tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door flyke, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Minka: :({|= . Meer hoef ik niet te zeggen! Ben heel erg blij voor je! Dit komt helemaal goed.

En Hope, wat goed dat het allemaal al zo snel plaats kan vinden! Moet je dan naar "Mestreech" toe? Ik had het ook gezien bij Babyboom, maar was eerlijk gezegd maar heel erg kort over PGD. Maar ik moest wel meteen aan jou denken!

Neeke, mooie foto's van je mannetjes!

Rest: de uitslagen waren nog niet allemaal binnen bij de internist :( . Moet nu volgende week vrijdag weer bellen... De schildklierwaarde was in elk geval wel ietsje verbeterd tov de vorige keer, maar wel nog steeds (te) hoog. Maar ik weet dus nog niet wat er gaat gebeuren, want een gedeelte was dus niet niet binnen. Nou ja, maakt ook niet zo veel uit. Ik heb toch geen klachten verder. Dus ik hoor het volgende week wel wat de bedoeling is. Ik wacht nu al zo lang, deze ene week kan er nog wel bij ;) .

Liefs,
    Jude.

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, gauw een update:

hcg is deze week 2 puntjes gezakt, staat nu op 4! :D Ze vertelde dat tussen 0-5 betekent: niet zwanger. Maar ook vertelde ze dat een ongi pas op gang komt als ie onder de 1 is...pfff :( 24 december moet ik weer prikken en dan mag ik 28 december voor de uitslag bellen. De dokter had benadrukt dat ik nu langer moest wachten met prikken, dat is het vervelende van geen vaste arts hebben, maar van hot naar her gestuurd word. Maar ik vind het wel even goed zo, nu maar hopen dat het over 3 weken weg is en hopen dat ik met :evil: :evil: het nieuwe jaar in kan gaan, dan kan ik die hopelijk goed beginnen.

Weet niet of jullie ook gependeld hebben, maar Pendelmieke heeft voor mij gependeld en ze schijnt het vaak goed te hebben, zij vertelde dat ik in februari een posi test zou hebben, dus meiden, duimen maar voor me! [-o< [-o< hihi

Neeke, wat een heerlijk schattig ventje hebben jullie toch! Wat een knappert zeg! Mag je zeker trots op zijn!

Franka, balen meissie dat je ongi bent geworden! Ik had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn! Op naar de volgende NOD dus maar!

Minka, wat super dat je een goede echo hebt gehad he! En wat lief dat de vk zo rekening met jullie hield!

Jette, jij gaat ook al aardig opschieten he! ;)

En Me2, de laatste loodjes! Trekken jullie het nog een beetje? Me2-man vind het maar spannend he! haha logisch hoor!

Neia, hoe is het verder op je werk afgelopen?

Marla meissie, laat ff wat van je horen, we maken ons allemaal een beetje zorgen om je!

Sorry als ik een paar meiden vergeet, maar mijn ogen vallen bijna dicht...dus ik ga lekker naar bedje toe, maar jullie zijn in ieder geval weer op de hoogte!

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mariaatje ik ken dat niet echt dat pendelen maar hooop natuurlijk dat het een goede positieve invloed heb en dat het klopt hihi

franka hoe voelje je nu meid we zijn er voor je om te luisteren hoor.

hope geweledig he ben zo blij voor jullie en wat een lieve vriendin heb je zeg echt wel.

me2 het wordt inderdaad nu wel heel spannend he hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan verlopen

jette jij gaat nu ineens ook onwijs hard tjee zeg nog effe en je hebt al zwangerschapsverlof

neia de zet pillen hebben goed hun dienst gedaan maar zijn helaas op nieuwe krijg ik nog niet eerst kijken hoe het nu zonder weer gaat. tot op heden bagger nog maar gef de moed niet op aanstaande vrijdag middag 20 weken echo gaat snel nu ineens ben wel bang maar dat zal ik wel altijd houden met een echo.

