he miriam wat vervelend voor je, maar in ieder geval klopt het hartje en lijkt alles goed, doe rustig aan meis, en probeer je niet te veel zorgen te maken, fijn dat je maandag nog een keer mag komen luisteren! Hey minka wat lief van je jaaaaah vandaag is mijn laatste dag, ik wilde er een halve dag van maken, heb niet zoveel zin meer, maar de hele ochtend komen er al mensen langs met afscheidscadeautjes en even een praatje maken dat ik aan veel dingen nog niet toegekomen ben en heb nog wat dingen op mijn lijstje staan nou ja ik maak me niet druk! heb nog de hele dag, dan maar de hele dag aanwezig zijn, ben ook lang genoeg vrij he! Ik wil jullie alvast allemaal een hele fijne kerst en een goed oud en nieuw wensen meiden, ik weet niet of ik als ik thuis ben zo vaak langs kom, hier op het werk zit ik de hele dag achter de pc dus inloggen is niet zo moeilijk thuis is dat anders dan ben je vaak wat meer bezig, dus jullie geen zorgen maken als ik even niet on line ben! Liefs jette
Miriam, pff ik schrok wel een beetje van je berichtje. Wat zegt de vk ervan? Komt dit na de 20 wkn nog vaak voor? En heeft ze enig idee wat het kan zijn? Gelukkig mag je maandag weer komen luisteren. Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt, dat zou ik ook doen. Ik denk aan je, dikke knuffel. Hope, jeetje wat een heftige uitslag, vooral voor je jongste zusje. Ik kan me voorstellen dat ze daar wel van schrok. Gelukkig is ze het traject nu in ieder geval voor. Maarja het blijft moeilijk. Jette, yoehoe bijna zwangerschapsverlof! Ik ben zooooooooooooooo blij voor je. Nu uitrusten en bijkomen voordat jullie kleine komt. Leuk, dat je van iedereen cadeautjes krijgt, maar hopelijk hoef je niet de hele dag te blijven. Jij ook fijne feestdagen, en hopelijk horen we weer snel van jou. Zico, balen dat je ongie nog niet is doorgezet, en ook nog een lage temp en een negatieve test. Ik duim voor je dat het toch de goede kant op zal gaan. Als je maar snel meer duidelijkheid hebt. Mariaatje, hoe is het met jou? Al ongie geworden? Ik hoop dat je dat als cadeau krijgt met kerst, zodat je in 2008 verder kan. Minka, ga maar lekker vroeg naar huis vanmiddag. En dan...........heerlijk 1,5 week van de rust genieten en bijslapen. Dat zul je vast wel nodig hebben. Me2 hoe is het met je mannetje? En met jouw slapen? Franka, lekkende tieten heb ik ook nog niet gehad. Maar die filosofie van het goed werken van de hormonen, kan ik me helemaal inkomen. Misschien even als vraag stellen bij de vk op dit forum? Enne, wie weet is dat bij jou wel een goed teken van je cyclus, en dus een mooie zwangerschap. Het wordt weer een spannende tijd. Maar mijn duimen draaien weer voor jou hoor. Neeke, ga je lekker van je mannetjes genieten tijdens de feestdagen? Flyke, hoe is het met jou? Heb je de kleine al gevoeld? Ikke vorige week dus wel, verschillende dagen zelfs. Maar nu al een aantal dagen niet. Dat maakt me toch onzeker. Jude, alles goed? Nog plannen voor de feestdagen? Wanneer is je NOD (kan ik mee aftellen )? Marla, alvast hele fijne feestdagen, hopelijk gaat alles goed met jou. Ik ben blij als je straks zwangerschapsverlof hebt, dan horen we hopelijk weer meer van jou. Neeke, hoe is het met Guus? Lekker saampjes aan het genieten? Amber en Amazonnetje, jullie ook alvast fijne dagen. En hopelijk gaat het met Lize nu iets beter. Is alles geregeld voor het nieuwe huis? Ik had gister een mindere dag. Maar vandaag gaat alles goed. Ik was jullie nog vergeten te