Hope, allereerst wil ik jou heeeeeel veel succes toewensen in Maastricht vandaag! Hopelijk krijg je toch al best wat informatie en duidelijkheid tijdens de intake. Ben erg benieuwd wat er allemaal besproken is. Ik hoop echt dat je niet al te lang hoeft te wachten op vervolgstappen. Ik denk aan je! Me2, wat gaaf trouwens dat je aan het meer van Geneve woont: inderdaad een geweldige omgeving om op te groeien. Sorry, ik heb volgens mij wat gemist: kun je hetzelfde werk daar blijven doen? Wuppie, wel heel jammer dat je het hartje nog niet kon horen kloppen. Hopelijk maakt het je niet onzeker. Je krijgt vast een hele mooie echo aanstaande zaterdag. Ik begreep al dat jouw zwangerschapstermijn net zo'n beetje op de grens ligt van het wel of niet het hartje kunnen horen. Amber, lijkt me wel heel moeilijk om te moeten meemaken dat je meisje zo moet huilen en je kunt eigenlijk niets doen om haar te troosten. Gelukkig voelt ze zich al weer een heel stuk beter. Grappig, hoor, die scheetjes uit de wieg. In ieder geval volop een teken van leven. Jude, vreemd dat je wat tussentijds bloedverlies hebt gehad. Ik zou het toch maar even in de gaten houden, als ik jou was, zeker omdat je al een keer gewoon ongi bent geweest, terwijl je zwanger was. Als je het niet vertrouwt, gooi er dan een test tegenaan. Minka, jeetje, wat een kl...z.k. van een gyn heb jij, zeg! Hij komt wel erg ongeinteresseerd over. Als je niet langer wil wachten, trek dan wat eerder aan de bel. (misschien kan je Huisarts je daarmee helpen). Wat leuk dat je met Nemo'ke (op zijn Flyke's ) hebt gespeeld. Oh Neia, je echo komt nu rap dichter bij: nog maar 2 nachtjes slapen. Ik kan je zenuwen zo enorm voorstellen. Ik was ook mega nerveus voor de eerste paar echo's en vooral bij de eerste, die was nog wel het zenuwslopends. Je zou zo graag willen hopen, maar wil je ook behoeden voor al te groot verdriet. Ik begrijp ook dat je druk voelt: iedereen verwacht maar dat het goed is, maar die verwachting is naar jouw mening nergens op gebaseerd en je wil natuurlijk dolgraag je vader een kleinkind geven. Toch zeg ik het lekker toch: ik heb wel een heel goed gevoel over jouw echo. (voor wat dat waard is) Echt rot dat je zo enorm misselijk bent! Jette, wat akelig dat je zo'n rot voorgevoel hebt en dan helpt die buikpijn natuurlijk niet mee. Toch heb ik begrepen dat vooral menstruatiepijnen vaak voorkomen tijdens de zwangerschap en zeker niet alleen bij prille. Je baarmoeder rekt nl. op en dat geeft krampjes die je aan ongipijnen doen denken. Maar het schijnt je baarmoeder te zijn die zo aanvoelt. En ook die niet-pijnlijke borsten, daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik heb daar ook al sinds de twaalfde week geen last meer van. Voor mij klink je nog steeds heel erg zwanger en daar horen twijfels ook bij. Ik heb daar zelf ook veel last van en vond je post dan ook erg herkenbaar. Nu ik geen "buikpijn" meer heb, vraag ik me ook af of alles nog wel goed zit, maar volgens Marlaman komt dit doordat ik weer vlak voor een echo zit. M.a.w. de zenuwen hebben mij ook flink te pakken. Maar als je je te ongerust voelt, bel dan de Frauenartz. Misschien mag je het hartje dan wel bij hem horen. En Miriam, jij bent ook al weer bijna 10 weken! Joehoe bijna een 2-cijferige banner. Je vroeg of wij de tijd ook zo langzaam vonden gaan: ik vond de eerste 12 weken echt voorbij kruipen en telde de dagen (je weet wel; 7 weken en 2 dagen, 7 weken en 3 dagen, 7 weken en 4 dagen.....) Maar vanaf 14 weken vond ik het een heel stuk sneller gaan en nu ben ik alweer bijna 21 weken, kan ik me bijna niet voorstellen. Morgenochtend om 09.00 uur is het dan zover: dan heb ik de 20-weken echo. Vind het toch best wel spannend. Ik hoop toch zo dat alles goed mag zijn. Ik merk nu dat ik enorm op zoek ben naar bevestigingen: "voel ik mijn kindje wel genoeg?; ik hoef nauwelijks meer te kokhalsen 's ochtends". Als alles goed is, dan is het natuurlijk wel geweldig om het beebje weer te zien. En Neia, we zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of niet het geslacht willen weten, maar waarschijnlijk zullen we het morgen toch wel vragen. (is stiekem toch wel praktisch) Liefs, Marla
