tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ! ! ! ! !

Minka is zwanger. :) :) :)
    Gefeliciteerd meid.
    Zie je nou dat je voorgevoel klopte ;)
    En tuurlijk is het nog eng, maar de zwangere dames trekken je er wel doorheen.

Meid geniet van de wolk waar je nu opzit.
    En bedankt dat je een plaatsje voor me hebt vrij gemaakt op de bank.

Liefs Hope

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Minka een dikke proficiat meis, het is jullie zo gegund, hopelijk mogen we binnenkort ook eens volgen

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Minka, yes meis, geweldig van harte hoor!

ik moest de regel een paar keer lees, duh het is nog vroeg, ik dacht eerst dat er geen lijntje was, maar wel dus, oh meissie echt fantastisch!

Ik ben hardstikke blij voor je!

Flyke misschien een tip kijk eens wat de chineze kalender zegt over het geslacht van je beebje, volgens mij klopte die bij marla, annette, en ook bij mij!

Ben benieuwd, laat je het ons weten!

! ik maak me ook zorgen om miriam, het is zeker niets voor haar om zo lang niet te komen praten op het forum, haar misselijkheid verbeterde toch ook of niet? Ze zou toch niet opgenomen zijn in het ziekenhuis? ik hoop maar dat ze snel wat van zich laat horen!

Jette

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    jettje die van mij klopten vroeger ook allemaal.

5. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, Minka is zwanger! Ik had al zo'n voorgevoel! Oh meis, het is je zo gegund - wat heerlijk! En tuurlijk is het reuzespannend, maar de dames hier slepen je er wel doorheen. Enneh, zelfde ronde als Flyke zwanger geraakt, of niet? Geniet ervan!

Veel liefs Neeke

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    JOEHOEOEOEOOEOE! Onze Minka is zwanger! Wat geweeeeeeeeldig voor je en het is je ZO gegund. Ben zo enorm blij voor je! Haha en nog wel zo'n dikke streep; echt fijn joh, dan hoef je daar niet over te twijfelen.
    Trouwens je hebt een super mooie banner met het beeldje uit de wereldwinkel (was het toch?)
    Ik hef het sinas-glas op je! (drink anders nooit frisdrank, behalve spa-rood, maar op zo'n dag als vandaag doe ik dat gewoon!)
    Ik wens je een hele mooie en fijne zwangerschap toe!

Jette, ik moest Minka's berichtje ook 2 keer lezen: dacht in eerste instantie ook dat ze ongi was geworden, maar gelukkig was het tegendeel het geval, haha.
    Ook ik maak me echt zorgen om Miriam en vraag me ook af of ze op is genomen in het Ziekenhuis. Als alles maar goed is met haar kleintje!

Liefs,
    Marla

P.s. Hope, Zico en Franka: nu jullie nog, meiden. Wij blijven jullie net zo lang aanmoedigen totdat jullie ook veilig en goed zwanger zijn! Pleaaaaaase, laat het niet meer lang duren. Ik gun het jullie ook zo enorm!

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh ja, nog 1 ding Minka: wat ik zo grappig vind is dat jij ook dacht dat het over was door de welbekende "klodder". Echt, die had ik de laatste cyclus ook gehad en ook ik was toch zwanger. Gelukkig zegt dat dus helemaal NIETS! (joehoeeeee!).

Ben jij nu ook brandend warm in bed? ;)

Liefs,
    Marla

8. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Weer een te ongeduldige Marla: foutje, bedankt! :oops:

9. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Vroeg ik mij nog af: was het nou een van jullie die geboortekaartjes spaart? Misschien een beetje gekke vraag, alsof ik denk dat ons kaartje zo speciaal zal zijn, maar als er iemand is die het leuk zou vinden om een kaartje te krijgen dan hoor ik dat graag, PB dan maar.

Veel liefs

Neeke

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Joehoeeee, Minka is zwangeeeeeerrrrr! Super super super!
    Gefeliciteerd meid, ben zooooo blij voor je!

[​IMG] Geintjuuuuh....

