Van harte gefeliciciteerd met de geboorte van Jan Paul Me 2, fantastisch, ben hardstikke blij voor je! Geniet er van meis! Hope nee tuurlijk wordt ik niet jaloers als ik jetteman een knuffel geef van jou, ben je mal! Miraim gefeliciteerd met de goed echo, en ook flyke super meis dat je het hartje zo goed kon horen kloppen! Met mij gaat het goed ben nu aan mijn laatste werkweek begonnen, raar idee, dat ik vrijdag hier de deur achter me dicht doe en de eerste tijd niet terug kom, moet nog wel even wennen hoor! liefs jette
jette geniet maar van je vrije tijd straks haha en ik kan me voorstellen dat het een gek idee is het is toch geen vakantie van 3 weken maar een tijdje langer dus ben heel erg blij met de goede echo echt onwijs fijn. ze hebben niet gekeken naar het geslacht en we wilden het ook niet weten wat wel gek is ze hebben de lengte niet gemeten is was daar nog wel nieuwschierig naar maar ja. ga effe plat ben misselijk liefs mir
Yoehoe Me2 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jean Paul Wat heerlijk om te horen dat alles goed met jullie gaat. En dat jij een prettig gevoel had bij die 4 dagen in het ziekenhuis. Geniet van je mannetje! Ik ben zooooooooooooooooo blij voor jullie! \/ \/ \/ X Neia
Hope, wat een prachtige banner heb jij zeg! En wat heerlijk dat jullie nu de officiele brief binnen hebben gekregen. De tijd gaat echt snel, en nu kunnen we echt lekker met jou mee aftellen. Ik kan me voorstellen dat die familie van die patient boos is, maar jij kan er in ieder geval niks aan doen, dat is zeker. Maarja, het blijft vervelend. Jette, mannen zijn gewoon ingewikkeld. Gelukkig kan mijn mannetje wel redelijk praten. Maar soms heb ik ook het idee dat er iets is, maar dan wil hij niks zeggen/kwijt. Het enige wat we kunnen doen, is lekker knuffelen. Voor ons ook geen straf toch? Heerlijk nog een week meid! de tijd gaat snel. Straks heb jij ook al een kleine net zoals Me2. Kun je het al iets beter voorstellen? Miriam, wat geweldig dat je zo'n mooie echo had! Geen afwijkingen etc., dat is een goed teken. De vorige keer vroeg ik de gyn ook om de lengte, want uit zichzelf zei hij het ook niet. Chantal, 2008 moet OOK jouw jaar worden hoor! Neeke, je niet verontschuldige voor de drukte hoor! Dat begrijpen, of gaan we in de toekomst zeker begrijpen hoor. Geniet lekker van je mannen. Gaat het drinken nog goed bij guus? En hoe is het met jou? nog last van de bevalling? Flyke, heerlijk dat het bij de vk allemaal goed was! Wat leuk zeg die schuimwijn. weet je waar ze die gekocht hebben? Is misschien wel een idee voor kerst. Minka, hoe vond je de intake bij de VK? Nog nieuwe dingen gekregen/gehoord? En hoe is het met de moeheid? Kun je de dagen een beetje doorkomen? Heb je volgende week vakantie of moet je gewoon werken? Ik hoop voor je dat je dan een beetje bij kan komen. Mariaatje, die pijn kan inderdaad ook een eisprong zijn geweest. Maar ik hoop toch echt dat je voor 2008 je ongie hebt gekregen. Dat moet onderhand wel! Jude, hoe is het met jou? Heb je je weer gevonden? Wanneer is je NOD? Amber, wat klote zeg dat jullie zo'n rotweek hebben gehad. Weet je waarom Lize zoveel heeft gehuild de afgelopen dagen? Ik hoop dat het nu weer iets beter gaat! Zico en Franka lekker weekend gehad? De rest tot snel! Wij hebben een lekker weekendje centerparcs gehad. We zijn net pas terug. Vrijdag hebben we lekker rustig aan gedaan: uit eten geweest en 's avonds een spelletje (2 x gewonnen ) Zaterdag hebben we lekker gezwommen. Liep ik daar, half naakt, en ik schrok van mezelf in de spiegel. Ik dacht echt: huh kijk ik nooit in de spiegel ofzo. Maar het antwoord is inderdaad: nee, niet zonder kleren aan (in bikini). Ik heb echt al een flinke zwangerschapsbuik, natuurlijk zie ik dat wel aan mijn kleren enzo, maar zo zag het er toch anders uit. Ik was natuurlijk trots, maar bedacht constant dat ik niet met mijn buik moest pronken, omdat er weleens meiden konden zijn die (nog) niet zwanger kunnen worden. Typisch dat ik dat dacht toen ik daar liep. Maarja, ik heb genoten van het zwemmen. 