hope, ik kijk zeker vanavond nog om te lezen hoe het ging in maastricht, hoop dat het je wat vooruit helpt neia en miriam, veel sterkte bij deze misselijke periode wuppie, jammer dat je het hartje nog niet kon horen, je bedoelt uitwendig? was bij vriendin ook zo, was nog te vroeg, beste voor zaterdag minka, ik duim voor je, you never know! marla, hoe bedoel je op zijn flykes nemo gestreeld? ben even niet mee marla, zal een prachtig moment zijn morgen, vertel je ons het geheimpje van geslacht, hihi, succes! neia, ook jij heel binnenkort echo, heel veel succes, heb er een goed gevoel bij, denk aan je! jette, kan me inbeelden dat je ondanks die mooie zw.banner vaak angsten doorstaat, maar zoals marla zei, desnoods es bellen naar frauenartz, ben je wat meer gerustgesteld en ivm paardrijden, doen waar je je goed bijvoelt! de rest dikke knuffel! update, de laatste dagen ben ik mega kregelig, bitsig enz. contstant borsten voelen, gevoel dat ze minder gezwollen zijn enz, eigenlijk geen enkel symptoom, terwijl zwangere vriendin (nu bijna 12 weken, constant misselijk rondloopt en bij me in bureau zit...)... hubbie zei ook, ik kan het zo niet meer aan met je, bel maar naar gynae of je niet een week eerder kan, al mijn moed samengeraapt, alles is volzet, toen ik telefoon neerlegde (op het werk) barsste ik bijna letterlijk in tranen uit maar wist dat ieder moment iemand binnen kon komen... zit dus niets anders af dan te wachten, heb me er eigenlijk vandaag bij neergelegd, ik heb al 11 rondes gewacht en gehoopt, op die week verschil zal het nu ook niet meer aankomen zeker? en ofwel is het slecht en als het goed is dan zal het een echo zijn met hartje en afmetingen waar geen twijfel aan mogelijk is, dus ik tel de dagen af. Als ik savonds in bed lig heb ik soms rond 22u een uurtje buikpijn, beetje ongigevoel, vandaag heb ik al de hele dag een zwaar gevoel in onderbuik, hopelijk is dit een teken dat het nog niet slecht is, vorige keer bij MK (heb ik een immense pijnlijke steek gevoeld en toen gehuild en gedacht, het is voorbij... en klopt volgens echo bij sterven vruchtje), ik heb nog geen zo een steek gevoeld, dus ik probeer daar mijn hoop op te vestigen, liefs flyke
Marla: ik weet nog goed dat jij al die onzekerheden had, waar Neia, Flyke en Miriam nu doorheen gaan en kijk nu...... je 20 weken echo staat al voor de deur. Spannend meid. Heel veel succes, maar belangrijker nog, héél véél plezier! Neia en Miriam: balen dat jullie je zo misselijk voelen, hopelijk gaat het snel wat beter met jullie. Lieve Neia: fijn te horen dat je vader positief is. Ik ga heel hard duimen, dat hij je kleintje over een paar maanden kan knuffelen. Hope: ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt. Ik duim heel hard voor je, dat je nu duidelijkheid hebt en jullie weer hoopvol de toekomst in kunnen kijken. Amber: fijn dat het goed met jou en Lize gaat (hoe gaat het eigenlijk met Amberman) Volgens Frankaman hebben mannen het veel zwaarder in de kraamtijd. Ze moesten eens weten Flyke: ik blijft superpositief voor je! Hoe gaat het met Minka vandaag? Me2: zijn alle