m'n schilklier staat heel dik zei hij, ze gaan beginnen met echo en morgen ook de bloedwaarde te nemen. We zullen wel zien hoe het uitdraait, hopelijk positief
dames kijk eens even in m'n album ivm ovutest, het is precies of ik heb gisteren al m'n eisprong gehad, vandaag is het streepje veel lichter maar m'n temp 0.1 lager, zeer raar. Wie kan me helpen? Ook is m'n eileiderpijn weg en gevoelige baarmoederpijn is ook verdwenen.
neia, ik ben in totaal 3 weken thuis geweest, met af en toe een dagje aanwezig, maar ik lag hier ook voor de wc pot en toen heb ik gezegd dat ik niet eerder weer zou komen als ik me goed zou voelen! Mijn leidinggevende was ook niet echt sympatiek op dat gebied hij zei een keer zo tussen neus en lippen door dat ik nu meer ziek was geweest als de 17 jaar dat ik hier werk, leuk om te horen hoor! Laat je niet gek maken neia, als je het niet vertrouwd moet jij je leidinggevende gewoon bellen en haar uitleggen dat je die onzekerheid er niet bij kan gebruiken, dat je wilt weten waar het gesprek over gaat, en dat je anders liever hebt dat ze even bij jou langs komt! Jij kunt er niets aan doen dat je zo ziek bent! liefs jette
Flyke, dat is raar! Gravitamon is helemaal niet uit de handel! Was gisteren nog bij de CB-arts en die raadde mij het aan, waarop ik zei dat ik het al slik. Het is echt een goed aangeschreven middel, maar misschien is het in Belgie niet zo gangbaar? Als je het echt graag wilt en je kunt er maar niet aan komen, geef dan een gil, misschien kan ik je een potje opsturen of zo. En ik wacht tot je banner weer verschijnt hoor! alle meiden: sorry, ik ben echt even een ontrouwe hond, ik zie dat er veel gepost is en ik zou graag willen reageren, maar ik heb nu een hele andere definitie van 'tijd'. Ik heb dagelijks 'blokjes' tijd voor mezelf en daarin moet ik doen waar ik niet aan toekom tijdens het voeden/troosten/verschonen/badderen/kusjesgeven! Ik klaag niet hoor, maar het is even verschuiven van prioriteiten. But i'll be back! laatst korte update: Ik ga stoppen met borstvoeding en ik ben begonnen met inbakeren! Eindelijk kan Lize wat beter slapen en hopelijk Amberman en ik hierdoor ook! tot snel meiden! Amber (ik laat af en toe iets horen anders vergeten jullie mij )
Nou meiden, ik heb gistermiddag toch nog mijn baas teruggebeld. Mijn vader kwam hier onverwachts langs om me eens goed toe te spreken. Hij zei dat ik me echt niet zo druk moet maken over het werk en die baas, omdat ik nu wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb. Dus ik heb mijn baas de waarheid gezegd, en ze heeft haar excuses aangeboden. We hebben het gesprek over de telefoon gedaan. En ze wil dus een andere manager mijn winkel over laten nemen. Ik zei: ik neem aan als vervanger. Nee, voor vast! Nou, daar ga ik natuurlijk niet mee accoord. Ik snap dat het onzeker is voor mijn team wanneer ik weer terug kom, maar ik ben pas 3 weken ziek. Ze wil me dan naar een kleinere winkel zetten als ik weer beter ben. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dat echt niet wil, en dat ik een contract heb voor deze winkel, en dat ze me niet zomaar eruit kan gooien ondanks dat ik ziek ben. Toen vroeg ze ook nog: maarja je bent zwanger, en wil je wel manager blijven als je kindje er is? Toen was ik helemaal geschokt en heb ik gezegd dat ik 2 MK's heb gehad (weet ze al) en dat ik nu pas in de 8e week zit dus dat ik daar echt nu nog geen uitspraken over wil doen. Wat een *****! Dus nu krijg ik zwart op wit dat die manager alleen vervanger is en dat ik gewoon terug kan komen in mijn eigen winkel. Ik ben trots op mezelf dat ik haar heb teruggebeld, en ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn papa zou moeten doen! Hope, ongelofelijk dat ze bij jou nu al beginnen over die uren. Het ligt bijna op het puntje van je tong om te zeggen dat zij maar eens in jouw schoenen