Neia: weer een mooie echo! geweldig gevoel he... spanning in de wachtkamer... als de gyn dan eindelijk gaat kijken... en dan..ja het hartje dat nog steeds klopt! Je eigen hart klopt ondertussen zo hard in je keel dat je weinig kunt uitbrengen... nu nog 2,5 week en dan weer genieten van dat kleine mensje in je buik! En iedere keer als je boven de wc hangt, moet je maar denken... komt door jou, kleintje! Knuffel! ps: voor alle andere meiden ook he...
Het is hier rustig dit weekend. Iedereen is waarschijnlijk heerlijk aan het genieten! Amber, bedankt voor je mooie balonnen! Ik begin inderdaad nu al weer onzeker te worden voor de volgende echo. Maar ik probeer mezelf ook een beetje moed in te praten, omdat alles vrijdag zo goed was. Nog een dikke 2 weken wachten. Die kom ik vast ook wel door. Vervelend dat Lize weer moeilijk in slaap komt de laatste dagen. En inderdaad schrikken dat ze waarschijnlijk onderzocht moet worden. Maar Amber dat lijkt me ook voor het beste hoor. Er zal vast niks aan de hand zijn, maar dan sluit je wel alles uit. Wanneer besluiten ze dat? Ik ben het helemaal met je eens over "babyboom", dat ze echt alles op tv moeten laten zien, maar ik vind het wel een heel goed programma. Hope, nog maar een paar daagjes meid. Spannend. Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, want dit is weer een stap in de juiste richting! Hopelijk krijg je veel info en gaan ze al vanalles doen, zodat je niet weer teleurgesteld wordt. Gister was op ned 2 bij nova nog het zh in maastricht. Heb je dat gezien? Ik werd er helemaal boos van dat 1 iemand over die mensen heeft besloten dat deze vorm van borstkanker niet ernstig genoeg is om van te voren de goeie eitjes uit te laten zoeken. Gelukkig wordt het opnieuw onderzocht, maar deze mensen zouden eens zelf dit mee moeten maken. Miriam, knap van je dat je toch de gyn hebt gebeld, en je standpunt hebt ingenomen. Goed gedaan meid! Alleen heel erg jammer dat er niks uitgekomen is. Mijn gyn gaf dat ook aan dat het niet ernstig is als je nog wat slokjes drinken op een dag binnen kan houden. Maar ik moest wel goed onder controle blijven. En dat bloed spugen lijkt me toch geen goed teken. Gelukkig kan je er woensdag al heen! Marloes, bedankt voor je steun! Gister is mijn vriendinnetje (met de andere Lise ) langsgekomen om me een knuffel te geven en een cadeautje. Zo lief! En ik heb ook even heerlijk geknuffeld met Lise. Het is een prachtig meisje die de hele dag door aan het schater lachen is, echt geweldig. Dat heeft me wel goed gedaan. 's avonds gaat het wat beter met me, maar overdag houd ik nog niks binnen. Fijne zondag nog meiden! X Neia
Hallo allemaal, Allemaal druk weekend aan het vieren? Hier gaat alles wel goed. Erg druk, de woonkamer is nu leeg, bah! alles kaal en geen gezelligheid meer;geen lampen, electra beneden etc.maar op de slaapkamer bivakkeren kan ook leuk worden! Met Nemo gaat alles goed, het is zo'n lief hummeltje, ik weet niet hoe het zou mogen voelen om een mini-minka in mijn handen te mogen hebben, we vinden dit al fantastisch! Hij speelt al met Simba, al is Simba nog wat terughoudend, moet even wennen allemaal! Neia, niet zenuwachtig worden hoor. Alles is goed en blijft goed gaan deze keer. Daar zal ik wel voor zorgen. Ik wil je een ectra dikke knuffel geven. Bij deze. Je bent een kanjer! Miriam, hoe is het bij jou? Hoop dat het toch weer een beetje beter is gegaan dit weekend. Balen dat je zo'n muts bij de verloskundige had! Ik moet steeds aan jullie denken, Jij , Neia en Flyke, jullie hebben het nu even ontzettend zwaar en ik wil e r zijn voor jullie als het nodig is! Hoop dat jullie alledrie snel uit de onzekerheid zijn en jullie