vertellen dat ik gister een sollicitatiegesprek had bij het werk van mijn schoonzus. Zij gaf een tijdje geleden al aan dat ze daar mensen zochten, toen we het hadden over mijn baas e.d. Toen ik vertelde dat ik daarvoor wel interesse heb voor na mijn zwangerschapsverlof, mocht ik gister al gelijk op gesprek komen. Ze waren heel erg enthousiast en ze bellen me volgende week om een afspraak te maken voor een 2e gesprek. Dat zou toch geweldig zijn als ik straks niet meer bij mijn oude werk hoef terug te keren! Daarna moest ik nog gewoon werken. En toen had mijn baas gebeld, dat ik van tevoren op moest geven welke dagen en uren ik in januari kom werken. Maarja, ik weet niet wanneer ik ziek ben en me niet goed vol. Dus we hebben flink gediscussieerd daarover. Maar ik werd zo boos dat ze me constant onder druk zet. Dat was weer heftig. Dus ik ben gistermiddag naar bed gegaan en ik kwam er vanmorgen pas weer uit. X Neia
Hallo meiden, Ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen toewensen en hoop op een heel mooi 2008 voor ons allemaal met goed verlopende zwangerschappen en lieve beebjes! Liefs, Jude. PS. Neia mijn NOD is volgens de -test 2e kerstdag. Maar toch geen kerstkadootje voor mij, want als ik dan niet ongi zou zijn, dan ga ik toch nog niet testen . Maar ik ga gewoon uit van een ongi, kan het alleen maar meevallen... PS.PS. Minka, wat fijn dat je een goede echo had, ga zo door! PS.PS.PS. Me2, wat een lieverd, die JP! Zo schattig!
Nou Jude....ik hoop dan op een verlaat cadeau! Neia: wat goed dat je wel aan het solliciteren ebnt, althans, dingen aanpakt die langskomen! Ben benieuwd en duim voor een goede afloop van je tweede gesprek! Jette: geniet van je verlof! Zico: nog geen ongi? Hier ook alles goed. Ben vandaag lekker met mijn man boodschappen gaan doen voor de kerstdagen (mijn zusjes en aanhang zijn er dan) terwijl mijn moeder op JP paste. Hij slaapt bijna alleen maar tussen de voedingen door en als hij wakker is zit hij alleen maar om zich heen te kijken! Hij huilt weinig; voornamelijk als als hij honger heeft. Echt een heel tevreden mannetje! Hij was sinds zijn geboorte al 320 gram aangekomen. Het gaat dus goed met hem en mijn voeding doet het dus goed. Dat maakt me vrolijk en relaxed! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn zwangerschap soms mis, maar goed, we hopen natuurlijk op nog 1 of 2 broertjes/zusjes voor JP en dan mag ik weer
neen, nog steeds geen ongi, heb ook geen testen dus....moet ik mezelf niet pijnigen, ik wacht af minstens nog 14 dagen
hey meiden heel vlug korte reactie miriam: ai ik schrok ook van je berichtje over bloeding, hopelijk nu volledig weg? kan me inbeelden dat de schrik naar je hart slaat hope: oei is inderdaad een tegenvaller voor je jongste zusje, maar zoals je zegt, ergens loopt ze al voor en weet ze waar ze staat me 2 en neeke, jullie stellen het blijkbaar goed met de flinke zonen! doe zo voort! zico, blijft spannend maar snap dat je niet teveel hoop wil leggen om teleurstelling te vermijden, ik duim voor je! jude, ik wens je ook een mooi 2008 toe, met vooral een mooie zwangerschap en beebje! neia, zou inderdaad geweldig zijn zoals het nu een beetje stroef verloopt met huidige werkgever moest je na je verlof kunnen starten op nieuwe werk, ik duim voor je tweede gesprek! jette, je verlof gestart, nu wordt het echt menens he, geniet van je tijd en beebje! minka, mooie echo, dus 3januari volgende echo, ik heb alle vertrouwen in het nieuwe jaar