verder heel vol weekend gepland dus druk druk druk maar wel goed een beetje afleiding van het beroerd zijn en spugen. ben nog steeds onwijs moe de hele dag maar hoop toch dat het nu in een opwaartse spiraal ga terecht komen.

minka mooi he een goede echo ben heel erg blij voor je .

jude hoop dat je gewoon zwanger mag worden hoor hoe gaat het met je rijlessen trouwens?

en nogmaals marla iedereen maakt zich zorgen om je hoop dat het niet al te ernstig is het is nu wel balen dat we niet weten waar je woont wat je telnr is enz dan konden we checken of allles nog goed is.
    maar hoop dat je snel hier weer bent ik mis je goede raad liefs miriam

4. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    gister al es gepiept,kan nu pas kort reageren

minka,goed zo,ben heel blij vr je,en nu echt beseffen dat je zw.bent!

hope,ook blij vr je,goed nieuws zeg!

franka.;( jammer,had het ook gehoopt vr je

de rest reageer ik later op,sorry,

liefs
    flyke

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    flyke wat is er aan de hand dat je zo kort nu maar kunt reageren ben ik weeriets misgelopen
    heb je last van het virus dat rond zwerft?

nou als dat zo is hoop ik dat je snel weer wat beter voelt dikke knuf miriam

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mariaatje: is inderdaad goed nieuws dat hij nu onder de 5 is (zoals je zegt betekent dat NIET zwanger)! Ik hoop echt dat jullie het nieuwe jaar met nieuwe kansen in kunnen gaan! Ik ben ooit gependeld door Sonja van dit forum, die had het juist.Werd toen helaas wel een MK.......Maar pendels zijn dus wel spannend om te hebben!

Jude: jammer dat je nu nog niet veel weet........wist je dat een schildklier afwijking een oorzaak voor een mk kan zijn? Heb dat in mijn directe omgeving een aantal keer gezien. Toen de afwijking onder controle was vologende er gewoon goede zwangerschappen!

Miriam: hoop ook op een opwaardse spiraal voor je! Je zou toch iets moeten gaan genieten! Zoals ik al eerder zei is daar in de laatste helft trimester 2/ trimester 3 (zoals bij mij) nog vollop tijd voor!

Hier verder geen nieuws. Puk is nu wel heel erg rustig. Schijnt erbij te horen. Vind dat niet erg fijn, maar hopelijk is hij zich aan het voorbereiden op een snelle exit :)

NB maak me ook erge zorgen om Marla.....hopelijk is gewoon haar compu gecrasht ofzo.

7. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Me2, dat weet ik, dat een schildklierafwijking een oorzaak kan zijn voor een MK, maar dat is voor zover ik dat weet het geval bij een te langzaam werkende schildklier. Bij mij werkt ie te snel, en daar kan je dan bijvoorbeeld een cyclusprobleem door krijgen (wat ik dus laatst wel een keer had, maar de vorige keer weer niet en ik ben heel benieuwd hoe het deze ronde gaat).
    Maar in elk geval is het altijd goed als ze er iets aan doen natuurlijk.

Nog niks te bekennen bij jou?!

Liefs,
    Jude.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jude: ok, dat wist je dus al over die schildklier. Wilde je verder ook niet bang maken want ik ken wat dat betreft alelen happy endings in mijn omgeving.

Hier nog niets te bekennen. Mijn man vindt zijn ongeboren zoon een luiwammes omdat hij nog maar niet komt, hahahaha. Ik wacht rustig af. Dinsdag weer naar de gyn.Wie weet vannacht?

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey meiden, ik maak me ook behoorlijke zorgen om marla, dit is niets voor haar, ik hoop maar dat je gauw wat van je kan laten horen marla.

tja het gaat hier supersnel, nog twee weken werken, 10 dagen ongelofelijk ik kan me het haast niet voorstellen, maar over niet alle te lange tijd zijn jetteman en ik pappa en mamma ongelofelijk gewoon!

