tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Nou, stop maar met duimen, hoor, ik ben zaterdag gewoon ongi geworden en is nu al weer bijna over... Ben er dit keer echt niet verdrietig van geweest gelukkig. Ik dreigde wel een dag eerder ongi te worden, ik had donderdagmiddag al wat lichtbruine afscheiding en ik schrok me kapot. Want mannetje is vandaag vertrokken naar Azie voor zijn werk en komt volgende week dinsdag pas terug (en zou eigenlijk pas volgende week donderdag terug komen, dat is nu gelukkig geannuleerd naar dinsdag om werkredenen). En ik was toen bang dat ik dan misschien net mijn eitje zou missen als ik een dag eerder ongi zou worden (dan zou hij terugkomen op dag 14 en ik heb steeds een smiley tussen dag 12 en dag 15). Dus daar was ik donderdag en vrijdag dus wel verdrietig over, dat ik een ronde zou moeten overslaan. Maar niet dus, gewoon zaterdagochtend pas ongi, heel vreemd... Nu komt mannetje dus op dag 11 terug, dus dat komt wel goed ;) . Dan hebben we elkaar een tijdje niet gezien, wie weet helpt dat ook nog ;) .

Ik ben denk ik dit keer niet verdrietig geweest, omdat ik vrijdag een heel goed gesprek had in het ziekenhuis. Ze hebben echt niks gevonden dat niet goed was. Bij ons allebei was alles gewoon prima in orde, geen reden om ons zorgen te maken. Dus we hebben nu besloten dat we afwachten tot juni (dat is anderhalf jaar na de MK). De kans is heel groot dat we tegen die tijd wel zwanger zijn, volgens de gyn, met deze uitslag. En zo niet, dan volgt er een HSG (maar daar verwachten ze niet zo veel van, omdat ik toch al eens zwanger ben geweest en alles dus waarschijnlijk wel gewoon open is) en daarna IUI met hormonen om 2 eitjes te kweken om de kansen wat te vergroten.

Ik ben opgelucht daar weggegaan. Enerzijds omdat alles er goed uitziet en de verwachting is dat het ons zelf wel gaat lukken voor juni. Anderszijds omdat, als het ons nou toch zelf niet lukt, ik dan wel concreet weet wat er dan gaat gebeuren en ik daar ook veel vertrouwen in heb. En dat geeft mij genoeg rust om nu gewoon rustig door te gaan met de dingen die ik doe en wie weet... En juni lijkt nog heel lang, maar ik ben zo blij dat ik elke maand die hoop kan hebben dat het lukt. Als het er nu allemaal minder goed uit zou zien, dan lijkt het me vervelend om zo lang te moeten wachten, maar nu heb ik er alle vertrouwen in en ik doe het liever zelf dan dat ik de MMM in zou moeten. Dus we gaan er maar gewoon vanuit dat het lukt voor juni en dat wij geen dokter nodig hebben!

Minka, volgens mij moet een gyn echt wel kunnen zien of je eitje gesprongen is. Bij mij zag je dat ook, er zat een lege ruimte waar eerst het eitje gezeten had. Misschien was dat wel wat er bij jou te zien was, zijn er twee eitjes geweest, dubbele kans zou je dan toch zeggen?!

Neia, ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt, want dit is natuurlijk ook niks. Ik heb dat zelf 1 dag gehad, dat zelfs water er weer uitkomt, nou, dan heb je het snel gehad. Veel beterschap meid!

Miriam, wat fijn dat alles goed was :D . Hoop dat je broodje je gesmaakt heeft ;) .

Hee Amber, wat leuk om weer eens te lezen hoe het met de kleine Lize en jou gaat. Komen er binnenkort weer nieuwe fotootjes?!

Flyke, je had gelijk, geen nieuws is in dit geval slecht nieuws, hoewel ik ook gewoon druk ben geweest het weekend ;) . Ik vind het trouwens ook mooi bedacht met die appelsap. Gelukkig zal ik dit probleem nooit hebben: ik drink en rook niet :D . En jouw echo komt er ook al snel aan, duim duim...

Ik weet niet wanneer ik weer kom posten, dus alvast voor alle meiden met echo's deze week: heel veel succes!

