tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ze was iets heviger maar niet veel, buikpijn heb ik er deze keer wel an gehad.
    Ze duurden even lang ook, dus denk dat lichaam terug goed zit

2. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    He meiden, even off-topic:
    Wie van jullie heeft er vanavond naar House gekeken?
    Ik zat op het puntje van de bank, adem inhouden en tranen in mijn ogen!
    Voor degene die het niet heeft gezien. Een alleenstaande moeder van 42 was 21 weken zwanger en haar baby was ziek en de moeder zou sterven. House wilde abborteren, maar uiteindelijk werd besloten om de baby buiten de baarmoeder te opereren. Je zag een inie-minie handje etc. Goh wat was het heftig. Natuurlijk is alles goed gekomen met moeder en baby!

Nu weer even on-topic:

Joepie Marla, je straalt, mijn beeldscherm is er warm van! Ik ben superblij dat alles er zo goed uitziet enne....volgens mij een meisje hoor!

Neia, heel veel succes morgen bij de echo. Ik deel je zenuwen met je mee, mischien helpt het als ik er wat van overneem. Het is en het blijft een moeilijke dag, maar ik ben er volledig van overtuigd dat het goed is en dat je een mooi knipperlichtje ziet! Ik hoop dat je het ons snel laat horen!

Neeke, je breekt niet in hoor! ik had niet anders verwacht ;)
    Gaat alles goed? Rust maar lekker wat uit, je zult het strakjes nog nodig hebben, kijk maar naar Amber, maar je hebt het al 'n keertje meegemaakt, dus je weet vast wat je moet doen!

Zico, blij dat je ongi nu is doorgezet. Op naar de volgende kans. Die komt heus wel hoor!

Miriam, hoe is het gegaan vandaag?

Me2, oh inderdaad nog maar 10 weken! Ik ben blij dat je weer lekker meekletst vanuit Zwitserland. Voel je je nog steeds zo goed? Vast wel, lekker zo doorgaan meid!

Flyke, ik snap je angst, maar probeer er wat van te genieten. Het komt vast goed. Je word een stralende mama in spe, net als de rest hier!

Hope, Fijn dat je afspraak al staat en niet eens zo heel erg lang wachten. Er zal heus nog veel op jullie af komen de komende tijd, maar jullie kunnen het aan!

Jette, verstandige beslissing. Ik denk dat het een erg moeilijke was, je bent zo verknocht aan je paarden en het paardrijden. Maar al je er per ongeluk af zou vallen (wat ik niet verwacht hoor!) zouden er misschien ergere dingen kunnen gebeuren. Geef de aarden maar een extra aai en knuffel elke dag, ze zullen jou ook missen denk ik.

Jude, ik denk aan je en hoop dat alles goed is.

Amber-mama, gaat het goed! Spannend volgende week het eerste bezoek aan het consultatiebureau. Krijgt Lize dan ook een hielprik of is dat al gebeurt?

Ik ben verhuist en heb mijn scherm super goed neer kunnen zetten! Kan dus weer lekker meespieken af en toe! :) Ik was wel helemaal over de rooie vanmorgen en ben ook naar de manager gestapt (niet mijn baas, maar van het bedrijf) Ze hadden gewoon mijn meubilair verdeeld want ik had het niet nodig! Kom nou! Ik heb het nu weer mooi terug en een ruime hoek gemaakt! Er kwam even veel emotie los en was ook kei-kapot toen ik thuis kwam. Daarbij heb ik teveel geshouwd met als resultaat dat ik nu beide polsen ingezwachteld heb om rust en steun te krijgen. Ik weet niet wat dit kan zijn, maar is er lastig. Ik kan wel typen,maar echt lekker voelt het niet
    (Hope, weet jij misschien wat dit kan zijn? Jij bent hier misschien wat meer in thuis omdat jij fybromyalgie hebt. Ik heb dus steken, en pijn in mijn polsen op de bovenkant van de hand, niet de binnenkant. Soms trekt het door naar mijnelleboog en mijn vingers tintelen ook en heb er minder gevoel in.)

Kruip nu lekker bedje in!
    Welterusten allemaal, en voor de meeste goedemorgen! hihihi :) :D :) :D :) :D :) :D

3. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Nee he Minka, ook even off-topic... Die House heeft mannetje dus geprogrammeerd om volgende week te kijken als hij weer thuis is, dus vanavond sprong de recorder vanzelf aan... maar nu weet ik al wat er gaat gebeuren, ha ha! Wij zijn er ook heel erg fan van namelijk... Wel toevallig dat jij er nu over schrijft!

