tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Een nieuw jaar, een nieuw begin, een nieuwe start, met hopelijk heel veel vruchtbare momenten,en zoveel mogelijk voldragen zwangerschappen!
    Ik wens het iedereen toe!

Tineke: zijn de feestdagen een beetje meegevallen? Hoop dat het wat uitgepraat is met je vriend?

Jude: ik ben ook blij dat de feestdagen voorbij zijn, 2007 is voor ons een nieuwe start, succes!

Marla: terug in de klusperiode, deze keer supporter ik aan de zijkant van je bed ;)

Een poosje geleden zei ik hier dat ik een eeltlaagje had gekweekt op mijn hart, ivm verdriet MK, toen ik ongi werd, was dat precies weg, en nu probeer ik opnieuw een laagje te kweken.
    Ik ben nog heel wisselvallig, voel me ene keer terug sterk, andere keren kan ik zo huilen. Ik heb beslist zondag wel te gaan naar familiebijeenkomst, is jaarmis voor mijn overleden oma en erna samenkomst met familie, en denk: ik doe het voor mijn oma.
    Zal de eerste confrontatie zijn met mijn zwangere nicht, en familie, sinds mijn MK....

Pendel december is alvast niet uitgekomen, wie weet januari? ;)

MIjn voornemen voor 2007 is alvast 'proberen om te proberen' alles rond zwanger zijn wat 'proberen' los te laten, gevoel en verstand op nul te zetten rond NOD, zodat ik niet meer zo fel ontgoocheld kan worden.
    Dat is natuurlijk een mooi voornemen, maar of het lukt ...

groetjes en het beste voor 2007!
    flyke

2. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Jaah, gelukkig hebben we nu een nieuw jaar: nieuwe ronde, nieuwe kansen. 2007 moet gewoon een goed jaar voor ons worden. En ik hoop snel een beetje.

Tien, ik ben net als Flyke benieuwd hoe het nu tussen jou en je vriend is. Hopelijk gaat het wat beter met jullie.

En Jude, ook ik heb een paar tranen moeten laten rond 24.00 uur. Toen de champagne werd ingeschonken en het precies middernacht was, toen voelde 2006 toch als zo'n ellendig jaar, althans de laatste paar maanden. Dat ging me blijkbaar niet in de koude kleren zitten. Onze vrienden gingen op een gegeven moment naar buiten om de buren een gelukkig nieuw jaar te wensen en toen kon ik even rustig uithuilen bij mijn vriend. (maar een klein beetje, hoor)
    Ben echt blij dat het 2007 is en net wat je zegt, dat de feestdagen achter de rug zijn.
    En Jude, let vooral goed op je cervixslijm. Als dat wat doorzichtiger en draderiger begint te worden, zet dan alle kluszeilen bij!

En Flyke; goed dat je toch naar de familiebijeenkomst gaat. Ik wist niet dat het voor je overleden oma was. In dat geval voel je je volgens mij nog slechter als je thuis blijft. En wie weet, brengt dit je geluk! Reken er maar wel op, dat je de hele tijd de buik van je zwangere nicht ziet. Dat had ik nl. ook tijdens sinterklaas bij mijn schoonzus. Vooral in het begin doet dat even pijn, maar je went er in de loop van de dag wel aan, althans dat is mijn ervaring.
    En Flyke, haal je supporterspullen morgenavond maar weer uit de kast. Heb nl. gisteravond nog flink geklust, en doe het om de dag, om het vol te houden. Niet te zichtbaar zijn, hoor ;)
    Die afwisseling van je goed voelen en toch nog wat huilen, dat heeft gewoon met de verwerking te maken. Het hoort er nou eenmaal bij, en als je weer iets verder in de tijd bent, dan merk je dat het nog weer beter gaat, en dat je minder behoefte hebt om te huilen. Maar ook ik denk nog heel erg vaak aan de miskraam.