snel weer goed mogen voelen zonder zo misselijk en onzeker te zijn. En..... de echo's die gaan komen zijn nog steeds super hoor! Hope en Jude voor jullie ook weer een spannende week! Hoop dat alles snel goed voor jullie gaat komen. Franka, volgens mij lopen we nu aardig gelijk! Ben je druk aan de klus? hihihi Ik wel, maar dan in mijn huisje! Als er wat energie overblijft, kan ik wat extra klussen, maar zo niet, dan ga ik me er ook niet erg druk om maken. Zwangere meiden, alles goed met jullie? (Ik pak iedereen even in groepjes samen), alles goed bij jullie? Lekker doorgaan zo hoor! hebben jullie nog inkopen gedaan dit weekend? Mama-Amber, erg moeilijk om te horen dat jullie kleintje misschien onderzocht moet gaan worden. Maar soms is het gewoon even nodig, en is het wel lekker om een extra check-up te hebben. Doe het rustig aan en maak je niet teveel zorgen om alle voedingen, Lize krijgt heus genoeg binnen. Allemaal nog een fijne avond en spreek jullie snel weer Liefs Minka
hey minka, lief dat simba en nemoke elkaar al vinden, hihi bivakkeren in jullie kamer, lekker warm en dicht bij elkaar en hopelijk lekker vruchtbaar! kan me inbeelden dat jullie nu al een supergevoel hebben over nemoke,jullie 'kleintje' dat je liefhebt en voor zorgt, maar ik hoop echt weldra dat jullie echte lieve ouders mogen worden van een minimensje! neia,dus jij kan ook al niet echt meer teren op je goede echo van vrijdag, raar toch he, dat we ons constant van de ene naar de andere echo slepen en angstig maken terwijl de laatste echo goed was maar ja met de ervaring achter de rug van MK maakt het er zeker niet gemakkelijker op, ik duim voor ons en miriam natuurlijk dat we over die 12 weken grens geraken en dan trekken we al de andere meiden mee! miriam vind het moedig dat je belde, wel jammer dat je zo een miep aan de telefoon had maar je stond goed in je schoenen, jammer dat je toch niet eerder kon maar je hebt het toch geprobeerd he, ik blijf voor je duimen! hope ik duim voor je dat je woensdag een goede afspraak hebt en duidelijk wordt hoe en wanneer jullie echt van start kunnen gaan jude ik las dat minka zei een spannende week voor jou, maar ik ben even niet mee is het al terug je nod? denk dat ik iets gemist heb als het dat niet is, in ieder geval ik duim voor je! Idem voor franka, klus ze meid! voor de rest vandaag lekker gewandeld in het bos vrijdagavond heb ik pijnlijke buikpijn gehad, keerde zo om de tien minuten terug, niet steken links zoals altijd maar horizontaal, heb vraag aan verloskundige gesteld en zij denkt ook dat het mijn darmen waren. Ben soms wat meer moe of anders, vandaag wat hoofdpijn en krop in de keel sinds vanavond, licht gezwollen borsten maar anders niets, heb nog eens getempt en gelukkig mijn temp nog hoog, ik kan het niet laten! minka, heel lief dat je aan ons denkt hoewel jij zelf nog altijd in moeilijke afwachtende periode zit, maar meid ik ben er zeker van overtuigd dat jouw tijd komt, wanneer kan niemand zeggen maar zeker ooit en dan trekken wij jou en de anderen hierdoor! liefs goeie avond flyke
Flyke, ik ben een fervent tempster....Je temp zegt nu echter helemaal niets meer hoor! Dames die in de afgrijselijke eerste 12 weken zitten. Ik had ook steeds dat ik na een goede echo had een geweldig roze wolk gevoel, tot een paar dagen daarna......dan begon het gemaal weer...ik zocht overal wat achter en als ik weer voor een echo moest waren ALLE symptomen WEG! Tsja, je lichaam speelt een raar spelletje met je soms. Ik heb nu echter wel een levendig mannetje van 40 cm en 2 kilo in mijn buik! Maak je dus echt niet onnodig zorgen...elke goede echo is echt een stapje in de goede richting........