moet staan. Ik weet zeker dat jij rechten hebt, en zeker ook voor de ivf. Want bij andere mensen lukt dat ook. En als P&O moeilijk doet zou ik toch eens informeren bij je gyn. Amber, wij vergeten jou echt nooit hoor, lieve mama. Dat kunnen wij nog geen eens! Ik snap heel goed dat jouw prioriteiten heel ergens anders liggen nu. Fijn dat je nu gestopt bent met de borstvoeding, en hopelijk nemen de slaapuurtjes nu een beetje toe. Heb je nog veel kraamvisite of is iedereen nu wel geweest? Jette, bedankt voor je steun. Dat voelt echt goed! Ongelofelijk dat die bedrijven op zo'n moment alleen maar aan geld denken en niet aan de mens zelf. Zico, succes vandaag bij alle onderzoeken. Ik hoop dat je snel te horen krijgt dat de MK niet door je schildklier is gekomen. Flyke, typisch dat die apotheek niet wist van die gravitamon. Inderdaad slim om het even voor te leggen aan de gyn. Meid de 15e komt nu echt dichterbij. Het moet nu gewoon goed komen! Me2, ik heb de arbo nog niet gesproken en ik heb ook nog geen oproep gehad. Het uwv had al wel gebeld, en hun waren heel aardig. Heb je het druk hier in nederland? Helaas voel ik me naast alle misselijkheid nu nog beroerder, want ik heb er een griepje bij. Mijn keel doet pijn, en mijn neus zit helemaal vast, dus ik heb bijna niet geslapen. Ik stuur mijn moeder maar even op pad, om neusdruppels te halen die ik mag hebben. X Neia
Flyke: ik was niet heel erg misselijk maar wel tot week 16. heb ok nooit overgegeven en ....het is een ventje...... Neia: goed dat je hebt gebeld. Ze kunnen je niet zomaar je vestigng afnemen.........Ik hoop dat alles nu goed zal gaan nu ze weten wat de daadwerkelijke reden is.
zico, hoe heb je het gesteld bij Ha, hopelijk al wat meer duidelijkheid en moet je niet te lang wachten op uitslag bloedtest amber, lief aanbod!, ik ga eerst eens navragen bij gyn, ja voor zover ik weet gebruikte mijn zus ook gravitamon, is ook al weer ff geleden, haar zoontje was in april 1 jaar, zij kocht het ook bij apo, anders vraag ik het ook nog eens na bij haar, leuk je nog eens te horen zo tussendoor, hoop met je mee dat je wat beter kan doorslapen want na tijdje begint dit waarschijnlijk vast hard door te wegen, in ieder geval zoals neia zei, vergeten kunnen wij jou hier niet neia, goed dat je al terugbelde naar je baas, wel lief advies van je papa, ik vind het ook wel grof dat ze een vaste vervanger wilde aanstellen, goed dat je op je strepen bleef staan, dag per dag en je ziet wel hoe het verloopt als babyke /babytje er is! ai, en nu nog extra dat griepgevoel erbij, dikke beterschapsknuffel! mh, me 2, dus je was maar lichtjes misselijk beetje zoals marla neem ik aan, en jij verwacht jongetje, mh, dan klopt mijn theorie niet meer! zijn hier al mooie koppeltjes aan het groeien lize en zoontje neeke triootje: zoontje me 2 en dochterje marla en dochtertje jette hihi en de rest nog onbekend zo vandaag een hele dag vorming gehad, had ik een zakje meegenomen met wat koekjes, mandarijntjes heb ik dit vanmorgen vroeg op mijn bureau op het werk niet laten liggen, grrr, waren belegde broodjes kon niet echt de sla ongemerkt wegwerken, heb (gelukkig was het al bij al niets) toch die sla en tomaat opgegeten, je moet toch een beetje vertrouwen hebben he ik bedoel ivm hygiëne en wassen van de sla ivm toxoplasmose of wat is het weer,of letten jullie daar niet op? liefs flyke
neia goed dat je teruggebeld heb en dat je voet bij stuk houd wat betreft je eigen winkel. Laat alles maar duidelijk op papier zetten. wel balen dat jij en miriam zo misselijk zijn, gelukkig heb ik het niet zo erg gehad, en bij 10 weken werd het bij mij al minder. Hope echt raar dat ze nu al over die uren beginnen alsof jij hier voor kiest. Amber we vergeten je echt niet begrijp het heel goed dat je andere pririoteiten heb. Hoop dat lize wat rustiger word van het in bakeren. zico hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt met de onderzoeken. Bij mij gaat alles goed ben een stuk rustiger dan een week geleden. Ben vandaag trouwens jarig, heel vreemd leefde helemaal toe naar vorige week en nu voel ik me niet echt jarig mischien komt dat vanavond nog als we het vieren. . Flyke over sla op een broodje heb ik eigenlijk niet nagedacht. ik haal wel alleen maar vis bij de visboer. Ben echt verslaafd aan haring . Groetjes