Hebben jullie dat ook dat je minder plezier beleeft aan het zwanger worden? Toen ik de vorige keer aan het klussen was, toen las ik echt alle verhalen in het forum gedeelte zwanger worden, ook al was ik toen nog niet geregistreerd. Ook struinde ik het archief af. Nu kom ik nog maar heel af en toe in dat deel. Ook bij eerste symptomen kom ik zelden. Ik weet nl. hoe ik me voelde toen ik zwanger was, en zal dat waarschijnlijk de volgende keer weer herkennen. De lol is er zo wel wat meer vanaf.
    Mijn goede voornemen is om deze lol weer een beetje terug proberen te krijgen. De vorige keer hadden we ook zo'n goed weer, en dat helpt ook wel bij het klussen. Nu moet je sowieso diep onder de dekens verdwijnen, ook al weet ik dat dat ook wel gezellig kan zijn, toch is het koud, brrr.....

Nou meiden, op naar een vruchtbaar 2007!

Heel veel liefs,
    Marla

3. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Hey Marla

Wij zijn ook van plan om deze ronde om de dag te klussen, zodra mijn vruchtbare periode eraan komt. Vorige ronde hebben we 7/7 geklust rond die periode, en ik had daardoor ook heel wat hoop op een zwangerschap. Niets was minder waar, mijn man zei toen ook, waarom niet om de dag, maar ik wou niet luisteren, koppig Flyke, nu ga ik dus wel luisteren ;)

Ik neus hier en daar wat rond op het forum, maar bij eerste symptomen lees ik deze ronde ook liever niet meer. Vorige week zat ik er nog te lezen, en te letten op mogelijke symptomen enz. maar met de ontgoocheling wil ik deze ronde proberen niet bij elk detail stil te staan.
    Nu ik bedrogen was in mijn voorgevoel, is de lol er voor mij ook terug af, en ik denk dat ik dit bewust zal proberen afhouden.
    Met oudejaar dacht ik ook constant, wie weet volgend jaar zit ik hier met baby'tje, of tenminste hopelijk met een dikke buik, maar dan zeg ik mezelf, Flyke, we gaan proberen deze ronde, hou het hoofd koel, meer kans op mislukken dan op slagen, stop met denken aan de toekomst of je krijgt weer het deksel op je neus .... en ik probeer zo door te denken ;)

Ik ben stand-by hoor om te supporteren ;)
    flyke

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey Flyke,

Jullie gaan de klusstand ook iets lager zetten. Om de dag werkt ook goed, hoor. Ik heb van veel vrouwen gehoord dat ze zo zwanger zijn geraakt, en ikzelf de vorige keer dus ook.

Ik denk ook vaak: wie weet ben ik over een jaar al wel moeder. Wij zouden eigenlijk dit jaar niet het kerstdiner verzorgen op eerste kerstdag, maar mijn broer vroeg of we met hem wilde ruilen. Dat kwam mij dus goed uit, want je weet maar nooit of ik volgend jaar net bevallen ben, of toch tenminste zwanger. Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat ik toen een afkeer van eten koken had. Door er zo op deze manier wat over te fantaseren, houdt je wel hoop en dat is ook heel fijn.

Ik heb vermoedelijk morgen of overmorgen mijn eisprong. Heb al weer een paar dagen vruchtbaar slijm, maar gelukkig niet zo veel als de vorige cyclus, maar wel genoeg om het nog te herkennen ;).

En Flyke, jouw ongi is ook al weer (zo goed als) voorbij en je kunt je al weer klaar maken voor een nieuwe eisprong. Heb je nog wel een glas champagne gedronken afgelopen zondag? Ik heb toen al met al 3,5 glazen alcohol gehad en het kon me niet eens wat schelen. Ook ik had het gevoel dat ik het allemaal een beetje los moest laten, en er iets soepeler mee om moet gaan. Maar toch blijft de wijnfles de komende dagen dicht. Heb al weer genoeg gehad ;).

Liefs,
    Marla

5. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor, ik zei gisteren nog tegen mijn man, wie weet vieren we oud en nieuw volgend jaar wel heel anders, met een kleine erbij of in elk geval erin :D Lijkt nu nog zo ver weg, maar een jaar gaat ook snel voorbij, dus.... voor je het weet is het zover!

