WOW NEEKE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE GUUS! Wat een leuke naam ook! Echt super super leuk! Zet je gauw een fotootje van het manneke erop?! Amber, dat maakt toch helemaal niks uit meid, we hebben allemaal wel eens dat we ons wat rotter voelen en het niet meer aankunnen, daarom is het zo fijn dat we hier ons verhaal kwijt kunnen en niemand, maar dan ook niemand die je dat kwalijk neemt of verwijt! Hope, ben blij voor je dat je de dag goed doorgekomen bent! Ik wist wel dat je het kon! En zoals al eerder gezegd is, je bent een hele lieve vriendin, dat je je eigen verdriet even opzij wilt zetten voor een ander, dat is een heel mooi gebaar! Wat betreft de mannen, tsja, ik denk dat het voor hun ook wel moeilijk is, ze staan in feite ernaast en kijken toe wat er gebeurd allemaal. Mijn man had het er heel moeilijk mee en voelde zich heel machteloos, ook hij heeft een kindje verloren, maar hij heeft het niet in zich gedragen, hij voelde zijn lichaam niet veranderen en zijn lichaam bleef niet zwanger terwijl het kindje niet meer leefde. Logisch dat het voor hun anders is. Tuurlijk hebben ze ook verdriet, net als wij, maar ze ervaren het toch anders en dat kunnen we hun denk ik ook niet kwalijk nemen, zij zijn immers niet in verwachting geweest, zij hebben niet "letterlijk" het kindje verloren, danwel door een spontane miskraam of curettage, wij krijgen die scheppen er ook nog bovenop, van ons lichaam word een hoop geeist. Wij blijven met ons gevoel denk ik veel langer ermee bezig omdat wij het lichamelijk meegemaakt hebben, de mannen moeten vanaf de zijlijn toekijken en ik denk dat het dan niet raar is dat ze af en toe vinden dat we er teveel mee bezig zijn. Mijn man maakte vorige week ook zo'n opmerking, ik ben er teveel mee bezig en moet niet steeds achterom kijken (dit kreeg ik te horen toen ik zei dat ik nu 17 weken zwanger zou zijn). Hij begrijpt dit gewoon niet. Máár ik denk ook dat ze dit zeggen omdat ze het vervelend vinden om ons verdrietig te zien. Ach ja, het blijft moeilijk denk ik! Hier nog steeds geen tekenen van ongi, ben vanochtend toch bloed wezen prikken en ga morgen toch maar naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wat er nu weer gezegd gaat worden. Vanmorgen eindelijk toch wat traantjes gelaten, ik moest de vk afbellen. ik had ze anderhalve week geleden gebeld omdat ik zo verkouden was, om te vragen wat ik mocht innemen ertegen. Toen vertelde ik dat ik naar het ziekenhuis moest voor een echo, ze wilden toen gelijk een afspraak maken met me. Ik zei nog, nee, ik wil die echo eerst afwachten, maar dat vonden ze niet nodig, dus toch die afspraak gemaakt voor vandaag dus. Heb eigenlijk de hele week niet de moed gehad om af te bellen, maar ja, om nou niks te laten horen vond ik ook weer zo wat, dus hup, toch die telefoon gepakt. Moet zeggen dat ze heel vriendelijk en begripvol was, ze vond het vervelend dat ik zo'n lange nasleep eraan heb en dacht dat er misschien wel een stukje placenta of zo is blijven zitten. Toen ik zei dat ik morgen medicijnen wil om de menstruatie op te wekken zei ze dat ik niets overhaasts moest doen en dat ze het maar goed moeten uitzoeken. Nou ja, heb een fijn gesprek gehad en eindelijk kwamen daarna de tranen. Misschien wel omdat er eindelijk iemand was die begrip toonde en met me meeleefde! Jette, hoop dat de kleine straks weer gedraaid is hoor! Maar gelukkig heb je nog even, dus alle tijd nog om weer van positie te veranderen. volgens mij is het een heel verhaal geworden hihi