Flyke, het is ook toevallig, maar vandaag hoorde ik van een Belgische collega een nieuw woord voor ons. Hij zou ons wel even "depanneren". Geen idee wat dat nu weer betekende, we hebben het woordenboek eens er op nageslagen en het stond er nog in. Betekende zoiets als iemand uit de brand helpen. We vonden het een heel leuk woord en zijn van plan het nu zelf ook te gaan gebruiken ;) . En een woord als dossier, wij spreken het uit op zijn Frans, maar de Belgische collega spreekt het letterlijk uit zoals je het schrijft.

Neia, ik wil je alvast heel erg veel succes wensen voor morgen! Ik zal zeker aan je denken, en hoop dat alles goed is! En dat je je snel maar weer beter mag voelen!

Marla, wat fijn dat de echo goed was. Volgens mij wil je het geheim houden ;) . Mag hoor!

Hope, pfff.... wat duurt het toch allemaal lang, he! Ik heb er wel heel veel bewondering voor hoe je het ondergaat. Lijkt me zo ontzettend moeilijk. Ik vroeg me iets af. Ben je nu dus wel ook bezig met zelf zwanger worden? Zo ja, hoe ervaar je dat dan? Want dan heb je toch ook de kans dat het weer mis gaat of niet goed is? Dat is toch ook heel zwaar emotioneel? Dat vind ik ook heel knap dat je dat dan aandurft. Ik vond het al heel moeilijk om 1 keer mee te maken, laat staan 2 keer en verder zeker ook het idee dat het nog vaker zou kunnen gebeuren als je het zelf probeert zonder medische hulp...
    Maar goed, je zit nu in de molen, dat geeft vast ook wel een bepaalde mate van rust. Dat heb ik zelf ook wel ervaren.

Marla en Franka, hoe komen jullie er nu bij dat ik een tussentijdse bloeding had? Of was het die roze afscheiding die ik na die echo had? Dat was na die ene dag ook weer weg. Zal dus wel niks te betekenen hebben gehad. Ik hoef dus echt geen testje te doen ;) . Heb ik trouwens ook niet in huis, ik weet precies elke keer wanneer mijn NOD is, en hoef pas te testen als er dan niks komt. En als ik toch een test in huis zou hebben, denk ik dat ik toch al voor de NOD zou gaan testen ;) . Dus ik heb ze gewoon niet voor mijn eigen gemoedsrust en mag ze van mezelf pas na mijn NOD gaan halen als ik niet ongi ben geworden (tot nu toe nog niet voorgekomen :( ).

En verder gaat het met mij heel goed :D . Heb het druk nu mannetje weg is, ik zit volgepland met bezoekjes en de tijd gaat heel snel! En met de rijlessen gaat het ook steeds beter, binnenkort een tussentijdse toets ook voor een eventuele vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen!

Groetjes aan de anderen, ik heb even geen energie meer om meer te typen, ik ga mijn bedje in!

Liefs,
    Jude

4. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    O nee, Marla, iets te voorbarig met mijn conclusie, je wilt het toch niet geheim houden lees ik net op het andere topic ;) . Maar jij bent toch helemaal niet zo misselijk geweest?! Dus Neia, dat zegt niks ;) .

5. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    die aflevering van house heb ik ook gezien, ik vondt het enorm indrukwekkend, al weet ik wel dat het televisie is, maar hoe dat kleine handje naar buiten kwam ongelofelijk gewoon! zelfs jetteman was diep onder de indruk!

Ja ben nu definitief gestopt, koste me mega veel moeite, en toen ik gisterenavond in de stal kwam draaide het paard me de kont toe alsof ze wilde zeggen, jij mij niet meer rijden, wil ik niets meer met je te maken hebben!
    :cry:

Maar het is voor een goed doel, en de weken vliegen om, voor ik het weet zit ik weer op de rug van mijn paardjes!
    (zegt mijn omgeving tenminste!)

Verder alles goed hier, voel me weer veel beter, echt zwanger, alles symptomen zijn er ook weer, dus we kijken weer vooruit!

liefs
    jette

6. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Alvast heel, heel, heeeeeel veel succes voor Neia voor vanmiddag toegewenst!
    Ik duim enorm voor een mooi knipperend hartje! Eng, he, meid? Maar als je een mooie echo hebt gehad, dan valt er zo veel spanning van je af!

