hahahaha dag marla. Flyke de hcg waarde zit otch nog meestel 6 weken in je lichaam of niet? Ik zou nog even wachten met testen tot je eerst ongi. Ik weet het eigenlijk niet Liefs, 10eke
Tineke, dat dacht ik ook ongveer maximum 6 weken, als ik nu binnenkort ongi word, dan is begin januari mijn NOD, ben ik niet ongi, doe ik dan test, dan is dat meer of 6 weken later en kan je toch onmogelijk nog hcg hebben van je 1e zwangerschap? Eerste stap is nu ongi na MK afwachten en dan zien we wel
heb jij dan geen nacontrole over 6 weken na je mk. Ik wel moet 18 dec. Ik zie wel wat zezegt. misschien dan testen Terwijl mij nu alles op gang gekomen dus ik doe zonder condomi tijdens ongi. Ik den kdat het nu wel kan. Liefs, 10eke
Tineke, hoe toevallig, inderdaad ik moest een afspraak maken 6weken na MK, ik heb ook een afspraak 18dec! In de avond, 20 vr 7 en wanneer jij? Als ik ongi word, zoals ik verwacht, dan zou 18/12 vr mij mijn vruchtbaarste periode zijn, flyke
Ik zal voor je duimen! Ik las hier van meiden die op na-controle gingen en de gynae zei dat er een pracht van een ei klaar zat, en ze daar best gebruik van maakten, ik hoop er ergens ook op, maar zou best met beide voeten op de grond blijven. Kunnen ze tussen je ei en bevruchting/innesteling eigenlijk iets zien op een echo? Ik vermoed van niet, enkel als je heel vroeg zwanger bent, een zwangerschapsring of zo? flyke
Ik heb echt geen idee. Het is van mij ook allemaal helemaal nieuw. Ik ga er in ieder geval van uit. Dat ze zegt dat het allemaal gezond is. Het vruchtzakje enzo is naar een patholoog gestuurd ik krijg dan ook uitslag over. Ze zeiden bij de curretage dat er niks vreemds te zien was. Dus daar ga ik van uit. Ik weet ook niet of ik een echo krijg ik hoop van wel waarom weet ik ook niet meer me gevoel. Liefs, Tineke
Inderdaad, daar zou ik eigenlijk ook al blij mee (moeten) zijn, dat alles terug ok is en we terug alle kansen hebben om er terug voor te gaan. Mijn vruchtje is ook ondergezocht geweest, en alles was ok, ik bedoel er zijn geen afwijkingen gevonden. IK veronderstel wel dat we een echo krijgen, om te zien of inwendig alles terug ok zit, wat is het nut anders van zo een controle zonder echo. doei flyke
ja inderdaad en ik duim ook voor jouw. Zou wel leuk zijn. Al alles gewoon weer goed is. Liefs, Tineke
Waar dacht je dat ik al die tijd had gezeten? Op het SM-forum natuurlijk Hihi, nou ja, voor dat jullie de verkeerde gedachten over mij krijgen: geef mijn portie maar aan fikkie. Not dus Ik heb na mijn 2 curettages alleen maar telefonische afspraken gehad en krijg in principe geen nacontrole meer. (als alles goed is, tenminste). Nou ja, ik mag wel bellen als ik opnieuw zwanger ben en krijg dan een vroege echo. groetjes, Marla
het SM forum, hehe, kga es pb-ke sturen naar moderator laat ons hopen dat de gynae zijn telefoon dan vlug rinkelt flyke
Waag het niet. Moet ik mijn zweep er soms bij pakken> Ik hoop ook dat ik snel kan bellen voor een echo enneh.... dat jij over een paar weken een heel mooi ei, of zelfs al een volgend stadium mag zien. Marla
Marla, ik zie dat vandaag je ei..... sprong is, nog ff doorklussen meid en hopelijk is het raak. ps geinig: is dat grappig? flyke ongeduldig aan het wachten op ongi
