Ik ben ook best wel een beetje zenuwachtig, ik probeer heel cool te zijn, maar lukt niet echt vooral nu de middag nadert! Ik zie flyke dat jou eisprong niet ver verwijdert is, ga je nog een poging wagen of wil je mannetje dat niet? liefs jette
Ooooohhhhh Jette, ik duim me gek voor je! Dat klinkt wel heel erg goed: die onwijs pijnlijke borsten en moeheid, etc. Goed idee om voor die voordeelverpakking te gaan, en dan vanmiddag te testen (als je tenminste weet dat je niet te down wordt van een negatieve test), en als die niet positief is, dan morgen of overmorgen er nog eentje te gebruiken. Wij horen het wel van je in de loop van de dag! I've got my fingers crossed! Spannend.... ik ben ook een beetje nerveus voor je. En Flyke; jou supporteren heeft mij ook geholpen. Vannochtend om 05.00 uur was het weer raak: ook wij lopen een klusdag voor. (meende nl. erg vruchtbare afscheiding te zien, en kennelijk had dat een positief effect op Marlaman's libido ) Nou Flyke, wij moeten toch ook snel volgen. Duim ook voor ons beiden. En ook voor jou Corien. Heel veel plezier tijdens je weekendje weg. Enneh.... jouw eisprong komt er ook snel aan: dus benut het weekendje weg maar goed. Veel liefs, Marla
Jette, dit is normaal de laatste ronde nu dus we gaan er volop voor. Ik heb me er ergens al bij neergelegd om een paar stopmaanden in te lassen, maar we zien nog wel kan me inbeelden dat je nuchter probeert te blijven maar het geloof in een zwangerschap begint toe te nemen, ik herken het helemaal, maar helaas, ik had geen geluk, en de teleurstelling was nog te groter, maar ik wens je het echt toe! succes! flyke
Hehe Marla, eerlijk gezegd hadden mijn man en ik gisteren weer al wat zin, maar zou derde dag op een rij zijn en ik heb bedankt Afgesproken dat we wachten tot zaterdag, en dan maandag(vruchtbaarste dag) en dan woensdag. Om 5u deze morgen? help zeg, dat ik is iets wat ik echt niet kan, ik ben echt een slaapmeid, en daarvoor moet hij me niet wakkeer maken Ja Marla, ik hoop dat we Jette mogen volgen als ze zwanger blijkt te zijn, ik heb er wel een goed oog op, maar ja mijn voorgevoel heeft mij vorige keer al bedrogen, dus ik ga beter van niets meer uit. Ik heb precies het gevoel dat ik je aan het inhalen heb, maar dat kan niet he? Ik blijf achter hinken, hihi Ik duim mee voor ons Ps straks haal ik de kerstboom weg, als ik het engeltje bovenaan in de boom weghaal en in de doos steek, ga ik echt hopen dat ik het volgend jaar veel gelukkiger terug mag uithangen. groetjes flyke
Haha, ik hoor het al, Flyke: er is niets mis met het libido van jou en je man. Goed zo, beter een dagje te veel klussen dan te weinig. Ben altijd wel bang dat je op het moment supreme dan geen zin meer hebt, maar wie weet ben ik daar de enige in. Had ik de vorige ronde: wij hadden zo enorm door de stad gerend om sinterklaasinkopen te doen, dat we allebei er een grote zak geld voor over hadden om niet meer te hoeven klussen. Achteraf hadden we de eisprong dus net gemist. Dit overkomt mij niet nog een keer! Wie weet testen wij wel op hetzelfde moment positief. Goed dat je hoop houdt. Op dit moment zie ik het wat minder zitten. Komt waarschijnlijk nog door die keelpijn. Heb dan het gevoel dat ik vast niet zwanger raak, als ik fysiek niet 100% ben. Ik hoop maar dat dat niet van invloed is op mijn ei. Nou, mijn vriend en ik waren allebei op hetzelfde moment wakker vanochtend en toen ik naar de WC moest, voelde ik me best wel vochtig (sorry) en deed het licht aan, waarop mijn vriend vroeg waarom. Hij vond mij ook nog eens een keer enorm warm aanvoelen, maar niet koortsig en is kennelijk al zo goed opgevoed dat hij al zich afvroeg of dit niet met mijn eisprong te maken zou kunnen hebben. Weet jij of je dan een temperatuurstijging hebt? Ben het helemaal kwijt, en heb me daar uberhaupt niet zo mee bezig gehouden in het verleden. En Flyke, wie weet haal jij mij toch wel in. Wij hebben het niet voor het zeggen jammergenoeg. Anders was ik al wel weer 100 keer zwanger geweest. Wat denk je, zou Jette nou bij de kassa staan om haar testen af te rekenen? groetjes, Marla
