tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    He, verdorie, Hope, was je weer te snel: je bent wel flink aan het scoren vandaag, he? (grapje, hoor). Je was maar liefst 1 hele minuut eerder met je felicitatie dan ik. ;)

Hoeveel staat het nu? 3-0 voor Hope.

Marla

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    :) :) :) :) :)

Dat was mijn laatste punt van vandaag, ik ga nu namelijk werken
    bleh
    tot 11 uur vanavond
    dus de score ligt even stil tot morgen.
    Of ik moet dalijk nog punten scoren als ik mijn o zo lieve teamleidster nog even zie ;)

Fijne avond meiden.

Hope

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    hahahahaha, nee, wilde eigenmlijk niet zeggen dat ik jarig ben, maar dacht smokkel hem vlug even in het lijstje! Ik was de lijst eigenlijk aan het updaten met mijn zwnagerschapsverlof en toen dacht ik....'ns kijken of het opvalt. hahahahaha JA inderdaad zal het kleine mannetje volgend jaar met grote slab om zitten te azen op een beetje slagroom (krijg er gewoon tranen van in mijn ogen!)
    Hier een groot stuk taart voor iedereen!

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Werk ze, lieve Hope: inderdaad moet je nog niet al je kruit verschieten: je moet nog wel wat overhouden voor je teamleidster (of is het teamlijdster?). Dus vanavond staat het waarschijnlijk 5-0?

Marla

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Voor Marla omdat de berg soms naar Mozes moet komen..
    Voor Me2, omdat ze jaaaaarig is! Gefeliciteeeeerd!
    Voor alle anderen omdat het gewoon lekker is en omdat iedereen 't verdient!

liefs
    Amber

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ahum, als ik dan toch mag kiezen, dan ga ik niet voor de vlaai (die eet ik hier in het zuiden al zo veel, sorry Amber ;)), maar voor dat heeeerlijke stukje aarbeientaart van de jarige zelf.
    Trouwens, waarom zou ik eigenlijk kiezen: ik eet ze allebei. (en ik had al zoveel op dit weekend: heb maar liefst 2 pakken brownies gebakken).

Me2, maar ik mis wel de slagroom op je taart: die zit er volgend jaar wel op voor je zoontje, he? :D
    Jaaaaaa, toch geweldig: zo'n lief knulletje dat helemaal onder de slagroom zit. (ik krijg ook al een brok in mijn keel).
    Hoeveel stukken heb je zelf al op vandaag?

Marla

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb nog geen enekl stuk taart gegeten vandaag! Goed he! :_) (zwangerschapsmisselijkheid steekt hier weer de kop op sinds een week, dus vooral tot na de lunch is eten wat lastig......

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ME2 een gelukkige verjaardag meis ;)

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland

En dat zeg je nu pas!
    Meid van harte gefeliciteerd. Inderdaad, volgend jaar zit de chocolade over het hele gezicht van je kleine ventje!

Geniet ervan. Dikke kus van mij

Op de rest kom ik vanavond of morgen nog wel terug, ben ook erg benieuw naar Flyke! Kom op meid, ik wil je mooie banner zien!

Kus Minka

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

wat is er weer veel geschreven

vooreerst ME gelukkige verjaardag, drie dikke zoenen x x x

de rest sorry heb het allemaal gelezen maar terug vergeten
    ben megazenuwachtig
    ik mag dus maar om 19u naar de gyn
    erna gaan we naar schoonouders toe, hebben geen internet maar ik laat zeker vanavond nog weten hoe het was!

heb al allerelei scenario's door mijn hoofd gehaald, gelukkige emoties waarvan ik bij vorige echo droomde, nachtmerrietaferelen zoals vorige keren maar binnen een goed uur weet ik eindelijk waar ik sta

oja, hubbie was gisteren een beetje in zijn gat gebeten (op zijn tenen getrapt), ik zei als alles goed is met mijn kindje .... oeps, ONS hihi

bedankt voor al julie geduim
    me2 geniet nog van je b-day
    de taart bewaar ik voor straks, krijg nu toch niks door mijn keel

liefs
    flyke

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Lieve Flyke, ik wil jou heel, heel, heel veel succes wensen voor zometeen! Dat je maar een mooi resultaat mag zien!

