tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he miriam, zo'n zwangerschap als u dat heb ik al 2 keer meegemaakt.
    Maar hield me zelf altijd voor het is voor een goed doel en maar 9 maanden he.

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hoi Meiden,

Sorry, ik reageer even niet op iedereen.
    Alleen even een update.
    Ik voel me al 2 dagen weer goed in mijn vel.
    Het is niet veel, maar daar kan ik weer op teren als het weer wat daagjes minder gaan.
    Ik leer langzaam te accepeteren, dat ik nu eenmaal niet iedere dag vrolijk en blij kan zijn.
    Ik geniet wel van de dagen dat ik het wel ben.

Mijn zussen hebben bericht gehad van klinische genetica, over hun uitslag van het chromosomenonderzoek.
    Maar ze geven het niet per telefoon of per post, dus moeten ze tot 20 december wachten op de uitslag.
    En ik dus ook :cry:
    Had zo gehoopt dat ik al meer hoorde.

Verder maak ik me erge zorgen over mijn zus.
    Ze hebben mbv een echo, klieren gezien die niet daar horen te zitten en zeker niet in die grootte.
    Ze moet nu 5 dagen op de bloeduitslag wachten wat het is.
    Ze hadden het zelfs al over hodgkin, en dat klinkt niet goed.
    Willen julie aub meeduimen en kaarsjes aansteken dat het onschuldig blijkt te zijn.
    Ze heeft al zoveel voor haar kiezen gehad, het moet nu eens afgelopen zijn met deze ellende.

Ondanks dat ik me goed voel, heb ik even niet de fut om op iedereen te reageren.
    Maar morgen is weer een dag...................... ;)

Knuffel voor al deze lieve meiden, liefs Hope

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Hope, maar kaarsje brand voor jullie en je zus!

Teer maar lekker op die daagjes dat je je wel goed voelt........

Ik voel me ook nog prima. Vluchtkoffer staat klaar en alles is helemaal af voor Puk.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Lieve hope ik duim voor jullie
    Hodgkin, jeetje. Je hebt ze in 2 soorten in he.

Kop op meid onze kaarsen bij boedha en moeder maria branden voor jullie.
    Als er iets is mail me maar.

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey

ik probeer morgenmiddag individueel te reageren,ik ga zo meteen naar bed.Echo was goed,mee met termijn,flink gegroeid vond gyn, 7.3 cm,nekplooimeting goed,beelden echo opgenomen op videocasette,alleen probke dat we geen speler hebben,enkel dvd...maar gelukkig schoon/ouders wel. binnen 2 weken bloedafname,tripletest,en binnen 5 weken terug,ik
    vroeg 20wkn echo dan?,nog niet zei ze,ik wacht liever tot 22 weken,zie je nog veel meer en preciezer.nu alles goed is,ga ik het toch geloven en hoewel al mijn broeken de laatste week knellen durfde ik nog niet achter zw.broek, precies angst dat dit ongeluk zou creeren voor die echo,maar morgen ga ik dus op zoek naar een zw.broek,hehe dat rijmt....

veel liefs
    en hope,franka,jude,zico,hoop dat ik niemand vergeet,kan
    me voorstellen dat dergejke post van mij jullie verdrietig maakt,sorry,maar ik wens jullie oprecht toe dit snel zelf te mogen meemaken,ik bjf hard duimen opdat iedereen hier zwanger mag geraken!
    liefs
    flyke

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hallo meiden, hier een laatste berichtje vanaf Tenerife.
    We gaan vanavond vertrekken en morgenvroeg zijn we thuis.

Miriam, ik vind het echt heel erg voor je dat je nog steeds zo beroerd bent en weinig binnen kan houden. Ik weet hoe je je voelt meid.
    Wanneer mag je weer terugkomen bij de gyn? Ik las in een tijdschrift dat de meeste misselijke vrouwen vanaf de weken minder misselijk zijn. Ik hoop dat echt voor je meid.

Flyke, GEFELICITEERD! met de goede echo en nekplooimeting. Geniet ervan, want dit is het bewijs, En je bent nu over de 12 weken grens heen.
    En nu op naar de winkel om zwangerschapskleren te kopen!

Minka, dat is echt een goeie man om Jette-man mee terug te pakken. Maarja ik ben het wel met Jette eens, wat als hij dan bij de echte bevalling te laat komt. ;) :)

Me2, fijn dat alles klaar staat voor puk. Geniet van de komende rustige dagen.

Neeke, wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat met Guus. En je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor, wees er maar trots op!

Hope, ik duim voor je zus dat het niks ernstigs is. En denk aan je!

Zico, wat ongelofelijk klote dat je weer ongie bent geworden!
    Op naar de volgende ronde.

Jude en Franka hoe is het op de wachtbank?