's Avonds was ik helemaal kapot, en was ik echt niet de gezelligste , dus ik ben om 8 uur naar bed gegaan. Gister hebben we nog lekker geshopt en gezwommen. En vandaag zijn we op visite geweest bij vrienden in Eindhoven. Daarna zijn we ook nog naar de Babydump gereden om naar de spulletjes te kijken. Er zijn genoeg leuke dingen! Nu nog de spullen uitpakken! X Neia
hey neia, ben blij dat je een lekker weekendje gehad hebt, ja je spiegelbeeld kan soms wel wat cnfronterend zijn he, ik heb dat ook wij hebben zo´n stoom-douche cabine en zit ook een spiegel in, als ik mezelf soms bekijk tjonge jonge, denk ik wel eens dat ik enorm ben! Maar ben er ook trots op hoor en voor mij geldt ik heb de langste tijd gehad hi hihi, maar voorstellen kan ik het me nog niet hoor hoe het gaat worden! liefs jette
Me2, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jan Paul! Ik hoop dat jullie volop aan het genieten zijn van deze tijd! Liefs Franka
Neia, welkom terug. Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Lekker toch dat je buik groeit! Doe je het rustig aan? Jette, ik tel met je mee af meid! nu nog maar 4 dagen werken, wat zal dat inderdaad een rare gewaarwording zijn. En inderdaad dan weer afwachten hoe het is als je terugkomt. Ik werk in een mannenwereldje en begrip voor zwangere dames is er helemaal niet! Ze zijn alleen lastig. Rust van de dames, ik kom later wel weer allemaal op jullie terug. Hier beginnen de zenuwen nu weer te komen. Vanmiddag dus mijn 2e echo (10 weken) Net als de vorige keer is het toch een beetje erop of eronder, maar ik durf toch ook wel een beetje "voorzichtig positief" te denken. Mocht vanmiddag alles goed zijn, dan ga ik het aan de familie vertellen. Maar ook als het niet goed is moet ik het vertellen, dus dat is ook best wel spannend. Ik ben nog steeds erg moe, s'morgen 1 kokhals en sávonds vaker wat misselijk. Ik heb het idee dat mijn buikje nu ook wel wat gegroeid is, dus vandaar het voorzichtige positivisme. Minka-man is ervan overtuigd dat het deze keer wel goed is, maar ja, die twijfel...... Het intake gesprek van vorige week was niet echt bijzonder, eigenlijk hetzelfde als vorig jaar, de gegevens stonden er nog allemaal. Alleen even besproken wat te doen met evt testen. Ik heb wel gekozen voor een combitest en mocht deze verhoogde kans opleveren dan ook een VP. Vorig jaar had ik alleen een VP gekozen, maar nu toch iets terughoudend erover. Tja, ik heb nu eenmaal de leeftijd! Nu nog even aan het werk, hoop dat de tijd snel voorbij gaat (hoef pas om 15.00 u) en ik laat jullie vanmiddag wel horen hoe het is gegaan. Na deze week heb ik 1 1/2 week vrij, dus kan ik rustig aan doen en lekker bijtanken. Ik hoop dat jullie met me mee duimen! Kus Minka
