tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    sjannie,

Onze kinderen zijn ondertussen 12 en dochter wordt in jan 11.
    we hebben zelf wel voor een groot leeftijdverschil gekozen maar niet zo'n grote als het nog veel langer blijft duren he.
    maar we houden de moed erin.

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat een ellende chan ik had je zo gegunt dat het nu wel goed zou gaan potjandorie dan gaat het weer mis, o meis krijg er tranen van in mijn ogen

liefs miriam

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Meiden,

daar ben ik dan weer even.
    Ook ik ben ontroert van jullie lieve woorden.
    Wat ME2 schrijft is heel fijn om te weten, dat we gewoon hier ons ei kwijt kunnen. En dat we over al onze gevoelens mogen schrijven hier.
    Maar net als de zwangere zich soms bezwaard voelen tegen over de niet zwangeren om over hun gelukkige gevoel te schrijven voel ik me bezwaard om jullie te belasten met mijn vaak negetieve stemmingen.

Ik schreef al dat mijn ongi in 1x goed was doorgezet en ik ben er nu ook weer bijna vanaf :confused: , die menstruaties wisselen zo erg per keer.
    Ik ben nu weer wat rustiger dan van de week.
    En ik denk niet dat het komt doordat ik hier niet schreef, maar ik heb heel sterk het idee, dat rondom die ongi, mijn hormonen zoveel met me doen, dat ik helemaal niet meer helder kan denken. ;)
    Terwijl mijn lichaam toch wel nog duidelijke klachten aangeeft.
    Ben bij de HA geweest, heb soms enorm last van hartbonzen, het gevoel dat mijn keel wordt dichtgeknepen, wankel op de benen en een heel onrustig gevoel van binnen. ( is niet te omschrijven)
    HA heeft me onderzocht, gelukkig waren hart en longen oke.
    Ze wil wel de schildklier laten onderzoeken, want deze kan ook een onrustig gevoel geven.
    Heb maar meteen bloedgeprikt, over 1 week krijg ik de uitslag.
    Van de andere kant denk ik dat die klachten grotendeels te wijten zijn aan spanningen.

Heb deze week wel veel mijn best gedaan om mijn gedachten te verzetten, `s avonds spannende films kijken, boek lezen voor het slapen gaan, en gister advent stuk gemaakt. Ik merk dan toch dat ik op zo`n moment er even niet aan denk.

Vandaag het ZH gebeld, onder het mom van: ik wil even mijn nieuwe telefoonnummer doorgeven :) :) :)
    Tja, en als ik ze toch aan de lijn heb, kan ik net zo goed meteen vragen of ze al wat weten.
    Maar helaas, nog niks :cry:

Even over mijn zus, ze moet vanmiddag weer naar de HA. Zo als ze zagen, zou het niet om kanker gaan, maar er is wel degelijk iets aan de hand, dus gaan ze verder onderzoeken.

Zo, een heel verhaal, van een iets beter voelende Hope.

Wederom een sorry, dat ik niet op julie reageer, maar ik lees alles en leef zeker mee.
    En toppers zijn jullie zeker.

Liefs Hope

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ha lieve meiden, ik kom ff snel inbreken, straks reageer ik op iederee, wilde alleen laten weten dat de uitslag van het bloedonderzoek weer binnen is, het hcg is in 1 week maar 1 puntje gezakt... :cry: :cry: van 7 naar 6. Volgende week dus wéér bloed prikken..Grrr het lijkt gewoon niet te mogen hier.....

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Minka: jouw banner loopt ook al snel op! Slaap, kou, klinkt allemaal goed....:)
    Sjannie: het gat...ja, dat herstellen na een miskraam is ok geen sinicure telekens....De zon moet ook echt voor jullie gaan schijnen!
    Hope: jouw klachten klinken mij bekend. Bij mij is het een vorm van hyperventilatie in combinatie met een paniekaanval. En een en ander lijkt me niet zo raar gelet op de situatie waarin jullie zitten een doormoeten.....Hoop niet dat het je schildlkier is...
    Mag ik concluderen dat het in ieder geval fijn is dat je zus geen kanker heeft!
    Mariaatje: he gat! Dat schiet dus echt niet op....kunnen ze er niets aan doen om de zaak te bespoedogen?

6. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey meiden

ben er even niet geraakt maar ik doe mijn best om terug in te haken,

Me2, nog twee weekjes ongeveer en je banner is ten einde, of overtijd, eindelijk het lang verwacht moment zo dichtbij, ik wens je hele mooie bevalling toe en prachtig wondertje!

mariaatje, je hcg daalt dus erg langzaam he, maar ik denk niet dat je geen eisprong kan hebben omdat je nog miniem hcg in je hebt

hope, ik schrok toen je vertelde dat je eerst licht pos test had, daarmee dat je ongi zo een :cry: moment was... en inderdaad ik sluit me bij de anderen aan, we zijn hier voor elkaar, lief en leed met elkaar delen, dat is onze deal hier, klinkt als een huwelijk ;) ,doet goed te lezen dat je je toch al iets beter voelt

miriam, 18 weken, en binnen twee weken de 20 echo! eigenlijk vind ik ook dat het redelijk snel gaat plots, succes!

zico, ik blijf voor je duimen, tussen mijn man en zijn broer is er ook 14 jaar leeftijdsverschil, en zijn moeder zegt dan altijd, ik heb de eer gehad er 2x1 te hebben, plus ze hebben wel veel aan elkaar gehad, grote broer zorgde voor kleine broer enz..
    ben blij voor je dat je dmv clomid al verder geholpen wordt, succes!

neeke, ben blij dat alles zo goed gaat met guusje, thijsje en de kersverse ouders, geluk straalt door mijn scherm!

minka, weldra je eerste echo, de spanning zal waarschijnlijk ferm beginnen oplopen nu, ik ga heel hard voor je duimen! heb je het nog altijd zo koud? zie hier een dikke warme knuffel voor jou! "hug"

sjannie, ik schrik van je slecht nieuws berichtje :cry: weet niet goed wat zeggen, alleen dat ik het jammer vind voor je en hoop dat alles bij gyn er goed uitziet zodat je er weer kan voor gaan, kan wel begrijpen dat de moed je nu in de schoenen is gezakt maar ik hoop dat je die hoop snel terug mag vinden!

jude, ook tegen jou weet ik niet goed wat zeggen, terug die verdomde ongi, ik hoop zo voor jou, je verdient het ook zo , terug zwanger te mogen worden! ik begrijp heel goed dat je hier soms liever niet komt, die confrontatie telkens, ik heb zo ook mijn moment gehad, weet meid, we zijn er voor je, en zoals je zelf omschreef, alle respect en post wanneer jij je er goed/klaar bij voelt, dikke knuffel

marla, waar zit je lange post ;) liever nog, waar zit jij?!

amber, weet je al definitief wanneer je mag verhuizen? wel leuk zo uitkijken naar een definitief stekje voor jullie drietjes!

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    neiameid, waar zit je? heb al lang geen post meer gezien van je!
    nog aan het bekomen van het temperatuurverschil tussen Tenerfie en NL?
    hoop dat je niet met griep in bed zit?

update: ik ben dus ferm ziek geweest, en geweigerd iets van medicatie te nemen, had gelukkig geen koorts, maar zat voortdurend met mond open gezien neus volledig toe zat en had ook duizelende hoofdpijn, ik heb het uitgeziekt en is nu zo goed als voorbij.

voor de rest, schrik ik een beetje van mijn 15 weken banner, die laatste weken zijn veel vlugger gegaan of die bange, op echo wachtende en bevestigende voorbijkruipende weken, gelukkig maar. Hoewel de tijd mag nog vlugger gaan voor me....ik tel al af naar volgende echo, maar vrees dat ik het niet zo lang uithou en binnen twee weken naar de verloskundige hartje ga laten horen.

voor de rest, ik heb gisteren een tweede (nu jeans) zw.broek gekocht, en moet er echt nog aan wennen, ik ben hoge heupenbroeken gewend, en heb de hele tijd idee dat mijn broek, ondanks centuur, afzakt.
    Ben tot nu toe nog niet verdikt, maar buikje dat ik al had, bolt een beetje meer. Ik was dan ook verrast toen een cliënte vrijdag me op de vrouw af vroeg, jij bent zwanger he! ik zie het! ze zag het aan mijn buik, en mijn alles :) en 's avonds ging ik naar de tandarts voor tandsteen weg te nemen, en voor hij naar mijn tanden keek zei ik, we zijn met tweetjes, ik dacht het al zei hij, je bent verzwaard.....terwijl ik niets bijgekomen :( ben, hij heeft geweigerd om tandsteen weg te nemen omdat mijn tandvlees, zoals elke zwangere blijkbaar, rood en gezwollen zat en het te bloederig en pijnlijk zou worden, ik moet nu elke dag twee maal mijn mond spoelen met product hiertegen en dan teruggaan....

