Hope, Heerlijk dat je jezelf in de nieuwe kleren hebt gestoken. Als we je zouden kennen zouden we je nu vast niet meer herkennen! Nieuwe kleren, dikke glimlach op je gezicht, heerlijk meid, blijf zo doorgaan met genieten, dan kan het niet meer stuk voor jullie Me2, lekker kereltje hoor! Geniet er maar lekker van met z'n drietjes! Jette, nog 3 daagjes! Ik blijf mee aftellen tot vrijdag! Neia, lukt het een beetje met het 50% werken? Hoop dat je rond de kerstdagen wat rust hebt om lekker bij te tanken! Jude, hoe is het bij jullie, ik geef de moed NIET op! Franka voor jou ook niet hoor! Amber, je zit even in een moeilijke periode mied, doe het rustig aan en denk vooral heel goed aan jezelf (en Lise natuurlijk) Hier gaat alles goed. Heb gisteren mijn moeder gebeld, en gevraagd of ze het fotolijstje van vorig jaar weer op de kast wil zetten. Dolblij natuurlijk, maar ze had het natuurlijk wel verwacht / gehoopt dat ik snel met goed nieuws zou komen. Ook mijn schoonzusje met hetzelfde verhaal gebeld, schoonouders gaan we zondag heen, dus die vertellen we het persoonlijk. Ik heb de foto's in mijn album gezet voor de liefhebbers. Toch blijft alles onwerkelijk en nog onzeker, maar ik probeer nu vol vertrouwen verder te gaan. Straks een afspraak maken voor de combi-test en ook de huisarts even inlichten (had ik nog steeds niet gedaan). Ik verwacht net na oud en nieuw voor de NP meting te moeten. Nu maar weer aan het werk, ben wel aan het aftellen tot miojn 1 1/2 week vrij. Nog even doorbijten, morgen een etentje met de afdeling (hoop dat ik het vol kan houden). Liefs Minka
Minka, gefeliciteerd met de goede echo! Me2, wat een vreselijk mooi zoontje, je bent vast vreselijk verliefd op 'm! En wat 'aanleren' betreft: je kunt ze nu nog niet 'verwennen' en ze kunnen je ook nog niet 'manipuleren'. Je ventje wil heeel graag heeel veel bij je zijn, daar voelt hij zich het fijnst! De eerste weken zijn best slopend maar alle fases duren niet lang, er verandert continue iets. Dus het kan best zijn dat hij al snel went aan zijn eigen slaapplekje. (Lize wilde in het begin ook alleen maar bij mij zijn, maar nu leg ik haar zonder problemen bij elk slaapje in het ledikantje, en na wat gebrabbel en gespeel valt ze vanzelf in slaap, dat had ik in het begin nooooit gedacht). Succes en geniet! ja meiden, het is hier druk.. Ik slaap helaas nog steeds op medicatie. Ik zal blij zijn als de verhuizing achter de rug is. Ik zou eigenlijk 7 jan weer gaan werken, maar het kan zijn dat dat wat later wordt... Mijn werkgever heeft gelukkig alle begrip, ik ben al in gesprek geweest met hem. liefs aan jullie allen Amber
Je hebt gelijk Amber dat je je baby niet kan verwennen. Slapen doet JP gelukkig goed in zijn eigen bedje. Hij huilt enkel als hij honger heeft of een vieze luier of er overdag gewoon bij wil zijn omdat hij wakker is! Als ik hem dan oppak is hij meteen stil. Allemaal dus wel erg voorspelbaar!. Vannacht goede nacht gehad. JP is alleen om de 3/4 uur wakkker geweest voor zijn voeding! Pappa en ik heb dus redelijk goed geslapen!