me 2, ja ik geloof je best, maar ik kan het niet laten en feit dat ik terug hoge temp had en altijd constant blijft sinds nod, stelt me ergens gerust, maar anderzijds stel dat temp lager zou zijn zou het negatief werken en extra onzekerheid teweegbrengen dus ik probeer het zo weinig mogelijk te doen wow is je kereltje al 40 cm? flinke jongen! liefs flyke
tja het valt niet mee he flyke, eerst zo blij om zwanger te zijn maar dan begint de onzekerheid en geloof me meis, (is geen leuk nieuws) maar die onzekerheid blijft nog een hele tijd! Ik heb er zelfs nu nog last van, ben aldoor bang dat het nu al geboren wil worden, weet niet hoe ik er bij kom maar het is een soort gevoel! Het is echt een rolecoaster waar we ons in bevinden en dat zal zo blijven denk ik tot aan het punt dat je een gezonde beeb in je armen houdt, en dan begint de volgend fase, zoals amber nu meemaakt dat het toch nog niet helemaal gaat zoals het zou moeten! Hoe gaat het amber, je mannetje weer thuis, samen is het toch wat makkelijker om alles te trotseren dan als je alleen bent of niet! Waar denken ze dan aan dat lize zo veel huilt? Neia hardstikke mooi meis ben blij voor je dat alles goed was op de echo! geniet er van! Ik heb gisterenmiddag enorme last van een een soort gekneusde ring om mijn buik gekregen, echt heel pijnlijk net of ik heel erg spierpijn had, wat zou dit kunnen zijn? Ik dacht zelf aan een soort van verdrukking van organen mijn baarmoeder groeit natuurlijk behoorlijk, er hangt ook veel gewicht aan! Ons meisje laat zich veel vaker voelen sinds zaterdagavond kan ook jetteman haar voelen als hij zijn hand op mijn buik legt, hij vindt het geweldig! Tja met zijn werk, we moeten ons aan het contract houden, is niets aan te doen, jetteman wil nog wel laten uitzoeken of hij hun nog kan pakken op het feit dat ze bewijs hebben dat ze meer verdienen als contractueel is vastgelegd. Hij heeft er geloof ik vrede mee, ons kindje is het allerbelangrijkste! Hij is best vrolijk momenteel, we hebben zaterdag de kinderkamer ingericht, mooi geworden hoor! Ook zijn we zaterdag en zondag achter een andere auto aangeweest, ik ben helemaal verliefd, maar was een beetje duur, we willen (jetteman wil) er nog even over nadenken! Liefs jette
Hallo meiden, Flyke, ik hoop dat het je lukt om niet meer te tempen. Je maakt jezelf er 'gek' mee, maar ik snap het best hoor. (er was een tijd dat ik het liefst elke dag een echo wilde). Ik hoop dat je er op kunt gaan vertrouwen dat het echt wel goed zit. Je moet ook een beetje genieten he! Jette, die spierpijn is herkenbaar. De boel raakt inderdaad wat in de verdrukking. En vergeet niet dat je vanaf 20 weken veel harder groeit! Je baarmoeder groeit en er moet plaats gemaakt worden voor je beebje. Dat kun je heel erg voelen in je ribben , bij je maag, of aan de zijkanten. Het zouden zelfs je buikspieren kunnen zijn die naar de zijkant gedrukt worden. Geen zorgen hoor, hoort er echt bij. En wat mooi om te zien dat je alweer zo ver bent... jeetje, nog even en er zijn hier een heleboel baby's bij! Zo spannend! Lief dat jullie naar Lize vragen. Het is inderdaad minder zwaar met Amberman erbij. Hij heeft dit weekend 2 keer de nachtvoeding op zich genomen zodat ik kon doorslapen. Nou, ik wist