Hee Wuppie, ik denk ook aan je! Ik vond het gedichtje van Mir ook erg ontroerend. Goed aan jezelf denken en ik hoop dat deze dag en maand snel voorbij gaan en je weer naar de toekomst kunt kijken. Wat Mir al schreef, hier gaat het best goed. Ben voorzichtig bezig met fysio en probeer straks even naar buiten te gaan, even frisse lucht. Zal wel tegenvallen denk ik, maar komt wel. Er is nu al een week voorbij. En aan liggen en niks doen wen je ook wel een beetje, ha ha! Iemand vroeg er naar of ik hulp heb, Jude man werkt veel vanuit huis dus is gewoon hier bij mij, erg handig! Hij is nu even niet in het buitenland. Minka, ik heb je niet op tv gezien! Nog extra op gelet! En Marieke, wat rot van je knie, hopelijk niet nog een operatie Groetjes aan de rest. X Jude.
Lieve wup: heb gisteren veel aan jullie gedacht. Elke keer als ik naar mijn zoon keek dan moest ik aan jullie ventje denken en het verdriet van het gemis..... Hoop dat je nu meer rust krijgt de komende tijd. Ik zie dat je jezelf in ieder geval goed hebt verwend gisteren (ben al 4 jaar gestopt met roken maar heb er nog steeds zin in). Hoop dat je net als met Sophie over 9 maanden een mooi gezond kindje krijgt Hele dikke knuffel vanuit hier....wij vergeten niet..... Jude: fijn dat je man zoveel thuis is!! Zal wel lekker zijn ja. Gelukkig kan je dus al weer naar buiten al is het maar even! Volgens mij ga je echt al vooruit! Nog maar 5 weekjes te gaan...... Klinkt lang maar zijn zo voorbij en je zal natuurlijk ook steeds meer kunnen!
Hi Ik had gisteren mijn eerste echo, maar kreeg eigenlijk slecht nieuws: vlgs mij was ik 8weken zwanger, en zou het vruchtje 2cm zijn, gisteren was het slechts 4,7 mm, vruchtje maar geen hartje te zien en vlgs de grootte slechts 5weken en paar dagen. Gynae zei dat ik rekening moet houden met mk, kan zijn dat vruchtje paar weken gestopt is met groeien, blijft wel klein waterkansje dat het vruchtje achter is of mijn eisprong later, maar ik hoop er niet meer op. Gynae zei mij zelfs als je bloed verliest dat ik naar spoed mag enz. Ze zei dat ze zich niet 100% uitspreekt, na zo een 1e echo, maar ik er best rekening mee hou... 6november moet ik terug, en dan weet ik het definitief, ik ga er toch al 80%vanuit dat het vruchtje gestorven is. Ik heb alle moed verloren en heb al constant gehuild, mijn man daartegen kan er niet tegen dat ik mij zo laat gaan, hij zegt dat ik er op deze manier zal voor zorgen dat het zeker op een MK uitdraait... Een collega van mijn man zei hem dat ik ipv 8weken, slechts 6 weken ben, mijn laatste ongi was 29/08, 2weken erna de bevruchting en dan pas mag je beginnen rekenen, haar gynae had dit ook verteld, ik heb hier alle twijfels over... Ik wil het realistisch zien, maar hij wil dat ik het positiever bekijk.... sterkte aan alle meiden hier, groetjes flyke Dit schreef Flyke op 27 oktober 2006, ik had me nog zo voorgenomen deze datum niet te vergeten maar heb er dus toch niet eerder aan gedacht. Meiden, allemaal nog van harte gefeliciteerd met ons 4 jarig bestaan! Ik ben nog steeds dolblij met jullie! Dikke kus Minka
Wuppie, de beruchtte datum is voorbij, ik hoop dat je je verdriet hebt kunnen uiten. Vergeten mag en zul je het nooit, nu op naar de toekomst, een mooi ei wat uiteindelijk een brusje voor Sophie en jullie mannetje gaat worden. Jude, fijn om even frisse lucht te hebben buiten. Goed om te horen dat Jude-man thuis is en veel voor je kan doen. Rustig aan doen meid! Ik ben niet op TV geweest, maar we waren er wel hihihi was erg leuk. Kan (weer) niet op iedereen reageren ben op het werk even snel in mijn pauze..... nog 1 1 / 2 dag en dan 2 1/2 week vakantie, heb er zin in!!!!!!!
