tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36

Jaaaaaaaaaaaaaa wat een goed nieuws zeg!
    ben hier helemaal blij voor jullie!
    En een jongetje erbij, super leuk natuurlijk!!
    Wat fijn dat alles tot nu toe goed is, ben je opgelucht?
    Hoe is het verder?

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bedankt wup.
    Heb net mijn schoonmoeder gebeld dat ze ijsjes moet geven.
    Hopelijk neemt ze ze (normaal heeft ze daar geen problemen mee) want ze heeft verder nog niks gegeten vandaag, wel gedronken gelukkig.
    Ze heeft wel vaker keelontsteking gehad en daarna bleek ze dus pfeiffer te hebben. Hopelijk komt het deze winter niet zo ver.

3. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hallo, even snel een teken van leven van mij, heb problemen met inloggen, snap er niks van...

Marla, van harte gefeliciteerd met Amber! Wat is het snel gegaan en een erg origineel kaartje!

Me2, fijn dat alles er goed uit lijkt te zien en weer een jochie :), leuk hoor!

Franka, gefeliciteerd met je neefje! Gelukkig toch goed gekomen met je zus en hem! Wel een heel naar verhaal over die tweeling, bah...

Marieke, succes met hele dagen werken en sterkte voor Neia. 9/11 naar het ziekenhuis dus, ik zal dan waarschijnlijk niet aan je denken :D, dus nu alvast succes!

Hier gaat het al weer veel beter vergeleken met in het begin gelukkig, het voelt dan wel gek om me te laten opereren, maar ja, ik heb geen illusies dat het nu nooit meer terugkomt. Binnenkort meer, ik ga nu eens mijn bedje in.

X
    Jude.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jude teken van leven bij jou moeite met inloggen bagger meid
    maar nog even he en dan de operatie niet tegenopzien hoor

me2 een jongen wat leuk en wat fijn de eerste uitslagen al

marieke jij gaat nog niet zo hard he bah neia ziekjes aaah sneu

rest even later heb echt geen tijd moet werken dus ga er vandoor

liefs miriam

5. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Jippie me2 van harte meis, goede uitslagen zijn altijd een reden voor een feestje he!!!

en nog een jongen erbij zal JP fijn vinden, kan hij later lekker mee voetballen!
    En fee heeft dan twee grote broers die haar beschermen hi hi hi!

super nieuws meis!!

geniet ervan!

He marieke wat vervelend dat je meiske ziek is, ja dan wil je het liefst bij haar zijn! beterschap1!

jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden moet werken vandaag maar iedereen een fijn weekend
    en de ziek zwak en misselijke meiden beterschap

gr miriam

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    #107 flyke, 31 okt 2010
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
    hey meiden

in sneltempo alles bijgelezen

wat zie ik, dikke proficiat marla met jullie dochtertje AMBER!
    wat een vlotte bevalling zeg, leuk! geniet ervan!

franka, jij ook als tante en hopelijk sterkt je neefje vlug aan dat hij de couveuse mag verlaten!

jette, als ik het goed begrijp opgenomen geweest in het ZH en vermoeden MK of zo? hopelijk beter nu! verzorg je he!

minka, nog altijd last van je wonde, hulp van de osteo?

neia en jude, blijkbaar alle twee met pijn te kampen, hoop dat jullie er snel van af geraken!
    marieke, hopelijk neia niet te ziek?!

me2, een vruchtwaterpunctie gehad, en proficiat met jullie tweede zoontje gelukkig al vlug de meeste resultaten gekend en goed!

wuppie, vind ook dat je zo sterk overkomt hier, wat is sophie een leuke blonde meid, en wat een grote trommel zeg :)

mir, wel handig als je zo zelf alles kan doen met je haren, ik overlaatst ook es kleurshampoo gedaan bij mezelf, vind ik altijd zo een smeerboel, alles afdekken en doen en dan toch een spetter hier of daar :) sem een echte blonderd he!

amber, alles goed met de kids?

neeke, alles goed?

oja, wie was het nu weer, wuppie, die gaat hardlopen,
    sterke tijd hoor en lange afstand!

