Joeeeeeeepie alles is goed neia gewldig en fijn dat je over 2 weken al terug mag komen. ook bij mij was het drie dagen korter en stond er op de brief voor de vk nog te vroeg voor termijnbepaling het is nog zo klein. weltrusten ga maar lekker dromen over je boontje
Lieve Wuppie, voor als het me morgen niet meer lukt om je succes toe te wensen, dan wil ik het nu alvast maar doen! Hopelijk heb jij wederom een geweldig mooie echo, maar dat zal vast wel lukken. Ben je zenuwachtig? liefs, Marla
wow neia, kon niet spieken op het werk, zat in vergadering, joepie hartje klopt, ben heel blij kan me inderdaad inbeelden dat je je zorgen maakt om die 4 dagen, allerbelangrijkste is dat hartje klopt en zoals marla zei en uit ervaring van miriam en anette enz. die termijn is nog zo moeilijk te bepalen afhankelijk hoe men vruchtje opmeet enz. wel goed dat je binnen twee weken terug mag, 21mei? is verjaardag van mijn zus en twee dagen later verjaardag van hubbie en volgens huidige zw.Banner zou ik als het goed mag gaan rond 24e uitgerekend zijn, dicht bij elkaar he liefs flyke
heb weer een klote dag vandaag. Tranen staan heel de dag in m'n ogen. Kreeg weer eens lekker te horen op m'n werk dat ik na 5 jaar nog steeds geen vaste stek heb op een vaste blok. Had het we verwacht maar komt nog steeds hard aan. Ze willen je niet ingedeeld in die blok kreeg ik weer te horen. Ben de enige die al 5 jaar rondtoert zonder een vaste binnenstek te hebben. Voor te kloten zetten ze me dan wel elke dag te werken, zo' n goede oversten heb ik Weer bovenop het bergje verdriet
@neeke, leuk dat je steeds weer even komt posten, voor jou schiet het al aardig op. @Minka, jouw klachten lijken niet op fibromyalgie, maar eerder op een soort overbelasting van je polsen. Hetzelfde als ik nu eigenlijk heb. Merk je dat het minder wordt bij rust? Bij mij wel, maar ja, ik ben weer eigenwijs he? @Jude, spannend hoor die tussentijdse toets. Ik denk wel at er een kleine last van je schouders valt, als je die behaalt. Laat je wel nog even weten wanneer je die toets hebt, dan kunnen we duimen. @ME2, het viel me op dat je je profiel nog niet hebt aangepast. Het lijkt me wel stoer als er staat: woonplaats: zwitserland Fijn dat je het allemaal zo goed geregeld krijgt met thuis werken en dat je je goed voelt. @Miriam, we hebben de 24e allebei een spannende dag, zie ik. Jij je echo, ik een stapje verder in de MMM. @Marla, gefeliciteerd met jullie meisje. Echt leuk een marla-meisje. @Wuppie, veel succes morgen, dat julie beebje zich maar van z`n beste kant laat zien. @Neia, wauw alles is goed, geweldig meid. Nu maar hopen dat je je snel beter voelt en echt kunt gaan genieten. @Zico, he wat vervelend. Jij wordt dus letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. Dit zijn idd geen leuke dingen die je er nog bovenop kunt krijgen. @Flyke, ik gebruik nog steeds gravitamon, nog steeds vanaf dat ik zwanger was. Ik blijf dit ook slikken, tot ik mijn 40 weken ooit eens uitdraag. Nu wil ik graag even reageren op de vragen die jullie aan mij stelden mbt de IVF en alles rondom dat. Als het goed is staan we nu op de wachtlijst vor IVF, maar daar kunnen ze pas wat mee als afd. klinische genetica klaar is. Ik geloof dat Jude vroeg hoe ik ermee omga dat ik nog steeds probeer "gewoon" zwanger te raken. Ik wil nog steds geen kans laten schieten. Ik ben niet bezig met bewust klussen, en verwacht er ook niet te veel van. Want het heeft 1 jaar geduurd na mijn 1e MK voor ik weer zwanger was. Maar ik neem een beetje de houding aan van: Als het zo is, dan is dat zo, en dan dealen we dan wel weer met de evenuele problemen en angsten. Het klinkt misschien raar, maar een vroege MK kan ik nog wel aan, denk ik, maar bevallen van een niet levensvatbaar kindje, lijkt me vreselijk. IK denk dat het er op neer komt, dat ik de natuur zijn gang laat gaan, e wel met de angsten deal als het ooit zover is. Het KAN nog steeds zo zijn, dat het wel spontaan gebeurd en dat het kindje wel gezond is. En stiekum heb ik die hoop toch nog. En anders hebben we de IVF achter de hand. DE gyn zei van de week ook nog, dat