Dikke knuffel! En andere meiden, die wachtbank gaat leeg hoor! Ik blijf hier rondhangen totdat ik niemand meer op dat bankje zie!
    Amber

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

leuk leuk leuk!
    Enneh... ik heb er ook nog een paar over!
    (goh, we worden echt zo'n theekransmeidenkluppie... heerlijk!)

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MINKA.
    Van harte gefeliciteerd meid. Ik ben zoooooooooooooo blij voor je.
    Net kwam ik kotsend van de wc af, en ik moest even snel kijken of je al nieuws had, voordat ik weer mijn bedje in kruip. En dan.............ik zit hier gewoon te janken. :D :D :D :D
    Ik gun het jullie allemaal zo erg. En weer 1 deze kant op, het is geweldig!
    Was Minka-man bij het testen?

X Neia

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    wow minka van op het werk nu ff hihi
    ik had zo ook een voorgevoel voor je
    maar durfde het niet echt zeggen
    want dan krijg je extra hoop
    en ik piep nu ff en ja hoor

dikke proficiat!
    ook ik dacht eerst dat je ongi geworden was hehe
    heb het twee keer moetenlezen

wow, de 11e ronde zoals mij meid!
    joepie!

ivm chinese kalender zou het jongen worden bij mij
    dus theorie zou kloppen

bij enkelen hier was het 7e ronde

bij wij 11e ronde
    en hopelijk mag de rest ons vlug vervolledigen he!

hup met de polonaise!

liefs
    flyke

14. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor alle felicitaties en dat de meeste van jullie me naar de overkant hebben getrokken! Nu hopen dat ik net als jullie aan de goede kant blijf!

Jude, kom op meid, je kunt het, neem mijn hand en ga met me mee, het lijkt me super om dit samen te kunnen doen! (en zo maak je weer plaats voor Zico op de wachtbank)

Franka, Hope en Zico, meiden, ook mij is het gelukt, jullie volgen vast heel snel. Het spijt me als ik jullie wat verdriet heermee doe, maar ik blijf jullie steunen om ook aan deze kant te komen.

Inderdaad Flyke, de 11 ronde. Vorig jaar was ik op 10 november 4 weken.
    Wel vreemd om de data weer voorbij te zien komen. Nu hoop ik dat ik voor de kerst een goede echo mag krijgen, en niet vlak erna.

Neia, traantjes weg hoor! (wel erg lief ;) )Bij deze tover ik een big-smile op je gezicht! Balen dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik hoop niet dat ik je na ga doen.

Amber-mama, wisselende stemmingen? nooit van gehoord! hihihi, zat vorige week al een aantal x te janken om niks, mmijn dat weet ik aan de verbouwing die tegenviel!

Neeke, dank voor je plaats, hup nu snel bevallen dan :confused:
    Nee hoor, doe het maar rustig aan, 11-11 ken ik ook als gekkengetal van de carnaval ;) , maar lijkt me een erg leuke datum.

Marla, twijfels bij de "klodder" heb ik nog steeds. Normaal wat het maar 1 dag, nu wel 4 dagen achter elkaar. Dat bracht me ook wel in twijfel, maar....ik zal de uitspraak "klodder = pech" niet meer zeggen ;)
    Het beeldje was inderdaad uit de wereldwinkel, het stond sinds 2 weken op mijn nachtkastje i.v.m. de lege woonkamer, misschien heeft het geluk gebracht. Gisteren heb ik de banner al aangemaakt :confused: :rolleyes: en zag dat je op deze site een eigen foto kon uploaden, de keuze was dus snel gemaakt.

Jette, als ik zo terug lees staat het er inderdaad, ik zal het nog eens duidelijker schrijven.
    "er was niet eens een dun lijntje maar hij was superzichtbaar hihihi, maar het was ook nog vroeg!

Zico, jouw tijd komt ook wel hoor.

Hope, meid, het plekje op de bank is al voorverwarmd voor je ;)

Me2, hoe is het met jou? Ben je nog in NL? Ik hoop dat je snel mag gaan genieten van je zwangerschapsverlof.