En Me2, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En Neia, wat ben ik ook blij voor je dat alles goed was vorige week (heb nog geen tijd genomen om op je te reageren, sorry :oops: , maar wel aan je gedacht!). En goed dat je je niet hebt laten kennen bij je baas.

Meiden, ik kom binnenkort wel weer eens uitgebreider posten, nu laat ik het hier even bij, heb nog niet alles door kunnen nemen namelijk, is te veel om bij te houden, maar binnenkort een poging ;) .

Liefs,
    Jude

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Me2 van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er een topavond van. Je taart zag er heerlijk uit, maar je zal voor mij een stukje moeten bewaren voor over een paar weekjes. ;)

Flyke, waarschijnlijk weet je nu al de uitslag.
    En hopelijk ben je bij je schoonouders feest aan het vieren!
    We horen het straks wel!

X Neia

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we duimen voor je

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo meiden,

Tja, wat is er veel geschreven vandaag en afgelopen week. Ik probeer zo op jullie allemaal terug te komen.
    Met belangrijke dingen moet ik gewoon even posten, voor de rest was het even wat afstand houden. Het was en is wel moeilikk voor me. Het is misschien moeilijk om uit te leggen, maar jullie zijn bijna allemaal zwanger en ik voel me een beetje bezwaard om te schrijven dat ik last heb van mijn eisprong, symptomen, teleurstelling over weer een ongi etc. Ik denk dan; daar zitten ze niet op te wachten, een goede echo is veel belangrijker.
    Nu denk ik; wat stel ik me aan, jullie zijn al zo lang mijn web-vriendinnetjes en zijn heus nog wel geinteresserd in mijn problemen! Maar ik zal me beperken tot echt nuttige zaken!

Me2, nogmaals van Harte gefeliciteerd meid. wat is er nou leuker dan inloggen en zien dat we je allemaal feliciteren! Nogmaals, ik hoop dat je een leuke dag hebt enne de volgende keer gewoon op de lijst posten!

Jette, wat een toestanden nu met je mannetje zijn werk en zijn moeder. Jullie hebben een goede keuze gemaakt, nu hopen dat het officieel goed vastgelegd wordt en dat de advocaat er iets goeds uit kan slepen. Wat je schoonmoeder betreft: hij zal elf de keuze moeten maken en die is volgens mij al gemaakt. Er zal in het verleden teveel gebeurt zijn om alles nu goed te praten en ik snap zijn keuze volledig (ikzelf heb geen contact meer met mijn vader) Jullie samen en binnenkort drietjes zijn het allerbelangrijkst!

Amber, lieve mama, Lize mag blij zijn met jou. Al is de bv dan misschien niet optimaal, is dat het belangrijkste! Als het wel zou gaan zou het mooi meegenomen zijn, maar de liefde die je Lize geeft is het belangrijkst! en daar ben ik helemaal van overtuigd. Succes met z'n tweetjes nu je mannetje even weg is, maar jullie redden het wel samen.

Neia, ook jij problemen op het werk. Een verstandige en lieve neia-papa!
    Ook bij jou geldt, jij bent het belangrijkst, en je hebt een contract daar kunnen ze niet onderuit. Nu even snel minder misselijk worden en gaan genieten van jullie kleintje in spe.

Marla, jij druk mensje! Laat je niet gek maken door je werk hoor, op tijd aan de bel trekken als het even wat minder gaat. En het gebak van je collega, laat het maar lekker brengen!

Jude, ik mis je ook hier. Hoop dat alles goed met je gaat en snel een update gaat geven. Je bent voor mij aan de beurt hoor, maar het liefst gaan we samen naar de overkant!

Franka, voor jou hetzelfde, ik mis ook jouw berichten een beetje. Hoe ben je je datum doorgekomen? Hoop dat je de moed en kracht goed vol blijft houden en snel samen met ons mee mag naar the other side!

Ook voor jou lieve Hope! Jij hebt nog een moeilijkere weg te gaan, maar het komt goed. Ik hoop dat jullie snel mogen beginnen met de IVF. Je bent een sterke meid en samen met je mannetje komen jullie er vast!

