tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Jude, ik begrijp heel goed dat het moeilijk voor je is om hier op het forum te komen, zoals al geschreven werd zijn de niet zwangeren in de minderheid, wat natuurlijk een heel goed teken is, maar ik begrijp heel goed dat het heel moeilijk is, en denk dat het best heel goed is om wat afstand te nemen!
    Kijk naar flyke ze heeft ook afstand genomen en toch terug gekomen en nu ZWANGER!
    Ik hoop dat dit voor jou ook snel mag komen, wil je het allerbeste wensen!
    We zullen je missen!

ME2 waar zit je meis, heb je je huis gevonden in zwitserland?

Neia vervelend hoor meis dat je zooooo misselijk bent, alles aangrijpen meis wat er te krijgen is en gewoon alles uitproberen!
    Ik hoop dat jij je snel wat beter mag voelen!

Sterkte

liefs
    jette

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hai dames!

Eindelijk weer aangesloten op het internet! Het is hier heerlijk! Mooi huis, super omgeving (we wonen letterlijk aan het meer van geneve) en top omgeving voor ons kleine ventje om op te groeien :)

FLYKE: VAN HARTE! Had alleen de eerste posts nog meegekregen over vage testen, maar zie nu een banner! Top! weer een levend bewijs dat het iederen gaat lukken, als je maar geduld hebt!

Ik hoop zo van harte dat de laatste dames nu heel snel gaan volgen!
    Hier is het aftellen begonnen....nog 11 weken en dan ben ik uitgerekend. Nog 6.5 weken werken en ik ben met verlof....Ons mannetje is lekker druk en mijn buik groeit met de week. Hier ook een lieve gyn gevonden! Ik geniet zo van mijn zwangerschap!

Nou ga vlug verder, want moet nog een hoop uitpakken!
    Dikke kus!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jippie me2 is terug van weg geweest hihi
    fijn dat je zo mooi woont en geniet en een fijne gyn hebt gevonden je bent terug ben blij

jude ik snap het wel hoor meid maar vind het wel jammer al denk ik dat ik het zelfde zou doen als ik nog niet zwanger zou zijn het is best wel confronterend en ik hoop dat wanneer je terug komt ook zwanger bent en dat de rest heel snel gaat volgen.

hier gaat het op het moment hou nog steeds bijna niks binnen moet nu gaan letten op het vocht wat binnen blijft heb van mezelf uit genoeg reserve dus maak me er verder geen zorgen over, wel begin ik stiekem een beetje bang voor maandag te worden raar he.
    weet niet goed waarom maar heb toch zoiets van heb er geen zin in.

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    minka,wat laat maar ik wens je een goed gesprek toe morgen bij de gyn

me2,welkom terug,klinkt heerlijk hoor daar in swiss,je niet teveel forceren he met uitpakken,zal wel goed gevoel zijn terug samen definitief jullie 3tjes

miriam,volgens mij krijg jij meisje hihi,ik duim terug voor goede echo maandag,je misselijkheid is wel goed teken he maar knap lastig

dus neeke mijn theorie klopt hihi,geen tegenstanders?

update;borsten zijn meer gezwollen en in momenten mag hubbie ze echt niet aanraken of ik heb pijn of onbehaaglijk gevoel,heb nu vanavond wat steekjes rechts en avondpufjes,voor de rest niet extra moe maar duurt sochtends wel lang tot ik echt wakker ben en geeuw blijkbaar meer volgens vriendincollega.

neia,hoop dat je middeltje vond dat wat helpt?

jette,hehe echt de verzamel-organiseermicrobe te pakken,maar dan heb je binnenkort minder zorgen he ;)

oja,speciale datum vorig jaar testte ik vandaag,vanavond positief!

alle anderen;ik wens jullie het beste toe!

liefs
    flyke

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey me2 heerlijk dat je er weer bent meis, ik ben blij voor je dat het je daar zo goed bevalt, geniet er van!