dozen al uitgepakt en ben je nu druk bezig een blauw kamertje in te richten? Jude: zorg je goed voor jezelf. Wat raar die tussentijdse bloeding. Ik weet er helaas alles van. De eerste drie maanden na de mk heb ik ook steeds bloedingen tussendoor gehad. Wie weet is het wel goed nieuws. Mocht je het niet vertrouwen....bellen met je gyn! Deze week loop ik als één brok hormonen rond. Ik zie weer enkele puistjes opdoemen uit het niets, de uitgerekende datum over een paar daagjes en op het werk is ook iedereen gestresst. De ongi is alweer voorbij (duurt gelukkig maar 2 dagen) en kijken we weer een nieuwe ronde tegemoet. Morgen 4 jaar samen en dat moeten we natuurlijk vieren. Gelukkig zijn er ook nog postitieve dingen om naar uit te kijken. Een fijne avond allemaal (ook voor de meiden die ik nu vergeten ben!) Liefs Franka
o franka alvast een fijne dag morgen he 4 jaar alweer hihi tijd gaat snel marla geniet er morgen van en ben benieuwd of je het geslacht weet na morgen. neia jij nog twee dagen gaat ook al heel snel als ik naar mezelf kijk dan moet je al zowat uit elkaar ploffen van de zenuwen maar ook jij zult zien dat alles goed is. morgen ga ik eindelijk mijn intake doen bij de vk marla je vroeg in het andere topic wanneer de uitgerekende data is zaterdag 3 mei 2008 liefs miriam
Hallo meiden, Sorry, dat ik zo lang op me heb laten wachten. Maar we zijn lekker gaan uiteten ( betekent dus goed nieuws) en even bij onze beste vrienden langs geweest. De intake verliep rommelig ( 1 uur uitgelopen spreekuur), maar wel goed. De gyn wees ons nog eens op de voors en tegens van de IVF om zeker te weten of we er wel echt voor wilden gaan. Maar onze beslissing staat allang vast. Hij staat volledig achter onze keuze. We hebben vandaag al bloedgeprikt op geslachtsziekten ( dat is standaard) Zaad van mijn man moet nog eens ingeleverd worden. En ik moet een afspraak maken op de afdeling klinische genetica. Zij doen namelijk het voorbereidende werk op de IVF met PGD. WAt dat precies inhoudt weet ik nog niet, maar morgen maak ik de afspraak. Als alle voorbereidende onderzoeken zijn gedaan en er is een test om mijn "afwijking"te loceren ( schrijf je dat zo? )dan kan de IVF van start gaan. Hoelang dit precies gaat duren kon de gyn me niet zeggen, maar hij wist wel dat het tot januari iig volgepland stond. Dus mijn idee, dat ik een half jaar moet wachten is zo gek nog niet. Ik houdt zelfs rekening ermee dat we misschien pas in juni van start gaan. Eigenlijk stelde die hele intake niet veel voor, maar het is de 1e stap in de goede richting, laat de andere stappen maar snel volgen.......... Morgen dus gauw even die afspraak plannen dan heb ik opnieuw een datum om naar toe te leven, want dat is toch wel fijn. We gaan er voor de volle 100% voor, maar ik zou het ook fijn vinden als we de dans ontspringen en nog voor de start zwanger zijn, van een gezond kindje. Die hoop blijf ik gewoon houden. Maar de reeele gedachte is er zeker ook, en daarom is het fijn dat we nu een stap in de goede richting hebben gezet. Dames ik houd jullie op de hoogte, maar voor nu welterusten, want het was een enerverende dag. Liefs Hope
o hope tje ik heb echt veel bewondering voor je, je weet dat het niet direct morgen kan maar eigenlijk had ik er niet bij stil gestaan dat het allemaal zo lang duurt en dat er zoveel aan vooraf gaat. echt knap hoor hoe je er tegen aan kijkt. heb daar we bewondering voor. hopen dat de tijd heel snel voorbij vliegt of dat er inderdaad een wondertje mag komen nog voor die tijd. fijn dat je uit eten bent geweest mooie afsluiting van zo'n dag. nou echt ik hoop voor je het beste liefs miriam