Miriam, binnenkort je nieuwe echo. Ook erg spannend voor jou. Hoop dat je ook snel minder misselijk mag zijn, je HCG piek moet nu wel gaan dalen. Het gaat goed meid, reken daar maar op

Neeke, ik blijf het leuk vinden om je verhalen te lezen hier, heb het nooit eerder gezegd, maar misscvhien ken ik je wel. Ik zit nl ook in jou branche alleen dan aan de andere kant (was-vaatwasmiddelen)
    Ik hoop nog veel van je te lezen de komende weken tot je bevalling. Geniet van je verlof

Zico, als "nieuweling" hier, ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten op een klein wondertje als mij. Ik zag je temp. kaartje staan. nu weer op de wachtbank, succes ermee.

Wuppie, je gaat de goede kant op meid! Volgens mij gaat het gewoon lekker bij je. Volhouden zo!

Jannes, lang niks meer van je gehoord, maar hoop dat het goed met je gaat!

Wie vergeet ik nu?
    Sorry, maar kan er even niet opkomen. Laat het me even weten en je krijgt een extra lieve post van me de volgende keer ;)

Niet vergeten maar tot het laatst bewaard: Flyke.
    Meid ik zit echt in spanning. Hoop dat je snel komt met goed nieuws.
    Hele dikke knuf van mij

Update van mezelf komt later wel weer: nu wachtend en plaatsmaken d op Flyke's post

Allemaal: dikke kus en veel liefs
    Minka.

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

bij ouders ipv schoonouders beland,hier gelukkig internet

nu komt het;
    alles was goed!

durfde eerst niet kyken,gyn zei kijk maar hoor alles ok,en ik zoals marla;en de termijn is die juist?

precies 8weken,hartje gezien en kort gehoord,1.6 cm

ze zei afspraak binnen 4weken maar vroeg of ik nog es niet eerder mag,mag 2nov voor mijn gemoed en dan 23e,gaf me doos met folders,ik vroeg,is dit niet wat vroeg?ze zei,ziet er goed uit,anders zou ik je dit niet geven,maar ik zeg natuurlijk nooit nooit alle kans mk weg,morgen mijn banner terug dus

minka las kort je post,lieve minka,je bent en blyft ons friendie en laat aub niet om te posten,wij wensen je beste toe,goe en slechte momenten delen wij hier,dus niet aan twijfelen!

liefs
    flyke

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

lieve Flyke, van harte gefeliciteeeerd! Geweldig nieuws, wat moeten jullie je opgelucht voelen! Wat heerlijk, er groeit echt echt echt een klein lief hummeltje in je buik! Hop hop, terug die banner! :)

Lieve Minka...lieve schat. Blijf alsjeblieft gewoon posten. Het moet toch niet zo zijn dat je niet meer post als niet-zwangere omdat er zoveel zwangeren zijn? Laat dat je ajb niet weerhouden, we hebben allemaal nare dingen meegemaakt en hebben hier steun gehaald en willen dat jou ook geven! Eisprongen, symptomen en ongi's, we weten er alles van en ik denk niet dat er hier iemand is die zou willen dat je om deze reden weggaat. Begrijp me niet verkeerd, ik snap je wel, ik snap je verdriet ook, maar voel je ajb niet de 'vreemde eend in de bijt' want je hoort helemaal bij ons! En dat blijft zo! Nietwaar meiden?
    Dikke knuffel...

Amber

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

voor Minka...

18. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    ach Amber,

t'is effe 'tiet' voor een oppepper, zoals al voor me is gezegd...je doet nu wat het beste voor Lize is, en....kind blij, jij blij, geloof me....!
    Ik begrijp heel goed dat je haar meer had willen geven, langer, enz....
    omdat ik mezelf ook voor mijn kop sloeg omdat ik zo snel moest stoppen, maar bijna drie weken kolven en per keer 10 ml eruit persen, gekkenwerk!

En zeg nou zelf, je kent mijn mini....hoe gezond is ze....juist! Allemaal dankzij die zes druppels bv met antistoffen, goed he!