Bij jettemama was het gezellig, ze was erg emotinoneel ik had een mand gemaakt met allemaal dove producten er in, en ook een boekje voor aanstaande grootouders, een mok met de opdruk oma er op, ze vondt het zo geweldig, ze viel jetteman huilend in de armen, erg emotioneel!

Liefs
    jette

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hallo lieve meiden,
    Allemaal bijgekomen van het weekend?

Minka ik had het vrijdag al even gelezen, maar nog niet gereageerd.
    Je echo was goed ! geweldig meid, ik ben zo blij voor je.
    Langzaam maar zeker wordt iedereen voor het lange wachten beloond en jij bent nu de volgende die beloond is geworden.
    En wij niet zwangeren gaan gewoon snel volgen.

Neia, idd klink ik weer goed. Dat mag ook wel weer eens.
    Hoe gaat het nu met jou? Moet je vandaag weer werken.
    En hoe is het met je papa?

Neeke, prachtige foto`s van de kleine telg.
    Hoe is het nu met thijs?

En? ME2, vannacht nog niks gebeurd?
    Wanneer word nou besloten dat ze je gaan inleiden?

Jude, wat vervelend dat niet alle uitslagen binnen waren.
    Nou weet je nog niet veel.
    Ik hoop dat voor jou ook snel meer didelijkheid mag komen en je speodig weer zwanger zal zijn.

Maria, nog niet weg het HCG? pffff
    jij wordt ook op de proef gesteld.
    Ik hoop ook voor je dat je ongi het nieuwe jaar ingaat en het een jaar wordt met veel mooie verassingen. ;)

Miriam, hoe ben je je drukke weekend doorgekomen? Hoop dat je niet hebt hoeven spugen.
    Meid, wat hoop ik toch dat jij weer snel beter gaat voelen.

Flyke, je klinkt druk, met je korte berichtje, denk je goed aan jezelf?

Jette, wat een mooi geschenk voor je moeder, en logische dat ze zo emotioneel wordt.
    Wordt ze voor het eerst oma?

Zico, franka hoe ist met jou?

Marla en Amber, komen jullie a.u.b. even melden dat alles goed is?
    Wij maken ons grote zorgen.
    Meiden we kunnen misschien aan de mods vragen of zij kunnen zien wanneer marla voor het laatst online is geweest ( dus niet wanneer ze voor het laatst gepost heeft? en misschien hebben de mods een e mail adres van haar, om haar te vragen of ze zich even wil melden hier, om ons te laten weten dat "hopelijk" alles goed is.
    Ik ben vandaag de hele dag werken, maar misschien wil iemand dat even per PB aan een mod vragen?

Even een update van mij.
    Ik ben blij :) blij :) en nog eens blij :) .
    Ik heb een heerlijk weekend achter de rug.
    Ik voel me een heel ander mens tov van vorige week.
    Van de week lach ik in bed met hele erge pijn in mijn lichaam en ik kon niet slapen, heel vervelend zou je denken.
    Maar ik betrapte mezelf erop dat ik met een smile van oor tot oor in bed lag. :)
    Verder hebben wij een bepaalde rust gevonden.
    We hebben veel gepraat en hebben samen besloten geen spontane pogingen meer te doen.
    We kunnen hier zo onze eigen ruiten mee in gooien, stel ik zou zwanger zijn en stel het gaat weer fout, dan moeten weer terug op die wachtlijst.
    Dus voor ons wordt het weer met condooms werken om geen risico te lopen.
    En het klinkt misschien gek, maar het is heerlijk om even niet met zwanger worden bezig te zijn. Maar alleen met elkaar en genieten van elkaar.
    Ik hoop dat ik mijn positieve gevoel nu heel lang kan vasthouden, want dit voelt zo goed, ik heb me in tijden niet zo lekker gevoeld.