who alweer 4 jaar waar blijft de tijd voor mij volgende maand ook alweer 4 jaar na de eerste mk de dag dat gewoon even kinderen krijgen voorgoed weg was het naieve was eraf en de realiteit kwam er voor terug. Vind het wel heel bijzonder dat wij hier nog steeds kletsen en gelukkig zijn er ook een hele hoop mooie dingen gebeurd in die 4 jaar Jude gelukkig kan je gaan opbouwen hoop dat het elke week wat beter gaat en je snel weer op de been ben zonder pijn. Allemaal bedankt voor de steun en dat jullie aan mijn engeltje hebben gedacht volgens heeft hij het gevoeld want het was hier de hele dag schitterend weer. De rust lijkt ook wel weer een beetje teruggekeerd in me hoofd, scheelt ook dat me rug beter gaat waardoor ik geen hoofdpijn meer heb.Ga weer vol voor de toekomst en gelukkig is 2010 bijna voorbij.
Minka: jaaaaaa al 4 jaar!! Ongelofelijk en jullie zijn zo'n steun voor me geweest en nog steeds!! heerlijk! Jij lekker bijna vakantie!!!!! Wup: hoop echt dat je nu meer rust krijgt...gelukkig voel je je lichamelijk ook beter dat scheelt dank ik inderdaad veel! Ik moest ook denken afgelopen september dat mijn mk al 4 jaar geleden was en dat daarna al die dingen die zo vanzelfsprekend waren dat niet meer zouden worden.....waar blijft de tijd.....
hey meiden heb vlug wat teruggelezen maar niet alles jude, nog een goed herstel gewenst! me 2, proficat met de goede echo en onderzoeksresultaten wuppie, sorry, ben te laat, maar alsnog een dikke knuffel en nogmaals chapeau ik vind dat je heel sterk overkomt, ondanks alles en wens je echt het allerbeste toe voor de toekomst hier druk druk zoals altijd als ik vlug even wat tijd heb, ga ik gaan lopen hier verder wel goed linde erg lief en braaf, al ziet ze wel erg af van merel soms vandaag nog in linde haar teentje gebeten .. verder heeft ze sinds zondag een week al geen speen meer, hebben we gegeven aan de sint ik zag ook de sint in harderwijk en dacht al, daar woont iemand van ons forum, minka dus allez ik ga vlug naar bed toe, morgen dag werken en vrijdag vertrekken we op weekend naar jaarlijkse traditie met groepje vrienden , (anders weekend van 1O november) en inderdaad vier jaar geleden dat ik toen na curetage vertrok op weekend, herinner het me nog zo goed allemaal heel veel liefs en beste voor iedreeen flyke
meiden ik heb last van jaloerse gevoelens en het onderdrukken of net doen of ze er niet zijn lijkt bijna niet meer te lukken het is zo klote zo'n gevoel, iedereen om ons heen brengt ons het vrolijke nieuws dat ze weer zwanger zijn. even een lijstje zodat je weet hoeveel mijn vriendin nancy april uitgerekend mijn andere vriendin janine uitgerekend juni mijn collega vriendin uitgerekend in juni mijn collega wordt papa uitgerekend juni en een kennis die ik ken via vlinderpagina uigerkend eind mei en eentje een kennis uitgerekend begin april ik wordt hier zo moedeloos van ik wil ook zo graag mijn hart schreewt bijna zou ik zeggen om nog een kindje hier. maar het kan gewoon nog niet bart staat er wel steeds meer open voor maar het kan niet. Eerst moet sem naar school gaan. en ik geniet echt wel van sem maar ben soms zo bang dat het toch ondanks dat we