Hé meiden, Even en kort berichtje van mij. Ben net naar het toilet geweest en erg geschrokken. Sorry voor mijn komende verhaal. Er zat wat bloed bij mijn ontlasting. Ik denk nu dus niet meer aan de buikgriep, maar eerder aan mijn darmen. Wanneer ik dit morgen nog heb, ga ik bellen met de HA Ik hoopte voorlopig nog geen bloed te zien, geen goed voorteken lijkt me.
Franka, is het helder bloed? Want als het helder bloed is, is het meestal een adertje wat is gesprongen. Als het donker bloed is, dan moet je zeker de HA inlichten. Houdt het maar goed in de gaten. Knuffel van mij.
Hey meiden, ik heb mijn spullen bijna gepakt, en het zal morgen zo uitzien zoals op dit plaatje Of hebben jullie dat nooit, dat je veel te veel mee neemt, voor alleen een weekendje weg? Nou, ik heb de weersverwachtingen voor de noordwijkse antillen nog even bekeken. Zoals het nu uitziet wordt het 31 graden met lichte bewolking. ( of was het nou omgekeerd, 13 graden :-k ?) Ach, wat maakt het uit, als we maar met z`n tweeen zijn. Enne, Neia, ik denk dat het verwekken niks wordt, ik ben namelijk nog steeds ongi :x , maar daar had ik al rekening mee gehouden. Dus dat verwekken laten we maar, tot we weer op limburgs grondgebied zijn Misschien dat ik morgen vroeg nog even inlog, maar reken er maar niet op. Dus meiden, vaarwel, adieë, sjuus, ajuu, doei, enz. Ofwel, fijn weekend allemaal en tot maandagavond ( of misschien stiekum zondagavond als we op tijd thuis zijn ) Heel veel liefs en knuffels van mij voor jullie allemaal.
Hope, een heel prettig weekend gewenst! Geniet ervan, je klinkt opgewekt, dus moet helemaal goedkomen. Dat verhaal van een volgepakte auto voor een weekend ken ik ook, ik neem ook altijd teveel mee, maar ach, als het in de auto past gewoon volproppen! Franka, toen ik gisteren je berichtje las van buikgriep dacht ik meteen ; die is zwanger! Je kunt enorme last van je darmen hebben als je zwanger bent, maar met bloed erbij? klinkt niet zo goed. Wat Hope ook al schreef, als het donker bloed is is het meestal niet zo'n goed teken, maar als je het niet vertrouwd gewoon even naar de HA. Ik hoop toch dat je zwanger mag zijn. Jude, het is gezellig op de wachtbank he! Ik hoop dat we er alle drie snel af zijn en natuurlijk het lieft de goede kant op Joepie, ik heb je ingehaald! hihihi we lachen er maar om, maar eigenlijk zou niemand zo lang moeten wachten. Ik blijf voor je hopen en ook dat alle bloeduitslagen goed zijn. Spannend meid! Neeke, still in the running? Geniet lekker van je verlof, theeleuten klinkt lekker! gewoon zo doorgaan. Me2, volgens mij ben jij nog echt enorm druk bezig, het lijkt me erg zwaar zo op en neer te moeten vliegen ( letterlijk en figuurlijk) Doe je het een beetje rustig aan de komende tijd? Amber-mama, fijn dat de prikjes wel meevielen. Nogmaals je klinkt zo super moeder! Heerlijk vind ik dat. Ik geniet van je verhalen over Lize Neia, heavy, om zo je nieuwe collega's te moeten ontmoeten. Hoelang ben je nu al thuis als ik vragen mag? Heb je maandag weer een echo? Het gaat vast goed meid, je kleintje zit gewoon lekker te bewegen en te groeien. Flyke, voor jou een spannende dag vandaag. Heel veel succes en ik hoop dat je snel goed nieuws laat horen. Marla, ik klaag je niet aan hoor, sleur me er maar naartoe, desnoods aan mijn haren! Heel veel plezier op de beurs, vertel je nog even hoe het cook-pottie precies werkt? Jette, erg leuk dat je complimenten krijgt over je nieuwe outfit. Nu kun je vast aan iedereen trots laten zien hoe een mooie buik je hebt. Hebben jullie nog nieuws van de advocaat? Amazonnetje, ik heb het artikel gelezen over spinazie met vis. Het is mijn lievelingskostje, mmar ik zal er de volgende keer over nadenken. Dank je voor de tip. Zico, ondanks alles: geniet van je dagjes weg. Sterkte. Ben ik nog iemand vergeten? Zo ja, sorry Even update van mij. "verbouwing" verloopt dus echt kl#ten (sorry) Het