de kans om zwanger te raken groter is als je het op de gewone manier doet dan met IVF, alleen de uitkomst van die zwangerschap kan erg uiteen lopen. Het klinkt misschien allemal erg warrig, maar mijn man en ik hebben er goed over nagedacht. Ik vind het dan ook zo lief, dat jullie uitspreken dat jullie mij / ons zo sterk vinden en respect hebben voor onze keuze, dat doet me echt goed. Ik denk dat je vanzelf wel sterker wordt, je rolt van het een in het ander, en je hebt weinig keus. ( behalve je erbij neerleggen, maar dat ga ik echt niet doen ) Ik merk wel, dat ik sinds woensdag wel weer wat minder vrolijk gestemd ben. Ik moet mezelf weer regelmatig toespreken dat het allemaal wel goed komt, maar de emoties spelen op dit moment weer een iets grotere rol. Sorry voor mijn hele verhaal, maar moest het even kwijt. LIefs Hope
Jaaaaaaaaaaaah Neia, gefeliciteerd! Fijn joh, en ook mooi dat je over twee weken weer terug mag komen, zo is het makkelijker om de eerste maanden door te komen! Wuppie, jij veel succes en plezier morgen. Dikke kus voor allemaal! Neeke (op laarzen met hoge hakken jaja)
even een vraag voor d gene die in de eerste periode heel misselijk waren en moesten overgeven, heeft 1 van jullie wel een met bloed overgeven ik net wel namelijk weet niet wat ik er mee moet ben heel erg geschrokken heb net de vk gebeld en die zegt dat het de slokdarm kan zijn die is ruw van het overgeven moet het in de gaten houden. heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik doen wup morgen toi toi toi maar komt goed je krijgt een mooie echo
Jaaahh Neia, van harte gefeliciteerd met deze mooie dag! Ik had al eerder gespiekt, maar kon even niet reageren! Ik maak een dansje op de plaats voor je! Wuppie, ik duim voor je morgen en jij krijgt vast hetzelfde te zien! Miriam, bah wat vervelend voor je. Heb geen idee wat dit kan zijn, maar hou het goed in de gaten en als het vaker voorkomt, meteen naar een arts hoor! Sterkte ermee. Hope, de klachten zijn ook vast overbelasting hoor, maar ik vind het zo vreemd dat het aan de bovenkant van de pols is (niet aan de binnenkant, want dan zou het tunnel-syndroom erg passend zijn) Ik probeer ook rust te geven en zwachtel ze gewoon in zodat ik er niet veel mee kan doen. (heb al 2x een operatie gehad aan mijn handen: trigger-finger in mijn pink en duim, heeft mijn mam ook gehad, maar zij is ook aan beide handen het tunnel-syndroom geopereeerd, dus weet wat me te wachten staat , heb echt haar handen, en daar ben ik niet blij mee!) Rest van de dames, alvast goed weekend, ik kom morgen vast nog wel even terug, maar moest Neia even feliciteren Liefs Minka
Neia; gefeliciteerd met je goede echo! kun je weer iets meer gaan genieten.. op naar de 9 weken echo. groetjes
Neia: supergefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn dat je gyneacoloog héél aardig is en dat je over twee weken weer een kijkje kunt nemen. Geniet er lekker van. Marla: wat leuk een meisje, doen we het hier om en om (Amber-meisje, Me2-jongen, Marla-meisje, zou die van Jette een jongen zijn?) Minka: dank je wel voor je mooie 4. Franka-man zei: "zijn het er pas 4, het lijken er wel meer dan 10" Ik wens jullie even allemaal een héél fijn weekend en ik hoop snel weer te posten. Ik heb nu internet in de klas en kan tussendoor (in de pauze) nu ook stiekem kijken. Helaas kon ik nog niet posten, omdat ik het wachtwoord niet meer wist. Maandag staat het erin en kan ik vaker jullie post bijhouden. Liefs Franka
Nou dames heb me voorgenomen, niet meer op m'n kop te laten zitten, weg die moeilijke tijd, in een dip kan, maar niet meer tot de bodem deze keer. Op m'n werk zal ik ook wel eens een velletje laten ruiken, klaag hen aan binnenkort als ze niet met de pesterijen stoppen. Na de collega's staan achter me en dat is fijn te horen. We hebben nu een gesprek gevraagd omdat dit niet kan waar ze mee bezig zijn, ben werkzaam in een staatsinstelling en dit mag zomaar niet wat ze doen. Dus die dikke tranen weg en er volledig voor gaan heb ik me voorgenomen, als ze nog erger doen blijf ik gewoon ziek thuis tot de boel is opgelost.