Zo, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het ZH gebeld. Eigenlijk zou de arts van de klinische genetica ons bellen, begin december, om door te geven of we groen licht krijgen, en dan zou ik doorgeven of wij met de hele PGD door willen gaan. (we hadden namelijk bedenktijd gekregen) Maar ik kon niet wachten. Ik heb alvast doorgegeven dat wij 100% achter de PGD staan en dat we ervoor willen gaan. ( maar dat wisten we al ) Stiekem even gepolst bij de assistente of ze de uitslagen al wist, maar helaas. Ze zou het doorgeven aan de arts, en dan zou de arts ons terug bellen, toch begin december of misschien eerder. Zo, ik heb het volgende stapje al zelf even versneld Ik heb meteen gevraagd of we niet alvast ingepland kunnen worden voor de infoavond van de IVF, ook dat zou ze aan de arts vragen. Dus, ben benieuwd . Op de rest kom ik morgen terug, moet zo gaan werken. Hope _________________
joepie, neeke en neekeman en thijsjebroer, gefeliciteerd met guusje! wow is dus toch plots gegaan en inderdaag meteen al gepost! we hopen vlug meer nieuws/fotoke te zien! nog es dikke proficiat! minka belde de vk nu nog niet terug? mariaatje, ik volg volledig je redenering, onze hubbies staan aan de zijkant en ik snapte ook hubbie en zijn reactie vaak niet, maar hij gaf dan soms aan dat hij zag welk verdriet ik had en hij zijn verdriet ook heeft maar het ook niet wil tonen naar mij opdat ik zo al genoeg verdriet had en hij voor ons samen sterk wou zijn, lief toch he jette als ik me niet vergis, dan lag guusje ook nog een hele tijd niet zoals het moest hope, hihi kan me inbeelden dat het goed voelt nu je de volgende stapjes ietsje pietsje kan versnellen, goed gedaan meid! raar toch he amber, hoe alles kan veranderen, had je het gisteren over die slapeloze nachten en slaapt lizeke vannacht door... jude, wel goed dat je aangaf dat je liever niet naar dat feestje gaat, en eigenlijk snappen ze ook nog es op die manier dat de wereld niet zomaar voor iedereen verder gaat maar een MK je altijd bijblijft zo net lasagna gemaakt zit in de oven dan lekker eten en naar de vk toe, ben benieuwd dikke zoen voor iedereen liefs flyke
Yoehoe een berichtje vanuit Tenerife! En gelukkig heb ik net alles gelezen! Neeke wat geweldig zeg. GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon. Neeke-man en Thijs ook een dikke proficiat. En wat een prachtige naam: GUUS! Hopelijk gaat alles goed met jullie. Oh wat ben ik blij dat ik vandaag even ben komen spieken! Flyke, heel veel plezier bij de vk zometeen. Zo geweldig is dat om het snelle locomotiefje van jullie kleintje te horen! Jude, jaaaaaaaaaaa ik heb vandaag in de zon gelegen, hihi. Lief dat je aan mij denkt. Komt je ei al in zicht, of nog niet? Minka, wat een mooie banner heb je toch! Ongelofelijk dat een vk praktijk zo onpersoonlijk kan zijn dat je een berichtje kan achterlaten. Dan kun je toch ook helemaal niks van je geschiedenis vertellen? Echt raar. Hebben ze nu al teruggebeld? Hoe is het met het huis? Al begonnen met de vloeren? Hope, ik heb heel je verhaal gelezen. En ik vind het echt heel erg voor je dat je zo opzag tegen gister. Maar ik was ook heel blij om je berichtje te lezen dat het 100% meeviel. Ja, en