Nog even en dan zijnjullie met je drietjes daar!

Miriam nog steeds zo misselijk dus, ik hoop maar dat het snel overgaat!

hier niets nieuws, ja ben een beetje begonnnen met de grote opruiming van allerlei lades en kastjes die ik nog nooit opgeruimd had!
    NESTEDRANG nee hoor ikke niet! ha ha ha!

ik weet niet of ik het al verteld had maar had dus gisteren een verloskundigen praktijk in nederland gebeld omdat ik dus eigenlijk wel liever in nederland wil bevallen!
    Het staat me zo tegen dat ik in duitsland drie dagen moet blijven als alles goed is, ik heb de laatste tijd genoeg ziekenhuizen gezien met mijn moeder!

Het bevallen was dus geen probleem ze wilde alleen even navragen hoe dat in te richten in hun praktijk of dat ik 1 x voor een gesprekje kom of juist vanaf week 36 bij hun onder controle kom!
    Ik wil zowieso eerst nog bij mijn arts blijven dat bevalt me prima elke vier weken een echo! ;) Ja je moet gewoon het beste uit elk land halen he?

liefs jette

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette je hebt groot gelijk een ziekenhuis van binnen wil je alleen zien als het echt nodig is
    hoop dat je er uit komt lijkt me wel.

hier nog steeds beroerd ja heerlijk blijf er om lachen al is het soms wel heel moeilijk dan ben je zo slecht er van maar ja hoop dat het een goed teken is en dat er maandag een mooi mensje spartelt op het beeldscherm en een mooie harstlag, verder flyke denk je echt een meisje mijn vader wel hihi ik durf niet zo goed te zeggen wat ik denk ben dan bang dat ik als het anders is teleurgesteld ben dat ik het niet goed had.
    hihi.
    maar ja dat is toekomt dromen tot nu toe nog.

dikke knuffel mij

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Minka, veel sterkte vandaag bij de Gyn. Ik duim voor je dat alles goed is, en dat er niks in de weg staat voor een gezonde zwangerschap.

Jude, ik snap heel goed dat je even afstand wil nemen. Als je ons maar op de hoogte houdt. ;)
    Morgen is je NOD. Hoe voel je je? Ik duim stiekum voor je hoor!

Me2, fijn om iets van je te horen. Echt lekker dat alles goed gaat. En het lijkt me zo geweldig om daar te wonen!

Marla, wat een geweldig nieuws dat je de kleine al voelt! Wat lijkt me dat heerlijk zeg! :D

Jette, inderdaad overal het beste ervan nemen hoor meid. Dat heb je verdiend. En ik kan me goed voorstellen dat je echt niet nog 3 dagen in het zh wil blijven, als alles goed is. Lekker met jullie kleine meid naar huis!

Flyke, goed om te horen dat alles goed met je gaat meid. Ook jouw echo komt al dichterbij hoor.
    En als jouw theorie klopt, dan krijg ik zeker een meisje, dat kan niet anders. ;)

Miriam, ongelofelijk dat jij nog kan lachen en vrolijk kan zijn na al die misselijkheid. Helaas lukt mij dat niet. :cry: Heb je nog tips?

Ik ben dus woensdag naar de ha geweest. En ik heb zetpillen gekregen tegen de misselijkheid.
    Hij zei dat het niet een heel goed iets is, maar het kan niet schadelijk zijn voor de kleine. Ik mag hem nemen als ik al 48 uur niks gedronken of gegeten heb. Dan moet het binnen 12 uur werken, anders moet ik er nog 1 nemen. Als ik dan na 72 uur nog niks heb kunnen eten en drinken dan moet ik opgenomen worden in het zh ivm kans op uitdroging.
    De ha zei ook dat ik gewoon moet proberen om zoveel mogelijk te eten, want als het maar 10 of 15 minuten binnen blijft dan neemt het lichaam de belangrijkste dingen op en gaat het rechtstreeks naar de baby.
    Dus ik probeer nu af en toe iets, maar er is nog niks blijven zitten.
    Ik voel me hondsberoerd. En zit me constant te bedenken, dat ik bang ben dat ik dit allemaal voor niks moet meemaken en het volgende week helemaal niet goed is op de echo. Heftig dus!

