Jaaahhhhhh Er is er 1 jarig HOERA HOERA dat kun je wel zien dat is Suze!. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Maak er een mooie dag van samen met je papa en mama. X Minka
Suze gefeliciteerd je word al een hele grote meid. veel plezier vandaag. Minka ja heb nog even mogen spieken en ik ben weer gewoon 30 . Nu was het gelijk zichtbaar woensdag zeiden ze 6.1 en nu 7.5/6 eigen willetje kwa groei dus. Over 3 weken weer terug voor echo en controle.
Oh wat een heerlijk bericht Wuppie! Mooi aan het groeien dus! Blijf nog maar heel lang 30 hoor! Super, en over 3 weekjes alweer! X Minka
jeetje ben een tijd niet geweest schaam schaam te druk met hier geweest. maar wuppie goed zeg een mooie echo echt toppie joppie wanneer mag je nu weer? er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is suze ja gefeliciteerd paps en mams hoe is het bij jullie? hier druk gaotische geweest maar kom ik nog wel op terug
Wup: oh wat heerlijk!! En al lekke snel weer voor de echo!! Franka: van harte met je kleine GROTE meid!!!
Franka, als je nog meeleest hier: van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Suze! En Wuppie, goed zeg, weer een mooie echo gehad. Spannend he!
wuppie hoe ist? nou het is en blijft rustig hier franka lees je nog wel eens vandaag naar de intocht geweest van sint duurde allemaal te lang en sem was doodop hebben de boot de haven in zien koimen en hebben een x aantal pieten gezien maar verder helaas geen sint was te ver weg en duurde gewoon te lang sem was munt iedereen foed weekend
Leuk hoor, al die Sinterklaas intochten en schoentjes zetten etc. Hier alles prima, bijna klaar voor vertrek voor ons midweekje weg. We hebben er zin in!!!!!! De meeste van hier zitten dus ook actief op facebook! Leuk hoor om jullie verhalen en foto's te zien. Wuppie, Flyke komen jullie ook snel kijken op facebook? Ik mis jullie ertussen X Minka
Veel plezier Minka! Ik om net terug van mijn jaarlijkse weekendje met vriendinnen. Was weer heerlijk! Dit keer in NL gebleven: Maastricht! Wat een mooie stad en lekker winkelen! Aangezien bijna iedereen nu op Facebook zit ga ik mijn account op Hyves sluiten. Dan weten jullie dat. Niet dat ik jullie heb "ont-vriend" ofzo hahahahaha Vanavond hier de schoen zetten!
he ik heb ook FB dacht dat jullie het niet hadden . Hoe vind ik jullie? Oja mocht je me vinden niks over dit wondertje he niemand weet het nog
Hé Wuppie, ik zoek je wel even op hoor, en anders via Miriam, Me2, Jude, etc, we vinden elkaar echt wel En natuurlijk sttttttt over jullie wondertje, mag ik je straks op FB nog eens feleiciteren als je het bekend maakt hahaha. Me2, hier ook bijna geen actieve vrienden meer op Hyves, iedereen is over op facebook. Veel plezier met de schoen zetten. Hier al 1 1/2 geweldige dag op vakantie. We genieten volop en de meiden zijn uitgelaten !!!!!!!! Internet is soms even aanwezig, dus nu snel even van profiteren X van mij
Minka, zit jij nu dan toevallig op de Katjeskelder dan? En hoe bevalt het je daar? Heb je toevallig huisje nr. 303? Me2, leuk Maastricht, heb er 4 jaar gewoond tijdens mijn studie! Geweldig leuke herinneringen aan! Wuppie, ik heb je gevonden op facebook. Nee hoor, mondje dicht . Mir, snapt Sem het al een beetje met sinterklaas? Hij is nog wel een beetje klein denk ik. Rick begrijpt het nu goed, vorig jaar met 2 jaar nog niet echt. Nu is het pas echt leuk nu hij het begrijpt en het spannend vindt.
Minka: heel veel plezier nog! Fijn dat het bevalt tot nu toe! Wup: je hebt me gevonden op FB he! Nee, mondje dicht over dit wondertje! Jude: hier inderdaad sinds vorig jaar dat de Sint echt ging leven. Zo leuk! Schoen zetten was ook groot succes en nu is het bij alles: als je niet lief bent dan neemt de Sint je mee naar Spanje in de zak...megabrave kindertjes nu dus hahahahaha
hey ja sem begrijpt het nog niet echt oefenen liedjes leuk leuk. schoen gezet en beetje water voor het paard erbij en s morgens komt sem beneden en het eerste hey hoe kan dat nu het water is op. hij zag het kado niet eens hahaha. ik ga je zoeken wup en mondje is op slot maar hoe ist? meiden begrijp nog niks van facebook hoor maar dat komt vanzelf wel gr miriam en iedereen goed weekend ben weer deel druk. mijn vriendin is bezig met rotzooi verkopen en ik help haar zaterdag dan nieuw fornuis ophalen. daarna thuis koffie bezoek en s avonds feestavond van het werk. dan dinsdag is bart jarig dus volgende week ook drukke week pff hij heeft drie weken terUG een spijker in zijn been geschote nu is hij weer helemaal de oude. gelukkig niks blijvends geblesseerd. nou toedels gr miriam
Volgens mij heb ik nu iedereen gevonden op Fb. Heb even lekker tussen jullie foto's gesnuffeld leuk om te zien. Zuse met haar rooie wNgen wat een grote meid is dat al geworden. En fee wat een ukkepuk volgens mij gaat Guus juist heel groot grappig om dat verschil te zien. Hier gaat alles goed ben nu goed 9 weken. Heb maandag over een week weer controle en echo oh blijft spannend. Familie weet nog van niks wat af en toe wel moeilijk is, je verspreekt je zo makkelijk. Gister aten mijn ouders bij ons, dan kookt mijn moeder, dit doen we elke week. Had ze hamburgers, normaal vind ik dit heerlijk en nu kreeg ik het niet weg heb nog geen hele gegeten met een glas cola hoop niet dat het opviel. Sinterklaas vind ze hier geweldig ze herinnerd het zich ook nog van vorig jaar, zo leuk. Sophie zit sinds kort op zwemles geweldig vind ze het en ze leert echt zwemmen. Echt een aanrader voor energie rijke niet luisterende dondersteentjes
Wup: dan moet JP denk ik ook op zwemles Fee is idnerdaad echt een popje...Wel lang maar weegt maar een kilo of 11/12 met haar 2,5 jaar...Guus is een beer, maar wel lang en slank. Hij kan nu met 7 maanden al kleren aan van JP toen JP 12 maanden was! Klinkt goed bij jou al je symptomen!!