01-10 tweede echo miriam heel spannend duim duim 03-10 Hope Intake IVF 04-10 Marla 20 wkn echo 04-10 miriam intake verloskundige 05-10 Neia afspraak gyn + 1e echo 06-10 Wuppie 2e echo 07-10 Franka uitgerekende datum MK 10-10 Amber en Lize 1ste afspraak CB (consultatiebureau) 15-10 Flyke, 1e echo,8 weken 24-10 miriam derde echo met 12 weken en 4 dagen 12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 17-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
Hope, wat ben ik blij dat je je er zo goed door voelt. Het is nog een lange weg te gaan, maar jullie zijn op weg naar.... een lief kleintje. Inderdaad, ik hoop dat er voor die tijd nog nog een wondertje komt. Fijn dat jullie gezellig uit eten zijn geweest, deze stap is gezet, nu op naar de volgende. Heel veel succes meid! Franka, het is tijd dat er weer wat kleur in ons topic komt, dus speciaal voor jou en je mannetje vandaag een dikke proficiat met jullie 4-jarig huwelijk! Miriam en Marla, heel veel succes vandaag! Het is een drukke agenda de komende dagen, dus spannend voor bijna iedereen! Ik hoop snel jullie mooie ervaringen te mogen lezen. Flyke, Marla bedoelde dat je Nemo-ke schrijft, dat is een typisch verkleinwoordje in het Belgisch, ik zeg meestal Nemo-tje hihihi. Ik ben ook een bijna Belg hoor, en ik schrijf ook vaak wat anders op dan oorspronkelijk Nederlands! Woorden die ik bij jou voorbij zie komen herken ik maar al te goed, ook van mijn zus die in Belgie woont Bv. Porto (B) Port (NL) en labo (B) en Lab (NL) Ik vind het alleen maar leuk! Neia, aftellen maar.... nog 1 dagje, mag je al vroeg of pas laat op de middag? Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag verhuizen op kantoor en nog 2 vergaderingen! PC wordt als eerste afgekoppeld en ze komen om 07.30 u dus ik moet er snel mee stoppen. Allemaal dikke kus Minka
marla je bent bijna aan de beurt voor je 20 weekse echo, geniet er van meis, hoop dat je ons snel verteld hoe het was! Ik maak me inmiddels wat minder zorgen, de ongemakken zijn er weer, dus het zal allemaal wel goed zitten! Moet me gewoon niet zo op laten naaien door mijn omgeving, daar is die onzekerheid van gekomen! Heb wel besloten om nu te stoppen met paardrijden, en niet omdat het niet meer gaat, maar omdat mijn omgeving er op aan dringt! Nou ja 1 x moet het toch zo ver komen ik moet daar vrede mee hebben! Ach en het weer wordt er niet beter op, vroeger donker s'avonds, dus zo leuk is het zowieso niet meer! Het paard wordt de winter door aan de longeerlijn door mij doorgetraind en dan kijken we na de bevalling wel weer! liefs jette
04-10 Marla 20 wkn echo 04-10 miriam intake verloskundige 05-10 Neia afspraak gyn + 1e echo 06-10 Wuppie 2e echo 07-10 Franka uitgerekende datum MK 10-10 Amber en Lize 1ste afspraak CB (consultatiebureau) 15-10 Flyke, 1e echo,8 weken 24-10 miriam derde echo met 12 weken en 4 dagen 24-10 Hope Afspraak klinische genetica! 12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 17-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum Ik heb de afspraak gemaakt 24-10 mogen we naar de afdeling klinische genetica, dus weer een stapje verder. Jullie zouden mijn gezicht eens moeten zien, zo voldaan, ik straal gewoon. Eens even kijken of deze smileys in de buurt komen van mijn gezichtsuitdrukking: Ja dat is het wel zo`n beetje, hihi Dankjewel lieve meiden dat jullie aan mij gedacht hebben, dat doet me echt goed. En dankjewel voor de lieve woorden. Miriam veel succes bij de VK en Marla veel succes bij de echo. Op de rest kom ik later wel terug. Liefs Hope
Hey meiden, ik ben terug MET een hele goede 20-weken echo. Ik ben zoooo blij! Ik ga nu pauzeren, maar geef jullie een update en reactie op jullie verhalen na de pauze. Liefs, Marla