Hopelijk kun je ons snel iets laten weten!

Liefs,
    Marla

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Heel veel succes van middag Neia! Ik duim!

Ja, ik voel me goed! en 10 weken vliegen echt voorbij volgens mij (en ons ventje kan natuurlijk eerder komen....). Ik kan het nog steeds niet geloven dat er echt een mensje in mijn buik zit.....hopelijk blijft alles goed gaan en krijgen wij dus eind november, begin december een gezond beebje in onze armen!

Vanuit thuis werken is helemaal prima geregeld. Heb een prachtig kantoortje voor mezelf gecreeerd met allemaal nieuwe spullen (bureau, hele goede stoel, alle digitale faciliteiten etc etc). Mijn kantoor in Nederland vebindt gewoon door met de telefoon als er voor me wordt gebeld en verder doe ik heel veel met e-mail en skype.

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve lieve neia heel erg veel succes vanmiddag geniet van de kleine en ik weet zeker dat het allemaal goed is.
    niet te zenuwachtig worden hoor en laat niet zo lang op je wachten he als je geweest bent hihi zoals ik dat kan hahaa.

mijn intake ging goed we hadden de verloskundige die de vorige keer de curretage moest bespreken voor ons dus ze was blij verrast dat ik weer tegenover haar zat.
    we hebben fijn kunnen praten en ik ben geruster weg gegaan.
    dat is wel heel fijn kreeg ik een x aantal bladen mee en heel lief een mutsje en een knuffelje aah dan smelt je echt even hoor.
    heel mooi.

nu heb ik 24 oktober een echo in het ziekenhuis en
    dan heb ik 15 november controle bij de vk weer dus allemaal wel lekker dicht op elkaar.
    en als er iets was dan mag ik bellen en mag ik eerder komen dus nee heel lief zijn ze er.

nou lieve neia nog een keer succes vanmiddag.

liefs miriam

9. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Haha Flyke, was dat woord voor sexen soms "rampetampen"? Daar moet ik altijd zo om lachen.

Goh, nog 1,5 week tot je eerste echo: die dagen dat je moet wachten duren altijd zo lang en lijken niet voorbij te gaan, maar misschien is het toch wel fijn om je echo iets later te hebben, omdat ze dan iets meer zien. Toch gaf de eerste echo bij 6 weken en 6 dagen mij enorm veel opluchting, maar goed, ik had dan ook een bloeding gehad.

Uhhh, ren maar snel naar de winkel voor een nieuw potje foliumzuur. Als er 0.4mg foliumzuur in multivitamine-tabletten zit, kun je die ook gebruiken, maar je moet nu nog echt 0.4 of 0.5 mg foliumzuur gebruiken. Als je gewoon gezond eet, dan volstaat alleen foliumzuur volgens mijn VK. Oh ja, volgens mij moet je het slikken tot je 10 of 11e week en mag je daarna stoppen. Ik slik het zelfs nu nog trouw iedere ochtend, omdat het volgens mijn VK de ijzeropname uit voedsel bevordert. (baat het niet dan schaadt het niet, zeg ik altijd maar).

Fijn dat je je wat beter voelt: ja, die pijnlijke borsten kwamen bij mij en gingen.

Hey Me2, het is wel helemaal perfect dat je je werk kunt blijven doen, en nog wel thuis vanachter je PC. Dan ben je inderdaad flexibel als je zoontje er straks is.
    Jeetje, nog maar 10 weken: wat vliegt de tijd toch. Ik kan me jouw eerste 12 weken nog zo goed herinneren. Kan je niet wachten totdat de baby er is, of kan je nog niet echt afscheid nemen van je zwangere buik?

Hope, het lijkt me niet zo raar dat je veel nadenkt: moeder worden beheerst denkt ik momenteel toch je leven (dat deed het bij mij wel, althans) en nu komt alles een stuk dichterbij: niet alleen de leuke kanten, maar ook de zware kanten van IVF krijg je voorgeschoteld. Ik kan me ook best voorstellen dat je daar ook wel een beetje angstig door wordt.
    En misschien kan je ook wel niet wachten om te beginnen en duurt het voor jouw gevoel allemaal zo lang.
    Maar nogmaals, je komt harstikke positief over en ook heel sterk. Jij en je man kunnen dit volgens mij wel heel goed aan.