Tuurlijk duimen we met je mee minka, ik hoop dat je het ons zo snel mogelijk laat weten, succes meis! Ach dat mannenwereldje valt hier wel mee, ja ik werk dagelijks samen met 2 mannen maar moet wel zeggen dat ze erg begripvol zijn, vooral mijn leidinggevende wil vaak met me praten over de zwangerschap en als het straks geboren is! Hij heeft zelf drie kinderen en zegt dat de geboorte van zijn eerste dochter het diepste indruk op hem heeft gemaakt. Ik wil zelf niet aldoor over zwangerschappen etc. praten op het werk, omdat ik er zelf altijd een beetje een irritant gevoel aan over heb gehouden dat vrouwen die een kindje hebben gekregen nergens anders meer over kunnen praten dan poepluiers, etc. Dat probeer ik een beetje te voorkomen, maar moet wel zeggen iedereen wil met me praten over mijn zwangerschap ze leven allemaal enorm mee! Dus uit mezelf begin ik er vaak niet over maar er gaat geen dag voorbij dat er niet iemand in de pauze over begint, nou ja daar kan ik natuurlijk ook niets aan doen he! liefs jette
Minka, ik ga heel hard voor je duimen om 1500 uur. Het zit vast helemaal goed... Jette, ik probeer me een voorstelling van jou met grote buik te maken, maar het lukt me niet, ik zie steeds het grappige tijgertje (leeuwtje?) voor me! Neia, dank je, het gaat al beter met Lize, alleen had ze gisteravond weer zo'n ontroostbare bui. Dan breekt mijn hart, echt waar... Maar gelukkig kalmeerde ze, vanochtend werd ze weer vrolijk wakker (grappig, ze oefent haar stem, er komen toch gekke geluiden uit joh! ). En verder heb jij alle recht op pronken, je mag toch trots zijn? Dat zegt helemaal niks over wat je anderen gunt, and lets face it... je kunt andermans pijn niet wegnemen. Dat is hun pijn. Dus ga je niet 'verbergen' omdat je weet dat je gezien kunt worden. Ik denk dat je er prachtig uitziet! hier totale verhuis-stress-hypotheek-regel-stress.... straks komt er een verhuizer met een offerte. Waarschijnlijk gaan we in jan al verhuizen. Het is een prachtig huis, maar ik heb zoveel aan mijn hoofd dat ik jullie nog nauwelijks iets erover verteld heb. Maar dat komt nog wel. Even door de zure appels heen bijten.. fijne dag meiden. Amber
Minka mijn duimen draaien ook weer mee. Vanmiddag mag jij vol trots aan je familie gaan zeggen dat je zwanger bent. Meid, het komt allemaal goed. Liefs Hope
Minka, dit wordt een prachtige dag voor jou! Want je ziet jullie schatje weer, en dan de familie vertellen. Dat is ook helemaal geweldig! Die zullen ook wel erg blij zijn, denk ik. Nog een paar uurtjes wachten, ik kan me voorstellen dat de spanning stijgt, maar straks ben je weer helemaal blij. Geniet ervan! Jette, nog 4 daagjes. Ja, kan me voorstellen dat jij gewoon van jezelf schrikt als je in de spiegel kijkt, hihi . En dat gevoel komt vanzelf straks als je kleintje er is. Maar eerst nog even genieten. Hoe is het met jette-mama? Amber, heerlijk lijkt me dat die geluidjes van Lize. Jayden (zoontje van mijn broer) doet dat nu ook. Hij probeert heel hard, en als het niet lukt wordt hij heel druk met zijn beentjes en armpjes, en als het uiteindelijk lukt dat schrikt hij van zijn eigen geluidje. Geniet maar van zulke dingen meid, want het zal wel een hoop stress veroorzaken dat huilen. Hoe heb je het nu met je werk geregeld? Spannend zeg in januari al verhuizen? Jeetje, dan wordt het wel heel druk. Hope, prachtig plaatje van die kikker! Met mij gaat het wel, nu ben ik op zijn best. Ik ga zo even 2 uurtjes werken ofzo, vandaag rustig aan beginnen denk ik. En vandaag is mijn schoonmoeder jarig, dus daar moeten we vanavond ook heen, dus even bijkomen nog! X Neia
18-12 Minka 2e Echo 20-12 afspraak vk miriam 20-12 Hope met zussen mee voor uitslag chromosomenonderzoek. 27-12 Flyke 4e echo, 18w4d 08-01 Neia 20-weken echo 23-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum Even aangepast!
