tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe Hope, geweldig nieuws, wie weet kan alles inderdaad eerder beginnen dan je had gehoopt. Ik duim dat er een plekje eerder vrij komt ;)

Jette, gefeliciteerd met Jette-mama, veel plezier vanavond

Me2, lief van je mannetje hoor, hij kan natuurlijk ook niet wachten tot hij jullie kleintje in zijn armen mag houden.

Neia, niet leuk, dat gevoel dat ze je winkel afpakken, maar misschien wel een uitdaging en minder stress als je opleidingen gaat doen. Geen zin om te werken? goh, hoe zou dat komen, en dan ook nog eens zo'n vies weer ;)

Hier alles rustig, nog even volhouden op het werk, heb ook totaal geen zin en puf, al 2 weken niet, maar heb vanmiddag nog vergadering, blehh ik hoop niet dat ik in slaap val!

Kus MInka

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hope wat een mooi sinterklaasgeschenkje zeg, hopelijk gaat het nu heel snel zijn voor jullie.
    Ga enorm voor je duimen ;)

3. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Hope wat ontzettend mooi geweldig nieuws! Geeft je net even weer de oppepper die je nu zo nodig hebt! Super gewoon.

Minka ik duim heel hard voor jou morgen! En die moeheid heel duidelijk symptoom hoor!

liefs,
    Sjannie

4. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Sorry meiden, kan even niet reageren.
    Zie banner :cry: :cry: :cry:

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36

Franka: hier een hele grote knuffel. Onthou wat voor Marla en mij gold in de 7de ronde na de mk......

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    a dem franka ik had zo'n goede hoop ergens stiekem tjee balen een ontzettend dikke knuf van mij voor jou.

hope super kado voor jou meid het is je gegunt echt waar hopen dat het nu snel betere tijden gaat worden bij jullie.

neia meid het zit jou ook niet mee echt ik begrijp je volkomen je wilt zo blij zijn dat je zwanger bent maar door alles eromheen is het niet altijd even makkelijk .

marla waar ben je?

hier kleine update ik heb mijn zetpillen op en gaat direct weer minder moet kijken hoe het de rest van deze week gaat blijft het klote dan mag ik maandag bellen met de ha ben er ook nog eens snip verkouden bij en de keelpijn wordt erger dus kan voor even de lol wel weer op.

liefs miriam

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Helaas was dit mijn 7e ronde. Ik was hem nog vergeten toe te voegen aan het rijtje. Het huilen wordt alweer wat minder en morgen kijk ik vast vol goede moed wel weer een nieuwe ronde in (maar nu nog even niet)

8. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    O jee Franka, k*tzooi weer :( ... knuffel! Maar toch, ik weet zeker dat je over een aantal dagen toch wel weer positief kunt zijn, ik merk het aan mezelf ook... misschien een schrale troost, maar ik weet hoe je je voelt...

Goed zo Neia, ben blij dat je er weer bent! Nu Marla nog... hier klopt iets niet...

Minka, ben zo benieuwd!

Hope, geweldig meid, wanneer mag je nu officieel beginnen? En als dat nog even duurt, dan maar hopen dat er ergens nog snel een plekje tussendoor vrijkomt!

Me2, ha ha, ik zie het voor me, een gestresste man! En jij de rust zelf! Probeer dat laatste vooral zo te houden.

Ik moet morgen de internist bellen voor de uitslag, maar ik verwacht niet iets spectaculairs of zo. Hoop in elk geval dat ik geen medicijnen hoef, maar als het wel zo is, dan mag ik gewoon zwanger worden, dat was geen probleem. Maar ik laat het wel weten.

Liefs,
    Jude.

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Minka ik denk aan je!
    Succes zometeen!

Dikke kus Neia

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Me2 wat een komische gedachte je mannetje op een boot en jij belt dat het begonnen is, volgens mij was hij er dan afgesprongen en al zwemmende naar de kant gegaan om bij je te zijn!
    Het is natuurlijk ook een mega spannende tijd he?
    Ik kan me jou rust wel voorstellen ik denk dat vrouwen het vermogen hebben om het in alle rust af te wachten, ook zijn de laatste dagen natuurlijk nog wel heel intiem, na de geboorte verandert er van alles!