plafond wil niet dekken, er komen steeds weer randen tevoorschijn. Gisteravond is de 8e laag erop gegaan en nu ziet het er eindelijk goed uit. Vanavond dan eindelijk de muren, dan hoop ik dat het voorbij is. Het is op een gegeven moment echt niet meer leuk om alleen boven te wonen, nu al 2 weken! Voor de rest tja, mijn lichaam speelt een vervelend spelletje met me. Ik voel weer vanalles, maar weet dat ik er niet meer in mag trappen. Ik probeer mezelf gewoon niet gek te laten maken, volgende week zullen we wel zien, maar ga er vanuit (ook om eigen veiligheidredenen dat het weer niet raak is). Meiden, ik wil naar jullie toe! Net als Marla, sleur, trek en duw me maar, wie weet helpt het Dikke kus Minka
Flyke, veel succes vandaag! Hope, heeeel veel plezier! (en JA, ik neem ook altijd hutkoffers vol mee! Kan jou 't schelen!) Franka, hou ons op de hoogte hoor. Vervelend voor je! (geen last van aambeien? Die zou je waarschijnlijk wel voelen dan. Maar ik begrijp dat die krengen ook inwendig kunnen zitten) Jude, die film wil ik graaag gaan zien! Zit Daan S. er ook in? Neeke, beetje uitgerust? Marla, ik ben jaloers, ik wil ooook shoppen! meiden, fijne dag, ik ga de nageltjes van Lize weer knippen (pfff, heeel voorzichtig dan..) Ze zit opeens weer onder de krasjes, dus die dingen groeien snel! Zij groeit trouwens ook goed, ze is nu 5 kilo! En een ontzettend lekker ding. bye bye Amber ps: de bouwkeet tegenover ons heeft de radio zo hard aan dat ik zelf geen radio aan hoef te zetten... Ik ben het wel een beetje zat, dit is al maaaaanden zo! Mij wordt geen rust gegund..
Even snel, voordat ik te laat ben: Flyke, heel veel succes toegewenst vanmiddag om 13.30 uur! Marla, die weer meteen moest rennen en vliegen bij aankomst op het werk. Ik reageer later op de anderen.
Flyke heel veel succes voor jou gewenst vandaag, laat je ons direct wat weten, we wachten natuurlijk in spanning af! Marla doe jij het een beetje rustiger aan meis, ik merk aan mezelf als ik hier een erg drukke dag heb gehad, ik s'avonds wel last heb, dus een beetje op je zelf passen meis! Minka ik hoop maar dat de verbouwing snel voorbij is maar als je dan het resultaat ziet, ben je de ellende gauw vergeten! Hope jij ging geloof ik op vakantie heel veel plezier gewenst! Onze advocate heeft gisteren gebeld, we hadden er erg goed aan gedaan om de officiele documenten op te vragen omdat we zo boven water kunnen krijgen of ze ons bedonderen of niet, de volgende stap is nu voor hun, afwachten dus! We zijn ook aan rust toe, jetteman wordt elke morgen met knallende koppijn wakker, dat is niet goed natuurlijk! Liefs jette
jette, gelukkig een klein stapje vooruit voor jullie met die officiële documenten, de advocaat zal alles wel heel precies uitpluizen met hopelijk goed resultaat voor jullie! marla, zoals jette zegt, niet te stressy he en op tijd en stond wat tijd en rust voor jezelf en kleintje inlassen! amber: zijn die werkmannen daar nu nog bezig, ik herinner het me nog toen je zwanger was, dacht dat dit al lang voorbij was? is het einde nog niet in zicht? zoontje van mijn zus had in het kraamhuis handschoentjes aan ook omdat hij zichzelf krasjes gaf, toen ik dat eerste keer zag snapte ik echt niet waarom hij dat aanhad minka, ik herken je gevoel en de meeste meiden hier waarschijnlijk allemaal zo goed, die hoop en toch niet willen hopen uit beveiliging voor jezelf en ontgoocheling, ik hoop en blijf duimen dat die 11e ronde (zoals mij eindelijk raak mag zijn), MINKA, neem mijn hand en ik trek je naar hier! franka en jude, geldt trouwens ook voor jullie, ik hoop echt dat jullie niet voor niets op die wachtbank zitten, ik duimvolop voor jullie allemaal! hope, jammer dat je plaatje niet gelukt is, al die energie en moeite en bovenal ik was ook nieuwsgierig, maar ik zie dat je tochal aardig overweg kan met het plaatsen van fotos, hoop dat je wat kan genieten van je vakantie! franka, inderdaad