voor je! franka inderdaad een zwaar 2007 geweest als ik zo lees wat je allemaal meemaakte, laat ons hopen en duimen dat 2008 dit jaar tiendubbel mag overtreffen! amber, ik wens je ook een mooi eindejaar toe en een mooi nieuw 2008, met jullie drietjes en in jullie nieuw huis! marla, alles goed daar? amazonnetje leesje nog mee, ik mis je korte posts hoop dat ik niemand vergat wou heel vlug es reageren nogal druk met die feestdagen en cadootjes kopen ik kom hier woensdag terug denk ik, tenzij het eerder lukt voor de rest alles gewoon bij mij liefs flyke
ben vandaag weer 0,2 gestegen begin naar de 37 te gaan. Wacht nog een dag of 6 coor ik test. Wel ben ik heel moe, heel moe, borsten wringt iets in, licht in m'n hoofd. Heb echt geen fut op dit moment maar moet zodadelijk werken, pffffffffffffffffffffffffff
Hallo lieve dames, Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd. Het gaat hier allemaal heel erg goed maar is lekker druk met twee mannetjes! Guus is een lekker ventje, groeit als kool. Thijs vraagt wel veel aandacht nu, als reactie op de komst van Guus, dus aan ons om een manier te vinden om daarmee om te gaan... Een week geleden durfde hij opeens niet meer de trap af als ik met Guus naar beneden liep. Dan wilde hij natuurlijk ook getild worden... Ach ja, inmiddels roept hij van de daken dat hij het wel weer durft, dus dat hebben we alweer gehad! We hebben vorige week maandag ook nog eens besloten ons huis te koop te zetten, dus extra druk nu (oei Amber, en jij had dat ook nog allemaal rond je kraamtijd - kan me voorstellen hoe je je voelde...). In augustus hadden we al makelaars langs gehad, dus dat hoefde niet meer, maar omdat we het huis voor de kerst op Internet wilden moest het wel allemaal heel snel: vorige week dinsdag alles in gang gezet, die week nog iemand voor technische keuring langsgehad, afgelopen dinsdag de fotograaf, en afgelopen vrijdag al de eerste kijkers! Dat had Neeke even niet verwacht... Kun je nagaan hoe ik heb lopen sloven de afgelopen week. Maar goed, het huis is nu wel goed opgeruimd dus voor de volgende bezichtiging zal het minder werk zijn (hoop ik). We hebben zelf nog niks, willen van de zomer verhuizen omdat Thijs na de zomer naar school gaat dus nog genoeg tijd. We hebben al een aantal leuke huizen gezien en die staan al een hele tijd te koop, dus als ons huis verkocht is hebben we volgens mij zo iets anders. Ik laat het hier even bij dames, ik moet nog bijlezen en hoop volgende keer weer eens op iedereen te kunnen reageren, maar wel nog even: Me2, fijn dat het zo goed gaat! Geniet ervan. Haha, en alweer denken aan de volgende heerlijk hoor! Zit er voor mij waarschijnlijk niet meer in, ik wil graag 4 dagen blijven werken maar zie dat niet gebeuren als er 3 kindjes rondhobbelen, dus ik geniet extra van de babytijd van Guus! Maar maak je niet te druk tijdens de kerstdagen he, laat de rest maar rennen! Heel veel liefs voor alle dames en hopelijk tot gauw, Neeke