Marla ik begin me nu echt zorgen te maken, dit is vast niet omdat je het te druk hebt op je werk, er is toch niets aan de hand meis?

liefs
    jette

11. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Franka, dikke knuffel voor jou.

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties.
    Ben echt super blij.
    Idd dit had ik echt nu nodig om ook weer een beetje positief te zien.
    Heel toevallig was ik gister ook weer bij mijn psycholoog geweest zodat zij mij kon helpen om mjn neus weer de goede richting uit te krijgen.
    En ik kwam echt heel opgelucht daar vandaan.
    Ze had een paar hele goede tips en uitspraken waar ik zeker wat aan heb.
    ( als de nog niet zwangere wat daarover willen weten, dan hoor ik het wel)
    Dus ik was al vol optimisme, ik bel het ZH, vraag naar de arts en waarempel, ik krijg haar zelf eraan. :confused:
    Helemaal niet verwacht.
    De planning is nu, dat ze me binnen nu en 2 weken belt om alle afspraken door te geven.
    Ze gaat me nu dus inplannen voor de PGD.
    Zoals het nu uitziet zal ik dan februari / maart / april de punctie hebben.
    (voorheen was dit nog april /mei, dus weer een maandje opgeschoven)
    Dan krijg ik binnenkort een oproep voor een start gesprek. Ondertussen begin ik al met de pil en dan zal ik begin volgend jaar de spuitinstrukties enz krijgen.
    Spannend...........................................................

Ik ga straks nog even babyboom kijken, want ik kreeg mee dat het deze keer deels over PGD ging. Toeval? ? ?
    Gister kwam mijn beste vriendin, na het goede nieuws meteen langs.
    Ze had haar kleine mannetje uit bed "geplukt" omdat ze vond dat we dit moesten vieren. Dus binnen een uur stond ze met een behoorlijk groot bloemstuk voor de deur :cry: , zo lief.

Nou meiden, ik heb vanaf vandaag 3dagen vrij, en met dit goede bericht van te voren, zal dit echt een super ontspannen weekend gaan worden.

Minka, heel veel succes vandaag. Hoelaat moet je?
    Ik denk aan je.
    En kom straks zeker even kijken hoe het is gegaan.

Alle andere meiden een heel fijn weekend alvast en ME2 toi toi toi.
    Ik hoop dat de kleine zich dit weekend nog aandient......... :)

Liefs Hope

12. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

We hebben het hartje zien kloppen!
    Alles zag er prima uit, ik ben zo opgelucht nu.
    Het blijft natuurlijk nog wel spannend, maar dit is ieniedergeval binnen.

Lieverds ik reageer later nog wel, ben nu even `leeg`

Kus Minka

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JOEPIE MINKA! De eerste stap is gezet!Zie je wel.....:)

Hope: wat goed dat de punctie wellicht al veel eerder is! Jeeeeeee, je zit echt op de goede weg! GA maar lekker genieten van je 3 dagen vrij! (Met een dikke smile op je gezicht!).
    Ik duim ook dar mijn mannetje zit weekend komt!

Franka: oh, sorry, dacht echt dat dit ronde 7 werd.....maar dan moet het gewoon ronde 8 je geluksronde zijn! Hopelijk kan je ke na een paar dagen weer herpakken......

Jude: ja herkenbaar dat een paar dagen na je ongi het gevoel van er weer voor gaan terugkomt....
    Ik hoop ook dat je geen medicatie hoeft!

Miriam: je hebt echt pech he! Meeste mensen voelen zich geweldig in 2de trimester.....(ik overigens niet, voelde me heel erg slecht, mijn 3de trimester is tot nu toe mijn hoogtepunt qua goed voelen! Er is dus nog hoop voor je!)