Gisteravond hebben we het toch maar aan mijn ouders verteld, omdat ze natuurlijk al iets doorhadden omdat ik zo ziek ben.
    Maar ze waren heel blij, en hopen met ons mee dat 3 keer scheepsrecht is.

Ik duik weer snel mijn bedje in.

X Neia

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Neia, meis ik leef zo met je mee, ik hoop maar dat het snel voorbij mag zijn die beroerdheid, net zoals voor miriam!

Maar meis ik denk niet dat je lichaam je zo veer de gek heeft dat je nu zo ziek bent en er straks op de echo iets niet goed is, je moet dit doorstaan voor een doel, dat je straks een gezond kindje op de wereld kan zetten!

Dus volhouden maar!

en als je huisarts zegt dat je kleine beetjes moet eten, moet je dat ook zeker proberen!

sterkte
    jette

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    jette inderdaad, is voordeel van dicht bij de grenzen te wonen he, gewoon gebruiken wat je kan ;)

miriam herken dat je nog niet teveel durft zeggen of denken uit angst voor ontgoocheling, maar we gaan voor een goede echo, het moet gewoon! hoe laat moet je maandag?

neia, blij je nog es te lezen, denk dat je inderdaad het beste zit in je bedje, rust maar goed uit meid, en eerlijk gezegd zie ik die misselijkheid echt als een goed teken en reken op een positieve echo! hoe laat mag je voor de echo?

ik heb net even mijn banner aangepast en 2 dagen bijgewonnen, hihi,
    via banner van de site hier had ik 28 dagen genomen en was 5w4dagen en ik berekende daarnet op andere sites uitgerekende datum en heb es gemiddelde van al mijn 10rondes genomen (27) en bekom volgens hen een banner die twee dagen verder is 5w6dagen dus, raar he, cyclus verschilt slechts 1dag en uitgerekende datum 2 dagen.
    Nuja, doet er niet zo toe, de echo zal pas duidelijkheid geven,

goe wekend
    jude, ik blijf ook stiekem doorduimen

liefs
    flyke

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lieve meiden,

zo even ging het bijna GOED FOUT met mijn GOEDE gevoel.
    Ik voelde me al wat moe en prikkelbaar, en mijn man en ik gingen wokken.
    En opeens bedacht ik me: de laatste keer dat we zijn gaan wokken, was op de verjaardag van mijn man en toen was ik nog zwanger.
    Zo raar, ik denk amper nog terug aan mijn laatste MK, maar vandaag.......

Verder heb ik vandaag nog een paar grappig bedoelde opmerkingen gemaakt, maar achteraf ben ik er niet blij mee.
    We hadden het op het werk erover dat er op prinsjesdag is besloten dat het zwangerschapsverlof verlengd wordt naar 26 weken.
    Dus ik zeg heel stoer: Zie je nou, daarom heb ik zolang gewacht, ik wacht gewoon tot dat die wet erdoor is, dan pas raak ik zwanger.

Gewonn stoere praat, maar blij ben ik er zelf niet mee.
    Was ik NU maar zwanger, en dan had ik maar 13 weken verlof, dat boeide me niks.

Maar ik moet zeggen, het ging bijna FOUT.
    Ik heb mezelf weer opgepept en voel me nu wel weer goed.
    :rolleyes: denk ik.........