Nou meiden, ik ga nu werken, tot vanvond.

Liefs Hope

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Lieve meiden,
    sorry als jullie ongerust zijn geraakt, maar er is niets ernstigs aan de hand. Ik ben wat meer met mezelf bezig, heb op dit moment 'veel aan mijn hoofd' (verkoop huis, aankoop huis, etc) en het is even niet zo goed gegaan met 'Het Slapen'... Ben daarover in contact met mijn werk en de huisarts en ik heb vertrouwen dat dat wel goed komt.
    Ik ben nog wel op het forum, maar het kost me moeite om alles bij te lezen en op iedereen te reageren. Dat klinkt wat onaardig, maar heb eerlijk gezegd de tijd er niet voor.
    Af en toe kom ik spieken of Me2 al mama is geworden. En natuurlijk pik ik ook het goede nieuws mee van anderen!
    sorry meiden, ik sta even aan de zijlijn, dat heb ik nu nodig.
    Ik kan niet voor Marla spreken maar ik weet zeker dat er niets aan de hand is. Don't worry..

liefs
    Amber

12. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Volgens Marla's profiel was ze 3 december voor het laatst online, ik geloof niet dat ze die dag gepost heeft. Toch alweer een week geleden -

Marla, waar ben je?

Neeke

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hope wat een super positief bericht van jou knalt er van het scherm af. Goed dat jullie de keuze maken even geen spontane pogingen te doen. Die wachtlijst daar wil je niet vanaf! Heerlijk meid, je bent aanstekelijk!

Amber: volkomen begrijpelijk dat je even op de zijlaijn wil staan. Er gebeurt (en is gebeurd) zoveel om je heen. DAnk voor je pbtje! Je adviezen worden zeer op prijs gesteld!

Marla: meld je eens met een enkel woord! Ik heb het ook druk gehad de laatste maanden voor mijn verlof op werk en met verhuizing maar even een teken van leven zal ons uit de ongerustheid helpen! :) Verder geen kritiek hoor! We zijn gewoon betrokken!

Jette: jouw verlof gaat ook al snel in! Ga je 4 of 6 werken van te voren? Wel genieten he!
    Ik ben zelf eigenlijk stiekem heel blij dat ik 4 weken van tevoren ben gegaan. Heb echt werkelijk alle klusjes gedaan die achterstallig waren en nog zit ik nu echt te wachten tot het gebeurd. Verveel me soms zelfs (schaam, schaam!)..........Maar ook wel weer erg lekker dat je "even niets hoeft"!

Nog geen nieuws hier..........en ook nog geen tekenen. Morgenmiddag weer naar de gyn. Eens kijken wat er dan gaat gebeuren.....

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dit bericht heeft marla op 18 november voor het laast gepost mischien toch iets van zwangerschapsvergiftiging? hoop het niet hoor gr, miriam

afgelopen week was eigenlijk de eerste week sinds de 20-weken echo dat ik best wel chagrijnig was. Mijn vriend vond dat ik mijn lichttherapie-lamp maar weer aan moest zetten (tegen de winterblues) en dat heb ik dan maar snel gedaan. Ik denk dat het gewoon de drukte van het werk is waar ik gestresst door raak, het idee dat ik nog zo veel moet doen op het werk, achter loop en het werk zich maar opstapelt. Prive had ik gewoon veel te veel afspraken gepland en ik was per week maar zo'n 2 avonden thuis. Ik moet nu echt een stap terugdoen, hoewel ik dat wel moeilijk vind. Lichamelijk voel ik me nog prima, alleen de vermoeidheid gaat tellen en ik wil graag nog doorwerken tot 4 weken voor de uitgerekende bevalling. Toch ben ik in mijn achterhoofd bang voor de beruchte zwangerschapsvergiftiging, omdat mijn zus en mijn moeder blijkbaar ook dit beiden hebben gehad. Ik houd mijn bloeddruk dus angstvallig onder controle met mijn thuismetertje. De onderdruk zit nu nog netjes tussen de 80 en 90 (bij de laatste meting bij de VK was hij 91, maar dat vond ze nog acceptabel). Oh ja, ik was laatst maar 400 gram aangekomen in 4,5 weken tijd. Goed he? Ik moet er wel bijzeggen dat mijn buik de laatste weken echt behoorlijk groeit. Ik heb gisteren een klein speeldoosje gekocht dat ik voortaan voor het slapen gaan bij mijn buik houd. Ik las in een zwangerschapsblad dat iemand dat ook had gedaan en dat haar kindje telkens naar het doosje toezwom en na de bevalling heel rustig werd door dat muziekje. Ik ben benieuwd...