Jette: ja mijn man zou zeker van de boot zijn gesprongen en naar me toe zijn komen zwemmen. Hij had al helemaal uitgedacht dat de boot hem dan misschien ook wel thuis had kunnen afzetten (we wonen echt aan het meer). hahahahaha, hilarisch.....
    Ja, die rust lijkt wel iets intuitiefs, zo van, je kan het toch alleen maar over je heen laten komen want het loopt toch altijd anders dan je denkt......

Mijn man is nu zo opgewonden dat hij de hele nacht niet heeft kunnen slapen...hij denkt dat Puk elk moment kan komen....ik heb hem toch maar naar kantoor gestuurd vanmorgen, want Puk zit nog lekker rustig in de buik en geen tekenen van een exit....hahahahahah

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Lieve Minka, kwam even spieken in de hoop zeer goed nieuws en ja hoor wat ontzettend fantastisch. Gefeliciteerd! Stap 1 overwonnen nu nog een paar weekjes en dan kun je je weer wat meer ontspannen.
    Liefs, Sjannie

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    minka geweldig meis, echt fantastisch, geniet er van!

me2 ik merk wel dat je jou mannetje met strenge toon moet toespreken, het kan nog wel een week duren, die arme ziel krijgt dan geen oog meer dicht, ha ha ha geweldig vindt ik dat, het wordt nu echt tastbaar voor hem he, dat is wel zo natuurlijk op het moment dat het geboren wordt is het voor de mannen echt daar, ik bedoel ze kunnen ons steunen tijdens de zwangerschap, werk uit handen nemen, ons ontzien, maar wij voelen dat leven al in ons, maar hun zijn echt wat buitenstaanders totdat het geboren wordt!

Succes alvast meis!

liefs
    jette

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MINKA!
    Wat een geweldig nieuws! \:D/ \:D/ \:D/
    Het hartje klopt en alles is goed. Ik kan me voorstellen dat je nu hardstikke kapot bent, dat komt door de spanning. Maar hoe was het? Hebben jullie ook een foto meegekregen?

Franka wat een verschrikkelijk nieuws zeg. :cry:
    Ik hoop dat je net zoals Jude je snel iets beter gaat voelen. Ook al zijn de 1e ongiedagen gewoon klote, en moet je er doorheen. Sterkte meid!

Hope, je klinkt echt mega GOED! ;) :D
    Geniet ervan meid, je hebt het verdiend. En dan wordt het nu waarschijnlijk ook wat eerder, dat is altijd goed.
    Veel plezier met je vrije daagjes!

Me2, hahahahahahaha, jouw mannetje is echt een lieverd zeg. Maar hij kan beter de rust en slaap nu nemen, want straks kan dat niet meer. Gelukkig luistert hij goed naar jou. ;)
    Ga je thuis of in het zh bevallen? En hoever is het zh bij jou vandaan?

Miriam, dat had ik ook met die zetpillen. Het werd er alleen maar erger mee. Ik moest er toen mee stoppen van de gyn. Ik hoop echt dat ze iets anders voor je kunnen doen maandag, want dit hou je gewoon niet lang vol zo. Misschien gaat je lichaam zich wel beter voelen als je ook van die verkoudheid afkomt.

Jude, heb je de internist al gebeld voor de uitslag? Ik ben erg benieuwd. Ik hoop ook echt dat je geen medicijnen hoeft te gebruiken.

Jette, hoe was het gister bij je moeder? was ze blij toen jullie er waren?

Ik heb vanmorgen weer gewerkt, en duik nu even m'n bedje in. Dan zal ik straks wel weer misselijk zijn, maarja ik heb echt slaap nodig! :rolleyes:

X Neia

17. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Beredruk hier met Sinterklaas, een zieke Thijs (keelontsteking, van vrijdag tot donderdag ziek geweest) en een zieke Neekeman (sinds dinsdag), maar ik MOEST natuurlijk even weten hoe het met Minka was gegaan vandaag.

