Lieve Miriam, Er zijn geen woorden voor... wat vreselijk voor jullie... Heel veel sterkte voor jou en je man. Dikke knuffel, Neeke
Dames, weet helemaal niet wat ik moet schrijven, moet dus misschien ook maar gewoon niets schrijven... Door de kerstdrukte en de drukte thuis was ik alweer een aantal dagen niet geweest, en nu dit vreselijke bericht... Ik laat het hier dus maar bij voor nu, maar wil wel nog even laten weten: Miriam, ik voel me ontzettend kl*te dat ik er niet eerder was om een reactie te geven, dat ik er niet eerder voor jou was. Het spijt me. Knuf voor iedereen.....
Lieve, lieve Miriam, Via Amber heb ik gehoord wat er met jouw lieve mooie dochtertje is gebeurd, dat ze het niet heeft mogen halen. Dat berichtje heeft mij zo in mijn hart geraakt en ik leef zo enorm met jou en je man mee. Je ergste nachtmerrie is uitgekomen. Het is zo verschrikkelijk oneerlijk en het valt gewoon niet uit te leggen. Je had nog wel zo´n mooie 20 weken echo en dan gebeurt er zoiets vreselijks en onverwachts. Ik kan gewoon een woorden vinden om te omschrijven hoe erg ik dit voor jullie vind. Hope heeft een heel mooi en waardig gedicht voor de kleine Danique gemaakt. Ik hoop dat je in de toekomst kracht kan putten uit kleine dingen, die jullie helpen bij het verwerken van dit grote verlies, en de wetenschap dat Danique op haar manier bij jullie is. Zij heeft van jullie een mama en papa gemaakt en zal het mooiste en stralendste sterretje zijn dat aan de hemel staat! Heel veel sterkte toegewenst in deze zwarte tijd! Een hele dikke knuffel, Marla
Lieve Miriam, Ik kan me voorstellen dat je vannacht niet geslapen hebt. Wat een verschrikkelijke dag vandaag. Ik hoop dat jullie een "mooi" afscheid hebben gehad. En Danique blijft toch voor altijd in jouw hart, maar ook in die van mij hoor! Hopelijk heb je vandaag veel steun aan jullie familie en vriendin. X Neia
Lieve Miriam, Wat ben ik beschrokken van dit vreselijke bericht en wat heb ik de afgelopen dagen veel aan je moeten denken. Verschrikkelijk dat jullie dit mee moeten maken, ik heb er geen woorden voor! Ik wens jou en je man heel veel sterkte voor nu en voor de toekomst. Illy
dames ik heb er geen woorden voor en bart ook niet maar wat mooi en wateen mooi boeket van jullie echt geweldig totaal onverwacht maar zo geweldig als er iemand is die een kaartje straks wil van danique dan mag je je adres aan mij pb en dan zorg ik dat je een kaart krijgt liefs miriam
dames ik heb er geen woorden voor en bart ook niet maar wat mooi en wateen mooi boeket van jullie echt geweldig totaal onverwacht maar zo geweldig als er iemand is die een kaartje straks wil van danique dan mag je je adres aan mij pb en dan zorg ik dat je een kaart krijgt liefs miriam
Lieve Miriam, Ik heb de hele dag aan jullie gedacht en de kaars voor Danique aangestoken. Heel veel sterkte samen. Dikke knuffel Franka
Fijn om iets van je te horen Miriam. Als je kwijt wil hoe de dag was vandaag, dan zijn wij hier voor je! X Neia
lieve Miriam, ook ik heb veel aan jullie moeten denken. Bedenk dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt, zo veel en zo vaak als je wilt. Zorg goed voor jezelf lieve Miriam sterkte, ook aan Bart Amber
Ik heb ook de hele dag aan jullie gedacht. Ik hoop dat het een mooi afscheid was. En de bloemen............? tja dat was het enige wat we konden doen. Op deze manier konden we jullie laten weten dat we mee leven en blijven doen. En zoals de anderen al schreven als je iets kwijt wilt over het afscheid, dan kun je hier altijd over komen praten. Liefs Hope
We hebben dus allemaal de hele dag aan jullie gedacht en we hebben in gedachte achter je gestaan toen je het zo moeilijke afscheid moest nemen........De bloemen waren het minste wat we konden doen.......