In het weekend zal ik ven proberen om weer even kort op iedereen te reageren.
    Voor nu alleen even heel veel sterkte voor Neia en Miriam, met jullie misselijkheid.
    Knuffel van Hope

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goede avond meiden.

ik hou me telkens voor dat alles wat k nu heb voor een kleintje in mijn armen is en dat is wat ik graag wil dus daarom kan ik blijven lachen.

maandag ochtend om half 10 ben ik aan de beurt dus duimen maar dan liefs miriam fijn weekend allemaal

12. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hope ik zie dat soort geintjes juist als een teken van dat het beter met je gaat kan e wel voorstellen dat je daar juist van schrok, zo van ja maar eigenlijk wil ik dit helemaal niet.
    Mijn schoonvader is al heel lang ziek en heeft ook van dit soort humor en hem helpt het. (bij hem kwam de psychische klap pas na 25 jaar)
    Sterkte meis je komt er wel.

Neia en miriam balen dat jullie zo misselijk zijn zeg ben wel misselijk geweest maar zo erg. sinds een week is dat bij mij wel een stuk afgenomen alleen gekookte groenten krijg ik er echt niet in. en ik heb juist zin in slechte vette dingen.

Me2 gelukkig ben je gesetteld en nu nog even werken en dan genieten.

Jude i snap heel goed dat je even afstand wil nemen als je maar onthoud dat hier altijd meiden zitten met een luisterend oor.

Ik heb even niet gereageerd want ik ben al vanaf woensdag thuis, had al een paar dagen steeds hoofdpijn en een grieperig gevoel en woensdag stond ik daar ook mee op.
    Ik denk dat ik onbewust heel gespannen ben want mijn schouders nek en kaken doen zo'n zeer. de giropractor heeft alles weer een beetje los gemaakt, maar ik voel me gewoon beurs.
    nog een week dan is de echo en dinsdag naar de vk hoop da ik dan een beetje kan genieten.

groetjes

13. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo Neia, Wuppie, Fyke en Myriam,

Wilde jullie even van harte feliciteren met jullie zwangerschap. Ik lees met dit forum mee maar ik heb niet veel tijd om zo intensief te reageren dus laat ik het bij lezen.
    Bij mij is de zwangerschap ook tweemaal verkeerd gelopen, heel verdrietig. Nu ben ik weer zwanger en momenten van vreugde en spanning wisselen elkaar af. De eerste weken zijn ontzettend zwaar, maar vanaf 10 weken heb ik via internet de bellytalk besteld en kan ik samen met mijn viend het hartje luisteren. Sindsdien heb ik een big smile op mijn gezicht en kan ik er beter van genieten. Misschien een tip voor jullie om die moeilijke eerste weken door te komen. Wens jullie alle goeds en minder misselijkheid toe!
    Illy

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    illy dank je jij ook gefeliciteerd
    en mischien is dat inderdaad een oplossing voor die ontzettende zenuwen die me de hele dag nu al in beslag nemen.

dames morgen is het zover en dan weten we meer begin bang te worden gek he.
    mijn man kan niet mee helaas mijn moeder neemt zijn plaats in dat is dan wel weer fijn maar tjee wou dat het geweest was ben zo bang voor toch weer slecht nieuws maak mezelf nu helemaal gek terwijl ik eigenlijk juist zo positief was.
    hoop morgen jullie blij nieuws te kunnen meedelen
    dikke knuffel miriam

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    28-09 Minka afspraak Gyna
    01-10 tweede echo miriam heel spannend duim duim
    03-10 Hope Intake IVF
    04-10 Marla 20 wkn echo
    04-10 miriam intake verloskundige als echo goed is gegaan
    05-10 Neia afspraak gyn + 1e echo
    06-10 Wuppie 2e echo
    07-10 Franka uitgerekende datum MK
    15-10 Flyke, 1e echo,8 weken
    12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum
    25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum
    17-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum

even een update van de lijst

minka heb er helemaal niet bij stil gestaan dat je naar de gyn moest sorry
    hoe was het daar?
    liefs miriam

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Miriam, succes morgen! We horen vast snel van je hoe het gegaan is. Niet teveel zorgen hoor...