20-12 afspraak vk miriam 20-12 Hope met zussen mee voor uitslag chromosomenonderzoek. 27-12 Flyke 4e echo, 18w4d 03-01 Lize eerste dagje kdv (mama wil niet!) 08-01 Neia 20-weken echo 10-01 Lize, Amberman en Amber verhuizen! 23-01 Neia afspraak gyn 25-01 Jette uitgerekende bevallingsdatum 30-01 Hope info-avond IVF 01-02 Hope startgesprek IVF 14-02 Marla uitgerekende bevallingsdatum 25-02 Hope start stimulatie IVF 03-05 miriam uitgerekende bevallingsdatum 21-05 Neia uitgerekende bevallingsdatum 27-05 vlgs gyn, 29-05 volgens VK: Flyke uitgerekende bevallingsdatum 16-07 Minka uitgerekende bevallingsdatum
Flyke, fijn dat ook alles bij jou z'n gangetje gaat nu. De Delhaize hebben wij hier helaas niet, maar ik heb al verzonnen voor oud en nieuw dat ik aan de jip en janneke champagne ga! Leuk dat je theorie nog steeds klopt, ik ben benieuwd of dat bij ons ook zo zal zijn. Hope, wat goed dat je mooie nieuwe kleren hebt gekocht! Heerlijk dat shoppen he? En je hebt het verdiend hoor. Geniet nog van je laatste vrije daagjes. Moet je met de kerst ook werken? Minka, het 50% werken lukt gelukkig wel. Maarja ik blijf tegen dingen aanlopen, waar ik me druk om maak. Vandaag ook weer: die "nieuwe" manager vond het toch wel erg lastig dat ze niet van tevoren weet wanneer ik kom. En of ik dan een voorlopig rooster wil opgeven, zodat ze een beetje een idee hebben. Dan voel ik me al gelijk schuldig. Maarja ik weet echt niet wanneer ik ziek ben natuurlijk. Maarja ik heb maar een richtlijn opgegeven nu. Ik voel me er wel klote onder. Wat leuk zeg dat je moeder zo blij was gister! Heerlijk gewoon. En dan zondag ook nog naar je schoonouders, lekker naar uit kijken. Je banner is prachtig, al over de 10 weken heen! Er komt straks in juni een kindje bij jullie! Amber, ik kan me voorstellen dat je pas echt rust kan krijgen als je de verhuizing achter de rug hebt. Gelukkig heb je een begripvolle werkgever, dat scheelt al een hoop. En je hebt dan echt even rust nodig vanaf die tijd. Hoeveel dagen zou je eigenlijk gaan werken? Me2 dat klinkt echt als een perfect kereltje! Geniet maar van die paar uurtjes slaap, want je weet maar nooit. Heb je het druk met de visite? Volgende week komt toch de rest van de familie of niet? Vanmorgen heb ik gewerkt, dat ging aardig, op dat akkefietje met die manager na. En ik ben net naar de kapper geweest, dat was ook wel nodig, weer met laagjes erin gelukkig. Vanmiddag komt mijn beste vriendin theelueten, even bijkomen hoor. X Neia
me2 wat een prachtig kereltje zeg, mooi hoor! Minka van harte gefeliciteerd meis, echt waar ik ben zoooo blij voor je, geniet er van! Ja ik ben aan het aftellen, we hadden vandaag op het werk het kerstbuffet, dit jaar hadden we gekozen voor een stamppot buffet, het viel in goede aarde al is het altijd wel een heel geregel en gedoe, maar we hebben het achter ons, dit was eigenlijk mijn laatste echte taak hier, raar hoor, ik heb er aldoor wat naar toe geleefd en nu ligt het achter me, mijn werk is eigenlijk afgerond, dus ik ben klaar voor mijn verlof, ben hier morgenvroeg nog en vrijdag maar dan zijn er niet veel mensen meer aan het werk dus zal ik ook niet veel te doen zijn, dus zal ik wel vroeg naar huis gaan denk ik, raar idee hoor, er komen steeds mensen langs om afscheid van me te nemen, heb al een hele leuke knuffel gehad en en een fles bodylotion voor mezelf, erg lief! Met jettemama gaat het eigenlijk nog steeds goed, ze heeft nog steeds 1 drain in haar buik die ze graag kwijt wil, maar dan moet haar buikholte schoon zijn, donderdag krijgt ze een ct scan om te kijken hoe het er uit ziet, ben erg benieuwd, meestal moet ze nog 1 x per week spugen maar daar kan ze mee leven zegt ze! We zijn dus heel benieuwd wat er as. donderdag als conclusie getrokken wordt, of dat de drain er uit mag of dat hij nog een tijdje moet blijven zitten! Ze is soms nog wel erg emotioneel, ze zit in een soort van verwerkingsproces maar verheugt zich enorm op de komst van haar kleinkind! Ze ontwikkeld ook nog steeds door in dingen die ze al weer zelf kan en wil doen! Al met al, ben ik erg tevreden, en ik hoop dat het zo door mag gaan en dat haar nog veel tijd met de kleine gegund is! liefs jette