Hoi Flyke, Geinig dat ze dat woord in Belgie niet kennen Inderdaad: geinig betekent grappig. Wat dat ei betreft: ik heb mijn cyclus maar een beetje gegokt. Mijn eerste cyclus na de pil was netjes 28 dagen, en de tweede ben ik dus al zwanger geraakt, maar terugrekenend denk ik dat ik toen op ongeveer 35 dagen zat. Volgens mij heb ik nu 33 dagen aangehouden. Ik had maandag, dinsdag en woensdag volgens mij vruchtbaar slijm, en gisteravond en vanochtend een heel klein beetje bloed bij het afvegen. Ik neem aan ik mijn ei rond deze dagen heb gelegd. Een beetje een vies verhaal, maar ik had veel meer "last" van vruchtbaar slijm, dan voor de curettages. Dan vraag ik me af of dat door de curettages komt, of dat er toch geen sprake van vruchtbaar slijm is. Het was wel erg rekbaar en doorzichtig. Sorry, sorry, sorry, voor het vieze verhaal. Ik klus dus maar om de dag. Hoe is het met jouw ongesteldheid? Heb je al tekenen dat het eraan komt? Toen ik de pil nog slikte had ik geen last van PMS en voelde het ook niet echt aankomen, maar kon er de klok op gelijk zetten. Het zou heel leuk zijn als je ongi dit weekend komt! Ongesteldheid van Flyke..... kom je snel? Wat het nog een beetje gegaan met je vergadering van afgelopen maandag? Tineke, hoe gaat het met jou? Liefs, Marla
Hoi meiden, hoe is 't hier? Nog nieuws aan de ei-horizon? Ga even jullie stukjes teruglezen groetjes Amber
@ marla. Hopelijk is het raak voor je. Hier gaat alles goed. Vloei helemaal niet meer. Was maar 2/3 dagen dat ik een heel klein beetje verloor. Wou dat k al met de clomid mocht beginnen 18dec is nog zo ver weg Ben erg ongeduldig haha. Ik ga vanmiddag alles van jullie lezen heb nog veel te doen. Kwa schoonmaken echt ook heel veel zin in.
goed hoor. ik mag niet klagen. ikben nog een beetje ongi allen na het klussen. Ik weet niet wanneer de volgende aankomt Ik weet echt niet of deze banner klopt. Liefs, 10eke
@Amber; mijn "einieuws" is dat ik nog steeds heel veel slijm verlies, en ook wat bloed erdoor. Ik snap het niet goed, dit herken ik niet van anders. Had een vraag gesteld op "zwanger worden", maar heb geen reactie, wel jammer. Het lijkt erop dat niemand zo'n ervaring heeft. (heb ik weer ) Volgens mij is mijn cyclus dus nog niet op regel. Nou ja, we wachten maar af. Maar hoe gaat het bij jou? Kun je toch nog een beetje genieten? @Tineke; zou dat bloedverlies niet te kunnen maken hebben met je curettage? Je bent nog niet zo heel lang geleden gecuretteerd, toch? (ik bedoel dat het geen ongi is). Als je nog maar een klein beetje bloedt, dan is je baarmoeder vast weer bijna hersteld. Ja, ik heb ook geen idee of mijn banner klopt. Lastig, vind ik dat. @Moon; jij bent gelukkig weer snel hersteld! Wel fijn, ik heb nog best lang gebloed en dat is erg vervelend. Dus 18 december mag je weer beginnen met Clomid? Is inderdaad nog best ver weg, maar de tijd vliegt wel, althans dat is mijn ervaring na mijn miskraam. Ik ben zelf ook mega ongeduldig, dus ik weet wat het is om te wachten. groetjes, Marla
nee ik heb naar mk maar twee dagjes gebloed. en 17 dagen verder werdt ik ongi dat is nu bijna een week geleden Ik heb dit altijd gehad ook voor zwangerschap of mk. bij mij kan je geen pijl optrekken wannner het stopt of het begint.