Meiden, ik mis jullie wel maar ik kom echt nauwelijks toe aan bijlezen en posten. Hier gaat het steeds ietsje beter. Mijn kleine meisje drinkt nu goed en de borstvoeding is prima op gang gekomen. Alleen heeft ze af en toe behoorlijke krampjes, met als dieptepunt afgelopen donderdag waarop ze de hele dag heeft gehuild en gekrijst. Geen gejengel maar echt huilen van de pijn, dat was ZO zielig... een rood aangelopen hoofdje, gebalde vuistjes en opgetrokken beentjes.. arm kind. Toen heb ik haar maar zoveel mogelijk bij me gehouden en getroost.. maar eind van de dag was ik helemaal op en begonnen de tranen bij mij.. :cry: . Het is echt heeeerlijk om moeder te zijn, maar er komt (bij mij) ook veel onzekerheid bij kijken. Ik wil het natuurlijk zo goed mogelijk doen.
    Afgezien van deze hobbels, genieten we verder enorm van haar. Ze is grappig en leuk, en ik vind het heerlijk als ze lekker tegen mij aan in slaap valt. Stom he, tot voor kort vond ik het zelfs een beetje 'eng', baby's, omdat ze zo klein en kwetsbaar zijn, maar dit voelt zo natuurlijk!
    Ik kan niet wachten tot het moment dat ze gaat lachen en schateren..daar verheug ik me echt op!

meiden, tot later. Hoop dat het jullie goed gaat.
    Veel liefs van Amber

17. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo lieverds,

Amber, leuk om weer even wat van je te horen. Ik ben blij te lezen dat het drinken goed gaat, maar jammer van de krampjes. Het zal inderdaad wel door merg en been gaan als je je kleintje zo ziet liggen! Je bent vast een hele lieve moeder, je was voor ons al steeds zo lief! Geniet maar lekker van Lize, we missen je hier wel maar we weten waarom.

Miriam, Heel veel succes morgen. Mijn duimen draaien voor je mee. Ik zou ook super zenuwachtig zijn, maar ik hoop dat je een mooi plaatje te zien krijgt. Jammer dat je mannetje niet mee kan, maar je moeder zal vast goed voor je zorgen. Ik wacht op goed nieuws morgen!

Illy, geleficiteerd me je zwangerschap, je loopt gelijk met wat andere dames hier, dus lees lekker mee, en post als je wat dwars zit!

Wuppie, spannend, je 2e echo komt ook al in de buurt. Doe het rustig aan meid, komt vast goed.

Hope, ik herken je uitspraken, ik ben er ook erg mee bezig op dit moment. Ook ik ben er niet zo blij mee, maar ik heb het idee dat het een muur opbouwen is tegen de rest van de mensen die met me meeleven. Ik voel me zo'n zeur als ik het steeds over het niet zwanger worden en mijn MK heb. Heel veel succes alvast voor woensdag

Flyke, 2 dagen erbij gesmokkeld he! Goed gedaan, je klinkt super positief, zo doorgaan meid.

Jette, leuk om te lezen dat je last hebt van nesteldrang! Is nooit weg toch, zo'n opruimingswoede! Goed dat je toch besloten hebt om in nederland te bevallen, maar in duitsland zullen ze ook wel goed zijn. Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt!

Neia, nog steeds zo ziek? Ik mis je berichtjes wel hoor en ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Nog 1 weekje en dan al je eerste echo, oh meid, wat een mooi knippertje zul je gaan zien! Heel veel sterkte en hoop dat je weer snel langs komt!

Me2, joepie, je bent erweer! Nog 11 weken meid, goh, wat gaat het allemaal snel! Ik zie je uitzicht zo voor me en ik ben blij dat jullie nu weer met z'n drietsjes samen zijn. Geniet ervan daar en hoop snel weer meer van je te horen

Marla, jij ook al een spannende week met je 20 weken echo in het verschiet! Gaat het naar wens ?