Liefs,
    Marla

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hier gaat het redelijk begin nu ook zuurbranden te krijgen en te groeien mensen heel appart hoor je kunt het nu echt al zien en dat is toch heel speciaal.

de beroerdheid is echt nog niet weg maar gaat wel iets beter nog twee weken dan moet het goed zijn dan heb ik 2 etentjes en wil ik genieten hihi

in januari wil ik nog een weekend weg heerlijk er tussen uit heb een site gevonden waar je heel goedkoop op weg kunt gaan wij gaan met 4 pers en een weekend met 2 honden mee betalen 98 euro met elkaar super goedkoop he.

nou gr miriam

me2 je houdt het spannend meid

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ik verwacht en hoop niet dat Marla ernstig ziek is of zo.
    Als ze 3 december nog heeft ingelogd en er was iets ernstigs had ze dat wel in 1 zinnetje gedaan.
    Misschien vind ze het even niet meer zo leuk of is ze met andere dingen bezig. Toch blijf ik hopen dat er even een regeltje van haar verschijnt dus:
    Marla, we zijn niet boos hoor, alleen ongerust!

Miriam, je klinkt goed ,meid! keep on going :D Heerlijk lekker weg met mannetje en de 2 honden, lekker om alvast naar uit te kijken.

Me2, toi toi toi, ik denk aan je!

Amber, geeft niks hoor meid, als je ons nodig hebt, weet je ons te vinden
    Dikke knuffel aan Lize

Liefs MInka

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even snel een berichtje van mij.

Ik ben in het weekend hier ook elke dag geweest om even te kijken of er al nieuws was van Me2. Maar nog niks!
    Ik leef met je mee meid, en vind het echt heel spannend!

Ik verwacht dat alles goed is met Marla, omdat ze 3 dec ook even online is geweest. Maarja, het zou wel heeeeeeeeeeel fijn zijn als we iets van haar horen. Hint hint. ;)

Amber, goed om ook even iets van jou te horen. Wat enorm klote dat het slapen nog steeds niet goed gaat. Wanneer zou je eigenlijk weer moeten gaan werken?
    Hoe is het met Lize? Groeit ze goed?

Hope, het werd inderdaad tijd dat het weer wat beter met je gaat.
    Gelukkig heb je een heerlijk weekend gehad. Het klinkt alsof jullie een hele goede keuze hebben gemaakt. Nu rust in je hoofd en van elkaar genieten, en wachten totdat het echt van start gaat!

Neeke, wat heb je een heerlijk mannetje zeg!
    Wow , allebei trouwens. Geniet van elkaar!

Jette, wat mooi zeg dat jettemama zo emotioneel was. Heerlijk gewoon. Wat fijn dat ze nu met jullie mee kan genieten. En straks echt oma wordt!
    En jullie inderdaad papa en mama, zo onwerkelijk. Heb je het idee dat je nu aan het genieten bent? Wil je mij dat leren? ;) :)

Jude, balen dat je nu nog even op de uitslag moet wachten, maarja je voelt je nu goed. En de nieuwe ronde is alweer begonnen! :D

Miriam, je hebt gelijk, dat laatste berichtje van Marla klinkt niet al te best. Hopelijk valt het mee. We duimen voor haar!
    Hoe is het nu met jou? Hoe heb jij het met je werk geregeld nu?