minka,hoop dat de pijn betert jude,succes met toets en deze ronde miriam,zodra terug bloed overgeven zeker terug bellen of langsgaan maar zal hoogstwaarschijnlijk adertje zijn door veelvuldig overgeven gesprongen,denk ik wuppie,hoe was echo,hoop goed franka,goed zo,juiste instelling! de rest,sorry heb het vergeten,goed wekend allemasl ik ben gaan slapen en opgestaan en nu nog met migraine-achtig hoofdpyn.Heb vooral last van migraine als ik te weinig slaap,was deze week wel nooit voor 23u in bed maar maak me extra zorgen.toen ik vorige keer zwanger was,las ik dat de meesten hun migraine tijdens zw.schap wegvalt,vorig jaar had ik bezoek,migraine en overgeven vond ik toen ook raar,bleek nadien echo,was toen al gestorven vruchtje...en naast zachte licht gezwollen borsten,kring onder oog,niets...ik wou dat het morgen al de 15e was. liefs flyke
JAAAAAAAAA ik kan eindelijk gaan genieten en niet meer zenuwen. De echo was prachtig wel een eigenwijs kind die zijn rug erg goed liet zien maar alles er op en eraan. De termijn is weer 4 dagen erop vooruit gegaan 12 weken en 4 dagen. en de datum is 15 april.
mooi wuppie gefeliciteerd toppie hier wel weer overgeven maar niet met bloed dus denk adertje nu ook fijn weekend liefs miriam ps flyke niet te veel zorgen maken heb een goed gevoel hoor. dus blijf positief meid dikke knuf
Lieve, lieve Flyke, ik snap dat je super onzeker bent op dit moment, maar probeer ook positief te blijven (ik probeer het ook). Ik heb hele hele goede hoop voor je! Rust lekker uit en denk goed aan jezelf! Wuppie: Super dat de echo goed gegaan is en nog wel 4 dagen vooruit! Gefeliciteerd, ik hoop dat je nu steeds meer kunt gaan genieten. Zico: Laat je niet op je kop zitten! Ik vind het erg vervelend voor je, dat er zo gereageerd wordt. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en jullie je volledig op de toekomst kunnen richten. Nou meiden, morgen is het dan de dag..... de uitgerekende datum. Het begint me nu al zwaar te vallen. Het idee dat we nu vader en moeder hadden kunnen zijn. Het zwaarst vind ik het echter, dat we nu nog niet zwanger zijn en zo lang moeten wachten. We willen het zo graag! Knuffel voor iedereen. Franka
miriam en franka,thx voor jullie lieve worden,feit dat jullie er een goed gevoel bij hebben doet me echt goed.Ikzelf heb ook al bij anderen zo een gevoel erkend en bevestigd gekregen,dus trek ik me aan op,plus voel me wat schuldig ook tov nog niet zwangeren hier,toen ik niet zw.was dacht ik ook soms,mens wees toch blij dat je eindelijk zw.bent en zie mij hier nu....heb over de hele dag vandaag toch flink wat uurtjes geslapen en hoofdpijn erg afgenomen,vlgs hubbie door al mijn gepieker,stress,weinig slapen,hij kwam zonet met mijn laatste zw.test af,nog eens testen?had 1e in bekertje geplast,lichtgele urine,ik zei zal niet goed komen,niet geconcentreerd genoeg,toch getest en terwijl ik stick na enkele seconden uithaalde 2 even felroze lijnen! dus er kwam terug een glimlach op mijn mond ook al weet ik dat je lang pos.kan testen in geval van MK,maar zo snel en felle