Neeke en Zico, wat lief dat jullie even langskomen.
    Zico, fijn dat je lichaam zich zo goed herstelt. Dat is een goed teken!

Minka, ik heb de aflevering van House niet gezien (ik kijk er eigenlijk nooit naar), maar het klinkt erg heftig. Jeetje en dan te bedenken dat het babietje even oud is als Mini-Marla nu. Ik moet al flink slikken als ik jouw beschrijving lees.

Vervelend dat je polsen opeens zo'n pijn doen: als het maar niet het begin is van het carpaal tunnel syndroom. Dan kun je ook last hebben van tintelingen in je handen, heb ik van een vriendin van mij begrepen.

Nou, da's ook mooi dat jouw meubels zomaar verdeeld worden: gelukkig heb je ze weer terug en een ruim plekje met wat meer privacy kunnen creeren om lekker te kunnen spieken. ;)

Oh sorry, Jude, ik dacht dat je de donderdag voor je ongi opeens wat bruinverlies had, terwijl je dat normaal niet hebt, maar ik kan het gewoon fout begrepen hebben.
    Wow, wel spannend dat je bijna die tussentijdse toets hebt. Is de datum ervoor al gepland? Het is wel een opluchting als je straks een vrijstelling zou hebben voor de bijzondere verrichtingen. Dat rijdt wel iets relaxter.
    Ik was trouwens ook enorm nerveus voor die tussentijdse toets; had zulke vlekken in mijn hals, dat ik tijdens het afrijden maar een koltrui had aangetrokken.

Ik ben trouwens toch behoorlijk misselijk geweest tijdens de eerste twaalf weken: heb dagelijks flink gekokhalst en ook vaak overgegeven, maar had het niet zo erg te pakken als Jette en Neia.
    Toch gaf de misselijkheid mij veel steun: zolang ik maar misselijk was, had ik vertrouwen in de goede afloop. (ik kwam nl. de vorige keer achter mijn MA doordat ik mijn zwangerschapssymptomen al bijna een week helemaal, maar dan ook helemaal kwijt was, terwijl ik behoorlijk misselijk was geweest etc.)

Lieve Jette, moeilijk voor je hoor, om te moeten stoppen met paardrijden. Misschien draaide jouw paardje zich wel naar jou toe om je te zeggen dat je er gewoon op moest springen en helemaal niet moest stoppen.

Me2, rijd jij nog paard? Jij was toch ook altijd een fanatiek rijdster?

Lieve Neia, op dit moment ben je denk ik praktisch niet meer aanspreekbaar door de zenuwen: maar wij hopen voor jou op een heel mooi knipperlichtje! Nogmaals veel succes!

Nou, wij krijgen dus een meisje: een Marla-meissie! Leuk, he? Volgens de VK's was er geen twijfel mogelijk. Ze hadden allebei 3 duidelijke streepjes gezien en Marlaman beweerde zelfs dat hij dacht dat hij eierstokjes had gezien, maar dat kan ik me toch bijna niet voorstellen. Hij had laatst gelezen dat een meisje nu al enorm veel eitjes heeft, veel meer dan waarmee ze uiteindelijk wordt geboren. Dat had een diepe indruk op hem gemaakt, haha.

Liefs,
    Marla

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Ja meiden ik ga nu weg.
    The moment of truth is aangekomen.
    Jullie horen het zodra ik terug ben en me goed genoeg voel om te posten.
    De zenuwen gieren door mijn lichaam, en ik ben al de hele morgen aan het overgeven en aan de diaree.
    Dus mijn lichaam is erg van slag.
    Hopelijk straks goed nieuws............

Wordt vervolgd!

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Neia ik wil je heel veel plezier toe wensen straks snap je zenuwen heel goed sta er zelf ook stijf van 8).

Miram. mooi dat je helemaal gerust van de vk afkwam ik zelf had dat ook ook had ik degene die me heeft begeleid tijdens de miskraam afgelopen week had ik een ander kon ze het hartje nog niet horen en de volgende keer heb ik weer haar lijkt wel of het zo moet zijn.

Hope die balans vind ik ook heel moeilijk te vinden omdat het gewoon zo'n inpact heb op je leven. de rest was voor mij gewoon bijzaak.

Minka dat gevoel in je polsen zou inderdaad carpaal tunnel syndroom kunnen zijn ik kreeg er last van toen we ons eerste hondje kregen die tilde ik vaak op rust houden en klinkt heel gek maar de spieren in je pols staan in verbinding met je nek en schouder een massage zou dus wonderen kunnne doen.