Flyke alles goed met jou en de kleine? Zeker ook bere druk en moe of niet?

Mariaatje, dat is in ieder geval al goed nieuws dat het hcg weer 2 punten is gedaald! En nu even afwachten tot eind december. En dan verwacht ik toch wel dat hij onder de 1 zit. En dan wordt 2008 jouw jaar! Ik duim voor je!

Minka, hoe voel je je nu? Al wat meer zwanger? En iets zekerder door de 1e echo? Ik hoop het echt voor je. Hoe zit het met de kwaaltjes?

Franka, hoe is het met jou nu? Een beetje bijgekomen?

Met mij gaat het echt niet goed. Ik hou de hele tijd vol en ga iedere keer weer door totdat mijn lichaam stop zegt. En dat is de laatste tijd erg vaak.
    Vorige week moest ik 6 dagen werken om de 32 uur te halen. Dan ben ik uiteindelijk enorm trots op mezelf dat het is gelukt. Maar hoe? Dat wil je niet weten.
    Zaterdag heb ik ook nog gewerkt, en 's avonds deden we sinterklaas bij mijn ouders. Het was kei gezellig, totdat de vermoeidheid toenam en ik vanaf half 11 chagerijnig cadeautjes aan het uitpakken was. Achteraf voel ik me mega schuldig daarvoor. En dat helpt ook niet mee.
    Vannacht was ik weer zo ziek, dat ik maar anderhalf uur had geslapen. Dus ik ben vanmorgen dus niet naar het werk gegaan. Daar voel ik me dan ook helemaal niet goed bij, maar mijn lichaam wilde echt niet meewerken.
    Net weer huilend aan de telefoon gehangen met Neia-man en die heeft weer eens een hartig woordje met me gesproken. Hij vindt dat ik me te druk maak om dat werk, waardoor ik totaal niet van de zwangerschap kan genieten. Terwijl we er zoveel moeite voor hebben moeten doen.
    Dus ik heb net met mezelf afgesproken dat ik het woensdag aan de gynacoloog ga voorstellen, en als hij ook zegt dat het slim is als ik me voor 50% ziek moet melden, dan doe ik dat wel. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust.
    Maar het voelt nog steeds dat ik aan het falen ben, terwijl andere vrouwen wel gewoon kunnen werken en ik niet.

X Neia

18. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zo, ik ben weer een beetje bijgekomen van alle toestanden. Ik ga er vanuit dat 2007 gewoon niet ons jaar was en is. We gaan vol goede moed 2008 in.
    Vandaag op kraamvisite geweest bij mijn collega (bevallen van een tweeling) en ik ben er best tevreden over. Natuurlijk blijft het "gek" om zo'n kleintje vast te houden, maar ik werd er niet héél verdrietig van. Hopelijk komen er volgend jaar tranen, als ik ons kleintje mag vasthouden.

Neeke: wat een mooie foto's van Guus. Zo te zien zijn Thijs en Guus al dikke maatjes.

Me2: hoe gaat het met je? Is het allemaal nog vol te houden en ben je al helemaal klaar voor de bevalling?

Lieve Neia: ik ben het helemaal met Neiaman eens! Je hebt hier zolang naartoe geleefd en al de spanning om anderen (met name je werk) is nu bijzaak. Neia moet nu echt eerst voor Neia en Neia-frummel zorgen, dat werken voor 100% komt over een maand of 7 wel weer (ik weet het, makkelijker gezegd, dan gedaan ;) )

Hope: fijn te lezen dat je je zo goed voelt. Wat een dappere beslissing hebben jullie genomen en dat jullie hier samen over kunnen praten. Ik kan me indenken dat het als een opluchting voelt.