onze mannen, zijn helaas niet perfect! Al zouden we dat heeeeel graag willen. Goed van je dat je het zh hebt gebeld, gewoon lastig vallen die mensen, hoe eerder hoe beter! Me2, nog heel even volhouden meid. En dan lekker bijkomen. Ik hoop echt dat je de volle 4 weken kan genieten, want dat zul je nu wel nodig hebben! Amber ik schok eerlijk gezegd ook van je berichtjes. Maar wel super dat je het hier van je afschrijft. En ik kan je heel goed voorstellen dat je genoeg hebt van die bouwwerkzaamheden. Pff verschrikkelijk die overlast. Wat goed zeg dat Lize vannacht zo goed heeft geslapen. Misschien een doorbraak. Zorg goed voor jezelf! Amazonnetje, wat ben je toch een lieverd! Echt geweldig hoe je voor iedereen zorgt. En je hebt de beste tips ooit! Die ene van tegen mensen zeggen: wil je het echt weten, of zal ik gewoon zeggen dat het goed met me gaat. Vind ik echt super. Zico, hoe is het nu met jou? Je klinkt een stuk positiever. Mariatje, jeetje jij hebt echt even heel zwaar meid. Helaas herinner ik me die tijd heel erg goed. Je bent zo onzeker, en verdrietig dat je ongie uitblijft. Maar die donkere afscheiding herken ik wel, dan kwam bij mij meestal ook de ongie. Ik ben benieuwd of ze je kunnen helpen. Een dikke knuffel voor jou. Jette, dat is even schrikken dat je meisje verkeerd ligt. Bah, echt balen. Ik hoop echt voor je dat ze vanzelf nog gaat draaien. Kunnen ze met zo'n draaipoging niet nog even wachten? En wat moest je doen met je gewicht nu? Marla, we hebben al een tijdje niks van je gehoord meid. Gaat alles wel goed? Jannes en Wuppie en Franka ook alles goed? Miriam, goed om te horen dat het al iets beter met je gaat. Doe het wel rustig aan op het werk meid! Even snel een berichtje vanuit Tenerife. jaja dat kan helemaal niet haha, met al deze gebeurtenissen. Hier is alles goed! De reis viel 100% mee, en maandag had ik echt energie in overvloed. Het hotel is prachtig en het eten erg goed. En het allerbelangrijkste: het is hier prachtig weer: 25 graden. Echt perfect dus. En 's avonds kunnen we lekker op een terrasje zitten met een rokje en een hempje. Gister ging het niet goed, toen ben ik de hele dag misselijk geweest en heb ik op bed gelegen. Maar vandaag gaat het super, dus we hebben heerlijk in de zon gezeten. Zoals jullie horen ben ik begonnen met het genieten. 8) Maar ik kon natuurlijk niet zonder jullie! Ik ben echt in een jubelstemming dat neeke is bevallen! Geweldig! heel veel lieve groetjes van Tenerife. X Neia
helaba , het gaat een heel stuk beter met me, heb er gewoon zin in. Neeke een dikke proficiat met jullie prachtige zoon guus .
JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAN HARTE MET GUUS!!!!(wij hebben tot 2 maanden geleden ook Guus als naam!!!!!! ongelofelijk toeval, maar het wordt toch wat anders!!) VAndaag alles overgedragen! Ben vandaag dus officeel met verlof! Heel veel ellende gehad vanavond met omzetten van mijn treintickets omdat ik over PArijs reisde (mag niet meer vliegen) en in Frankrijk en Duitsland staken ze morgen. Ga nu gelukkig rechtstreeks naar Basel dus heb lekker niets met de stakingslanden te maken. Doe er helaaas wel bijna 12 uur over, maar dan ben ik lekker thuis bij mijn man en kunnen we rustig aftellen naar de geboorte van Puk! Ik zal als ik weer helemaal thuis ben maandag (het weekend hebben we gasten) alles gaan bijlezen !