En aan alle andere dames...ik volg jullie lezend....ben alleen niet meer zo aanwezig...moeilijk moeilijk, druk druk, maar hoofdzakelijk omdat ik probeer het acceptatieproces een kans te geven.
    Ik wil er niet echt aan dat ik niet meer mag...maar het moet.
    Eens komt de berusting...maar duurt nog effe ben ik bang....maar dat houdt niet in dat ik jullie alle goeds wens en jullie nog volg...en af en toe steek ik de kop op.....

liefs
    Amazonnetje

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Marla, ja het is soms idd teamlijdster. Maar gister heb ik haar maar even gezien, wat een muts.

@ME2 en amber bedankt voor de vlaai.

Amber, ben blij dat je je er nu ook een beetje in berust dat de BV niet gaat. En wat de andere meiden al schreven, wat is nu belangrijker?
    Als lize maar genoeg binnen krijgt en blij is.

@Jude, hoe is het nu met jou? want dat lees ik niet in je post.

@Neia, ik weet niet of je die vlaai van ME2 over een paar weken nog wilt ;) , ik denk dat je dan opnieuw "kots" misselijk wordt :)

@Minka, het gevoel wat jij omschrijft herken ik heel goed.
    Ik voel me soms echt bezwaard om dingen te schrijven waar ik me druk om maak.
    En de ene dag heb ik dat erger dan de andere.
    En zeker als er niet of nauwelijks wordt gereageerd ( niet kwaad bedoeld meiden), dan denk ik: zie je wel, je had het beter niet kunnen schrijven.
    Lieverd het is nou eenmaal zo dat we nog niet aan de zwangere kant staan, maar uiteindelijk zullen we allemaal de ervaring van zwangerschap en bevalling met elkaar kunnen delen, net als we nu de ervaring MK met elkaar delen.
    Dikke knuffel voor jou.

@Flyke, wat geweldig, gefeliciteerd.
    Ben zo blij voor je dat alles goed is.
    En nu mag je de 2e nov. alweer terug.
    Hoe voel je je verder?

@Amazonnetje, ik dacht van de week nog aan je.
    Sorry dat ik nooit echt gereageerd heb op jouw PB met het verhaal rond wat jou gebeurd is.
    Niet omdat ik dat niet wilde, maar meer omdat ik zoveel dingen aan mijn hoofd had / heb dat ik de rust niet vindt.
    Als je maar wel weet dat het grote indruk op mij heeft gemaakt en ik het verhaal nooit zal vergeten.
    Verder wil ik je heel veel sterkte wensen met het accepeteren dat er geen kindjes meer gaan komen.
    Het lijkt me een vreselijk moeilijk proces waar je doorheen moet.

@Jette, ik vindt het "knap" dat jullie nu eerst voor jullie zelf kiezen.
    Het valt soms niet mee, maar jullie komen op de 1e plaats.
    Ik hoop dat er snel weer echte rust komt in huize Jette.

Nou, nog 8 dagen na vandaag en dan gaan we naar het ZH...............

Hope

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Me2 allereerst nog van harte gefeliciteerd, spijt me dat ik dat over het hoofd heb gezien sorry sorry sorry sorry! :oops:
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad!

Flyke, fantastische meis, gefeliciteerd met het goede bericht, jippiieee!
    hoop dat je nu weer even tijdelijk rust kunt vinden!

Minka, je niet verontschuldigen meis, en zeker niet stoppen over je gevoelens, problemen te praten, vergeet niet dat wij hier allemaal om dezelfde reden begonnen zijn, en kijk nu eens een groot gedeelte is zwanger en we "mogen" hier nog steeds doorkletsen over onze zorgen en angsten, terwijl jij en nog een aantal anderen worstelen met het zwanger worden!
    Ik ben blij dat jullie ons zo in jullie armen en harten hebben gesloten en het geen probleem vinden dat we hier blijven kletsen!

Langzaamaan komen jullie ook naar onze kant, echt waar meis, het gaat echt lukken, houd hoop, houd moed!

Dikke knuff Jette

Deel Deze Pagina