tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden,

wat is er weer veel geschreven,
    ik probeer terug op iedereen te reageren
    heb vandaag een dagje verlof, ben net wakker ;)

jette, ik begrijp je gevoel wel hoor, als jetteman zo geniepig geintjes uithaalt waarvan je jaloers kan worden, en dit gisteren nog eens deed met de blonde dames en kraamzorg, hehe, denk ook dat ik er na 1 keer redelijk tegen zou kunnen maar na de tweede keer enz er niet meer tegen zou kunnen, en vooral nu met die hormonen nog extra!
    Mijn hubbie weet dan ook al dat hij mij met dergelijke dingen de kasten op kan jagen ;)

amazonnetje, ik heb es gepiept op je website, ik vind wel dat je ziet dat je amber haar zus bent hoor! en wat een leuke mooie meid is eva, wel mooie foto's hoor, bv die in dat zonnebloemveld frankrijk, was dat nu amber haar man die fotografie had als hobby of de jouwe ook misschien?

amber, wij schrikken helemaal niet, in tegendeel het is goed dat je zelf, aan de rem getrokken hebt, in belang van jullie allemaal, het bevordert alleen maar jullie gezinsgeluk!

zico, je zal je lichaam wel aanvoelen denk ik, jammer dat je denkt terug ongi te worden (hoewel bij mij klopte mijn gevoel niet), ik hoop heel erg met je mee dat je hulp mag krijgen en niet overmorgen bij wijze van spreken maar morgen of liefst vandaag

bwoark minka, verstrooide zwangere meid ;) chocolademelk ipv melk, dont worry meid, ik heb ook al dergelijke stoten uitgehaald zelfs was ik niet zwanger, in de snelheid van het eten maken, ipv peper, kaneel in mijn vers gemaakte spaghetti saus gedaan.... bwoark

Minka ik herken je angst zo goed, maar ik kan je 'gerust' stellen, ik had ook allerlei soms korte steekjes, soms als ik door knieën hurkte, precies nog meer of ander gevoel, maar zie nu tot nu toe is alles goed, ik heb op een bepaald moment echt pijnlijke horizontale steken gehad in mijn buik, ik dacht echt het ergste, maar nee hoor, alles leek nog goed te zijn, denk vooral dat ik vaak iets voel door mijn darmen die niet zo goed functioneren :( en dat schuurpapier verhaal herken ik ook, zelfs nu nog, denk ik soms iets te voelen lopen en kijk ik vol schrik in mijn slipje, gelukkig nadert je eerste echo stilletjes aan, hou moed meid ik heb er een goed gevoel bij!

miriam, laat ze maar moelijk doen, goed dat je aan jezelf en kleintje dacht, als je je duizelig en niet goed voelt, is het belachelijk om in auto naar je werk te gaan, zeg hen maar dat flyke dat gezegd heeft ;)

hope, ik vind je gedicht ook heel mooi, ontroerend, maar vooral puur en zuiver, de naakte, harde waarheid maar ik hoop dat je snel dit gedicht zal mogen herlezen en je op die vraag kan antwoorden

neeke, blij van je te horen/lezen, het geluk straalt van je af, wel grappig he, je drie mannetjes samen onder elkaar, ben benieuwd of het bij die éénmalige vergissing gebleven is dat hij een voeding over sloeg?

neia, wow dus je zit nog even in het lekkere warme Tenerife, wij hier allemaal jaloers ..... ik kon me je verhaal van je gekrijs dat neia-man moest gaan eten zo voor me zien hehe, ja die hormonen toch he!

minka, nog es terugkeren op je gezondheidsonderzoek, ik had dit ook terug dit jaar, net zoals vorig jaar, toen ik pril zwanger was, gezien zij beroepsgeheim heeft de arts, heb ik het haar wel verteld want anders zagen ze het waarschijnlijk aan mijn urinestaal en gezegd dat niemand op het werk het wist, bij ons is het verplicht, vandaar.

jude, gelukkig neemt je cyclus terug zijn vorige gewoonte aan, want de vorige was inderdaad een uitschuiver aan je cyclussen te zien, hoop dat je de 30/11 meer weet!

marla, blij je terug te horen/lezen, help zeg als ik zo lees hoe druk je het hebt kom ik al nerveus, petje af hoor meid en dan nog aan 28weken zwangerschap bijna! ik ben echt een huismusje als ik kon bleef ik hele dagen thuis en in huis, lekker cocoonen, tot grote ergernis soms van hubbie ;)
    Marla, ik las dat ook, als je de laatste maanden een bepaald verhaaltje voorleest of zingt, na de bevalling je kindje dit meteen herkent en er rustig van wordt.