nog iets moois dat ik hoorde, zwangerschapstheorie
    die cliënte, die zag dat ik zwanger ben, van originie pakistan , zei:
    ik denk dat je jongetje krijgt, ik zie het aan je buik plus:
    als de mama mooi blijft tijdens de zwangerschap, en niet veel puisten of zo krijgt, dan krijgt ze jongetje
    als de mama haar schoonheid tijdens zwangerschap afneemt, wordt het een meisje, omdat alle schoonheid van de mama dan gezogen wordt naar het meisje toe.... raar he ;)

zo, is langere update geworden dan ik dacht
    groetjes en nog goeie zondag
    liefs
    flyke

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Flyke ik ke dat bakerpraatje over schoonheid tijdens je zwangerschap! Nou ik heb tot zeker halverwege de zwangerschap veel puisten gehad en mijn haar (grote bos krullen) zit eigenlijk niet erg goed sinds de zwangerschap (normaal wel, heel makkelijk). Verder straal ik wel. En toch...het is echt een jongetje......

9. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Wat is het rustig de laatste dagen! :confused: gaat alles goed met iedereen?

Ikzelf heb een aantal moeilijke dagen gehad. Ben 2 dagen thuis gebleven om te slapen en heb het steenkoud gehad. Gelukkig is alles nu wel weer oke. Vrijdag en gisterochtend behoorlijk beroerd geweest (was erg leuk om zo je boodschappen te doen!, had gewoon nergens geen zin in!)en vanaf zaterdagmiddag, niks, noppes nada. Geen misselijk gevoel, geen pijnlijke boobies etc tja daar ga je dan, de spannande dagen komen eraan en ik heb dus nog steeds niet het "ik ben zwanger " gevoel!
    Ik zit echt in een dalletje en had (sorry) deze week ook niet echt de puf om veel te schrijven hier.
    Ik kan en mag alleen maar hopen dat we vrijdag een kloppend hartje mogen zien, tot die tijd kruipen de minuten soms voorbij! Maar goh meiden wat ben ik bang, van de ene kant vol vertrouwen dat het deze keer goed mag gaan en aan de andere kant de gedachte, waarom zou het deze keer wel goed gaan.
    Hoe hebben de zwangere onder ons dit opgelost?

Flyke, bah ook al ziek geweest! gelukkig nu weer beter in inderdaad al 15 weken :confused: leuk toch dat mensen je als Zwanger bekijken!
    Jude, ik denk aan je en duim nog steeds.
    Neia, ik heb je deze week ook nog niet gezien, alles goed met jullie en je paps?
    Rest van de meiden, hoop snel weer iets van jullie te vernemen.

Dikke kus Minka

10. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Het is inderdaad rustig hier!

Minka, je banner is weg - toch niks geks gebeurd sinds je laatste berichtje vanmiddag? Die onzekerheid is (in elk geval voor mij) niet op te lossen, zelfs na een goede echo word je weer onzeker... Tanden op elkaar, proberen vertrouwen te houden en van echo naar echo leven... Klinkt niet bemoedigend misschien, maar dat was het enige dat mij erdoor sleepte. Gelukkig nog maar 5 nachtjes tot je echo meis! Hou vol.

Flyke, fijn dat je je weer wat beter voelt, het is niet leuk om je zo te voelen. 15 weken alweer! Ongelofelijk. Ben zo blij voor je! Komt helemaal goed.

Me2, ben zo benieuwd wanneer jouw ukje zich aandient :D Spannend he!

Hope, he niet leuk dat je je niet lekker voelt. Het is natuurlijk helemaal niet gek dat je nu gestresst bent, misschien is dat het? Zelf in onzekerheid over het verloop van het traject, zus in onzekerheid over wat er aan de hand is... Denk goed om jezelf!

Maria, 1 puntje is niet veel inderdaad... maar het wordt nu wel heel erg laag. Nog eventjes en je ongi zal zich aandienen, dan kun je weer een nieuwe start maken.

Jette, succes bij je Frauenartz morgen! Hoop dat je meissie gedraaid is.

Andere dames, hoop dat bij jullie ook alles goed is.

Hier alles prima, Thijs is helaas al sinds vrijdag ziek maar er schijnt vanalles te heersen. Guus en ik zijn tot nu toe nog niet besmet, probeer dat ook te voorkomen maar Thijs wil zo graag zijn broertje knuffelen en het is zo moeilijk uit te leggen... Hopelijk is hij gauw weer beter.