Marla, ik let wel op dat slijm, maar weet toch niet zo goed hoe ik dat moet zien. Moet het echt veel zijn of hoeft dat niet? Ik heb er wel al last van, maar het valt toch ook mee.
    Eerlijk gezegd doen wij het al sinds anderhalve week om de dag en ik weet dus niet hoe lang ik dit nog moet volhouden... Op een gegeven moment is de lol er wel vanaf. Ik vind het nu juist makkelijker dan toen wij er van de zomer mee bezig waren. Nu is het toch al zulk donker weer, niks mis mee om dan 's avonds vroeg onder de lakens te duiken of er 's ochtends wat later uit te komen ;) . Van de zomer vond ik dat wel jammer van de avond of de ochtend. Had jij dat dan niet?

Ik keek voorheen nooit op deze site, ik heb hem pas ontdekt toen ik tijdens mijn zwangerschap last bleek te hebben van cystes en daarna ook nog een miskraam kreeg. Om mijn tijd te verdrijven toen ik thuis was zat ik hele dagen op internet op zoek naar informatie, want ik wist ook niet wat mij gebeurde en wat ik kon verwachten. En toen vond ik dit wel een hele fijne site met veel info.
    Ik was voorheen niet zo actief bezig met zwanger worden, ik dacht ik zie wel wanneer het lukt (we gaan van het voorjaar namelijk ook nog eens naar de andere kant van het land verhuizen, dus dat wordt best wel druk dan, dus ik dacht, al duurt het een jaar, is ook goed), dus ik was nog niet zo "geobsedeerd" ermee. Nu dus wel al zeg ik het zelf, nu heb ik het 1 keer kort meegemaakt en dat maakt het toch anders voor mij. En wat is er nu leuker dan een nieuwe start in een nieuw huisje :D

Liefs,
    Jude.

6. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Hey

inderdaad, standje lager, jammer genoeg weet ik niet meer precies hoeveel keer we geklust hadden, toen bleek dat ik zwanger was, maar nog nooit zeven op zeven dagen ;)

Je hebt dat dus ook, dat je al uitkijkt naar een jaar later, zou ik tegen dan al ... ? enz. enz. En inderdaad, kwam lekker handig uit dat je gewisseld hebt met je broer, zo kan je niet met praktische problemen zitten moest je mama zijn of hoogzwanger zijn ;)

Mijn ongi waren deze keer heel erg heftig, eerste keer na stoppen met de pil dat ze zo heftig waren, en langer duurden. NOrmaal na 3 dagen is alles over en uit, maar deze keer pas vandaag zo goed als geen verlies meer. HOpelijk een volledig nieuwe schoonmaakbeurt, klaar voor een mooi opvangplaatsje daar in mijn buikie ;)

En ik zat midden in mijn ongi met kerst en oudejaar, dus ik heb eerlijk gezegd veel meer gedronken dan 3,5 champagneglazen :oops:
    Zelfs soms al met de gedachten, mijn drank voor volgend jaar neem ik er al bij, want hopelijk mag ik volgend jaar niet drinken ;) Je ziet, ik denk veeeeeeeel te veel.....Vanaf mijn vruchtbare dagen mijd ik ook alle alcohol.

groetjes
    flyke

7. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ha die Jude, dat slijm hoeft helemaal niet veel te zijn. Ik had het voor mijn miskraam maar een heel klein beetje. Ik ben er nu achter gekomen, dat ik dan een paar dagen wat slijmverlies heb, waar je draden van kan trekken (sorry voor die vieze praat). Bij het afvegen zie ik dan wat draderige afscheiding op het papiertje. Volgens mij is wat klusrestant minder draderig, en minder doorzichtig. Ik hoop maar dat je eisprong snel komt, en dat je de klusstand iets lager kunt zetten.
    Ik vond het juist heel fijn dat het in de lente en zomer langer licht was. Vond ik gezelliger met klussen. Als je 's ochtends vroeg klust, dan heb je de hele dag nog voor je. Maar het belangrijkste vind ik dat het warmer was in de lente. Ik heb nu nl. altijd van die koude voeten, en dat helpt niet, moet ik zeggen ;) (zowel bij mij als bij mijn vriend, die de hele tijd die koude voeten en handen tegen zich aan voelt).
    Spannend, joh, dat je gaat verhuizen naar de andere kant van het land. Hopelijk markeert dat echt een nieuw begin voor jullie. Zou leuk zijn, als je dan pril zwanger was.