niet wat me overkwam! Zoooo heerlijk! Ik was echt ontzettend moe. Dus af en toe opladen in het weekend is broodnodig. Lize heeft volgens mij last van lucht die ze binnenkrijgt. Boertjes laat ze niet zo goed en de ontlasting geeft haar ook veel ongemak. Tijdens de voedingen moest ze enorm huilen en ze deed steeds langer over het flesje. Op het laatst deed ze er bijna een uur over en liet ze nog de helft staan! En ondertussen maar huilen en kronkelen. Amberman zei toen: ik denk dat ze nu een ander speentje op de fles nodig heeft, ze moet te hard zuigen. Ik was daar zelf niet op gekomen omdat ze het in het begin juist goed deed op de speen (een 1-2-3-speen van Difrax op een S-fles) We waren al verschoven van 1 naar 2 maar het huilen bleef. En wat bleek: ander speentje op de fles en binnen een kwartier: flesje leeg! Nou ja zeg! Best erg om te ontdekken dat je je kind te lang een 'verkeerde' speen hebt gegeven, maar het blijft dus zoeken en ontdekken, elke dag weer. Gelukkig drinkt ze nu weer goed! Blijkbaar is ze gegroeid, heeft ze meer energie en meer behoefte aan eten en zuigt ze dus harder. Weg beginnersspeen! Ik denk dat ze teveel lucht binnenkreeg door de andere speen en hopelijk is dat nu minder. We zullen het zien. Het is niet druk hier he? Iedereen weer aan het werk? Ik moet officieel weer gaan werken op 31 december Dat is een rare dag, dus ik til het lekker over Oud en Nieuw heen. Ik neem dan als het kan nog een paar dagen vrij zodat ik de eerste week van januari nog thuis ben. Amberman wilde dan namelijk ook vakantie nemen en misschien gaan we dan nog lekker weg met Lize. Maar ik loop vooruit, het is pas 22 oktober! Mijn lieve meisje heeft net even tevreden in de box gelegen en ligt nu in haar inbakerdoekje in de kinderwagen in de woonkamer. Af en toe hoor ik een lief geluidje en soms een gefrustreerd geluidje. Dan aai ik even over haar ronde bolletje, geef ik haar haar speentje en laat ik haar weer slapen. Ze doet het hartstikke goed en ze ziet er heel gezond en tevreden uit, dus ik probeer me niet uit het veld te laten slaan door de huilbuien en de krampjes. fijne dag iedereen Amber
goede morgen dames. amber mooi dat lize met de andere speen weer gewoon goed drinkt en ik kan me voorstellen dat het allemaal ontdekken is in het begin maar wat ik lees doe je het goed en hoop ik dat later ook zo te doen. dus een pluim voo amber. flyke neia ik hoop dat we heel erg snel door de 12 weken grens zijn ik moet tot 14 weken maar alsik daar ben ga ik genieten hoop ik e jullie ook. dat hebben we verdiend al zeg ik het zelf.hihi ben nog steeds ontzettend misselijk gister ook weer uit het niets moeten overgeven het is even niet meer zoleuk maar ach als het dan weer een halve dag goed gaat denk ik niet zeuren maar genieten dat ik zwanger ben. jette marla me2 neeke wat gaan jullie hard he nog even spannend voor neeke en me2 en jette en marla jullile gaan echt hard. alle andere meiden ik duim elke maand de hele maand door voor jullie hoop echt dat het een keer raak is voor allemaal het is jullie ook echt gegunt nu met de misselijkheid ben ik niet veel hier op het forum of lees ik alleen en verder post ik niet. maar we blijven net zolang tot iedereen er een uit heeft gepoept en zelfs dan hoop ik dat we contact houden. jullie zijn echt met z'n allen mijn nieuwe vriendinnetjes geworden. en ben gek met jullie dikke knuf miriam