Liefs,
    Jude.

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ben ongi geworden, was gister iets te voorbarig.
    Maar goed, geen echte teleurstelling deze keer.
    Woensdag gaat hopelijk DE DAG worden.
    DE DAG van duidelijkheid.
    DE DAG die ons leid naar de toekomst.
    Tenminste dat hoop ik.

Zico en Jude ook balen van jullie ongi, maar zo blijven er iig nog een paar dames met me wachten op een zwangerschap. ( al zou ik het jullie zo gunnen)

Miriam, geweldig een goede echo. Geniet er maar van.

Amber, ik herken je verhaal van mijn vriendin. Slapeloze nachten, maar het is het dubbel en dik waard, toch?

Neia, vrijdag al de echo. Ik kan me voorstellen dat je je wel bij elkaar raapt, want je wilt niks liever dan weten dat alles goed is met jullie kindje, zodat je daarna echt kunt genieten (muv je misselijkheid dan)

De rest ook veel succes met alles.
    Ik kom nu pas woensdagavond posten, als ik in maastricht ben geweest.
    Duimen jullie aub heel hard voor mij, dat ik iig krijg te horen dat de wachtlijsten niet eeuwig lang zijn?

Dag lieverds, Liefs Hope

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oooh Miriam, gefeliciteeeerd! Wat geweldig dat je zo'n mooie echo had en dat alles goed was! Je hebt nu al weer een belangrijke hobbel genomen. Als de baby mooi op schema is gegroeid, dan is dat een super goed teken! Ben zoooo blij voor je!

Ik heb geprobeerd de mails van de anderen te lezen, maar mijn hersens zijn een grote prop met watten en ik kan na de Outlook cursus niets meer in me opnemen. Ik begrijp jullie verhalen niet zo goed, maar dat ligt aan mijn hersens en absoluut niet aan jullie manier van schrijven. Trouwens, Amber, van jouw avatar kon ik niets maken, maar of dat nu aan mijn hersentoestand ligt, dat is de vraag, hihi. ;)

Had tijdens de cursus 1 keer heeeeel stiekem gespiekt op de site en zag al dat alles goed was. Zo'n opluchting!

Liefs,
    Marla

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    zico, kan me inbeelden dat die ongi heel raar voelt, ik had het na MK ook, ik dacht: en ik die dacht dat ik voor 8 maanden van mijn ongi af was.... hoop dat het nu zo blijft, hoop voor jou dat je snel terug zwanger mag worden!

miriam, ik had al gespiekt op het werk, goed zeg, ben echt blij voor je, de max! alles mooi in orde en mee met termijn, goed zo!

hehe marla, wel grappig hoor je post, ivm je hersenen ;)

illy inderdaad, je beschrijft het perfect en mooi, handvaten om je aan vast te houden, helaas kan ik er niet meteen vinden maar ik doe mijn best om positief te zijn!

amber, kan je dat plaatje hier eens niet vergroot posten? dan zien we hoe je eruit ziet op zijn marilyn monroes ;) lijkt me inderdaad zwaar die nachten maar gelukkig compenseert het wondertje alle zorgen!

minka, ja die tip heb ik ooit hier op het forum gelezen van die porto (heb ik vorig jaar ook gebruikt) of als je liever rode porto drinkt, dan kan je blauw druivensap nemen ;) hoop dat je die tip snel mag gebruiken!
    Ik weet nog dat bij controle echo na MK (voor zover ik het me goed herinner) de gyn zei dat ze zag dat er recent een eisprong was geweest en klopte volgens mijn cyclus, kon ze ook zien aan het baarmoederslijm denk ik.

neia, betrap me erop dat ik ook al zo een standpunt innam tov je, je misselijkheid is teken dat het goed is, wist niet dat je vorige zw.schap ook nog alle symptomen had, kan me inbeelden dat je liever nog wat neutraal kijkt en dit als een druk ervaart, ik duim voor je!

jude, mijn redenering klopte dus jammer genoeg, kan me goed voorstellen dat je je nu opgelucht voelt, alles in orde bij beiden, het moet kunnen (zo gevoel had ik ook na tel.contact van gyn) en zie nu, het berusten en het wegzijn van de twijfels over het lichaam van jezelf en hubbie, is het daardoor of niet, maar was bij mij toch positief, hoop voor jou snel ook!