Jude, ik denk steeds aan je, hoe is het meid! Ik hoop zo echt van harte dat je nog niet Ongi bent! Meid je gaat gewoon met de rest mee hoor!

Franka, hoe is het met jou?

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad. Het is toch al een lange post dus nu even een update van mij:
    De Gyn was niet zo meelevend, ik had niet anders verwacht want zo was hij ook al met mijn mk! Geduld hebben, ik was toch zwanger geweest! Tja, dat had ik ook kunnen verwachten. Hij heeft alles nagelopen, alles zag er prima uit, 2 eitjes in aantocht, perfecte ovulatie (was verbijsterd over mijn ff grafieken! had hij nog nooit gezien en ik moest de website voor hem opschrijven), slijm was goed verdikt en baarmoeder was ook goed. In februari mag ik dus pas weer een nieuwe afspraak maken. Ik heb met een vriendin afgesproken dat ik hem niet meer wil zien! ;)
    Minka-man moet wel nog wat inleveren :rolleyes: maar dat was ook te verwachten. Als de uitslagen daar niet zo goed van zijn, wil hij wel eerder afspreken. Ik denk er maar niet teveel over na!
    Ik heb een superleuk weekend gehad! Vrijdag met Nemo-tje gespeeld! Hij was al wel gegroeid, maar toch nog superklein!
    Afspraken gemaakt voor de muren en de vloer te leggen en net terug van de kermis.
    We hebben bijna geen regen gehad! Minka-man voelde zich niet zo goed, dus is is niet meegegaan (hij zou ook de enige man zijn, want mijn zwager en man van mijn nichtje kwamen ook niet) dus het was een dames weekendje! We hebben het erg leuk gehad, maar al die grote attracties, no way dat ik daar in ga! Nu nog even lekker rustig aan doen en dan weer een volle week werken! bah, heb er totaal geen zin in.
    Zo, dat lijkt wel een "Marla-post" :)
    Ga even lekker koffie drinken in het zonnetje, nu schijnt hij gelukkig weer

Allemaal ontzettend dikke kus van mij
    Minka

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden, daar ben ik weer.
    Ik ga even in 2 fases op iedereen proberen te reageren.

@Franka, wat erg van je vriendin, hoe gaat het nu met haar?
    En hoe is het nu met jou? Met al die emoties die los komen?

@Flyke, hoe voel jij je nu? 15 oktober de echo? spannend hoor.
    Ik duim voor je dat je een mooi knipperlichtje ziet.

@Marla, wat mooi dat je je kleine al zo bewust kunt voelen.
    Wat een heerijk gevoel moet dat zijn.

@Miriam, wat vervelend die misselijkheid, zelfs zo erg dat je de gordijnen onderspuugt. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt.

@Jette, hoe is het nu met jou? Voel je de "luchtbelletjes al wat duidelijker nu? Hoe is het met je moeder?

@Jude, kan me voorstellen dat je evn wat afstand neemt. Ik heb dat ook een tijd gedaan en dat deed mij goed. Ik denk veel aan je, en hoop dat alles goed met je gaat?

@Neeke, is je zwangerschapsverlof al begonnen?
    Geniet er maar van, en rust maar goed uit, voor de kleine zich aankondigt.

@Me2, wat fijn dat het je zo goed bevalt daar in zwitserland.
    Hoe voel je je verder? Ben je al aan de babykamer begonnen?

@Neia, lieverd ik hoop zo dat de misselijkheid wat minder wordt.
    Je kan echt zien ( lezen) dat je er echt goed beroerd van bent.
    Sterkte.
    Hoe is het met ouders? Durft je vader al eran te denken dat hij opa wordt?

@Wuppie, hoe voel je je nu? Is de griep weg? Idd nog 1 week en dan heb je de echo, spannend.