Goedemorgen meiden, Eindelijk tijd om weer wat vaker te kijken op het forum, want ik heb lekker een weekje vakantie! Ik was er ook echt aan toe en nu met mijn eisprong komt het ook mooi even goed uit (Franka-man heeft ook een weekje vrij) Ik ga zometeen even alle post van het afgelopen weekend lezen en zal dan even op iedereen reageren. Liefs Franka
he miriam nog steeds overgeven waardeloos meis, bij mij heeft het tot de veertiende week geduurd, nog even volhouden dus! amber wat ben ik blij dat wisseling van speen zoveel verschil kan brengen, ik heb 2 flessen en spenen gekocht van advent, die schijnen erg goed te zijn tegen lucht binnen krijgen, maar ja ik hoorde dat van een collega! dus jij denkt dat die pijn er bij hoort, niets afwijjkends, okay dan hou ik me daar aan vast! liefs jette
Flyke, Fijn dat je lekker hebt gewandeld in het bos gisteren, het doet je vast goed. Heerlijk om buiten te zijn, ik geniet er ook altijd van vooral nu in de herfst! Ik herken je steken natuurlijk niet, maar als ik de reacties zo hoor hoef je je er geen zorrgen om te maken. Me2, inderdaad nu al 40cm oeps, volgens mij is dat ook best groot. Valt het mee om zoveel op en neer te ,moeten reizen tussen nederland en Zwitserland? Nog even volhouden en je gaat al met verlof ! Jette, Wat leuk dat je kamertje nu klaar is. Je schrijft dat je bang bent om al te bevallen, maar als je zo'n mooi kamertje hebt, wil je kleintje er misschien wel snel in! ( hihihi, zit je kleintje te spieken via je navel) Nee hoor grapje, laat haar nog maar lekker even warmpjes binnen zitten. Wel vervelend zo'n raar gevoel om je buik. Helaas ken ik dit gevoel ook niet. Wel fijn om te horen dat Jette man ondanks alle problemen zich goed voelt. Inderdaad jullie drietjes zijn nu belangrijk en tja.... mooie auto's genoeg, alleen de prijskaartjes! Welke heb je op het oog? Mama-Amber, Goh, dat een speen zoveel uit kan maken Ik ben echt een nit-wit op dit gebied, ik moet nog veel leren geloof ik, maar gelukkig gaan jullie me allemaal voor, kan ik nog heel wat nuttigs van jullie horen! Ben blij dat het daardoor iets beter gaat. Miriam, Je klinkt positief ondanks het overgeven! Ben er blij om. Nog even volhouden meid, en dan ben je ook jouw grens over. De zwangere trekken je echt naar de overkant en de niet zwangeren duwen je hier weg! Denk eraan, aan deze kant wil ik je niet meer zien Enne, dank je, voor je laatste regel, ik heb hetzelfde met jullie allemaal! dikke knuf terug. Franka, wat lekker Herfstvakantie! Geniet er samen maar lekker van. Lekker ontspannen en ook al is het geen pasen, eieren zoeken blijft ook leuk! Pfff, ben blij even wat leuks te hebben kunnen lezen en reageren. Ben de hele morgen al bezig met allerlei zaken regelen, bellen en e-mailen in 3 talen! Worden drukke weken op het werk! Maar dan gaat de tijd tenminste weer snel en is het zo al weer kerst Fijne dag nog allemaal, Kus Minka
PS, heb 2 overnachtingen met ontbijt gewonnen in een Hotel in Duitsland. We waren van plan om met mijn verjaardag een weekendje weg te gaan (Maart), nu weten we dus al waarnaartoe! Heerlijk eventjes weg strakjes!