Miriam, inderdaad, waar ben je? Please, laat even wat van je horen als je dit leest. We maken ons zorgen. Ik hoop niet dat je opgenomen bent vanwege het bloed overgeven, maar de kans zit er misschien toch wel in. Hoop dat alles goed met je gaat!

Minka-man durfde gisteren niet van mijn voorgevoelens uit te gaan. Ik vertelde hem gisteren dat ik toch wou testen vandaag. Vanmorgen was ik om 5.00 u wakker, toen mijn temp nog hoog was heb ik mijn urine bewaard en toen ik aangekleed was heb ik hem gezegd dat ik ging testen. Het resultaat hebben we samen bekeken en natuurlijk is hij ook superblij!
    We hopen dat alles goed mag blijven gaan.

Zo nu weer snel aan het werk. Ben er nog niet echt bij vandaag hihihi

Kus Minka

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nou minka ik ben superblij voor je hoor, en ook voor jou zullen nog onzekere tijden gaan aanbreken maar we slepen je er door, beloofd!

Het moet gewoon goed komen!

Liefs
    jette

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Minka, de traantjes waren van blijdschap hoor. ;)
    Ik hoop echt niet voor jou dat jij net zo misselijk wordt als ik. Maar als het wel zo is, dan weet je dat het alleen maar voor een goed doel is. (ja nu kan ik het weer zeggen ;) ).
    Ik ben helemaal in een jubelstemming. Eindelijk zijn Flyke en ik weer opgevolgd. De rest van de meiden: sluit maar aan, en gooi het touw maar deze kant op, ik trek zo hard als ik kan!

Hier ook nog goed nieuws: mijn broer en schoonzus zijn nog steeds niet langs geweest, maar ze hebben de angelsounds per post opgestuurd en ik heb hem sinds gister binnen.
    Flyke, even oren dicht, als je zeker weet dat je zo'n ding niet wil aanschaffen!
    Het is geweldig. Toen Neia-man thuis kwam hebben we het samen geprobeerd, het duurde wel 20 minuten voordat ik het hartje had gevonden, maar WOW wat geweldig. Ik heb nog nooit zoiets moois gehoord! Neia-man en ik hebben werkelijk genoten.

X Neia

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    WOW Minka! Kon ook niet anders met die hoge temp! Langzaam maarz eker kmt iedereen avn die bank af aan de goede kant!

En Neia en Flyke zulke mooie echo's. Laat het goede nieuws maar verspreiden over dit topic zodat iedereen op korte termijn aan de goede kant van de lijn staat!

Ik ben nog in Nesderland. Over een week ga ik met verlof dus ben erg druk! Verder alles goed!

Ik denk aan jullie!

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Wil even hier in breken hoor!
    MINKA je bent ZWANGER ! Wat geweldig meid en gelijk een dikke streep op je test...dat is een heel mooi voorteken! Van harte gefeliciteerd en dat je maar lekker op je roze wolk mag blijven zitten!
    Ook ik hoop dat ik straks naar de andere kant mag! Leuke plaatjes hebben jullie trouwens erbij geplaatst... humor.

Liefs,
    Chantal

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Dank je Chantal, lief dat je hier ook even komt spieken ;)
    Gaat voor jou dus ook spannend worden, ik duim voor je!

Hier gaat alles zijn gangetje, kan het nog steeds niet echt bevatten.
    Voel alleen mijn borsten en ben af en toe duizelig, maar dat lijkt me heel normaal. Ik hoop dat dit jaar snel voorbij gaat, dan pas durf ik verder te kijken. 1 januari is mijn 12 weken grens. Maar dat duurt nog zooooo lang!

Jude, hoe gaat het bij jou, ik zit steeds aan je te denken!

Rest, ik kom later wel weer spieken!

Dikke kus
    Minka

20. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hé Minka,

Wat een fantastisch nieuws. Supergefeliciteerd!

Liefs Franka

Deel Deze Pagina