He marla ben je bang dat je ei ook verkouden wordt hi hi hi nou daar geloof ik niet in hoor, ik begrijp wel dat wanneer je grieperig bent je geen zin hebt om te klussen, maar dan moet je maar denken het is voor een zeeeeeeer goed doel! En nee ik sta nog niet bij de kassa, heb om 12 uur middagpauze dus dan ga ik even snel naar de apotheek! Tjonge marla om vijf uur s'morgens, pffff nee daar moet je mij ook niet mee aankomen, dat is me te vroeg, al zou mijn hubbie het wel graag willen! Flyke ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor je, omdat jullie anders een winterstop gaan inlassen, misschien is het wel even goed om even te stoppen om even weer op te laden, maar ik hoop zo voor je dat het raak is! Het wordt nu wel spannend hoor, ik ga nu elke keer als ik iets voel naar de wc, ik zou toch liever nu wat zekerheid willen hebben, nog even volhouden! Stiekum denk ik wel stel je voor als .............. maar ik probeer het niet te veel te doen, want ik ben me ook bewust dat als het wel zo is, de angst best wel weer toe gaat slaan als het mis gaat dan..........., nou ja ophouden te denken en gewoon positief blijven! Jette
Marla ja, ik ben momenteel ook erg aan het bekijken of we het wel juist doen om de dag, en de sprong wil ik zeker ook niet missen: ik bedoel:volgens laatste cyclus 26 dagen: 6 jan: beetje vruchtbaar 7e jan: vruchtbaar 8ejan erg vruchtbaar 9e jan: eisprong we planden de 6e en 8e en 10e (waarschijnlijk wel te laat dan) te klussen. wat denk je juf, zit ik goed op schema? En stel dat mijn cyclus langer wordt, en bv 27 dagen, dan zal het sperma van de 8e nog goed zijn voor de eisprong van de 10e zeker? HEHE Ik was gisterenavond aan het ratelen tegen mijn man, als mijn eisprong dan is, dan .. en als mijn eisprong .... en telkens ik eisprong zei, maakte hij een sprong-gebaartje Voor zover ik denk kunnen wij toch niet op hetzelfde moment positief testen? JIj hebt nog twaalf dagen te gaan, ik nog 4 tot eisprong en 14 dagen erna: dus verschil van 6 dagen Na zes dagen overtijd zal ik wel weten dat jij zwanger bent Ik denk niet dat keelpijn iets met de kwaliteit van je ei te maken kan hebben. Het enige wat ik denk is, alcohol, roken, en vettige ongezonde voeding. Dus ik blijf positief voor je! Blijkbaar goed getrainde Marlaman Ik heb nog nooit temperatuur opgenomen, mijn man wou dat ik het de volgende ronde eens zou doen, maar ik bleek toen zwanger te zijn. Ik denk niet dat ik het ooit zal doen, vorige keer is het zonder gelukt, en ik ben eerder het luie type, dus elke dag stipt om het zelfde uur die temp meten, dank je niet voor mij, eerst nog wat zo proberen. Voordeel is wel dat mijn cyclus zo regelmatig is, dus ik weet op een paar dagen na wel wanneer mijn eisprong is. Jette, moet nog halfuurtje werken denk ik Jette, haast je maar of onze duimen draaien hier overuren, hihi groetjes flyke
en ga je dan meteen testen op het werk? Ik had het vorige ronde ook, ik was helemaal alleen op het werk, was nog niet ongi en stelde me voor dat ik een test zou gaan halen en zou testen op het werk, enerzijds vond ik het niet aangenaam maar anderzijds zou ik me niet kunnen bedwingen. Gezien ik meestal in de middag ongi word, en het toen nog maar middag was, ben ik toen geen test gaan halen, ik ben toen wel een test gaan halen na het werk, maar beetje later in de avond kwam ik ongi. Anders gooi ik die test richting Nederland, vang je hem Jette groetjes flyke
ja tuurlijk ga ik direct testen, als ik een test heb moet ik het ook testen, want anders ben ik te nieuwschierig, ik kan me eerlijk gezegd nog niet voorstellen dat ik nu alweer zwanger zou kunnen zijn en denk eigenlijk dat mijn ongi gewoon nog niet op regel is, maar toch ga ik testen ! ik ga zo naar de apotheek!