hope, dus ongi geworden, gelukkig legde je gisteren niet te veel hoop of was de ontgoocheling des te groter.ik duim voor jullie voor woensdag en hoop dat je alle info krijgt die je wenst te horen, hou ons op de hoogte he!

vandaag kwam ik op het werk en kreeg proficiat te horen van bevallen collega (zij die paar dagen verschil uitgerekend was met mij) en vandaag haar eerste werkdag terug na zwangerschapsverlof. Ze had via collega tegen wie ik het in vertrouwen verteld had dat ik terug zwanger ben, het vernomen. Was dus best wat ontgoocheld maar kreeg ondertussen mailtje van die andere collega met haar excuses enz.
    Verder heb ik niet gesproken met die bevallen collega maar kreeg wel lief mailtje dat ze me allerbeste toewenst en ze begrijpt dat ik er nog niet echt wil over praten en me nog niet op mijn gemak voel, maar zodra ik het wil, ze al haar ervaringen over het zwanger zijn met me wil delen en vooral dat ik positief moet denken, vond het wel lief van haar. Ik had altijd gehoopt dat ik terug zw.zou zijn tegen dat ze terugkomt en gelukkig is dit mogen uitkomen, dus flyke, ik moet positief zijn!

liefs
    flyke

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Miriam: super dat het vandaag goed is gegaan!

Zie mijn banner dames :cry: :cry: :cry:
    Ik sluit me dus weer achteraan in de rij.

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi wat zijn jullie toch lief zeg
    krijg er tranen van in mijn ogen en dan al die klote ongi's van een aantal ik gun het jullie ook zo enorm en dan dat gezwam van ons over de kwalen bij zwangerschap sorry,

neia meid ik hoop enorm dat het bij jou snelminder wordt krijg je nog wel genoeg vocht binnen dat is namelijk wel heel belangrijk.

hier broodje was lekker voor even haha maar geeft allemaal niks ik denk maar zo er blijft altijd wel iets achter en het heeft gesmaakt hihi

24 okt weer echo blijft wel spannend maar heb nu toch wel goede hoop en wil posief zijn dus het zit goed.

dikke knuffel miriam

7. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He Franka, niet leuk - nooit, maar met je uitgerekende datum in het verschiet extra lastig (weet ik uit ervaring...).

Veel liefs meid!

Ook voor alle andere dames een dikke knuffel. Ik denk aan jullie!

Neeke

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he franka balen meis!

miriam ben je nog steeds zo misselijk?

Met mij gaat het wel redelijk, heb gisteren toch wel wat buikpijnen gehad, en zo ineens bekroop mij een onbehagelijk gevoel, kan het niet omschrijven maar zo'n voorgevoel.

Hebben andere zwangeren onder ons daar ook wel last van?

liefs
    jette

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Amber, bedankt voor je opbeurende berichtjes.
    Je nachten klinken zwaar, maar ze zullen zeker de moeite waard zijn. Heerlijk lijkt me dat!

Jude, wat een klotenieuws van jouw kant zeg. Echt balen dat je toch ongie bent gworden.
    Maar je klinkt zo super sterk en positief. Echt geweldig!
    En het is echt fijn dat je ongie pas later heeft doorgezet, zodat jude-man optijd thuis is voor de volgende ronde.
    Jouw gyn klinkt echt helemaal top. Fijn dat jullie nu een plan hebben liggen, waar je naar toe kan leven. En hij verwacht gewoon dat jullie voor die tijd zwanger zijn, dus dat moet gewoon gaan lukken.
    Hoef je nou tot die tijd ook niet meer daar te komen?

Hope, toch nog ongie geworden. Gelukkig kun je nu verder.
    En nog maar 1 nachtje slapen meis. Geweldig, morgen gaat het beginnen.
    En ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen dat de wachtlijst niet zolang is.