streep ik zie mezelf echt wel (nog) zwanger hierdoor,ook getempt 36,6 dus goed hoog,hoop dat ik deze keer pos.instelling kan behouden! miriam,gelukkig geen bloed meer franka,herken je ouderloos gevoel zo goed,KNUFFEL,hoop dat je de dag wat doorkomt en snel voorbij is maar vooral je snel mag volgen.Ik zag het als beproevingen,al mijn gevreesde nachtmerries (niet zwanger tegen bevalling uitgerekende datum collega 4 dagen verschil met mij),beste vriendincollega die voor mij en heel vlug zwanger werd en na alles te hebben doorstaan;pos.test,ik duim voor je! zo,ga terug slapen, liefs flyke
o ja,voor wie dochtertje krijgt,ik weet dat nederlanders dit mooie meisjesnaam vinden,wel beetje lang en ook anders uitgesproken of bij ons; Isabelle Charlotte jongensnaam ken ik Arjan van bij jullie,vind ik ook best mooi nee marla,rampetampen kende ik al,was ander woord,maar welk? liefs flyke
Wuppie, joehoe, geweldig nieuws. en nog 4 dagen extra! Gaat helemaal goedkomen meid! Geniet ervan Franka, heel veel sterkte vandaag. Het is een moeilijke dag, maar je komt er vast doorheen. Een extra dikke knuffel voor jou vandaag,ik denk aan je! Miriam, fijn dat het bij 1x is gebleven. Nu maar hopen dat het niet meer terug komt. Flyke, je mag gaan aftellen naar een mooie echo. Komt echt goed meid. Ik oefen alvast voor een vreugde dansje! Rest, geniet van het mooie weekend. Gisteren een fantastiche dag gehad en verwend met een lime kleurige badjas en een MP3-speler. Had de badjas vorig jaar al willen kopen voor toen ik zwanger was. Ik zei gisteren tegen Minka-man dat ik hem pas mocht kopen als ik weer zwanger was, maar hij zei, dan koop ik hem alvast voor je! Eind deze week gaat het weer spannend worden, maar wil er nog even niet aan denken. Laat me ook niet meer in met symptomen, want die geloof ik niet meer. Volgende maand is het 1 jaar geleden dat ik zwanger werd, je gaat nu al steeds denken, vorig jaar deed ik zus en toen weer zo! Datum van de echo etc. Eigenlijk is het jaar zo snel voorbij gegaan! Kus Minka
minka,lief van je hubbie,nu met die donkere,kouder wordende avonden in nieuwe badjas,lekker knus en dan gecombineerd met je lievelingsliedje,mp3,kan je avond niet stuk franka,veel sterkte en als je het moeilijk hebt,laat die traantjes maar komen,deed mij goed,knuffel zo,vandaag met ouders naar kort orgelconcert en terwijl beeldententoomstelling en eten bij ouders, ben blij dat de dag wat vooruit zal vliegen,maandag werken,dinsdag dagje verlof,werken terug en zaterdag dagje naar Londen,nog nooit geweest en dan zijn we weldra de 15e minka,ik wou op het laatst ook niet meer denken aan symptomen,na al die rondes,heb je al vanalles gehad,behalve zw.zijn,ik duim in alle "stilte"voor je door want van er teveel stil bij te staan draai je zot. goeie zondag iedereen! amber,jij bent dan ook misselijk geweest in 1e 3 maanden?anders klopt mijn theorie niet,hihi klopte de chinese kalender ook bij jou? als alles klopt en ik zw.mag blijven heb ik geen geslachtsbepaling nodig,hehe neia,vlgs mij ook meisje,klopt het met ch.kalender? liefs flyke