Me2, je vluchtkoffer al gemaakt, hehe vond het een grappig woord maar wel praktisch ;)

franka, waar blijf je? gaat het wat meid?

hoop dat ik niemand vergeten ben....

update van mezelf,
    ik kreeg begin deze week telefoon van de secretaresse van de gyn, de afspraak vrijdagavond kan niet doorgaan, en is een dag vervroegd!
    Ik mag dus morgenavond langsgaan om 19.10u, dan doen ze nekplooimeting, ik heb er algemeen een goed gevoel in, maar omdat het bezoek gyn terug zo dichtbij komt, voel ik mij al nerveuzer en angstiger worden, stel dat het hartje niet meer klopt, de nekplooi niet goed is.... brrr buiten vermoeidheid, soms 'savonds een vol gevoel, en aan zijkant van de borsten harde klieren, geen symptomen maar als ik dan weer lees dat vanaf de 3e maand de meeste symptomen afnemen kom ik weer geruster

liefs
    flyke

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    22-11 Flyke 3e echo, 13w4dagen
    12-12 Me2 uitgerekende bevallingsdatum
    25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum
    14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum
    03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum
    21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum
    27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Verslaafd meiden, ik? Haha, nee echt niet hoor. ;)
    Ik vind het alleen heel erg fijn om jullie berichten te volgen, zodat ik niks hoef te missen. En het is heerlijk om even 10 minuten te ontspannen achter de computer, terwijl Neia-man aan het bakken is, mama aan het shoppen, en papa een dutje aan het doen is.
    Het gaat hier dus nog steeds goed. Nog een paar dagen genieten, want zaterdag zijn we weer thuis!

Hope, even wat traantjes vanaf Tenerife. :cry:
    Wat een prachtig gedicht zeg. Het is echt ontzettend mooi, je hebt echt talent. En je kunt gewoon merken dat het uit je binnenste van je hart komt. Sterkte meid!

Amber, ik ben echt trots op je dat je op tijd aan de bel hebt getrokken.
    Ik kan me voorstellen dat je het echt even gehad hebt, nu dat je bijna niet kan slapen. En dan lijkt alles erger dan dat het is.
    Fijn dat de ha je gelijk heeft geholpen. En heerlijk dat Amber-man vannacht het even heeft overgenomen.
    Je hebt er echt goed aan gedaan meid!
    En als je je ergens zorgen om maakt, schrijf het dan (hier) van je af. Misschien helpt dat!
    Ik denk aan je.

Minka, die onzekerheid, is bijna het ergste wat er is de eerste paar weken.
    Het is verschrikkelijk, en ik kan het niet minder maken dan dat het is helaas. Maar ik kan je, net zoals de andere meiden, bevestiging geven dat alles wat je voelt goed is hoor. Het hoort er echt bij. En dat ongiegevoel heb ik wel tot de 10e week ofzo gehad.
    Ik ben echt blij voor je als het 7 december is, dan heb je zelf tenminste ook die bevestiging.

Me2, hoe is het met je? Aan het genieten van je zwangerschapsverlof, of ben je stiekum toch teveel aan het doen, door je 1000 klusjes?

Jette, gelukkig ben ik niet de enige emotionele gek hier. ;) haha
    Ja, die mannen hebben wat te voorduren met ons, maar wij ook met hun, met hun stomme uitspraken en plagerijen. :x
    Maar wel opletten wat je de volgende keer doet he, en laat de gevaarlijke dingen maar aan Jette-man over!

Neeke, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met je 3 mannen. Je geluk straalt echt van het scherm af.
    Heekt Neeke-man vakantie of moet hij gewoon overdag werken?