neia,goed dat je zo geniet,doe zo voort! zico,blij te lezen dat je je wat beter voelt en er volledig voor gaat me2,eindelijk je verlof start,en nu wa rustiger aan he ik heb wel een uur bij vk gezeten,info en vragen over gezondheid,mk...en dan die doptone...ze vroeg welke sport ik doe,ik gespierde buikspieren heb,hehe moest lachen,ik zou niet weten welke sport en vind dat ik vetbuikje heb,de doptone aan,niets,plots mijn hartslag,geklots vh vruchtwate r...rondgedraaid,niets....ik zag de stagiaire kijken naar de vk...ze voelde mijn benen trillen van spanning en plots,stil in de verte op achtergrond het hartje heel eventjes,en een schopje ofzo, ik had me voorgesteld dat ik het zou horen klaar,luid,duidelijk als bij gyn met uitw.echo,maar niet dus,was heel anders,dan nog teruggezocht maar niet meer gehoord maar ze zag wel activiteit op haar schermpje. ze zei dat de meeste mk tussen 9-11 weken zijn,en ze de definitieve gevarengrens legt bij 14 weken,hoorde ik natuurlijk niet graag maar ze zei er meteen bij 2goede echos,het korte moment dat ze hartje hoorde,ze vindt dat het reeds goed krachtig is. ben wel ergens gerustgesteld maar toch megablij dat ik 23 nov zoals voorzien naar gyn mag liefs flyke
van harte gefeliciteerd neeke met jullie zoon o wat mooi zeg echt geweldig ben benieuwd of de bevalling een beetje vlot en goed verlopen is maar dat de kleine guus er is geweldig natuurlijk helemaal gezond? nou hier snel een update van mij gaat redelijk kom morgen eind middag online om te vertellen hoe het is gegaan bij de vk dus voor nu allemaal een fijne avond en sorry dat ik nergens op reageer bvd
~blozend leest Amazonnetje ....~ Lieve Neia, moet jij nodig zeggen, kijk eens wat jij nu doet, iedereen een goed gevoel bezorgen omdat je laat zien dat je aan ze denkt, en hoe...! Enneh...als je echt om goede galgenhumor verlegen zit, moet je op het amazoneforum eens het topic "ken je deze al" lezen....ha ha...echt leuk! Als je wilt, stuur ik je de link. verder welterusten allemaal voor nu.... moet echt gaan slapen.....
Joehoe, Me2, eindelijk je welverdiende verlof. Nog even een mega-treinreis en dan heerlijk bij je mannetje zijn! Neia, wat geweldig dat je ons helemaal vanuit Tenerife komt bezoeken! Hier schijnt de zon ook hoor, maar het is - 2.2 °C dus niet echt lekker om in bikini te liggen Nogmaals geniet ervan! en ik hoop dat je niet te vaak ziek zult zijn. Flyke, ik was helemaal vergeten dat je op controle moest. Heerlijk dat je het hartje weer hebt gehoord, en een krachtige ook, gaat goed meid! hihihi goed gespierde buik, dat zullen ze tegen mij nooit zeggen, heb van die lekkere vetrolletjes hihihi Neeke, alles goed! Goh wat een snel berichtje gisteren, ik ben benieuwd naar je verhaal! Meid, doe het rustig aan en geniet! Zico, zo doorgaan meid, je klinkt vrolijk Miriam, fijn dat je even komt spieken, ik wacht op je berichtje om alles te lezen. Het belangrijkste is dat je je weer wat beter voelt. Hope, stoute meid, toch het ZH bellen! nee hoor, groot gelijk, alles wat je eerder weet is mooi meegenomen. Fijn dat je 1e werkdag met je collegavriendin toch goed verlopen is. dikke pluim voor jou. Amber, je dipje weer wat te boven? Geeft niks hoor, het hoort er gewoon bij! Gelukkig heb je lekker met amazonnetje kunnen kletsen, dat heeft je vast goed gedaan. Amazonnetje, jij weet ook precies op de goede momenten Amber op te vangen, applausje voor jou! Rest, alles goed? Ik ben vandaag een dagje thuis