Meiden, jullie duimen heeft geholpen! Alles ziet er prima uit, hartje klopt, termijn op precies 10 weken. "ze" zwaaide vrolijk naar ons hihihi. Ik ben zooooo blij ! Liefs Minka
Yoehoe Minka, wat geweldig! \/ Heb je je (schoon)ouders al gebeld? En heb je een mooie echo foto? X Neia
Joepie Minka! Fijn hoor! Lekker weer een drempel genomen! NB in mijn album, staat een fototje van mijn prachtige (ben natuurlijk erg bevooroordeeld!)zoon! Ben wel moe...Jeep slaapt de halve nacht goed en an de 2de helft ligt hij steeds te jammeren en wil alleen maar bij mij zijn om vervolgens in mijn armen in slaap te vallen terwijl ik dan dus niet kan slapen want als ik hem terug leg dan brult hij weer....(en met een baby in bed slapen is en blijft levensgevaarlijk!). pfff het is lastig hoor dat structuur aanbrengen en ze niet de foute dingen aanleren......
Wow Me2 wat een prachtig Menneke! Jeetje, tuurlijk ben je bevooroordeeld, maar ik vind het ook echt een schatje. Balen dat je weinig slaapt krijgt, en deze tijd zal inderdaad wel moeilijk zijn wat je hem nu wel of niet moet aanleren. Heb je daar ook een kraamhulp of niet? X Neia
ow nee minka, sorry had niet in de gaten dat je vandaag voor echo moest, gelukkig alles goed zoals ik had verwacht, ben heel blij en nu de familie op de hoogte brengen! leuk! Me2, heb in je album gepiept! nog es dikke proficiat, ziet er echt een schatje uit! neia, goed te lezen dat het goed met je gaat, hou dit ritme van werken maar aan, doet je goed zo te lezen! amber, kan me inbeelden dat het allemaal heel stressy is, hoop dat je er snel vanaf bent! hehehe jette, ze kunnen er waarschijnlijk niet naast kijken naast je buik hope, ben heel blij, terug goed nieuws, officiële uitnodiging en start gesprek, je zet het jaar 2008 al goed in, ben blij voor je! zo voor de rest niets speciaals hier, ik weet niet meer wie het vroeg, neia zeker? die alcoholvrije schuimwijn kwam van delhaize, weet niet of je dat hebt bij jullie? o ja,vriendincollega heeft haar geheimpje verteld, ze krijgt een meisje mijn theorie van misselijkheid klopt alweer, plus ze heeft veel puisten en theorie van cliënte dat bij meisje de schoonheid van de mama naar het meisje gaat en mama 'lelijk' wordt klopt nog een goeie avond iedereen liefs flyke
Minka, \/ \/ . geweldig weer een goede echo. Geloof je het nu zelf ook een beetje dat het wel goed zit? Ik ben ook wel benieuwd ernaar of je je familie al hebt ingelicht. Geniet maar lekker van het moment. Neia, fijn dat je je even goed voelt. Laten we hopen dat het zo blijft. ME2 , wat een heerlijk mannetje. Je bent terecht trots. Amber, je klinkt heel gehaast en dat is natuurlijk niet gek met al die stress, maar denk je ook een beetje aan jezelf. Hoe gaat het trouwens met je eigen slapen? Jette, het schiet al echt op. Je bent de dagen al aan het aftellen. Miriam, je klinkt nog steeds alsof je je beroerd voelt. Vervelend hoor, nog steeds die misselijkheid. Doe maar rustig aan meis. Hoe is het met de rest? IK ben vandaag gaan kerstshoppen. En waar kom ik mee thuis? Met kleding voor mezelf Ik heb me eens in iets nieuws gestoken, waarvan ik niet dacht dat het me niet zou staan. Ik het zo`n kort broekkie gekocht, met panty met motief en laarzen. En het staat zo \/ \/ . Ben er helemaal blij mee. Nog 3 dagen vrij en dan zijn mijn vrije dagen weer om. Groetjes Hope ( die overigens nog steeds in haar nopjes is )
oeps ben flyke vergeten sorry. Jij voelt je goed blijkbaar, aan je bericht te lezen. Gelukkig, houden zo. En idd we gaan 2008 goed inluiden, met al dat goede nieuws. Liefs Hope