Jette: fijn dat het met Jettemamma ook goed blijft gaan. Dat geeft wel rust denk ik! Heerlijk dat je grootste taak er nu op zit. Straks lekker genieten van je vrije tijd! Hoop dat je je goed genoeg voelt om daar 100% gebruik van te maken! Neia: ja voor jou blijft dat halve tijd werken ook lastig, maar het is nu niet anders en jij gaat gewoon voor op dit moment. Mijn moeder is er nu en mijn schoonmoeder is tot gisteren geweest. heerlijk al die hulp. Kraamhulp hebben ze hier ook, maar dat heb ik niet aangevraagd. Vind het wel goed zo met mijn mams. Volgende week als zij weg gaat komen mijn 2 zusjes en hun vriend en daarna neemt mijn man een week of wat vrij. Zo ben ik dus min of meer een maand onder de pannen met hulp! Dat slapen is nog best lastig mete en baby. Lig je net en dan is eigenlijk de volgende voeding al weer aan de beurt. Ben nu best wel moe en moet nu eigenlijk even gaan slapen omdat mijn mannetje nu ook lekker in zijn wiegje ligt, maar dan wil ik toch weer even mailen ed.....ga zo nog maar even liggen......
Wat een ontzettend mooie foto's in jullie albums! Me2: wat een prachtkereltje heb je, geniet er lekker van. Minka: gefeliciteerd met de mooie echo's. Heerlijk dat je het nu ook met je familie kunt delen. Zo te lezen gaat iedereen een heerlijke tijd tegemoet. Hope, ik ben zo blij dat je je zo goed voelt! Jette: nog twee daagjes volhouden en dan heerlijk.... rust. Miriam: ook nog gefeliciteerd met je echo! Toch niet stiekem gekeken of het een jongetje of meisje wordt Wij gaan weer een spannende tijd tegemoet. Mijn ei zit eraan te komen en daarna neem ik weer plaats op de wachtbank. Vanochtend toch iets raars meegemaakt; ik werd wakker en Franka-man vroeg wat ik op mijn shirt had. Zat er bij mijn rechterborst een grote natte plek op mijn shirt en bij mijn linkerborst een heel klein beetje. Heeft iemand van jullie dit ook gehad tijdens een cyclus? Volgens mijn zus moet ik het maar zo zien 'de hormonen daar doen goed hun werk' Het is toch iedere maand een verrassing wat mijn ei nu weer voor me in petto heeft. Ik ben aan het aftellen tot 2008. 2007 was duidelijk niet ons jaar, getuigen en hulpverlener van een dodelijk ongeval geweest, zieke schoonvader, zieke vader en dan nog het verlies van ons kleintje. Ik hoop dat 2008 betere tijden voor ons met zich meebrengt. Allemaal een fijne avond en tot snel! Liefs Franka
Wat toevallig dat je dat zegt. Mijn man zei van de week: Ik heb een hele andere vrouw gekregen na al dat goede nieuws. Vond het zo lief van hem, maar vond het tevens erg dat ik me al die maanden zo heb laten hangen door verdriet, angst en onzekerheid. Maar nu maken we het allebei dubbel en dik goed. Eindelijk rust in huize Hope. Wat leuk trouwens die reacties van je familie. Nu nog je schoonouders, spannend hoor. ME2, neem maar lekker je rust, je zal het hard nodig hebben, maar ik vind het wel leuk dat je weer regelmatig komt spieken en posten. Amber, jou wil ik alleen maar heel veel sterkte en succes wensen met alle ontwikkelingen. Neia, ik wet dat het moeilijk is om dingen van je werk los te laten, maar toch zou je het moeten proberen. Tuurlijk wil je `nieuwe manager` weten wanneer je werkt, maar denk aan jezelf, dat telt nu. Ik dacht voor mijn `burnout` in februari, dat ik onmisbaar was en dat niks ging zonder dat ik me ermee bemoeide. Maar ze kunnen het wel. En wat heb ik een moeite gehad om het los te laten, maar nu ik dat redelijk kan, is dat wel prettiger voor mezelf. Jette, dat klinkt goed de toestand van je moeder. En ik kan me zeker voorstellen dat ze in een verwerkingsproces zit. Maar als jullie kleine binnenkort komt, kan ze zich