Amber, niks bijzonders hoor: Nederlands, Duits en Engels. Ik werk voor een Duits bedrijf, maar als ik schrijf en telefoneer in 3 talen verwissel ik wel eens wat woorden! Kan soms echt raar uit mijn mond komen, bv. Good morning Frau Minka! of zoiets hihihi Kerst heb ik eigenlijk niet zo goede herrinneringen aan de laatste 2 jaren. (foute echo vorig jaar de dag na kerst, jaar daarvoor mijn kat laten inslapen op kerstavond) Dit jaar hoop ik eindelijk eens een fijne kerst(vakantie) te hebben. Maar vind het wel gezellige dagen normaalgesproken Kus MInka
Amber: gewelidig dat enkel het wisselen avn de speen de oplossing was! Wat zal Lize weer genieten! En goed dat Amberman je wat kan ontlasten snachts. Je hebt je slaap hard nodig! Daarom ook goed dta je je verlof over oud en nieuw heen tilt! Franka: lekker dat ei benutten! Super om zo'n ontspannen weekje t hebben! Minka: gaaf hoor dat weekendje weg gewonnen! Hoe is het met Nemo? Wat is het toch een schatje! Flyke: zoals je zelf al zegt, als je temp een keer lager is (en dan kan heel goed in deze fase zonder dat dat iets betekent!) dan schiet je helemaal in de stress en dat moeten we niet hebben, dus hup, die thermometer de deur uit! De hele zwangerschap blijft er zoals Jette ook al zei twijfels en zorgen....ook na de 20 weken eco, hoe naar het ook klinkt......groeit mijn kindje wel goed, beweegt hij wel genoeg etc........ Ik moet nog 3 weken werken en dan ben ik met verlof! Ik ben nu echt aan het aftellen. NIet omdat ik niet wil werken maar er zijn klusjes die ik bewust bewaar tot mijn verlof omdat ik me dan beter kan concentreren op 1 ding, nu is mijn werk nog teveel in mijn hoofd (en moet echt 100x meer mijn best doen om te concentreren dan normaal). Geniet nog wel erg van mijn zwangerschap! NB 40cm is normaal hoor voor deze tijd (bijna 33 weken).
Amber: gewelidig dat enkel het wisselen avn de speen de oplossing was! Wat zal Lize weer genieten! En goed dat Amberman je wat kan ontlasten snachts. Je hebt je slaap hard nodig! Daarom ook goed dta je je verlof over oud en nieuw heen tilt! Franka: lekker dat ei benutten! Super om zo'n ontspannen weekje t hebben! Minka: gaaf hoor dat weekendje weg gewonnen! Hoe is het met Nemo? Wat is het toch een schatje! Flyke: zoals je zelf al zegt, als je temp een keer lager is (en dan kan heel goed in deze fase zonder dat dat iets betekent!) dan schiet je helemaal in de stress en dat moeten we niet hebben, dus hup, die thermometer de deur uit! De hele zwangerschap blijft er zoals Jette ook al zei twijfels en zorgen....ook na de 20 weken eco, hoe naar het ook klinkt......groeit mijn kindje wel goed, beweegt hij wel genoeg etc........ Ik moet nog 3 weken werken en dan ben ik met verlof! Ik ben nu echt aan het aftellen. NIet omdat ik niet wil werken maar er zijn klusjes die ik bewust bewaar tot mijn verlof omdat ik me dan beter kan concentreren op 1 ding, nu is mijn werk nog teveel in mijn hoofd (en moet echt 100x meer mijn best doen om te concentreren dan normaal). Geniet nog wel erg van mijn zwangerschap! NB 40cm is normaal hoor voor deze tijd (bijna 33 weken).
Gute mittag, miss Minka laten we hopen dat kerst er dit keer wat mooier voor jou uit mag zien! Ik ben benieuwd hoe wij de kerst door gaan brengen, de beide families gaan nu erg hard bedelen, ze willen allemaal Lize zoveel mogelijk zien (en wij dus reizen van Drenthe naar de Randstad, terwijl we zelf in Brabant wonen) Onze wasmachine heeft het officieel begeven (ik kan nog wel een wasje draaien, maar het klinkt niet best, het bonkt aan alle kanten en ik vertrouw de was-kwaliteit nu niet. Geen vuile kleertjes voor Lize! Vrijdag wordt een nieuwe geinstalleerd, dus het is even verzamelen...bah) (maar als liefdevolle mama zal ik zo haar lievelingspakjes op de hand wassen..) Ze heeft gegeten, is verschoond en heeft nog eventjes in de box gelegen. Toen ze ging piepen heb ik haar ingebakerd en dat vond ze helemaal niks! Zette een keel op! Maar zodra ik haar neerlegde... plop...in slaap! lief lief lief!
