goed zo miriam, ben blij voor je! de rest: goeieavond! ik ben er mee weg, hope, mooie banner, wordt nu es echt concreet he, ben ook blij voor je! liefs flyke
Ha Dames, Heb niet bijgelezen; dat ga ik no doen, maar kom net uit het ziekenhuis waar ik vanaf dinsdagmorgen 01.30 uur ben geweest want......mijn vliezen waren gebroken . Een uur later kwamen de weeeen en heb in een vreselijke weeenstorm onze kleine Jan Paul op de wereld gezet! Hij is dus 1 dag voor de uitgerekende datum uit zichzelf gekomen! Man, wat is dat een belevenis zeg! Wij maken het helemaal goed. Hier blijf je echter min. 4 dagen in het ziekenhuis alwaar je super wordt verzorgd en ze je echt werkelijk alles uitleggen en je met alles helpen. Elke dag ook 2x controle van mij en de kleine. Allemaal erg geruststellend! Wij zijn nu thuis. Een uitgebreid verslag kom ik nog doen!
Heeeeeee Me2! Dat is ook toevallig, ik kom even kijken en zie dat je net gepost hebt! Wauw, van harte gefeliciteerd met de kleine JP! Wij dachten het al, dat het al gebeurd was . Maar 4 dagen in het ziekenhuis... pffff.... Nou, doe het rustig aan en binnenkort je verhaal, he? Liefs, Jude.
Dat is hier standaard. Er is verder niets met ons aan de hand (geweest). Het is moet ik zeggen wel heerlijk geweest hoor in het ziekenhuis want er komt toch zoveel op je af! Ook gewoon lekker een kamer alleen met bad en douche en wc. Bij een tweede zal het wellicht anders zijn, maar voor nu was het heel fijn. Het is nu ook fijn thuis te zijn hoor daar niet van en papa is werkelijk in de wolken dat wij er nu zijn......en wij ook. Heerlijk in onze eigen spullen Ik ga mijn mannetje voeden! Tot later!
Hey ME2, gefeliciteerd met jullie zoon. Ben blij dat alles goed is. Geniet er maar van. enneh................................ feliciteer je man ook maar van mij Liefs Hope
HOERAAAA, ME2 IS MAMA GEWORDEN! GEFELICITEERD MET JAN PAUL! Lieve Me2, wat geweldig, en wat fijn dat jullie zo'n goed begin hebben... geniet maar heel erg lekker van 'm! Amber
me2 van harte gefeliciteerd met jan paul ben blij dat alles goed is heel mooi top, geniet er van liefs miriam
Lieve Me2, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie knulletje! Geniet ervan meid! Kus Minka
Lieve Hope, Je ticker is echt mooi geworden. Kun je de foto van jullie vlinder in je album zetten, ik ben erg benieuwd hoe hij er vergroot uit ziet. Echt heel mooi! Ik heb nog even naar de tijdzone gekeken, maar kan er niks uit opmaken behalve dat hij de schrikkeldag niet meepakt. Fijn weekend Liefs Minka
Me2 zoals gedacht, welverdiend aan het genieten van jullie zoontje, nieuw gezinnetje! DIkke proficiat met Jan Paul! 18-12 Minka 2e Echo 20-12 afspraak vk miriam 20-12 Hope met zussen mee voor uitslag chromosomenonderzoek. 27-12 Flyke 4e echo, 18w4d 08-01 Neia 20-weken echo 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum MInka, die onzekerheid is inderdaad moordend, zeker als je ook nog eens niets voelt, gelukkig mag je dinsdag voor nieuwe echo om toch je groeiend babytje te bevestigen! ik zie dat je intake had vrijdag? zo gisteren was een drukke dag, tandarts goed doorgekomen, was wel nog redelijk pijnlijk en nogal bloederig, maar ik ben ervanaf! Bij de VK was ook alles goed, ze zag wel meteen het hartje kloppen/Activiteit op het schermpje, maar hartje meteen vinden en horen was iets moeilijker. EEnmaal gelokaliseerd (nu twee cm onder mijn navel, vorige keer twee vingers boven schaambeenn), zat ze blijkbaar recht op het hartje en kon je megagoed horen, en soms ook het klotsen van het vruchtwater en het horen van een beweging maken. Ze zei dat het een zeeeer actieve baby is, dat belooft Hubbie heeft het opgenomen met zijn gsm en nu kan ik wanneer ik het wil luisteren ernaar! En dan gelukkig met het resultaat op naar het meidenfeestje, ze had speciaal alcoholvrije schuimwijn voorzien voor collegavriendin en mij nog goed weekend iedereen ben blij met de tweede geboorte van ons tussen realiteit en gedwongen positivisme topic wondertje! Op naar de volgende! En dat de nog niet zwangeren onder ons (sorry voor de term maar iedereen opnoemen heb ik angst dat ik iemand zal vergeten en wil ik zeker ook niet!) snel mogen volgen! liefs flyke