Miriam, hoe gaat het nu met de duizeligheid? Al wat beter?
    Gewoon thuis blijven meid. En niks riskeren hoor. Dit is nu het belangrijkste. Dus zorg goed jezelf!

zico, ik duim gewoon voor je door hoor. Want ik blijf ook voor jou hoop houden. Hopelijk is het toch raak. We moeten helaas afwachten.
    Het ' jaloerse ' gevoel is echt normaal hoor. Jullie willen gewoon zo graag, het is logisch!

Flyke, pff spannend weer voor jou morgen. Ik zal aan je denken!
    Iedere afspraak is gewoon weer heel erg spannend, maar morgen zie je je kleintje weer en ben je weer helemaal blij. Succes!

X Neia

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    14-12 20 weken echo ziekenhuis miriam
    20-12 afspraak vk miriam

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hoi hoi allemaal!

Neeke, wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met Guusje! Geweldig zeg en dat ie al 1 voeding heeft overgeslagen, kan me voorstellen dat mama daar blij mee was hihi, maar is het nog een keer gebeud of bij die ene keer gebleven?

Neia, geniet nog maar lekker van het zonnetje, want zaterdag zit je alweer thuis! Gaat hard altijd he, zo'n vakantie! Wel heel fijn dat je zelfs daar nog zo aan ons denkt!

Hope, het gedichtje is idd schitterend, het verwoord precies de gevoelens van ons. Heel herkenbaar, maar ik weet zeker dat ook jij het gevoel van mama-zijn zal krijgen!

Jette, jette toch, door het ledikantje gevallen! Pas je wel op, want je kan je naar verwonden dan hoor!
    Kan me je reactie tegenover je man héél goed voorstellen, je zit er gewoon niet op te wachten op dit soort momenten. Het jaloersige en boze zal wel aan de hormonen te wijten zijn, hihi, geef de hormonen maar gewoon de schuld, dat is het makkelijkste! ;)

Amber, heel goed van je dat je naar de huisarts ben geweest, als je idd maar door was blijven lopen, dan word je alleen maar vermoeider en vermoeider, dus dan word het van kwaad tot erger! Dus je hebt echt een goede stap gezet en het is niks om je voor te schamen hoor, integendeel, ik heb er juist respect voor!

FLyke, morgenavond de nekplooimeting! Wat spannend meid! Maar ik weet zeker dat alles goed is, tuurlijk ben je onzeker, dat is een hele logische, normale reactie, maar morgen heb je gewoon een fantastische echo! Zet je 'm in je album?

Minka, hahahaha, chocomelk in de sate-saus?! :confused: Was ie nog wel lekker of heb je hem gewoon weggegooid? hihi, zoiets zou ik nou ook doen, ik ben al geen kookprinses, dus dit soort dingen, of idd, de kruiden door elkaar halen, dat is iets wat ik ahum...regelmatig doe! ;)

Zico, balen dat je het gevoel hebt dat je ongi eraan komt! Misschien valt het wel mee, want je hoort heel veel dat vrouwen gewoon een ongi-gevoel hebben terwijl ze zwanger zijn! Dus wie weet meid, it ain't over untill it's over! JE hebt nog 2 dagen! Spannend!

Miriam, goed hoor dat je je werk gebeld hebt, alleen balen dat ze zo reageren..grr, kan er zo kwaad om worden, ze denken alleen maar aan zichzelf, maar als jij duizelig in de auto stapt en er gebeurd wat, dat kan toch niet?! Nee hoor meissie, je moet echt aan jezelf denken! Hoe hebben ze gereageerd op je telefoontje?

Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad! En als ik iemand vergeten ben: SORRY! ik denk wel aan jullie allemaal!

NOg even een update over mezelf, het gaat emotioneel gezien iets beter, zit al 2 dagen niet meer in de welbekende dip, probeer er niet zoveel meer aan te denken, alhoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is, want bij elk toiletbezoek zit ik toch te kijken of er al rood in aantocht is! :rolleyes: Maar dat blijft nog steeds uit tot nu toe.

Morgen weer bloed prikken en vrijdag een belafspraak met het ziekenhuis, ben benieuwd.

Gisteren hebben we met zijn tweetjes heerlijk bank-gehangen, was heel fijn om weer eens een avondje samen heerlijk niks te doen! En morgen gaan we met zijn tweetjes naar de engelse versie van Fame! Heb er zin in!

Ik ga nu maar eens wat in huis doen, moet om 4 uur weer beginnen met werken, dus heb nog eventjes!

