tussen realiteit en gedwongen positivisme

Discussion in 'Vlinder clubs' started by flyke, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Lieve meiden,

Ik krijg allemaal lieve pb'tjes van jullie. Maar ik heb het adres nog niet gekregen van Miriam.
    Ik neem aan dat zij nu heel erg druk is met het regelen van de begrafenis en het afscheid nemen :cry: .
    Dat betekent dat we voor morgen niks meer voor haar kunnen doen. Maar ik weet zeker dat Miriam weet dat wij aan haar denken, en in gedachten bij haar zijn morgen.
    Als ik het adres van Miriam heb gekregen, laat ik het jullie weten.

Dikke knuffel voor iedereen
    Neia

2. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    ik had het dus verkeerd voor, ik dacht even dat we vandaag donderdag waren, het is pas morgen....

ok neia, heel goed,we wachten even af,
    dikke knuffel terug voor iedereen

liefs
    flyke

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope heel erg bedankt voor je gedicht die ga ik morgen voor lezen aan danique bij het graf super bedankt is het enige wat ik nu kan zeggen

ben er heel erg van onder de indruk tranen stromen maar door maar dit mooie gedicht is heel speciaal

alle anderen ook bedankt moet nog kijken voor het kaartje maar bedankt

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Adres verwijderd. Voor de gegevens kun je per PB contact opnemen met Amber70.

5. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he miriam ook hier blijven we aan jullie verdriet denken en wil jullie veel sterkte toewensen.

Nog steeds niet ongi hier, pfffffffffffffff ook een negatieve test. We blijven maar wachten, we worden wel serieus op de proef gesteld voor we met clomid mogen beginnen.
    Heb een vraagje , heb gisteren en vandaag een ovutest gedaan, gisteren was het streepje zeer licht en vandaag nog lichter, dus zou het kunnen zijn dat ik 7 dagen geleden een eisprong heb gehad, we wachten dus in het slechtste geval 9 dagen nog.
    Zouden het dan weer 2 cyclussen zijn vlak na elkaar zijn, heb dit enkel na ontspiralen en curretage gehad.
    Hopelijk wordt ik snel ongi dan kan ik toch met clomid beginnen.
    Er spelen zelfs als fabels in m'n hoofd dat ik in de menopauze zou komen te zitten nu, is dit niet wat vroeg?
    Is toch niet normaal he

6. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Lieve Miriam,

Bedankt voor je berichtje!
    Het gedicht van Hope is inderdaad prachtig. Ik weet zeker dat Danique daar heel erg blij mee is.
    Wij zijn in gedachten bij je.

X Neia

7. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Lieve Miriam,

De gedichten die hier zijn neergezet emotioneren mij ook zeer. Fijn dat je het gedicht van Hope kan gebruiken! Ik hoop zo dat je allemaal lieve mensen om je heen hebt om jullie op te vangen. Wij kunnen niet meer doen dan een lezend oog en steun hier geven. Morgen zal zwaar worden, maar denk aan ons als je daar staat. Wij staan allemaal achter je!

8. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Lieve Miriam,

Dapper dat je morgen het prachtige gedicht van Hope voor Danique gaat uitspreken.
    Ik wil je hƩƩl vƩƩl sterkte wensen en ik denk morgen de hele dag aan jullie.

Dikke zoen
    Franka

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Jude: klopt het dat je vandaag weer ongi bent geworden? Dikke knuf voor jou! Da's ook geen leuke kerst....

10. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Ow Miriam, ik raak ontroerd van het feit dat je mijn gedicht gaat gebruiken. :cry: :cry: :cry:
    Wat een mooie gedachte dat ik toch iets voor jullie kon betekenen en zo ben ik morgen toch heel dicht bij jullie.
    Net als alle andere meiden, zijn we allemaal in gedachten bij jullie.

Hoelaat is de begrafenis? Dan kunnen we op dat moment samen stil staan bij het overlijden van Danique.
    Zou toch een mooi gebaar zijn, we zitten verspreid over het hele land, maar in elk stukje nederland wordt er aan jullie en Danique gedacht.
    Lieverd heel veel sterkte morgen.

Ik vind het heel erg moeilijk om op het moment over andere dingen te praten op dit topic, maar ondanks alles wil ik ook Jude een hart onder de riem steken, met haar helaas toch gekomen ongi.

Maria, hoe ist met jou? is je HCG gezakt?

Zico, ik weet niet zoveel van ovu testen, maar toch succes.

Verder laat ik het even hierbij.

Voor iedereen een dikke knuffel, want daar zijn echte vriendinnen toch voor ;)
    Zoals wij elkaar hier steunen met alles is gewoon ongekent, dat verdiend echt een knuffel.

Liefs Hope

11. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Lieve Miriam,

Het is bedtijd maar je kunt vast niet slapen. :cry:
    Hopelijk krijg je toch een klein beetje slaap vannacht, want morgen wordt het een enorm zware dag.
    Ik denk aan je, en ik sta ook achter je meid!

Dikke kus, ook van Neia-man.

Liefs Neia

12. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ook een stukje duitsland denkt morgen aan jullie miriam, en niet alleen morgen, maar al vanaf het moment dat ik het gelezen heb van Danique, het laat mijn gedachten maar niet los, hoe unfair, hoe vreselijk het voor jullie is miriam, tranen rolden net over mijn gezicht toen ik de gedichten las, ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om morgen afscheid te nemen van jullie kleine meis!

Heel veel sterkte!

liefs
    jette

13. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    we leven allemaal erg met jullie mee, want kleine danique is en blijft een sterretje dat je van overal kan zien schitteren, nederland, duitsland, zwitserland, belgiƫ.... ze is en blijft voor altijd bij ons in gedachten en in jullie hart

veel sterkte morgen miriam en hubbie
    liefs
    flyke

14. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Dames, klopt, niet alleen van nederland, maar ook uit andere laneden wordt er vandaag, maar ook de afgelopen dagen veel aan miriam gedacht.

Nogmaals heel veel sterkte vandaag.

Liefs Hope

PS: ga zo werken en moe na werk weer snel weg, hoop dta ik even tijd heb om te komen kijken hoe het is gegaan.

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Lieve Miriam

er wordt aan jullie gedacht vandaag...
    Veel sterkte!

Amber

16. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Lieve Miriam,

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor vandaag.
    Ook hier in Gelderland denken we aan jullie!

Dikke kus
    Neia

17. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Miriam en Bart,

Ook hier denken we aan jullie vandaag.
    Heel veel sterkte en kracht.

Kus Minka

18. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he miriam, kaasje brand hier voor jullie en je kleine meid.
    Zal zeker aan jullie denken, jij die me steeds opbeurde moet zoiets verschrikkelijk meemaken.
    Veel sterkte meid.

Misschien niet zo toepasselijk nu maar heb eindelijk een tempsteiging tot 37,1 gehad, we wachten nog een tijdje af, kan morgen net zo goed weer dalen

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o meiden dank jullie wel dit geeft me de kracht om straks om 10 mijn kleine meisje te kunnen begraven. Heb inderdaad geen oog dicht gedaan vanacht nogmaals dank jullie wel

20. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Lieve Miriam,

Ook ik denk op dit moment heel veel aan je en heb ik de afgelopen dagen ook gedaan, net als de anderen hier... meer kan ik helaas niet voor je doen nu, maar ik hoop dat je voelt dat we in gedachten met zijn allen nu bij je zijn...

Een hele dikke knuffel van mij,

Liefs,
    Jude.

Share This Page