ik ga nu ook al een tijdje lopen minstens tweemaal, meestal driemaal per week (start to run op weg naar de 5km) en het doet me echt goed en samen met combinatie op voeding letten al enkele kg's kwijt en blijkbaar is het er goed aan te zien want velen die me tijdje niet zagen zeggen, jij bent vermagerd, en dat motiveert me ook om terug verder te doen :) tis wel praktisch wat zoeken om te gaan lopen, hubbie moet thuis zijn, of de meisjes moeten eerst in bed zitten of het is slecht weer

merel vaak stoute kuren, en imiteert nu mij tov Linde als ze iets doet wat niet mag, bv. handjes in de mond steken: ze kijkt boos en steekt haar vingertje gebiedend op: mag niet! wel grappig, in januari mag ze naar school, zal veel veranderen vrees ik, nog meer 's morgens drukte om zeker op tijd op school te zijn,
    linde is verder megavrolijk en lacht de hele dag door
    ook wat verlof genomen en ben nu thuis tem woensdag, leuk!

oja, wat ik es gedaan heb een gesneden ui bij linde haar bed gezet, geeft een sterke geur af maar heb wel het gevoel dat het helpt bij haar, zou oa ook de slijmpjes dunner maken en is goed tegen verkoudheid enz, en vind toch dat haar hoest er niet op verslechterd is, heb deze nacht nog es ui gezet :)

liefs
    flyke

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey flyke lange post haha gezelli

ja het is makkelijk als je je haar voor het grootste gedeelte zelf kan doen. en ik ben gewoon niet iemand die nu een kleur er in doet en dat houdt ik hou van verandering.
    het is leuk om eens iets anders te hebben vind ik zelf dan he
    maar het is wel een smeerboel laat ik nu van smeren houden haha

je kan vrij goedkoop een kapmantel kopen hoor zo eentje als bij de kapper dan kan je die omdoen grote handoek kopen en klemmen dan ben je al een heel eind voor de smeerboel.

maar je hebt lang haar en dat is wel lastiger zelf doen hoor.

straks verjaardag mijn dinnentje is 30 jaar geworden dus straks daar gezellie heen.

nog even mij zelf oplappen ben vanmorgen druk geweest met oude auto leeghalen tjee wat kun je toch veel verzamelen in zo'n auto haha
    iedereen een fijne zondag met dit niet al te heerlijke weer.

liefs miriam

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hier weer een berichtje van mij, ik heb het erg druk gehad afgelopen week. We gaan onze hypotheek oversluiten en omdat de rente ging steigen moet alles op heel korte termijn!:$. hihihi ik ga nu voor de 3e keer mijn eigen huis kopen, krom he! Maar we gaan er straks wel 150 p/m op vooruit, dus erg welkom!
    Woensdag naar de osteopaat geweest en do+vr erg veel pijn gehad. Ik kon niet meer fatsoenlijk opstaan uit mijn stoel, alsof ik 9 maand zwanger was, maar nu nergens geen last meer van. Heb het er wel voor over als het nu beter gaat!
    Eline is gisteren flink geschrokken van Halloween, zoooo zielig. De buurkinderen stonden voor het raam met maskers op(had de lamellen nog niet dicht en het was al donker). Later liep ze naar de achterkant en kwam gillend terug, helemaal vastklampend aan me.
    Ook wou ze geen sterretjes en maan meer kijken voor ze ging slapen. Hoop dat ze het snel kan vergeten.
    Leonie is heel erg verkouden, steeds hoesten en dan is ze weer even wakker. Maar ondanks dat blijft ze vrolijk en komt me overal achterna gekropen.
    Eline krijgt nog een harde kluif aan haar zusje. Ze pakt alles wat Eline vast heeft vast en Eline zegt dan, mama, Leonounie in de box! Of ze kruipt op de bank, daar kan Leonie niet komen hahaha.

Me2, een jongetje erbij dus! maar het belangrijkste is dat de 1e uitslagen goed waren. Gefeliciteerd! Nog last van je stene gehad?