Ga zo Guusje weer voeden (vreetzakje - gelukkig is hij nog steeds met één nachtvoeding tevreden en dan slaapt hij tot een uur of 8 dus zeker als mannetje met Thijs opstaat om 7 uur, krijg ik behoorlijk wat nachtrust) en dan op bed - ik kom gauw weer kijken!

Veel liefs voor allemaal, dikke knuf

Neeke

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Neeke, mijn banner: zal wel een internet foutje zijn geweest, hij staat er nog wel hoor ;)

Jette, wil je heel veel succes wensen vandaag. Laat je snel horen hoe je kleintje erbij lag?

Allemaal dikke kus
    Minka

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Nou meiden ben er weer hoor, alles prima in orde, bloeddruk 120/70, HB super op orde, eiwit gehalte zeer goed, zelfs het gewicht was weer op schema, was maar 0,7 kg. aangekomen.

Beebje heeft zich gedraaid, ze ligt nu in de startpositie, ik had al zo'n vermoeden want ik voelde veel meer beweging onder in mijn buik en bij mijn navel, daar zit ze nu dus te boxen! hi hihi.
    Schedellagen waren erg goed, lipje gesloten, omvang schedel en buik goed op schema, de ontwikkeling op de dag nauwkeurig!

Ook de navelstreng was van zeer goede kwaliteit, baarmoedermond zeer goed gesloten, dus al met al kon het niet beter!

ben erg blij meiden, oh ja ze weeg 2248 gram.

Liefs
    jette

13. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Soh! wauw! dat ziet er prima uit Jette!
    En ook nog eens gedraaid, kan geen beter nieuws horen vandaag.
    Meid, geniet ervan, ik zie je al stralend rondlopen vandaag
    ;)
    Dikke kus
    Minka

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lekker Jette!

Fijn die goede berichten Neeke. Dat geeft de burger moed! (en de zwangere vrouw die op het punt van bevallen staat :))

Ik moet morgen weer naar de gyn. Denk dat Puk nu wel is ingedaald, want heb steed krampen gehad in mijn bekken snachts en hij ligt erg laag....nog 9 dagen tot uitgerekende datum :)

Minka: ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat de dagen kropen naar die echo. Ik kon echter niets anders doen dan vertrouwen houden dat het goed zat. En telkens als ik weer aan het doom denken was me zelf forceren te denken aan de dingen die wel een goed tekenen waren namelijk: Ik had geen bloed en geen krampen en ik had af en aan symptomen die toch echt bij een zwangerschap hoorde....meer is er echt niet te doen. Ik duim voor je!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey dames

inderdaad het is hier heel rustig en neia we horenal een poosje niks meer vanje en dat klopt niet want jij gaat zelfs op vakantienog kijken.
    watis er met je aan de hand maak me zorgen meid.

minka de tijdblijft kruipen tot je de 14 weken hebt gehaald dan gaat het ineens snel heel gek is dat.

we gaan deze ergens kijken naar een baby kamer hopen dat het wat is en ik het mooi genoeg vind. ben eigenlijk niet echt makkelijk et die dingen.

hb mijn eerste kleertje gehaald zag een ontzettend lief jasje die moest ik kopen heb dat gister ook gedaan.

kwa spugen gaat het hier ook wat beter het is nog niet helemaal weg met die zetpillen maar wel heel erg minder dus prima voor mij.

ik ben vandaag weer op het werk geweest en dat was ook wel weer lekker dus gaat op zich de goede betere kant op hopen dat het nu zo gaat blijven.

dikke knuf aan iedereen

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ps ik heb gekeken wanneer marla voor het laast een berichtje heeft gestuurd dat is 18 november geweest best lang geleden toch
    marla wat is er aan de hand meid

je bent te lang niet online geweest hoop snel weer wat van je te horen

17. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    me2: zo te lezen is het dus echt een bakerpraatje of een fabeltje zoals wij hier zeggen ivm schoonheid tijdens de zwangerschap ;)

minka:een pasklaar antwoord bestaat er niet, en iedereen is er anders in, ik probeerde zoveel mogelijk neutraal te blijven, gezien weinig tot geen symptomen dacht ik ook altijd, het ziet er slecht uit maar anderzijds dacht ik, geef niet alle hoop op, het kan toch ook deze keer goed zijn, dus ik probeerde 50-50 te denken om te grote ontgoocheling te voorkomen, maar je ziet, die weinig of geen symptomen willen helemaal niets betekenen! ik duim voor je!
    en zoals neeke zegt, en je jammergenoeg zal ervaren vrees ik, je leeft van echo tot echo

neeke, guusje en de mama doen dat goed zo te lezen! ben blij voor je!
    doe zo voort!