Mariaatje, balen dat er nog steeds niks is. succes vandaag met de belafspraak.

Veel liefs vanuit tenerife!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Goe de reis terug Neia!

Flyke: jippie! Weer een horde genomen! Nu op naar de 20 weken echo!

8. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe Flyke, goed nieuws! Nu hop hop door naar de winkel en koop maar alles leeg! Gefeliciteerd meid!

Hope, ik heb gisteren een kaarsje aangestoken, ik hoop en duim met jullie mee op goed nieuws

Jette, was maar een grapje hoor van de sms! Ik weet niet of ik het zulf wel zou durven doen ;)

Me2, hoe is het weer eigenlijk in Zwitserland? ligt er al veel sneeuw of niet in de regio waar jij woont?

Neia, goede terugreis. Hoop dat je goed uitgerust en stralend terugkomt!

Neeke, klinkt als een droom-baby hihihi, wel leuk dat hij zo leuk op Thijs reageerd.

Zico, balen meid!

Was even kort, maat moet nog vanalles doen op het werk.
    Ik zal blij zijn als het weekend is want wil even lekker bijtanken!
    Voor de rest geen veranderingen bij mij, behalve dat ik de teller elke dag 1 meer aan zie geven. Ik hoop dat de komende 2 weken snel voorbij gaan, maar ze zullen wel een eeuwigheid duren.

Alvast prettig weekend voor allemaal

Liefs Minka

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hier nog steeds geen verandering helaas nog steeds bijna niks binnen kunnen houden.
    gister waren onze vrienden heel lief voor me en hebben we wat baby spulletjes gekregen rompertje baby dag boek sokjes en sabertjes. dus ik heb weer positieve energie weet niet voor hoe lang maar kan er effe weer tegen aan.
    toch heb ik nu ook vaak zoiets van wou dat ik de kleine kon voelen dan weet ik tenminste dat het leeft. soms ben ik toch weer bang dat het niet leeft gek is dat he.

maar ik mag niet klagen sorry dames, ik mag blij zijn dat ik zwanger ben hoop echt dat voor de nog niet zwangeren het ook snel mag gaan komen het is jullie echt gegund.

neia meid hoop dat je lekker hebt genoten en kom maar weer terug naar het koude kikkerlandje hihi

flyke o wat goed zeg en nu schop til you drop lady hihihi geniet ervan dat je een zwangerschapsbroek koopt

me2 hoe is het bij jou ben je al heerlijk aan het relaxen?

hope ik heb ook een kaarsje laten branden hoor doe het elke avond voor de nog niet zwangeren in de hoop dat er verandering komt dus elke avond hier wordt er aan jullie allen gedacht.
    hope ik hoop echt dat het allemaal meevalt en dat de tijd snel voorbij mag gaan. ik geef je een hele dikke knuffel

minka goh al 6 weken en 3 dagen mooi he ik heb er echt een goed gevoel over bij jullie dus

franka was benieuwd hoe het met jou gaat niet om iemand te kort te doen maar ik gun jou toch echt wel voo 2008 een positieve zwangerschapstest jij bent nu echt aan de beurt hoor ga in ieder geval enom voor je duimen.

jude even een hele andere vraag aan jou hoe gaat het met de autorijlessen was er wel benieuwd naar liefs mij

jette en mala hoe gaat het met jullie?

neeke wat klinkt het toch heerlijk in mijn oren zoals je het beschrijft hoop dat wij dat ook allemaal mogen gaan ervaren net als jij en amber.
    fijn dat hij zo makkelijk is heb je al foto's online?

amber hoe gaat het nu met jou kun je het nog een beetje aan hoop het wel dikke knuffel voor jou.

zico meid wat balen he

mariaatje hoop dat er snel wat moois gaat komen voor jullie

hoop dat ik niemand ben vergeten anders duizend maal sorry

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hier alles in orde, rond en gezond, mijn buik groeit en groeit en groeit, maar ja dat zal er bij horen he?

Ben al aan het hamsteren geslagen, raar he, ben extra boodschappen aan het inslaan, ook spullen voor de baby aan het hamsteren!
    Ik moet me zelf soms gewoon inhouden!

Miriam ik vindt het mega vervelend voor je dat je zo misselijk bent, ik vondt de misselijkheid wel een soort van bevestiging dat ik zwanger was!
    Ik hoop voor je dat je snel van je misselijkheid af bent!

Hope ik duim echt voor je dat je zus geen slecht nieuws krijgt, en geniet waar mogelijk van de dagen dat jij je goed voelt!

