tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Miriam, heel veel succes morgen! Het is vlak van tevoren vast even heel eng, maar je zult zien, als je jullie kleintje ziet zul je naar huis zweeeeven! Is Miriam-man erbij? Geniet ervan en vraag foto's!

Hope, ook heeel veel succes voor jou... Hopelijk weer een stapje voorwaarts meid. En als je daarna emotioneel bent en je niet meer kunt concentreren op werk: lekker ziekmelden. Je moet al door zoveel emotioneels heen... Wij begrijpen dat heel goed.
    Denk aan je...

liefs
    Amber

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb net weer slecht nieuws aan de foon gehad.
    Het vlekje dat weg gesneden is heeft na onderzoek uitgewezen dat ik begin van huidkanker heb, nu moet ik een volledige controle van alle moedervlekjes laten doen. :cry:
    Vrijdag moet ik nog verder weg laten snijden. Het huilen staat me nabij :cry:

Ik wil ook eens goed nieuws meemaken :cry: :cry: :cry:

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Speciaal voor Miriam en Hope: heel veel succes morgen!

Miriam, de echo is vast prachtig en dan kan het genieten beginnen! (als het spugen ophoudt tenminste...)

Hope, voor jou de volgende stap op naar jullie droom.

Ik duim voor jullie!

Veel liefs Neeke

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He Zico wat naar! Veel succes voor vrijdag alvast.

Liefs Neeke

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Zico, jeetje! Wat een rotnieuws! Pff, ik schrik ervan...
    Sterkte meid, geen paniek en wacht de uitslagen af (ik weet het, ik heb makkelijk praten). Hou ons vooral op de hoogte als je wilt.

He gedver, ik vind het echt naar zeg! Knuffel!

Amber

6. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    Zico, wat een schrik.....

ik duim voor je dat je de meest gunstige vorm hebt....
    en dat je een beetje rust kan vinden tot de uitslagen binnen zijn....

heel veel sterkte....!

heel veel.....en nog meer....sterkte!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zico meid het houdt nooit op lijkt wel je valt van het een in het ander.
    maar wij zijn er altijd voor je om je op te beuren en er voor je te zijn.

ik steek een kaarsje voor je aan meid.

en alle dames hier jullie zijn zo lief en leven zo fijn mee dat is echt iets om je telkens weer mee op te trekken. dank jullie wel.

hope meid jij morgen ook ontzettend veel sterkte hoop dat je inderdaad weet hoe en wat verder en vooral wanneer . heb de hele dag om aan jou te denken voor ik aan de beurt ben.

voor jullie allemaal een hele dikke knuffel

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Zico wat een rotnieuws zeg, maar het kan dan toch een goedaardige vorm zijn, ik heb zoiets achter mijn oor gehad, een moedervlek die steeds groter en dikker werd, ze hebben het weg gehaald en onderzocht en toen bleek het goedaardig te zijn!
    Ik hoop voor je meis dat het meevalt, veel succes vrijdag!

Miriam vandaag de grote dag he, heel veel succes en plezier bij het bekijken van je beebje!

Ik heb slecht geslapen vannacht heb vreselijke kuitkrampen gehad, en als ik geen krampen had moest ik naar de wc, bah vervelend hoor!

liefs
    jette

9. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Voel me schuldig!

Gisteren bij vrienden gaan eten en ze hadden vis klaargemaakt. Niet erg, maar hier ben ik vreselijk allergisch voor. Zij snel in de keuken wat anders klaargemaakt.... biefstuk. Ik heb hem gegeten, maar voel me nu dan weer schuldig. Stel dat het deze ronde raak is, dan heb ik nu al een risico genomen en daar baal ik van. Het afwachten is begonnen, maar ik ben er nu al onzeker over.
    Hebben jullie dit ook gehad met eten e.d? Ik vond het vreselijk te zien, dat zwangere vriendin drie plakjes leverworst naar binnen werkte en ik me nu schuldig voel over een klein biefstukje, terwijl ik niet eens zwanger ben :confused:

Liefs van een onzekere Franka

10. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zico: wat een narigheid allemaal. Heel veel sterkte meid!

Miriam en Hope veel succes vandaag!

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HA Franka, nee ik heb dat absoluut niet gehad. Ik heb tot de positest (die bij mij dit keer dus al 5 dagen voor NOD was) gewoon gerookt en gedronken en niet gelet op wat ik at. Daarbij is er namelijk ook nog helemaal geen bloedband tot week 6. Mijn gyn heeft mij ook verzekerd dat het echt absoluut geen kwaad kan om voor je posi test nog biefstuk ed te eten.

Zico: wat een naar bericht weer. Voor jullie moet nu ook snel weer de zon gaan schijnen. Doe rustig aan en ga niet meteen uit van het ergste! Veel sterkte meid!

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Franka,

Ik heb dat wel een tijdje gehad maar gelukkig van me af kunnen zetten. Dat was met name vorig jaar, toen ik na de 1e mk weer zwanger probeerde te raken. Uiteindelijk werd ik hier zo tureluurs van, elke maand maar rekening houden met een eventuele zwangerschap... En vaak genoeg voor niks...

Toen ik weer zwanger was verzekerde mijn vk me ook, net als Me2, dat je de eerste weken na de bevruchting een verwaarloosbaar risico loopt, en zeker alles voor de posi-test kun je opzij schuiven.

Dus lekker genieten van alles dat je nu (nog) mag! Voor je het weet ben je weer zwanger en dan moet je het nog lang genoeg laten staan ;).