jette, wat goed te lezen dat jullie meid zich spontaan gedraaid heeft en alles perfect in orde is!

me 2, hehe nog 9 days to go, voel ik daar enige zenuwachtigheid? ;)
    nee hoor, vind dat je er rustig onder blijft, vraag me af of ik dan ook zo afwachtend, rustig ga kunnen zijn...

miriam, hehe, ben je zo moeilijk dat je geen leuke kinderkamer denkt te vinden? ;) wel goed dat je nu al begint te zoeken, dan vind je op tijd je zin! ;)

ja marla en neia al even niet meer gelezen/Gezien
    van marla vermoed ik, megadruk op het werk en privé
    maar neia,vind ik ook heel raar, op vakantie postte ze, en nu.....

laat snel iets van jullie horen meiden,we maken ons beetje zorgen!

miriam, voel jij eigenlijk al je kleintje?

aan de andere zw.dames, in welke week ongeveer heb je kleintje gevoeld? rond de 20 weken?

oja, nog een vraag, voor de ervaren zwangeren onder ons, ik ga grotere bh's moeten kopen, ik groei uit mijn oude ;) maar ik zag vorige week precies alleen meegroeibeha's zonder beugel? bestaat dit niet met? ik heb al heel mijn borstenleven beugels....

liefs
    flyke

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hé meiden,

Hier ben ik dan weer eens even.
    Het is nog een enorme drukte op school en de spanning stijgt goed voor a.s. woensdag, zo goed dat ik er nu hoodpijn van heb :confused: Nog een paar daagjes en dan sturen we de oude man met de baard weer terug op zijn bootje naar huis. Heeft de directeur ook nog besloten dat we a.s. vrijdag de kerstbomen moeten zetten, het moet niet gekker worden (en anders word ik dat wel) :(

Jude en Hope, ik begrijp het héél goed, dat jullie even wat afstand nemen. Ik merk dat ik ook minder aan het posten ben geweest de afgelopen tijd, maar nu nadert de nod weer en zoek ik vooral afleiding. Kan het niet laten om minstens drie keer op een dag te denken: "zou het deze keer dan zo mogen zijn?''

Ik stond vanmiddag in de winkel en had materialen nodig voor mijn komende ongi. Even twijfelde ik; zal ik het lot tarten en gewoon demonstratief niets inslaan. Uiteindelijk, na deze vlaag van verstandsverbijstering, toch maar wat gekocht. Ik wil toch echt niet zonder staan en ik ga er vanuit dat het ook deze ronde niet raak zal zijn.

Ik zag een paar mooie banners voorbij komen: Me2 het aftellen is begonnen, Miriam bijna de 20 alweer, Guus heeft een mooie banner gekregen. Ik wil ook snel een mooie andere banner hebben en ik hoop dat die van Jude, Hope, Zico, Mariaatje (en anderen die ik nu misschien vergeet) ook snel veranderen.

Een fijne avond allemaal en hopelijk tot snel.

Liefs Franka

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    franka ik ga het met jemee hopen dat jij ook heel snel een andere mooiere veel mooiere banner er neer mag gaan zetten.

flyke ik ben echt niet makkelijk heb namelijk anderhalf jaar geleden een baby kamer gezien koloniaal mijn styl en bij de commode hadden ze een horizontale stok( kom effe niet op het juiste woord ) met verticale stokjes dus best heel veilig vond ik die wil ik maar isnergens te vinden dus moet ik het met een andere kamer doen die er op lijkt of in de trend van mijn man vind grenen ook heel mooi dus ook dat kan het worden hihihi

maar het wordt een baby kamer van internet marktplaats anders wordt het te duur allemaal vind ik.

flyke ik denk dat ik de eerste keer de baby hebt gevoeld met 16 en 5 dagen heel eventjes
    nu voel ik hem zeker wel even niet heel vaak nog hoor maar dat komt vanzelf denk ik.

neia en marla meiden kom online ook alzeg je alleen maar hoi met mij is alles ok dan is het al goed.

franka bijna de 20 weken al inderdaad ik had het echtniet durvendromen dit jaar echt een wonder , 2008 wordt jou jaar echt moet en ook het jaar van de andere dames.

jude, hope, zico, franka,mariaatje,chantal, voor jullie een extra knuffel omdat jullie nu je er eigenlijk geen zinin heb toch het gezeur over zwangerschapskwaaltjes moet aanhoren.

dikke knuf miriam

20. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik heb weer meegelezen en zag idd ook dat neia en marla, niet meer gereageerd hadden.
    Ik hoop ook dat alles goed met hun is.