Fijne dag allemaal!

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    07-12 Minka 1e echo (8w 3d)
    14-12 20 weken echo ziekenhuis miriam
    20-12 afspraak vk miriam
    16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum

Hihihi Flyke, had ik hem aangepast laatste op je verzoek, heb je me weggelaten! Ik sta er weer op hoor! ;)
    Lekker een dagje vrij! Geniet ervan en even lekker bijtanken. Morgen je nekplooimeting, spannend meid! Maar alles is vast goed, je kleintje ligt vast naar je te zwaaien.

Meiden dank jullie voor de berichtjes. Natuurlijk weet ik dat het er allemaal bij hoort, maar soms zit het je even erg hoog. Ik ben gisteren ook eerder naar huis gegaan en heb heerlijk 1 1/2 uur geslapen, het deed me erg goed.

Mariaatje, je klinkt ook weer wat vrolijker! Het zullen heus nog wel ups en downs zijn de komende tijd, maar lekker genieten met je mannetje neemt niemand je af. Succes met bloedprikken en heel veel plezier morgenavond.

Miriam, gaat het weer wat beter?

Neia, spaanse dame! Toch wel lekker om ons dan toch te spreken als iedereen zelf bezig is. En inderdaad, zo blijf je tenminste op de hoogte. Geniet van de laatste dagen en ik hoop dat je een fijne terugvlucht hebt.

Amber, goed gedaan hoor door aan de bel te trekken, je moet jezelf niet wegcijferen in alle drukte. Neem rustig je tijd ervoor en fijn dat Amber-papa wat van je taken overneemt.

Jette, aaarrrgghhhh ik zou ook goed pissed worden over zulke opmerkingen hoor! Maar je weet het, hij plaagt je inderdaad alleen maar, lekker stangen, is alleen maar goed ;)

Alle andere meiden, alles naar wens?

Allemaal dikke kus
    Minka

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hehe Neia, komt wel goed uit dan he voor je dat je daar op internet kan, ik was even niet goed mee, je mannetje bakken? je bedoelt zonnen ;)

miriam, ik zie dat je 20weken echo al vast ligt, goed zo! terug een hele stap vooruit

:oops: schaam schaam, mariaatje sorry, jou was ik dus vergeten!
    ja ik wil wel mijn echo plaatsen hoor, alleen moet hubbie helpen met inscannen enz want alleen red ik het niet ;)
    raar he, jij zit broektegluren in de hoop bloed te vinden, ik hoop heel erg voor je dat je snel ongi mag worden of vrijdag eindelijk eens duidelijkheid krijgt, maar vooral je cyclus terug in orde komt en je er terug voor kan gaan!

:oops: :oops: terug schaam schaam, sorry hoor MInka, ik had gewoon gezocht naar die update en blijkbaar de verkeerde lijst gequoted!
    hihi nu had je wel de eer om twee keer je eerste echo te mogen vermelden ;)

liefs
    groetjes
    flyke

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ach ja minka, ik weet hoe hij is, hij zit me gewoon te stangen, ik weet hoe hij in werkelijkheid over me denkt, hij houdt zielsveel van me, en ik ook van hem natuurlijk!
    Maar hij heeft nu met een hele andere jette te maken en dat is voor hem ook even wennen!

Hij is dolgelukkig en kan niet wachten op de geboorte van onze kleine meid!
    maar vindt het schijnbaar leuk om me te plagen, nou hij plaagt maar een eind weg ;) ;) ;) !

liefs jette

9. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    haha daar schijnen mannen errrrug goed in te zijn, in dat stangen! die van mij kan er ook aardig wat van! Al moet ik zeggen dat ie nu erg geduldig met me is en hij heeft toch wat met me te verduren gehad, dan was ik zo depri dat ik als een zombie op de bank zat en er geen lach of leuk gesprek uit kon krijgen. Maar idd, voel me nu beter en idd weer een beetje vrolijk! Goed teken toch?

FLyke, haha geeft niks joh, ik vergeet soms ook wel eens iemand, dat maakt helemaal niks uit! Ik vind je toch nog lief hoor! ;)

10. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    oh ja, flyke, wat ik toen deed met mijn echo, ik maakte met mijn fotocamera een foto ervan en die zette ik op de pc, toen kon ik hem zo in mijn album zetten! Heel makkelijk!