Liefs Neeke

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zico, wat een vreselijk bericht zeg. Ik hoop dat het allemaal meevalt vrijdag. Sterkte!

Franka, ik heb dat ook een lange tijd gehad. En daarna heb ik het van me afgezet. In de maand dat ik zwanger was heb ik niks gedronken en gegeten wat niet mag, omdat ik echt het gevoel had dat ik zwanger was. Maar meid, het kan nu echt nog geen kwaad, dus geen zorgen maken!

Jette, wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad zeg. Hopelijk kun je vannacht wat meer slaap inhalen.

Hope, misschien ben je nog in maastricht en misschien ben je al klaar, maar ik hoop echt dat het meeviel. En anders je gewoon ziek melden hoor, want dit is nu het belangrijkste. Ik kijk uit naar een berichtje van jou.

Miriam, nog een paar uurtjes wachten en dan zie je jouw kleintje weer spartelen. Hopelijk valt de misselijkheid vandaag bij jou mee, zodat je heerlijk kan genieten!

Marla, doe het rustig aan he?! Even voor de zekerheid: je bent zwanger! ;)

Minka, zet hem op vanavond! :D

X Neia

14. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Dank je wel meiden voor jullie opbeurende woorden.
    Ik voel me nu stukken rustiger onder het hele voorval.

Veel liefs Franka

15. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi hoi, ik kom even spieken of Miriam en Hope al terug zijn, maar ik zie nog geen reacties van beiden. Jeetje, als alles maar goed is! Ik hoop op het allerbeste. Meiden, laat snel iets van jullie horen!

En Zico, ik zag dat je heel erg slecht nieuws had en schrok me kapot. Ik sluit me helemaal bij Amazonnetje aan en hoop maar dat het de mildste vorm van huidkanker betreft. Heel erg veel sterkte, meid. Wat vreselijk voor jou en je familie!

Liefs,
    Marla

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ik had ook gehoopt al een post te vinden van hope of miriam
    miriam hoop dat het wat meeviel en je een stapje vooruit bent in het hele proces

miriam ik hoop echt zo voor jou dat je terug een goede echo mag hebben!

franka, meid, ik was daar ook vaak mee bezig, wat eten en wat niet, maar iemand zei mij hier toen ook dat het nog geen invloed kan hebben, als je daar allemaal moet opletten, wat een leven hebben we dan nog, dacht ik toen hihi, en zodra je weet dat je zwanger bent en dan stopt met roken of alcohol of rauw vlees enz... is het meer of tijd genoeg want pas na enkele weken is er bloedcontact of zo!

zico, ik schrok ook hard van je berichtje, wist eigenlijk niet dat je iets had moeten laten wegsnijden, zal wel hard aangekomen zijn, zoals de rest hoop ik met je mee dat je vrijdag meer nieuws mag krijgen en het goedaardig is! ik duim zo voor je meid dat je terug wat geluk mag krijgen!

ik was sinds gisteren al in een dipje, mijn borsten voel ik zo goed als niet gisteravond, vandaag .... is ook megadruk op het werk en weet even niet goed meer wat of hoe, en had vandaag echt zin om te huilen, anderzijds denk ik dan weer, he ik kan dit wel aanzien als symtoompje extra gevoelig zijn, anderszijds denk ik, flyke denk positief, neem dag per dag, en wees toch es blij dat je zwanger bent en kijk nog niet naar de toekomst, maar anderzijds zit dat duiveltje in mij al terug af te tellen naar mijn volgende echo vol onzekerheid en angst...

minka, ik duim voor je vruchtbare dagen, klus ze ;)

jette, hoop dat je een betere nacht tegemoet gaat!

marla, misschien heet jij beter, maya, de bezige bij ;)

me2, morgen alweer 37weken zwanger, the real moment komt snel dichterbij he!

neia, joepie, 10 weken, nog even volhouden he meid! ;)

amber, hoe stelt lizeke het met de nieuwe speen, hoeveel weegt ze nu al trouwens?

neeke,eigenlijk zullen wij zoals bij amber een systeem moeten inbouwen, want ze zeggen toch altijd dat je laatste weken je laatste dag kan zijn, dus als je op 1dag nergens post, dan weten wij dat je bevallen bent van een prachtig zoontje!

zo ik ga vlug eten maken
    liefs
    flyke

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nog steeds geen nieuws!?
    Pff, ik maak me nu toch wel een beetje zorgen.
    Hope en Miriam ik hoop echt dat we snel iets van je horen!

X Neia

p.s. Flyke, ik zag het ook; ik had nooit kunnen dromen dat ik 10 weken op de banner zou mogen zien!

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    ja inderdaad nog niets,
    ben ook betikketakt (gedwongen) om te komen kijken

en vervelendste is, zo meteen gaan we naar mijn schoonouders toe en hebben geen internet :( dus vanavond laat kan ik pas terug komen piepen,

ik hoop echt heel erg dat ik hier goed nieuws mag lezen van beiden

neia, ja he, meid, het is echt zo! 10 weken,
    ik heb die mijlpaal ook nog nooit bereikt!

liefs
    flyke

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey dames eindelijk ik online at-home lag er uit sorry

het isallemaal goed hartje gehoord kindje mooi druk 2 hartkleppen twee armpjes twee beentjes alles voorzover ze kunnen zien er op en er aan super gewoon heb heel blij echt heel blij.

nog welheel beroerd maar dat kan me niks schelen hihi

hope hoe is het bij jou gegaan?

gr miriam

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Geweldig MIriam! Dat je je beroerd voelt gaat nu echt binnen niet al te lange tijd over!

Deel Deze Pagina