omdat de vloer gelegd wordt. Ze vertelden gisteren al dat de plint-clips niet meer op voorraad waren dus volgende week de plinten pas. Volgens mij is niks volgens plan gegaan hier met het opknappen, ik had zo gehoopt dat dit weekend alles voorbij zou zijn! Maar ach, ik geniet wel een dagje chter de PC, kan ik weer eens alles bijlezen. Ik heb de VK later nog eens gebeld en kreeg wel iemand aan de lijn, maar die verwees me naar het internetformulier. Deze kon je invullen als je 6 weken zwanger bent! Ik heb hem dus gewoon ingevult, maar tot op heden nog niks vernomen. Ik probeer me er maar niet druk over te maken en wacht wel even af. Ik wil absoluut wel een echo in de 9e week. Ik wil niet wachten tot begin januari voor mijn 1e echo. We zullen wel zien hoe ze reageren. Voor de rest, voel me nog steeds niet zwanger, heb wel de symptomen, maar in mijn koppie zit het echt nog niet! Blijf er wel vanuit gaan dat deze keer alles goed gaat. Ik kom vast nog wel eens spieken vandaag Allemaal dikke kus Minka
Ik kreeg net een brief in de bus. Vrijdag 7 december krijg ik mijn 1e echo, ik ben dan 8 weken en 3 dagen. Hier ben ik wel blij om, maar onpersoonlijk vind ik het wel allemaal. Liefs Minka
hallo meiden, Ben zo benieuwd naar kleine Guusje... Neeke is 'm vast heeeel veel aan het knuffelen en lekker aan hem aan 't ruiken... Neeke, geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen en geniet van al je mannetjes! En Thijsje zal ook wel erg onder de indruk zijn van het kleine mannetje dat er nu is.. Minka, je bent ECHT zwanger hoor... Flyke, wat schrikken... altijd een vreselijk moment als je dat hartje even niet hoort. Vlak voordat ik ging bevallen probeerden de verloskundige en de stagiaire het hartje van Lize te vinden. Ik zag ze zoeken, we hoorden een langzame hartslag en tegelijkertijd grepen ze naar mijn pols, om te checken of het niet mijn hartslag was. Ik schrok me dood. Later zag ik in de papieren dat hartslag van Lize verlaagd was (90 bpm) maar dat het later weer steeg naar 120 bpm. Gelukkig kwam het goed, maar het is altijd weer even bloedstollend. Don't worry, alles zit goed.. Me2, gefeliciteerd, je verlof is begonnen! Jij bent ook zo'n eigenwijsje dat tot 36 weken is blijven werken. (vond je het stiekem ook te lang en te zwaar?). Geniet ervan! Jammer dat je met je dikke buik nog zo'n end moet reizen. Goeie reis! Alle anderen, fijne dag! Amber
Hallo meiden! Weer een nieuwe dag aangebroken, de tijd gaat eigenlijk wel hard he?! Vandaag dan eindelijk naar het ziekenhuis, ben zo benieuwd of het hcg eindelijk uit mijn lichaam is nu. Moet zeggen dat de bruinige afscheiding ook niet door wilt zetten, snap er echt helemaal niks van. Vannacht gedroomd dat me straks in het ziekenhuis verteld wordt dat het gestegen is... haha, dan zou je me echt op kunnen vegen! Wel irritant dat je stiekem, diep van binnen toch hoop blijft houden, terwijl je eigenlijk gewoon zeker weet dat het niet zo is. 15.15 uur weet ik meer! Jippie, eindelijk duidelijkheid! Neeke, hoe gaat het met je meid? Ben je lekker van kleine Guus aan het genieten natuurlijk, heerlijk hoor, ben zo blij voor je. En hoe reageert Thijsje erop? Vind ie het leuk ineens een kleine broer erbij? Minka, 7 december eindelijk de grote dag! Idd heel onpersoonlijk hoor, niet eens terugbellen en schriftelijk de 1e afspraak maken, heel vreemd. Moet zeggen dat ik onze vk praktijk alleen maar tussen 9 en half 10 's ochtends kan bellen, daarna krijg