tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

    flyke Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ai vergeet ik nu hier te lezen met FB
    franka , jee al enkele dagen in onzekerheid
    die stomme symptomen ook he, zo onbetrouwbaar
    weet je, ze kunnen ook minder aanwezig zijn he, en kan het teken zijn dat het een jongetje wordt!

    gelukkig is die echo morgen al, was hij al maar eergisteren of vandaag, in ieder geval hou moed, ik had ook nooit vele constante symptomen, je lichaam kan ook al wat aan hcg gewoon geraken

    heel veel succes en ik kom zeker terug piepen hier
    liefs
    flyke
     
  2. franka

    franka Bekend lid

    12 nov 2006
    751
    0
    0
    Wat een verdriet.....
    Vannacht zwetend wakker geworden en lang liggen piekeren en huilen.
    Voor mijn gevoel gaat het echt, zoals de vorige keer.
    Symptomen zijn weg.
    Vandaag ook erg in de klas op de kinderen lopen mopperen, niet leuk.
    Ik zal blij zijn, als we morgen een verlossend woord krijgen (positief of negatief) dan kan ik misschien weer verder......
    Het zijn nog lange uren :(
     
  3. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ach meissie toch!
    Ik wou je hier even succes wensen voor morgen, maar je hebt net al gereageerd.
    Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas. Misschien is het toch gewoon de angst om alles nog een keer mee te moeten maken, misschien zegt je gevoel wat anders.
    Ik kan niet veel meer doen dan zeggen dat ik morgen ontzettend voor je ga duimen en aan je zal denken!.
    Dikke kus van mij
    Minka
     
  4. Jude

    Jude Bekend lid

    30 nov 2006
    654
    0
    0
    O Fran toch! Wat kunnen we voor je doen? Alleen maar heel hard duimen dat je het helemaal mis hebt! Nu wacht ik ook morgen in spanning af...
    Je hebt er niks aan, maar ik wil je toch nog even zeggen dat ik het erg herken. Ik wist het gewoon ook elke keer zeker dat het niet goed was. Steeds als ik voor een echo moest voelde ik niks meer. Heb met de 6, 8 en 10 weken-echo stress gehad zoals jij het beschrijft. Elke keer zat ik daar te wachten en heb ik tegen Jude-man gezegd dat het niet goed was... Ik denk pure stress en zelfbescherming tegen slecht nieuws. Dus het hoeft niks te betekenen dat jij dit nu voelt. Ik hoop het niet in elk geval... Hoop dat ik morgen met een big smile een berichtje van je kan lezen :)!
    Sterkte morgen!
     
  5. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: heeeel geheel succes morgen!!!! Hele dikke knuf!!!
     
  6. flyke

    flyke Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    franka :( wat een nacht heb je daar gehad
    je gevoel mag dan al zo slecht zijn, toch ga ik vr mijn motto, ik hoop en ik duim en ga ervoor: zeg nooit nooit

    heel veel succes vandaag, ik hoop echt dat je dit niet nog es moet doorstaan en ik goed nieuws mag lezen tonight

    liefs knuffel
    flyke
     
  7. franka

    franka Bekend lid

    12 nov 2006
    751
    0
    0
    Foute boel :(
    Vanmorgen Suze naar het kdv gebracht en terwijl ik haar optilde, voelde ik al een steek.
    op school naar het toilet gegaan, omdat ik wat voelde "lopen". Inderdaad bloedverlies :(
    Snel naar huis gegaan en straks toch maar naar het ziekenhuis om te zien, wat er mis was deze keer.
    Ik ga ook op uitgebreid onderzoek aandringen. 3 Miskramen en een vroeggeboorte is toch niet meer alleen domme pech???
    Kan even alleen maar huilen..... Franka-man is gelukkig onderweg.
     
  8. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hè nee Franka.....ik vind het zo ellendig voor jullie. Hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Hoop toch op een wonder. Knuffel!!!
     
  9. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Oog Meis neeeeeeee wat erg. Ik voel enorm met je mee voor nu een schouder die in gedachten bij je is en waar je op mag. huilen ik huilen huer mee. Liefs miriam
     
  10. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Oh nee Franka ik krijg de rillingen van je bericht:(
    Ik hoop nog steeds dat het toch goed is duim duim.
    Knuffel voor nu, hoe laat mag je langs komen?
     
  11. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Wil zo graag op julie reageren als ik daar echt een de tijd voor heb en rust in me hoofd.

    Marieke wat een klap als je zoiets te horen krijgt over zo'n klein meisje dat. Verwacht je gewoon niet:( Aan de andere kant je weet nu iets en kan daar misschien mee verder de goede hulp en begeleiding zoeken om met haar om te gaan.

    Minka gelukkig word jullie opvang over genomen. Volgens mij knappen jullie ook helemaal op van dat koude weer lekker sleeën schaatsen en heerlijk buiten.

    Me2 gaat het bij jullie nu beter volgens mij is het met Guus ook best heftig geweest, zag al een verdwaalde kriebel voorbij komen ik denk dat dat nooit ophoud;).

    Jude je heb gelijk ik laat er heel weinig over los. Soort bescherming het moet nog niet te normaal te zeker zijn dat het ook allemaal goed komt.
    Elke keer als ik denk als een normale zwangere dan komt ook dat angst gevoel weer terug.
    Sophie is ook zo enthousiast ik wil haar zo graag een broertje geven.