tja, daar vraag je wat. Maar na lang klungelen is het me gelukt. Het wordt nog eens wat met mij, hihi De 2e foto is eigenlijk de originele kleur, maar die blauwe gloed krijgt ie als de zon erop schijnt. Deze foto`s heb ik trouwens gemaakt voor de 2e MK. Toe we de 2e MK kregen, heb ik de 2e datum erbij gezet, aan de andere kant en heb ik het vruchtje eronder begraven. Onze vlinder staat nu bij het graf van mijn vader. Minka, hoe was je intake gegaan? Flyke, wat een goed nieuws weer. En wat goed dat je het geluid hebt opgenomen, zo kan je steeds weer jullie kleintje horen. Enneh meiden, vinden jullie het ook zo koud? Vreselijk die wind. Ik ga vandaag niet meer eruit, we gaan lekker bankhangen en laptoppen Liefs Hope
hope, de zon schijnt hier wel, niet veel wind maar voelt echt koud aan, ik schat 3.5graden. ik heb zonet in je album gekeken, mooi hoor je aandenken aan je vlindertjes! De liefde die je in de vlinder legde straalt er vanaf! liefs flyke
Hee lieve dames, Megadruk hier, mannetje was eerst twee dagen op pad voor het werk en gisteren ook van huis voor een reünie, maar alles gaat hier prima. Ik kwam eens even kijken of er nieuws was van Miriam en Me 2 en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Me2, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JAN PAUL! Wat een belevenis he. Geniet ervan! Miriam, gefeliciteerd met je goede echo. Heerlijk om zo'n kleintje te zien he. Hope, week 9 al begint het: da's geweldig nieuws! Vervelend dat die bewoonster zo verkeerd terecht gekomen is Ook al kun jij er niets aan doen, je voelt je er toch niet prettig bij denk ik... Mariaatje, misschien was je buikpijn je eisprong? Of is je ongi er inmiddels? Lieve lieve andere dames, ik doe jullie tekort, maar kom van de week weer eens wat langer posten! Liefs en fijn weekend, Neeke
Er kan nog meer bij..................... er kan nog meer bij........... Nog 1, nog 2 nog 3, kom er maar bij......... Kennen jullie dat liedje? Dat zing ik nu op dit moment. Die arme postbode, was nu nog post rond aan het brengen. Maar waarschijnlijk was hij zolang bezig omdat hij een wel heeeeeeeeeeeel belangrijke brief moest brengen....... Die aan ons, van het ZH! ! ! ! We zijn officieel uitgenodigd voor de info avond en het start gesprek ( maar tevens het laatste gesprek voor de behandeling) Ik ben zooooooooooooooooooo blij. Het wordt alleen maar beter. Ons wachten en geduld gaat eindelijk beloond worden. 2008 wordt ONS jaar, dan gaan al onze dromen in vervulling. En om niet egoistisch te doen, het wordt het jaar van ons allemaal op dit topic. Eindelijk lacht het geluk ons toe. Sorry, maar moest dit nog even kwijt, jullie zijn de eersten die het weten, lief he? Liefs Hope
18-12 Minka 2e Echo 20-12 afspraak vk miriam 20-12 Hope met zussen mee voor uitslag chromosomenonderzoek. 27-12 Flyke 4e echo, 18w4d 08-01 Neia 20-weken echo 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum Meteen even de data erin gezet: JOEHOEOEOEOEOE 2008, here we come!
Ja Hope, je hebt helemaal ge;ijkt! 2008 wordt ook weer een geweldig jaar voor dit topic. We hebben nu al een paar prachtige gezonde babies als resultaat en.....ER KAN NOG MEER BIJ!
Me2, hoe gaat 't nu met jou en je kleine mannetje? Lekker aan 't genieten? Heerlijk he.. Sterkte met de nachten (mocht dat nodig zijn) enneh... ik wil zo graag een fotootje zien!
Me2, en MannetjevanMe2, Gefeliciteerd met jullie wolk, Jean Paul! Beter late felicitaties dan nooit dan maar he?
Me2 VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zoon Jan Paul! Veel geluk samen! Liefs, Chantal Hope ben ontzettend blij dat je zo blij bent..houdt dat vast en 2008 gaat jullie jaar worden! liefs, Chantal