helemaal daarop focussen. Franka, raar hoor jouw `eiklachten` Wie weet brengt deze lekkende tiet je wel wat deze maand. Ik duim iig volop voor je. Miriam veel succes morgen bij de VK. Meiden, Zico heeft allang niks laten horen, of vergis ik me? Hoe is het met Jude, Marla, Amazonnetje, Neeke, en niet te vergeten maria? Morgen ga ik met mijn zussen naar het ZH, om hun uitslag aan te horen. Ben heel erg benieuwd. Daarna gaan we samen bij mams lunchen, want het is namelijk de verjaardag van mijn overleden vader . En om mam te laten weten dat we hem nooit vergeten, gaan we samen lunchen. Dat zal ze heel fijn vinden, want deze dagen zijn toch extra moeilijk voor haar. Maar verder doet mijn mams het zo Ben echt trots op haar. Fijne avond allemaal en tot morgen. Liefs Hope
Nou Franka: hier draaien de duimen weer volop voor de dames die de wachtbank weer op gaan! Heb nog nooit lekkende borsten gehad, ook niet tijdens de zwangerschap......nu echter wel.....maar dat is niet zo raar Hope: succes morgen. Ben benieuwd naar de uitslag van je zussen.
Hope succes vandaag, dit soort dagen zijn erg moeilijk kan ik me voorstellen, maar als familie gezamelijk komen jullie er door heen! franka nee die klacht heb ik ook nog nooit gehad, ik zou ook niet weten wat het betekend. Ja ik vindt ook dat het best goed gaat met jettemamma ik hoop maar dat het zo door mag gaan, we hebben best een shit jaar achter de rug, maar we kijken naar voren en hopen dat daar alleen maar goede dingen uit mogen komen! Me2 neem wel je rust meis, je hebt zo veel achter de rug nu, nu moet je ook aan je zelf denken (moet je horen wie het zegt) maar om het vol te houden moet je rust nemen! Geniet er van meis! liefs jette
helaba hier ben ik Na een negatieve bloedtest die veeeeeeeeeeeeeel te vroeg is gedaan en een negatieve test 4 dagen geleden ben ik toch overtijd. Heb een lage temp, dus ik hoop dat de ongi door gaat komen, dan kunnen we snel beginnen met clomid. ALLES IS ZO DUBBEL M'n zus is ondertussen al 5 maanden zwanger, nog geen miskraam ooit gehad. Ze doet het goed en heeft net dezelfde zwangerschap als bij ons pia haar dochtertje. Soms ben ik jaloers en betrap ik me erop. We hebben al 2 miskramen gehad . Al 17 rondes verder en nog niet zeker dat we ooit een kleintje nog mogen ontvangen. Is alles nu zo dubbel omdat ik nog niet ongi ben, weet het niet : Langs 1 kant wil ik snel ongi zijn want met zo'n tempdaling als gisteren en vandaag nog zo laag kan enkel ongi op komst zijn. Laat deze maar snel komen dan, kan ik verder met nieuwe moed. Hope had geen emails meer gekregen, normaal probeer ik overal toch min 1x per week te reageren. Maar we geven onze moed niet op, clomid here whe come
Me2 wat een scheetje zeg, echt iets om trots op te zijn, geniet er maar lekker van want ze zijn zo groot hoor
Hey Zico, fijn dat je even wat laat horen. Meiden, ik ben terug van het ZH. Mijn beide zussen hebben dezelfde translocatie. Voor mijn jongste zusje kwam het echt als een klap Zij moet tenslotte nog gaan beginnen aan haar kinderwens. En voor die andere zus, is het gewoon 2 x een gelukstreffer geweest met haar 2 jongens. Om het plaatje nu compleet te maken, moet mijn andere zus (waar ik weinig contact mee heb) en mijn moeder ook bloed laten prikken, zodat we weten waar het vandaan komt. Als mijn moeder het niet heeft, dan hebben we het van vaders kant. Maar helaas zullen we dat nooit mee te weten komen, daar er van vaders kant geen familie meer is. Voor mijn jongste zusje dus een rotuitslag, maar van de andere kant is ze alles wel een stapje voor, tov mij destijds. Verder bij mams gaan lunchen en samen met haar naar het kerkhof geweest. Onze vlinder stond er prachtig bij, zo met een laagje ijs erop. En voor papa hebben we een mooi kerststukje neergezet. Zo ik ga nu al mijn boodschappen uitpakken, heb bijna alles al in huis voor de kerst, pffffff Liefs Hope oja, miriam hoe was het bij de VK?