er over gepraat hebben en we het eens zijn dat er ooit nog een keer serieus over gesproken moet worden of er nog een kindje kan en mag komen het er niet komt. Weet niet een gevoel wat me soms bekruipt dat het hier gewoon klaar is en ik ben niet klaar. stom he zo ineens is dat gevoel er weer dat wij niet meer aan bod gaan komen dat de angsten te groot zijn. En dan niet voor mij hoor maar voor bart. En ik moet telkens weer blij zijn met de blijde berichten van dat er ergens anders wel uitbreiding komt. soms ben ik gewoon een raar mens die zich zelf niet eens begrijpt en er dan dus ook niet mee naar buiten komt om er met een ander over te praten behalve jullie dan. en vandaag dacht ik nu zet ik het er neer maar eerst moest wup haar dag voorbij zijn. knuf hoor meis rest sorry even ego bericht van mij
Miriam eerst even een knuffel. Het is logisch dat je jaloerse gevoelens heb want jij verlangt gewoon naar een tweede kindje en dat zet je niet zomaar even weg. Eigenlijk moet je gewoon weten waar je aan toe ben want dit vreet. ( ik weet het omdat wij altijd zeiden 1 is genoeg en toen begon het bij mij te kriebelen werd daar heel onzeker van wat als hij niet wil) Heb je alle opties kwa een volgende zwangerschap al eens uitgezocht? zoals lotgenoten andere ziekenhuizen/medicijnen. En natuurlijk met Bart om de tafel uit mijn ervaring scheelt het al als je weet dat je er allebei achter staat en het nog iets is wat je mee mag maken ook al is het in de toekomst. Stel je doet het wel al dan mag je 6 maanden zo goed als niks toch, Welke dagen zit je dan met Sem alleen?
lieve Wuppie, sorry dat ik niets heb laten horen op de moeilijke dag. Maar aan jouw engeltje denk ik, absoluut. En wat ´n lieve en wijze woorden aan Miriam... Knuffel voor jou!! Mir, ik begrijp je jaloezie heel goed. Niets menselijks is ons vreemd. Het verlangen kan zo groot zijn, dat weten we allemaal. Als ik je zo hoor dan is ´als Sem vier is´ veeeel te ver weg voor jou. Zijn er speciale redenen dat Sem eerst vier moet zijn? En zou 't kunnen zijn dat jullie er niet echt over praten omdat de angst ook nog zo groot is? Na Danique was de angst natuurlijk huizenhoog en Sem was godzijdank helemaal gezond. Misschien dat jullie dat ook niet op 't spel willen zetten...weer door de onzekerheid en de angst. Ik zou 't zelf namelijk wel hebben. Net zoals de miskraamangst ook nooit meer verdwijnt, ondanks gezonde kinderen. In ieder geval heeeel goed dat je je hier uitspreekt. Ook van mij een dikke knuffel.
Flyke: veel plezier dit weekend. en denk maar niet teveel aan dat weekend 4 jaar geleden! Gelukkig heb je nu 2 heerlijke meiden! Miriam: he meid, wat een ellende. Die gevoelens zijn zo normaal!!! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Ik zou zeggen volg je hart, maar ik weet waar je mee worstelt. Ik weet wel dat het je weer gaat lukken een volgende keer, dus wellicht toch een oplossing vinden voor de opvang van Sem want nog 2,5 jaar met die wens te moeten lopen is ook niets en ik denk eigenlijk ondragelijk voor jou....Wel heel goed dat je het eruit gooit en het met ons bespreekt! Misschien toch ook nog eens heel serieus met Bart praten........