Hey Flyke, nou, 7 van de 7 dagen klussen, dat is inderdaad best veel. Volgens mij is 7 dagen achter elkaar het maximum wat ik vol kan houden, zonder het echt als verplichting te zien. Als je om de dag klust, dan kan het zaad ook lang genoeg overleven in de baarmoeder om de eicel te bevruchten. De dokter heeft destijds ook tegen mijn zus gezegd, dat ze rond de eisprong om de dag moest klussen en dat had haar geholpen: ze was gelijk in de volgende ronde na het gesprek zwanger geraakt.
    Ook mijn ongi duurde deze keer veel langer dan normaal. Ik was er geloof ik wel 7 dagen zoet mee, en ook bij mij was hij heftiger dan de vorige keer. Wat ik heel positief vond, was dat ik dit keer ook bruin verlies had, en zelfs wat weefseltjes er tussen had zitten. Dat komt volgens mij van de baarmoederwand af, en is dus een teken dat deze al weer wat opgebouwd is.
    Haha, onze baarmoeders hebben een nieuw kinderkamertje gemaakt, naar de laatste mode. Dus laat die vruchtjes maar heel snel komen. Het vorige behangetje is nu helemaal afgevoerd. Ligt er bij jou parket, of een natuurstenen vloer, daarbinnen? ;) ("geintje", hoor) Ik heb voor een houten vloer gekozen, lekker warm aan de foetusvoetjes, tenzij je vloerverwarming hebt, dan is steen ook niet koud.

Ik had anders ook zeker meer dan 3,5 glazen wijn en champagne gedronken met oud-jaar, maar deze keer heb ik me toch nog enigszins ingehouden. Goed, he? Ik vind het ergens ook wel saai dat ik praktisch niet meer drink. Vond het altijd wel iets gezelligs hebben. Het enige rood dat ik nu nog binnenkrijg, is Spa rood. Nou, daar valt dus ook niet zo veel lol aan te beleven, maar het zij zo. Het is voor het goede doel.

Ik vraag me nu toch af of ik mijn eisprong misschien al heb gehad. Had gisteren bijna geen vruchtbaar slijm meer. Vanavond toch maar het zekere voor het onzekere nemen, en flink aan de klus. Ik heb helaas geen electrische deken, anders zou ik deze alvast aanzetten, zodat het bed al lekker voorverwarmt is. Dan maar sokken aan, maar ook dat helpt volgens mij niet om het klusvuur aan te wakkeren, hehe. Ik vind het wel fijn dat mijn eisprong in de vakantie valt, want ik heb ook deze week nog vrij. Wie weet helpt het wel!

Liefs,
    Marla

8. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Marla,

blij te lezen dat de dokter ook adviseerde aan je zus om, om de dag te klussen, ik ga die raad opvolgen ;) vooral omdat ze toen ook in volgende ronde zwanger was, hihi

Ja, volgens mij is onze baarmoeder helemaal terug de oude, is ons kamertje al ingericht en zijn we er definitief klaar voor.

Voel je anders je eisprong?
    Vorige keren dacht ik die altijd gevoeld te hebben, maar vorige ronde minder. Volgens mij moet je nog even doorklussen ook al heb je je eisprong gehad, dus ik zal volop supporteren vanavond! :whistle:
    Voorkeur :idea: aan? Dan ben je meer in zomergevoel ;)
    En zoals gevraagd, zorg ik voor een zomerse temperatuur in de love-room ;)

Ja, heel goed dat je het tot 3,5 glazen kon houden. Deze keer had ik er het karakter niet voor, was ongi dus nog ver verwijderd van een eisprong, en vond dat dit de bevruchting niet zou beïnvloeden.
    En inderdaad rond mijn vruchtbare periode drink ik ook niet en denk ik, het is voor het goede doel.

Gisteren mijn opa bezocht, hij maakte een mooie nieuwjaarswens, dat hij hoopte dat we dit jaar meer geluk zouden hebben en een mooi kleinkindje op de wereld mogen zetten of tenminste terug zwanger worden, werd weer even emo, maar kon de tranen bedwingen.