Minka: GEFELICITEERD! Wat heerlijk dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Geweldig he: een hartje dat in jouw lichaam klopt. En nu broeden meid!

Franka, Hope, Jude, Sjannie, Mariaatje en Zico: het is jullie ook zo gegund! Ik ga duimen voor een prachtig kerstkadootje voor jullie. De dames hier worden zwanger in "plukjes" (Jette, Anoek (ander topic) en Marla - daarna Flyke en Neia), dus een grote pluk nog dit jaar lijkt me een goed idee. Kaarsjes branden!

Sorry dat ik het hier even bij laat, alles gaat hier in elk geval nog steeds prima en Guus is een snoepje.

Dikke knuf en ik wens jullie een geweldig weekend!

Neeke

PS: foto's zijn nu van de camera op de PC gezet dus ik ga even proberen wat in m'n album te zetten...

18. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hm. lijkt gelukt, maar ik kan de foto's zelf niet zien - net zoals een aantal banners verdwenen zijn! Ben benieuwd of jullie ze wel zien. Toch maar eens de Internet instellingen nakijken!

Knuf Neeke

19. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Franka, hele dikke knuf van mij, ik had eerlijk gezegd zo'n goed gevoel over jou deze maand! Echt zo balen! Ik hoop dat je met goede moed verder kunt kijken, waarschijnlijk alvast het noiewe jaar in!

Jude, hoe is het gegaan vandaag bij de internist? Ik ben blij te lezen dat je toch weer positief denkt, kan nog net he, dit jaar ;)

Me2, heel goed weekend, en alvast toi toi toi

Neia, het is alweer weekend. tank maar even lekker bij van alles!

Hope, verwen je maar lekker dit weekend met een dagje extra gaat dat vast lukken! (ik heb vandaag nog extra aan je gedacht ;) )

Miriam, jij gaat vaaf nu vast een super geweldige zwangerschap tegemoed, net als Me2!

Mariaatje, al nieuwe prikwaardes gekregen? hup meid, op naar je Ongi!

Chantal, lief dat je even kwam kijken, jij nog veel sterkte komende week.

Jette, goed feest gevierd met je moeders verjaardag?

Neeke, wat een geweldig kereltje! ik kan de foto's zien hoor! Wel balen dat Thijs nog steeds ziek is en Neeke-man nu erbij. Ik hoop dat jezelf buiten schot blijft!

Marla, blijf hopen op een berichtje

Amber, hoe is het met jou? heb ook al een tijdje niks meer van je vernomen. Hoop dat alles goed is.

Hier nog even een verslagje van mijn dag:
    De Vk was superaardig, de spanning straalde van me af zei ze en we gingen meteen kijken naar de echo. In principe zou het een buikecho kunnen zijn, maar als het te moeilijk was zou ze meteen doorgaan voor een inwendige cho, om zo niet extra spanning te creeeren. Ze zetten het aparaat op mijn buik en zei meteen: het hartje klopt goed, geef elkaar maar eerst een dikke knuffel! Dat was zo mooi van haar! Later heeft ze uitgebreid aan ons het hartje laten zien, het duurde nog wel even voordat ik het zag hihihi. Minka-man was ook superblij! Alles zag er goed uit, de grootte was goed (ze hebben bewust nog niet gemeten omdat het daar nog iets te vroeg voor was en toch nog geen nut had) het dooierzakje lag keurig onderin de baarmoeder. Natuurlijk heb ik even flink liggen janken op het bed! maar ik denk dat dat ook heel normaal is. Volgende week vrijdag heb ik het intake gesprek en over 1.5 week alweer mijn volgende echo. Dan zou ik 10 weken moeten zijn. Het blijft nog steeds onwerkelijk en angstig, maar dit neemt gevoel niemand ons meer af.

Meiden allemaal goed weekend
    Kus Minka

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Neeke: wat een cutie en die foto met Thijs ook zoooo lief!

Minka: hou je positiviteit vast!

Deel Deze Pagina