raar dat bloed misschien zoals amber dacht aambeien? heb je er vandaag weer last van? inderdaad best bellen naar HA jude, proficiat met het halen van je tussentijdse toets maar ik zou je natuurlijk veel liever om een andere reden proficiateren (werkwoord bestaat niet zeker ), dus ik blijf hard duimen! neeke, vind het wel grappig, dat je door mijn vraag om je hier te melden zoals amber, je nu bijna verplicht voelt om hier dagelijks te komen posten hehe, mag geen sleur worden he, om de twee dagen is ook goed hoor meid hihi , blijft spannend afwachten dus! hoe voel je je nu, ik hoor vaak dat men op het einde schreeuwt om te MOGEN starten met de bevalling... neia, ik begrijp je onzekerheid, je borsten die weer afnemen.... maar zoals iemand hier al aangaf, je zit nu aan je hcgpiek he, en gelukkig maandag je echo om te bevestigen dat alles nog goed is! hoe laat mag je? of heb ik dit al gevraagd? miriam, hoe gaat het met je, en de misselijkheid, heb al even geen post meer van je gezien, ik hoop dat het wat meevalt! me2, blij nog es iets van je te horen, dus je zoontje ligt klaar om te komen maar nog niet ingedaald, maar zoals je zegt, nog tijd genoeg he, wel goed dat je bloed en bloeddruk goed zijn! zico, klinkt en is best zwaar, gelukkig net op tijd bij ....hoop echt voor je dat je bezoek bij gynae meevalt en jullie niets tegenhoudt om voor een wondertje te gaan marla, hoe was het trouwens op de beurs? toch niet alles opgekocht gevonden wat je zocht amzonnetje,is inderdaad leuk, zo hier eens tussendoor lekker receptje, leuke tips, dus je bedoelt dat ze op het amazonneforum ook al te maken hebben met gelogen en verzonnen verhalen? zo ziek man.... om het eens op zijn nederlands te zeggen... hoop dat ik niemand vergeten ben .... meiden, bedankt voor jullie duimen! echt lief! de tijd begint in te korten, kom zenuwachtig ik laat zeker zo snel mogelijk iets weten! ik ga nu vlug eten maken, dan mij douchen, zit nog altijd in slaapkleed en dan naar gyn, als alles goed is, probeer ik deze middag te bellen naar de kapster, wil mijn haar wat inkorten, en eens rondbellen naar kinderdagverblijven (volgens velen ben ik al hopeloos te laat om tegen bv 15 sept'08 plaats te vinden...) maar dat geloof ik niet liefs flyke
Hee Flyke, Als je dit nog leest: nogmaals veel succes en plezier! Hoop gauw wat te lezen. Vanochtend lekker een goed half uur gezwommen, ik ben helemaal geen zwemmer maar nu met die dikke buik is het wel erg lekker! Dadelijk effies slapen, dan Thijsje alweer ophalen en is er alweer een week voorbij... Alweer 3 weken verlof nu, ongelofelijk. En 11 november komt ook zo hard dichterbij... Van mij hoeft het nog steeds niet te beginnen hoor! Veel liefs voor allemaal, Neeke
Nog even heel snel: Flyke, heel veel succes zometeen meid! Ik denk aan je, en ik heb net een kaarsje voor je aangestoken (dat doen mijn schoonouders ook altijd als het spannend wordt). Hopelijk zie je zometeen een prachtig kindje met alles erop en eraan. Gaat Flyke-man ook mee? Ik moet maandag al vroeg: 10.40 uur. Nog 3 nachtjes slapen. Jude, gefeliciteerd met het behalen van je theorie-les. Goed gedaan meid! Slim dat je toch de gyn hebt gebeld en een afspraak hebt gemaakt, tegen die tijd weet je vast meer. En niet zeggen dat het niks meer kan worden hoor; want als je een ei hebt gehad, en je hebt geklust kan het altijd wat worden. Dus mijn duimen draaien voor jou. En hopelijk weet je voor 12 november meer, want dan gaan we (als het goed is) op vakantie! Marla, ik ben benieuwd naar je verslag van de beurs! Jette, goed dat het nu even bij de advocaat ligt, misschien kan Jette-man dan even bijkomen, want het is ook niet niks zo. Amber, ongelofelijk dat ze bij jullie nog steeds bezig zijn met die verbouwing. Hoelang gaat dat nog duren? Hope, genietze in de Noordwijkse Antillen. En ik had wel verwacht dat je nog ongie zou zijn. Maar andere positieve