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Jette, waarom plaag je hem niet gewoon terug!
    Als hij wel dicht in de buurt is, maar toch buiten het huis stuur je hem een sms dat je weeen hebt! Kijken of hij snel kan rennen!
    Vervolgens zeg je: dit moeten we ook oefenen hoor ;)

:)

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    hahahaha minka, die vind ik wel leuk! zou jette en jetteman die ook leuk vinden? :p

13. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hehe minka
    jij zou jetteman echt wel een lesje leren he ;)

mariaatje, hihi oef, maar toch vervelend dat ik je vergat
    o ja, een foto van je echo en dan die foto op pc zetten?
    is dat dan nog een beetje duidelijk?
    ik heb vorige keren de echo gescand (allez Hubbie eigenlijk) en dan online gezet en dan is het raar maar waar precies scherper dan op het origineel

mh, bedankt voor je tip, maar ik laat het zowiezo aan hubbie over, hij mag ook iets doen tijdens de zwangerschap hehe ;)

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dikke negatief getest

Op naar ronde 16 :cry:

15. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Ik zal eens even een begin maken met wat reacties op wat er allemaal buiten mijn kokonnetje gebeurt! :D

Minka, tsja ik geloof dat alle zwangeren het al gezegd hebben, en ook ik kan alleen bevestigen dat het erbij hoort! Goh is het alweer twee weken geleden dat je positief getest hebt? Wat gaat de tijd snel!

Jette, je mannetje vráágt er inderdaad om om teruggepakt te worden. De suggestie van Minka vind ik helemaal geweldig, doen! :) :)

Mariaatje, hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt. Dat afwachten is niks! En zo'n ongi geeft je dan ook een soort rust, met een nieuwe start. Meestal duim ik voor het uitblijven ervan voor de andere dames, maar bij jou doe ik het omgekeerde nu.

Zico, balen meis :(. Ik duim alvast voor de volgende ronde!

Amber, wat goed dat je op tijd aan de bel getrokken hebt! Slaap is echt heel belangrijk, als je lang te weinig slaapt kan die oververmoeidheid tot allerlei andere dingen leiden. Voel je je inmiddels wat uitgeruster? Goed om jezelf blijven denken he!

Hope, prachtig gedichtje - ik heb zelf voor Thijs kort in een periode gezeten waar de gyno zei dat zwanger worden voor ons wel even kon duren. Dat maakte me heel verdrietig en toen had ik dezelfde vragen als jij nu. Ik heb erg geboft en ben toen snel zwanger geraakt, als het voor mij toen al moeilijk was kan ik me haast niet voorstellen hoe jij je voelt. Goed dat je zelf het ziekenhuis gebeld hebt, jullie weg naar een eigen kindje is ingeslagen en voor jullie is dat geluk ook weggelegd!

Franka, Jude, jullie geduld wordt ook op de proef gesteld maar ik weet zeker dat het nu niet meer lang zal duren. Ik duim voor jullie!

Neia, volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie! Niet teveel last van misselijkheid hoop ik? Genieten jouw ouders ook volop? Ze zullen ook wel uitkijken naar de komst van hun kleinkind, of niet?

Flyke, goh alweer in de 14e week! Inderdaad, je zit in de periode van afnemende symptomen, nog even en je voelt je superwoman! Veel succes voor vanavond, je zult vast een prachtig beebje te zien krijgen.

Marla, oeioeioei wat heb jij het druk meid! Laat je niet gek maken he. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op het werk ook best druk heb gehad tijdens mijn zwangerschap, maar ik werd goed beschermd door mijn hormonen: die zorgden ervoor dat ik me toch relaxt bleef voelen. Heeft me erg geholpen. Gek he, die hormonen van ons...

Miriam, wat naar dat je je zo slecht blijft voelen. Gelukkig gaat het met de zwangerschap wel goed! En al bijna 20 weken echo, ongelofelijk! Had je dat een half jaartje geleden, toen je rond de pijnlijke data van je mk's aanliep, kunnen denken?