@Amber, wat fijn dat het zo goed met je gaat.
    Alleen vervelend van die krampjes.
    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar de kleine van mijn vriendin ( 5 weken oud) heeft ook krapjes en slaapt hierdoor zeer slecht.
    Nu ben ik gister naar de "stenenman" geweest waar ik jullie over verteld had en hij adviseerde haar een rozenkwarts onder het bedje van de kleine te leggen.
    Ze heeft dat gedaan en het lijkt te helpen.
    Toen ze met hem naar beneden ging kreeg hij weer krampjes.
    Ze haalde de steen onder het bed vandaan en legde hem in de box, en de krampjes waren weer weg.
    Ik weet niet of het toeval is, maar misschien het proberen waard.

Minka op jou kom ik straks nog effe terug, mijn handen zijn nu moe.
    Maar later op de avond kom ik nog even terug.
    I`l be back :) :) :)

Groetjes Hope

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Even vlug Miriam geluk wensen voor morgen! Zal echt wel goed zijn! Ik kna me het allemaal nog zo goed herinneren. Bij elke echo dacht ik dat ik wel weer slecht nieuws zou krijgen....

Vind het nu ook vaak best eng. Ik kan gelukkig altijd naar het hartje van mijn kleine mannetje luisteren, maar ik heb nu 2 dagen dat hij erg rustig is. Soms heeft hij dagen dat hij alleen maar aan het bewegen is. Nou voel ik hem wel, maar niet zo vaak....dan ben ik meteen weer bang......die angsten gaan dus ook na een goede 20 weken echo niet helemaal weg......

Minka: wat balen van die gyn. Tja eigenljik is het al weer feb. voordat je het weet...vind het eigenlijk toch wel een beetje raar vanwege jouw leeftijd. dan zijn ze meetal wat sneller met helpen....als je het echt niet trekt zou ik wat meer doorzeuren....dat helpt namelijk meestal wel! Ben benieuwd naar de uitslag van de zwemmers...

Hope: ik voel me goed. en we zijn uhier idnerdaad aan de baby kamer begonnen...het is allemaal wel wat onwerkelijk, maar toch ook wel erg erg lekker! Hoop dat jij nu ook weer positief kan zijn! Die satenenman moet toch ook echt wat voor jou kunnen betekenen as ik dat zo hoor!

Amber: wat heerlijk dat de voeding nu goed gaat. Lijkt me ook erg zielig om je meisje zo te zien lijden....Het klinkt wel alsof je al echt je draai aan het vinden bent als moeder!

Nou morgen zit de vakantie van 2 weken erop voor mij! Ben helemaal geinstalleerd hier in mijn kantoor aan huis! Dus morgenochtend lekker weer aan de slag en als ik wil zelfs in mijn badjas zonder dat iemand dat ziet, hahaahaha (nog maar 6,5 weken werken tot mijn verlof......, men, wat gaat dat hard!)

20. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen!

Minka: wat vervelend dat je geen fijne gyneacoloog hebt. Ik herken je verhalen, alles ziet er prima uit en we zijn inderdaad zwanger geweest, maar waarom dan nu nog niet? Toch heb ik er nog niet helemaal een positief gevoel over, jij? Misschien moet ik er ook maar eens over na gaan denken om een andere te zoeken.

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.
    Ik heb al twee dagen het gevoel dat ik ongi ga worden (ongikrampjes) maar het zet niet door. Wel veel afschijding (sorry dames :oops: ) Ik hoop dat het nu snel komt.
    Met vriendin gaat het een beetje beter. We delen lief en leed nu met elkaar. Volgende week hebben we afgesproken dat we de middag bij elkaar gaan doorbrengen om er een beetje een leuke dag van te maken. Hoop dat ik dan niet ongi ben. Lijkt me niet prettig; op de uitgerekende datum ongi zijn, maar helaas heb ik het niet in de hand.

Groetjes voor de rest!

Liefs Franka

Deel Deze Pagina