dingen zijn ook welkom toch?! Minka, pff moeilijk die periode waar je nu weer in zit. Je lichaam is weer flink bezig, en het lijkt of je van alles voelt. Komt de ongie eraan, of is er een hele mooie verandering bezig? IK HOOP ECHT EINDELIJK EEN KEER HET LAATSTE! Kom op, pak mijn hand, want ik sleur je desnoods deze kant op hoor! Franka, ik heb soms ook wel eens bloed bij de ontlasting, maar dat komt door de druk en doet dus pijn, en is maar heel even. Doet het bij jou ook pijn? Heb je de ha nog gebeld? Neeke, bedankt voor je uitleg over het hcg. Ik hoop echt dat dit bij mij ook op gaat! Fijn dat je gister een beetje hebt zitten theeleuten, dat doet je vast goed. Ik heb lekker op bed gelegen en een dvd'tje gekeken gister, was ook lekker voor de ontspanning. Gisteravond even lekker bij Neia-man flink mijn tranen gelaten. En we hebben de hele avond gepraat over de onzekerheid, en dat ik het ook zo erg voor hem vind dat we nergens van kunnen genieten samen en dat hij alleen maar voor mij moet zorgen. Hij heeft dan hele lieve woordjes, en die tijd van genieten komt hopelijk nog! X Neia
Oh ja nog voor Minka, Jude, Hope en Franka: Zwangerschapshormoontjes! Dat ze jullie maar snel mogen "besmetten"! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oeh Flyke heeft NU haar echo. Spannend! Neia, kan me je spanning goed voorstellen. Weet je nog dat Marla precies hetzelfde heeft gehad, zo rond de 10-11 weken? Ook had zij dat ze kort voor een echo vaak minder symptomen had - van de zenuwen... Sterkte meid, nog maar 3 nachtjes! Liefs voor allemaal, Neeke
nou meiden, hier ben ik dan, en ik zeg meteen het allerbelangrijkste: alles is goed! we zijn erna naar schoonouders geweest, hebben geen internet, en ik voortdurend tegen hubbie, zijn we bijna naar huis... en hij: moet je op internet misschien gyn stelde voor om uitwendig te proberen, ik gaf aan dat ik wel geen mager buikje heb, maar ze gaf aan, we het proberen het, geraak niet in paniek als we niets zien, dan kijken we meteen inwendig, en ja hoor uitwendig was alles te zien, hartje gezien en gehoord, toonde hoofdje, armpjes, voetjes, 2 hersenhelftjes gezien, en kreeg zelfs 1 dag bij, 10w5 dagen, ze vroeg ook of ik al meer wist ivm mijn gehandicapte tante en erfelijkheid maar ik gaf aan dat dit foutje van de natuur is geweest, zonder aanwijzing, ze zei dan doen we standaard volgende echo proberen terug uitwendig en anders inwendig nekplooimeting en triplex test, ik vroeg terug naar kans MK? ze zei ik zeg nooit nooit, maar alles is nu echt mooi gegroeid en gebloeid om het zo te zeggen, dus je mag er nu echt wel gaan in beginnen geloven hoor! Was vorige echo 1.6cm en nu 3.9 cm ik zei nog es dat mijn vriendincollega zo mager is, maar uitwendig aan 9weken en x aantal dagen er niets te zien was, maar ze gaf aan dat dit niet echt een rol speelt maar wel hoe en waar de baarmoeder zit/gekanteld zit, bij mij dus blijkbaar vooraan en van haar waarschijnlijk naar de rug toe ben heel blij, en begin nu echt wel te beseffen te geloven dat ondanks mijn heeel weinige symptomen alles goed kan gaan! voor wie wil zien: ik heb echo in mijn album gezet liefs flyke
Ik kom net uit bespreking en MOEST even spieken. Oooooh Flyke, ik word zo gelukkig van dit soort berichtjes. Die kunnen er wat mij betreft niet genoeg zijn op dit en het andere topic. JOEHOE! Alles is goed met kleine Flyke-baby. Wat mooi he, zo'n echo rond 10 a 11 weken; dan begin je al echt een klein mensje te ontwaren. En de volgende echo wordt nog duidelijker! Tegen mij werd gezegd dat dit in principe de laatste echt hele precaire week was: het mensje is eigenlijk compleet en hoeft alleen nog maar te groeien. Alles is in principe al aangelegd. Gaaf, he? Gefeliciteeeeeeeerd, geniet ervan. Enne.... begin echt maar te geloven dat er in mei een babietje in huize Flyke komt. Yeaaaaaaaaah! Liefs, Marla P.s. Wanneer is je volgende echo gepland?