Hey vrolijke, immens gelukkige Hope: fijn joh, dat de afspraak met de klinische genetica nu staat. Fijn dat het nog in oktober kon, want hoe eerder, hoe liever natuurljik. Kunnen ze je niet alvast op de wachtlijst voor IVF zetten, of moeten ze echt alle onderzoeken afwachten? En konden ze dan nog niet zeggen of er een test was om jouw chromosomen afwijking te loceren? (ik weet ook niet of ik dit woord goed schrijf ) Hadden ze daar dan nog geen ervaring mee? Ik hoop echt voor je dat je niet tot juni hoeft te wachten en al eerder aan de beurt bent en het liefste natuurlijk op een natuurlijke manier met een super gezond kindje! Wel fijn dat die eerste stappen nu zijn gezet! Flyke, wat rot dat je je zo'n zorgen maakt: het is gewoon zo logisch: je zorgen, je angst dat het mis kan zijn..... De eerste twaalf weken waren voor mij eigenlijk ook een nachtmerrie en ik heb ze echt moeten doorstaan: het woord genieten kwam toen niet in mijn vocabulaire voor. Om eerlijk te zijn hoor ik van heel veel mensen dat ze niet misselijk zijn geweest tijdens de zwangerschap. Anderzijds hoor ik ook verhalen van vrouwen die zo misselijk zijn geweest als Jette, Neia en Miriam. Die kwaaltjes hoeven niet, maar bieden je natuurlijk wel een houvast. Ik probeerde mezelf heel erg op te peppen door mij voor te houden dat ik geen hele erge buikpijnen had (echt Flyke, ongipijnen en een zwaar buikgevoel horen bij een zwangerschap; ik heb daar zelfs nu nog last van) en dat ik na mijn eerste echo geen bloedverlies (meer) had. Het is moeilijk, meid, en je moet er helaas doorheen: konden we die eerste weken maar overslaan. Ik begreep niet helemaal of je nou je echo een week vervroegd had of toch niet. En wat Nemo-ke op zijn Flyke's betreft: Minka had de goede uitleg gegeven. Ik zou zelf inderdaad Nemootje zeggen, maar vind Nemo-ke leuker klinken. Franka: heel erg gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn! Gaan jullie nog uit eten? En jeetje, jouw uitgerekende datum komt ook erg dichtbij. Dat zijn toch altijd moeilijke dagen, daar kunnen wij hier over meepraten. Wanneer is het precies? En Miriam, hoe was je intake gegaan? Nog een mei-mama! Om het lentegevoel straks compleet te maken. Succes met verhuizen, lieve Minka: we merken wel weer wanneer je pc het doet. Spannend dat je nu weer op de wachtbank bent beland. Zou mooi zijn als jij onze eerste juni-mama zou worden! Pfffff..... Jette, fijn dat je zorgen wat zijn afgenomen. Het is gewoon allemaal hartstikke goed met jouw kleine meisje, getuige je mooie 20-weken echo. Wel jammer voor zo'n grote paardenfan als jij dat je moet stoppen met rijden, maar jouw paardje wacht wel op je tot na de bevalling! (enne... dan kun je er in ieder geval niet afvallen, sprak mama-Marla ) Neia, ik wens je alvast mega veel succes toe morgen! Hoe laat moet je? We duimen hier allemaal voor een hele mooie mini-neia met een perfect knipperlichtje. Pfff.... voor zo'n echo sterf je duizend doden; ik weet hoe vreselijk zenuwachtig je moet zijn, als ik nog aan mijn eerste echo terugdenk. Toen de gyn zei dat alles goed was, begon mijn been heel hard te trillen en ik moest hem echt vasthouden om hem te laten stoppen met dat getril. Ik duim mijn duimen blauw voor je! Nou, zoals gezegd was mijn 20-weken echo helemaal goed: ik kreeg zelfs nog een complimentje dat het er zo mooi uitzag. Er waren 2 VK's bij aanwezig, omdat ze pas sinds een week nieuwe apparatuur hadden: ze beweerden dat ze de rolls royce in huis hadden onder de echo-apparaten en ik moet zeggen dat de echo foto's mega-scherp waren. Het kindje is van top tot teen gescreend en leek helemaal gezond te zijn. Het lag in eerste instantie in de dubbele apekooi, maar ging er later eens mooi voor liggen: net alsof het zichzelf mooi wilde presenteren. Ik ben echt zoooooo gelukkig! Oh ja, mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen, dus daarom voel ik mijn kindje wat minder sterk trappen/bewegen. Wuppie, jij ook nog veel plezier toegewenst, aanstaande zaterdag! Liefs, Marla, die weer een ouderwetse Marlapost heeft geplaatst