Sjannie, ik wil jou nog even heel veel sterkte wensen nu het weer mis is gegaan.

ME2, het schiet echt al op voor je.
    Jouw baby wordt de 3e van dit topic. Spannend hoor.
    Ik wil je alvast een voorspoedige bevalling toewensen, voor het geval dat ik je niet meer spreek.

Maria, ik baal met je mee, maar 1 punt gezakt :cry: sjonge jonge.
    Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, je wilt verder maar het gaat niet.
    Knuffel van mij.

Jude, hoe is het nu met jou? Is je ongi al doorgezet?
    Ik wil jou ook even een knuffel geven, want je hebt het ook zwaar.

Zico, je klink positief, wat goed van je.
    Jij gaat een hele mooie start maken in het nieuwe jaar.

Neeke, wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat met jullie mannetje.
    Alleen vervelend dat de oudste nu ziek is :(

Go Go Go, flyke, wat goed dat je al zwangerschapskleding koopt. Het zal je zeker prachtig staan.

Lieve Minka, nog 3 nachtjes slapen en dan weet je meer.
    Ik hoop en duim heel erg voor je mee dat alles goed is deze keer.

Jette, jullie meisje in de startpositie, dat klink goed.Hoe is het verder in jullie thuissituatie? met je man, je moeder, en vooral jezelf?

Miriam, ben blij te lezen dat het beetje bij beetje iets beter met je gaat.
    Je gaat zelfs weer werken, knap hoor.

Franka, ik ken het, zo demonstratief geen maandverband willen kopen.
    Toevallig de keer in juni dat ik dat deed, was het idd raak, maar de keren erna, toch weer niet.
    En tja, het is ook niks als je helemaal niets in huis hebt.
    Maar goed, je ben nog niet ongi, dus tot die tijd, blijf ik voor je hopen.

Amber, waar ben jij? lang niks gelezen van jou?

Heb ik nu iedereen gehad?
    Ik wilde nog even op al mijn lieve vriendinnetjes reageren, omdat jullie zo lief voor mij en de anderen "nog niet zwangeren" zijn.
    Even een update van mij.
    Mijn zus, blijkt gelukkig toch geen kankercellen te hebben.
    Het is waarschijnlijk een infectie die ervoor zorgt dat deze klieren ontstaan.
    Het kan nog maanden duren voordat het weg is, en wordt dan ook regelmatig gecontroleerd. Maar gelukkig, voor nu, niks ernstigs.

Ik zelf heb me 2 a 3 dagen redelijk gevoeld, en gister was het weer mis, maar ja "what`s new?".
    Vorige week donderdag had ik avonddienst, en dus babyboom opgenomen.
    En op het werk, nergens aan geadacht, gewoon lekker gewerkt.
    Kom ik bij een bewoonster binnen zegt ze: Ik zit babyboom te kijken, ken je dat? wat mensen niet allemaal doen he, om kinderen te krijgen? :confused: :confused: :confused:
    Even later, zat ook een mannelijke bewoner het te kijken.
    Was echt even in shock.
    Gister in de avonddienst, voornamelijk weer veel vragen van bewoners.
    In 1 kwartier kreeg ik wel 3 x de vraag of ik al kinderen had?
    Nu is het bij bewoners wel makkelijk om erop te reageren door te zeggen: nee nog niet, maar we oefenen flink ;) , maar toch wordt je er steeds weer mee geconfronteerd.

Vrijdag 7 december, waarschijnlijk een hele mooie dag voor minka, maar voor mij wat moeilijker. Dan zou ons kindje 1 jaar zijn geworden. :cry:
    Het is niet zo pijnlijk als vorig jaar, maar je staat er toch bij stil, en zeker omdat het de verjaardag van mijn moeder is.
    Ik hoop dan ook zo dat ik voor vrijdag bericht krijg van het ZH, of we groen licht krijgen, dan heb ik tenminste nog iets positiefs rond deze datum.

Dat was het weer.

Minka als ik je niet meer spreek, heel veel succes vrijdag en ik denk aan je.

Liefs Hope

Deel Deze Pagina