wuppie, gelukkige verjaardag!!!drie dikke zoenen! x X X zo, de werkweek zit erop, gelukkig zal dit wekend vlug voorbij gaan en ben ik pas zondagavond terug thuis, dan terug een dagje werken, druk op het werk dus die dag zal voorbij vliegen en dan naar gyn, ben blij dat het eindelijk zover zal zijn en ik weet waar ik zal staan momenteel voel ik me allesbehalve zwanger maar ik probeer positief te blijven liefs goed wekend iedereen flyke
\/ wuppie van harte meid geniet er van en veel plezier vanavond neia heb je mijn pbtje nog gehad? de rest kom ik morgen op terug liefs miriam die iets minder misselijk is
Hee lieve dames, Wuppie, sorry, je verjaardag gemist - hopelijk heb je het leuk gehad! Flyke, maandag echo - ik wil je heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen! Het zal vast goed zitten, ik had zelf ook weinig symptomen, met name vermoeidheid en pijnlijke borsten. Ik duim voor je! Liefs voor alle dames natuurlijk, Neeke (die nog moet wennen aan het idee van zwangerschapsverlof... had best nog een weekje willen en kunnen doorwerken volgens mij...)
Hallo dames, De echo van schildklier wees niets uit, alles normale grote. Ja, wat nu he? Maandag terug naar HA Zien wat hij dan gaat doen. Ga 'n banner direct veranderen heb gisteren eisprong gehad, dus vanaf vandaag op wachtbankje
Hallo allemaal, Denk maar niet dat jullie van me af zijn hoor! Ik heb braafjes elke dag meegelezen, alleen even niet gereageerd. Doet me van de ene kant goed en van de andere kant mis ik het ook wel. Ik zal ergens de gulden middenweg gaan zoeken de komende tijd. Hier gaat alles wel redelijk, druk bezig geweest met behang afhalen, dingen regelen. Nog een paar klusdingetjes en dan mogen ze volgende week beginnen! Mijn ongi is weer bijna voorbij, op naar een volgende kans. Ondertussen hebben we ook resultaat van Minka-man: Alles was prima in orde, geen afwijkingen of mindere spermpjes (hoeveelheid kon niet tippen aan Jude-man, maar meer dan genoeg). Toch een geruststelling, maar ook de vraag, wat doen we verkeerd!. We hebben besloten dat onze tijd nog wel komt, ooit! en proberen ons erbij neer te leggen. In februari zien we dan wel verder. Wuppie : Van harte gefeliciteerd meid! Neia, goh meid, ik hoop dat je net als Jette toen, weer heel snel wat beter mag gaan voelen en dan volop kunt gaan genieten van je zwangerschap. Flyke, heel veel succes maandag. Ik hoop dat we snel goed bericht mogen krijgen. Neeke, geniet van je verlof Rest van de dames, ik haak snel weer in bij jullie. Allemaal dikke kus van mij Minka
@Amber, je hebt het er echt druk mee he? ach ja, als alles maar goed gaat. En je ziet wel, wij kletsen hier gewoon door. Voel je niet schuldig, Lize verdiend nu al je aandacht. @Neia, wat goed van je vader zeg. En wat goed van jou, dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Laat je maar niet zomaar aan de kant zetten. Ik heb idd wel eens de neiging om aan mensen te vragen, of ze wel echt weten in wat voor een positie ik me bevind, misschien dat ze me dan beter begrijpen. Maar ik denk dat het geen bal helpt. Ik denk als ze in de tijd van de IVF echt moeilijk gaan doen, dat ik met 1 telefoontje klaar met ze ben. Dan meld ik me ziek. Zo zit ik normaal niet in elkaar, maar dan laten ze me geen keus. @Me2 gaat alles goed? Ben je nog in nederland? @Flyke, morgen is de grote dag! jouw echo! Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie minimensje zich goed laat zien. Succes alvast. @Wuppie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad? Idd wat je al zegt, alsof ik ervoor kies om IVF te doen. Maar wat ik al aan Neia schreef, ze kunnen het zo krijgen zoals zij het willen. @MIriam, ben Blij te lezen dat je iets minder misselijk bent. @Neeke, wauw zwangerschapsverlof. Nu kun je echt de weken gaan aftellen. Ga je nog leuke dingen doen? @Zico, blij dat de echo normaal was. BEn benieuwd wat de HA nu gaat doen. Veel succes morgen. @Minka, fijn dat het sperma goed was, dat is alweer 1 zorg minder. Knap van je, dat je even wat rust inlast, en maar afwacht wat het brengt tot februari. Hoelang moet je nog wachten op je katje? Even een update van mij. Het gaat redelijk goed met me. Ik durf niet met volle overtuiging het woord: goed uit te spreken. Zo goed als ik me voelde VOOR de afspraak met de gyn, dat is niet meer. Op de een of andere manier kan ik diezelfde rust niet meer terug vinden. WAt ik zelf heel vervelend vind, want die onrust voel je goed in je lichaam. Ik weet ook even niet wat ik moet doen om die rust terug te krijgen. Verder merk ik dat ik heel erg verlang naar weer zwanger zijn. IK ga weer richting ei en wil eigenlijk geen kans onbenut laten. Terwijl we hadden afgesproken er niet echt mee bezig te zijn en maar te zien wat er van komt. Het is best wel frustrerend, want ik wil heel graag "klussen" maar mijn man is er momenteel wat minder mee bezig en dus heb ik steeds die teleurstelling. Ik heb nog steeds zoiets van: In de week rond mijn ei, zo veel mogelijk kansen nemen, en daarna kunnen we wel rustig aan doen. Ik weet dat het niet goed is, en dat ik het zelf er ook mee eens was dat we het rustig aan zouden doen, maar iedere keer weer rond dat ei, wil ik toch weer 100% ervoor gaan. Wat ook raar is, mijn ongi is gestopt. EEn paar dagen niet gevloeid. Vrijdag geklust, daarna wat rose afscheiding ( heb ik wel vaker) Maar vandaag opeens een flinke veeg bloed in combinatie met rekbaar slijm Ik snap het niet. Soms denk ik wel eens dat het samen hangt met de eisprong, want ik heb wel eens vaker bloedverlies halverwege mijn cyclus. Maar dit zijn wel weer dingen die me aan het denken zetten. Ach, ik weet ook niet waarom ik het eigenlijk vertel, want jullie kunnen er ook niks mee, maar ik ben het dan iig kwijt Nog een fijne zondag allemaal, en tot gauw. Hope
15-10 Flyke, 1e echo,8 weken 19-10 Neia, 2e echo, 9 weken 24-10 miriam derde echo met 12 weken en 4 dagen 24-10 Hope Afspraak klinische genetica! 12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum Ik heb de lijst weer even naar boven gehaald. Amber hoe was het bij het consutatiebureau, ik zag dat je daar de 10e naar toe moest?
Wuppie: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? Neia: super dat je het heft zelf in de hand hebt genomen en je gevoel hebt uitgesproken tegen je baas =D> Lief dat je vader zo met je meeleeft! Flyke: héél veel succes voor morgen. Ik verwacht morgen een hele mooie banner van je Allemaal nog een fijne dag en tot snel. Liefs Franka
Neia goed van je meis, niet over je heen laten lopen, je hebt helemaal gelijk dat je voor jezelf opgekomen bent, en je lieve papa had het helemaal bij het juiste eind! ze kunnen je niet zomaar iets afnemen waar je een contract voor hebt meis, ze moeten maar een oplossing zoeken en deze lijkt mij toch heel acceptabel! dikke knuff meis! jette
Allereerst wil ik Flyke vandaag een hele mooie en goede echo toewensen en daarna willen we wel graag een banner zien! Heel veel succes vandaag! Het is natuurlijk wel erg spannend, maar geeft ook veel opluchting wanneer alles goed is. Hoe laat ben je aan de beurt? Ik hoop echt zo vroeg mogelijk. Ik ben even een tijdje niet geweest, omdat ik erg veel spoedklusjes op mijn werk moest doen, dus ik ga nu even bijlezen...... Liefs, Marla