hope, ben blij dat je je zo goed voelt en vooral dat je al je afspraak hebt vastgelegd en terug stapje vooruit, goed zo! marla, ben blij dat je goede echo had, nu heb je nog niets verklapt of je geslacht zag, hihi ivm echo, ik wou die week vervroegen maar ging niet meer, dus blijft bij 15/10, afwachten dus maar neia, ik duim heel erg voor je! franka, veel sterkte die uitgerekende datum is inderdaad moeilijke dobber, proficiat trouwens met jullie 4 jarig samenzijn! miriam, ik veronderstel goe gesteld bij VK? hehe minka, nu begrijp ik het ja, ja dit verlof heel veel contact gehad met nederlanders en hebben we op bepaalde momenten plat gelegen van het lachen met het verschil tussen wat wij en zij/jullie zeggen, grappig toch he grappigste vonden wij: nou ben je nou helemaal van de pot gerukt.... en voor sexen hadden zij ook een apart woord, ben het vergeten ik zei wij zeggen: "we gaan eentje doen (sexen dus)" lagen zij weer kriek met onze uitdrukking, nou leuk zeg, dus als wij lekker in gezelschap zijn en zeggen we gaan eentje doen dan weet niemand waarover we het hebben hier bij ons zoals je ziet, ben vandaag iets happier of gisteren, vanmorgen borsteninspectie gehad door hubbie en mij, en zijn toch nog redelijk gezwollen alleen heel zacht en niet zo extra gevoelig meer, dus ik trek me daaraan op liefs flyke
Franka: alvast van harte voor morgen! MArla: fjn dat de echo zo goed was! Weten jullie wat het is? Ik heb volgende week een groei echo. De pret echo bij 27 weken liet zien dat de beeb goed op schema was dus hoop dat dat nog steeds zo is! Ja, ik blijf mijn eigenw erk doen voor mijn eigen kantoor maar dan vanuit thuis! Heel weinig afleiding is lekker doorwerken en straks als de beeb er is mega flexibel! Hope: de stap in de goede richting is gezet en hoop ook zeer dat je voor die tijd al zwanger bent van een gezond kindje. Je moet het maar zo zien dat je nu dubbel kans hebt! Nog 10 weken en dan ben ik uitgerekend! \/ \/
marla, volgens mijn theorie (en bewijs/ervaring neeke, jette,mijn zus nog iemand?) misselijk: meisje niet misselijk of heel lichtjes: jongen dus een MEISJE hihi me 2, wow nog 10 weken te gaan,klinkt inderdaad niet veel meer als je ziet dat je nu al 30 weken bent, maar als ik dan hopelijk nog zwanger mag zijn is 10 weken nog ver vind ik! vraagje, mijn foliumzuur is bijna op, neem ik nu gewoon terug foliumzuur of nemen jullie iets anders met extra vitamines of zo? of is dat allemaal niet nodig? liefs flyke
@Wuppie, vervelend dat je het hartje niet hebt kunnen horen, maar dan geniet je zaterdag misschien wel dubbelop @Jette, opvliegers? arme man van jou @Neia, wat lief van je vader, zijn gevoel zal vast en zeker kloppen. Zodat jullie samen nog heel veel mooie momenten zullen krijgen. @FRanka, gefeliciteerd met jullie 4-jarig jubileum. Alvast veel sterkte deze week met de uitgerekende datum. @Marla, wat een heerijk gevoel die goede echo. en nu? wat wordt het? @Flyke, nog even en dan zal ook jij wat meer zekerheid krijgen. Dat de week mar snel om mag gaan, zodat jou echo er snel aan komt. @ME2, idd nog 10 weken, voel je je nog goed? krijg je het thuis werken goed