Hier gaat het ontzettend goed, ik kan niet anders zeggen, en voel me er bijna schuldig over omdat ik weet dat dit een uitzondering is, en ook omdat ik weet dat Amber het niet makkelijk heeft... Guus was gisteren alweer bijna op zijn geboortegewicht (4180 g, was 4205), en heeft vannacht weer doorgeslapen :confused:. We genieten ervan zolang het duurt (ook Thijs sliep in het begin door, maar wou na een paar weken toch 's nachts gevoed worden), ik kan zo in elk geval goed herstellen en een buffer opbouwen voor de tijden dat het slapen wat minder goed zal gaan. Het is een heerlijk tevreden mannetje tot nu toe. En Thijs is een schatje, hij is heel lief voor zijn kleine broertje.

Tot gauw weer dames! Knuf

Neeke

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    oei oei oei minka, wat een ondeugend voorstel om jetteman zo te plagen, eigenlijk heb je gelijk maar ik vindt het ook wel een beetje een risico, als het dan straks echt zo ver is komt ie ook niet, en dan is hij straks te laat voor de bevalling, hi hi hi stel je voor!

Ik had gisteren een beetje een raar gevoel, of eigenlijk geen gevoel, ik voelde veel minder bewegingen als anders, normaal kon ik mijn buik zien bewegen als onze puk in beweging was maar gisteren niet!
    Ik voelde wel beweging diep weg maar niet zo oppervlakkig als normaal.
    Ik werd daar wat onrustig van, je wilt toch beweging voelen he!

nu ik achter mijn bureau zit voel ik wel weer beweging maar ook wat dieper weg, zou ze zich dan toch wat aan het draaien zijn, iemand ervaring hiermee?

liefs
    jette

17. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Jette, bij mij verschilde het ook per dag heel sterk. Als de kleine met z'n rug tegen mijn buikwand lag, schopte hij "naar binnen" en dat voelde ik nauwelijks. Lag hij zijdelings of met z'n voetjes in m'n buik te porren, dan voelde ik weer heel veel. Natuurlijk wel in de gaten houden maar waarschijnlijk is ze inderdaad anders gaan liggen. Lag jouw meissie nog met de kont in het bekken? Zo ja, geen worries - lag Guus met 29 weken ook, hij is pas rond de 33 weken gedraaid en toen goed blijven liggen.

Me2, was ik jou toch helemaal vergeten daarnet! Al een beetje bijgekomen van je laatste drukke werkdagen? Is je bloeddruk alweer wat gezakt? Ga lekker van je verlof genieten en inderdaad, je bent hoogzwanger, doe het rustig aan!

Ik zal 'ns kijken of ik een fotootje in m'n album kan zetten...

Liefs Neeke

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze zijn er, kan er klokje op juist zetten, op naar de mmm :cry:

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    okay bedankt neeke, ik denk ook dat ze toch wat anders is gaan liggen, ben aldoor bang voor die horrorverhalen van de navelstreng om het nekje...... brrrr moet er niet aan denken!
    Heb haar vanmorgen al weer veel meer gevoeld dan gisteren, gelukkig maar!

Geweldig dat het zo goed met guus gaat, geniet er van maar dat zul je zeer zeker doen!

Me2 geniet je al van je zwangerschapsverlof?
    Ik hoef nog maar 4 weken na deze week, pfff de weken vliegen om, heb het ook lekker druk hier, moet nog allerlei zaken afhandelen voordat ik weg ga, maar ik heb het onder controle, het gaat me lukken!

jette

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi dames het gaat hier nog niet echt goed.
    ben nog steeds duizelig en het eten staat me weer helemaal tegen hou weer bijna niks binnen begin er nu echt genoeg van te krijgen vanmorgen nog met het werk gebeld en ze wensten me beterschap vind het zo raar het ene moment willen ze dat je komt dan ineens is het goed dat je weer thuis zit.

ik droomde ooit van een zwangerschap waar je doorheen fietste nou nu weet ik wel beter. hoop toch echt dat de tweede helft meer geluk brengt dit breekt je op.

wordt er een beetje erg moedeloos van. mijn mannetje is vandaag jarig en heb net wat slingers opgehangen maar nu moet ik voor vanmiddag nog wat hapjes maken ik kan wel kosten aan het idee dat ik dat nog moet doen maar ja heb niet veel dus hoop zo klaar te zijn.

dames tot morgen

liefs miriam

Deel Deze Pagina