Marieke, Neia weer zo erg ziek, ze krijgt het wel te pakken de laatste tijd. Hoop dat het snel beter met haar gaat. En je knie... al weer iets verbetering. Succes met de therapie deze week.

Flyke, lekker een paar daagjes vrij! heerlijk! Lekker van je meiden genieten. Merel dus ook al zo'n boefje, leuk he!
    Ik zal ook eens een ui naast haar bedje leggen, heb het nog nooit gedaan moet ik zeggen.

Moet het hierbij even laten.....dacht het even rustig te hebben op het werk, maar ze verwachten actie van me:)

Tot snel
    X Minka

10. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Flyke wat goed van je dat je ook bent gaan lopen. Je zal zien als je eenmaal even bezig ben zie je ook sne resultaat kwa afstand/snelheid en dan ben je al gauw verslaafd:D. Tijd vinden is wel even lastig ja maar het kost al een stuk minder tijd dan eerst naar de sportschool.
    Mannetje werkt ook bij een band en daar kwam die grote trommel van ze vind het geweldig.
    Sophie doet ons na met de honden dingen verbieden zegt ze ook met zo'n vingertje nee, af, blijf ,mag niet.

Minka ha ha Eline word achter volgt door haar zusje zie het al helemaal voor me. Wat sneu dat ze zo geschrokken is hoop dat ze gauw weer sterren durft te kijken. Hier gelukkig geen halloween wel Sint Maarten denk dat ik vlucht dit jaar echt niet leuk met 3 blaffende honden.

Miriam heb je hem al :D.

Jude nog 8 dagen snap dat het gek is als je je weer goed voelt maar een defenitieve oplossing kijkt me ook wel fijn. Gaan ze een stuk vast zetten van je rug of doen ze dat tegenwoordig niet meer?

Hier een heerlijk rustig vrij weekend gehad met zijn drieen geen bal uitgevoerd alleen maar lekker rust uitslapen eindelijk weer eens en met Sophie spelen en natuurlijk even hardlopen perfect zo.

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Stress stress en nog eens stress... :(

Hier gaat het even niet zo goed... Ik slaap al een paar nachten nauwelijks, wel heel moe, maar ik lig dan tot half 4 wakker! Kan gewoon niet in slaap komen. Stress voor de operatie misschien, maar ben ook aan het afbouwen met de medicatie en slapeloosheid kan een bijwerking zijn, pfff... Vanochtend ging de wekker om kwart voor 7, nou dat was dus niet leuk. Verder nu weer een hele stijve rug (gelukkig wil ik bijna zeggen, ben zo bang dat ik volgende week niks voel en dan voelt een operatie zo raar; ik wil het wel nog met de dokter bespreken of hij wel kan opereren als ik op dat moment geen klachten heb, ik wil het gewoon zeker weten dat het geen probleem is).

En verder, Jude man is weer naar Azie en Rick is sinds zaterdag bij mijn schoonouders in Rotterdam en nu is hij ziek geworden. Hij was erg benauwd en hoesten en zo, dus ze zijn naar de huisarts gegaan en die heeft hem doogestuurd naar de kinderarts. Die vond het toch beter als hij opgenomen werd, het is niet zeker of hij vannacht ook moet blijven, maar dan blijft mijn schoonvader slapen. Morgen dan nog testen of hij ergens allergisch voor is, en ik hoorde termen voorbij komen van sprays geven en zuurstof...mijn arme mannetje! Ik vind het zo erg dat ik daar nu niet ben! Het ging nu al veel beter begreep ik, maar hij was zo'n zielig vogeltje geweest hoorde ik, m'n hart brak. Als hij echt langer moet blijven, dan ga ik er morgen wel naar toe, vandaag lukt het niet meer (ben alleen thuis dus en met mijn slaaptekort durf ik nu de auto niet in en ik heb dat stuk sowieso nog nooit alleen gereden :$). Ik denk dus niet dat ik vannacht beter ga slapen...

Hopelijk snel beter nieuws..

X
    Jude

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    jude wat schrikken en wat vervelend dat je nu niet bij je mannetje kan zijn :( Dat dit nu net nu moet gebeuren dan jude man er niet is.
    Gelukkig zijn je schoonouders oplettend en naar de dokter gegaan hij is nu in ieder geval in goede handen in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze gauw weten wat het is.
    Goed dat je niet gaat rijden als je het niet vertrouwd.