Lieve Miriam, wat een verdriet! Natuurlijk mag je het hier uitspreken en wij voelen ook hoe groot je wens is. Zet eens alles op papier en kijk wat de mogelijkheden zijn. Ik hoop voor je dat je wens snel vervuld mag worden. Wuppie, natuurlijk wens ik jou hetzelfde! 2011 gaat vast een mooi jaar worden voor jullie (en dat is al heel snel). Marieke, hoe is het bij jullie? je bent zo stilletjes? Past je nieuwe brace beter? Ik hoop dat de ziektekiemen wegblijven en dat je snel weer beter kunt lopen. Me2, hoe voel je je? alles naar wens, kun je het allemaal wel een beetje volhouden met 2 van die donderstenen erbij? Flyke, fijn weekend! Geniet ervan! 4 jaar geleden je weekend net na je miskraam, 3 jaar geleden in blijde verwachting van Merel, en nu heerlijk met je 2 meiden! Marla, kom je vertellen hoe het is? Ben je al gewend met je 2 meiden en hoe reageert Famke op haar zusje? Amber, alles goed bij jullie? drukke dagen? Jude, hoe gaat het met je? Zit er al schot in het bewegen? Franka, alles goed bij jullie? Ik heb een gevoel...... maar durf het niet uit te spreken!!!! Jette, alles weer te boven? Lekker vakantie nu!!!! was even heel erg druk op het werk, heb ook veel over moeten dragen omdat er veel extra werk voor mij was, maar helaas, ik ben er even niet hahaha Helaas zit minka-man even in een dipje, de laatste 3 jaar ging het erg goed, maar nu even een terugval. Even rust zal voor hem ook goed zijn. De miesjes doen het super, al heeft Eline wel wat nukken op het moment. Vanavond naar Lord of the dance, met mijn oude vlam Michael Flatley hihihi. Straks komt mijn moeder, nu eerste even boodschappen doen en puinruimen. Maandag naar center parcs de week daarna naar de sauna, en concert van Simply Red (de allerlaatste keer snik) leuke dingen dus in het vooruitzicht. De laptop gaat volgende week mee, dus ik kom vast nog wel eens langs. Voor allemaal een hele dikke kus en knuffel Minka
Minka: geniet van jullie heerlijk vakantie!! (leuk hoor Simply Red!)En heel veel sterkte voor je mannetje!!! Hoop dat hij zich weer snel de oude voelt! Hier alles goed, voel me goed en werk is druk> Dat is ook altijd fijn (wordt er geld verdient he!). Kids gaan lekker. JP is wel lastig af en toe maar zijn zusje ook hahahahaha, maar over het algemeen is het wel allemaal erg leuk. Van het weekend weer de schoen zetten...Jp is helemaal in de ban van de Sint!
wup ik klaag maar jij zit met pijn in je hart sorry hoor. Ik hoop dat je deze week kunt afsluiten weer een data geweest weer een stukje verder op naar de volgende confronterende data. zo blijft het maar doorgaan. doe het rustig aan dikke knuf mij doe ik ook haha lieve minka meid geniet geniet ik steel er heerlijk op los als jullie weg zijn en niet veel achter de pc zitten haha geef mannetje een virtuele knuffel van me en geniet
Miriam voel je alstjeblieft niet schuldig omdat jij nu klaagt want we kunnen het ons allemaal voorstellen. Ook jij heb na die 4 jaar een kindje om je heen lopen en had dat ook heel anders voorgesteld. Ergens vind ik het ook wel goed dat je er weer aan durft te nemen dat betekent dat de ellende van de zware zwangerschap weer een beetje achter je ligt. Wij denken graag met je mee om oplossingen te vinden Knuffel, jullie komen er wel. Minka heel veel plezier van jullie vakantie ik hoop dat minka man ook weer een beetje opknapt.lekker 2 weken genieten van jullie meisjes moet al een stap in de goede richting zijn. Ik snap je gevoel van Franka haal gek.... Me2 sinds 2 weken sanp ik ook dat veel werk wel fijn is mannetje is ook voor zichzelf begonnen. Hier ook een helemaal in de ban van sinterklaas. Toch nog even klagen gister heb ik toch nog ons konijntje weg moeten brengen hij ging weer heel erg achteruit en het was nu echt klaar. ons mannetje heeft dus nu een huisdiertje om mee te spelen.