Jetta lijkt me inderdaad een moeilijke beslissing om te stoppen met rijden maar veiligheid gaat boven alles. Kan iemand anders niet af en toe rijden? Gelukkig ben ik al een tijd geen verzorgpaard meer want degene waar ik op reed waren niet echt makkelijk helemaal niet in de herfst.

Jude gelukkig gaat het goed met de rijlessen hoop dat je die tussentijdse toets haalt die bijzondere verichtingen zijn altijd lastig al gaat het op het echte examen voornamelijk om kijken kijken en nog eens kijken. :D

Mala leuk een marla meisje waar die mannen nu al niet op letten he.

nou ik zit hier in me uppie op het werk en ik zie dus net dat ik binnen de 24 uur de echo heb :( nog heeeeel even geduld.

Groetjes

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Marla, helemaal super, een meisje! Joehoeeeeeeeeeee! ontzettend gaaf zeg! Gefeliciteerd met de goede echo! En nu hop hop, op naar de prenatal en je scheel kopen aan de allerschattigste roze pakjes! ;)

Flyke, ik kan je Gravitamon adviseren. Niet te verwarren met Davitamon. In Gravitamon zit voldoende foliumzuur maar ook meer vitaminen die goed zijn voor mama en kind. Het is wel duurder en je kunt het alleen bij de apotheek halen, maar ik had het er voor over. Je kunt het daarna ook blijven slikken, omdat er goede dingen in zitten voor jou. Vooral in zware weken kan het een goede aanvuller zijn. (heb destijds wat bij vriendinnen rondgevraagd en gravitamon kwam goed uit de bus!)

Neia, ik duim voor jou!

liefs
    Amber

13. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Flyke ik neem zwangerschapsvitaminen (dus met voldoende foliumzuur), extra vit. C en Omega 3 en 6 voor zwangere vrouwen (voor de ontwikkeling van de hersentjes). Ik slik dat al de hele zwangerschap!

Neia: ik denk zo aan je!

Marla: leuk hoor een meisje! JA alles interne geslachtsorganen zitten al vanaf 14 weken in de beeb!
    Ik moet zeggen dat ik mijn dikke buik nog wel geweldig vind! MAar als Puk eenmaal gezond en wel bij ons is over 10 weken is het ook goed! Als alles goed gaat zullen we niet al te lang wachten met een volgende beeb gelet op mijn voorgeschiedenis met mk....raar om dat nu al uit te spreken, en we moeten dat natuurljk ook maar zien hoe het loopt en of we er klaar voor zijn, maar dit is ons gevoel nu.

14. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Poehe, Neia is nu bij de gynaecoloog: enorm spannend. Ze ziet vast een heel mooi klein boontje.

Spannend, Wuppie, binnen 24 uur je volgende echo. Alvast heel veel succes en plezier toegewenst morgenochtend! (als alles goed is, dan is dat wel een heeeele mooie opsteker en het is vast heel goed).

Haha Amber, voor onze familie en vrienden willen we het geslacht nog geheim houden en probeer ik heel consequent "hij" te gebruiken (moelijk, moeilijk). Die roze pakjes moet ik dan wel heel goed verstoppen ergens onderin een kast. ;)
    Toch wel erg praktisch om alvast het geslacht te weten..... en natuurlijk heeeeel leuk.

Hoe is het met jouw meisje? Heeft ze nog erge last van krampjes? Ik zie dat Lize fotomodel heeft gestaan voor jouw avatar. Mooooi! Lieeeeef!

Zet je binnenkort nog nieuwe foto's van jouw meisje in je album?

Ja Me2, ik heb hetzelfde: als wij nog een tweede willen (en als het ons gegeven is), dan hebben wij absoluut niet veel tijd om te wachten. Jij bent als ik het me goed herinner nog een paar jaar jonger dan ik, toch? Gek, de laatste tijd moet ik daar ook veel aandenken, maar ben daar blijkbaar niet de enige in. Heb jij nou meer vertrouwen in een nieuwe zwangerschap of denk je dat je in het begin net zo angstig bent als deze keer? Ik ben wel een beetje bang voor de eerste twaalf weken, vond het zo'n rottijd.
    Anyway, dat is natuurlijk pas een zorg voor later.
    Heb jij trouwens het geslacht verteld tegen familie en vrienden?