Om een beetje rustig te worden voor de operatie kan je mischien homeopatische druppeltjes nemen bach nog wat heet het.
    helpt in ieder geval goed en kan je mischien weer slapen.

Een hernia heb je toch? Die zien ze ook als je geen last heb je ziet toch een uitstulping tussen je wervels als het echt zeer gaa doen zoals laatsts komen je wervels helemaal op mekaar en zitten je zenuwen knel.

Hoop dat het gauw weer beter gaat voor je operatie en dat je je met een gerust hart kan laten opereren.Warme melk en naar bed Sterkte meis knuffel.

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Oh Jude, dikke virtuele knuf van mij.
    Ik hoop dat je op dit moment weer wat uitgerust bent en in Rotterdam bij je mannetje. Ik hoop dat Rick al weer een stuk is opgeknapt. Je hebt het wel erg moeilijk zo deze tijd. Vooral nu je grote mannetje weer weg is.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie weer snel, gezond samen zijn

X Minka

14. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    Jude meis, wat vreselijk, je kindje ziek en je kunt er niet bij zijn, vreselijk lijkt me dat!!!

en je bent ook nog alleen omdat je man weg is, vreselijk!

Hoe gaat het nu met rick??

je moet het me even niet kwalijk nemen hoor maar waarom zijn jij en Rick niet bij elkaar, heb er vast overheen gelezen of niet in me opgenomen SCHAAM SCHAAM SCHAAM!!!!

ik hoop dat het gauw wat beter met jullie gaat!!!

liefs
    jette

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jude beterschap meid met de kleine man en met je zelf
    wat naar dat je daar nu niet bent en met je toch nog rijangst bah meis

hoe is het nu inmiddels met kleine man?

marieke las op hyves dat je ziek bent beterschap je krijgt echt letterlijk alles teglijk he bah

ik ben zo blij met onze nieuwe auto rijdt goed inparkerene
    is even weer wennen haha maar verder echt een super auto ben er blij mee.

verder enorm druk met extra werken werk deze week bijna 34 uur dus echt druk druk
    hoop volgende week iets meer tijd te kunnen vinden om uitgbreider te posten meiden doei doei
    liefs miriam
    o ja me2 heb jij al de rest van de uitslagen?

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier een flinke buikgriep. Heb ik echt nooit, nou heb medelijden met iedereen die het gehad heeft. Jeetje wat kun je je dan brak voelen zeg. Gelukkig gaat het nu al ietsje beter, heb sinds gisteravond niet meer overgeven.
    Neia is ook heel erg ziek geweest, we zijn afgelopen donderdagavond nog met haar naar de huisartsenpost geweest. Ze heeft een keelontsteking en een luchtweginfectie met veel slijm.
    Ze heeft ivm haar verleden een ab kuur gekregen, begint nu eigenlijk pas te werken, alleen ze hoest nog flink en kan nog niks eten. verschrikkelijk als die kleintjes ziek zijn.

Jude, wat een ellende meis. Hoe is het nu met Rick? Is hij weer bij je schoonouders? Hoop zo dat hij niet opgenomen moest worden. Wat verschrikkelijk voor jou dat hij juist op dat moment aan de andere kant van het land zit en jij er niet heen kan.
    Je hart zal best gebroken zijn, hopelijk kun je hem nu weer knuffelen.
    Hoe heb je het voor volgende week geregeld?
    Weet je al hoelang je in het zh moet blijven?

Miriam, jeetje dat is veel uur werken zeg. Petje af, succes met de drukte.
    Super dat jullie auto zo goed bevalt.

Marla, hoe is het met jou en je meiden?

Me2, heb je de verdere uitslagen al gekregen?
    Hoe is het met de steen, is hij er al uit? Moet elke keer aan je denken.

Minka, wat goed zeg dat die osteopaat echt helpt, ondanks dat je er de dagen daarna wel even extra last van hebt.
    Ah arme Eline, geen fan van Halloween dus haha. Hier wordt er niks aan gedaan.