Marla, hoe is het vandaag met je hersens, haha!? ;)

Flyke, lief van je dat je zo eerlijk bent, echt super. Natuurlijk hoop ik dat die misslijkheid een goed teken is, maar mijn hoofd gaat toch constant van het ergste uit.
    Wat aardig van je bevallen collega dat ze je een mailtje heeft gestuurd. En je bent inderdaad zwanger meid! yoehoe! :D

Franka, nee he :cry: :cry: :cry: , wat erg zeg dat je ongie bent geworden. Ik leef met je mee meid. Sterkte!

Miriam, het komt zeker goed bij jou meid. Ga jij maar heerlijk genieten van je geweldige echo! :D
    Volgens de ha krijg ik genoeg vocht binnen als ik iedere dag wat probeer te eten en te drinken en het minimaal 15 minuten binnen houdt. En dat lukt gelukkig wel.
    Zit jij nu ook thuis? Of werk je tussendoor?

Jette, wat een naar gevoel zeg. Ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken maar dat ik makkelijker gezegd als gedaan. Wanneer mag je weer naar de frauenartz?

Hier nog hetzelfde meiden.
    Ik zal jullie de details besparen............. :cry:

X Neia

10. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jude, Franke, Hope, alle drie Ongi!
    Wat baal ik hiervan! Ik had zo gehoopt dat er tenminste 1 van jullie zwanger zou zijn deze maand. De moed zakt me nu weer in mijn schoenen voor over 1 1/2 week!
    Maar goh Jude, wat klink jij sterk! Dikke complimentjes voor jou.
    Hope, je weet na morgen misschien iets meer, heel veel succes meid, ik zal aan je denken, en ik duim dat de wachtlijst niet te lang zal zijn.
    Franka, ik had zo'n goede hoop voor je, maar kop op, op naar de volgende ronde.
    Allemaal, positief blijven hoor, we moeten de rest gewoon achterna.

Neia en Miriam, balen dat jullie nog steeds zo ziek zijn, even doorzetten, dan zijn jullie er weer vanaf.
    Neia, spannende dagen voor vrijdag? Ik hoop dat je je iets beter voelt voor je echo. Ik spreek je vast nog wel voor die tijd!

Amber, nu zie ik je gezicht in je plaatje wat beter ;) Als een aantal van ons zo doorgaan, mag je je blauwe avator straks weer gaan gebruiken, wij zijn er dan vast nog wel ;) :cry:

Marla, mevrouwtje warhoofd hihihi, zijn je hersens vandaag weer wat beter! :)

Flyke, wat leuk om zo'n mailtje te krijgenen denk eraan, deze keer blijf je ook gewoon zwanger ;)

Jette, ik hoop dat je je wat beter voelt. Erg moeilijk om zo'n raar gevoel te hebben. Ik hoop dat het snel wegtrekt!

Ik heb niet veel nieuws te melden. Redelijk rustige werkweek en niks spannends te vertellen!

Allemaal dikke knuffel
    Minka

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    het gaat nu weer wat beter met me neia, kwam een beetje door jetteman en een aantal collega's gisteren, ze begonnen allemaal te "zeuren" dat ik beter kon stoppen met paardrijden, terwijl ik nog nergens last van had, maar ze vonden allemaal het risico te groot, te gevaarlijk etc.

nu is het zeker niet zo dat ik maar doe waar ik zin in heb ik bedoel ik kijk heus wel uit, maar ja het is of de duvel er mee speelt na het rijden kreeg ik buikpijn en wat steken, dus ik was doodsbang dat ik toch onverantwoordelijk geweest was!

Vandaag heb ik nergens geen last meer van, en ik weet heus wel dat wanneer het niet meer gaat ik ga stoppen maar ik vindt het nog veel te leuk!

liefs
    jette

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    :cry: :cry: :cry:

