tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    geeft niet. ikzit al dagen aan de parecetemol Alleen thuis als ik rustig ligt gaat het goed.

Welkom internationale dames.

Liefs,
    Tineke

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    oei, en ondanks die parecetemol toch felle koppijn?
    Ik hoop dat de pijn wat afneemt voor je.
    Ik ken parecetemol niet, is dat iets als aspro, dafalgan? of kennen jullie dat 'daar' niet? hehe

grtjs
    flyke

3. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    hoi flyke,
    bedankt voor je berichtje, zie dat je zelf net pas een miskraam hebt gehad, dan ga je mij een bemoedigend berichtje sturen,
    zou eigenlijk anders om moeten zijn!
    dus jij ook veel sterkte en hopen dat we straks allemaal een
    ´positief` bericht kunnen achter laten in een ander forum!

liefs bloememeisje

4. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    oeps sorry het is PARACETAMOL
    Het is een veilige pijnstiller deze mag je ook gebruiken wanneer je zwanger bent.
    Ja ik heb vaak hoofdpijn tijdens ongi maar toen ik zwanger was had ik het ook
    Ik weet niet hoe het komt.
    Liefs,
    Tineke

5. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hahahaha, en dat onze mannen moeten vechten alsof hun leven ervan af hangt. Hahaha. Ik zie het nu ook voor me.

Ik was aan mijn gyn vergeten te vragen waarom ik geen pil heb gekregen na mijn 2 curettages en mijn vriend had het me het nog wel zo op het hart gedrukt. Ik vind het wel logisch klinken om de pil voorgeschreven te krijgen. Het reguleert je cyclus en je cyclus voorkomt verklevingen. Het lijkt me als het slijm zich weer opbouwt op je baarmoederwand de baarmoederwand minder goed aan elkaar plakt.

Heb je al een zwangerschapstest gedaan, Flyke? Ik heb zo'n 2 weken na de laatste curettage een test gedaan, en die was hartstikke negatief. Ik weet de volgende keer zeker dat ik zwanger ben, als ik positief test.
    Mocht jouw test negatief zijn, dan hoef je je niet meer schuldig te voelen, maar ja anderzijds, stel dat hij nog positief is door het hcg van je vorige zwangerschap, dan ben je super onzeker. Ik weet niet wat wijs is in dit geval.

Leuk die verschillende nationaliteiten. Ook wel interessant om te weten hoe het er in andere landen aan toe gaat.

Liefs,
    Marla

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Bloememeisje,

of ik nu ook een MK of niet had, dat maakt niet uit, we zijn er hier om elkaar te steunen, ik ben hier ook enorm gesteund, en doet echt goed, helpt echt, gevoelens die (her) en erkend worden hier omdat we elk een MK hebben meegemaakt,

sterkte meid en inderdaad, hopelijk kunnen we binnenkort positief nieuws posten ;)

flyke

7. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    sterkte bloemenmeisje

Ik durf geen test te doen. Vraag ik wel aan gyno op 18 december.

Liefs,
    Tineke

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Tineke,

die ken ik dus niet, zal ik moeten onthouden voor de volgende zwangerschap.
    Ik heb soms last van migraine, schijnt als je zwanger bent je minder last kan hebben van migraine, maar ik had het toch, en die keer heel fel met overgeven enz., als ik het nu nadien bekijk, was het vruchtje toen al overleden, raar. Maar anderzijds lees je ook van zwangere vrouwen die ook migraine hadden tijdens de zwangerschap en niets aan de hand, dus wat doe je dan met die wetenschap ;)

beterschap!
    flyke

9. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    thanx bij het kruitvat zijn ze het goedkoopst.
    En werkt goed.

Liefs,
    Tineke

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Marla,

slag op je poep van Marlaman ;)
    Desnoods kan je het je gynae nog eens telefonisch vragen?
    Maar het zal nu geen effect meer hebben gezien je al ongi geweest bent, dus teken dat je lichaam ok zit, volgens mij.

Ivm die test, zal ik niet doen, de kans dat ik zwanger zou kunnen zijn doorheen die pil is zoooooooo miniem, ik denk gewoon TE veel....en is ook niet goed.

En ik heb zoiets, ik heb pas 1maal een zw.test gedaan in mijn leven, ik was overtijd en was dit nog nooit geweest, ik had dus echt voorgevoel dat ik zwanger zou zijn.

Ik wil dit mooie moment herhalen, als mijn voorgevoel er terug is, nu testen om te zien of ik nog zw.hormoon heb, vind ik een beetje overbodig.

Eerst ongi afwachten, en stel dat ik dan overtijd geraak (maar cyclus kan ook helemaal anders zijn nu na MK), pas dan wil ik nog eens testen ;)
    Toch lief dat je het voorstelde,

doei
    flyke

11. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Humm, sorry, ik weet niet wat dit betekent. :oops: Moet ik toch maar eens aan mijn belgische collega vragen.

Gelukkig denk je zelf ook dat je een hele kleine kans hebt om zwanger te zijn. Denk ik ook, hoor.
    Ik snap waarom je niet wil testen, maar het geeft je wel erg veel zekerheid om te weten dat het HCG helemaal uit je lichaam is verdwenen. Ik ben erg blij dat ik een negatieve test heb gehad. Hoor nou wat ik zeg. Dat is dus echt de laatste keer dat je dit uit mijn mond zult horen komen.
    Stel dat jij weer heel snel positief test, dan weet je niet zeker of er nog zwangerschapshormoon van de miskraam in je urine zit, of dat het van een nieuwe zwangerschap is. Snap je?
    Het is inderdaad wel heel raar om maar een streepje op je test te zien verschijnen, maar de volgende keer hoop ik op een kruisje. :D

12. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Haha, heb het nagevraagd en weet nu wat de uitdrukking betekent. Niet te hard, hoor ;)

13. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    ik denk dat slag op je poep van malleman betekent.

klap op je billen van je man
    Of billenkoek.

Liefs,
    Tineke

14. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    wat betekent en dan echt?

Liefs,
    10eke

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hi Tineke,
    Precies wat jij zegt. Een klap op de billen van Marlaman (is de vriend van Marla).
    In jouw geval dus van Tinekeman.

Liefs,
    Marla

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ik dacht daarnet toen ik het schreef, zal dit duidelijk zijn, hihi
    blijkbaar niet dus, maar ik kwam niet meteen op het juiste woord,

ik bedoel, Marlaman had je gevraagd die vraag te stellen over die pil aan de gynae, je hebt het vergeten en ik bedoelde, vanavond een klets? snap je nu, op je achterwerk, hihi van Marlaman, kan misschien het klusgehalte bevorderen ;)

Ja, ik snap wat je bedoelt ivm die zekerheid, maar toch doe ik het liever niet, tegen dat ik zwanger zou kunnen testen zijn we al zoooveel verder dat het hcg misschien te beperkt is om nog positief te kunnen testen.

doei
    flyke

17. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    haahhahaha :)

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    idd, billenkoek of hoe jullie dat zeggen, zeg ik dus nooit ;)

we kunnen toch echt nog leren van elkaar ;) Weerom het bewijs

19. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hahahaha. Sommigen houden daar wel van ;).

Nou ik ga stoppen voor vandaag. Ik moet nog zoveel doen op mijn werk.

groetjes,
    Marla

20. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Is dit een bekentenis?
    hihi, tot later!

flyke

Deel Deze Pagina