Wup en Minka: ik hoop zoooo dat jullie gelijk hebben over Franka!! En Wup ik hoop ook dat jij met TOP nieuws komt over een week of 2.... Wat sneu Wup van jullie konijn...!!! ik hoop dat konijn jullie ventje snel vindt daarboven en dat ze dan samen lekker kunnen knufflene......
wuppie meid wat klote van jullie konijn mensen kunnen soms zeggen ach het is maar een dier maar wel jou diertje he ook minder leuke momenten hoor. Hoe gaat het nu bij jou? een week verder niet vergeten natuurlijk maar beter? hier wel weer hoor heeft even geholpen om het er uit te gooien bij jullie thanks daarvoor nou ga slapen ben bekaf liefs miriam
Hey meiden, Miriam: ik begrijp wat je voelt! Helaas Minka en Wuppie, het is niet wat jullie denken. De teleurstelling is groot. Afgelopen weekend kwamen de :x weer en stiekem dacht ik echt, dat het raak was. Overtijd, pijnlijke (.)(.) etc. Ik merkte toch weer de teleurstelling en het gevoel, dat ik het weer héél graag zou willen. Ik heb (nog) niet het intense verdriet, dat ermee gepaard gaat. Ik weet, dat het uiteindelijk wel mogelijk is en ik geniet enorm veel van ons meisje. Ik wil ook niet, dat het een grote focus wordt, zodat ik geen oog heb voor haar ontwikkelingen. Ik ben gefrustreerd, waarom het bij ons niet zoals bij vrienden is (we pakken de agenda's, plannen en in 1 keer raak) Ik ben bang, dat we over een aantal maanden weer de medische molen in moeten en ik weet niet of ik dat wel wil, maar ik wil zo graag nog een kindje. Dan heeft de politiek het er ook nog over om vruchtbaatheidsbehandelingen voor eigen rekening te laten zijn, dan word ik er niet vrolijker van. We moeten weer afwachten.........en daar baal ik van. Miriam en Wuppie: ik ga heel hard duimen, dat 2011 ons alledrie wat goeds gaat brengen Wuppie: Laat 2010 maar snel afgelopen zijn. Veel sterkte! Minka: Een fijne vakantie. Veel liefs voor de rest. Liefs Franka
ahhh Franka, ik had er zo'n goed gevoel bij!!! Meid, ook 2011 voor jullie een superbest jaar gewenst! X meid even een kort berichtje, net via de mail naar mijn zus gestuurd en nu hier gekopieerd: Hier alles prima, slapen gisteren was niet al te best door Eline, maar uiteindelijk toch in slaap gevallen. Vanmiddag ook goed geslapen en nu bijna (hoop ik). Het zwembad was een drama voor Eline, maar alles binnen is hier ook erg donker. Ze klemde zich aan me vast en wou echt niett in het water. Toen we weggingen zei ze: was leuk mama, morgen weer zwemmen hahaha Vanavond zat Leonie steeds te kokhalzen, ik heb wel 4x haar hele mondje gevoeld en nagekeken maar niks kunnen vinden. Toen spuugde ze een enorme berg slijm eruit (op Minka-man natuurlijk), daarna flesje en het ging weer goed. Toen ze op bedje lag was ze erg druk en ineens zag ik een klein zwart puntje uit haar mondje komen; een mini-eikenblaadje!!!!!!! Dit was dus bijna 1 1/2uur later!!! Morgen naar Plospa land, ik ben benieuwd hoe alles gaat. Ikzelf ben nog niet aan lezen, laat staan een bad toegekomen, maar ja, dat mag de pret niet drukken. We amuseren ons prima, met Minka-man gaat het ook allemaal prima en we genieten volop van de meiden (al is Eline soms wel erg ontdeugend ) X van Minka