hey meiden wuppie, ben superblij voor je! echt! op naar de volgende echo, goed zo! ik zit niet of facebook, hubbie wel en soms snuister ik dan via zijn account, klinkt misschien stom maar ik ben nogal op mijn privacy enz gesteld en zit er liever niet op, ooit had ik aan een vriendin gezegd dat ik pas zwanger was, zij vertelde het door aan een andere vriendin die zette op FB tav hubbie, proficiat met brusje voor merel, terwijl mijn werkgever enz nog van niets wisten, meteen gebeld naar haar en ze heeft bericht verwijderd hier alles goed, hou hout vast dat beide meisjes hier niet ziek worden, wel beiden loopneus en soms hoest, vooral linde, maar geraakt er bijna vanaf voor de rest, hier blij, onze nieuwe keuken is sinds gisteren half geinstalleerd, maandag komen ze de rest afwerken en dan tien dagen wachten op ons werkblad, wordt hoog tijd want was ons echt behelpen, en dan weet je pas wel comfort een keuken biedt merel laatste tijd goed gaan slapen, echt ritme, structuur schema, eerst dit, dan dat, dan beertjes zetten op mijn schoot, dan verhaaltje lezen, dan wil ZIJ terug uit bed, het boekje terugleggen, alle beertjes naast hoofdkussen zetten enz pietje precies (helemaal mijn schoonma, ik ben meer de nonchalante, en hihi soms kan ik er niet goed tegen dat merel zo perfect is tov van mij, linde zal dan zijn als mij denk ik), nu slaapt merel eindelijk soms 2OU, ten laatste 2Ou30, is lange tijd anders geweest, ze is laatste tijd wel bleek, en valt smidddags in auto in slaap, vrijdag om 15u zat ze op overdekte speelplaats school op het bankje te wachten tot de bel ging en viel in slaap, maak me eigenlijk wat zorgen of het nog wel normaal is, nuja ze speelt en loopt ook veel op speelplaats school, temperatuurverschil binnen buiten .. ik ga toch maandag es naar apo vitaminen voor kids halen denk ik, baat het niet, dan schaadt het niet voor de rest is ze nogal tv verslaafd, vooral dora, grappig soms, merel engelse woorden te horen na aapen, "delicious" hehe linde slaapt meestal tegen 19u,echt een goed slapertje zoals ik, maar overdag slaapt enkel nog smiddags ook max 2u maar, soms doet ze me versteld staan, ze snapt en doet meer dingen dan ik dacht, ik zei daarnet kom we gaan opruimen zonder dat ik iets deed en ze nam zelf blokjes en in de bak gooien, deurtje open deurtje dicht doen kent ze ook al, maar ze kan soms zo koppig en stout ook al zijn , ik dacht altijd dat ze rustiger en braver zou zijn dan merel, maar niets van waar, in KDV zeiden ze me ook al dat ze merel overtreft hehe sorry voor mijn ego praat maar wou toch es van me laten horen voor iedereen het beste! veel liefs flyke
hallo iedereen nog internet daar???? hihi ons forumpje gaat precies bergaf ..:x hier linde rsv virus aerosol,merel virale infectie antibiotica enz ,hubbie ziek,voorlopig ik nog niet hehe,maar overal wel veel zieken zo te horen hou jullie goed! x flyke
Hé Flyke, we zijn er nog wel hoor Wat een zieken weer bij jou, bah, nooit leuk. Nu maar hopen dat het jou bespaard blijft. Mama's kunnen niet ziek zijn toch Jammer dat je geen fijne ervaringen hebt met FB. Alle actieve schrijvers van hier zitten ook op FB, daar komen nog wel wat verhaaltjes en foto's voorbij. Ik heb een clupje gemaakt, als je daar onder post, zien alleen de zsp meiden het, misschien toch eens proberen? Ik zou het heel leuk vinden. Anders stuur ik je wel eens wat foto's weer via de mail. Hier 2 superdrukke dames, volop genieten van ze maar oh oh wat kunnen ze druk zijn samen. Komt de sint ook in België? Wuppie, heb je nu nog een echo gehad gisteren? enne...... Nu snel terug naar mijn aardappels!!! X van mij