bedankt marla! inderdaad, ik hoop echt dat alle andere nog niet zwangere meiden zo snel mogelijk zwanger mogen worden, want kan me goed inbeelden dat dergelijke berichtjes bij hen extra pijn doen...en de vraag opdoemt wanneer ik.... inderdaad was mooi, maar de ligging, positie was precies altijd anders, zo duidelijk vond ik het eigenlijk ook niet, heb zelfs twee echofotokes gekregen en is ook anders. ik mag 23/11 terug en ja, vanaf nu begin ik echt te durven uitkijken naar mei en praten over opvang en kinderkamer enz... gezien aantal collega's het weten en mijn diensthoofd het vertelde aan het bestuur, denk ik dat ik misschien volgende week de rest maar inlicht, voor zij het op een andere manier dan via mij te horen krijgen... liefs flyke
Jippie! Flyke, wat een mooie echo en je ziet HEM al mooi zitten joh Geniet er lekker van samen! Liefs Franka
Joehoe! 3x Hoera voor Flyke-baby! Van Harte meid, ga nu inderdaad maar lekker ervan genieten. Heerlijk gewoon deze berichtjes! Ik heb er geen moeite mee hoor! ik ben juist super-blij Bendankt voor jullie meesleur en trek pogingen, als het gaat lukken sleep ik Jude en Franka ook mee! Maar krijg alweer twijfels NOD kan ma, di of wo zijn, dus nog een aantal dagen te gaan. Inderdaad, heb Miriam ook al een tijdje niet gezien. Hoop dat alles goed gaat, geef je even een seintje als je dit leest? Iedereen een heel goed weekend, Neia, alvast heel veel sterkte voor maandag. Wij kunnen morgenavond (eindelijk sinds 2 weken) weer beneden op de bank zitten joepie! Dikke kus Minka
franka en minka bedankt, en ik hoop dat jullie en jude niet te vergeten en hope, het snel gegund mag worden! inderdaad, vind ook dat miriam al lang niet meer gepost heeft, hopelijk niets aan de hand... en ik wil natuurlijk geen valse hoop geven he minka, want jij kent je lichaam het best, maar ik kende mijn lichaam blijkbaar niet want ik was echt overtuigd dat ik terug ongi ging worden gezien de afwezigheid van symptomen, maar zie nu...! leuk, EINDELIJK terug samen op de sofa, in jullie nieuw geverfd huisje, geniet ervan! NEia, heel veel succes voor maandagmorgen, ik kom zeker piepen op de site vanop het werk maar echt waar, nu ben ik stoer he, maar ondanks weinige symptomen kan alles echt goed gaan hoor, zie maar naar mij hoop dat ik dit binnen twee weken nog kan zeggen, hehe liefs flyke
update en nu durf ik voor het eerst mijn uitgerekende datum plaatsen 05-11 Neia 3e echo, 12 weken 14-11 Me2 begin zwangerschapsverlof 23-11 Flyke 3e echo, 13w5dagen 12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 Flyke uitgerekende bevallingsdatum