Sorry meiden, ik zou eigenlijk niet meer posten tot morgenavond, maar ik moet even wat kwijt.
    Ik heb net even gebeld met de afdeling klinische genetica in maastricht, nav dat mijn zussen vanmorgen daar waren om op hetzelfde geprikt te worden.
    Een en ander was onduidelijk, dus ik belde om verduidelijking te krijgen, voordat ik morgen naar de intake ga.
    Die arts legde me alles weer uit en het bleek toch goed te zijn.
    Maar toen vroeg ze hoe ik die intake morgen geregeld had?
    Want dit moest via hun en niet via de gyn en ik had kans dat de arts me morgen gewoon wegstuurde omdat ik niet volgens de procedure binnen was gekomen :(
    Ik dacht: He shit nee, dit gaat fout! dalijk moeten we nog langer wachten.
    De arts zou me terug bellen als ze met de arts van morgen overlegd had. Ik raakte helemaal in paniek, begon te huilen.
    Ze belde terug en zei dat de afspraak door kon gaan omdat ik al zo lang had gewacht op deze afspraak.
    Dan zouden we daarna nog naar hun moeten, dus eigenlijk de omgekeerde volgorde.

Pffff ik heb in weken niet meer zo gehuild. :cry:
    Zo`n angst dat het niet door zou gaan en daarna zo blij dat alles toch gewoon doorgaat. [-o<

Moest dit even kwijt.

liefs "een nog steeds snikkende" Hope

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah nee Hope, wat heftig zeg.
    Ik kan me goed voorstellen dat je hierdoor heel erg verdrietig werd en dan die onzekerheid.
    Gelukkig hebben ze het goed opgelost, want je hebt zolang naar deze dag uitgekeken. Fijn dat het gewoon door kan gaan.
    Je kunt het sterke Hope, even alles eruit gooien, en op naar een mooie dag morgen!

Minka, fijn dat je een rustige week hebt. Dat is soms ook wel eens lekker. Maar probeer hoop te houden tot aan je NOD meid, dat moet gewoon. Zonder hoop heb je niks.
    Ik blijf weer voor je duimen. Jij bent de volgende meid!

Jette, knap van je hoor. Fijn dat het nu wat beter gaat.
    Je moet gewoon naar je eigen lichaam luisteren meid. En als dit goed voor je is, dan moet je het gewoon blijven doen. Van de gyn mag het toch ook?
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar je hebt het goed opgelost!

Gisteren is mijn zwangere collega bevallen van een gezonde dochter: Robin. Het viel me op dat het nu niet meer zoveel pijn doet.
    By the way Flyke: zij is helemaal niet misselijk geweest (maar ze is dan ook wel een rare ;) )
    Mijn moeder komt zo met de volgende pan verse soep, hopelijk kan ik daar wat van binnen houden.

X Neia

14. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oei hope gelukkig heb je nog even gebeld en kan je nu terecht.

Miriam gefeliciteerd met de goede echo.

neia balen dat je nog steeds zo ziek bent.

ik ben net terug van de vk ze heeft geprobeerd het hartje te luisteren maar dat ging nog niet (vandaag 11 weken en 3 dagen) :( had me er wel een beetje op ingesteld maar vind het toch wel een beetje jammer toch nog geen bevestiging. nu nog even volhouden tot zaterdag.
    mijn rug gaat ietsjes beter maar nog niet echt super ben zo stijf als een hark.

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi hoi,

Hier nog snel even een klein berichtje van een zeer drukke (en dus zure!) Marla, die de vrijdagmiddag en cursus van gisteren flink moet bezuren. Bah, wat ligt er een berg werk: weet niet goed hoe ik er doorheen moet komen. (en ik haat het!)

Maar goed, wat enorm balen voor de meiden die ongi zijn geworden.

Jude, wel super dat er niets, maar dan ook helemaal niets is gevonden dat een nieuwe zwangerschap in de weg staat. Dat moet wel een opluchting voor je zijn. Jullie hebben elke maand tot nu toe pech gehad, maar er moet toch in 1 van de volgende maanden een bevruchting tot stand komen.

En datzelfde geldt voor Minka. Sorry dat ik je helemaal niet succes heb toegewenst bij de gyn! Maarrehh..... het belangrijkste is natuurlijk dat bij jou alles ook goed lijkt te zijn en nu nog maar hopen dat het zaad van Minkaman van net zo'n turbokwaliteit is als dat van Judeman.