    Miriam heftig de kamer van Sem wegdoen, en echt de knoop door gehakt dat het zo goed is. Ik snap je wel hoor het geeft rust je kan verder geen rekening meer houden met en gewoon genieten van je mooie ventje( oh wat lacht hij lief)

    Nou ik hoop dat we weer eens kunnen afspreken en dat bij iedereen snel het zonnetje gaat schijnen.

    Oja we weten de naam en die is voor ons groepje niet uniek :D wel een eer natuurlijk.
     
  12. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #932 Me2, 10 feb 2012
    Laatst bewerkt: 10 feb 2012
    Franka: kan het niet van me afzetten waar jij nu weer door heen gaat emotioneel.....Je kan en mag hier natuurlijk huilen en schreeuwen. Wij luisteren wel.

    Wup: nou zoveel jongens zijn er niet in ons groepje hahahahaha
    Dan is het in ieder geval een leuke naam!! Mooi hoor! Ik kan me voorstellen dat je nog niet wil denken als ene echte zwangere. eerst maar eens gezond en wel dat kindje op de wereld zetten. Ik kan het me voorstellen. Heb het zelf ook altijd gehad in mindere mate natuurlijk maar dat ging wel altijd door mijn hoofd. Wilde nooit iets zeggen waardoor ik de Goden zou verzoeken.
     
  13. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Franka lieverd heb je uitslag ik denk de hele dag aan je
     
  14. franka

    franka Bekend lid

    12 nov 2006
    751
    0
    0
    In het ziekenhuis was het direct duidelijk..... het is echt mis.
    Ze konden deze keer zelfs geen vruchtzakje vinden :(
    Meteen bloed moeten prikken om te kijken wat de hormonen de komende dagen gaan doen. Maandag hebben we telefonisch contact met de eerste uitslag en daarna opnieuw prikken.
    In de vakantie hebben we een gesprek met de arts en dan hopen we wat meer antwoorden te krijgen op onze vragen.

    In ieder geval ONDERZOEK!!! En we laten ons niet weer afschepen.
    Misschien klinkt het volgende héél raar, maar ik wil het wel weten. Bij alle drie de miskramen had ik van het begin af aan direct het gevoel, dat het een jongetje zou zijn. Ook deze keer waren we al uit de jongensnaam. Bij Suze had ik ook direct het gevoel, dat het een meisje was. Aangezien mijn gevoel in de zwangerschap zo sterk is (ook m.b.t. de miskramen) vraag ik me af of ik niet het geslacht zou afwijzen?
    Heeft iemand hier ooit iets over gehoord?

    De bloeding heeft ook doorgezet, dus het is definitief einde oefening :(

    Ik probeer later op iedereen te reageren. Ik ga nu eerst ons meisje extra knuffelen!

    X Franka
     
  15. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Denk ook aan jullie Franka!
     
  16. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Franka: tegelijk gepost!! Jeetje jeetje jeetje toch....vreselijk!!
    Ik ben geen arts maar heb wel echt vaker gehoord dat een bepaald geslacht niet goed gaat. Wij hebben vrienden waarbij hun oudste gehandicapt is vanwege een chromosoom afwijking die zij beide hebben die heel zeldzaam is en dus niet uit reguiliere testen komt en normaal worden die kindjes niet eens geboren. Zij heeft daarna een gezonde dochter gekregen en toen een stuk of 4 miskramen gehad, maar zij wist dus toen al dat ze dit had. Tenslotte weer een gezonde dochter.
    Ga inderdaad op zoek naar antwoorden en laat echt alles uitzoeken. er is hier op het forum een goed topic overherhaalde miskramen en het blijkt toch wel dat ze in NL niet altijd even ver en grondig zoeken.....
    Nogmaals een hele hele dikke knuffel......
     
  17. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, dit mag gewoon niet.............:(
    Franka, wat ontzettend erg, en dan je gevoel.........die was (helaas) zo juist. Ik vind het echt gewoon ongelofelijk.
    Het is zo ONEERLIJK!!!
    Verschrikkelijk dat jullie dit weer moeten doorstaan.
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
    En hoop echt dat ze (snel) onderzoeken gaan doen.
    Een hele dikke knuffel voor jou!
     
  18. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    och meissie toch!
    Jeetje waarom???????? Je voelde het al aankomen, maar toch je blik op de echo....pffff vreselijk!
    Knuffel je kleine meisje maar extra en Franka-man ook.
    Heel veel sterkte neem de tijd om alles op een rijtje te zetten en laat alles goed uitzoeken later.
     
  19. flyke

    flyke Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    helaas ... :( je intuïtie en dan vanmorgen die steek enz dus toch verkeerd afgelopen ... heel veel sterkte, dikke knuffel, weet niet goed wat zeggen en wil ook niets verkeerd zeggen, dus hou ik het ff hierbij
    (momenteel ook barstende hoofdpijn heb niet veel inspiratie, sorry)

    in ieder geval, zoals je zegt, kan toch geen toeval meer zijn en misschien klinkt je redenering wel, klinkt in ieder geval logisch, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en effectief zo snel mogelijk antwoord krijgt op jullie vragen en je dit de volgende keer niet meer hoeft mee te maken

    veel sterkte
    flyke
     
  20. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Franka neeeee toch je gevoel juist:( geef je gelijk dat je onderzoek wil,toeval geloof ik ook niet meer in na een paar keer. Zoals me2 al zei er is hier een heel goed topic over meerdere mk en die meiden hebben zoveel uitgezocht.

    Wie weet komt het door een gevoel ik snap je wel een meisje geloof je in want dat is eerder al gelukt een jongetje nog niet.

    Knuffel voor nu voor jou maar ook voor je man.
     

Deel Deze Pagina