Mariaatje: ik lees dat je HCG weer wat gedaald is, het gaat de goede kant op. Nu maar hopen dat die laatste paar hormoontjes wat sneller willen zijn en jullie weer volop met goede moed er tegenaan kunnen gaan.

Miriam: hoe gaat het met je? Nog steeds misselijk of wordt het nu dan eindelijk eens wat minder? Ben benieuwd naar je 20 weken echo.

Minka: al aan het geloven dat het goed gaat met je kleintje. Super dat alles op de echo er goed uit zag. Op naar de volgende echo en ik duim dat die net zo positief zal zijn als deze echo!

Amber: veel succes met jullie huis. Zo te horen ga je een hele drukke tijd tegemoet. Ik hoop dat je dan ook aan je slaap zult toekomen de komende tijd.

Jette: alles al helemaal klaar voor jullie kleintje?

Flyke en Zico: alles goed met jullie?

Jude: wat ongelooflijk suf, dat ze nog geen uitslag hadden, moet je weer wachten. Ik wacht weer met je mee meid. Ik hoop snel op positief nieuws voor je. Tot die tijd weer samen op die wachtbank.

Zo, het is een flinke post geworden.
    Sorry voor degenen die ik nu nog vergeten ben.
    Een fijne avond allemaal!

Liefs Franka

19. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    zo en nu ga ik een hartig virtueel woordje met je spreken....! :evil:
    Helemaal betoeterd, er zijn zat vrouwen die het ook niet allemaal tegelijk even goed kunnen bolwerken, dat is echt geen falen. Laat een man een keertje een dag zwanger zijn, nou dan wordt er opeens een half jaar lang zwangerschapsverlof geregeld, durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.

Wees niet zo streng voor jezelf, toe!

En ik begrijp best dat het zo aanvoelt, ik dacht ook ooit gewoon drie en halve dag voor de klas te kunnen gaan staan, maar het valt niet mee!
    Ik heb dat net na mijn reintegratie getrokken omdat ik anders ontslagen zou worden (ik viel nog in de periode van 2004 dat je wettelijk nog maar net 18 maanden ziek en zielig kon worden gevonden, 'gelukkig'). Nu heeft het lot me een andere loer gedraaid dan de moederschaps-blues...en werk ik nu met heel veel moeite twee dagen.... toch weet ik zeker dat niemand me als mislukkeling zal beschouwen, mocht ook dat me teveel worden, daar zorg ik voor. Want wat ik doe, doe ik met passie en bedrevenheid, meer dan dat kan ik niet doen. Het is maar tijdelijk toch, als je 50% zou kunnen werken....en dan eindelijk je zwangerschap voorop stellen, doen hoor!

knipoog van Amazonnetje

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neia meid maak het je zelf niet moelijker dan het al is, ik ben 100 % ziek gemeld en werk op at basis zoveel als ik zelf aankan dus de ene dag meer dan de andere soms een dag helemaal niet. Was in het begin ook bang voor reacties op dit alles maar heb geleerd dat ik zelf voorop sta dus als het niet kan jammer dan.

Wel heb ik moeite met het feit dat ik niet echt kan genieten van mijn zwangerschap maar het werk kan me gestolen worden , gelukkig heb ik een leiding gevende die zich in mij probeert te verplaatsten en ook aangeeft dat hij blij is dat ik moeite doe om te komen dus, kies voor jezelf meid het kost al genoeg energie opzich zelf nu

franka ben trots op je dat je de kraamvisite zo goed hebt gedaan is niet echt makkelijk, en volgend jaar is zeker jullie jaar echt let maar op.

zelf ben ik ook heel benieuwd naar de 20 weken echo liep vanavond met mijn hondje kwam tot de conclusie dat mijn jas niet meer dicht wil heb nooit mijn jas dicht maar sávonds laat toch wel maar dat kan nu niet meer.

nou voor de mensen die nu nog online komen alvast slaap ze de rest tot morgen liefs miriam

Deel Deze Pagina