je ook een bandje te horen. Vind ik ook raar, niet iedereen is altijd in de gelegenheid om in die tijd te bellen. Maar goed, ze zullen er wel over nagedacht hebben. Wow, 7 december is al bijna! Aftellen maar! Probeer je wel te genieten van je nieuwe zwangerschap? Me2, gefeliciteerd, raar gevoel zeker he als je al je werk uit handen geeft! Maar wel fijn, op naar de bevalling nu! Neia, geniet maar lekker van het zonnetje daar op Tenerife, je zit daar een stuk beter dan hier...brrrrr het is zo koud hier! Hoop dat je je niet meer misselijk voelt! Hope, haha, ik zou denk ik hetzelfde gedaan hebben als jou, als ik iets kan doen om iets wat ik graag wil te versnellen, dan zal ik het zeker niet laten. Goed gedaan hoor, alles wat je wint aan tijd heb je maar mooi meegenomen, nietwaar! Miriam, ben heel benieuwd hoe het bij de vk geweest is! We wachten geduldig af tot vanavond meid! Marla, waar zit je? Heb je al even niet meer gehoord! Doe je rustig aan meissie!?! Flyke, ben blij dat je iets gerustgesteld bent, ik snap dat je na de 23e pas écht kan gaan genieten, maar probeer het nu ook maar te doen, het is toch zonde als je het niet doet! Zico, fijn dat jij je ook weer beter voelt! Goed zo meid Nou meiden, ik hoop jullie aan het eind van de dag goed nieuws te kunnen melden, weet eigenlijk niet eens wat ik zelf onder goed nieuws versta nu in dit geval, maar ja, dat merken we vanzelf wel! Fijne dag allemaal!
mariaatje spannend ook voor jou en minka meid inderdaad wat onpersoonlijk kom maar in almelo wonen weinig goeds over mijn stad maar de zorg van de vk is echt super goed. hihi nou ga boodschappen halen en dan om 16.00 bij de vk poeh begin toch wel weer zeunuwachtig te worden gek he. neia geniet nog van je vakanti welverdiend he neeke geniet ervan meid. alle anderen nu een hele dikke knuffel van mij heb nog geen kracht om iedereen iets te sturen en alles te lezen dus sorry
Minka, eindelijk iets leuk om naar uit te kijken he, lekker genieten van de eerste beelden van jullie kleintje. Zit nog geduldig op m'n wachtbankje, heb geen kwaaltjes. m'n borsten zijn nog steeds zacht, niet zoals vorige maand pijnlijk en opgezwollen.
Hoi meiden, ik ben blij dat jullie mijn verhaal van "mannen" en het omgaan met ons vrouwen, begrijpen. Nu denk ik, waar heb ik me boos over gemaakt, maar op zo`n moment dat je niet lekker in je vel zit, kan je dat er echt niet bij hebben. Maar gister heb ik zijn schouder weer mogen gebruiken om eens flink uit te huilen. En asl je me nou vraagt waarom ik moest huilen? dan weet ik het ook niet. Het is gewoon zo`n onrustig gevoel wat me overkomt, en dan zit ik echt niet lekker in mijn vel. Wat betreft mijn beste vriendin. Lief dat jullie zeggen dat ik zo`n lieve vriendin ben Vandaag belde ik met haar en vroeg hoe ze het vond de 1e dag werken en of ze de kleine niet gemist had enz. Vraagt ze erna aan mij: Hoe was het dan voor jou? Zo lief, zij had er ook aan gedacht. Ik haar verteld dat ik me zo druk had gemaakt maar dat het achteraf niet nodig was. En dat ik perse wilde dat zij kon genieten van dat moment op het werk en ik me dus bewust een beetje heb weggecijferd. Nu blijkt dat zij ook met mij rekening heeft gehouden, en soms bewust een ander thema aanhaalde. Wat zijn wij 2 mutsen, we hebben het elkaar allebei niet verteld, en toch hielden we rekening met elkaar. Als dat geen vreindschap is...................................................? Flyke, ben blij dat alles weer goed