En Hope, jeetje, wat een toestand zeg: je schrikt je toch helemaal wezenloos als het erop lijkt dat de afspraak waar je al zo lang naar uitkijkt, misschien niet door kon gaan. Ik snap het zo enorm dat je in huilen uitbarstte! En maar goed ook, want nu werd er in ieder geval wel ingezien dat ze dit mensen niet aan kunnen doen. Gelukkig is het toch nog een beetje een Hope-dag (lees; dag vol met hoop) morgen. Ben zo benieuwd hoe het verloopt en wens je alvast heeeeeel veel succes.

Laten we hopen dat je snel terecht kunt voor de vervolgstappen en dat we over niet al te lange tijd ook een zwangere Hope hier hebben.

Illly, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet nog dat Me2 ook gerustgesteld werd door haar Angelsound.

Flyke, kan me voorstellen dat je wel een beetje baalde over je collega, die je in vertrouwen had genomen. Pff... dat bleek ook zo te zijn geweest bij mijn MK. Bleek ook opeens "iedereen" te weten.

En Neia, ik merkte ook op dat geboortes minder pijn deden toen ik weer opnieuw zwanger was. Hopelijk is de misselijkheid te houden.

En Jette, vervelend van je buikpijn! Ik heb zo'n 1,5 week last gehad van een zeurende buikpijn in de onderbuik, maar het is nu over. Ik vermoed dat het bij mij te maken had met bandenpijn. Misschien bij jou ook wel? Maar je wilt nog niet stoppen met paardrijden?

Amber, leuk, joh, om je verhalen over Lize te lezen. Ik krijg er echt voorpret van.

Me2, welkom terug! Wat rot dat je je zorgen maakte. Ik weet nu al dat ik dat ook zal hebben. Het is ook zo logisch. Het is vast hartstikke goed met Mini-Me2.

En aan ieder die ik in de gauwigheid ben vergeten: dikke knuffel.

Liefs,
    Marla, die toch wel een beetje zenuwachtig wordt voor overmorgen en het ook wel weer leuk vind.

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hier houd ik je aan hoor Neia ;)
    Smaakte de soep lekker? ik hoop dat je het binnen kunt houden en dat je ervan opknapt. De soep is vast met veel liefde voor je gemaakt, dus dan moet het haast wel goed komen.

Wuppie, jammer dat ze het hartje niet konden horen. hebben ze geen echo gemaakt dan? Ik hoop dat je de volgende keer wel een flinke hart-beat hoort!

Marla, wel rustig aan doen hoor, niet stressed gaan werken, denk eraan!

Hope, ik snap dat je even in paniek was, kan me dat heeeel goed voorstellen. Maar gelukkig is alles goedgekomen en kun je morgen toch nog gaan. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat je handen het toelaten om ons een berichtje te doen hoe het is gegaan.

Jette, blij te lezen dat het weer beter gaat. Ik ben niet op de hoogte van het paardrijden, maar tot hoe lang zou je het vol willen houden?
    Niet boos worden hoor, maar ik snap best dat Jette-man zich daar zorgen om maakt. Hij heeft het beste met je voor en wil natuurlijk niet dat er iets kan gebeuren! Dit zou je eigenlijk niet als "zeuren" moeten zien, maar meer als liefde. ;)

Fijne avond allemaal
    Kus Minka

PS. Mijn collega is zaterdag bevallen van een zoontje. (Ook al ben ik niet zwanger, ik vind het super voor haar)

17. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ja meiden jullie hebben wel gelijk, ik zou eigenlijk zo langzamerhand moeten stoppen, maar heb het eigenlijk nog niet zo ver!

Ik voel me een beetje raar, heb nauwelijks klachten of symptomen momenteel, ik wordt daar mega onzeker van, heb het gisteren ook tegen jette-man gezegd, hij moest lachen, hij zei al het is bij jou ook nooit goed, als je pijn hebt is het niet goed, voel jij je goed is het ook niet goed!
    Tja dat is misschien wel zo, maar soms heb ik zo'n menstruatie achtig gevoel, maar als ik naar de wc ga is er niets bijzonders te zien, ik hoef lang niet meer zo vaak naar de wc, mijn borsten zijn minder pijnlijk!

he gedver maak ik me daar weer zorgen om!

! ik heb wel wat meer last van opvliegers thuis ha ha ha, ik ben gisterenavond 2 x enorm boos geworden om niets!