geweldig amber, het gaat echt een stuk beter nu tenminste als ik dit zo lees! Tja minka ik geloof dat jetteman is afgehaakt, voor wat betreft de auto, ik had hem net een smsje gestuurd, of we vandaag nog even terug gingen, omdat gisteren een show was en we niet konden proef rijden, zijn reactie "doe maar niet"! tja die prijskaartjes he, waarom moet dat zo duur zijn, we hadden een zilvergrijze BMW318I op het oog van 2006 met maar 20.000 km. op de teller, praktisch nieuw dus wat een superbak ik ben helemaal verliefd! Ik heb al eerder een BMW gehad dat was een 5 serie dat reed geweldig, maar die liet me een paar keer in de steek en hebben we toen ingeruild op mijn huidige wagentje, dat is een Mitshibutshi colt CZ3, wel een fijne auto hoor maar een beetje klein naar mijn mening als ik boodschappen doe is de kofferbak zo vol! Ook is het een tweedeurs dus straks met de kleine van de achterbank halen is dat altijd wat gefriemel, nou ja misschien bedenkt hij zich nog vanmiddag ! liefs jette
Flyke, ik duim met je mee voor die 12 weken grens. Hopelijk komt hij snel dichterbij. Heerlijk dat je in het bos gewandeld hebt, soms is het goed om even alles op een rijtje te zetten. Minka, ik was helemaal ontroerd van jouw stukje voor mij. Jij bent echt een schat! En ik vind het heel knap van je dat je ons wil steunen in deze moeilijke periode voor jou. Heb je je ei al gevonden in de slaapkamer? Ik zie jullie al helemaal daar romantisch op het bed bivakkeren! Me2, 40 cm zal inderdaad wel normaal zijn, maar het klinkt al zo groot! Dat is zo onwerkelijk. Ik ben ook zo benieuwd naar je buik. Heb je al een fotootje gemaakt? Jette, goed om te horen dat jette-man wel vrolijk is, en zich erbij neer heeft gelegd. Lijkt me wel zwaar. Hoe ziet de babykamer eruit? Amber, echt superfijn dat amber-man weer terug is. Want ja, soms zijn mannen toch wel heel handig en slim. Heerlijk dat je nu even hebt door kunnen slapen, misschien helpt dat wel voor je rust. En wat geweldig dat zo'n speen al heel veel kan betekenen. We leren nog iedere dag bij. Begin januari klinkt echt nog heel ver weg, dus lekker genieten van je zwangerschapsverlof. Miriam, balen dat je nu nog zo misselijk bent, ik weet hoe je je voelt meid. Soms denk ik je even; is dit nu nodig? Maar dan denk je aan je kleintje en voel ik me altijd al iets beter. Nog 2 nachtjes slapen, dan zie je je kleintje weer, en kan de gyn je misschien iets verder helpen. Franka, wow geweldig, dat je nu vakantie hebt. Heerlijk met franka-man genieten meid, dat heb je verdiend! Hebben jullie nog plannen, of zitten jullie ook de hele vakantie op de slaapkamer? Jude, hoe is het met jou meid? ik mis je! Ik heb sinds vrijdag iedere avond nog iets binnen kunnen houden. Dus dat gaat de goede kant op. De rest van de dag lig ik op bed, en hoop ik dat het snel avond is. Vrijdag heb ik nog een pakje van mijn ouders gekregen, heel mooi, van het merk LIEF. En gister kwam mijn schoonzus langs met lieve kleine sokjes. Helaas had ze geen goed nieuws: haar vriend, waar ze 11 jaar mee samen is, en 6 jaar mee samen woont, weet niet meer of hij genoeg van haar houdt. Hij is nu voorlopig 3 maanden het huis uit. Ik wist niet wat ik hoorde, ongelofelijk, dat had ik echt niet verwacht. Mijn schoonmoeder is ook flink van streek, en daar heb ik gisteravond 1,5 uur mee aan de telefoon gezeten. Zwaar allemaal dus! X Neia