!! Helemeel geweldig!!! Ik was gisteren jarig en heb van hubby en kies een IPad gekregen. Vond dat al te mooi, maar jouw cadeau overtreft alles!!!! Ben super blij voor jullie! Lekker afspraak in ziekenhuis omzetten in echo-afspraak!!!!
Me2, jouw kado is ook gaaf zeg! En het kado van Wuppie hoef jij toch niet meer, of wel?! Leuke dag gehad gisteren? Hier heerlijk weer gehad. Gewoon in een topje buiten gezeten! Wuppie, kun je het al bevatten? Had je al een afspraak staan? Idd mooi omzetten nu :=).
Bedankt voor de felicitaties allemaal. Kan het nog niet echt bevatten en denk elke keer het is toch wel echt zo. Vrijdag was mijn nod volgens de laatste 2 maanden en er kwam dus niks. Zaterdag ochtend moest ik me iets te nodig naar de wc en kwaaltjes waren er nog steeds, al heb ik die elke maand. Zei tegen wuppieman volgens mij moet ik eerst iets checken voordat ik me vandaag op de filet en de wijn stort. Het was ook gelijk een knalstreep wist niet wat ik zag had het niet verwacht. Afspraak laat ik gewoon staan omdat ze vooral gaan kijken waardoor ik de miskramen krijg. Kan ik gelijk mooi meedoen met het onderzoek wat zij hebben lopen. Geeft ook een hoop rust dat ik daar woensdag naartoe ga kan ik gelijk afspraken maken voor controles. Me2 ben ik jou helemaal vergeten te feliciteren bij deze dus alsnog gefeliciteerd. Heel makkelijk een iPad heb hem ook. Volgens mij heb j je laatste berichtje er al mee geplaatst want er staan een paar gekke woorden, dat gaat automatisch.
Wup: precies. Die stomme spellingscontrole die je ook op de IPhone hebt en automatisch rare woorden maakt. Moet alles tig keer nakijken... Wow en meteen een knalsstreep! Super hoor! Wellicht 2 hahahaha
Jude: zo had ik er nog helemaal niet naar gekeken, maar nee voor mij niet meer zo'n cadeau denk ik. Ik zou het nog best willen, heerlijk dat zwanger zijn en de bevalling vind ik echt heel mooi, maar het is niet realistisch qua aandacht en dan niet eens over de praktische dingen gesproken. Ik ben er na 3 kids nu ook echt zeker van dat ik die eerste drie maanden echt niet leuk vind. Hoewel je weet dat die snel voorbij zijn heb ik dit keer doordat Guus zich een tijd zo vreselijk slecht heeft gevoeld door de reflux echt behoorlijk slecht in mijn vel gezeten en dat zou ik niet weer willen... Maar je weet het natuurlijk nooit... Hahaha