hoi dames even kort een berichtje van mij hier afgelopen nacht weer bloedverlies gekregen en is nu nog iets niet heel veel meer maar wat een spanning weer en nog steeds eigenlijk, vanmiddag hartje weer gehoord dus dat ziet er eigenlijk wel goed uit ze kon het niet plaatsen waar het bloed verlies vandaan komt. heb best veel last nu van steken en vind het toch eng allemaal hoor, vorig jaar op 22 dec hebben we te horen gekregen dat het kindje toen niet meer leefde dus dat komt nu extra hard terug nu leeft ons kindje nog wel hoor maar ik ben wel echt bang weer geworden. maandag mag ik nog een keer langskomen om het hartje te luisteren lief van de vk hiero ga weer spannende tijden tegemoet. miriam
He gatsie mIriam. GAan ze niet verder onderzoeken waar het bloed vandaan komt? Wellicht een voorliggende placenta? Hope: jeetje zeg, ongelofelijk dat je zussen het ook hebben en kan me voorstellen dat het voor je jongste zus een klap is! Maar zoals je zegt is ze nu wel een stap voor......
Jette, speciaal voor jou! URL=http://imageshack.us][/URL] Meid, ga ervan genieten en aftellen naar je kleintje Hele dikke kus van mij voor vandaag! Hope, meid het zal toch best een schok zijn geweest voor je zusje. Maar de medische wereld staat niet stil en er zijn zoveel nieuwe ontwikkelingen, en wat het belangrijkste is...... nooit de moed opgeven. Laat haar maar naar haar zus kijken, vol positiviteit! Ik heb je vlinder gezien en een berichtje erbij gezet. Ik vind het erg mooi en creatief gedaan, echt een speciaal stukje voor jullie, koester het maar goed. Miriam, he bah wat naar. Ik kan me voorstellen dat je nu niet erg gerust bent. Ik hoop dat ze kunnen onderzoeken wat de oorzaak is. Ik wil je heel veel sterkte zeggen voor morgen, het blijft in je gedachten zitten zo'n dag. Bij mij was het 28 dec dat ik mijn echo kreeg, pas 3 weken later mijn mk. Het zijn gewoon geen leuke dagen nu. Hier laat ik het even bij voor nu, moet snel aan de slag, wil vanmiddag lekker op tijd naar huis! Gisteren een erg zware dag gehad op het werk, veel stress en daarna een etentje, ik was dan ook kapot toen ik thuiskwam. Heb mezelf beloofd goed mijn rust te nemen met de feestdagen. maandag ga ik bloedprikken voor de combi-test en op 3 januari heb ik mijn np meting. Tot die tijd; verstand op nul, 2 weken vrij en proberen te genieten van alles. Spreek jullie snel weer. Kus Minka
hallo minka, heb je nog niet teveel klachten? Hier nog steeds geen ongi, ook geen zwangerschap. Ga ervan uit de ik een zeer late eisprong heb gehad en begin vanaf daar terug te tellen, dan ben ik nu 7 dagen DPO Nog 7 dagen dan tot NOD
miriam blijf jij eens lekker in je bedje liggen en benen omhoog. De rust zal je nodig hebben denk, heb vroeger ook bloedingkjes gehad en dat was als ik teveel deed en rust moest nemen, heb met m'n dochter 7 maanden te bed of zetel moeten liggen