Ik weet het ook niet meer hoor hoe moet je je eigenlijk voelen in deze fase?

Marla doe je even rustig aan, niet je zelf overstressen en overwerken hoor!

liefs
    jette

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope vandaag heel erg veel succes we denken aan je.

en hier nog steeds hondsberoerd verschrikkelijk maar ja neia en jette hoe heten die tabletten ook al weer wellicht dat het iets helpt begin nu de lol er niet meer van te zien.

zit nog steeds op mijn roze wolk denk nu het moet goed gaan dus heb goed gevoel.

minka hoe is het met je? en met je poes

franka hoe gaat het met jou?

jude les je nog en hoe gaat het met lessen

flyke hoe voel je je hoop niet zo beroerd als ons

neia meid ik hoop dat jij je snel minder beroerd voelt vrijdag ga je je wurmpje zien mooi is dat hoor geniet er van.

marla morgen de 20 weken echo spannend hoor jij schiet ook al een heel eind op.

jette en marla vinden jullie het heel snel gaan of juist niet.
    de dagen kruipen nu voorbij maar als ik naar jullie kijk dan denk ik wat gaat de tijd snel zeg.

me2 kun je daar wennen hoop voor je van wel geniet maar van de mooie omgeving nog even moet je hihi

amber nou zeg lize gaat snel zo zeg denk nog vaak aan je berichtje hier ze is geboren nu al weer een tijdje terug grappig is dat zeg mooio dat het nu goed gaat heb je voor ons nog een keer wat vernieuwde foto's liefs miriam

ps als ik iemand ben vergeten sorry dikke knuffel dan
    liefs miriam

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he miriam wat vervelend voor je, ik had van die tabletten van vsm, je kunt ze bij de kruidvat etc. krijgen!

Mij hielpen ze echter niet echt, hoop dat het gauw beter met je mag gaan!
    leef met je mee!

liefs
    jette

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hope, heel veel succes vandaag! Waarschijnlijk ben je al onderweg, maar ik denk aan je hoor.
    En mijn duimen blijven draaien voor de korte wachtlijst!

Wuppie, jammer dat ze het hartje nog niet kon horen. Heb je zaterdag een afspraak voor de echo?

Ah Marla meid, probeer het wel een beetje rustig aan te doen hoor. Want dit kan nooit goed voor je zijn. Natuurlijk is er veel te doen en heb je deadlines, maar je moet niet overwerkt raken, want dan hebben ze helemaal niks meer aan je. En je moet natuurlijk goed voor jezelf en de kleine zorgen.
    Spannend morgen de echo, willen jullie dan weten wat het wordt?

Minka, hou me er maar aan hoor meid. ;) Ik ga gewoon zo ongelofelijk hard voor je duimen, en jouw NOD is als eerste, dus nu moet het gewoon gelukt zijn! :D
    Ik heb een beetje van mijn moeder's soep gister binnen kunnen houden, er zaten wel heel veel verse groeten in. :confused:
    Leuk zeg dat je zo blij bent voor je bevallen collega. Super van je!

Jette, die onzekerheid is ook niks nee. Eigenlijk is dat nog het ergste.
    Maar ik ben het wel met jette-man eens; wees even blij dat je niet meer volop kwaaltjes hebt, nu kun je lekker genieten.
    Lees anders de posts even terug van toen je misselijk was, dan kun je het misschien wat beter waarderen. ;)

Miriam, het is inderdaad zo'n klotegevoel als je constant beroerd bent. Bah.
    Ik heb dus zetpillen van de ha gekregen; Emesafene.
    Het helpt je niet op te knappen, maar het zorgt er wel voor dat je af en toe wat eten binnen krijgt. Sterkte meid!

Hier nog steeds hondsberoerd. Maar gisteravond wel wat eten binnen gehouden, gelukkig.
    Mijn vader belde gister om te vragen hoe het ging. En hij heeft me op het hart gedrukt dat het nu echt goed mag gaan. Hij straalde gewoon door de telefoon heen. Erg mooi!
    Maar die druk is alleen maar groter geworden.............

X Neia

Deel Deze Pagina