Liefs,
    Marla, die reikhalzend uitkijkt naar een mailtje van Neia.

15. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik hoop ook op snel bericht van Neia!

Marla: ik schaam me er bijna voor dat ik nu al weer aan volgende kinderen denk....eerst deze maar eens gezond en wel op de wereld zetten en houden! Maar het heeft inderdaad met leeftrijd te maken. Ik ben inderdaad pas 33 jaar over een week en we weten natuurlijk nooit of het ons nog gegund is vandaar dat we wel vrij vlot weer willen proberen als alles dat toelaat. Ik denk wel dat een volgende zwangerschap ook zeker de eerste 12 weken weer net zo slopend is.....
    Mijn moeder waserbij toen ons ventje zich zo pontificaal toonde (terwijl we het dus echt niet wilden weten!) dus mijn ouders, schoonmoeder en zusjes weten dat het een jongetje is. Aan vrienden hebben we het niet verteld!

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Zou Neia al terug zijn? Vind het zooo spannend.....

Hey Me2, ik voel me inderdaad ook al schuldig om al over een 2e na te denken: ik ben nog maar amper zwanger van de eerste. Het heeft denk ik met mijn (onze) leeftijd te maken.

Wel jammer dat je jongetje zich zo van zijn beste kant liet zien aan je moeder: dan kun je het inderdaad niet meer geheim houden. Anderzijds is het ook wel leuk om er over te kunnen praten. Ach je hebt gewoon het beste van beide werelden: met je familie kun je praten over een jongetje en voor vrienden is het een verrassing.

Liefs,
    Marla

17. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ben ik weer.
    Alles is goed, het hartje klopt!
    Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik wist zelfs niet wat ik moest zeggen toen de (super aardige) gyn ons feliciteerde.
    Ik ben wel 4 dgn korter zwanger, nu dus 7 wkn en 2 dgn. En ik ben 21 mei uitgerekend.
    En natuurlijk maak ik me daar gelijk zorgen over, terwijl die 4 dgn echt wel kunnen. De gyn zei dat ik me nergens zorgde over moest maken, en dat alles er perfect uitziet.
    Ik mag al wel over 2 weken terug komen, om te kijken of alles goed is, en om mij gerust te stellen. Dat vind ik super fijn!
    Marla, het was inderdaad echt maar een klein boontje, hopelijk kan ik over 2 weken wat meer zien.
    Het blijft spannend! Maar de 1e stap is gezet.
    Nu maar even terug mijn bedje in.
    Tot later!

X Neia

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JOEHOE! De eerste stap is gezet Neia!

19. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ooooooh Neia, wat een geweldig nieuws!
    Dit is al zooo belangrijk: en wat die termijn betreft, ik heb begrepen van de gynaecoloog dat ze die eigenlijk helemaal niet zo belangrijk vinden. Elk echo-apparaat meet weer anders en heeft een "afwijking", het is maar net hoe ze de puntjes neerzetten om het lijntje te trekken.
    Toen ik mijn eerste echo had en het hartje mooi regelmatig klopte en de gyn zo enthousiast was, kon ik alleen maar vragen of de termijn klopte. Ik kreeg nog bijna op de kop van mijn lachende gyn, omdat hij zei dat dat wel ongeveer klopte en dat ze daar niet echt naar keken. Kennelijk zien ze al meteen of een vruchtje er wel of niet goed uitziet, dat vertelde ook Anette van het andere topic. Zowel haar gyn als VK zeiden exact hetzelfde en gaven aan dat ze dat wel meteen konden zien.

Hihi Neia, het is maar een klein frummeltje, maar wel JOUW kleine lieve frummeltje, dat de komende dagen, weken, maanden nog heel hard zal groeien in jouw buikie. :baby:

Geniet ervan, lieve Neia en probeer maar niet te veel te piekeren over die dagen. Vertrouw op je gyn, want uit eigen ervaring weet ik dat specialisten in het ziekenhuis je geen valse hoop geven, maar je zeggen waar het opstaat.

JOEHOEEEEEEEEEEEEEE!

Liefs,
    Marla

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meidwat mooi he en ongelooflijk dat het hartje klopt he.

en maak jij je niet al te veel zorgen om die berekening dat hebik al wel gedaan en ook voor niks geniet ervan probeer dat echt ben zo blij voor je lopen maar heel iets achter elkaar aan meid en ben gewoon echt blij voor je dikke knuffel miriam

Share This Page