Flyke, heb je genoten van je vrije daagjes? Lekker hoor even zo tussendoor.
    Wat knap zeg dat je gaat hardlopen. Ik ben niet zo'n sportief typje, maar ben eerlijk gezegd wel jaloers. ;)
    Spannend dat Merel in het nieuwe jaar naar school gaat. Is dat voor hele dagen? Neia gaat na de kerstvakantie voor het eerst naar de psz dat is 2 ochtenden in de week en ik heb er nu al buikpijn van hihi.

Franka, hoe is het met je? En met je zus en neefje? Zijn ze ondertussen al thuis?

Wup, lukt het bij jou een beetje met het lopen?
    En hoe is het met Sophie?

17. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey marieke ik weet hoe jij je voelt meis, ik heb ook een fikse buikgriep gehad en ben er zelfs mee in het ziekenhuis beland, ontsteking in de darmen en in de blaas plus uitgedroogd.

dus sterkte meis!!

ik ben inmiddels ook weer ziek mijn keel doet zo zeer, heb enorme opgezwollen klieren, kon wel een keel ontsteking zijn wordt er helemaal gek van ben constant ziek de laatste tijd!
    heb een wallen onder mijn ogeven niet normaal ben hardstikke bleek!
    Ook dominique was ziek vannacht, ze kon slecht in slaap komen en had toch warme benen en voeten, niet normaal heb het een uurtje aangezien maar toen gloeide ze helemaal dus heb ik haar een zetpilletje gegeven en toen sliep ze vrijwel direct in!

ach ook zoo aandoenlijk toen ik haar vroeg zal mamma je een zetpilletje geven riep ze nee mamma geen tablettje tussen mijn billen doet zeer!! ach mijn hart brak, toch heb ik haar overtuigd dat het beter was en toen ik het had ingebracht zei ze deed niet zeer mamma!!!

Vanmorgen was ze een stuk beter!

We zouden dit weekend weg hoop maar dat we dan weer zijn opgeknapt!!!

liefs'
    jette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou zieke meiden beterschap jette hoop dat jullie toch lekker weg kunnen dus beter worden jullie daar

ik ga werken zo gr mir

19. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hoi, even snel een egoberichtje, we zijn eindelijk gistermiddag pas teruggekomen met Rick. Met hem gaat het weer goed, maar ik ben echt gesloopt, ik heb al sinds zaterdag eigenlijk nauwelijks geslapen... kan wel janken van de moeheid. Ik troost me er maar mee dat ik na dinsdag gewoon niks mag en kan even, dus dat ik dan uit kan rusten... Alleen wel vervelend voor Jude-man, die moet hier dan alles draaiende houden!

Rick moest echt zuurstof hebben, het gaat nu dus weer goed, maar we moeten nu allerlei spul toedienen via een inhalator. Helaas moest dat gisteren om de 3 uur, vandaag om de 4 uur en zo afbouwen. Dus vannacht moest de wekker om 1 uur en om 4 uur :$... Rick zelf heeft veel aandacht gehad, die vond het allemaal wel prima en we keken uit op de EHBO, er kwamen veel ambulances steeds (tatu tatu's), dat vond hij prachtig! Jude-man kwam een dag eerder terug uit Azie, want ik trok het echt niet. Ik zat de hele tijd met mijn schoonouders, ze bedoelen het goed en ik vond het ook fijn dat ze er waren, want alleen gaat het ook niet, maar op een gegeven moment kwamen ze in een te kleine ruimte te zeer in mijn "comfort zone", ik werd er echt gek van! Dus ja, ben erg blij dat we weer thuis zijn! Nu moeten we over een paar weken op nacontrole bij de kinderarts, maar dat doen we gewoon hier bij ons, daar gaan we niet voor naar Rotterdam!

X
    Jude.

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

jeetje Jude, wat heftig. Hele dikke knuffel....

Me2, sorry voor mijn late reactie, maar wat super dat de uitslag goed was!

meiden, heb weinig tijd, sorry sorry

Deel Deze Pagina