Even later terug :evil: op mijn man, hij zei ja maar veel kans zit er niet meer in voor dit jaar te bevallen, ik wil geen kindje op het eind van het jaar, hem nog eens :evil: bekeken, maar verder het verdrongen, ik wil het er nog niet over hebben, ik wil eerst deze ronde afwachten, en dan misschien, 2 maanden stoppen, op zich is dit ook geen eeuwigheid en kan alles wat meer in zijn plooi vallen, we zien nog wel, ik wil er zo weinig mogelijk aan denken anders geraak ik deze ronde meer gefrusteerd dat het zeker moet lukken.

groetjes
    flyke

9. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ja, Flyke, dat was een goed advies aan mijn zus. Zeker als je weet dat ze daarvoor al bijna een jaar bezig was. Bij vrienden van mij idem dito: die waren ook al ruim een jaar bezig (bijna 1,5 jaar), en waren pas de laatste maanden om de dag gaan klussen, met als gevolg een gezonde baby (wel 9 maanden later, dan, hihi).
    En bij de tweede (en derde, was nl. een tweeling) was mijn zus zelfs in de eerste ronde met deze klusfrequentie zwanger geraakt. Vandaar dat dat voor mij ook zo'n beetje heilig is.
    Hahahaha, ik zie je daar al staan te juichen! Jij bent ook in goede stemming, zo te zien.
    Wij doen inderdaad de laatste tijd het licht aan met deze donkere dagen. Ik heb zo'n lichttherapielamp, tegen de winterblues (heb nl. altijd wat minder energie in de winter, en ben 's avonds best wel snel moe, maar deze lamp helpt echt heel goed!), misschien moeten we die maar aanzetten vanavond. Dan stuitert dat ei vast door mijn buik, op weg naar de zaadjes.
    En Flyke, ik bestel dan maar meteen wat zomerse temperaturen voor vanavond bij je. Mag er ook wat sfeermuziek bij aan? Dan moet het toch een keer raak zijn, in die love-room.
    Wat lief van je opa. Ik hoop maar dat zijn wens uitkomt (liefst deze maand al, dan hoef je je ook niet zorgen te maken over je winterstop). Kennelijk heeft de gyn je man nog niet genoeg kunnen overtuigen. Denk er inderdaad maar niet te veel aan, anders wordt je helemaal somber. Inderdaad is 2 maanden dan wel niet lang, maar je wilt toch zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Misschien moet je in die 2 maanden dan heeel strategisch klussen, je weet wel net op die eisprong dag.
    Ik kan me toch wel voorstellen dat je kwaad op je man was. Je kunt hem dan ook niet straffen door geen sex te hebben (dat zeggen ze toch wel eens voor de gein), dan heb je alleen jezelf er maar mee. Hopelijk draait hij toch nog bij.

Liefs,
    Marla

10. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Marla,

voor mij geen zomerse temperatuur of muziek deze avond, ik klus niet hihi, ik heb gisterenavond geklust, en vandaag dus niet, ik zal strikt de 'om de dag regel' toepassen ;)
    Ik wend mijn avond dus volledig aan het supporteren voor jullie ;)

En ja, ik zei het ook al aan mijn man, ga je dan twee maanden niet sexen? Ik ken je al beter dan je denkt, en ik weet ook wel wanneer je vruchtbare dagen zijn zei hij. Ik laat het voorlopig nog stil, en als hij echt bij zijn standpunt blijft, dan ben ik eerder van plan twee maanden te wachten, mijn gevoel even op te offeren voor hem, wat kan de liefde toch mooi zijn ;) want ik wil er liever volledig SAMEN voor gaan met 2 !

groetjes
    flyke

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Heyyyy ladies,

pfffff wat heb ik wat bij moeten lezen om weer een beetje up-to-date te zijn, flyke, ik vindt het erg sociaal van je om je op te offeren voor je vriend!
    Je hebt gelijk je moet er beiden voor gaan !

Weet iemand hoe het met tineke is?