geregeld? Sorry, als ik iemand vergeten ben. Ik weet dat het posten eigenlijk niet zo verstandig is, maar het is nu zo spannend allemaal. Ik wil dat toch graag met iemand delen. Kan beter mijn handen overbelasten ipv mijn stem Ik straal nu al wat minder dan vanmorgen, maar ik denk omdat ik weer teveel ga nadenken over alles. Ik moet weer even de balans vinden tussen erover nadenken, maar niet teveel dat ik de hele dag eraan denk en dus weer uit mijn doen ben. Moet even de rust in mijn lichaam terug vinden. Maar dat gaat wel lukken. Neia heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen. Morgen wordt JOUW dag. Ik denk aan je. Liefs Hope
Hee lieve dames, Kom weer even inbreken, voor: Marla: gefeliciteerd met je mooie echo! Miriam: hoe was het bij de vk? en natuurlijk Neia: succes voor de echo morgen, het ziet er vast super uit allemaal, je moet er genoeg voor doorstaan! Wuppie, jij alvast succes voor zaterdag, en wat betreft hartje horen, dat probéren ze bij ons niet eens voor de 12 weken en eigenlijk pas bij 16 weken, dus geen zorgen! Hope, goed zeg, weer een datum om naartoe te leven! Flyke, houd vertrouwen, ik had ook heel weinig symptomen behalve grotere borsten en erg moe. Me2, nog maar 10 weken, geniet ervan! Voor je het weet is het voorbij... Franka, gefeliciteerd met je huwelijksdag! En sterkte alvast voor zondag, weet niet of ik voor die tijd nog kan posten... Minka, Jude, nu is het jullie beurt he! Veel liefs voor allemaal, Neeke
Hallo meiden, even snel een berichtje van mij; Marla, gefeliciteerd met je perfecte 20- weken echo! Wat geweldig dat alles zo goed is met de kleine! Weet je nu wel wat het wordt? Als je het niet wil vertellen is het ook goed hoor! Soms is een geheimpje ook extra leuk. Miriam, hoe was je intake bij de vk? Me2, pff dat gaat snel nog maar 10 weken, en misschien nog wel minder, en dan heb je jullie mannetje al in je armen. Kun je het al geloven? Neeke, bedankt voor je steun en vertrouwen. Flyke, inderdaad laat je niet op de kop zitten, geen bloed is een goed teken en jouw echo komt ook echt dichterbij. Ik vind "jouw" taal ook helemaal geweldig, en ik lig vaak helemaal dubbel achter de computer van jouw opmerkingen. Erg leuk! Hope, wat geweldig dat de intake gister goed ging. En je klinkt echt heel sterk. Super fijn dat je nu weer een datum hebt om naar toe te leven, heerlijk is dat. Moet je nu al die onderzoeken eerst doen voordat je op de wachtlijst komt te staan voor ifv? Of staan jullie er nu op? Jette, knap van je dat je nu gaat stoppen met paardrijden. Ik weet hoe moeilijk dat voor je is. Maar eens zou je toch moeten stoppen. En je omgeving heeft alleen het beste met je voor. En Minka, hoe is de verhuizing gegaan op het werk? Heb je het beste plekje gekregen waar er niemand op je scherm kan kijken? Franka gefeliciteerd met jullie 4 jaar samen! Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? Veel plezier nog samen. Jude, hoe is het met jou? Zico, is je ongie al weg, of is het heviger als voor de mk? Bij mij waren de eerste paar rondes wel heftiger. Maar je lichaam moet gewoon weer in een ritme komen. Amber, alles goed met jullie? Al wat meer slaap kunnen pakken? Zoals jullie begrijpen ben ik helemaal op van de zenuwen. Ik ben al zenuwachtig of ik daar in die wachtkamer niet moet overgeven. Ik neem maar voor de zekerheid een tas mee, en ik eet niks van tevoren. Morgen is de dag van de waarheid, zal het deze keer wel goed gaan? Of kom ik weer verdrietig terug? Zelf denk ik dat ik het echt niet aankan als dit ook een mk wordt. Maar toch is het voor mij nog 50% kans dat het niet goed is. Ik heb om 13.40 uur de afspraak. X Neia