Ohho Me, nu al denken aan de 2e, haha. JP is nog geen 2 weken oud hoor! Maar meid, ik snap je volkomen, Neia-man zegt ook constant geniet nou van deze zwangerschap want misschien kun je maar 1 keer zwanger worden. Dus dat probeer ik nu ook te doen. En super dat je nu al uit het huis bent geweest, om boodschapjes te doen. Zal oma vast niet erg hebben gevonden of wel?! Heb je nog last van de bevalling? Jude, spannend 2e kerstdag je NOD. Ik hoop zo op een prachtig wondertje, en dat je dan in ieder geval overtijd mag zijn. Dat zou toch een geweldige uiteinde van 2007 zijn?! Heb je tijd om ons ook tijdens de kerstdagen op de hoogte te houden? Anders weet ik je wel te vinden hoor. Flyke, fijn om iets van je te horen, en dat alles zijn gangetje gaat. Geniet van de kerstdagen! Helaas ben ik nog niet gebeld voor een afspraak voor het 2e gesprek. Hopelijk wel snel, want het is wel spannend! Zico, erg spannend voor jou nu dus! Pff klinkt allemaal goed, maarja je weet nooit. Wanneer was je laatste ongie? Neeke, wat heerlijk om weer iets van je te horen! En jij ook al je huis te koop! Knap van jullie dat jullie dit kunnen in de drukke periode. Wel super dat alles goed gaat in Neeke-huis met je mannetjes. Krijg je veel kraambezoek tussendoor? X Neia
Denk nog niet echt aan een tweede, maar stiekempjes hoop ik daar natuurlijk wel op! Heb zo genoten van mijn zwangerschap en tot nu toe loopt alles redelijk goed met de kleine man. Dan heb je ook puf om alvast wat te dromen De kleine man heeft vannacht weer 4,5 uur geslapen toen een voeding en toen 5 uur geslapen. Ongelofelijk dat hij na krap 2 weken al zo'n mooi ritme heeft en wij dus redelijk kunnen slapen. Vanmorgen heeft hij 4 uurtje bij ons in bed mogen slapen! Heerlijk zo met z'n 3tjes! Heb nog een heel klein beetje last van de hechtingen (had een knip gekregen), maar niet noemeswaardig. Verder functoineert alles weer als vanouds Neeke: spannend tijd dus met de verkoop van jullie huis! Heerlijk om te horen dat jullie het zo goed maken! Zico: bljift spannend hoor! Iedereen fijne feestdagen!
Lieve meiden. ik heb geen tijd om bij te lezen, maar ben speciaal voor jullie, tussen al deze drukte even ingelogd om het volgende te zeggen: Neeke, Amber, Me2 geniet van jullie kerst met jullie nieuwe gezin. Neem het wonder dat bij jullie is goed op in de kerstsfeer en prijs je de gelukkigste vrouw op aarde. Marla, Neia, Miriam, Flyke, Jette voor jullie ook een geweldige kerst met een dikke buik, de ene wat dikker dan de andere Volgend jaar mogen jullie je met kerst net zo gelukkig prijzen als de dames hierboven. Jude, Franka, Zico, Miriam, jullie wens ik een kerst vol liefde. Samen met jullie man / vriend, genieten van elkaar. En dromen over volgend jaar, in de hoop dat onze buiken dan ook rond mogen zijn. Amazonnetje, voor jou ook een hele fijne kerst, want ook jij hoort erbij. En meiden, speciaal met kerst denk ik aan onze sterretjes die we dit jaar of al eerder zijn verloren, waar we veel verdriet van hebben gehad. Maar deze sterretjes hebben ons bij elkaar gebracht, en ons samen de kracht gegeven om elkaar te steunen en er voor elkaar te zijn. Hierdoor hebben we weer de moed gevonden om door te gaan en de kracht gevonden om erin te blijven geloven. Laten we met z`n allen hopen dat onze wensen voor volgend jaar kerst gaan uitkomen. Liefs Hope en tot na de feestdagen maar weer.
Hope zei: Lieve Hope, ik zit hier met een hele mooie traan dit berichtje van jou te lezen. Wat heb je dit prachtig gezegd! Ik wens jou natuurlijk ook alle geluk van de wereld en laten we inderdaad hopen dat we volgend jaar net als de anderen hier iets moois dicht bij ons hart mogen dragen. Dikke kus Franka
Amazonnetje leest zeker nog mee hoor... alleen wat te druk met van alles en nog wat om vaak te reageren... Allemaal in ieder geval een zo relaxt mogelijke kerst gewenst, rustig Oud en Nieuw en een super 2008, dat het jullie allen alles moge brengen wat jullie in gedachten hebben.....! Liefs Amazonnetje.....