ok, is die apotheker ver? hihi ik ging de kerstboom weg doen enz. maar ik blijf al heel de tijd aan de pc gekluisterd! succes! ik wacht op je bericht! flyke
wel spannend he? het is beter als goede tijden slechte tijden hi hi! ben terug, maar hoef niet te plassen dus ben nu even aan het eten en drinken, veel drinken!
hehe nee ik zou zeggen niet teveel drinken en beter nog wat wachten dan anders teveel drinken kan het misschien nog aanwezige deeltje ochtendurine teveel beïnvloeden, drinken om te plassen, dan heeft het hormoon geen tijd om in je urine te komen
oh okay dan drink ik niet meer, heb geen water gedronken maar een flesje milk en fruit wat ik altijd bij mijn lunch drink! maar ik voel wel dat van de zenuwen ik zo wel op de wc moet! ik wacht nog eventjes, wil jullie en mezelf nog wel even in spanning houden, nu voelt het nog zo positief als het straks niet zo blijkt te zijn dan ben ik toch wel wat teleurgesteld! nou ja gewoon proberen straks!
jij stoute jette, je wil ons in de spanning houden, ik moet je zeggen het lukt je aardig ja de angst voor teleurstelling kan ik begrijpen, maar hoe eerder je test hoe eerder je het weet en hoe langer je wacht, hoe meer je hoop gaat groeien en hoe groter de teleurstelling dan kan zijn, hehe is mijn mening
Jette, rennen voor die test....en snel een beetje! Flyke en ik zitten vol ongeduld te wachten. Krijg een beetje spierpijn in mijn duimen. Haha, ik ben bang voor een ingedeukt ei, met een bleke dooier door die keelpijn. Gelukkig voel ik me verder prima en ben blij om te horen dat jullie denken dat dat geen invloed heeft op de kwaliteit. Mooie banner heb je, Jette, maar ik zie je hem liever inruilen voor een nog mooiere, en dan eentje die niet in dagen telt, maar in weken. (wat dacht je van 40 in totaal?) Haha, ik zie het echt al voor me: Jette, die keihard naar de winkel rent en als een razende 2 testen uit de handen van de verkoopster grist, en wat geld op de toonbank smijt, met een verwilderde blik. Flyke, de juffrouw geeft je een 10 voor rekenen. Goed zo, Flyke, ga zo door! {|= Mocht je eisprong een dagje eerder of later zijn dan gepland, dan maakt dat volgens mij niet echt iets uit, want het sperma kan nog wel een tijdje overleven in de baarmoeder. Toen ik ivm sinterklaasinkopen geen zin had in te klussen, haalde ik zelfs niet het klusfrequentie van 1x per 2 dagen. Hahaha, die Flykeman. Grappig, hoor, die sprongetjes. Mijn vriend moet altijd zo lachen als ik het over mijn ei heb. Vind me dan net een kip. Ik kakel altijd wel , maar dat telt niet, ben ik bang. Wat betreft gelijk testen: stel dat mijn eisprong wat later is, en bijv. morgen of overmorgen en die van jou een dagje eerder is, dan ligt onze NOD maar een paar dagen uit elkaar. En vergeet niet dat ik vannacht heel erg vruchtbare afscheiding had, dus het kan goed. Jette, heb je al een positieve test? Ik ben zoooooo benieuwd! Liefs, Marla
Hihi, dank u voor de goede punten, juf Marla Doe jij trouwens aan randjesfietsen? En ivm die NOD, wie weet het, ik zeg altijd, 'zeg nooit, nooit!'
Marla, ik mag nog niet testen van flyke, ik heb teveel gedronken dus is misschien het hormoon weg uit mijn urine! nog even doorduimen dus! ik voel ik voel bijna dat ik moet plassen! hi hi hi
Hehe Jette, ik heb niet gezegd dat je niet mag testen eh, ik heb mijn mening gegeven dat je misschien beter stopt met megaveel te drinken om te kunnen plassen, want dat kan je urine beïnvloeden, gewoon even wachten tot je kan plassen, en als je het bijna voelt, dan voel je het al volgens mij, hup naar toilet!
was ook maar een grapje hoor flyke hi hi hi! ben een beetje melig aan het worden terwijl het wel een heeeel serieus onderwerp is natuurlijk! ik wacht nog even want aan een drupje heb ik niet genoeg toch?