Met mij gaat het goed, ben de feestdagen goed doorgekomen, en oud en nieuw ook!
    Vandaag is mijn ongi dag, maar er is nog niets, dus ik heb nog goede hoop!
    Op mijn banner staat dat ik al kan testen, maar ik wacht nog eventjes ik wordt altijd op donderdag ongi dus wachten nog maar even!

liefs Jette

12. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Hey Jette

lang geleden!
    Blij je hier terug te zien,
    nee niet echt meer iets gehoord van Tineke (uitgezonderd haar nieuwjaarswensen)

Ik zag vorige ronde ook positief in, omdat ik op de ongi dag meestal kort na de middag ongi ben, maar ik was het in de vooravond nog niet, helaas ben ik ongi geworden later in de avond, maar laat hiervoor de hoop niet zakken! Hopelijk heb jij meer geluk! Ik duim voor je! Dat je een supermooie start van 2007 mag beleven!

succes!
    flyke

13. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ha die Jette,

Leuk dat je er weer bent; en op het goede moment. Super spannend voor je. Ik vond het wel leuk om een banner te hebben, die 1 dag overtijd aangaf. Nou maar hopen dat die 1 dag overtijd bij jou verzilverd wordt. Ik duim voor je dat die stomme duivels uitblijven, en dat je opnieuw zwanger bent.
    Heb je al symptomen als pijnlijke borsten, extra goede reuk enzo?
    Ik weet niet hoe het met Tineke gaat.

En Flyke, jou supporteren heeft geholpen. Wij hebben netjes geklust, en ik had het dit keer niet eens koud. Was al eerder naar bed gegaan om het bed op te warmen. Nou, ik zal jou aanmoedigen vanavond: hebben we wel goed uitgemikt: de ene avond klussen, en de andere avond elkaar aanmoedigen.
    Ik kan me echt voorstellen dat je er samen voor wil gaan. Dat zou ik ook hebben. Ik zou mijn vriend nooit voor het blok zetten, als hij niet zou willen. Goed zo, maar toch hoop ik dat jouw man toch nog van gedachten veranderd.

Ik weet niet goed of mijn eisprong al is geweest, of nog moet komen. Ik hoop op het eerste. Ik heb al besloten dat ik de volgende ronde maar eens ovulatietesten ga proberen. Weet alleen niet of ik ze nu al zal kopen, of pas als ik ongi ben geworden.

Jude, is je eisprong al in zicht?

Liefs,
    Marla

14. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Bedankt Flyke,

ik wordt ook meestal s'avonds ongi, dus ik moet ook gewoon wachten, heb wel pijnlijke borsten maar goed ik verwacht niets.......... nou ja eigenlijk ook wel maar heb geen keuze he?
    Gewoon wachten of er iets komt!

Hoop voor jou ook dat het zeer snel raak mag zijn!

15. cvdw

cvdw Actief lid

Oct 27, 2006
    214
    0
    0
    He jette, wat spannend zeg. Hoop voor je dat je een super start van 2007 mag maken. Ik duim voor je.
    En marla en jude, erg leuk om jullie verhalen te lezen. Succes met klussen en supporten om de dag!
    Liefs, Corien

16. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    HIhi Marla,

ik moet eerlijk bekennen dat ik na het supporten zoveel zin kreeg en ook aan het 'sexen' geweest ben, :oops:
    Dus vanavond niet klussen, morgen pas ;)
    En hopelijk heb je die ovulatietesten niet meer nodig he.
    Jette, i keep my fingers crossed!
    succes!

groetjes
    flyke

17. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hi dames,

ben nog steeds niet ongi, terwijl ik normaal altijd donderdagsavonds de klok er op gelijk kan zetten!
    Ik denk dat ik vandaag maar eens een test ga halen!

symptomen zijn er zeer gevoelige borsten, en beetje opvliegerig en snel moe maar of dit er direct al is als je zwanger bent?

liefs jette

18. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Hey Jette

klinkt heel goed!
    Wanneer ga je testen vandaag? Laat je het hier weten?
    Succes!
    Ik duim voor je!

groetjes
    flyke

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    zal ik niet met ochtendurine moeten testen?

ik wil best tussen de middag een test halen, en die doen en het hier laten weten, geen probleem!
    Kan wel weer een voordeelverpakking van 2 stuks halen dan kan ik nu testen en wanneer het wel positief is morgenvroeg nog een keer met ochtendurine!

okay deal doe ik!

20. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    Je bent in principe al twee dagen overtijd, dus ik denk wel dat het nu al zou kunnen.
    Op de test die ik gehaald had, maar dan niet meer nodig had, stond op dat het elk moment van de dag kon testen.
    Wow ik ben al zenuwachtig voor jou ;)

SUCCES!
    Ik wacht op je positief berichtje!

flyke

Share This Page