Ik ben vanmiddag vrij, we hebben vanavond een feestje, dus "moeke" moet van te voren even rusten! ;)

meiden alvast een fijn weekend!

jette

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    flyke, ben blij dat alles met je goed gaat. We zullen ooit ook wel eens zwanger worden zeker ;)

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo dames,

ff snel een update, heb het ziekenhuis aan de telefoon gehad en hcg is nu 7. Vorige week 10, dus echt snel zakken doet het helaas niet... :cry: :cry:

Volgende week donderdag dus maar weer opnieuw bloed prikken...pfff IK WIL ONGESTELD WORDEN! hihi, normaal gesproken willen we dit niet, maar ik wil weer opnieuw proberen zwanger te worden, waarom mag het bij mij nou nog niet?

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    KAn me het erg goed voorstellen MAriaatje dat die ongi nu een verlossing is....pfff jij hebt echt pech wat dat betreft dat het zo lang bij je duurt. Hopelijk komt er dan meteen een SUPER ei!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mariaatje kan me voorstellen dat je ongi wilt worden en dat je verder wil hoop dat dat allemaal niet zo lang gaat duren en dat je snel weer een wondertje mag krijgen.

neia ben je weer op nederlandse bodem, lekker warm is het hier niet echt he.

me2 het schiet nu echt al mooi op nog effe en dan heb jij je wondertje ook in je armen

nou ik ga maar eens aan het werk thuis vanavond en eind middag houden wij hier de verjaardag van mijn kerel dus nog genoeg te doen

liefs miriam

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Vandaag heb ik wat leuks...ahum... :( een BABYSHOWER!

Pfff, word wel ff met mijn neus op de feiten gedrukt straks!

Verstand op nul en gaan met die banaan...

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Weer een berichtje vanuit het bitter koude nederland.
    Zo dat scheelt even 25 graden ofzo! :confused:
    Ik ben nu al verkouden en heb pijn aan mijn keel. Hopelijk ben ik weer snel aan dit weertje gewend. ;)

Me2, ben je lekker aan het genieten van je zwangerschapsverlof?
    Hoe doen jullie het trouwens als de kleine er is? Komt jullie familie dan allemaal gelijk naar Zwitserland?

Amber, hoe is het nu met je? Kun je al wat beter slapen? En Lize, slaapt ze al aardig door? Ik hoop het echt voor je!

Minka, ben je een beetje bijgetankt in het weekend? Ongelofelijk hoe moe je je kan voelen he? Dat betekent dat je zwanger bent meid. ;)
    Ja, en die dagen en weken kruipen de eerste tijd echt voorbij, maar voordat je het weet is het al 7 december hoor!

Miriam, hoe was de verjaardag gister? Heb je het een beetje uit kunnen houden? dat zal wel heel zwaar zijn geweest als je je zo beroerd voelt.
    En ja die onzekerheid herken ik ook. Pff soms denk ik nog steeds dat het over is. Vanmorgen had ik opeens ook hele erge buikpijn, en dan denk ik weer :( . Helaas zal dit waarschijnlijk wel zo blijven.

He hamster Jette-mama, haha ik heb echt gelachen om je hamster verhaaltje. Alles is zeker in de aanbieding? ;) Ja, dan moet je het gewoon meenemen, toch? ;)
    Enne lekker blijven groeien hoor. :D

Oh Mariaatje wat klote voor je zeg dat je hcg nog steeds niet hard aan het dalen is. Wat kan daarvan de reden zijn? Zo kun je inderdaad niet verder. Hopelijk neemt het zh snel andere maatregelen, want dit is ook niet fijn voor je.
    Sterkte bij de babyshower. :cry:

X Neia

17. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben er nog hoor, maar het is zo ongelooflijk druk.
    De man met de witte baard en rode mantel is weer in het land en mijn kleutergroep staat op zijn kop!
    Daarnaast zijn we zelf ook volop in de weer met surprises e.d. dat we zelfs mijn ei haast gemist hebben.
    Ben niet erg trouw geweest met ovutesten, maar de keer dat ik hem deed was hij direct positief en de dag erna alweer negatief. We hebben nog net op de positieve dag 'geklust' en nu maar hopen dat het voldoende is geweest, duimen jullie voor ons?

Neia: waar haal je het vandaan om tijdens je vakantie nog te posten...inderdaad, hoezo verslaafd? Ik hoop dat je er van hebt kunnen genieten en dat je je steeds beter gaat voelen.

Mariaatje: heel veel sterkte vandaag!

Neeke: ik heb de vorige keer in de haast een foutje gemaakt. Ik schaam me diep :oops: Ik bedoelde gefeliciteerd met Guus, maar typte Thijs. Stom, stom, stom, kun je het me vergeven? Geniet er lekker van met z'n viertjes.

Voor alle anderen zie ik hele mooie banners en al over de 12 weken heen. Minka, voor jou komt die ook nog. Gek eigenlijk, voor mij lijkt het bij jullie ontzettend snel te gaan, terwijl die tijd voor jullie waarschijnlijk voorbij kroop. Ik hoop dat ik er snel achteraan mag kruipen.