was met jullie kleintje. Neeke, wat moet jij je nu in de 7e hemel voelen, of niet? Jette, vervelend dat julie meisje is gedraaid, maar je bent beslis in goede handen bij de VK. Jullie meisje is gewoon nu al eigenwijs Neia, geweldig dat je aan ons denkt op vakantie Fijn dat het redelijk goed gaat met jou, maar hoe gaat het met je vader? Geniet hij er ook van? Amber, wat goed van Lize. Hoe is het vannacht gegaan? Ik weet dat de kleine van mijn vriendin ook van de een op de andere dag doorsliep. Miriam, voel je niet verplicht om te reageren, we zijn allang blij als we wat van jou horen, doe maar rustig aan. Amazonnetje, ik ga dat topic zeker lezen, misschien steek ik er wel wat van op. Minka, 7 december al, spannend. Ik las het en dacht: oja dat was eigenlijk mijn uitgetelde datum van de 1e zwangerschap. Maar ik hoop dat het van jou 1 van de mooiste dagen uit je leven wordt omdat je voor het eerst kennis maakt met jullie kindje. Maria, ik heb aan je gedacht, ik hoop op goed nieuws....... ME2, ben je al thuis? hopelijk is de reis goed gegaan. Eindelijk verlof. JUde, knap dat je je grenzen aangeeft en idd dan weten mensen weer even dat je nog steeds verdret hebt en dat dat niet zomaar weg is. Marla, franka alles goed? Niemand vergeten? Ik ging vanmiddag naar het ZH maastricht om de buurvrouw te bezoeken, en onderweg bedacht ik me: hoe vaak zal ik deze weg nog rijden voor ik gezond en wel een kindje heb? Maar ik heb de gedachte maar weer snel verdrongen........................ Ow, en dames, ik zit nu officieel op de wachtbank. Mijn (.)(.) geven het teken dat ik mijn ei heb gehad. Wanneer weet ik nioet precies, maar vanaf vandaag tel ik maar 14 dagen erbij, en dan heb ik 29 november mijn NOD. ( waarschijnlijk eerder) Liefs Hope
Zo meiden, het ziekenhuis bezoek zit er weer op voor vandaag. We hebben te horen gekregen dat ik niet zwanger ben, maar ja, dat wist ik eigenlijk zelf ook wel Het hcg is gezakt van 18 naar 10 in een week tijd, het hormoon gaat dus héél langzaam mijn lichaam uit. Waarschijnlijk is er tijdens de curettage toch een klein stukje weefsel blijven zitten waardoor mijn lichaam het hormoon blijft herkennen. Zolang het hormoon nog in mijn lichaam zit word ik ook niet ongesteld. Donderdag weer bloed prikken en vrijdag een belafspraak, we gaan net zolang bloed prikken totdat het helemaal weg is. Ondanks dat ik wist dat ik niet zwanger ben voel ik me zwaar depri nu, ik baal ervan dat mijn lichaam zolang nodig heeft om te herstellen en ik baal ervan dat ik het niet af kan sluiten, voor mijn gevoel kan dat pas als ik ongesteld ben geworden. En helaas heb ik vandaag met mijn man het gevoel gehad dat hij me niet begrijpt, hij zgt dat het k*t is en dat we verder niets kunnen doen dan afwachten. Volgens hem ben ik alleen maar bezig met "ik wil, ik wil, ik wil, zwanger worden". Ik heb al gezegd dat hij het niet begrijpt. Tuurlijk ben ik daar heel erg mee bezig, de godganse dag, maar meer omdat het niet kan. als ik weer ongesteld geworden ben dan kan ik het meer loslaten denk en hoop ik, maar nu kan ik gewoon niets anders doen dan wachten, wachten totdat dat stomme hormoon eindelijk uit mijn lichaam is, het heeft er niks meer te zoeken en zorgt er alleen maar voor dat ik niet verder kan en me rot voel... Waarschijnlijk nog 1 of 2 weken geduld dan móet het volgens mij wel weg zijn. De arts was heel vriendelijk en zei nog dat het echt goed gaat komen, daar hopen we dan maar op, nietwaar?