Jaah Me2, dromen mag altijd! Je kunt trots zijn op je mannetje dat hij het zo goed doet! Hope, super mooi gesproken! Ik wens jou ook het aller allerbeste voor 2008, met een prachtige start in februari, en uiteindelijk met een nog mooiere afloop! Zico, even afwachten dus nog, ik blijf voor je duimen hoor! He meiden, wat vinden jullie van de kerstdagen en wat gaan jullie allemaal doen? Ik ben helemaal weg van de kerstdagen, lekker ontspannen. Bij onze families is gelukkig niks verplicht en alles mag. Normaal gaan we kerstavond altijd naar de kerk. Maar dat is dit jaar niet zo'n goed idee met al mijn kwaaltjes denk ik. Dus Neia-man en ik gaan straks nog even langs de kerk om een kaarsje aan te steken voor mijn papa, onze 2 engeltjes, en voor alle mensen waar wij van houden en die wij het allerbeste wensen (dat zijn jullie natuurlijk ook meiden ). Vanavond gaan we bij mijn schoonouders cadeautjes doen. Dat is altijd mega gezellig! Morgen gaan we daar spelletjes doen en lekker eten. En 2e kerstdag gaan we weer bij mijn ouders met z'n 12 en een halve tapas eten. Iedereen neemt zelf iets mee, zodat mijn ouders het niet al te druk hebben. Wij zijn dus klaar voor de kerstdagen, en jullie?! Geniet van elkaar en van je familie en vrienden. En tel alle positieve dingen in je leven! X Neia
Hallo allemaal, Hope, erg mooi geschreven, kracht en moed heb je al, dus dan komt de rest vanzelf. Jude, ik denk aan je 2e kesrtdag, dat er maar een mooi streepje onder boom mag liggen. Ik heb het superdruk gehad de laatste dagen en weinig puf om alles uitgebreid terug te lezen, sorry. Vanmorgen heb ik bloed laten prikken voor de combi test en zometten de laatste kerstboodschappen. We zijn gisteren bij mijn schoonouders geweest en ze waren ook superblij! Nu ikzelf nog Kan nog er nog steeds niet aan toegeven dat alles positief zal zijn, al weet ik zelf ook wel beter We zijn met de kerstdagen lekker saampjes thuis, geen gekke dingen in het verschiet, gewoon rustig aan. Met oud en nieuw komt mijn familie bij ons, dus dan heb ik het wel druk. Voor de rest wil ik iedereen hele fijne kerstdagen wensen. Geniet van alles en iedereen maar vooral van jullie samen. Ook ik zal vanavond voor iedereen hier een kaarsje aansteken en er de mooiste gedachten bij denken. Tot snel Liefs Minka
hoi meiden heb minder mooi nieuws ben donderdag nacht opgenomen in het ziekenhuis, omdat mijn vruchtwater niet helemaal heel meer was ergens zat er een lek. Het gevolg is dat zondag 23 december om 10 voor 3 ons kleine meisje danique is geboren levenloos donder aanstaande gaan we haar begraven vanmiddag komt de begravenisondernemer en gaan we alles regelen heb verder even geen emotie maar wou het jullie toch even laten weten dus met 21 weken en 2 dagen is ons meisje geboren liefs miiam
oh nee miriam, ik schrik me een bult, had dit totaaaal niet verwacht .... tranen rollen over mijn wangen, lieve miriam, waarom toch...... ik weet niet goed wat zeggen, weet niets troostends, want momenteel is dit er ook niet, ik vind het een hele mooie naam dat je jullie meisje gegeven hebt, Danique, ik wil je vreselijk veel sterkte toewensen in deze harde, moeilijke,verdrietige momenten, ik weet echt niet wat zeggen... alleen dat ik heel hard met je meeleef, de allerdikste knuffel ooit flyke