Jude, Hope, Zico, Jannes en Mariaatje. Ik wacht met jullie mee!

Een fijne zondag allemaal.

Liefs Franka

18. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Goedemiddag dames!

Hier ook weer even een berichtje van mij.
    Hier gaat alles z'n gangetje, erg moe, heb ook 2 uurtjes geslapen vanmiddag net als vrijdagmiddag. s'avonds om 21.30 u echt wel naar bedje en dan elke dag standaard om 05.15 u wakker! Net voor mijn wekker doordeweeks, dus best wel vervelend. Heb nog steeds geen benul van mijn zwangerschap en geloof er dan ook pas in na de echo. Ik denk vaak, waarom zou het nu wel goed zijn! Ik weet dat ik zo niet mag en wil denken, maar diep van binnen doe ik het toch. Wel fijn om van jullie te lezen dat jullie er zo overtuigd van zijn dat het deze keer wel goed komt.
    Dit geeft me hoop in deze bange dagen. Maar even genoeg over mezelf.

Neia, welkom terug in dit kikkerlandje, koud he! hihihi, zal wel erg wennen zijn voor je. Maar deze dagen neemt niemand jullie meer af, ik hoop dan ook dat het voor altijd bij jullie mag blijven en dat jullie het super gehad hebben.

Franka, deze keer kan er alleen maar iets goeds uit je ei komen. Je bent deze keer dus niet echt super bezig geweest met je ei etc, dat kan wel een heel positief zijn.
    Meid ik duim voor je dat het raak is!
    Leuk he hoe al die kinderen zo genieten van de sinterklaasperiode, jij zit er middenin, ook leuk om die spanning te voelen denk ik!

Mariaatje, hoop dat het vanmiddag vol te houden was. Kan me iets leukere midagen voorstellen, maar knap van je dat je gewoon gaat. Wel balen dat je HCG nog niet helemaal weg is, ik hoop dat de heel snel Ongi gaat worden en dit hoofdstuk af kunt sluiten om naar een supermooi 2008 te gaan!

Miriam, nog van harte met je mannetje! Was het wel te doen met alle hapjes terwijl je toch nog steeds zo beroerd bent? De tijd schiet inderdaad al weer op bij jou. Waarom gaan jullie banners zo snel, die van mij lijkt zo stil te blijven staan!

Jude, hoe staat het bij jou? volgens mij zit de wachtbank al weer bijna vol! Oh, ik hoop zo dat jullie me op komen volgen allemaal!

Jette, speciaal voor jou dit plaatje (kon het even niet laten hihihi)

Hope, heb een kaarsje voor je zus aangestoken.
    Wanneer komt er uitslag van de testen?
    Hoe is het verder met jou?

Neeke, nog steeds zo lekker aan het genieten van je mannetjes? Hoop dat je niet teveel kraamvisite hebt zodat je ook lekker samen kunt zijn.

Amber, je hebt je ook al een tijdje niet laten zien, hoop dat je je rust hebt gevonden.

Rest van de dames ook alles ok? Hoop snel weer iets van jullie allemaal te horen

Nog een fijne zondag allemaal en een dikke kus van mij
    Minka

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    NEia welkom terug! Hier in Zwitserland is het ook redelijk koud (8-10 graden). Het ski seizoen is vorige week vervroegd geopend.....
    Zodra de keine er is zullen mijn ouders en schoonmoeder meteen komen en mijn zusjes en aanhang komen de hele week rond kerst. Gezellig dus!
    Ik heb zo ontzettend veel klusjes gedaan; echt alles in ons huis is uitgemest en opgeruimd. Ik ben nu dus "klaar" om het zo maar te zeggen. Geniet nu van kleine dingen zoals lang badderen en in bed een boek lezen :) Over 2,5 week uitgerekend, dus onze Puk kan en mag komen! Ik voel me overigens erg goed. Vind mijn zwangerschap nog heerlijk en niet zwaar! Ik ben gewoon reuze benieuwd wanneer ons mannetje zich aandient!

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja echt toepasselijk hoor die afbeelding, zo´n dikke ronde hamster, het lijkt wel een beetje op mij! hi hi hi
    ik wil gewoon van alles een beetje extra in huis hebben om straks niet constant boodschappen te hoeven doen!
    ach of het logisch is weet ik niet, maar wel handig die volle kasten!

Het lijkt me een zeer prettig idee om alles klaar te hebben me2 geniet er heerlijk van !

miriam ik hoop dat je nog een beetje van de verjaardag van je hubbie hebt kunnen genieten, nog gefeliciteerd!

neia, pas terug en ook al weer verkouden, ja dat komt van ons geweldige klimaat he? hoop dat je snel weer wat beter gaat voelt!

liefs jette

Deel Deze Pagina