Lieve, lieve Miriam, Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en nu lees ik dit! Wat een ongelooflijk naar bericht meis. Ik had zo gehoopt dat alles goed was bij je, zeker toen je die mooie 20-weken echo had, dat gaf ons toch wel hoop. Ik heb er gewoon geen woorden voor en weet niet wat ik moet zeggen om je verdriet een beetje weg te nemen..ik hoop dat je gisteren een beetje bent doorgekomen en dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen van Danique. Heel heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en weet dat wij er altijd voor je zijn! Het voelt een beetje raar om nu over mezelf te beginnen, maar er is een aantal keer gevraagd hoe het met me gaat en of ik al ongesteld ben geworden. Het antwoord: nee nog steeds niet.... Afgelopen maandag heb ik weer bloed geprikt en straks mag ik bellen voor de uitslag ben benieuwd. Eén van jullie had het erover dat ik 2 weken geleden misschien wel mijn eisprong heb gehad, ik had nl 2, bijna 3 dagen ongi-krampjes, dacht echt dat ik ongesteld zou worden en heb zelfs tampons gehaald, had ook wat lichtbruine/roze afscheiding, dus ik was vol goede moed, alleen heeft het allemaal niet doorgezet en wacht ik nog steeds. We wachten gewoon nog even af en horen straks na 11-en wat het ziekenhuis voor me in petto heeft. Zodra ik wat weet zijn jullie de eersten die het horen! Veel liefs
Hey Maria, wat fijn om weer wat van je te horen. Ik hoop echt voor je dat het HCG nu helemaal weg is en je idd het nieuwe jaar goed van start kunt. Miriam, hoe is het nu met je? Hoeveel moeite ik er ook mee heb om over andere dingen te praten, denk ik wel dat het goed is dat ieder weer zijn verhaal hier kwijt moet kunnen, zonder dat we daarmee het verdriet van Miriam vergeten, dat doen we natuurlijk nooit. En voor Miriams verhaal zelf is natuurlijk altijd plaats. Maar zijn jullie het ermee eens dat we langzaam proberen de draad op te pakken, doordat een ieder zijn verhaal weer kwijt kan? Of zeg ik nu iets heel vreselijks? Voor mij vandaag een belangrijk moment: Ik word ongi en dus mag ik starten met de PIL. Nooit gedacht dat ik me hier zo op verheugde. Even afhankelijk van of het vandaag of morgen doorzet, anders start ik pas morgen met de pil. Maar dames, dus weer een stapje in de goede richting. Hoe is het met de rest? De zwangeren, de moeders en de eeuwige probeerders waar het nog niet wil lukken? Ow, ik hoop echt dat ik niemand kwets door "gewoon" de draad weer op te pakken. anders sorry daarvoor. Liefs Hope
Lieve Miriam, Ik heb gisteren, vannacht en vandaag veel aan je moeten denken. Het weer was gisteren net zo grauw als jouw gevoel moet zijn geweest en het lijkt me immens zwaar om definitief afscheid te moeten nemen. Als je je verhaal kwijt wil, dan weet je ons te vinden, maar ik begrijp het ook helemaal als je daar momenteel niet toe in staat bent. Zoals de anderen al zeiden, neem alle tijd die je nodig hebt. Mariaatje, wat naar dat je ongi nog steeds niet is gekomen! Ik ben benieuwd wat je nu te horen krijgt in het ziekenhuis. Veel succes! En Hope, wat fijn dat je met de pil kunt starten. Nu maar hopen dat het vandaag doorzet. Elke dag die je kunt winnen is er een! Met mij gaat het goed. Ik merk wel dat ik behoorlijk ondersteboven ben van Miriam's verlies. Als ik me zou voorstellen dat het mij zou zijn overkomen, dan zou ik volgens mij gek worden. (maar anderzijds MOET je gewoon door, je kunt er niet voor weglopen, ook al zou je dat het liefste doen). Lieve Miriam, nogmaals zo ontzettend veel sterkte toegewenst! Ik wil het kaartje van Danique graag hebben en stuur je een pb. Groetjes, Marla
Net het ziekenhuis aan de tel gehad en hcg is nu 2. Ze zei dat het goed was en dat ik niet meer hoef te prikken! Nu moet ik binnen 4 weken ongesteld worden. Als ik eind januari nog steeds niet ongesteld geworden ben, dan moet ik weer gaan bellen, dus duimen maar dat het nu snel gaat gebeuren! [-o<
Mariaatje: ooit gedacht dat je zo aan het hopen bent op je ongi? Hoe tegenstrijdig is dat (evenals Hope, dat je weer aan de pil moet) Ik duim met je mee. Hopen dat het snel komt en je weer verder kunt kijken. Miriam ik denk nog steeds veel aan je. Je weet ons te vinden, mocht je je verhaal kwijt willen. Liefs Franka
Mariaatje en Hope: voor beide vandaag weer een stap in de goede richting! Miriam: hoe gaat het nu? Je kan je verhaal hier altijd doen. We zijn er voor je zoals je weet! Hier een drukke nacht gehad want JP wilde elke 3 uur eten, terwijl hij de afgelopen nachten steeds pas na 5/6 uur wilde eten........verder zijn wij dolgelukkig en intens dankbaar met ons wondertje. De pijn die Miriam moet voelen moet onbeschrijfelijk zijn.....